Meestal de standaard stoel van de machine.. Die zijn best goed tegenwoordigquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:38 schreef Charged het volgende:
[..]
Ben eigenlijk zeer benieuwd waar jij je kont op parkeert met werk,moet toch ook wel goed spul zijn met lange uren.
die komt niet van de weg boven vandaan, dan had ie er wel anders uitgezien..quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:26 schreef Paladijn het volgende:
Hoe.de.neuck.krijg.je.dit.voor.elkaar...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op machines van zeker een miljoen* wordt denk ik ook niet gekeken op de laatste ¤2000 voor een fijne stoelquote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Meestal de standaard stoel van de machine.. Die zijn best goed tegenwoordig
Over het bedrag. Ik weet niet waar jij die stoelen vandaan trekt, maar die kosten normaal 70-90 euro.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 08:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waar ben je verbaasd over, dat bedrag of dat ik het veel vind?
Ik zag bedragen van een factor tien hoger toen ik er op Googlede.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Over het bedrag. Ik weet niet waar jij die stoelen vandaan trekt, maar die kosten normaal 70-90 euro.
joah, daar kun je bijna je verjaardag vieren.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:08 schreef Charged het volgende:
Dat is wel een mooi kantoor..verdomme zeg.
http://www.trucktrend.com(...)the-manitowoc-31000/
Operating the 31000 is made comfortable with a six-way power adjustable seat complete with heat and massage functions, a tablet-style personal computer and mount, public address system, heater, air conditioning, defroster, storage cabinets, and an AM/FM stereo with CD player.
is gewoon arbo tegenwoordig.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Op machines van zeker een miljoen* wordt denk ik ook niet gekeken op de laatste ¤2000 voor een fijne stoel
Maar jij werkt dus ook met dat soort big ass machines..de echte grote jongens,bedoel ik,niets op wielen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
is gewoon arbo tegenwoordig.
Toen ik net begon was dat nog wel eens anders.. Heb bij een bedrijf gewerkt die overal Scheel en ASS stoelen in prakte.. Had je gewoon je eigen stoel op maat. Als je een nieuwe kraan kreeg bouwden ze je stoel gewoon over.
In de nieuwere machines gaat dat bijna niet meer.. Is allemaal linked en in de bovenwagen is het vaak een complete console met armsteunen en je lolstokken en displays in één.
ik werk met van alles.. Paar weken geleden een LTM1750, das de zwaarste op wielen waar ik op heb gedraaid, en de dikste rups was een cc6800. Net voor de kerst zat ik een weekie op een LTR1100.. Stuk kleiner en een beetje van allebei wat, maar dat was wel tof werk om te doen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:29 schreef Charged het volgende:
[..]
Maar jij werkt dus ook met dat soort big ass machines..de echte grote jongens,bedoel ik,niets op wielen.
De vinkentering..heel mooi spulquote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik werk met van alles.. Paar weken geleden een LTM1750, das de zwaarste op wielen waar ik op heb gedraaid, en de dikste rups was een cc6800. Net voor de kerst zat ik een weekie op een LTR1100.. Stuk kleiner en een beetje van allebei wat, maar dat was wel tof werk om te doen.
Maakt mij niet zoveel uit, als ik maar geen bouwvarkens om mijn kraan heen heb lopen, daar ben ik een beetje klaar mee.
[ afbeelding ]
Dan heb je dit binnen:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Dan heb je dit binnen;
[ afbeelding ]
Of een LR1600:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
its only a jobquote:
Daar ga ik met je mee in,mijn werk heeft 0,0 overeenkomstigheid met het jouwe maar ik vind het heerlijk als ik het zelf op moet knappen op de bouw of particulier,nadenken,meedenken en dat soort gedoe.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
its only a job
Ben weg bij dat zwart rode spul, dus het zal allemaal wel effe wat minder groot worden voorlopig.. De grap is, dat kleinere kranen betere machinisten vereisen.. Bij grote kranen is alles vooraf uitgekauwd op papier, hijsplannen, engineering, rigging, alles is al voor je verzonnen, op een klein kraantje ga je naar een opdrachtgever en mag je het effe lekker zelf uitzoeken, dat heeft ook zo zijn charme
jep, alles voorgekauwd krijgen is leuk, maar niet echt bevredigend @ the end of the day..quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:18 schreef Charged het volgende:
[..]
Daar ga ik met je mee in,mijn werk heeft 0,0 overeenkomstigheid met het jouwe maar ik vind het heerlijk als ik het zelf op moet knappen op de bouw of particulier,nadenken,meedenken en dat soort gedoe.
brandstofpomprelais weet wat bij Astra'squote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:33 schreef PluggieOD het volgende:
Gisteren zegt me pa haal hem op, hij loopt.
"Schroef alle panelen erin hij loopt".
Komt Deesiree een vriendin met 2 kindjes.
Staat de GSi scheef op de oprit, want ik moet de deur open kunnen doen.
en Dees haar dikke bak opzij erachter bij me ouders. Ook scheef.
Wil de buurman met zijn Golf R 310+ pk eruit.
Ik heb al mijn lego weggegeven aan haar hummels.
En ik zet de stoelen erin en de bekleding.
En hij loopt niet!!!
Oude roestbak en de bak van Dees aan de kant. Terwijl de 2 autos van me ouders op de straat staan.
Alles weer uit elkaar, beetje rommelen, en rijden!
Ja zegt me pa je weet nu waar die zit!
Het is het voetje van het brandstofrelais!
Mooie plaatjes SD!!!!!
Als ik uitval hoop ik niet dat ze achterop me klappen
... de auto met 22 levens.
doe jij maar. Je hapt wel makkelijkquote:Op zondag 7 januari 2018 20:44 schreef PluggieOD het volgende:
Ga jij nou maar Unox worsten eten
Lief!
kwam hij een sticker op je Assie plakken?quote:Op zondag 7 januari 2018 21:19 schreef PluggieOD het volgende:
Mooi huuske. Hendig sjiek. De VW achter mij heeft de naam "Geen woorden voor".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |