abonnement Unibet Coolblue
pi_175884583
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 02:02 schreef rubbereend het volgende:

[..]

je kent het schema niet maar je gaat maar ergens vanuit?

Na de kwartfinale thuis tegen Zwolle
Na een eventuele halve finale thuis tegen Utrecht
Mocht je de finale halen speel je pas een week later tegen ADO uit.

Valt opzich best mee dus
Zwolle en Utrecht beide lastige tegenstanders. Mn standpunt blijft dus onveranderd :)
Land of the free. Home of the brave.
pi_175885016
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 02:19 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Zwolle en Utrecht beide lastige tegenstanders. Mn standpunt blijft dus onveranderd :)
Scarface88 denkt dat we het moeilijk krijgen, what's New?
pi_175885025
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 02:02 schreef rubbereend het volgende:

[..]

je kent het schema niet maar je gaat maar ergens vanuit?

Na de kwartfinale thuis tegen Zwolle
Na een eventuele halve finale thuis tegen Utrecht
Mocht je de finale halen speel je pas een week later tegen ADO uit.

Valt opzich best mee dus
Zeker omdat Zwolle ook in die zelfde kwartfinale zit.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_175885051
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 06:38 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Scarface88 denkt dat we het moeilijk krijgen, what's New?
Valt mee. Zowel ADO als VVV zei ik dat we makkelijk gingen winnen. Alle voorgaande wedstrijden waar ik een slecht gevoel over had waren ook allemaal kut en lastig. Heb er tot nu toe nog geen enkele keer naast gezeten. Met als persoonlijk hoogtepunt dat ik het gelijkspel tegen Groningen voorspelde. Misschien moet ik eens met de loterij meedoen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_175885425
quote:
De statistieken lijken voor zich te spreken. Op de linkerflank blijft Hirving Lozano scoren, op rechts lijkt hij een stuk minder effectief. Toch weerspreekt Phillip Cocu in De Telegraaf dat de Mexicaan zich aan die kant veel prettiger voelt. "Als je het hem vraagt, maakt het hem echt niet uit. Natuurlijk is het lekker om naar binnen te komen en de bal voor je goede been te hebben, maar hij kan ook buitenom passeren en een voorzet geven."
Cocu :')
Land of the free. Home of the brave.
  donderdag 21 december 2017 @ 07:58:12 #31
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175885495
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 07:48 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Cocu :')
Paar keer dat hij van rechts in scoringspositie kwam, waren lachwekkend. Gewoon lekker op links laten staan dus.

'Als je het hem vraagt'.

'Jongens, maken jullie vandaag de opstelling, kijk maar wie waar gaat voetballen, als iedereen zich er maar fijn bij voelt!'
  donderdag 21 december 2017 @ 08:00:34 #32
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_175885510
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 07:48 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Cocu :')
Dat is wel echt heel treurig om te lezen. Ken de kracht van je eigen spelers zeg... Hopelijk is onze Rip snel fit om Cocu een paar statistieken voor zijn neus te duwen, voordat hij nog meer van dit soort onzin uitkraamt.
pi_175885857
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 06:48 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Valt mee. Zowel ADO als VVV zei ik dat we makkelijk gingen winnen. Alle voorgaande wedstrijden waar ik een slecht gevoel over had waren ook allemaal kut en lastig. Heb er tot nu toe nog geen enkele keer naast gezeten. Met als persoonlijk hoogtepunt dat ik het gelijkspel tegen Groningen voorspelde. Misschien moet ik eens met de loterij meedoen.
Wat een God ben je toch ook he. _O_
pi_175885882
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 08:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Wat een God ben je toch ook he. _O_
Ik blijf er bescheiden onder.
Land of the free. Home of the brave.
pi_175886399
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 08:53 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik blijf er bescheiden onder.
Ik vind je vrij voorspelbaar, toon eens wat lef. Of is Cocu je coach?

Guys, is Kluivert niet gewoon veel beter dan Bergwijn? Als ik mocht kiezen...
pi_175886445
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 07:48 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Cocu :')
Wat een gozer is het ook.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 21 december 2017 @ 09:41:25 #37
455560 Logic91
Always stay rational
pi_175886540
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 06:48 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Valt mee. Zowel ADO als VVV zei ik dat we makkelijk gingen winnen. Alle voorgaande wedstrijden waar ik een slecht gevoel over had waren ook allemaal kut en lastig. Heb er tot nu toe nog geen enkele keer naast gezeten. Met als persoonlijk hoogtepunt dat ik het gelijkspel tegen Groningen voorspelde. Misschien moet ik eens met de loterij meedoen.
Voorspel voortaan de wedstrijden dan kan ik ook eens wat winnen met Toto lol.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  donderdag 21 december 2017 @ 09:43:09 #38
455560 Logic91
Always stay rational
pi_175886574
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 09:33 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Ik vind je vrij voorspelbaar, toon eens wat lef. Of is Cocu je coach?

