abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_175852915
registreer om deze reclame te verbergen
MaJo, ik duim nog steeds! En ik herken jouw redenering 100%, zelfbescherming+++.

RR, veel succes morgen :*
pi_175858026
Majo, ik ben benieuwd wat vandaag brengt!

RR sterkte!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 09:15:56 #28
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_175858848
Het wordt rood vlees eten en een wijntje drinken met kerst! Het is niet erg, ik had het al vermoed.

Nu de menstruatie afwachten en door met de volgende poging :)
24 aug - 14 sep: Jakarta / Bogor / Bandung / Yogyakarta / Malang / Bromo / Munduk / Ubud
pi_175858959
Wat ontzettend jammer MaJo :( :*

RR veel succes vandaag.

Peacefull hoe gaat het?
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 09:24:32 #30
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_175858982
RondeRotonde heel veel sterkte vandaag!

Wolken morgen een spannend dagje. Hoe laat heb je de afspraak?
24 aug - 14 sep: Jakarta / Bogor / Bandung / Yogyakarta / Malang / Bromo / Munduk / Ubud
pi_175859124
Jammer MaJo :*
pi_175860333
Ah majo wat jammer.
Je hebt er nu nog 3 toch?

RR heel veel sterkte
pi_175860499
Ach Majo, ondanks je vermoeden toch heel jammer ;( :*
All you need is tea & warm socks
pi_175860699
Majo :*
pi_175861192
Heel erg jammer MaJo :*
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 13:22:02 #36
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_175863919
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:43 schreef Arja het volgende:
Ah majo wat jammer.
Je hebt er nu nog 3 toch?

RR heel veel sterkte
Nog 3 inderdaad :Y dus zodra ik ongesteld word gaan we meteen weer door.

Thanks lieve meiden :* ik voel me er vreemd genoeg heel relaxed onder.
  woensdag 20 december 2017 @ 13:33:51 #37
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_175864185
Balen Majo! :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
pi_175864310
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:22 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nog 3 inderdaad :Y dus zodra ik ongesteld word gaan we meteen weer door.

Thanks lieve meiden :* ik voel me er vreemd genoeg heel relaxed onder.
heb ik soms ook als ik al eerder een huilbui heb gehad en het even allemaal niet meer zag zitten. Volgens mij weet ik van binnen dan al dat die poging mislukt is en rouw ik daar al eerder om.

Fijne feestdagen met biefstuk en wijn gewenst dan maar
pi_175864493
Even zonder bijlezen: klote Majo :'( Snap je gevoel wel. Ik voel ook altijd ruim van te voren of ik ongesteld ga worden. Je bent er dan toch al op voorbereid en het rouwen om de mislukte poging is dan al (deels) gedaan of zo.
pi_175864666
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:50 schreef B.ertha het volgende:
Ach Majo, ondanks je vermoeden toch heel jammer ;( :*
Precies dit. :*
Ik vond eigenlijk dat dit nog op de valreep jouw jaar zou worden. Mweh.
One could tolerate a world of demons, for the sake of an angel.
pi_175864727
Majo :*

Ik lig intussen op bed met forse buikpijn, bloeden is begonnen maar nog niet genoeg, misschien komt het nog en anders morgen de tweede dosis. De arts zag dat het weefsel al vrij los leek en verwachtte wel dat dit succesvol zou zijn. Let's hope so...
Warempel, een drempel.
pi_175865794
Sterkte RR, hopelijk komt het goed los straks.
pi_175874203
Oh MaJo wat klote :'( Ik heb zo met je te doen. :*

Rotonde sterkte :*

Peace hoe is het met jou? Houd je het wachten nog vol?

Kirb wat een kutbericht ook :{ Ik hoop dat het de volgende ronde beter uitpakt!
Dit, dat, alles.
pi_175874841
Majo, wat stom zeg. Fijn dat het niet zo rauw op je dak valt. Bizar hoe dat per maand kan verschillen h. Gelukkig leent kerst zich goed voor wijn en rood vlees.

Kirb wat een tegenvaller. Raar dat dat zo per maand kan wisselen. Hopelijk meer succes volgende ronde.

RR lastig h dat het dan niet doorzet. Ik had het ook met mijn miskraam. Zet het inmiddels al door?

En Wolken en Arja, succes morgen allebei. Ik duim voor goede uitkomsten.

