abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175953710
Wat is het nut van een gefakete nuke? :?
Waarom zou iemand dat faken?
Waarom is de standaard conclusie over iets waar je niks van afweet, dat het nep is? Zeg gewoon 'ik weet het niet' en ga verder met je leven..

[ Bericht 1% gewijzigd door Mensen_doe_rustig op 23-12-2017 20:10:35 ]
pi_175956718
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:23 schreef Mytho het volgende:

[..]

nee ik heb eerst onderzocht hoe echt de fotos, videos lijken, schade aan gebouwen bekeken. etc..

en niet gelijk bang zijn omdat ze vertellen hoe gevaarlijk kernwapens wel zijn zonder enig onderzoek of gelijk bang zijn omdat ze zeggen dat Saddam chemical weapons had.
Waarom onderzoek je niet het principe van kernfysica?

Vertel eens in wetenschappelijk onderbouwde taal waarom kernreacties niet zouden bestaan?
pi_175959062
als ze Nikola Tesla kunnen wegzetten, die Free Energy wilde aanbieden, dan kunnen ze ook kernwapens faken.

gewoon schaapjes bangmaken met koude oorlog, kernwapens, kernenergie, etc..
  zaterdag 23 december 2017 @ 22:41:27 #254
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175959678
Hoe constructief denk je zelf dat het herhaaldelijke gebruik van "schaapjes" is in een reeks waarin al niet echt veel inhoudelijke repliek van jouw zijde komt? Doe eens niet.
  zaterdag 23 december 2017 @ 22:54:26 #255
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175960090
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 22:21 schreef Mytho het volgende:
als ze Nikola Tesla kunnen wegzetten, die Free Energy wilde aanbieden, dan kunnen ze ook kernwapens faken.

gewoon schaapjes bangmaken met koude oorlog, kernwapens, kernenergie, etc..
Wat heeft free energy met dit alles te maken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175977538
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 22:21 schreef Mytho het volgende:
als ze Nikola Tesla kunnen wegzetten, die Free Energy wilde aanbieden, dan kunnen ze ook kernwapens faken.

Ze hebben Tesla niet weggezet.
En leg eens uit hoe die vrije energie werkt volgens jou..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176114918
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:32 schreef Mytho het volgende:

[..]

welke vragen? vraag eens af hoe een explosie hoog in de lucht daken op ground zero niet , of weinig hadden beschadigd
andere vragen zijn minder belangrijk.

[ afbeelding ]


check de punt dak huizen rechts boven, de grote schoorsteen. zijn niet erg beschadigd.
en dak op de voorgrond ziet er onbeschadigd uit,
volgens de nucleare test videos moet het toch allemaal worden weggeblazen?

[ afbeelding ]
Ben je zelf wel eens buiten geweest? Of haal je al je ervaring uit foto's?

Ik weet niet of je de vuurwerkramp in Enschede kunt herinneren, maar ook daar waren sommige huizen zwaar beschadigd en stonden sommigen nog. Het huis van mijn opa en oma, die gelukkig net ietsjes verder woonden in Enschede, was onbeschadigd. Maar bij beide buren, links en rechts lagen de ruiten er uit. Volgens jouw redenatie moet de explosie in Enschede dan ook niet zijn gebeurd, want dan hadden de ruiten er bij mijn grootouders er ook uit moeten liggen.
pi_176116166
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 16:19 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ben je zelf wel eens buiten geweest? Of haal je al je ervaring uit foto's?

Ik weet niet of je de vuurwerkramp in Enschede kunt herinneren, maar ook daar waren sommige huizen zwaar beschadigd en stonden sommigen nog. Het huis van mijn opa en oma, die gelukkig net ietsjes verder woonden in Enschede, was onbeschadigd. Maar bij beide buren, links en rechts lagen de ruiten er uit. Volgens jouw redenatie moet de explosie in Enschede dan ook niet zijn gebeurd, want dan hadden de ruiten er bij mijn grootouders er ook uit moeten liggen.
Hier wil ik de reactie van Mytho weleens op lezen.
  vrijdag 29 december 2017 @ 23:53:13 #259
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176133773
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 16:19 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ben je zelf wel eens buiten geweest? Of haal je al je ervaring uit foto's?

