abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zondag 7 januari 2018 @ 12:43:37 #226
351614 ijs_beer
zwierend pasje vooruit.
pi_176343056
registreer om deze reclame te verbergen
Dat zou natuurlijk erg mooi zijn. *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
pi_176343284
Ter info:
Zag laatst een fragment van een stukje interview (RTL Boulevard denk ik) en daarin gaf hij aan dat ‘ie 5 december naar Nashville zou vertrekken. Maar ook in januari zou hij gaan, in februari zit ‘ie er en volgens mij ook in maart. In april komt er een nieuwe tour die in teken staat van een nieuw album.

Vooral die nieuwe tour zie ik erg zitten. Heb hem live gezien op diverse festivals en ben verleden jaar naar twee optredens van zijn ‘This is our night’ tour geweest en was zwaar onder de indruk van alles: Geweldige muzikanten, topzanger live (en rasmuzikant bij uitstek), goede stage presence, maar ook Waylons veelzijdigheid; het ging van country, soul naar pop, rock en zelfs reggae. Na twee nummers van The Common Linnets CD (Arms of salvation en when love was king) speelden ze ‘Jailbird’. Hoe toepasselijk :-D
Tel daarbij op dat het kleine zaaltjes waren (300-700 man), wat het extra speciaal en intiem maakte. Ook vond ik hem gedurende het optreden als persoon echt veel leuker overkomen dan op TV. Na het optreden in Bitterzoet liep hij nog rond tussen het publiek en was tot mijn verbazing erg benaderbaar voor een praatje. Zo zie je maar... Het beeld dat je van iemand hebt door televisie klopt lang niet altijd.

Kortom, echt een aanrader om een optreden van de tour bij te wonen. Was ook niet duur btw.
pi_176343447
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 12:57 schreef Zen90 het volgende:
Ter info:
Zag laatst een fragment van een stukje interview (RTL Boulevard denk ik) en daarin gaf hij aan dat ‘ie 5 december naar Nashville zou vertrekken. Maar ook in januari zou hij gaan, in februari zit ‘ie er en volgens mij ook in maart. In april komt er een nieuwe tour die in teken staat van een nieuw album.

Vooral die nieuwe tour zie ik erg zitten. Heb hem live gezien op diverse festivals en ben verleden jaar naar twee optredens van zijn ‘This is our night’ tour geweest en was zwaar onder de indruk van alles: Geweldige muzikanten, topzanger live (en rasmuzikant bij uitstek), goede stage presence, maar ook Waylons veelzijdigheid; het ging van country, soul naar pop, rock en zelfs reggae. Na twee nummers van The Common Linnets CD (Arms of salvation en when love was king) speelden ze ‘Jailbird’. Hoe toepasselijk :-D
Tel daarbij op dat het kleine zaaltjes waren (300-700 man), wat het extra speciaal en intiem maakte. Ook vond ik hem gedurende het optreden als persoon echt veel leuker overkomen dan op TV. Na het optreden in Bitterzoet liep hij nog rond tussen het publiek en was tot mijn verbazing erg benaderbaar voor een praatje. Zo zie je maar... Het beeld dat je van iemand hebt door televisie klopt lang niet altijd.

Kortom, echt een aanrader om een optreden van de tour bij te wonen. Was ook niet duur btw.
Ah zie, meerdere keren Nashville dus, vandaar dat de een hier december dacht en de ander januari :D Klopte dus waarschijnlijk gewoon allebei.

Ik heb hem nog nooit live gezien, eerste keer wordt waarschijnlijk Eurovision in Concert en daarna hopelijk in Lissabon als ie de finale haalt. Maar misschien dan in april ook maar eens proberen!

Goed dat ie die Common Linnets nummers die hij zelf had geschreven gewoon nog speelt. Heeft ie alle recht op ook natuurlijk.

