abonnement Unibet Coolblue
pi_176426563
je kunt per 30min 10 berries op 1 pokemon max gooien en dit op max 10 verschillende pokemons.
Dus per 30min kun je max 100 besjes kwijt.
pi_176439233
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 07:49 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Zoals gezegd met golden raspberry in 1x helemaal vol. Zit wel een maximum per speler per pokemon aan. Kan sinds een tijdje ook op afstand (geen idee of je dat al wist). Dus iemand kan lekker thuis zitten en voeren terwijl jij buiten staat te vechten.
Ik zag het staan, dat ik dat zelf niet bedacht heb. |:( In elk geval bedankt beiden! Heb de gym terugveroverd vandaag. :+
pi_176448586
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:13 schreef Polenbatser het volgende:
Hoi! :W Leuk een Pokemon Go topic! Ik speel ook al een tijdje, maar dacht kom hier eens kijken. Woon in Groenland en heb dus al een Plusle, geen Minun natuurlijk. :'( Wist ook niet dat die regionaal waren, maar het klopt dus wel. :) Verder een telefoon met GPS die nogal in de war is, dus ik 'loop' als dat ding naast me ligt, soms paar km per dag. Stiekem wel fijn, want dan komen de eieren snel uit. :9

Ik heb niet alle topics doorgelezen en dit is vast al heel vaak gevraagd, maar je kunt niet meer trainen in gyms toch? Ik heb die medaille nog steeds, maar zie niet hoe je dat nog kan doen. Internet is nogal tegenstrijdig, sommige sites zeggen dat je in een vriendelijke gym nog wel kunt trainen.
Groenland! Cool!! Daar zullen vast genoeg gyms zijn waar je je pokemon achter kan laten en weken niet meer terug ziet. Kun je daar nog een beetje veel bijzonders vangen? M.a.w. is het goed te doen om je pokedex vol te krijgen?
pi_176452198
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:19 schreef Gurian het volgende:

[..]

Groenland! Cool!! Daar zullen vast genoeg gyms zijn waar je je pokemon achter kan laten en weken niet meer terug ziet. Kun je daar nog een beetje veel bijzonders vangen? M.a.w. is het goed te doen om je pokedex vol te krijgen?
We hebben 1 gym hier en 2 pokéstops, allemaal bij elkaar op het vliegveld. In het dorp spelen alleen ik en mijn man (Mystic) en één/twee anderen (Valor). Heb het vermoeden dat die anderen op het vliegveld werken, in elk geval als ik m'n pokémon in de gym achterlaat na de lunchpauze blijft hij er tot de volgende dag in, daarvoor wordt hij er vrij snel uitgegooid. Vrijdagavond blijft hij eigenlijk altijd tot maandag. Soms zijn er ook wel reizigers die een pokémon achterlaten, vooral als er vertraging is. Maar ja, het kan soms zo zijn dat hij er dagen inzit, dus de medaille van 1000 uren verdedigen heb ik snel binnengeharkt. :D Wel saai qua battles en raids dus en kansloos tegen Groudon met 2 mensen. :'(

Ik geloof dat ik nu alle Gen 3 heb die vrij voorkomen. Niet alles komt al voor in het wild toch? Sommigen komen wel uit een ei al heb ik gemerkt. Op zich vind ik dat er aardig wat pokémon zitten voor hoeveel mensen hier wonen, maar je mist dus wel het samenspeelaspect bij raids e.d. Ook las ik dat eieren al bepaald worden op het moment dat je ze krijgt en de locatie van de pokéstop invloed heeft op wat eruit komt. Daar hebben we dus ook weinig keus in.

Er zitten een paar pokémon rond het huis hier, als ik gelukt hebt loopt mijn GPS daarheen, dus kan ik het lekker lui vanuit huis vangen. Wandelen doe ik niet veel, want heb niet overal bereik en het is ook aardig koud nu. Als ik bij het vliegveld ben loop ik meestal wel even naar binnen om te gymmen en bij te vullen. Heb er nog steeds plezier in, maar echt spelen zoals in een stad zit er niet in hier.