Ik weet niet of je de vuurwerkramp in Enschede kunt herinneren, maar ook daar waren sommige huizen zwaar beschadigd en stonden sommigen nog. Het huis van mijn opa en oma, die gelukkig net ietsjes verder woonden in Enschede, was onbeschadigd. Maar bij beide buren, links en rechts lagen de ruiten er uit. Volgens jouw redenatie moet de explosie in Enschede dan ook niet zijn gebeurd, want dan hadden de ruiten er bij mijn grootouders er ook uit moeten liggen.
Mijn (toenmalige) flat kwam vrijwel ongeschonden uit de knal omdat deze haaks op de knal stond.

linksboven in de hoek! de 3 flats!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_176138363
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 16:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hier wil ik de reactie van Mytho weleens op lezen.
Ongetwijfeld is Enschede een hoax geweest of in scene gezet. Immers is elke ramp die tegenwoordig gebeurd ook een hoax of in scene gezet, dus waarom zou Enschede dat niet zijn. Net zoals Eschede* natuurlijk.
volgens figuren als mytho dan,

*treinramp met een ICE, ongetwijfeld gedaan om de opgang van hogesnellheidstreinen tegen te gaan, want dat leek te gaan concurreren met het vliegverkeer en dat beperkt dan weer je chemtrails-mogelijkheden.

Maarreh, wel een tikkie offtopic :@

Ontopic maar dan: wel bijzonder dat Japan ook al in het complot zat. Nou is dat misschien nog te verklaren door te zeggen dat die een excuus nodig hadden om zich over te geven, maar dat hadden ze eigenlijk all lang gehad als ze niet zo hoog van de toren hadden geblazen. Ik snap werkeliljk niet waarom ze het zich zo moeilijk maken met al die samenzweringen door eerst een bepaade richting op te gaan, en dan vervolgens een draai van 180 graden te maken. (in dit geval dus eerst jarenlang volhouden dat je je nooit over gaat geven, en vervolgens een deal maken met de VS om dat toch maar wel te doen als zij maar doen alsof ze een atoombom op twee van je steden gegooid hebben).

Meer praktisch: om een stad als Hiroshima in één keer in as te leggen met conventionele wapens, heb je heel veel bommenwerpers nodig. Dat betekent dat er vee mensen in het complot zitten, want die bommenwerpers hebben een bemanning van een man of 10.Doe dit maal 500 bommenwerpers en dan heb je het al over 5000. En dan heb je nog de groundcrew. Die is nog vele malen groter dan de bemanning. Het vat namelijk op de vliegbases echt wel op dat er die dag niet een paar, maar een paar honderd B-29s zijn opgestegen.

Daarnaast nog het vervelende detail dat de firebombing raids op de japanse steden in de nacht plaatsvonden, vanaf lage hoogte (5.000 voet). En de atoombommen werden juist van grote hoogte afgeworpen. Dit betekent dat er aan de japanse kant dus ook nog heel veel mensen in het complot moeten zitten, want 500 bommenwerpers die overvliegen, die vallen op bij de overlevenden, maar ook bij de mensen van de luchtverdediging.
De atoombommen zijn juist vroeg in de ochtend vanaf grote hoogte geworpen.

Daarnaast zijn er veel amerikaanse (dienstplichtige) militairen getuige geweest van de atoomproeven. Wat hebben die dan gezien? En er is een hogere sterfte onder die militairen als gevolg van o.a. kanker (als gevolg van de opgelopen straling) dan normaal te verwachten was. In 1988 is er een wet aangenomen zodat veteranen niet meer hoefden aan te tonen dat ze als gevolg van straling kanker hadden gekregen.
De bekende science fictionschrijver Isaac Asimov haalde bijvoorbeeld vaak aan dat hij ternauwernood ontsnapt was aan deelname daaraan door een bureaucratisch fout.

Kortom: er zijn echt serieus veel mensen die dan zouden moeten weten dat het officiële verhaal niet klopt. Dat moet echt over de 100,000 gaan. En die hebben allemaal hun hele leven hun mond gehouden?

