abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_175925061
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:26 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Je zou toch denken dat Kruijswijk zichzelf als dertiger wel een beetje kent en weet dat hij het beste tot zijn recht komt in de wat frissere Giro. De enige ginger die ik ooit in de hitte heb zien schroeien was Der Jan zelf. Cap Découverte, we zullen het nooit vergeten.
Dat was pure kunst. _O_
Jack does it in real time...
pi_175927168
quote:

[..]

Je zou toch denken dat Kruijswijk zichzelf als dertiger wel een beetje kent en weet dat hij het beste tot zijn recht komt in de wat frissere Giro. De enige ginger die ik ooit in de hitte heb zien schroeien was Der Jan zelf. Cap Découverte, we zullen het nooit vergeten.
67cd37a440d3af94c4f76ff6a2615cf1-winnen_peter.jpg
pi_175927628
quote:

[..]

York-600x338.jpg
pi_175929816
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Waarom niet eigenlijk?
Misschien valt het weer wel een keer mee in juli en ik kan me voorstellen dat je na 3 jaar volledige focus op de Giro eens een keer wat anders wilt proberen. Een keer een goed klassement in de Tour heeft meer waarde dan nog een keer 5e in de Giro.
  vrijdag 22 december 2017 @ 20:47:32 #80
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_175930947
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_175931028
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 20:03 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Misschien valt het weer wel een keer mee in juli en ik kan me voorstellen dat je na 3 jaar volledige focus op de Giro eens een keer wat anders wilt proberen. Een keer een goed klassement in de Tour heeft meer waarde dan nog een keer 5e in de Giro.
Wat is voor hem een goed klassement in de Tour? Giro had hij één keer moeten winnen en de andere twee keer heeft hij vrijwel de gehele ronde achter de feiten aan zitten rijden. Ik zou dan eerder denken dat je juist niet (even) klaar bent met die koers.
  vrijdag 22 december 2017 @ 21:12:49 #82
400021 Faraday01
Inducing, Biatlonfan
pi_175931879
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:40 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Dat was pure kunst. _O_
Ik had nog nooit zo iets gezien. Je vraagt je toch af wat er van der Jan was geworden als hij niet midden in het EPO tijdperk geschroeid had. Ergens heb ik het idee dat de Lance dopingmachine toch net was verfijnder was dan die van Ullrich.
pi_175931954
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 21:12 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Ik had nog nooit zo iets gezien. Je vraagt je toch af wat er van der Jan was geworden als hij niet midden in het EPO tijdperk geschroeid had. Ergens heb ik het idee dat de Lance dopingmachine toch net was verfijnder was dan die van Ullrich.
Lance kon de chocolade en Schweinehaxe ook wat beter weerstaan in de wintermaanden.
pi_175932811
quote:
Gezien de omstandigheden denk ik de beste tijdrit die ooit gereden is, voor zover ik dat kan beoordelen. Kwestie van smaak ook, want als iemand Indurain zegt zou ik het er ook niet mee oneens zijn.
pi_175933326
Ik kijk voor komend jaar bij Lotto Jumbo sowieso al meer uit naar de prestaties van Roglic & Groenewegen dan dat ik me verheug op die van Kruijswijk/Gesink.
Om naar uit te kijken dit seizoen:
-Roglic en van Emden(giro proloog) in de tijdritten.
-De nieuwe Amerikanen(Powless)
-Roglic in de rondjes van een week!(Tirreno,Romandie)
-van Poppel in de Giro en Vuelta
-Roosen weer een jaartje sterker
-Groenewegen 1e etappe TDF (geel)

P.S Vraag me ook af waar Bennett gaat rijden want de TDF ploeg zit al bijna vol, je zou zeggen de Giro maar hij zal ook zijn titel in California willen verdedigen.
pi_175934424
Groenewegen krijgt dus niet zo'n uitgebreide trein mee in de tdf als afgelopen jaren, aangezien ze voor een klassement gaan. Dus geen Wagner die het kan verprutsen?
  zaterdag 23 december 2017 @ 06:53:20 #87
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_175939923
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 21:36 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Gezien de omstandigheden denk ik de beste tijdrit die ooit gereden is, voor zover ik dat kan beoordelen. Kwestie van smaak ook, want als iemand Indurain zegt zou ik het er ook niet mee oneens zijn.

