De enige die oorzaak van de werkgever van de Tweeter is, is de moeder van de werkgever van de Tweeter. En de zaaddonor.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:38 schreef b2py het volgende:
Leveren wel een wanprestatie op de concessie Waterland, mede oorzaak van de werkgever van de Tweeter
mja, het aanbod dat Arriva voor het noorden deed was gewoon wel goed. Ondanks het ontbreken van serieuze concurrentie is het imo wel marktconform.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
NS heeft nu niks meer met Dijsselbloem te maken he
Ik vind het prima dat NS meebiedt op regionale concessies (zolang dat volgens de regels gebeurt). Het geeft de opdrachtgever meer mogelijkheden om te kiezen en om de beste deal te krijgen voor de belastingbetaler.
Hoe het in het noorden is gegaan is een beetje raar. De enige serieuze bieder was de zittende vervoerder, de rest haakte af. Nou gun ik het Arriva van harte, maar van een gezonde competitie was geen sprake.
Omdat ik het gebied ken en ik hierdoor wel in kan schatten wat ongeveer het maximaal haalbare isquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:57 schreef b2py het volgende:
Op welke basis oordeel jij dat het marktconform
Is?
Je hebt veel enkelspoor, dus hier heb je al een beperking in de mogelijkheden. Daarnaast zijn de wensen van de overheden duidelijk. Dat geeft al een goed idee wat je zou kunnen verwachten. Het bod van Arriva voldoet hier ruimschoots aan.quote:
Ordnung muss sein.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:35 schreef Monopoly het volgende:
Alles terug naar Vadertje Staat.
Met ijzeren vuist regeren over ons spoorwegnet. ATB EG vervangen voor ERTMS level 4 en Prorail direct opdoeken en defensie langs de baan patrouilleren op jacht naar koperdieven, spoorlopers en potentiële springers.
Dienstplicht wederom invoeren en op social media elke klacht over het OV, de gebruiker opzoeken en naar een Siberisch heropvoedingskamp sturen. Met de trein uiteraard.
Fijne jaarwisseling allemaal
heilquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:35 schreef Monopoly het volgende:
Alles terug naar Vadertje Staat.
Met ijzeren vuist regeren over ons spoorwegnet. ATB EG vervangen voor ERTMS level 4 en Prorail direct opdoeken en defensie langs de baan patrouilleren op jacht naar koperdieven, spoorlopers en potentiële springers.
Dienstplicht wederom invoeren en op social media elke klacht over het OV, de gebruiker opzoeken en naar een Siberisch heropvoedingskamp sturen. Met de trein uiteraard.
Fijne jaarwisseling allemaal
Arriva is net zo commercieel als NS. Over het algemeen wordt dat niet gezien als commerciële partij maar als staatsbedrijf.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:43 schreef James1988 het volgende:
Waarom zou het niet reëel zijn? Is Arriva geen commercieel bedrijf dan?
Dat is voor de rechter geweest. Maar één partij hebben betekent dat deze gewoon wint als aan de overige voorwaarden voldaan wordt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |