abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 december 2017 @ 17:27:19 #1
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_175842254


Voetbal Inside is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op RTL7 wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:00. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Voetbal Inside staat erom bekend altijd met respect over spelers, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van.

Deze OP wordt mede mogelijk gemaakt door Amstel Bier, Gillette & Toto.

Hoofdrolspelers



Figuranten




Onderdelen
Toto
De Toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee. Tegenwoordig doen ook van der Gijp, Genee en de kijker mee met de Toto om het allemaal wat spannender te maken.

Gillette Speler van de Week
Sinds het programma Voetbal Inside heet wordt er geen Gillette elftal van de week meer gekozen door journalisten. Tegenwoordig kiest het publiek de speler van de week, die vervolgens een schoen met een gouden veter krijgt. Simon Zijlemans mag iedere week de schoen uitreiken. Hij doet dat vaak op een grappig bedoelde manier, hoewel niemand erom moet lachen. Vrijwel altijd wint een Feyenoorder (tenzij Jan Boskamp geen Feyenoorder mag nomineren van de directie omdat een Ajacied moet winnen). Stemmen kan hier.

Danny Vera
Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo goed mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Wat heeft die man een stem, en wat is die band goed. Geen wonder dat hij een nummer één hit gehad heeft in Turkije.

Het programma van Fox Sports
Iedere week staat er een verslaggever (Hansie Hansie of lellebel Hélène) van Fox Sports (voorheen Eredivisie Live) klaar om te vertellen wat er op het programma staat. Zelfs als de lamme tegen de blinde speelt is de verslaggever verplicht om de wedstrijd aan te duiden met de term: "de topper". Daarna zien we een snel gemonteerd filmpje met muziek (woo oh oh ohh) en knotsgekke beelden van het afgelopen voetbalweekend. Om 19.00 uur ziet u Jan Boskamp op Joke Bruijs, exclusief op Fox Sports.

De App
Heeft u hem al gedownload? Nee? Dan zal Wilfred Genee u daar zo'n 40-45 keer per uitzending aan herinneren. Die app, die kunt u downloaden!

Rullevante links
Het VI-woordenboek
Bingokaarten van Johan, Wilfred, René en Boskamp
Oliver's kanaaltje met legendarische fragmenten
Sigaarblogcom met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha.
Voetbal International GIFs (waarschuwing: modemkiller)
De oude OP, voor de nostalgici onder ons.
Het 1000ste topic, een mijlpaal voor ons VI Hooligans
Derksen & ..., topic voor het tv-programma waarin Johan voetbalpursenelleties interviewt.
De Betweters, voor fans van Hugo Borst en slechte woordgrappen.

In memoriam
Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Voetbal Inside, maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Aad de Mos, Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Jood van Gangelen, Marc van Hintum, Raoul Heertje, Mattijs Manders, Manolevje, Royston Drenthe, Demen Bülbül, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter, Diego Maradona, Huub Stevens, Berdien, de Kantineheld, Knipping & van Duren, Thijs Slegers, Krabby, Simon Zwartkruis, Peter Wekking, Stef de Bont, Taco van der V., Emilio Schelvecchio, Sierd de Vos, Zanger Rinus, Tommie Beugelsdijk en natuurlijk Wim (Wimpie) Kieft.

:T
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_175842267
Sunny :')
Sylvana :')
Allemaal de oven in.

quote:
Sunny Bergman spreekt sponsors Voetbal Inside aan

De activistische tv-maker Sunny Bergman spreekt de sponsors van Voetbal Inside aan. Ze vindt dat Amstel Bier, Gillete en Toto hun samenwerking met het RTL 7-programma moeten beëindigen. Dat is te lezen op Facebook. Bergman is na de meest recente homo-onvriendelijke uitspraken van de VI-mannen helemaal klaar met het trio. "Voetbal Inside laat zich al jaren van zijn meest seksistische en racistische kant zien. En deze week moesten homo's het weer eens ontgelden."
Ze vindt het verschrikkelijk wat er op de RTL-zender allemaal wordt uitgekraamd over homoseksualiteit. "René van der Gijp walgt van homoseks ('heel ranzig') én van het idee om twee mannen te zien trouwen. Wat moet het verschrikkelijk zijn dit te aan te horen wanneer je ouders tv kijken en je zelf nog uit de kast wil komen."

