abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 21 december 2017 @ 19:47:28 #1
474345 Tezamen
Nieuw avontuurtje
pi_175900215
Hoi,
Mijn vrouw en ik zijn nu reeds tien jaar samen, en ze heeft een paar dagen geleden te kennen gegeven dat ze wel eens wil vrijen met een vrouw en mij er bij...de droom van elke man zeggen ze, en ik wil gerust eens proberen, maar ik wil eerst wel eens van iand horen voor eventueel wat tips...hoe begin je eraan, zal ik het niet vreemd vinden dat er iemand anders aan haar zit...ervaringsdeskundigen mogen van zich laten horen! Cheers...
pi_175901347
ik denk niet dat wij kunnen bepalen of jij het vreemd is. Je begint eraan door op bepaalde fora / chatsite / paardenclub te kijken of er dames zijn die er voor in zijn. Of een goede bi sexuele vriendin mocht je het in je vriendenclub zoeken. Veel plezier 8-)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175902256
Ik zou de de keuze van de dame aan je vrouw overlaten... Dan zit je daar in elk geval safe
Verder zou ik de eerste x dat er zoiets plaats vindt in bed alleen aanwezig zijn als toeschouwer en de dames het samen gezellig laten hebben... Jezelf op de achtergrond houden maar wel in de buurt zijn. Misschien die avond als ober/kok acteren en voor wijn en lekkere hapjes zorgen... Ik heb het zelf ooit zo gedaan en de dames hebben mij er later zelf bijgeroepen... maar was pas bij de tweede ontmoeting. Geduld wordt evt beloont ;)
  donderdag 21 december 2017 @ 20:41:36 #4
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_175902276
Vooral niet vergeten dat jullie het samen doen... dus spreek vooral naar elkaar uit wat je denkt dat dan vreemd zal zijn..
Vergeet ook vooral niet te geniet in plaats van een draaiboek uit te zetten.. ;)

Hier loopt zoiets vanzelf.. gewoon gezellig en in het achterhoofd weet je alle drie waarvoor je komt..
  donderdag 21 december 2017 @ 20:43:13 #5
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_175902330
quote:
5s.gif Op donderdag 21 december 2017 20:18 schreef Joene het volgende:
ik denk niet dat wij kunnen bepalen of jij het vreemd is. Je begint eraan door op bepaalde fora / chatsite / paardenclub te kijken of er dames zijn die er voor in zijn. Of een goede bi sexuele vriendin mocht je het in je vriendenclub zoeken. Veel plezier 8-)
Ja daar lopen ook altijd leuke amazones.. O-)
  donderdag 21 december 2017 @ 22:44:43 #6
53151 T42
Pinball Wizard
pi_175906889
word goed zoeken of dokken ;)
ook op paren clubs zijn er weinig vrouwen alleen.
gister nog geweest ;)
  zaterdag 23 december 2017 @ 05:04:56 #7
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175939830
Zoek iemand ver van jullie huis, omgeving!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_175940020
En vooral niet teveel over nadenken maar gewoon doen en er van genieten
  dinsdag 26 december 2017 @ 13:40:52 #9
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176012636
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:44 schreef T42 het volgende:

ook op paren clubs zijn er weinig vrouwen alleen.

Op PARENclubs weing vrouwen ALLEEN

..... hoe zou dat nou toch komen?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_176013221
Ga gewoon lekker samen flirten in de kroeg, wie weet wat daarvan komt. Alleen maar leuke ervaringen hier.
pi_176028621
Ken iemand die 6 jaar samen was met zijn vriendin, wilden dit beiden ook en een paar weken later was het over en uit tussen hen.
Cindy De Vuyst
  woensdag 27 december 2017 @ 02:19:31 #12
53151 T42
Pinball Wizard
pi_176028970
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:40 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Op PARENclubs weing vrouwen ALLEEN

..... hoe zou dat nou toch komen?
Jij kent deur beleid niet :') dames alleen krijgen bijna geld toe
Maar paar kan ook groepje zijn zoals mijn harem
  woensdag 27 december 2017 @ 02:28:04 #13
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176029026
Ja, en er zouden vaak wat erg veel mannen zijn zonder vrouw. Waardoor de verhouding scheef ligt. (Te) veel (toekijkende) mannen die het paar omringen klaar om indien gewenst graag een handje cq piemel toe te steken.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_176029262
Op het moment dat er twee vrouwen zijn staat de man buiten spel.

