abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176256710
registreer om deze reclame te verbergen
Komt net een smsje binnen of we een container hebben gevonden voor een stad 20 km verderop. Zou het dan zo hard waaien?
  woensdag 3 januari 2018 @ 17:14:53 #177
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_176262967
quote:
10s.gif Op woensdag 3 januari 2018 13:07 schreef Yreal het volgende:
Komt net een smsje binnen of we een container hebben gevonden voor een stad 20 km verderop. Zou het dan zo hard waaien?
_O- _O-

Ik deed vandaag de nieuwe sport. Chinapakketjes vangen... Klote dingen, ben je aan het scannen vliegen ze weg.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_176288434
Worden bij jullie alle aanvragen voor extra tijd al uitvoerig onder de loep genomen ivm het ingaan vd nieuwe looptijden? :o
pi_176289049
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:29 schreef Dolce. het volgende:
Worden bij jullie alle aanvragen voor extra tijd al uitvoerig onder de loep genomen ivm het ingaan vd nieuwe looptijden? :o
moet zeggen dat in de 5 jaar ( ;( tijdelijke bijbaantje om de langstudeerdersboete te betalen ;( )bij de post er nu 1x een plus niet automatisch geaccepteerd is.
  donderdag 4 januari 2018 @ 21:12:52 #180
474394 Claire68
postbezorger in Leeuwarden
pi_176289370
Maandag Dinsdag had ik wel 21 plusminuten, maar vandaag had ik minminuten voor mijn beide wijken, ondanks de strakkere tijden. Strakkere tijden waarmee ik niet akkoord gegaan was. Misschien heeft PostNL toch (deels) gelijk met de voorspelde volumedaling? We zullen het zien, ik ben blij dat ik toch eens minminuten kan schrijven, het is vervelend om altijd plusminuten te schrijven. Dat geeft het gevoel dat je het niet goed (genoeg) doet. Dat gevoel dringt PostNL je op door te strakke tijden te stellen, ik vind dat vuil spel.

[ Bericht 2% gewijzigd door Claire68 op 05-01-2018 09:43:48 (dinsdag natuurlijk, we lopen hier niet op maandag) ]
pi_176289864
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:29 schreef Dolce. het volgende:
Weet niet of de loep er aan te pas komt, maar heb er sinds ik weer terug ben geen vragen over gehad, ook niet als ik 'kwaliteit' als reden gaf. Heb er zelfs een keer 3x zo lang over gedaan, maar toen was TC er toevallig zelf getuige van hoe ik liep te kloten met veel te veel schoenendozen, 4 huis-aan-huis en volgens mij post van drie dagen ;), kon telkens maar voor 3-4 huizen meenemen.

In de KNJ niet veel hoeven plussen... en dan vooral vanwege het vele herstelwerk. Laatste zaterdag voor kerst zelfs binnen de tijd klaar. Maar de meeste kerstkaarten kwamen daarna pas (en nu nog).
pi_176290586
Hier zijn de tijden nog precies hetzelfde..
pi_176290775
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:12 schreef Claire68 het volgende:
Maandag had ik wel 21 plusminuten, maar vandaag had ik minminuten voor mijn beide wijken, ondanks de strakkere tijden. Strakkere tijden waarmee ik niet akkoord gegaan was. Misschien heeft PostNL toch (deels) gelijk met de voorspelde volumedaling? We zullen het zien, ik ben blij dat ik toch eens minminuten kan schrijven, het is vervelend om altijd plusminuten te schrijven. Dat geeft het gevoel dat je het niet goed (genoeg) doet. Dat gevoel dringt PostNL je op door te strakke tijden te stellen, ik vind dat vuil spel.
Januari is altijd een maand onder een gemiddelde hoeveelheid post ;)
  donderdag 4 januari 2018 @ 22:16:44 #184
474394 Claire68
postbezorger in Leeuwarden
pi_176290955
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:09 schreef Sebastiaan92 het volgende:[..]

Januari is altijd een maand onder een gemiddelde hoeveelheid post ;)
Okee. En daarna trekt het weer aan?
pi_176291118
Hier zijn in ieder geval al meerdere mensen benaderd over de gepluste tijd, en er op gewezen dat de nieuwe tijden in zijn gegaan (boodschap komt over als: die tijd hoort er niet weer bijgeplust te worden). Er zijn ook mensen gebeld over gisteren, met de storm. Wees blij dat iedereen onder die omstandigheden nog gewoon alles wegloopt, denk ik dan. Leek er overigens wel op dat er een grens gehanteerd werd, over mijn uitloop van ongeveer 20 minuutjes per wijk is niet gebeld.
pi_176291149
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:16 schreef Claire68 het volgende:

[..]

Neemt ietwat toe, tot de zomervakantie. Na de zomervakantie tot t/m kerst zit je dan weer boven het gemiddelde.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 14:00:59 #187
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_176300992
Ik heb nog niks gehoord over m'n tijden. Maar ze zijn ook nog buet goedgekeurd.