[ Bericht 1% gewijzigd door Wombcat op 30-12-2017 10:33:04 ]
in a crowd you lose humanity
pi_176138377
Ook nog een leuk weetje is trouwens dat de B-29 voor de atoombom nog aangepast moest worden. Bij de standaard versie was bijvoorbeeld het bommenruim niet groot genoeg. Als de atoombommen een hoax zijn, hadden ze het zich natuurlijk makkelijker kunnen maken door een bom te faken die wel had gepast.
in a crowd you lose humanity
  zaterdag 30 december 2017 @ 10:08:55 #262
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176139959
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 06:54 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ongetwijfeld is Enschede een hoax geweest of in scene gezet. Immers is elke ramp die tegenwoordig gebeurd ook een hoax of in scene gezet, dus waarom zou Enschede dat niet zijn. Net zoals Eschede* natuurlijk.
volgens figuren als mytho dan,

*treinramp met een ICE, ongetwijfeld gedaan om de opgang van hogesnellheidstreinen tegen te gaan, want dat leek te gaan concurreren met het vliegverkeer en dat beperkt dan weer je chemtrails-mogelijkheden.

Maarreh, wel een tikkie offtopic :@

Ontopic maar dan: we bijzonder dat Japan ook al in het complot zat. Nou is dat misschien nog te verklaren door te zeggen dat die een excuus nodig hadden om zich over te geven, maar dat hadden ze eigenlijk all lang gehad als ze niet zo hoog van de toren hadden geblazen. Ik snap werkeliljk niet waarom ze het zich zo moeilijk maken met al die samenzweringen door eerst een bepaade richting op te gaan, en dan vervolgens een draai van 180 graden te maken. (in dit geval dus eerst jarenlang volhouden dat je je nooit over gaat geven, en vervolgens een deal maken met de VS om dat toch maar wel te doen als zij maar doen alsof ze een atoombom op twee van je steden gegooid hebben).

Meer praktisch: om een stad als Hiroshima in één keer in as te leggen met conventionele wapens, heb je heel veel bommenwerpers nodig. Dat betekent dat er vee mensen in het complot zitten, want die bommenwerpers hebben een bemanning van een man of 10.Doe dit maal 500 bommenwerpers en dan heb je het al over 5000. En dan heb je nog de groundcrew. Die is nog vele malen groter dan de bemanning. Het vat namelijk op de vliegbases echt wel op dat er die dag niet een paar, maar een paar honderd B-29s zijn opgestegen.

Daarnaast nog het vervelende detail dat de firebombing raids op de japanse steden in de nacht plaatsvonden, vanaf lage hoogte (5.000 voet). En de atoombommen werden juist van grote hoogte afgeworpen. Dit betekent dat er aan de japanse kant dus ook nog heel veel mensen in het complot moeten zitten, want 500 bommenwerpers die overvliegen, die vallen op bij de overlevenden, maar ook bij de mensen van de luchtverdediging.
De atoombommen zijn juist vroeg in de ochtend vanaf grote hoogte geworpen.

Daarnaast zijn er veel amerikaanse (dienstplichtige) militairen getuige geweest van de atoomproeven. Wat hebben die dan gezien? En er is een hogere sterfte onder die militairen als gevolg van o.a. kanker (als gevolg van de opgelopen straling) dan normaal te verwachten was. In 1988 is er een wet aangenomen zodat veteranen niet meer hoefden aan te tonen dat ze als gevolg van straling kanker hadden gekregen.
De bekende science fictionschrijver Isaac Asimov haalde bijvoorbeeld vaak aan dat hij ternauwernood ontsnapt was aan deelname daaraan door een bureaucratisch fout.

Kortom: er zijn echt serieus veel mensen die dan zouden moeten weten dat het officiële verhaal niet klopt. Dat moet echt over de 100,000 gaan. En die hebben allemaal hun hele leven hun mond gehouden?
Niet te vergeten in een paar tellen, dus dan zouden 10.000 vliegtuigen exact op zelfde moment een bom moeten gooien, liefst tnt.

dit maal 10!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_176140299
Na de explosie was er ook totaal geen contact meer met Hiroshima, iets wat bij een gewone bomaanval niet voorkomt. Het duurde daarom vrij lang totdat er doordrong dat er echt iets bijzonders gebeurd was en ze dachten ook niet aan een vijandelijke aanval.

quote:
At 8:16 A.M., the Tokyo control operator of the Japanese Broadcasting Corporation noticed that the Hiroshima station had gone off the air. He tried to use another telephone line to reestablish his program, but it too had failed. About twenty minutes later the Tokyo railroad telegraph center realized that the main line telegraph had stopped working just north of Hiroshima. From some small railway stops within ten miles of the city there came unofficial and confused reports of a terrible explosion in Hiroshima. All these reports were transmitted to the Headquarters of the Japanese General Staff.

