abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  woensdag 20 december 2017 @ 19:06:37 #26
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_175871869
registreer om deze reclame te verbergen
Bedankt voor het navragen!
We are shaping the future.
pi_175873816
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:06 schreef James1988 het volgende:
Bedankt voor het navragen!
Hmm, ik ben benieuwd van welke datum die informatie is die die persoon heeft gehoord.
Opvallenderwijs heb ik dan weer gehoord dat vorige donderdag de beslissing is genomen voor week 2 tot en met 6 om te keren op Den Haag HS, van week 7 tot en met 14 zou nog onzeker zijn. Op woensdagavond ligt daar in de avond een onderhoudsrooster, dat wordt aangepast tussen weken 2 en 14.
Bij twijfel: gebruik beton.
pi_175875111
Ik heb de info met opzet behoorlijk algemeen gehouden :)
Maar bij het overleg van vorige week donderdag zou inderdaad de intentie zijn uitgesproken, als ik het goed heb begrepen, maar nog niets definitief gemaakt te zijn. Die beslissing zou binnenkort gemaakt moeten worden.

Maar ja, ik kan het uiteraard verkeerd begrepen hebben.

Edit: kan natuurlijk ook zijn dat hij het had over die tweede periode gaat, dat die nog onzeker is.

[ Bericht 8% gewijzigd door MTL op 20-12-2017 20:43:29 ]
pi_175876145
registreer om deze reclame te verbergen
Weet iemand al hoe lang de buitendienststelling van Zwolle komende zomer gaat duren? Ik zit nl. te twijfelen tussen (a) een nieuw jaarabonnement of (b) maandabonnementen, waarbij ik in de zomermaanden met de auto ga.
pi_175876250
Ik heb ergens zaterdag 30 juni t/m zondag 15 juli voorbij zien komen.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_175876309
Ik las op het ns-forum iets over 6 weken, maar dat lijkt me wel erg lang.

https://forum.ns.nl/werkz(...)nd-zwolle-2018-41577
pi_175876436
registreer om deze reclame te verbergen
Die data van mij hadden overigens betrekking op de lijn naar Enschede, mogelijk gelden voor andere trajecten andere data.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  woensdag 20 december 2017 @ 21:07:02 #33
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_175876497
Zes weken is lang, maar dan kunnen ze wel in één keer een hoop werkzaamheden combineren. Denk aan de aanpak van Herfte, bouw van infrastructuur voor de intercity Zwolle - Enschede, en het oplossen van de problemen op het Kamperlijntje en Zwolle - Raalte.

Je zou kunnen overwegen om een jaarabonnement te nemen en dan per aanvang van de werkzaamheden het traject aan te laten passen naar Hardinxveld-Giessendam - Hardinxveld Blauwe Zoom Arnhem Centraal - Arnhem Velperpoort (het goedkoopste traject). Na afloop van de werkzaamheden kies je dan weer je oude traject.

Per maand is een jaarabonnement veel goedkoper dan losse maandabonnementen.
We are shaping the future.
pi_175876951
Zwolle - Herfte is nog in aanbesteding dus verwacht daar voor van de zomer niet heel veel van
  woensdag 20 december 2017 @ 22:13:27 #35
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_175879008
RailMagazine meldt dat DM'90 is verkocht aan het Roemeense FeroTrans.

[ Bericht 8% gewijzigd door James1988 op 20-12-2017 23:17:07 ]
We are shaping the future.
pi_175879135
Goed nieuws dat ze toch door blijven rijden, beter dan dat ze in hoogovens verdwijnen *O*
pi_175879979
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:07 schreef James1988 het volgende:
Zes weken is lang, maar dan kunnen ze wel in één keer een hoop werkzaamheden combineren. Denk aan de aanpak van Herfte, bouw van infrastructuur voor de intercity Zwolle - Enschede, en het oplossen van de problemen op het Kamperlijntje en Zwolle - Raalte.

Je zou kunnen overwegen om een jaarabonnement te nemen en dan per aanvang van de werkzaamheden het traject aan te laten passen naar Hardinxveld-Giessendam - Hardinxveld Blauwe Zoom Arnhem Centraal - Arnhem Velperpoort (het goedkoopste traject). Na afloop van de werkzaamheden kies je dan weer je oude traject.

