abonnement Unibet Coolblue
pi_176007461
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 02:32 schreef timmmmm het volgende:
Je zal rt maar zo druk bezig zijn met wat anderen van je vinden zeg.

Wat minder onzeker worden TS
Sleutelopmerking hier.

Ts. Even heel eerlijk. Je doet in dit topic heel stoer. Maar je gedrag en posts komen me heel onzeker over.

En terecht. Want je hebt nog geen fuck bewezen.

Wees eerlijk tegen jezelf en geef toe dat je nog niets kunt en onderaan zal moeten beginnen. Daarbij hoort enige nederigheid. Je zult mensen een beetje dankbaar moeten zijn als je wat kunt leren van ze. En in het algemeen ook negatieve opmerkingen moeten leren slikken zonder boos te worden. Sterker nog.. je zou zelfs kunnen proberen te achterhalen waarom iemand zoiets zegt en je gedrag daarop aan te passen.

Je hoeft nog steeds niet over je heen te laten lopen. Maar fysiek of verbaal geweld zoals schelden is echt een teken van zwakte. Mensen vinden je dan eerder zielig en een sukkel dan een alpha.

Dus als je respect wilt, wees een beetje nederig. Wees aardig en werk hard. Wellicht kom je dan ooit in de positie dat je echt gerespecteerd wordt om wat je doet. En niet omdat je dreigt met geweld.

Dat respect geldt alleen op straat. En daar wilde je juist niet eindigen.
Whatever...
pi_176007630
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 09:59 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Sleutelopmerking hier.

Ts. Even heel eerlijk. Je doet in dit topic heel stoer. Maar je gedrag en posts komen me heel onzeker over.

En terecht. Want je hebt nog geen fuck bewezen.

Wees eerlijk tegen jezelf en geef toe dat je nog niets kunt en onderaan zal moeten beginnen. Daarbij hoort enige nederigheid. Je zult mensen een beetje dankbaar moeten zijn als je wat kunt leren van ze. En in het algemeen ook negatieve opmerkingen moeten leren slikken zonder boos te worden. Sterker nog.. je zou zelfs kunnen proberen te achterhalen waarom iemand zoiets zegt en je gedrag daarop aan te passen.

Je hoeft nog steeds niet over je heen te laten lopen. Maar fysiek of verbaal geweld zoals schelden is echt een teken van zwakte. Mensen vinden je dan eerder zielig en een sukkel dan een alpha.

Dus als je respect wilt, wees een beetje nederig. Wees aardig en werk hard. Wellicht kom je dan ooit in de positie dat je echt gerespecteerd wordt om wat je doet. En niet omdat je dreigt met geweld.

Dat respect geldt alleen op straat. En daar wilde je juist niet eindigen.
Geen fuck bewezen? Deze kerel had de wielrenfiets van Jan Janssen in bezit. Een ware goudmijn.
  dinsdag 26 december 2017 @ 10:59:44 #78
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_176008764
Ik heb in ongeveer dezelfde situatie gezeten: een stage gelopen waar ik simpelweg als stront behandeld werd. De laatste dagen werd er niet eens meer met mij gesproken, omdat mijn begeleiders mij niet meer de moeite waard vonden. Daarvoor gooiden ze enkel met stront, zodat, zodra ik mijn mond opentrok, ze konden zeggen hoe weinig ik waard ben en dat ik mentaal een beperking heb 'want 24-jarigen gedragen zich niet zo. Dus ik herken wel iets van jouw verhaal.

Nu is jouw situatie anders, want jij slaat om je heen als iemand je tegenspreekt, maar dat neemt niet weg dat ik het idee heb dat je als stront behandeld wordt. Slaan is natuurlijk niet de oplossing, als stront behandeld worden ook niet. Sterker nog, slaan en schelden zetten je gelijk op een achterstand.

Zodra iemand ook maar iets doet wat je niet bevalt (als het ook echt onredelijk is dan hè) gewoon aangeven bij je stagebureau of mentor. Zij zijn er om jou te helpen en te ondersteunen tijdens je stage en schoolcarrière. Dit is m.i. de meest neutrale optie.