Military headquarters repeatedly tried to call the Army Control Station in Hiroshima. The complete silence from that city puzzled the men at Headquarters; they knew that no large enemy raid could have occurred, and they knew that no sizeable store of explosives was in Hiroshima at that time. A young officer of the Japanese General Staff was instructed to fly immediately to Hiroshima, to land, survey the damage, and return to Tokyo with reliable information for the staff. It was generally felt at Headquarters that nothing serious had taken place, that it was all a terrible rumor starting from a few sparks of truth.

The staff officer went to the airport and took off for the southwest. After flying for about three hours, while still nearly 100 miles from Hiroshima, he and his pilot saw a great cloud of smoke from the bomb. In the bright afternoon, the remains of Hiroshima were burning.

Their plane soon reached the city, around which they circled in disbelief. A great scar on the land, still burning, and covered by a heavy cloud of smoke, was all that was left of a great city. They landed south of the city, and the staff officer immediately began to organize relief measures, after reporting to Tokyo.

Tokyo's first knowledge of what had really caused the disaster came from the White House public announcement in Washington sixteen hours after Hiroshima had been hit by the atomic bomb.
http://www.abomb1.org/hiroshim/hiro_med.html
(vet van mij)
in a crowd you lose humanity
pi_176140375
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 23:53 schreef theguyver het volgende:

[..]

Mijn (toenmalige) flat kwam vrijwel ongeschonden uit de knal omdat deze haaks op de knal stond.
[ afbeelding ]
linksboven in de hoek! de 3 flats!
Was je thuis toen het gebeurde? Ik woon(de) zelf in een dorp in bij Almelo. Het was warm die dag, we hoorden gerommel en zagen grote zwarte rookpluimen onze kant op komen, dachten eerst dat het ging onweren.
pi_176145110
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 16:19 schreef BroesWillems het volgende:

Ik weet niet of je de vuurwerkramp in Enschede kunt herinneren, maar ook daar waren sommige huizen zwaar beschadigd en stonden sommigen nog. Het huis van mijn opa en oma, die gelukkig net ietsjes verder woonden in Enschede, was onbeschadigd. Maar bij beide buren, links en rechts lagen de ruiten er uit. Volgens jouw redenatie moet de explosie in Enschede dan ook niet zijn gebeurd, want dan hadden de ruiten er bij mijn grootouders er ook uit moeten liggen.
vuurwerkramp is geen kernexplosie dat volgens de propaganda op een grote hoogte ontplofde.
:W dit dus dat, ik heb nooit beweerd dat enschederamp nep was, dus enschede ramp echt dus ontpoffingen in films ook echt.

sommigen huizen in enschede minder beschadigd omdat het werd afgeschermd voor de drukgolf door andere huizen.

kern explosie op hoogte, door wat werden de daken afgeschermd?
pi_176145511
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 13:19 schreef Mytho het volgende:

[..]

vuurwerkramp is geen kernexplosie dat volgens de propaganda op een grote hoogte ontplofde.
:W dit dus dat, ik heb nooit beweerd dat enschederamp nep was, dus enschede ramp echt dus ontpoffingen in films ook echt.

sommigen huizen in enschede minder beschadigd omdat het werd afgeschermd voor de drukgolf door andere huizen.

kern explosie op hoogte, door wat werden de daken afgeschermd?
Ok dan, als het geen kernexplosie was in Japan, wat was het dan?
pi_176145927
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 13:19 schreef Mytho het volgende:

[..]

vuurwerkramp is geen kernexplosie dat volgens de propaganda op een grote hoogte ontplofde.
:W dit dus dat, ik heb nooit beweerd dat enschederamp nep was, dus enschede ramp echt dus ontpoffingen in films ook echt.