Bohhh...broekie uit hoor deze.

Nr 3 op 4:22 _O-
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_175940396
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 21:12 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Maar dat Armstrong's dopingsysteem verfijnder was zegt juist enorm veel over hun verschil in persoonlijkheid.

Juist zware renners bleken veel voordeel aan EPO te hebben, deze tijd met de ziekelijke focus op vet en gewicht was natuurlijk helemaal niets voor Jan geweest :D
  zaterdag 23 december 2017 @ 09:18:14 #89
400021 Faraday01
Inducing, Biatlonfan
pi_175940553
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 06:53 schreef Bugno het volgende:

[..]

best aardig tijdritje. Boardman en Riis op meer dan 5 minuten
pi_175940578
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 21:50 schreef forzaudinese het volgende:
Ik kijk voor komend jaar bij Lotto Jumbo sowieso al meer uit naar de prestaties van Roglic & Groenewegen dan dat ik me verheug op die van Kruijswijk/Gesink.

P.S Vraag me ook af waar Bennett gaat rijden want de TDF ploeg zit al bijna vol, je zou zeggen de Giro maar hij zal ook zijn titel in California willen verdedigen.
Dit wordt het jaar van rittenkaper Roosen, er gaat geswiept worden _O_
pi_175940654
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 22:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Groenewegen krijgt dus niet zo'n uitgebreide trein mee in de tdf als afgelopen jaren, aangezien ze voor een klassement gaan. Dus geen Wagner die het kan verprutsen?
Wagner zit niet meer in de trein bij Groenewegen vanaf komend seizoen, maar in die van Van Poppel.

Groenewegen: Boom, Roosen, Leezer, Martens en Jansen.
Van Poppel: Wagner, Van Hoecke en Wynants.

Van Poppel doet volgend jaar de koersen die Groenewegen niet rijdt, dus MSR, Giro en Vuelta.
pi_175942680
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 08:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Maar dat Armstrong's dopingsysteem verfijnder was zegt juist enorm veel over hun verschil in persoonlijkheid.

Juist zware renners bleken veel voordeel aan EPO te hebben, deze tijd met de ziekelijke focus op vet en gewicht was natuurlijk helemaal niets voor Jan geweest :D
In mijn dromen zou Der Jann Froome helemaal kapot schroeien.
''Rice is great if you're really hungry and want to eat two thousand of something.' - Mitch Hedberg
pi_175943142
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:51 schreef Steven184 het volgende:

[..]

In mijn dromen zou Der Jann Froome helemaal kapot schroeien.
In ons aller dromen.

Lijkt me oprecht wel een interessante strijd tussen de oude en nieuwe doping trouwens. Ik voel bijna nostalgie naar EPO :')
  zaterdag 23 december 2017 @ 12:46:55 #94
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_175943460
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

In ons aller dromen.

Lijkt me oprecht wel een interessante strijd tussen de oude en nieuwe doping trouwens. Ik voel bijna nostalgie naar EPO :')
Gezien de gem. snelheden zou het peloton van 2003 het huidige peloton helemaal de moeder schroeien, toch?
pi_175944155
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:46 schreef Bugno het volgende:

[..]

Gezien de gem. snelheden zou het peloton van 2003 het huidige peloton helemaal de moeder schroeien, toch?
Top was sterker toen, subtop sterker nu imo
''Rice is great if you're really hungry and want to eat two thousand of something.' - Mitch Hedberg
pi_175944167
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 21:50 schreef forzaudinese het volgende:

w/
pi_175946060
quote:
waaaaaanzinnig. JAN _O_
die tijd toen _O_
huilen _O_
pi_175946132
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

In ons aller dromen.

*;
pi_175947615
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 06:53 schreef Bugno het volgende:

[..]

Tijdritten van 70 kilometer, dat is ook leuk hoor. Indurain kreeg een week later wel fietsles van een volledig opgevoerde Ugrumov. Die maakte in de laatste vier dagen nog even tien minuten goed, geweldig man.
pi_175950647
Tenue Vital Concept

vitalconcept-jersey2018-768x451.jpg
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')