abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175905397
Hier heb ik met veel plezier (en watertandend) naar zitten kijken. Tom Staal bezoekt Restaurant Podium in hartje Utrecht, waar een zéér gedreven chef Leon Mazairac hem alles laat zien over de voorbereiding en uitvoering van een perfect culinair avondje voor zijn gasten - wat veel meer werk is dan ik mij ooit gerealiseerd had, maar desondanks blijft Leon ook heel gepassioneerd over allerlei gerechten, bijzondere smaakcombinaties en bereidingswijzen vertellen want daar draait het allemaal om.


Dit is deel 1 van wat uiteindelijk 5 delen worden, maar je kunt 2 t/m 4 ook al bekijken in het Kanaal van Staal.

Rest alleen de vraag wat 'skaveren' betekent... iets als bikken misschien?
pi_175906002
Lijkt me een leuk restaurant in eens te proberen. Kom niet vaak in Utrecht helaas.

Karel v vond ik tegenvallen, al had het toen wel een ster. Hotel was wel top.

El Catharijne is ook wel aardig maar mist wat verfijning. De echte topkwaliteit van een ster heeft het net niet voor mij. Maar ze gaan er wel voor.
Whatever...
pi_175916628
Erg leuk, dank voor de link!
  vrijdag 22 december 2017 @ 10:50:50 #4
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_175916770
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:02 schreef dvr het volgende:

Rest alleen de vraag wat 'skaveren' betekent... iets als bikken misschien?
Eten.
pi_182038760
Skaveren gaat verder! Vandaag een mooie reportage uit Lunteren, waar een kudde lieftallige Jersey-koeien biologische Remeker kaas produceert die vrij is van houtlijm, en smeuïge mest die vrij is van ammoniak. Dit omdat ze hun horens nog hebben, gras eten, en iets met gisten en schimmels. Hoe dat allemaal zit legt de diervriendelijke veehouder Dirk-Jan van de Voort uit, wiens familie de betreffende grond al sedert 1650 bestiert. Kijkt, Gijluiden!

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')