abonnement Unibet Coolblue
pi_175893135
SPOILER: Kampioen 2010-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2016/2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2017/2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Nouri
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Onanagod
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Oh.
pi_175893141
WOW wie zag dat aankomen :D :D :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_175893142
WTF :o

Keizer, Bergkamp en Spijkerman weg
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_175893146
_O- _O- _O-
pi_175893148
*O*
pi_175893149
Gefeliciteerd met het kampioenschap :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 21 december 2017 @ 15:07:46 #7
131800 Tarado
capô de fusca
pi_175893151
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat is niet heel gek als de huidige coach faalt en weinig ontwikkeling in dit team laat zien, zelf een weinig bijzondere tacticus blijkt te zijn.

[..]

Erik Ten Hag lijkt mij iemand die genoeg inzicht heeft om dit Ajax organisatorisch nog verder te brengen, niet enorm aanvallend maar laat zijn teams wel goed voetballen vanuit een vaste basis. Ook een meer dan prima peoplemanager die ook met de lastige jongens zoals Labyad en consorten een uitstekende verhouding heeft weten te creëren.

Verder ben ik dit jaar tot nu toe, uiteraard, onder de indruk van John van 't Schip. Zijn filosofie staat me aan, kiest altijd voor voetbal in zijn tactieken maar ook in het opstellingbeleid en ik vind het ook opmerkelijk dat zijn omzettingen altijd een ijzersterk effect hebben.

Ik ben het met Ludachrist eens; dit Ajax heeft vooral een heel goede selectie maar niet de coach die de talenten verder kan helpen in hun individuele ontwikkeling en in de zin van organisatie. Natuurlijk is er een kanttekening dat er een middenvelder ontbreekt, een fatsoenlijke ervaren middenvelder (dus niet een Siem de Jong). Keizer kan de rust al niet bewaren, maar als het op het veld misgaat, dan gaat het ook goed mis.
van t Schip liever dan Ten Hag, omdat hij de club gewoon kent
pi_175893153
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:07 schreef RipCity het volgende:
WOW wie zag dat aankomen :D :D :D
Niemand op dit moment, en al zeker niet alle drie _O-

Ik pak de popcorn alvast :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_175893155
Aron WInter op de bank zondag?
Oh.
pi_175893156
Zijn wisselbeleid komt hem toch duur te staan uiteindelijk.
pi_175893158
NOS PUSHMELDING GENOT
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_175893161
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

van t Schip liever dan Ten Hag, omdat hij de club gewoon kent
Mijn voorkeur gaat ook uit naar Van 't Schip.
pi_175893167
Ze hebben met Bosz gesproken:

Bosz komt alleen terug op 1 voorwaarde als de staf vertrekt. Hij krijgt zijn zin ;)
pi_175893169
Maar de beker is geen prijs
pi_175893170
Frank de Boer TERUGHALEN AUB
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_175893171
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:08 schreef alpeko het volgende:
Bosz weer terughalen dan _O-
Dat zou briljant zijn

Overmars zou dat wel willen
Oh.
pi_175893172


hoop dat het nu los komt, wat ik zei; ik heb niet hele warme gevoelens bij Overmars, maar ze tonen wel ballen dat ze ook Bergkamp op straat zetten, echt zo'n fossiel die niks wil.

Wel sneu voor Spijkerman, maar goed.
pi_175893174
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_175893177
Wow, dit komt best wel onverwachts. :o
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_175893178
Daar moet toch iets gespeeld hebben. Keizer leek het net op de rit te hebben. Meer punten dan Bosz in deze fase ook nog...
pi_175893180
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:08 schreef Ingolstadt het volgende:
Frank de Boer TERUGHALEN AUB
Dan spring ik voor de trein
Oh.
pi_175893181
#Bos zin
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175893182
Het liefst Ten Hag, maar misschien is de weg nu ook wel weer vrij voor een terugkeer van Bosz _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_175893183
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:08 schreef Ties02 het volgende:
Maar de beker is geen prijs
Volgens poepz0r niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')