abonnement Unibet Coolblue
  ESF Reporter vrijdag 22 december 2017 @ 07:22:59 #201
87554 Cee
Welluk?
pi_175913707
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:14 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Niemand geeft een neuk om die onbekende random mensen.
Ik geef meer neuken om tot het bot toe gemotiveerde onbekende deelnemers dan lamlendige gratisvakantiezoekers als Li'l Kleine die ze gisteren toegang tot de studio hadden moeten verbieden.

Ik was de laatste paar seizoenen een beetje uitgekeken op ER maar dit vond ik dan weer een erg vermakelijk seizoen. Over de finale ga ik het niet hebben, dat is inmiddels allang bekend (ook met WIDM) dat daar alleen de laatste tien minuten boeiend van zijn. Dus die reken ik niet mee in de evaluatie. :P

Verdiende winnaar maar uiteindelijk gunde ik het ze alle drie. Ja zelfs Soundos, wie had dat gedacht. :D Ieder heeft de finale gehaald op zijn/haar manier. Hoop wel dat de 7 Onbekende NL'ers volgend jaar gewoon vanaf dag 1 met de BN'ers meedoen, trok de verhoudingen dit jaar wel wat scheef.

[ Bericht 37% gewijzigd door Cee op 22-12-2017 07:28:42 ]
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 22 december 2017 @ 07:24:36 #202
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175913715
Die grote pan paella in Oldenzaal lekker man .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175914473
De slechtste finale proef in jaren. Een finaleproef hoort een 'grand finale' te zijn waar alles inzit: fysiek, vuur maken, puzzel oplossen, stukje geluk, etc.

Dit was gewoon een kwestie van wat balletjes oppikken met een vishengeltje of touwtje klimmen met knoopjes en vervolgens wie het meeste geluk heeft.
  vrijdag 22 december 2017 @ 09:55:30 #204
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_175915533
Carlos, ik ben zo blij voor hem dat ie gewonnen heeft *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

hij was ook overall de beste kandidaat vond ik :D _O_ _O_

en volgend seizoen 7 Onbekenden wow, dus misschien 7 tegen 7 meteen
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_175915611
Ik vond het een matig seizoen, en de finale kandidaten waren niet echte finale kandidaten vind ik. :P Ze moeten alle bekende gezichten er gewoon uitgooien vind ik :@
-nee-
  Redactie Sport vrijdag 22 december 2017 @ 10:01:32 #206
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175915649
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:19 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een onterechte winnaar. Carlos won alleen maar in de fysieke proeven, als het aankwam op kennis, bij een puzzelproef, was hij nergens.

Jammer.
Klopt maar Soundos kon allebei niet (had moeite met 9999-8888+2222) en Kaj was dusdanig verzwakt dat ik Carlos de enige logische winnaar vind. Wel met een waardeloze finaleproef

Shelly heeft de basis gelegd voor zijn overwinning, omdat ze op winnaarseiland gewoon twee dagen geen eten hadden en daar ook geen kut te vinden was.

Ik geniet ook wel een beetje dat er heel wat mensen mad zijn :@
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport vrijdag 22 december 2017 @ 10:03:57 #207
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175915696
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 07:22 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik geef meer neuken om tot het bot toe gemotiveerde onbekende deelnemers dan lamlendige gratisvakantiezoekers als Li'l Kleine die ze gisteren toegang tot de studio hadden moeten verbieden.
Ja hij had ook geen spijt de lul. Wat eem patsergedrag.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175915804
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja hij had ook geen spijt de lul. Wat eem patsergedrag.
Dit inderdaad, het kan je natuurlijk tegenvallen wanneer je daar komt. Maar na 3 dagen? :') Hoop dat ze daar volgend jaar op gaan screenen, want het slaat natuurlijk nergens op..
pi_175915840
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 07:22 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik geef meer neuken om tot het bot toe gemotiveerde onbekende deelnemers dan lamlendige gratisvakantiezoekers als Li'l Kleine die ze gisteren toegang tot de studio hadden moeten verbieden.

Ik was de laatste paar seizoenen een beetje uitgekeken op ER maar dit vond ik dan weer een erg vermakelijk seizoen. Over de finale ga ik het niet hebben, dat is inmiddels allang bekend (ook met WIDM) dat daar alleen de laatste tien minuten boeiend van zijn. Dus die reken ik niet mee in de evaluatie. :P

Verdiende winnaar maar uiteindelijk gunde ik het ze alle drie. Ja zelfs Soundos, wie had dat gedacht. :D Ieder heeft de finale gehaald op zijn/haar manier. Hoop wel dat de 7 Onbekende NL'ers volgend jaar gewoon vanaf dag 1 met de BN'ers meedoen, trok de verhoudingen dit jaar wel wat scheef.
Deze post. _O_

Precies hoe ik er over denk. :)
Noot noot.
  vrijdag 22 december 2017 @ 10:11:46 #210
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_175915866
wat zag die Joelle er anders uit :')
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_175915898
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 08:51 schreef Coritchando het volgende:
De slechtste finale proef in jaren. Een finaleproef hoort een 'grand finale' te zijn waar alles inzit: fysiek, vuur maken, puzzel oplossen, stukje geluk, etc.