Zag een dag of drie geleden toevallig nog een foto van een fan langskomen met hem en het viel me op dat ie er echt superontspannen en inderdaad erg benaderbaar uitziet. ^O^

nlX2cG4.jpg

[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 07-01-2018 13:33:17 ]
  zondag 7 januari 2018 @ 13:10:12 #229
43556 miss_dynastie
Met vlag en Wayple #ESF2018
pi_176343503
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 12:35 schreef Em31 het volgende:
Wie weet heeft hij een geweldig nummer aangeboden gekregen van een andere schrijver. *O* Zou ook nog kunnen.
Kom er maar in Sia *O*
So let me clue you in... I'm not in danger. I am the danger.
pi_176343829
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:10 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Kom er maar in Sia *O*
Yes please yes yes *O*

pi_176343931
Vond deze ook wel tof.

f5HFkyM.png
pi_176344292
Ik heb het in het ESF topic van 2014 destijds al eens vertelt maar ik ben ook eens bij een optreden van hem geweest in 2008.
Dat was van zn theatertour in een kleine zaal.
Hartstikke aardige, sympathieke en emotionele kerel.
Hij had mensen in de zaal gevraagd op een briefje te schrijven wat ze wensen voor de toekomst. Sommige van die briefjes las hij vervolgens voor op het podium.
Had een jongen geschreven dat hij net zoals Waylon wilde zijn omsat hij hem bewonderde.
Om zoiets stond Waylon vervolgens bijna te janken omdat hij zichzelf totaal niet als zo iemand zag. Iemand tegen wie je opkijkt, juist ook vanwege de scheiding en gedoe met zn zoon ook destijds.

Je ziet bij dergelijke optredens iemand toch van een andere kant dan wat de media laat zien.
Iedereen heeft zn mindere kanten en die heeft Waylon ook weleens laten zien en natuurlijk zijn er mensen die niet met hem kunnen werken terwijl anderen met hem weglopen.

Ik vind het tof dat hij sinds 2008 een prima carrière heeft uitgebouwd en hij meer waardering krijgt. Zijn singles en albums scoren wellicht niet eens zo goed maar je ziet hem toch maar mooi bezig met allerlei zij-projecten.
Ik hoop dat hij het ESF tot een goed resultaat weet te brengen. En zo niet, geen man overboord.
Van Waylon komen we niet meer af, denk ik zo.
:)
pi_176344657
Mooie verhalen van jullie over hoe je hem live hebt ervaren. Dat het een emotioneel type is lijkt mij ook wel. Met Kerst schreef hij ook nog een heel lang stuk op Instagram waarvan dit de tweede stuk was. Eerste helft ging over Kerst en dat die tijd soms extra emotioneel en melancholisch maakt etc. Maar dat paste niet in m'n screenshot.
(En ik moest hardop lachen om dat laatste stukje over baarden en brillen :D )

D5BqRgy.png
  zondag 7 januari 2018 @ 14:40:14 #234
43556 miss_dynastie
pi_176345258
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Yes please yes yes *O*

Ik zou hem dit zo graag een keer zelf horen zingen, zonder Marlijn ;(
  zondag 7 januari 2018 @ 14:41:39 #235
43556 miss_dynastie
pi_176345298
Oh en ik kwam eigenlijk mopperen over zijn nieuwste ‘save the Biebster’-berichtje op Instagram. Pfffffff ga liedjes schrijven man!
pi_176345440
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah zie, meerdere keren Nashville dus, vandaar dat de een hier december dacht en de ander januari :D Klopte dus waarschijnlijk gewoon allebei.

Ik heb hem nog nooit live gezien, eerste keer wordt waarschijnlijk Eurovision in Concert en daarna hopelijk in Lissabon als ie de finale haalt. Maar misschien dan in april ook maar eens proberen!

Goed dat ie die Common Linnets nummers die hij zelf had geschreven gewoon nog speelt. Heeft ie alle recht op ook natuurlijk.

Zag een dag of drie geleden toevallig nog een foto van een fan langskomen met hem en het viel me op dat ie er echt superontspannen en inderdaad erg benaderbaar uitziet. ^O^

[ afbeelding ]
Te gek dat je ‘m gaat zien!