Het verbaast Bergman niet eens meer. "Treurig genoeg is het geen verrassing van de man die homofobie in de topsport al eerder normaliseerde- door dingen te zeggen als '14-jarige homo's stoppen met voetbal, die gaan in een kapperszaak werken' en '15 potten vaseline gingen er doorheen nadat ik al die homo's over me heen kreeg'."

Om over zijn collega's nog maar te zwijgen. "Johan Derksen noemt Gay Pride, het feest en protest voor LHBTI-emancipatie, 'een bloemencorso' van 'heren met een veer in hun reet.'"

Moeten grote bedrijven zo'n programma wel sponsoren, vraagt Bergman zich af. "Voetbal Inside wordt mede mogelijk gemaakt door Amstel Bier, Gillete en Toto. Willen deze merken ook homofobie mede mogelijk maken? Zo nee: waarom sponsoren deze merken Voetbal Inside dan nog?"

Bergman roept op Facebook op om haar oproep te delen met de hashtags #AmstelBierstophomofobie, #Gillettestophomofobie en #Totostophomofobie
http://www.mediacourant.n(...)-voetbal-inside-aan/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_175842283
https://wnl.tv/2017/12/19(...)ycot-voetbal-inside/

De aanval wordt ingezet.
quote:
BREKEND: Sylvana Simons roept op tot boycot van Voetbal Inside

Sylvana Simons, leider van de voorlopig nog zetelloze partij Bij1, heeft zojuist opgeroepen tot een reclameboycot van het goedbekeken programma Voetbal Inside. Volgens haar is het programma “al jaren” seksistisch en racistisch, maar de homo-onvriendelijk teksten die onlangs in het programma werden gedebiteerd zijn voor Simons de druppel.

“Deze week moesten homo’s het weer eens ontgelden”, schreef Simons op haar Facebook. “René van der Gijp walgt van homoseks (‘heel ranzig’) én van het idee om twee mannen te zien trouwen. Wat moet het verschrikkelijk zijn dit te aan te horen wanneer je ouders tv kijken en je zelf nog uit de kast wil komen”, aldus Simons.

Volgens Simons is Van der Gijp al langer bezig homohaat in de topsport te normaliseren door uitspraken te doen zoals “14-jarige homo’s stoppen met voetbal, die gaan in een kapperszaak werken” en “15 potten vaseline gingen er doorheen nadat ik al die homo’s over me heen kreeg”.

‘Hij lijkt op de broer van Sylvana’

Alhoewel ze dit niet in haar post noemt kwam Simons zelf ook ter sprake in Voetbal Inside gisteren. Toen het gesprek over een een foto van Atletico Madridvoetballer Antoine Griezmann in blackface ging, zie Van der Gijp dat hij hem vond lijken op “de broer van Sylvana”.

Simons noemt een drietal adverteerders bij naam: Amstel Bier, Gillette en de Toto. “Willen deze merken ook homofobie mede mogelijk maken? Zo nee: waarom sponsoren deze merken Voetbal Inside dan nog?”, schrijft Simons.

Voetbal Inside trok gisteravond bijna 700.000 kijkers.
pi_175842351
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 17:27 schreef superniger het volgende:
Sunny :')
Sylvana :')
Allemaal de oven in.

[..]

http://www.mediacourant.n(...)-voetbal-inside-aan/
Er is geen nicht die AmstelBier nuttigt, dus daar hebben we niks van te vrezen.
pi_175842460
quote:
Ze moet haar tering bek houden vuile vieze hoer dat ze is
pi_175842500
Ik boycot de sponsors die VI boycotten.
pi_175842541
Ik word zo moe van dat wijf
  dinsdag 19 december 2017 @ 17:45:15 #8
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_175842552
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 17:32 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Er is geen nicht die AmstelBier nuttigt, dus daar hebben we niks van te vrezen.
Scheren is ook voor mietjes, dus van Gillette ook niet.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_175842580
Gelukkig is RTL7 een mannenzender, en moeten de desbetreffende sponsoren het voornamelijk hebben van VI's doelgroep.

