abonnement Unibet Coolblue
pi_175818670
*O* Eindelijk! Eindelijk!!! EINDELIJK!!! *O*

Nadat ik jullie een hele dag in spanning heb laten wachten (haha) zijn hier dan eindelijk de uitslagen van de KLB Verkiezingen 2017.

Ik zal beginnen met de awards met het minste animo en zo toewerken naar de meest populaire award, waarna ik de beste user zal onthullen.

De Thierry Baudet Award voor Meest Xenofobe User
De frisse, jonge, welbespraakte Thierry "Ik wil leven in een dominant blank land" Baudet won dit jaar twee zetels in de verkiezingen, staat momenteel derde in de peiling van Maurice de Hond en verkreeg daardoor de hoogste eer die er bestaat: een naar hem genoemde KLB-Award.

Of de winnaar van deze award fan is van Thierry Baudet is mij onbekend, maar wat ik wel weet is dat hij minstens evenzo elitair is. Wie weet nodigt de winnaar van deze award Thierry nog wel eens uit om lekker samen te acclimatiseren, want de winnaar van deze award is niemand minder dan... Iwanius!

De Jesse Klaver Award voor de Meest Politiek Correcte User
Jong, onbevreesd en ontzettend rechtvaardig. Jesse "Ik ben eigenlijk gewoon Obama" Klaver, onder sommigen beter bekend als de Jessias, was afgelopen jaar eveneens een politieke sensatie. Zijn partij was de grootste op links en toen toch weer niet, hij zou gaan regeren en toen toch weer niet en toen toch weer wel en toen toch weer niet en vormde vervolgens een links blok dat nu minstens zo prominent wordt vertegenwoordigd door Asscher als door hemzelf, terwijl Asscher eigenlijk een veel kleinere partij leidt. Hij is in de race voor de titel van Politicus van het Jaar, maar zijn belangrijkste prijs heeft hij dit jaar al binnen: die felbegeerde vernoeming van een KLB Award.

Of de winnaar van deze award fan is van Klaver weet ik niet. Waarschijnlijk is Klaver hem nog te rechts. Desondanks mag hij vanavond wel met de Jesse Klaver Award naar huis. Dames en heren, mag ik een hartelijk applaus voor... Zeer!

De Albert Einstein Award voor Meest Intelligente User
Albert Einstein is waarschijnlijk toch wel de bekendste wetenschapper uit de geschiedenis. Deze nobelprijswinnaar -die in zijn bescheidenheid Newton altijd als een groter wetenschapper zag dan zichzelf- legde de basis voor de moderne natuurkunde en zijn naam heeft de tand des tijds dusdanig goed doorstaan dat die inmiddels geldt als synoniem voor een hoge intelligentie.

En die hoge intelligentie valt volgens de Klaagbaak ook de user die met deze award naar huis ging ten deel. Of dat terecht is of niet vel ik geen oordeel over, want deze award is gewonnen door... Guus_Geluk7!

De René van der Gijp Award voor de User die het hardst om zijn eigen grappen lacht
De lach van René van der Gijp heeft hem al veel gebracht. Zoals Johan Derksen het ooit in een interview met Robert Jensen zei: "Iedere caberatier zou willen hebben wat Gijp heeft. Hij vertelt een verhaal -en dat hoeft niet eens bijzonder grappig te zijn- en vervolgens gaat hij er zelf enorm hard om lachen en dan lacht die hele meute mee. (...) René doet van die toespraken in het land, die doet er 400 in een jaar, die vertelt één anekdote vierhonderd keer en iedere avond kruipt hij zelf op zijn knieën schaterlachend de zaal uit en die hele zaal die licht dubbel. Dat is echt een talent!"

En ook hier in de Klaagbaak zijn er users die ontzettend hard om zichzelf kunnen lachen, al lach ik eerlijk gezegd niet al te vaak mee. Voorbeelden van dit soort users zijn volgens jullie TheMonk5 en Pensylvania, maar de ergste van allemaal is... Vogeltjesdans!