Dit was gewoon een kwestie van wat balletjes oppikken met een vishengeltje of touwtje klimmen met knoopjes en vervolgens wie het meeste geluk heeft.
Dit ja, ik snapte het ook niet. De halve finale proef was veel en veel spannender en interessanter.
pi_175916404
Een dag eerder verpestte een controversiële finale het hele seizoen van Survivor al, met daarna de slechtste reünie aller tijden. Dus deze van gisteren viel nog mee. Dit is een standaard napraataflevering, waarvan ik de hoop had dat ze het een beetje zouden opvangen met het invoeren van Eilandpraat.
En ja, eindproef stelde niet veel voor. was ook niet heel duidelijk in beeld gebracht hoe lang het duurde enz.
  vrijdag 22 december 2017 @ 11:08:02 #213
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_175917098
Saaie finale met toch wel een leuke winnaar. Verder vond ik deze hele aflevering een beetje een incestieus gebeuren, had niet zo gehoeven die zelfpijperij over hoe goed ze allemaal zijn.
pi_175918997
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 10:09 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dit inderdaad, het kan je natuurlijk tegenvallen wanneer je daar komt. Maar na 3 dagen? :') Hoop dat ze daar volgend jaar op gaan screenen, want het slaat natuurlijk nergens op..
Hij zei toch zoiets als dat ie toen al “had gevonden wat hij zocht” ofzo? _O- Toen hij gisteravond ook even wat mocht zeggen... ik heb zelden zo’n nietszeggende brij van woorden gehoord. Wat een leeghoofd.
pi_175919368
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 12:32 schreef Slacentrifuge het volgende:

[..]

Hij zei toch zoiets als dat ie toen al “had gevonden wat hij zocht” ofzo? _O- Toen hij gisteravond ook even wat mocht zeggen... ik heb zelden zo’n nietszeggende brij van woorden gehoord. Wat een leeghoofd.
Ja vond het ook nogal een lulverhaal.
pi_175919680
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 12:32 schreef Slacentrifuge het volgende:

[..]

Hij zei toch zoiets als dat ie toen al “had gevonden wat hij zocht” ofzo? _O- Toen hij gisteravond ook even wat mocht zeggen... ik heb zelden zo’n nietszeggende brij van woorden gehoord. Wat een leeghoofd.
misschien had hij een weddenschap lopen op uitgenodigd worden voor deelname of zo.
pi_175929444
Ik hoef die hele finale niet meer terug te kijken, had genoeg aan de topic hier om te zien dat zo'n 90% van de uitzending niks was

Die commentaren hier teruglezen was leuker dan de uitzending _O-

Carlos dus als winnaar. Liever Kai gehad maar ach.

Overall amusant seizoen, mooie proeven, dat aparte eilandje niet zo geweldig, deelnemers niet geweldig ook niet slecht. Finaleuitzending blijkbaar afknapper.

Al met al goed geamuseerd. Het was weer gezellig hier en over 9 maanden kijk ik gewoon weer :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175929624
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 20:35 schreef zoem het volgende:
En meegenieten voor Prisha *G*
O+

die ga ik zo nog een keer afspelen ^O^
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 22 december 2017 @ 20:22:16 #219
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_175930215
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 19:45 schreef Prisha het volgende:

Al met al goed geamuseerd. Het was weer gezellig hier en over 9 maanden kijk ik gewoon weer :P
Zoals elk jaar O+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  † In Memoriam † vrijdag 22 december 2017 @ 20:28:32 #220
368283 ato
pi_175930381
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 19:45 schreef Prisha het volgende:
Ik hoef die hele finale niet meer terug te kijken, had genoeg aan de topic hier om te zien dat zo'n 90% van de uitzending niks was

Die commentaren hier teruglezen was leuker dan de uitzending _O-

Carlos dus als winnaar. Liever Kai gehad maar ach.

Overall amusant seizoen, mooie proeven, dat aparte eilandje niet zo geweldig, deelnemers niet geweldig ook niet slecht. Finaleuitzending blijkbaar afknapper.

Al met al goed geamuseerd. Het was weer gezellig hier en over 9 maanden kijk ik gewoon weer :P
^O^
Life can be a bitch, so like it..
pi_175939796
Het is bijna obsceen hoe de makers van programma's als WIDM en ER zich op de borst denken te kunnen kloppen met hun programma's. De finale uitzending, te volgen in de bioscoop/ het Vondelpark, de kandidaten die als helden worden onthaald, het gaat te ver en is wanstaltig.

Ik vind beide programma's leuk maar niet fantastisch, en ook geen finaleshows als deze waardig.

Het concept van ER dit jaar was volledig fout, fysiek zwakke kandidaten selecteren en die fysiek zware proeven laten spelen tegen types als Carlos, Kaj, Niels, Herold etc.
Een groot deel van de kandidaten had bij aanvang al geen kans, en dat is te belachelijk voor woorden.

