abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_175893247
Altijd word ik eraf gestuurt. Hou het altijd MAX 1 jaar vol, daarna is het klaar omdat ik weer ruzie krijg met iemand of iets verniel. Ik weet niet hoe dat komt maar dat is nou eenmaal mijn karakter.
Nou wil ik dolgraag bijdragen aan de maatschappij en geen vieze uitkeringtrekker zijn, maar mijn opties lijken met de dag beperkter te worden.

Ik heb geen idee welk werk ik zou willen doen. Geen idee van een toekomst of wat dan ook. Zit eigenlijk altijd thuis niks te doen, voel me er redelijk klote onder maar goed ik kan het niet direct veranderen.

Wat zouden jullie doen in deze situatie? Ik ben bijna 20 :') en heb geen 1 afgemaakt mbo diploma. Als ik nu naar de mbo gaat kom ik met kinderen van 16 enz in de klas, wat natuurlijk ook ontzettend kut is. Dusss.. brand los
Op zondag 27 september 2015 18:51 schreef Tjacka het volgende:[/b]
junken sc dit
jij ama OF en fylax zijn echt ziek
pi_175893437
De oplossing voor je is: zoek een bbl opleiding..
Al nationaal zorgfonds getekend? Zo niet, bezoek www.nationaalzorgfonds.nl
pi_175893459
Wordt ondernemer. Het universum is je speeltuin.
I wished for my computer to be as easy to use as my telephone; my wish has come true because I can no longer figure out how to use my telephone.
pi_175893477
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:19 schreef Captain_Ghost het volgende:
De oplossing voor je is: zoek een bbl opleiding..
Ja dat heb ik 2maal gedaan.
1ste keer ging het dus fout op stage omdat je behandelt word als stront en ik niet over me heen laat lopen als een klein kind, grote bek is grote bek terug

2e keer is het met die 1dag op school fout gegaan omdat een pipo iets beledigends tegen me zei waardoor ik uithaalde en schoolregel was slaan=gaan :D
junken sc dit
pi_175893681
Dat je iets vernielt is je karakter? Werkelijk?
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175893708
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:27 schreef Leandra het volgende:
Dat je iets vernielt is je karakter? Werkelijk?
Dat is misschien wat geflatteerd.
Er is altijd wel een aanleiding, maar die aanleiding zit meestal in het karakter, groepsdruk of wat dan ook
junken sc dit
pi_175893728
Het belangrijkste is dan denk ik dat je er achterkomt wat je wil. Als je dat gaat doen, zal je je waarschijnlijk beter aanpassen, omdat je een doel hebt. Studiekeuze begeleiding ofzoiets?
The objective is keep Arsenal English, albeit with a lot of foreign players.
pi_175893732
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Dat is misschien wat geflatteerd.
Er is altijd wel een aanleiding, maar die aanleiding zit meestal in het karakter, groepsdruk of wat dan ook
Misschien zou je eens aan je zelfbeheersing moeten werken.
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175893763
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

1ste keer ging het dus fout op stage omdat je behandelt word als stront en ik niet over me heen laat lopen als een klein kind, grote bek is grote bek terug
Iedereen begint onderaan. En alleen diegene die laten zien dat ze kunnen werken onder elke omstandigheid eindigen bovenaan.
I wished for my computer to be as easy to use as my telephone; my wish has come true because I can no longer figure out how to use my telephone.
pi_175893777
Misschien ligt het niet allemaal aan de rest, maar aan je zelf.
In het werkleven straks heb je ook een baas die een grote mond heeft.
Zou toch beter leren omgaan met bepaalde situaties, slaan is iets voor kinderen .
pi_175893825
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:31 schreef Momo... het volgende:
Misschien ligt het niet allemaal aan de rest, maar aan je zelf.
In het werkleven straks heb je ook een baas die een grote mond heeft.
Zou toch beter leren omgaan met bepaalde situaties, slaan is iets voor kinderen .
Ik heb nooit beweert dat het aan andere ligt :D
Heb alleen aangegeven dat ik moeite heb met de definitieve keuze te maken
junken sc dit
pi_175893839
Ik zal eens aan jezelf/karakter werken.
We willen vrij en onafhankelijk leven zodat niemand buiten Allah ons mag regeren. - Mohammed Abdelkrim El Khattabi
pi_175893898
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik zal eens aan jezelf/karakter werken.
Daar mag jij me wel bij helpen :9~
junken sc dit
  donderdag 21 december 2017 @ 15:50:31 #14
162870 motorbloempje
Dr. SJW voor jou...
pi_175894227
Of je stopt gewoon met dingen vernielen en gedraagt je als een fatsoenlijk persoon. FFS zeg.
Bovenstaande is mijn mening, ook wanneer er niet expliciet 'ik vind' of soortgelijk in de post vermeld staat. En gelukkig zijn alle meningen hier welkom, dus dat is fijn. Toch? Liefs.
pi_175894674
Hulp zoeken bij een psycholoog voor je gedragsproblemen. Heeft mij ook geholpen voordat ik aan een studie begon.
pi_175895257
Misschien je problemen niet afdoen als 'het is gewoon mijn karakter' maar daar aan gaan werken? Des noods met hulp? Lijkt me niet dat je ver komt in het leven als je zo snel ruzie hebt en dingen kapot maakt. Dat geldt niet alleen voor je opleiding.
pi_175895296
Geef je op voor dream school.
pi_175895326
Je kan altijd nog fietsen gaan verkopen. Een mooie maitenbike wellicht?
pi_175895369
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ja dat heb ik 2maal gedaan.

2e keer is het met die 1dag op school fout gegaan omdat een pipo iets beledigends tegen me zei waardoor ik uithaalde en schoolregel was slaan=gaan :D
En zou je niet willen leren om daar op een andere, volwassen manier mee om te gaan? Dat maakt niet direct dat je over je heen laat lopen, integendeel. Juist door jouw gedrag laat je jezelf ontzettend kennen. En wie heb je ermee? Jezelf.

Je klinkt bijna trots.
  donderdag 21 december 2017 @ 16:54:40 #20
403403 Pokkelmans
Pretentieuze zak
pi_175895766
Niet gemaakt voor iets? Als je iets wil, moet je bij jezelf beginnen. Hoe moeilijk dat soms ook is.

“Man cannot remake himself without suffering, for he is both the marble and the sculptor”.
Ik post slechts in de hoedanigheid van kunstenaar. Derhalve dienen mijn posts als kunstwerkjes beschouwd te worden, en niet als natuurgetrouwe weergave van (delen van) de overtuiging van de auteur.
pi_175896859
Heb je wel een baantje? Zo nee, neem er n zodat je wat discipline krijgt.
pi_175897373
Een grote jongen worden en eens gaan lijken waarom jij je zo gedraagt als je doet.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175897386
Kill leer eerst de d/t/dt te gebruiken
pi_175897798
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Daar mag jij me wel bij helpen :9~
Ik zou het er bij jou gewoon hebben in/uitgeslagen.
We willen vrij en onafhankelijk leven zodat niemand buiten Allah ons mag regeren. - Mohammed Abdelkrim El Khattabi
pi_175897830
Iemand slaan en dan; ja maar hij begon

_O_
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')