Maar goed admi werkt hier super, meldingen van 14 en 16 december staan nog open.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_176307416
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:16 schreef Claire68 het volgende:

[..]

Meestal is februari behoorlijk rustig, en dan trekt het in maart weer wat aan.

Ik denk dat we hier in de loop van volgende week wel klaar zijn met de kerstkaarten. Topprestatie die we als bedrijf toch maar weer neer hebben gezet :')
pi_176307708
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 18:48 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Meestal is februari behoorlijk rustig, en dan trekt het in maart weer wat aan.

Ik denk dat we hier in de loop van volgende week wel klaar zijn met de kerstkaarten. Topprestatie die we als bedrijf toch maar weer neer hebben gezet :')
Ja heel knap! Met een ets betere sortering zou het met een ezeltje het land door sneller gaan.
pi_176318170
Kunnen jullie zien hoeveel tijd er is bijgeboekt op tweede kerstdag? Bij mij staat er nog steeds alleen VOF.
pi_176318196
Hier helemaal niks, ondanks een 13-weeks gemiddelde van bijna 10 uur. Klein nadeel van een contract voor de zaterdag..
pi_176318337
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:30 schreef Rafierafie het volgende:
Kunnen jullie zien hoeveel tijd er is bijgeboekt op tweede kerstdag? Bij mij staat er nog steeds alleen VOF.
Bij mij staat het 13-weken-gemiddelde van de dinsdag, wat maar een paar minuten is omdat ik toen nog maar een paar weken werkte (en in het begin alleen zaterdags). Ook hier lijkt elke planner er zijn/haar eigen regels op na te houden.
pi_176318446
Bij mij staat ook het 13-weekse gemiddelde dat 2:56 is op de dinsdag. Ging ik ook vanuit en het klopte.
pi_176318461
Werk je nu elke dag @Diesnelle? En heb je een vaste wijk of loop je elke dag iets anders?

Welke planner heb jij? Ik heb MF. Erg fijne planner trouwens!!
pi_176318581
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:54 schreef Globetrottertje het volgende:
Werk je nu elke dag @Diesnelle? En heb je een vaste wijk of loop je elke dag iets anders?

Welke planner heb jij? Ik heb MF. Erg fijne planner trouwens!!
Ja - nee - ja (min of meer). Ook MF: 100x fijner dan RB!
pi_176319424
Toen ik net begon drie jaar geleden had ik ook RB. We hadden toen ook al basistijden voor een wijk. Wat deed die stiekemmerd, snoepte hij van die basistijden nog een paar minuten af per dag. Bijvoorbeeld standaard basistijd voor mijn wijk was 1:35 en hij maakte daar 1:24 van enz.

Deed hij wel vaker bij mensen die een dag een nieuwe of andere wijk moesten/mochten doen.

De andere admi's deden dit nooit.
pi_176328632
staan er weer een paar,zeker die van 2jan j.l.

https://www.indeed.nl/cmp/Postnl/reviews
pi_176328802
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:32 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Hier helemaal niks, ondanks een 13-weeks gemiddelde van bijna 10 uur. Klein nadeel van een contract voor de zaterdag..
Hier is het 13-weekse gemiddelde bijgeboekt.

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:06 schreef Globetrottertje het volgende:
Toen ik net begon drie jaar geleden had ik ook RB. We hadden toen ook al basistijden voor een wijk. Wat deed die stiekemmerd, snoepte hij van die basistijden nog een paar minuten af per dag. Bijvoorbeeld standaard basistijd voor mijn wijk was 1:35 en hij maakte daar 1:24 van enz.

Deed hij wel vaker bij mensen die een dag een nieuwe of andere wijk moesten/mochten doen.

De andere admi's deden dit nooit.
Zouden ze een bonus krijgen voor het afsnoepen? :')
pi_176328976
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 19:38 schreef Thomas-sama het volgende:

[..]

[..]

In het groen draaien is altijd positief
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_176329960
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 19:38 schreef Thomas-sama het volgende:

[..]

[..]

Ach ik plus toch wel..... hoewel het niet fair is dat je eigenlijk tot laat in de middag geen andere afspraken kunt maken omdat de post wel eens uit kan lopen. Gereserveerde tijd is bij veel banen ook betaalde tijd.

Ik was vandaag maar voor een uur of drie ingehuurd, dus na ruim twee uur (eerste wijk - moest er nog twee) heb ik het maar bij mijn TC neergelegd wat ik met de rest van de tijd zou doen: retourtje retailer tussendoor, of doorgaan tot de retailer gesloten was; u vraagt wij draaien maar (te) laat wordt het sowieso.
Daar heeft hij (CE) goed op gereageerd: hulp gekregen bij derde wijk, pakje opgehaald, want hij vond niet dat hij van me kon vragen om maandagochtend naar de retailer te gaan. Netjes hoor, dat is in het verleden wel eens anders geweest. Ook met RB, die liet het er elke keer op aankomen dat ik de wijken wel zou weglopen die (veelal door zijn fout) waren blijven staan.

Toch nog half zes geworden, maar 't had erger gekund.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')