sommigen huizen in enschede minder beschadigd omdat het werd afgeschermd voor de drukgolf door andere huizen.

kern explosie op hoogte, door wat werden de daken afgeschermd?
het punt was dat de schade aangericht door die explosie ook niet homogeen is: sommige gebouwen waren vrijwel ongeschonden terwijl anderen zijn verwoest.
Dus waarom verwacht je bij Hiroshima wel een homogeen resultaat?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176146152
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 13:42 schreef Wantie het volgende:

[..]

het punt was dat de schade aangericht door die explosie ook niet homogeen is: sommige gebouwen waren vrijwel ongeschonden terwijl anderen zijn verwoest.
Dus waarom verwacht je bij Hiroshima wel een homogeen resultaat?
enschede vuurwerkramp het bewijs dat ze japan hebben genuked
:Z

op ground zero van enschederamp zie je onbeschadigde huizen?

pi_176146271
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 13:49 schreef Mytho het volgende:

[..]

enschede vuurwerkramp het bewijs dat ze japan hebben genuked
:Z

op ground zero van enschederamp zie je onbeschadigde huizen?

[ afbeelding ]
Ja, die zie ik.
Waarom zie jij ze niet?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176147022
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 13:31 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ok dan, als het geen kernexplosie was in Japan, wat was het dan?
Woningen in Hiroshima van hout en papier gemaakt waren.
Aantal van deze soort dingen en de hele stad binnen enkele minuten in brand zou zijn....
M-69 incendiary cluster bomb:

Misschien zoiets....

https://www.awesomestorie(...)-Over-Japan-The-M-69

“As the sturdy unit punched its way through the thin roof of a house, a time-delay fuse was activated which, after 3 to 5 seconds, detonated an ejection-ignition charge.By this time, the bomblet would be at rest, on its side or its nose embedded in a floor.
The exploding charge ignited a small quantity of white-phosphorous powder which instantly set fire to the napalm and at the same time blew a fiercely burning glob of gasoline gel out of the tail of the casing. The burning gel could be propelled as far out as 100 feet.Whatever the glob hit, it stuck to; if the material was combustible, it immediately started an intense, hard-to-extinguish fire.”

“A single B-29 on a firebomb raid over Japan typically would carry 40 clusters, or about 1,500 individual M-69s.”

Atoombommen niet nodig waren.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176147144
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 14:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Woningen in Hiroshima van hout en papier gemaakt waren.
Aantal van deze soort dingen en de hele stad binnen enkele minuten in brand zou zijn....
M-69 incendiary cluster bomb:

Misschien zoiets....

https://www.awesomestorie(...)-Over-Japan-The-M-69

“As the sturdy unit punched its way through the thin roof of a house, a time-delay fuse was activated which, after 3 to 5 seconds, detonated an ejection-ignition charge.By this time, the bomblet would be at rest, on its side or its nose embedded in a floor.
The exploding charge ignited a small quantity of white-phosphorous powder which instantly set fire to the napalm and at the same time blew a fiercely burning glob of gasoline gel out of the tail of the casing. The burning gel could be propelled as far out as 100 feet.Whatever the glob hit, it stuck to; if the material was combustible, it immediately started an intense, hard-to-extinguish fire.”

“A single B-29 on a firebomb raid over Japan typically would carry 40 clusters, or about 1,500 individual M-69s.”

Atoombommen niet nodig waren.
Klopt, die waren ook niet nodig.
Maar dat is niet het punt van de discussie.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176147230
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 14:19 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt, die waren ook niet nodig.
Maar dat is niet het punt van de discussie.
Volgens mij wel.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176147266
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 14:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Volgens mij wel.
Nee, het punt is niet of ze per se nodig waren, het punt is of ze daadwerkelijk zijn gebruikt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176147331
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 14:23 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, het punt is niet of ze per se nodig waren, het punt is of ze daadwerkelijk zijn gebruikt.
Dat maar jouwe mening is en daar heb ik geen interesse in.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176147429
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 14:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat maar jouwe mening is en daar heb ik geen interesse in.
Snap ik, want daarmee is jouw punt van tafel.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')