abonnement Unibet Coolblue
pi_180133669
quote:
99s.gif Op maandag 18 juni 2018 16:21 schreef Nikooos het volgende:
Ik zag wat Eftelings voorbij komen. Dochter heeft de laatste tijd graag Efteling radio op en dan komt er wel een stukje voorbij over Repelsteeltje.

Mijn dochter maakt ervan: "Niemand weet, niemand weet... Dat ik Repelstepeltje heet." :')
Nikoos, wat leuk om weer van je te lezen! Hoe is het met jou en vrouw en dochter?
pi_180134730
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:04 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

:D Doe mij ook zo'n kind!#slaapstruggles
Haha die periode hebben we gelukkig maar heel even gehad, inclusief uit bed klimmen en de gang op lopen. Dat ging over toen mijn man steevast op de gang bleef wachten, G de deur open deed, schrok en de deur met zo hard dicht knalde en terug naar bed rende.
Inmiddels zegt ie, ik moet lekker slapen papa. Mag niet uit bedje he? Anders wordt papa boos.

Zo fijn O+ :')
pi_180134859
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:11 schreef aapieannie het volgende:
Afgelopen zondag was hier de sint jans processie in het dorp.
'S avonds in bed: Mama, hebben we nu naar de processie rups gekeken? _O-
Ach wat schattig. Die woordslierten zijn voor de kleintjes soms moeilijk te snappen. Mijn jongste zei een keer: Nee papa, dat is zomerkleertjes, is koud buiten, moet van mamma winterwortelbroekje aan.
pi_180157453
Ik haalde van de week E op van het kdv.

Op het gras kroop een super schattige baby die ik nog niet eerder had gezien. Enorme bos haar, super cute. Dus even met de juf staan kletsen en vlak daarna E mee naar de auto genomen.

Terwijl we in de auto zaten hadden we het volgende gesprek:

M: Heb je het leuk gehad vandaag E?
E: Ja, ik heb lekker gespeeld mam.
M: En er was een nieuwe baby toch?
E: Dat weet ik.
M: Hoe heet de baby?
E: E/oi.se
M: Dat is een leuke naam toch?
E: Nee dat denk ik niet.
M: Vond je de baby wel lief?
E: Ook niet
M: ooh.. Hoe komt dat? Waarom vond je haar niet lief, moest ze veel huilen? :o :o
E: Nee, ze is een beetje arrogant, mam. }:|

:D :D :D :'( :{ Gemengde gevoelens over dit woord.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  zondag 1 juli 2018 @ 09:51:50 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180157614
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 1 juli 2018 @ 11:15:03 #206
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_180159140
quote:
2s.gif Op zondag 1 juli 2018 09:44 schreef Moeraskat het volgende:
Ik haalde van de week E op van het kdv.

Op het gras kroop een super schattige baby die ik nog niet eerder had gezien. Enorme bos haar, super cute. Dus even met de juf staan kletsen en vlak daarna E mee naar de auto genomen.

Terwijl we in de auto zaten hadden we het volgende gesprek:

M: Heb je het leuk gehad vandaag E?
E: Ja, ik heb lekker gespeeld mam.
M: En er was een nieuwe baby toch?
E: Dat weet ik.
M: Hoe heet de baby?
E: E/oi.se
M: Dat is een leuke naam toch?
E: Nee dat denk ik niet.
M: Vond je de baby wel lief?
E: Ook niet
M: ooh.. Hoe komt dat? Waarom vond je haar niet lief, moest ze veel huilen? :o :o
E: Nee, ze is een beetje arrogant, mam. }:|

:D :D :D :'( :{ Gemengde gevoelens over dit woord.
Haha :D
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_180171077
Haha, geweldig. There's a new kid in town. :D .

Dit weekend was mijn vriend weg. Hij had I verteld dat hij 1 nachtje in een hotel ging. Vanochtend kwam ze uit bed: Waar is papa? Dus ik: hij is een weekendje weg toch?
Zij: Ja, maar hij ging toch maar 1 nachtje?
Wel stipt. _O- .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 2 juli 2018 @ 08:46:12 #208
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_180180911
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 02:51 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Nikoos, wat leuk om weer van je te lezen! Hoe is het met jou en vrouw en dochter?
Sorry, late reactie! Ben wat minder actief op Fok!

Even offtopic dan. Leuk dat je het vraagt ;-)

Dochter maakt het heel goed. Vrouw heeft het wat zwaarder momenteel, want die is inmiddels weer (hoog)zwanger en we verwachten 11 juli ons 2e dochtertje :-)
pi_180181302
quote:
99s.gif Op maandag 2 juli 2018 08:46 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Sorry, late reactie! Ben wat minder actief op Fok!

Even offtopic dan. Leuk dat je het vraagt ;-)

Dochter maakt het heel goed. Vrouw heeft het wat zwaarder momenteel, want die is inmiddels weer (hoog)zwanger en we verwachten 11 juli ons 2e dochtertje :-)
Wat leuk zeg, gefeliciteerd! Als ik aan mijn tijd terug denk in Z&G, denk ik vaak aan jou. Sowieso door je toffe gouden glitterstickers natuurlijk, maar ook omdat je zo eerlijk vanuit jezelf schreef. Heel fijn en verfrissend vond ik dat.
  maandag 2 juli 2018 @ 13:30:14 #210
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_180184835
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 09:27 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Wat leuk zeg, gefeliciteerd! Als ik aan mijn tijd terug denk in Z&G, denk ik vaak aan jou. Sowieso door je toffe gouden glitterstickers natuurlijk, maar ook omdat je zo eerlijk vanuit jezelf schreef. Heel fijn en verfrissend vond ik dat.
Dankje! Ik vond het ook altijd wel tof, maar ik merkte dat het was lastig was om vol te houden. Ik lees nog steeds regelmatig mee, maar niet echt meer de behoefte om actief mee te posten. Het is wel echt genieten om je kind te zien opgroeien en alles wat daarbij hoort. Gaat het bij jullie ook allemaal goed?
pi_180196372
Nora ziet België voetballen en verward België met Spanje, ze hebben allebei rode shirtjes aan. Zegt ze, 'Kijk! Sinterklaas zijn team is bezig!' xD
  maandag 2 juli 2018 @ 21:19:55 #212
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_180196432
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 21:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nora ziet België voetballen en verward België met Spanje, ze hebben allebei rode shirtjes aan. Zegt ze, 'Kijk! Sinterklaas zijn team is bezig!' xD
Ze voetballen wel als Sinterklaas op het moment _O-
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_180196467
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 21:19 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Ze voetballen wel als Sinterklaas op het moment _O-
Hehehe inderdaad ja :')
pi_180201550
quote:
99s.gif Op maandag 2 juli 2018 13:30 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Dankje! Ik vond het ook altijd wel tof, maar ik merkte dat het was lastig was om vol te houden. Ik lees nog steeds regelmatig mee, maar niet echt meer de behoefte om actief mee te posten. Het is wel echt genieten om je kind te zien opgroeien en alles wat daarbij hoort. Gaat het bij jullie ook allemaal goed?
Ik vind het hier leuk om te zien hoe kinderen, die ik in het echt niet ken maar online al 4 jaar, groter worden en hoe andere ouders dingen doen.
Bij ons gaat alles goed gelukkig. Jullie oudste heet L.iv toch? Hoe vindt ze het dat ze een oudere zus wordt?
  dinsdag 3 juli 2018 @ 13:30:41 #215
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_180209605
Ja, L.iv vindt het echt leuk. Die loopt sowieso al tijden rond met poppen die ze verzorgt, dus we zijn banger dat ze haar zusje straks té lief gaat vinden en niet meer los laat, dan dat ze er niets aan vindt :') Die is echt van het buikknuffelen en als ze staat te 'koken' dan moet er ook voor de baby eten gemaakt worden enzo. Echt mooi om te zien.
pi_180315296
Mijn zus was R aan het plagen. R tegen opa: “Opa. Die dochter van je....”
pi_180328762
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 09:27 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Wat leuk zeg, gefeliciteerd! Als ik aan mijn tijd terug denk in Z&G, denk ik vaak aan jou. Sowieso door je toffe gouden glitterstickers natuurlijk, maar ook omdat je zo eerlijk vanuit jezelf schreef. Heel fijn en verfrissend vond ik dat.
_O- Die glitterstickers ja :D wat een tijden.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_180348184
Zitten we gisteren in de auto en komt er een stoet tractors vd Oltimer club voorbij. Tractors zonder dak..

L: hee, dat zijn blote tractors!
pi_180348288
Ik heb een tube body lotion op mijn nachtkastje staan. G kijkt er naar en roept dan, dat is tandpasta mama!
Nee schat, dat is lotion, voor mama's buik.
G denkt even na en concludeert vervolgens, 'Ja! Broertjes moeten ook tanden poetsen!'
  maandag 9 juli 2018 @ 10:13:39 #220
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180349411
:D *)
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_180350042
Haha goeie Cassandra! :D

Vrijdag ging één van mijn favoriete schoenen onherstelbaar kapot. A vond dat heel erg en vroeg of ze hem mocht weggooien.

Komt ze terug en pakt ze de andere: "Deze is niet kapot mama, die kan je nog wel aandoen!" :')
  vrijdag 13 juli 2018 @ 12:57:55 #222
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_180445072
Kuiken speelt dat het slaaptijd is, en zingt een zelfbedacht liedje.

"Het is sleeptime, sleeptime.
Time-out... time-nieuw".

:').
KuikenGuppy
  vrijdag 13 juli 2018 @ 13:54:48 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_180446428
dit blijft toch wel mijn favoriete topic hoor O+
disclaimer
pi_180446758
O (bijnavier) zit op de schouders van mn man. Hij tilt haar er af en ze begint te jammeren.

«Mamma ik heb glitter in mijn benen!»
pi_180451233
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 14:11 schreef Roomsnoes het volgende:
O (bijnavier) zit op de schouders van mn man. Hij tilt haar er af en ze begint te jammeren.

«Mamma ik heb glitter in mijn benen!»
_O_ perfect omschreven gewoon!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')