Dat Soundos het dmv trucjes en handigheidjes tot de halve finale red en dan die proef wint is dan gewoon heel tof, maar dan in de finale is er weer een 90% fysieke proef die uiteraard de professioneel sporter alleen kan winnen.
Dat is totaal niet spannend of verheugend. Ik heb niets tegen Carlos, maar zeg mij hoe een Danny, Shelly, Roeland, Brace, Soundos, Carolina, Henk, Kleine, Joelle etc het fysiek van hem konden winnen in al die fysieke proeven louter gebaseerd op kracht en uithoudingsvermogen. Van meet af aan was het dus een geheel onzinnige expeditie, OK er was een Kaj en een Niels, maar die aten op het laatst zo weinig dat ook zij geen proef meer konden winnen, en dan toch nog zo'n proef erachteraan.
Carlos jumpt van boom naar tak, Kaj sleept zich voort, en Soundos doet wat ze kan, pure suspense.

Toch waren er leuke afleveringen wmb dankzij Roeland, Niels en Soundos, en het was ook geen slecht seizoen, maar op deze manier hoef je geen expeditie meer te gaan spelen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Za op 23-12-2017 04:22:04 ]
pi_175939844
https://www.rtl.nl/video/d6f559c2-4022-371d-9452-9bb834590fa3/

Vraag, wat is het deuntje / Soundtrack dat gespeeld word rond 8:25 en het andere deuntje op 9:10

bij voorbaat dank

https://www.rtl.nl/video/d6f559c2-4022-371d-9452-9bb834590fa3/
  zaterdag 23 december 2017 @ 06:26:36 #223
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_175939883
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 04:05 schreef Za het volgende:
Het is bijna obsceen hoe de makers van programma's als WIDM en ER zich op de borst denken te kunnen kloppen met hun programma's. De finale uitzending, te volgen in de bioscoop/ het Vondelpark, de kandidaten die als helden worden onthaald, het gaat te ver en is wanstaltig.

Ik vind beide programma's leuk maar niet fantastisch, en ook geen finaleshows als deze waardig.

Het concept van ER dit jaar was volledig fout, fysiek zwakke kandidaten selecteren en die fysiek zware proeven laten spelen tegen types als Carlos, Kaj, Niels, Herold etc.
Een groot deel van de kandidaten had bij aanvang al geen kans, en dat is te belachelijk voor woorden.

Dat Soundos het dmv trucjes en handigheidjes tot de halve finale red en dan die proef wint is dan gewoon heel tof, maar dan in de finale is er weer een 90% fysieke proef die uiteraard de professioneel sporter alleen kan winnen.
Dat is totaal niet spannend of verheugend. Ik heb niets tegen Carlos, maar zeg mij hoe een Danny, Shelly, Roeland, Brace, Soundos, Carolina, Henk, Kleine, Joelle etc het fysiek van hem konden winnen in al die fysieke proeven louter gebaseerd op kracht en uithoudingsvermogen. Van meet af aan was het dus een geheel onzinnige expeditie, OK er was een Kaj en een Niels, maar die aten op het laatst zo weinig dat ook zij geen proef meer konden winnen, en dan toch nog zo'n proef erachteraan.
Carlos jumpt van boom naar tak, Kaj sleept zich voort, en Soundos doet wat ze kan, pure suspense.

Toch waren er leuke afleveringen wmb dankzij Roeland, Niels en Soundos, en het was ook geen slecht seizoen, maar op deze manier hoef je geen expeditie meer te gaan spelen.
Als de zwakken hadden gewild hadden ze Carlos er allang uit kunnen stemmen.

Daarnaast haalde hij de halve finale ook maar op het nippertje. De eerste faalde hij en de tweede had met een zuchtje wind anders kunnen uitpakken zodat Shelly zou winnen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  ESF Reporter zaterdag 23 december 2017 @ 09:05:22 #224
87554 Cee
Welluk?
pi_175940461
Het is ook totaal onlogisch dat ze de Onbekenden een wekenlange selectieprocedure moeten uit laten voeren waarin getest wordt op populariteit, fysieke en mentale kracht en dat daaruit de vier aller- allerbesten door mogen. Terwijl bij de BN'ers een belletje met het management, een gaatje in de agenda en een korte doktersverklaring al volstaat.
Óf de selectieprocedure voor de OBN'ers moet minder extreem, óf die van de BN'ers moet rigoreuzer. Ik denk dat het eerste makkelijker uitvoerbaar is.
pi_175940539
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 09:05 schreef Cee het volgende:
Het is ook totaal onlogisch dat ze de Onbekenden een wekenlange selectieprocedure moeten uit laten voeren waarin getest wordt op populariteit, fysieke en mentale kracht en dat daaruit de vier aller- allerbesten door mogen. Terwijl bij de BN'ers een belletje met het management, een gaatje in de agenda en een korte doktersverklaring al volstaat.
Óf de selectieprocedure voor de OBN'ers moet minder extreem, óf die van de BN'ers moet rigoreuzer. Ik denk dat het eerste makkelijker uitvoerbaar is.
of ze doen weer een OBN-only versie waar ze allemaal aan zelfde selectieprocedure moeten voldoen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')