En ik hoop in 2018 wat meer mee te praten want ik haak vaak maar kort aan.
Maar IUI duurt nu niet lang meer. Dus dan ga ik jullie het hemd van het lijf vragen. *O*
pi_175876652
De pillen hebben een hoop bloed op gang gebracht, wat een drama als je alleen maandverband mag gebruiken! Vanmiddag heb ik echt anderhalf uur 'weenstorm' gehad dat ik bijna knock-out ging, maar gelukkig heb ik dat overleefd. Desondanks nog niet genoeg weefsel verloren naar mijn idee. Morgen wordt denk ik nog zwaarder dan vandaag, met de tweede dosis, maar hoop dat ik dan wel alles mag verliezen (en de pijn overleef, pfffffff)
Warempel, een drempel.
pi_175876839
Och Rotonde, wat heftig zeg. Ik hoop dat het snel achter de rug is en dat jullie weer met de IUI kunnen starten. Maar voor nu eerst de pijn overleven, sterkte :*

Wolken, Ik ben ook erg benieuwd naar jouw blog. Mag ik eventueel ook een linkje? Lastig is dat he? Dat mensen in je omgeving er minder over willen praten dan jij. Ik heb gelukkig veel familie en vrienden met wie we het er goed over kunnen hebben en die enorm meeleven. Maar ook vrienden die het doodzwijgen. Dat vind ik erg moeilijk.

Kirb en Philo: hier gaat het best goed. Vandaag een mindere dag, met name op het werk (iedereen is aan vakantie toe denk ik ;)). Ik blijf het bijzonder vinden dat mijn lichaam zo mega duidelijk is: vandaag beginnende drukkende hoofdpijn, rugpijn en buiten mijn baarmoeder (ja, hoe dan? Geen idee) beginnende krampen. Als ik hier vanuit ga zal ik maandag in de avond/ dinsdagochtend ongesteld moeten worden. Vaste prik: 5/6 dagen van te voren voel ik een soort PMS opkomen :'( Ik heb het ook bij de arts aangegeven dat ik het zo vreemd vond. Als ik het al zo vroeg merk, kan het dan iets met een (eventueel prille) zwangerschap doen? Dus ze prikken me op progesteron de komende dagen om te zien wat er gebeurt. Is het niks, dan is het niks. Maar ik wil het in ieder geval uitgesloten hebben.
pi_175877137
Oi RR dat klinkt wel echt heel naar ;(. Zet ‘m op en sterkte :*.

Peace da’s wel gek inderdaad, kan in elk geval geen kwaad om een keertje extra op te prikken. Ik vind zelf PMSachtige symptomen lastig te onderscheiden van de algehele spanning die het met zich mee brengt. Ik duim heel erg dat het bij jou ook spanning is.
pi_175877197
En bedankt voor jullie lieve berichtjes trouwens. We gaan gewoon voor een succesvolle nieuwe ronde begin januari! Aan alternatieven ga ik gewoon nog even niet denken tot het echt zover is. Stap voor stap zegmaar.
pi_175877386
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:11 schreef Ronderotonde het volgende:
De pillen hebben een hoop bloed op gang gebracht, wat een drama als je alleen maandverband mag gebruiken! Vanmiddag heb ik echt anderhalf uur 'weenstorm' gehad dat ik bijna knock-out ging, maar gelukkig heb ik dat overleefd. Desondanks nog niet genoeg weefsel verloren naar mijn idee. Morgen wordt denk ik nog zwaarder dan vandaag, met de tweede dosis, maar hoop dat ik dan wel alles mag verliezen (en de pijn overleef, pfffffff)
Bij mij was de tweede dosis stukken minder pijnlijk dan de eerste. Nou moet ik erbij zeggen dat ik ook toen niet alles kwijt was. (Dit ben ik overigens wel later vanzelf en pijnloos verloren.) Dus het hoeft niet nog meer pijn te betekenen. :s)
pi_175877912
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:25 schreef Kirb het volgende:
Oi RR dat klinkt wel echt heel naar ;(. Zet ‘m op en sterkte :*.

Peace da’s wel gek inderdaad, kan in elk geval geen kwaad om een keertje extra op te prikken. Ik vind zelf PMSachtige symptomen lastig te onderscheiden van de algehele spanning die het met zich mee brengt. Ik duim heel erg dat het bij jou ook spanning is.
Ik heb juist weinig last van spanningen eigenlijk. Het gekke is dat ik echt de klok er op gelijk kan zetten. Ik ben niet zo'n symptomenzoeker gelukkig ;)

Groot gelijk dat je even niet aan de vervolgstappen denkt. Stap voor stap. Ben je nu al wat van de teleurstelling bekomen?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')