Guys, is Kluivert niet gewoon veel beter dan Bergwijn? Als ik mocht kiezen...
Hij is veel effectiever dan Bergwijn. Ook qua explosiviteit en dribbel vind ik hem niet onder doen voor Bergwijn. Dus ja, doe mij maar een swap als ik mocht kiezen.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  donderdag 21 december 2017 @ 09:45:32 #39
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175886613
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 09:33 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Ik vind je vrij voorspelbaar, toon eens wat lef. Of is Cocu je coach?

Guys, is Kluivert niet gewoon veel beter dan Bergwijn? Als ik mocht kiezen...
Ik denk dat als je ze omwisselt dat Bergwijn het dan bij Ajax net zo goed doet als Kluivert nu en Kluivert bij PSV net zo slecht als Bergwijn nu.

Ik vind ze redelijk van hetzelfde net-niet niveau, met in beide gevallen een klein kansje dat het nog wat wordt.
  donderdag 21 december 2017 @ 09:52:58 #40
455560 Logic91
Always stay rational
pi_175886715
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 09:45 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik denk dat als je ze omwisselt dat Bergwijn het dan bij Ajax net zo goed doet als Kluivert nu en Kluivert bij PSV net zo slecht als Bergwijn nu.

Ik vind ze redelijk van hetzelfde net-niet niveau, met in beide gevallen een klein kansje dat het nog wat wordt.
Maar waar ligt dit dan aan? Is het de spelopvatting van PSV wat Bergwijn niet ligt?
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_175887015
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 09:33 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Ik vind je vrij voorspelbaar, toon eens wat lef. Of is Cocu je coach?

Guys, is Kluivert niet gewoon veel beter dan Bergwijn? Als ik mocht kiezen...
ja, op dit moment zeker,
alleen zou ik me wel heel erg irriteren aan zijn verwende kop, dus maskertje op en het is prima.
pi_175887221
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 23:54 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dan worden we 10de.
(natuurlijk een beetje overdreven van mij maar)
jij overschat de eredivisie.
je zou natuurlijk kunnen terugkaatsen dat ik het onderschat (of PSV overschat)
maar de puntjes die we hebben verspilt kwamen toch vooral door het achteruitlopen,het gebrek aan creativiteit en het voetballende onvermogen, en de nou niet omdat we zo aanvallend speelden.
oke dan moet Isimat er ook uit, want daar begint het al (met Schwaab).

het klopt dat we moeten uitgaan van onze kwaliteiten, maar als je ze gisteren zag spelen na de wissels zag je gewoon veel meer snelheid, creativiteit en vreugde in het spel ; zo willen voetballers spelen, zo worden ze beter, zo komen onze beste spelers als Lozano (op dit moment dus even niet) en Pereiro tot hun recht, als je dan 2 goede verdedigers er bij hebt denk ik niet dat je veel punten hoeft te verspelen.

wat zou jullie ideale opstelling zijn? (plus aankopen dus)
pi_175887388
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 06:48 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Valt mee. Zowel ADO als VVV zei ik dat we makkelijk gingen winnen. Alle voorgaande wedstrijden waar ik een slecht gevoel over had waren ook allemaal kut en lastig. Heb er tot nu toe nog geen enkele keer naast gezeten. Met als persoonlijk hoogtepunt dat ik het gelijkspel tegen Groningen voorspelde. Misschien moet ik eens met de loterij meedoen.
Misschien moet je dat gewoon niet doen inderdaad. Jij hebt van 17 wedstrijden bij 16 wedstrijden gezegd, en ik citeer: ''Ik heb er een slecht gevoel over''.