Laten we eerlijk zijn dat een vrouw die een anderen vrouw op haar hoogte punten veel makkelijker laat komen.

Nee begin er niet aan als jij zelf er niet voor open staat.
Best kans op dat je relatie op eens erg anders kan worden.
  donderdag 28 december 2017 @ 20:32:01 #15
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_176084872
quote:
5s.gif Op donderdag 21 december 2017 20:18 schreef Joene het volgende:
ik denk niet dat wij kunnen bepalen of jij het vreemd is. Je begint eraan door op bepaalde fora / chatsite / paardenclub te kijken of er dames zijn die er voor in zijn. Of een goede bi sexuele vriendin mocht je het in je vriendenclub zoeken. Veel plezier 8-)
Paardenclub?? Wtf
God doesn't help stupid!
  donderdag 28 december 2017 @ 20:33:36 #16
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_176084929
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 20:41 schreef ray-xxx het volgende:
Ik zou de de keuze van de dame aan je vrouw overlaten... Dan zit je daar in elk geval safe
Verder zou ik de eerste x dat er zoiets plaats vindt in bed alleen aanwezig zijn als toeschouwer en de dames het samen gezellig laten hebben... Jezelf op de achtergrond houden maar wel in de buurt zijn. Misschien die avond als ober/kok acteren en voor wijn en lekkere hapjes zorgen... Ik heb het zelf ooit zo gedaan en de dames hebben mij er later zelf bijgeroepen... maar was pas bij de tweede ontmoeting. Geduld wordt evt beloont ;)
Jij bent toch homo?
God doesn't help stupid!
  donderdag 28 december 2017 @ 22:44:25 #17
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176091337
Ik denk dat je beter met haar hierover kunt praten. Hoe willen wij weten wat jij ervan vindt als een vreemde aan haar zit?

In ieder geval. Als jullie het eens zijn dat ze eens wat met een vrouw mag experimenteren. Laat haar op zoek gaan. Het gaat om haar ervaring.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 29 december 2017 @ 01:05:24 #18
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176097099
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 19:47 schreef Tezamen het volgende:
Hoi,
Mijn vrouw en ik zijn nu reeds tien jaar samen, en ze heeft een paar dagen geleden te kennen gegeven dat ze wel eens wil vrijen met een vrouw en mij er bij...de droom van elke man zeggen ze, en ik wil gerust eens proberen, maar ik wil eerst wel eens van iand horen voor eventueel wat tips...hoe begin je eraan, zal ik het niet vreemd vinden dat er iemand anders aan haar zit...ervaringsdeskundigen mogen van zich laten horen! Cheers...
Pas op jongen, dit is een vrouwentruc. Word wakker, ook wij mannen zijn ge-emancipeerd. je vrouw wil gewoon lesbisch rotzooien. Wil dus gewoon sex met een andere vrouw. Stel jij dat nou eens voor; ik wil sex met een andere vrouw ..... Nu, dan is het oorlog. Dan is men (je vriendin, de vrouwen in het algemeen, het gros van de Fok.nl vrouwen), opeens niet meer van .... het gaat om haar ervaring ( en zo zie hierboven).
Dan ben je meteen een gore vieszak die zijn vrouw niet waard is, dan wordt JOUW wens tot nieuwe ervaringen opeens een héél verkeerde wens
En waarom!? Uit angst dat je aan die vrouw geld gaat spenderen, meer geld dan wat een drankje in de bar kost. En dan gaat dat van jullie (dus haar) geld af. En heeft zij het monopolie om jou van sex te voorzien niet meer in handen. En dat betekent macht over jou afgeven. Als je maar op een plaats iets kunt krijgen, heb je helemaal niets in te brengen. dan betaal je wat ervoor gevraagd wordt, en heb je alle voorwaarden maar te accepteren.
Dat is wat ze willen !!

Dus en kortom, wees een wakker en geemancipeerd man en trap niet in die doorzichtige trucs!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_176139274
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 20:33 schreef Terminuz het volgende:

[..]

Jij bent toch homo?
:D Niet dat het jou wat zou moeten uitmaken, maar ben bi.Weet je wel, jongens én meisjes?
pi_176141112
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 01:05 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Pas op jongen, dit is een vrouwentruc. Word wakker, ook wij mannen zijn ge-emancipeerd. je vrouw wil gewoon lesbisch rotzooien. Wil dus gewoon sex met een andere vrouw. Stel jij dat nou eens voor; ik wil sex met een andere vrouw ..... Nu, dan is het oorlog. Dan is men (je vriendin, de vrouwen in het algemeen, het gros van de Fok.nl vrouwen), opeens niet meer van .... het gaat om haar ervaring ( en zo zie hierboven).
Dan ben je meteen een gore vieszak die zijn vrouw niet waard is, dan wordt JOUW wens tot nieuwe ervaringen opeens een héél verkeerde wens
En waarom!? Uit angst dat je aan die vrouw geld gaat spenderen, meer geld dan wat een drankje in de bar kost. En dan gaat dat van jullie (dus haar) geld af. En heeft zij het monopolie om jou van sex te voorzien niet meer in handen. En dat betekent macht over jou afgeven. Als je maar op een plaats iets kunt krijgen, heb je helemaal niets in te brengen. dan betaal je wat ervoor gevraagd wordt, en heb je alle voorwaarden maar te accepteren.
Dat is wat ze willen !!

Dus en kortom, wees een wakker en geemancipeerd man en trap niet in die doorzichtige trucs!
Als je dan toch de vergelijking gaat maken, dan moet je 'm wel juist maken hé. De man mag dan experimenteren met een andere man.
Het gaat hier ook niet om het meisje dat er een tweede man bij wil.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 31 december 2017 @ 04:59:24 #21
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176181063
Ook daar kan ik kort over zijn: getverdemme

_O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 5 januari 2018 @ 09:32:31 #22
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_176296189
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 01:05 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Pas op jongen, dit is een vrouwentruc. Word wakker, ook wij mannen zijn ge-emancipeerd. je vrouw wil gewoon lesbisch rotzooien. Wil dus gewoon sex met een andere vrouw. Stel jij dat nou eens voor; ik wil sex met een andere vrouw ..... Nu, dan is het oorlog. Dan is men (je vriendin, de vrouwen in het algemeen, het gros van de Fok.nl vrouwen), opeens niet meer van .... het gaat om haar ervaring ( en zo zie hierboven).
Dan ben je meteen een gore vieszak die zijn vrouw niet waard is, dan wordt JOUW wens tot nieuwe ervaringen opeens een héél verkeerde wens
En waarom!? Uit angst dat je aan die vrouw geld gaat spenderen, meer geld dan wat een drankje in de bar kost. En dan gaat dat van jullie (dus haar) geld af. En heeft zij het monopolie om jou van sex te voorzien niet meer in handen. En dat betekent macht over jou afgeven. Als je maar op een plaats iets kunt krijgen, heb je helemaal niets in te brengen. dan betaal je wat ervoor gevraagd wordt, en heb je alle voorwaarden maar te accepteren.
Dat is wat ze willen !!

Dus en kortom, wees een wakker en geemancipeerd man en trap niet in die doorzichtige trucs!
Gros Vd fok vrouwen is juist heel open minded volgens mij..
Sweet but not that sweet !
pi_176296551
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 09:32 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

Gros Vd fok vrouwen is juist heel open minded volgens mij..
Zo komen ze hier ook over, in tegenstelling tot de gemiddelde Nederlandse vrouw. Sterker nog, veel openmindender dan ik had gedacht. Veel open relaties en dergelijke..
  vrijdag 5 januari 2018 @ 11:48:15 #24
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_176298367
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 09:55 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Zo komen ze hier ook over, in tegenstelling tot de gemiddelde Nederlandse vrouw. Sterker nog, veel openmindender dan ik had gedacht. Veel open relaties en dergelijke..
Ja Klopt Fokvrouwen zijn toch anders dan de gemiddelde Nederlandse vrouw. ;)
Sweet but not that sweet !
  vrijdag 5 januari 2018 @ 11:49:12 #25
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176298391
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 09:55 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Zo komen ze hier ook over, in tegenstelling tot de gemiddelde Nederlandse vrouw. Sterker nog, veel openmindender dan ik had gedacht. Veel open relaties en dergelijke..
Denk eerder dat dat is om een lawine van niet-subtiele reaguurders te voorkomen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')