En je kan altijd nog kijken voor een opleiding waar je niet zo in hokjes wordt gepropt.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_176010107
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

ben allang opgegroeid maar ik laat niet over me heen lopen maar dat snappen joodse slavinken zoals jij dus niet
Gedachte experiment: waar denk je te komen op de manier zoals je je nu profileert? Gaan mensen inzien dat ze je maar moeten respecteren en je gelijk in een hoge functie proppen? Of wordt je gewoon vervangen door iemand die wel weet hoe die moet luisteren?

Jij laat meer over je heen lopen dan je denkt: je trots staat je zo in de weg dat je geen enkele vorm van autoriteit of kritiek kan accepteren. Dát is pas zielig. Weet je wat pas echt een krachtige persoonlijkheid is; weten wanneer je je nederig moet opstellen als het nodig is. Later zal je wel zien dat de mensen die dat kunnen - waar je nu zo te zien op neer kijkt - professioneel en persoonlijk heel erg gegroeid zullen zijn. Terwijl zij die niet snappen dat dat nodig is nog onderaan de maatschappij bungelen.


Heil Joodse Slavinken!
pi_176059321
Gossie, het is toch wat he
Get right witcha
pi_176062028
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Altijd word ik eraf gestuurt. Hou het altijd MAX 1 jaar vol, daarna is het klaar omdat ik weer ruzie krijg met iemand of iets verniel. Ik weet niet hoe dat komt maar dat is nou eenmaal mijn karakter.
Nou wil ik dolgraag bijdragen aan de maatschappij en geen vieze uitkeringtrekker zijn, maar mijn opties lijken met de dag beperkter te worden.

Ik heb geen idee welk werk ik zou willen doen. Geen idee van een toekomst of wat dan ook. Zit eigenlijk altijd thuis niks te doen, voel me er redelijk klote onder maar goed ik kan het niet direct veranderen.

Wat zouden jullie doen in deze situatie? Ik ben bijna 20 :') en heb geen 1 afgemaakt mbo diploma. Als ik nu naar de mbo gaat kom ik met kinderen van 16 enz in de klas, wat natuurlijk ook ontzettend kut is. Dusss.. brand los
Je gaat wat ik ga zeggen waarschijnlijk niet leuk vinden, maar vooruit, hier komt ie.

Gelet op andere posts van jou lijkt het mij verstandig voor jou om via je huisarts een verwijzing te regelen naar een GGZ-instelling. Tussentijds (want er zal een wachttijd zijn) kun je gaan werken en dat ook in deeltijd gaan doen wanneer je in behandeling bent. Voor weinig geld kutwerk doen geeft je waarschijnlijk wel motivatie om door te leren. Je kunt in overleg met je behandelaar bepalen hoe en wanneer je stage loopt je opleiding afrondt. Ik denk dat als je niet hulp zoekt, je tegen dezelfde problemen aan blijft lopen.

Ik mis in je verhaal je vader en moeder en andere familieleden. Steunen zij je niet?
pi_176187702
Ga het leger in.
Leer je een beetje discipline.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_176251043
Serieus? TS? Indien je het dus niet met iemand eens bent (of met een bepaalde situatie) dan krijgt of:
-Diegene een klap voor zijn bek?
-Diegene wordt voor rotte vis uitgemaakt - zie ook jouw post over die 'Joodse slavink'?
-De hele boel wordt kort en klein geslagen?
Niet dat je een heilig boontje moet zijn, maar je hoeft je ook niet te gedragen als een of andere geschifte hooligan, toch? Gewoon tot tien tellen in een dergelijke situatie lijkt mij een goed begin. Eerst denken en dan doen...
ENTJ SLOEI enneagram 7w8 sx/sp (784)
pi_176271384
TS... is het wel je karakter? Of gebruik je drugs en heb je niet door hoe die je uit je evenwicht brengen?
pi_176305331
Of ben je gewoon kut
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')