Kennelijk horen we qua Plusle/Minun bij Noord-Amerika, maar Tauros heb ik hier nog niet gezien bijvoorbeeld. Geen idee hoe dat werkt en waar die grenzen liggen.
pi_176452788
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:51 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

We hebben 1 gym hier en 2 pokéstops, allemaal bij elkaar op het vliegveld. In het dorp spelen alleen ik en mijn man (Mystic) en één/twee anderen (Valor). Heb het vermoeden dat die anderen op het vliegveld werken, in elk geval als ik m'n pokémon in de gym achterlaat na de lunchpauze blijft hij er tot de volgende dag in, daarvoor wordt hij er vrij snel uitgegooid. Vrijdagavond blijft hij eigenlijk altijd tot maandag. Soms zijn er ook wel reizigers die een pokémon achterlaten, vooral als er vertraging is. Maar ja, het kan soms zo zijn dat hij er dagen inzit, dus de medaille van 1000 uren verdedigen heb ik snel binnengeharkt. :D Wel saai qua battles en raids dus en kansloos tegen Groudon met 2 mensen. :'(

Ik geloof dat ik nu alle Gen 3 heb die vrij voorkomen. Niet alles komt al voor in het wild toch? Sommigen komen wel uit een ei al heb ik gemerkt. Op zich vind ik dat er aardig wat pokémon zitten voor hoeveel mensen hier wonen, maar je mist dus wel het samenspeelaspect bij raids e.d. Ook las ik dat eieren al bepaald worden op het moment dat je ze krijgt en de locatie van de pokéstop invloed heeft op wat eruit komt. Daar hebben we dus ook weinig keus in.

Er zitten een paar pokémon rond het huis hier, als ik gelukt hebt loopt mijn GPS daarheen, dus kan ik het lekker lui vanuit huis vangen. Wandelen doe ik niet veel, want heb niet overal bereik en het is ook aardig koud nu. Als ik bij het vliegveld ben loop ik meestal wel even naar binnen om te gymmen en bij te vullen. Heb er nog steeds plezier in, maar echt spelen zoals in een stad zit er niet in hier.

Kennelijk horen we qua Plusle/Minun bij Noord-Amerika, maar Tauros heb ik hier nog niet gezien bijvoorbeeld. Geen idee hoe dat werkt en waar die grenzen liggen.
Mawile (lvl 2) en Absol (lvl 4) zijn alleen in raids te vangen inderdaad.
Wat betreft je regio: Plusle is in Canada, Noord-, Midden- en Zuid- Amerika en Afrika te vangen. Minun in de andere delen. Daarom hoort Groenland er bij volgens mij. Tauros is volgens mij alleen de VS, dus daar hoor je dan weer niet bij. Als ik het goed heb hoor.
Vici, Vidi, Veni!
pi_176452949
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:51 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

We hebben 1 gym hier en 2 pokéstops, allemaal bij elkaar op het vliegveld. In het dorp spelen alleen ik en mijn man (Mystic) en één/twee anderen (Valor). Heb het vermoeden dat die anderen op het vliegveld werken, in elk geval als ik m'n pokémon in de gym achterlaat na de lunchpauze blijft hij er tot de volgende dag in, daarvoor wordt hij er vrij snel uitgegooid. Vrijdagavond blijft hij eigenlijk altijd tot maandag. Soms zijn er ook wel reizigers die een pokémon achterlaten, vooral als er vertraging is. Maar ja, het kan soms zo zijn dat hij er dagen inzit, dus de medaille van 1000 uren verdedigen heb ik snel binnengeharkt. :D Wel saai qua battles en raids dus en kansloos tegen Groudon met 2 mensen. :'(

Ik geloof dat ik nu alle Gen 3 heb die vrij voorkomen. Niet alles komt al voor in het wild toch? Sommigen komen wel uit een ei al heb ik gemerkt. Op zich vind ik dat er aardig wat pokémon zitten voor hoeveel mensen hier wonen, maar je mist dus wel het samenspeelaspect bij raids e.d. Ook las ik dat eieren al bepaald worden op het moment dat je ze krijgt en de locatie van de pokéstop invloed heeft op wat eruit komt. Daar hebben we dus ook weinig keus in.

Er zitten een paar pokémon rond het huis hier, als ik gelukt hebt loopt mijn GPS daarheen, dus kan ik het lekker lui vanuit huis vangen. Wandelen doe ik niet veel, want heb niet overal bereik en het is ook aardig koud nu. Als ik bij het vliegveld ben loop ik meestal wel even naar binnen om te gymmen en bij te vullen. Heb er nog steeds plezier in, maar echt spelen zoals in een stad zit er niet in hier.