Die nummers van The Common Linnets had hij naar eigen zeggen 3 jaar niet gespeeld, omdat er het e.e.a. verwerkt moest worden. Lijkt mij idd een emotionele en gevoelige gast.
Bij het 2e optreden waar ik bij was, zei hij iets over een ‘blonde zangeres’ en een beetje sarcastisch ‘mooiste tijd van mijn leven.’ Ha!
Waren echt toffe avonden. Ik heb mij na een optreden van 2 uur en een kwartier echt afgevraagd hoe het kan dat een zanger zo lang kan zingen, want hij gaf naar mijn idee 200%... Indrukwekkend...

En benaderbaar is idd het goede woord. Ik heb aardig wat BN’ers in het wild gezien en de meesten vermeden oogcontact. Daardoor kwamen zij ‘schuw’ over, in tegenstelling tot Waylon dus. Er waren een hoop mensen die hem om een foto vroegen. Wat ook wel een grappig moment was: er ging een griet van minimaal 1,80m met hem op de foto en zij ging uit zichzelf twee traptreden lager staan dan Waylon (die is rond de 1,73 - 1,75m denk ik). Omstanders moesten daar om lachen, waarop Waylon zei: ‘ja, ik ben een klein kutventje!’. LOL!
Hij kwam zo gezellig over dat ik uiteindelijk op de valreep ook maar even op de foto ben geweest... :D ☺ Hij staat er precies zo op als op de foto hierboven... Ontspannen en breeduit lachend.

Ben benieuwd waar ‘ie mee komt. In een Q&A van Veronica vorig jaar was hij niet al te positief over het optreden van O’g3ne dus na die opmerkingen mag hij met minder dan de 11e plaats zeker niet terugkomen ;-)

[ Bericht 1% gewijzigd door Zen90 op 07-01-2018 14:58:09 ]
pi_176345673
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh en ik kwam eigenlijk mopperen over zijn nieuwste ‘save the Biebster’-berichtje op Instagram. Pfffffff ga liedjes schrijven man!
En hij schrijft het vanuit Nashville zie ik dus hij zit er nu idd gewoon weer. Jammer dat hij zich helemaal daar kennelijk druk moet maken om wat er voor lelijks door Peter R de Vries gezegd werd in Boulevard over z'n meisje. Lief dat hij het weer voor haar opneemt maar zich afsluiten voor Boulevardmeuk terwijl ie in Nashville zit lukt dus kennelijk niet en het lijkt me stug dat ie daar Boulevard heeft kunnen zien. Hij zal toch een beetje meer moeten leren nóg meer z'n schouders op te halen. Dat ie die Boulevardmannen, die minkukels, überhaupt z'n energie gunt..

[ Bericht 9% gewijzigd door Greys op 07-01-2018 22:10:40 ]
pi_176355559
Las net nog wat reacties op Instagram en Bibi is mee naar Nashville denk ik. Iemand had ze gezien voor ze het vliegtuig in gingen. Heeft iemand ze dan daar laten weten wat er in Nederland in Boulevard gezegd werd? Waarom.

[ Bericht 18% gewijzigd door Greys op 07-01-2018 23:24:36 ]
pi_176356773
Waarom maak je je daar druk om?
Waylon is een volwassen vent en heeft vast wel voor hetere vuren gestaan.
Dit is zijn droom en misschien is Bibi wel een inspiratiebron. :)
pi_176357102
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 23:07 schreef vencodark het volgende:
Waarom maak je je daar druk om?
Waylon is een volwassen vent en heeft vast wel voor hetere vuren gestaan.
Dit is zijn droom en misschien is Bibi wel een inspiratiebron. :)
Waar maak ik me druk om? Hij maakt zich druk. Dat is overduidelijk gezien z'n reacties op Instagram, hij gaat ook weer reageren op mensen die reageren. Dat snap ik niet, ga je in Nashville boos zitten Instagrammen om iets uit Boulevard. Steek je energie en tijd in je muziek en je liefde. Zonde man. Mag ik toch vinden? :P

(En ik betwijfel nergens dat ze een inspiratiebron kan zijn, heb ik zelf ook al eerder hardop gehoopt in dit topic :) Komt misschien wel een knetter van een song uit)