Per maand is een jaarabonnement veel goedkoper dan losse maandabonnementen.
Giessendam... Daar las ik laatst wat over.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
http://outroquiz.nl
pi_175880417
_O-
Jaja, zolang die rotonde er maar komt :D
  donderdag 21 december 2017 @ 13:10:59 #39
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_175890836
Timo Huges is vrijgesproken van fraude bij de Limburgse aanbesteding
pi_175892649
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:10 schreef boriq het volgende:
Timo Huges is vrijgesproken van fraude bij de Limburgse aanbesteding
Er hatte es nicht gewusst :{w
Wanneer was de laatste keer dat iemand hier bij het woord "subtiel" aan mij dacht?
PR: 2x2: 14,56 3x3: 48,67 4x4: 3:21,10 5x5: 6:36.936 6x6: 15:29,109 2-5 relay: 10:57,568
pi_175892746
In Duitsland komen veel klachten over het zitcomfort in de nieuwe ICE4 (voorheen ICx). Daarom worden nu als proef in een aantal treinen een deel van de stoelen vervangen door die van ICE3: https://www.zugreiseblog.de/ice-4-sitze/
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_175893224
Klachten over het zitcomfort? Ik heb nog nooit een klacht ingediend over zitcomfort. Dan moet het wel erg zijn :?
Wanneer was de laatste keer dat iemand hier bij het woord "subtiel" aan mij dacht?
PR: 2x2: 14,56 3x3: 48,67 4x4: 3:21,10 5x5: 6:36.936 6x6: 15:29,109 2-5 relay: 10:57,568
  donderdag 21 december 2017 @ 15:27:13 #43
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_175893668
Toen ik 2 weken terug van Kopenhagen naar Breda ging, reisde ik met een IC van Deutsche Bahn van Hamburg naar Düsseldorf. Dat was zo'n gemoderniseerde IC, hij was wel mooi van binnen maar de stoel was erg hard. De DSB IC3 die ik daarvoor had was veel comfortabeler.

De Deense treinen bevielen me sowieso wel.
We are shaping the future.
pi_175893902
Dat is altijd met nieuwe interieurs. Dat is gebouwd om 20 jaar mee te gaan. Dus ja, dat is in het begin vrij hard ja. Duh.
Wanneer was de laatste keer dat iemand hier bij het woord "subtiel" aan mij dacht?
PR: 2x2: 14,56 3x3: 48,67 4x4: 3:21,10 5x5: 6:36.936 6x6: 15:29,109 2-5 relay: 10:57,568
  donderdag 21 december 2017 @ 15:58:06 #45
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_175894386
quote:
15s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is altijd met nieuwe interieurs. Dat is gebouwd om 20 jaar mee te gaan. Dus ja, dat is in het begin vrij hard ja.
Dat klopt, ik klaag er ook niet over. Het viel me gewoon op.

Over nieuwe treinen wordt met enige regelmaat geklaagd over hoe hard de stoelen zijn. Die moeten nog ingezeten worden.

quote:
Duh.
Is dat nou echt nodig?
We are shaping the future.
pi_175895714
http://www.dumpert.nl/med(...)_weet_van_niets.html

Nou die stoelbanken van de DDAR, zuigen wel heul erg.
pi_175899825
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:58 schreef James1988 het volgende:

[..]

Dat klopt, ik klaag er ook niet over. Het viel me gewoon op.

Over nieuwe treinen wordt met enige regelmaat geklaagd over hoe hard de stoelen zijn. Die moeten nog ingezeten worden.
Ja, dan zijn we het dus eens :s)
quote:
[..]

Is dat nou echt nodig?
Kriebelt het? :?
Wanneer was de laatste keer dat iemand hier bij het woord "subtiel" aan mij dacht?
PR: 2x2: 14,56 3x3: 48,67 4x4: 3:21,10 5x5: 6:36.936 6x6: 15:29,109 2-5 relay: 10:57,568
pi_175899952
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:57 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Weet iemand al hoe lang de buitendienststelling van Zwolle komende zomer gaat duren? Ik zit nl. te twijfelen tussen (a) een nieuw jaarabonnement of (b) maandabonnementen, waarbij ik in de zomermaanden met de auto ga.
16 dagen ergens rond laatste week juni In ieder geval nog voor de start van de zomer. En 9 dagen in februari. Dacht ook nog het weekend met Pasen of Hemelvaart.
  vrijdag 22 december 2017 @ 17:30:34 #49
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_175926466
NS heeft een nieuwsbericht online geslingerd over de testritten met de Beneluxtrein.

quote:
Het is echter niet mogelijk deze testritten te rijden zonder dat reizigers hiervan iets merken. Tijdens het oefen- en proefbedrijf zal de IC Brussel tijdelijk eindigen op Den Haag Hollands Spoor in plaats van Amsterdam Centraal. NS start hier vanaf 8 januari mee. Om ruimte te maken voor het proefbedrijf vervallen er vanaf februari dagelijks enkele ritten van de IC direct
Ik gok dat dit betekent dat er overdag proefgereden gaat worden in het pad van een ICd Amsterdam - Rotterdam, die daarna via Breda doorrijdt naar Antwerpen.

Ik vind het raar dat de ICd moet lijden onder de proefritten voor de Beneluxtrein, het lijkt haast wel alsof met treintjes spelen belangrijker is dan reizigers vervoeren. :{
We are shaping the future.
pi_175927597
Lange termijn visie James, om het later beter te maken zal je nu offers moeten maken
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')