Kennelijk horen we qua Plusle/Minun bij Noord-Amerika, maar Tauros heb ik hier nog niet gezien bijvoorbeeld. Geen idee hoe dat werkt en waar die grenzen liggen.
Met Raids ben je inderdaad genaaid door Niantic. De legendaries etc zul je dan ook nooit kunnen vangen. Tenzij 6 telefoons en even zoveel goede account. Dan kun je met zijn tweeen een groot deel nog wel verslaan ;).
pi_176453148
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 14:24 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Mawile (lvl 2) en Absol (lvl 4) zijn alleen in raids te vangen inderdaad.
Wat betreft je regio: Plusle is in Canada, Noord-, Midden- en Zuid- Amerika en Afrika te vangen. Minun in de andere delen. Daarom hoort Groenland er bij volgens mij. Tauros is volgens mij alleen de VS, dus daar hoor je dan weer niet bij. Als ik het goed heb hoor.
Ah ok, dacht dat Tauros ook Noord-Amerika was, maar alleen de VS dus, dat verklaart waarom hij hier niet te vangen is. Één van die andere spelers had al een Absol in de gym, maar ik vermoed soms dat hij valsspeelt. Geen idee of dat kan, maar hij heeft betere en andere pokémon dan die hier voorkomen. Kan ook dat het een piloot of steward is natuurlijk en daardoor dus ook buiten Groenland vangt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 14:34 schreef Gurian het volgende:

[..]

Met Raids ben je inderdaad genaaid door Niantic. De legendaries etc zul je dan ook nooit kunnen vangen. Tenzij 6 telefoons en even zoveel goede account. Dan kun je met zijn tweeen een groot deel nog wel verslaan ;).
Ik was helemaal blij toen ik Groudon zag, maar het was echt een kansloze zaak. :'( Geen idee of de legendaries ooit nog terugkomen op een later tijdstip? Misschien als ik dan in Europa zit o.i.d. dat ik dan nog een keer de kans krijg.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 15:19:08 #133
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_176453985
TAuros is ook Canada hoor! Heb ik er 2 gehaald.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_176454740
https://www.google.nl/map(...)A!2e0!7i13312!8i6656

PoGo op Google Maps: Raid op Deventer Station haha
pi_176454789
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 15:19 schreef Debsterr het volgende:
TAuros is ook Canada hoor! Heb ik er 2 gehaald.
Canada is ook Noord-Amerika
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 12 januari 2018 @ 16:03:49 #136
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_176454996
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 15:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Canada is ook Noord-Amerika
Oh really? Mensen zeggen hierboven dat Tauros alleen VS is. Wat ik dus even wilde aangeven dat dat niet klopt...
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_176455234
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 15:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Canada is ook Noord-Amerika
Tauros is niet gereleased in heel Noord Amerika. Het klopt dat een klein stukje Canada en een klein stukje Mexico ook binnen de releasezone zat. Maar bij lange na niet heel Noord-Amerika.

Ook niet heel de VS aangezien Alaska geen Tauros heeft gehad

https://otakukart.com/animeblog/2017/12/24/map-regional-pokemon/
  zaterdag 13 januari 2018 @ 00:10:15 #138
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_176466723
Vanaf morgen verdwijnt Groudon en komt Kyogre in de gyms..
Voor degenen die nog aan legendary raids doen, zelf heb ik dat maar opgegeven, teveel moeite om de raidgroep op te zoeken.
Als ik ze tegenkom en er is een raid in de buurt doe ik natuurlijk wel mee maar ik ga me er niet meer druk om maken dat ik een bepaalde legendary of pokemon MOET hebben, Absol bijv.
  Moderator zaterdag 13 januari 2018 @ 00:26:24 #139
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_176467088
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:10 schreef SiGNe het volgende:
Vanaf morgen verdwijnt Groudon en komt Kyogre in de gyms..
Voor degenen die nog aan legendary raids doen, zelf heb ik dat maar opgegeven, teveel moeite om de raidgroep op te zoeken.
Als ik ze tegenkom en er is een raid in de buurt doe ik natuurlijk wel mee maar ik ga me er niet meer druk om maken dat ik een bepaalde legendary of pokemon MOET hebben, Absol bijv.
Woon je echt in een klein dorp dan? Absol kun je al met zn tweeën doen.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 00:57:26 #140
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_176467824
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:26 schreef Momo... het volgende:

[..]

Woon je echt in een klein dorp dan? Absol kun je al met zn tweeën doen.
Absol ben ik al een tijd niet tegengekomen en ik ben dan ook meestal alleen op pad.
Mawile net zo, die kan je makkelijk in je eentje doen maar ik zie ze niet, wel 4 Groudon raids om 6 uur 's ochtends, dat dan weer wel.. :')

Absol komt ook wel goed een keertje maar die legendaries, ik heb er eigenlijk geen zin meer in.
Lvl 4 raids net zo, jammer dat je die niet in je eentje kan doen als je een hoog level bent en je pokemon ook goed opgevoed hebt.