Na 12 wedstrijden hadden we maar liefst 3 verliespunten. Genoeg data om te kunnen stellen dat jij met een relatief grote boog om welk loterijticket dan ook heen moet lopen.
pi_175887413
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:22 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

(natuurlijk een beetje overdreven van mij maar)
jij overschat de eredivisie.
je zou natuurlijk kunnen terugkaatsen dat ik het onderschat (of PSV overschat)
maar de puntjes die we hebben verspilt kwamen toch vooral door het achteruitlopen,het gebrek aan creativiteit en het voetballende onvermogen, en de nou niet omdat we zo aanvallend speelden.
oke dan moet Isimat er ook uit, want daar begint het al (met Schwaab).

het klopt dat we moeten uitgaan van onze kwaliteiten, maar als je ze gisteren zag spelen na de wissels zag je gewoon veel meer snelheid, creativiteit en vreugde in het spel ; zo willen voetballers spelen, zo worden ze beter, zo komen onze beste spelers als Lozano (op dit moment dus even niet) en Pereiro tot hun recht, als je dan 2 goede verdedigers er bij hebt denk ik niet dat je veel punten hoeft te verspelen.

wat zou jullie ideale opstelling zijn? (plus aankopen dus)
Het maakt niet uit of ik de ED onder- of overschat. Feit is dat we maar 1 tegenstander hebben en dat is Ajax. Met die opstelling van jou bezwijken ze bij Ajax aan acute een acute ruptuur van alle lachspieren. Dan kun je misschien wel top 3/4 spelen, maar is dat wat je wilt?
pi_175888123
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:35 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Het maakt niet uit of ik de ED onder- of overschat. Feit is dat we maar 1 tegenstander hebben en dat is Ajax. Met die opstelling van jou bezwijken ze bij Ajax aan acute een acute ruptuur van alle lachspieren. Dan kun je misschien wel top 3/4 spelen, maar is dat wat je wilt?
PSV speelt maar twee keer tegen Ajax, dan kan er best wel wat verstevigd worden natuurlijk
pi_175888186
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:19 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

PSV speelt maar twee keer tegen Ajax, dan kan er best wel wat verstevigd worden natuurlijk
Waarom zou je niet elke wedstrijd 'verstevigd' spelen? Het is geen football manager waar je een soort talentenfabriek bent en met een elftal vol met 20-jarigen speelt. Ik ben ook een voorstander van het brengen van talent. En als zo'n Obispo werkelijk zo goed is dan mag hij wat mij betreft vaker gebracht worden voor Schwaab danwel Isimat. Maar ik vind ook dat wij een boel pseudo-talenten hebben. Maher, Pereiro en toch ook wel Bergwijn. Jongens die prima zijn als het lekker loopt en je 3-0 voor staat, maar soms wordt er meer gevraagd en dan blijven de vaste krachten staan; in mijn ogen toch jongens als v. Ginkel, Lozano en Hendrix.
  donderdag 21 december 2017 @ 11:27:39 #47
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175888270
Ideale opstelling
Zoet
Arias-Aankoop-Aankoop-Aankoop
Gudmondsson-Hendrix-van Ginkel-Lozano
De Jong-Pereiro

4-4-2 dus, waarbij de flanken wel wat naar voren staan. En voorin mogen Romero en Mauro ook hun kans krijgen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 december 2017 @ 11:48:18 #48
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_175888753
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:27 schreef BadderHaring het volgende:
Ideale opstelling
Zoet
Arias-Aankoop-Aankoop-Aankoop
Gudmondsson-Hendrix-van Ginkel-Lozano
De Jong-Pereiro

4-4-2 dus, waarbij de flanken wel wat naar voren staan. En voorin mogen Romero en Mauro ook hun kans krijgen.
Ik vind dat Schwaab het eigenlijk helemaal niet zo slecht doet als iedereen voor doet komen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_175889133
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:27 schreef BadderHaring het volgende:
Ideale opstelling
Zoet
Arias-Aankoop-Aankoop-Aankoop
Gudmondsson-Hendrix-van Ginkel-Lozano
De Jong-Pereiro

4-4-2 dus, waarbij de flanken wel wat naar voren staan. En voorin mogen Romero en Mauro ook hun kans krijgen.
Lozano als linkshalf in een 4-4-2 en twee spelers zonder diepgang voorin?

Met 4-4-2 wel eens verder.

Ik denk dat Romero er gelijk moet staan voor dat geld. Dus na een paar weken eerste spits:

Arias - Schwaab - Isimat - aankoop
Ramselaar-Hendrix -Ginkel-Bergwijn
Romero - Lozano
pi_175893207
Verdomme, Cocu had het tactisch zo slim aangepakt om bewust van Ajax te verliezen zodat Keizer door mocht bij Ajax, staat die kale alsnog op straat. Gewoon 3 punten verneukt daar. :r
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')