Een oproep tot boycot is niets meer dan één schreeuw om aandacht van de welbekende sociale justice warriors.
  Moderator dinsdag 19 december 2017 @ 17:47:14 #10
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_175842585
Ik vind die uitspraak van Gijp dus echt totaal niet kwetsend. Het is gewoon een grapje :').
  dinsdag 19 december 2017 @ 17:48:44 #11
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_175842608
quote:
quote:
BREKEND
:')
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_175842621
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 17:47 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind die uitspraak van Gijp dus echt totaal niet kwetsend. Het is gewoon een grapje :').
Wel een slechte garp
  dinsdag 19 december 2017 @ 17:50:32 #13
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_175842627
quote:
Alhoewel ze dit niet in haar post noemt kwam Simons zelf ook ter sprake in Voetbal Inside gisteren. Toen het gesprek over een een foto van Atletico Madridvoetballer Antoine Griezmann in blackface ging, zie Van der Gijp dat hij hem vond lijken op “de broer van Sylvana”.
Dit vind ik wel weer een leuk grapje. Gewoon een goede troll.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_175842653
Gewoon negeren.
pi_175842691
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 17:47 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind die uitspraak van Gijp dus echt totaal niet kwetsend. Het is gewoon een grapje :').
Goed alles maar mogen zeggen onder het mom van een grapje is natuurlijk wel erg makkelijk.

Desalniettemin lijkt tegenwoordig het hip te zijn om je aangevallen te voelen en kleinzerig op te stellen.

Iedereen weet inmiddels wel hoe vi is, is het niet je ding dan kijk je niet.
pi_175842722
quote:
Het sneue is dat die bedrijven hiernaar luisteren, als ze wat karakter hebben negeren e het..

Zo ja dan drink ik voortaan Amstel, waardoor ik dronken geld zet op wedstrijden met Toto en dan mijn frustratie weg ga snijden met een Gilette mesje

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2017 17:58:47 ]
  Moderator dinsdag 19 december 2017 @ 17:58:25 #17
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_175842734
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 17:55 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Goed alles maar mogen zeggen onder het mom van een grapje is natuurlijk wel erg makkelijk.

Desalniettemin lijkt tegenwoordig het hip te zijn om je aangevallen te voelen en kleinzerig op te stellen.

Iedereen weet inmiddels wel hoe vi is, is het niet je ding dan kijk je niet.
Ja dat ben ik met je eens, maar in dit geval vind ik het wel erg onschuldig.
pi_175842741
Iedereen die donderdag naar dartsen keek ipv Gordon = racist ontmaskerd.
pi_175842749
Mensen die zich gekwetst voelen door wat andere zeggen :')
pi_175842757
Laten we Marcel Maijer met zijn kroeshaar als eerste slachtofferen.
pi_175842778
Die hele cultuur van gwekstst voelen is overgewaaid vanuit de Verenigde Staten, waar men politiek correctheid tot een kunst heeft verweven en de sociale justice warriors een eigen markt hebben gecreëerd voor hun activistische nonsense. Laten we die hele Amerikaanse boycot-onzin alsjeblieft buiten de deur houden.
pi_175842809
Ze mogen Derksen toch ook gewoon uitmaken voor zeiksnor
  dinsdag 19 december 2017 @ 18:04:26 #23
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_175842813
quote:
Meer kijkers in 1 aflevering dan Sunny ooit heeft gehad.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_175842853
Sylvana roept op tot boycot. Nou, ik denk dat we daar heel erg wakker van moeten liggen :') .

En dan ook de adverteerders aanspreken, net als de Volkskrant laatst met GeenStijl, puur genot. Hopelijk gaan ze vrijdag helemaal los op dat irritante wijf.
pi_175842862
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 18:01 schreef Stabiel het volgende:
Die hele cultuur van gwekstst voelen is overgewaaid vanuit de Verenigde Staten, waar men politiek correctheid tot een kunst heeft verweven en de sociale justice warriors een eigen markt hebben gecreëerd voor hun activistische nonsense. Laten we die hele Amerikaanse boycot-onzin alsjeblieft buiten de deur houden.
Dat laatste is het al te laat voor helaas. Walgelijke trend inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')