Ben niet zo'n teamplayer, wel gezellig hoor maar 't constante achter een groep aan moeten lopen vind ik niet leuk.
Ik doe ook alles echt lopend dus afstanden zijn ook vaak wat lastiger.
Als ik hier thuis ben en de groep gaat een klein half uur later in het centrum een legendary aan te vallen, dat kan ik dan misschien nog nét redden maar ik moet dat halve uur ook weer teruglopen, met de kou nu heb ik daar in elk geval geen zin in, misschien van de zomer weer.

Laatste tijd doe ik sowieso maar weinig raids ook, ook ivm de kou (ik ben koukleum) maar ook omdat ik niet echt iets interessants in de gyms zie staan, het meeste heb ik al heel goede pokemon van.
Als ze de regionals nou als gymbosses zouden doen... dat maakt 't leuker want dat heb je noet niet.
Relicanth bijv. , alleen in Nieuw Zeeland te krijgen...
pi_176470078
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:26 schreef Momo... het volgende:

[..]

Woon je echt in een klein dorp dan? Absol kun je al met zn tweeën doen.
Absol heb ik ook nog niet hoor. Dat kreng komt amper voor. Daarnaast zijn die raidtijden echt niet te doen voor mij persoonlijk. Ik werk tot half 6, half uurtje rijden naar huis. Dan nog tijd doorbrengen met mijn gezin. En dan zijn de raids op.
  Moderator zaterdag 13 januari 2018 @ 10:26:25 #142
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_176471393
Die raid tijden moeten ze iets aan doen inderdaad liever van 8 tot 8 ofzo zoals in de zomer toen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 13 januari 2018 @ 11:53:16 #143
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_176472771
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:26 schreef Momo... het volgende:
Die raid tijden moeten ze iets aan doen inderdaad liever van 8 tot 8 ofzo zoals in de zomer toen.
ja, of tot tienen. Als wij 's avonds eindelijk een keer op pad kunnen voor een rondje pokemon is er nergens meer een raid.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 13 januari 2018 @ 15:46:51 #144
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_176476327
Vooral legendary raids om 6 's ochtends zijn irritant om te zien, zeker als 't er meteen ook al 4 of zelfs 5 stuks zijn in de buurt en er de rest van de dag amper raids zijn daar.
Er zouden ook wel wat meer Gen3's in de gyms mogen... en dan niet exclusief zoals Mawile en Absol want de andere pokemon die in gyms staan zijn ook in het wild te vangen en je krijgt ze ook uit eieren...
  zondag 14 januari 2018 @ 17:37:04 #145
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_176502063
Wat een kutbeest die Kyogre. Zowel om te verslaan als om te vangen.

Maar hij is binnen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_176504631
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:37 schreef Molurus het volgende:
Wat een kutbeest die Kyogre. Zowel om te verslaan als om te vangen.

Maar hij is binnen.
Wat is er lastig aan? :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 14 januari 2018 @ 19:26:35 #147
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_176504685
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 19:24 schreef Norrage het volgende:

[..]

Wat is er lastig aan? :)
Verslaan: hij doet ongelofelijk veel damage. Met z'n zessen was het net te doen, 4 seconden over. En iets van 14 dode pokemons.

Vangen: hij staat erg ver weg, cirkeltje is erg klein, en hij beweegt de hele tijd heen en weer.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zondag 14 januari 2018 @ 19:58:56 #148
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_176505476
Vandaag met 150 man de hele dag raids gedaan om een EX-raid te triggeren.
Zojuist een pasje gekregen voor 24 januari. *O*

En in de app ook veel anderen met pasjes.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zondag 14 januari 2018 @ 20:38:20 #149
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_176506698
quote:
14s.gif Op zondag 14 januari 2018 19:58 schreef victorinox het volgende:
Vandaag met 150 man de hele dag raids gedaan om een EX-raid te triggeren.
Zojuist een pasje gekregen voor 24 januari. *O*

En in de app ook veel anderen met pasjes.
Hier in Vlissingen/Middelburg hebben ze vandaag ook zo'n triggeractie gedaan, ik deed bescheiden mee met 1 raidje in m'n eigen dorp.

Heb ook m'n eerste exraidpass gekregen *O* *O* *O* *O* Voor een raid op 10 januari, eiiiiindelijk, na 3 keer misgegrepen te hebben, toen was ik aanwezig bij een raid die passen opleverde maar kreeg ik ze niet.

Een level 40 is nu bij 6 raids aanwezig geweest die passen gaven...alle 6 keer heeft ie niks gekregen, dikke bullshit dit systeem.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_176508790
Vandaag 1 raid gedaan en een EX raid pass gekregen. :D
Oh en een shiny Absol gevangen :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')