De Barack Obama Award voor de Meest Gemiste User
Tot halverwege januari was Barry O nog de machtigste man ter wereld, maar inmiddels is oranje het nieuwe zwart en worden de Verenigde Staten bestuurt door een ontzettend incompetente schreeuwlelijk. Reden genoeg dus om Obama te missen.

Maar in de Klaagbaak zijn er desondanks genoeg mensen die wij meer missen dan Obama. Wij verlangen kennelijk terug naar users als Mapima, Hoink en Tong80. Maar de user die we het meest missen van allemaal is frappant genoeg oud, kaal en lelijk. Deze award is namelijk gewonnen door. Working_Class_Hero!

Gefeliciteerd pik, ik hoop dat je deze award volgend jaar weer wint! (Als je begrijpt wat ik bedoel ;) )

De Peter R. de Vries Award voor de user die overal een mening over heeft
Om Peter R. de Vries kom je tegenwoordig niet meer heen. Schuift hij niet voor ¤2.500 aan bij Pauw, dan geeft hij wel 'deskundige' voetbalanalyses bij SBS6, of duikt zijn kop weer op in een of ander item van RTL Boulevard.

En ook in de Klaagbaak hebben we van die users die maar niet weg te krijgen zijn en overal weer hun uiterst irritante mening op vaak pedante wijze in de rondte lopen spuien. Users zoals -als ik de stemmers mag geloven- Iwanius, Elfletterig en ikzelf. Maar de winnaar van deze award zijn zij tot mijn eigen verbazing alle 3 niet. Nee, deze award is namelijk gewonnen door... Zeer!

De Multatuli Award voor Beste Topicstarter
De Klaagbaak zou echt helemaal niets zijn zonder topics. Er werden dit jaar al bijna 13.000 klaagtopics geopend en daartussen zit dan altijd wel wat kwaliteit.

En zoals Multatuli volgens velen immer weer goede boeken schreef, zo schrijven bepaalde users immer weer een pareltje van een topic. Daarom eerst een shout-out naar Vogeltjesdans en Hakunamatafaka die beiden net niet de Multatuli der Klaagbakers geworden zijn en dan nu graag een hartelijk applaus voor niemand minder dan... Werkman!

De donald Trump Award voor de Minst Coherente User
Hij is president van de United Schlusch, had een oom die bezig was met dat ding genaamd uranium en dat gekke ding genaamd nuclear en heeft last van een constante negatieve covfefe van de media. Maar bovenal ratelt hij er veelal maar wat op los.

En ook in de Klaagbaak is lang niet iedere user even duidelijk in wat hij nou echt bedoelt. Zo zijn sommige users altijd al meer een negenvingermens geweest dan een tienvingermens, hebben sommigen last van nanobobs en zijn er users die constant met chimi's feuhnen met hun audi, waarna Frank_Drebin weer zijn zelfgemaakte straatwoordenboek uit de kast moet halen om op te zoeken wat dat nou eigenlijk betekent.

Over de minst coherente user was de Klaagbaak het ontzettend eens. Dat is namelijk niemand minder dan... Edwin_Posse! (Voorheen bekend als Possetje)

De Streep door je naam Award voor de User die het snelst geband zou moeten worden
Sommige users halen bij iedereen het bloed onder de nagels vandaan. Zij zijn soms meestertrollen, soms gewoon ontzettend dom, maar vooral zijn ze allen ongekend irritant.

En de user die door de meeste KLB'ers een ban toe wordt gewenst is... TheMonk5!

De Britt Dekker Award voor de Meest Inhoudsloze User
Ze is blond, ze is dom en ze is inhoudsloos, maar heeft op de een of andere manier toch haar havo-diploma gehaald.

Of de winnaar van de Britt Dekker Award ook over een havo-diploma beschikt is mij niet bekend, maar inhoudsloos is ze volgens meer dan 20% van de stemmers wel. Graag een hartelijk applaus voor... TheMonk5!

De Tom Dumoulin Award voor de User met de ergste Topicdiarree
Het poepincident van Dumoulin is alom bekend en heeft hem zelfs zijn eigen KLB-Award opgeleverd. Maar krijgt deze award ook een waardig winnaar is de vraag?

Hij is in ieder geval niet gewonnen door Iwanius. Of dit komt omdat zijn eigen topic even wat spam wegnam, of omdat de Klaagbaak twee andere users nog ergere baggeraars vond is mij niet bekend, maar wat mij wel bekend is is dat Iwanius zijn eigen topic niet meer zo interessant lijkt te vinden en weer losse topics opent. Misschien dat hij deze award daarom volgend jaar wel mee naar huis weet te nemen.

Vogeltjesdans won deze award... ook niet. Schijnbaar is een deel van de Klaagbaak wel klaar met zijn bagger, maar één andere user vond men hier nog altijd irritanter. En die user is... TheMonk5! (Die hiermee een hatrick in negatieve categorieën completeert. Dat is ook wel een hele prestatie :T )

De Bjorn Kuipers Award voor de Beste Moderator
Bjorn Kuipers is Nederlands bekendste en volgens menigeen ook beste schijdsrechter. Maar wie is de Klaagbaak haar beste moderator?

Allereerst wil ik voordat ik de uitslag bekend maak de moderatoren bedanken voor hun inzet afgelopen jaar. Zonder jullie was de Klaagbaak een stuk minder leuk geweest. Bedankt!

En dan nu de winnaar. Nieuwkomer Amarantha zit voorlopig op een laatste plaats ( ;( ), misschien kent de Klaagbaak deze SC-godin nog niet echt of moet men nog aan haar wennen. Ook HugeCooll, de moderator die inmiddels het langste onafgebroken op de Klaagbaak zit, won dit jaar niet. Wie wel won is dan natuurlijk... Pharkus!

De Kees Momma Award voor de Meest Autistische User
Kees Momma kwam uit het niets, werd een waar internetfenomeen en lijkt nu helaas alweer wat meer naar de achtergrond te zijn verdwenen. Gelukkig voor de Klaagbaak hebben wij desondanks een flink leger autisten in onze gelederen.

De meest autistische user van 2017 werd niet TheMonk5, die hiermee eindelijk een negatieve categorie door een ander gewonnen ziet worden. De Kees Momma Award gaat ook niet naar Iwanius, ondanks dat die gast alleen voor een acclimatiseersessie zijn met TV uitgeruste zolderkamer lijkt te verlaten.

Ook Vogeltjesdans is niet de winnaar van deze award. Nee, de winnaar van deze award is niemand minder dan... Guus_Geluk7! (kut)

De Beste User Award
En dan nu de Award waar het eigenlijk allemaal om draait. Deze bokaal is de felbegeerste van allemaal. Het verschil tussen andere awards en deze is als het verschil tussen een Eredivisietitel en het Wereldkampioenschap. Als dat tussen het zijn van Conference Champion en het winnen van de Superbowl... Als het winnen van het NK Curling tegenover de 100 meter sprint op de Olympische spelen.

En de strijd om deze Award was spannend. Waldorf2017 lag een aantal dagen de meeste eersteplaats-stemmen, maar Vogeltjesdans wist haar dankzij een veelvoud aan tweedeplaatsen goed in het vizier te houden en ook Werkman kon altijd nog een eindsprint doen naar het ultieme succes.

En een inhaalrace werd het. Hardlopers zijn doodlopers zet men weleens, en dat werd een pijnlijke waarheid voor Waldorf2017 die uiteindelijk eindigde op de 3e plaats.

Het kwam dus aan op een titelrace tussen de user die het hardst om zichzelf lacht en de user die de leukste topics opent. En om er nog maar eens een gezegde in te gooien: wie het laatst lacht, lacht het hardst. En lachen zal hij zeker, want de winnaar van deze award is niemand minder dan... Vogeltjesdans!

Nog wat leuke trivia
* HugeCooll werd tegen het eind van 2014 moderator van KLB. Zijn positie in de modverkiezing van toen is mij niet bekend, maar in alle jaren daarna werd hij tweede. Hij is dus een soort Joop Zoetemelk onder de mods.
* Guus_Geluk7 en Vogeltjesdans eindigden beide hoog in zowel de Einstein Award als de Britt Dekker Award. Kennelijk is de Klaagbaak dus nogal gepolariseerd.
* Guus_Geluk7 was zowel de op één na meest politiek correcte user als de op één na meest xenofobe user. Schijnbaar dus een politiek correcte xenofoob.
* De meeste awards zijn gewonnen door TheMonk5. Zij won al haar drie awards echter wel in een negatieve categorie.
* Er zijn verder nog drie users die twee awards mee naar huis mogen nemen vanavond. Deze zijn: Zeer (die kennelijk overal een mening over heeft die dan ook nog eens politiek correct is), Vogeltjesdans (die schijnbaar niet alleen zelf hartelijk om zijn eigen grappen kan lachen) en Guus_Geluk7 (die blijkbaar dus een ontzettend slimme autist is).
* Vogeltjesdans was vorig jaar ook al beste user en heeft zijn titel dus geprolongeerd.
* De Klaagbaak telde deze maand alleen al 900 actieve gebruikers, maar toch gaan 4 users er met 64% van de awards vandoor. Het lijkt er dus op dat er vooral op een selecte groep actievere/spraakmakendere users is gestemd.

Hieronder nog een visueel overzicht van de awardwinnaars:


Ook kun je je feedback achterlaten in onderstaande enquete:
https://goo.gl/forms/wCdf7pGLOScB2mB73

Tot slot kun je hieronder nog kijken hoeveel punten je in elke categorie hebt gescoord:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan alle winnaars: gefeliciteerd. En aan de rest: volgend jaar weer een kans.

Iedereen ontzettend bedankt voor het stemmen en alvast fijne feestdagen toegewenst!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2017 20:21:23 ]
pi_175818935
Ik ben blij met dat ene puntje.
pi_175819004
Oeh, was een beetje in de race voor Peter R blijkbaar.
pi_175819128
16 punten voor de beste user award. Jammer dat die basket of deplorables niet op mij heeft gestemd maar jullie weten wat ze zeggen, Waldorf trumps vogeltjesdans.

Bedankt allemaal


pi_175819169
Gefeliciteerd mensen :) En Guus_Geluk7 bedankt voor je inzet :)
pi_175819172
Hier ivm transparantie de link naar de spreadsheet trouwens: https://docs.google.com/s(...)vhU/edit?usp=sharing

Is alleen totaal niet overzichtelijk, dus je hebt er niet veel aan.

En hier het interview van Derksen, voor degenen die daar geïnteresseerd in zijn:
pi_175819203
Guus, ik denk dat degene die op Mahl heeft gestemd wel gewoon MAHL bedoelde hoor.
pi_175819213
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 20:12 schreef Oberkullie het volgende:
16 punten voor de beste user award. Jammer dat die basket of deplorables niet op mij heeft gestemd maar jullie weten wat ze zeggen, Waldorf trumps vogeltjesdans.

Bedankt allemaal


[ afbeelding ]
:')

TR
pi_175819226
quote:
9s.gif Op maandag 18 december 2017 20:08 schreef Chai het volgende:
Oeh, was een beetje in de race voor Peter R blijkbaar.
Ik ben daaraan schuldig
pi_175819268
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 20:14 schreef Chai het volgende:
Guus, ik denk dat degene die op Mahl heeft gestemd wel gewoon MAHL bedoelde hoor.
Kan goed zijn dat ik iets over het hoofd gezien heb.

Welke categorie?
pi_175819305
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 20:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Kan goed zijn dat ik iets over het hoofd gezien heb.