Tis niet erg dat ze mee is, tis erg - vind ik - dat ze daar zouden moeten genieten in Nashville ipv boos Instagrammen.
pi_176357189
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 23:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Waar maak ik me druk om? Hij maakt zich druk. Dat is overduidelijk gezien z'n reacties op Instagram, hij gaat ook weer reageren op mensen die reageren. Dat snap ik niet, ga je in Nashville boos zitten Instagrammen om iets uit Boulevard. Steek je energie en tijd in je muziek en je liefde. Zonde man. Mag ik toch vinden? :P

(En ik betwijfel nergens dat ze een inspiratiebron kan zijn, heb ik zelf ook al eerder hardop gehoopt in dit topic :) Komt misschien wel een knetter van een song uit)

Tis niet erg dat ze mee is, tis erg - vind ik - dat ze daar zouden moeten genieten in Nashville ipv boos Instagrammen.
Mag je zeker vinden!
Ik vroeg mij alleen af waarom. :P
pi_176357278
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 23:25 schreef vencodark het volgende:

[..]

Mag je zeker vinden!
Ik vroeg mij alleen af waarom. :P
Vind het gewoon zonde voor ze. Ga lekker genieten in die andere omgeving. Stort je in de muziek. Daarvoor ben je in Nashville. Laat Nederland en wat Boulevard en Twitter en Instagram en FOK allemaal vinden lekker de piep krijgen.. :D

Maar snap het ook wel weer. Tis ook kut en moeilijk om te negeren. En volgens mij heeft Waylon een sterk rechtvaardigheidsgevoel. Op je handen zitten is dan lastig.
pi_176384947
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 23:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Vind het gewoon zonde voor ze. Ga lekker genieten in die andere omgeving. Stort je in de muziek. Daarvoor ben je in Nashville. Laat Nederland en wat Boulevard en Twitter en Instagram en FOK allemaal vinden lekker de piep krijgen.. :D

Maar snap het ook wel weer. Tis ook kut en moeilijk om te negeren. En volgens mij heeft Waylon een sterk rechtvaardigheidsgevoel. Op je handen zitten is dan lastig.
Muziek moet ergens vandaan komen. Waylon is volgens mij een vrij rancuneus persoon, dus dit levert vast inspiratie op.
pi_176385269
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:09 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Muziek moet ergens vandaan komen. Waylon is volgens mij een vrij rancuneus persoon, dus dit levert vast inspiratie op.
Da's waar, dat dit z'n vuur maar extra mag aanwakkeren :P
Hele ziel en zaligheid erin graag.
pi_176393378
Oh jongens, ik ben toch zo benieuwd wat voor nummer het wordt he *O* w/ Wanneer zou het ongeveer bekend worden, maart? Dat hij 'm voor het eerst live zingt tijdens The Voice? (of is dat dan alweer afgelopen? :@ )
pi_176393894
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 19:01 schreef Em31 het volgende:
Oh jongens, ik ben toch zo benieuwd wat voor nummer het wordt he *O* w/ Wanneer zou het ongeveer bekend worden, maart? Dat hij 'm voor het eerst live zingt tijdens The Voice? (of is dat dan alweer afgelopen? :@ )
Dat is eigenlijk geen gek idee, volgens mij is de laatste live show eind februari.

Nee toch niet, laatste live show is 9 februari. Dat is te vroeg.

Begin Maart wordt het denk ik.
Life can be a bitch, so like it..
pi_176395062
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 19:24 schreef ato het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk geen gek idee, volgens mij is de laatste live show eind februari.

Nee toch niet, laatste live show is 9 februari. Dat is te vroeg.

Begin Maart wordt het denk ik.
Oh hmm nee dat gaat 'm niet worden. Hopelijk niet bij DWDD in ieder geval.
pi_176409568
Hij lijkt wel echt enorm op z'n vader zeg.

s6hgEeX.png

En zijn zoon (waar hij kennelijk wel weer gewoon mee omgaat, ze volgen elkaar ook op Instagram en zien elkaar en maken muziek samen) lijkt ook best op hem :D Fijn om ze allebei zo happy te zien.

iVI99SD.jpg
pi_176414935
Hij lijkt zeker veel op zijn vader.
Bij zijn zoon zie ik niet zo snel een vergelijkenis.
Life can be a bitch, so like it..
pi_176419367
Ergens heb ik het gevoel dat er een winnend liedje uitrolt dit jaar :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')