Welke categorie?
Ik sta ergens onder lgms
pi_175819332
quote:
9s.gif Op maandag 18 december 2017 20:17 schreef LCMS het volgende:

[..]

Ik sta ergens onder lgms
Die laat ik mooi staan :)
pi_175819362
Ik accepteer deze uitslag niet,

Maar ik accepteer ook andere uitslagen niet
pi_175819366
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 20:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Die laat ik mooi staan :)
Bedankt weer voor alles, Guus
pi_175819368
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 20:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Kan goed zijn dat ik iets over het hoofd gezien heb.

Welke categorie?
Thierry Baudet
  maandag 18 december 2017 @ 20:19:38 #16
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_175819378
Gelukkig hoeft er niet geschoten te worden en had ik het bij het juiste einde dat de winnaar onze grote vogeltjesdans is.

Guus_geluk7 bedankt :)
pi_175819381
quote:
14s.gif Op maandag 18 december 2017 19:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De Multatuli Award voor Beste Topicstarter
De Klaagbaak zou echt helemaal niets zijn zonder topics. Er werden dit jaar al bijna 13.000 klaagtopics geopend en daartussen zit dan altijd wel wat kwaliteit.

En zoals Multatuli volgens velen immer weer goede boeken schreef, zo schrijven bepaalde users immer weer een pareltje van een topic. Daarom eerst een shout-out naar Vogeltjesdans en Hakunamatafaka die beiden net niet de Multatuli der Klaagbakers geworden zijn en dan nu graag een hartelijk applaus voor niemand minder dan... Werkman!
pi_175819459
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 20:19 schreef CarltonBanks het volgende:
Ik accepteer deze uitslag niet,

Maar ik accepteer ook andere uitslagen niet
lol
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 18 december 2017 @ 20:25:14 #19
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175819582
Applaus voor de moeite goed verhaal .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175819648
JAAAAAAAAAAAAAA Niemand vindt mij een achterlijke randdebiel *O* *O* *O*
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  maandag 18 december 2017 @ 20:29:57 #21
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175819754
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 20:14 schreef Chai het volgende:
Guus, ik denk dat degene die op Mahl heeft gestemd wel gewoon MAHL bedoelde hoor.
doe niet zo mahl
  maandag 18 december 2017 @ 20:32:12 #23
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175819810
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 20:12 schreef Oberkullie het volgende:
16 punten voor de beste user award. Jammer dat die basket of deplorables niet op mij heeft gestemd maar jullie weten wat ze zeggen, Waldorf trumps vogeltjesdans.

Bedankt allemaal


[ afbeelding ]
d8 dat jy ban had
pi_175819852
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 20:29 schreef hugecooll het volgende:
kutusers :r
Vind het wel opvallend dat de uitslag vorig jaar was:
Frank - 10 stemmen
Huge - 4 stemmen
Pharkus - 1 stem

En dit jaar dan:
Parkus - 12 stemmen
Huge - 11 stemmen
Ama - 8 stemmen

Of de users die dit jaar wel stemmen en vorig jaar niet neigen massaal naar Pharkus, of de Frank-stemmers hadden Frank op 1 en Pharkus dan relatief vaak op 2.
  maandag 18 december 2017 @ 20:33:33 #25
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175819872
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 20:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Vind het wel opvallend dat de uitslag vorig jaar was:
Frank - 10 stemmen
Huge - 4 stemmen
Pharkus - 1 stem

En dit jaar dan:
Parkus - 12 stemmen
Huge - 11 stemmen
Ama - 8 stemmen

Of de users die dit jaar wel stemmen en vorig jaar niet neigen massaal naar Pharkus, of de Frank-stemmers hadden Frank op 1 en Pharkus dan relatief vaak op 2.
:r
pi_175819882
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 20:32 schreef hugecooll het volgende:

[..]

d8 dat jy ban had
Inb4: dan zou ik toch niet kunnen posten? :@
pi_175819920
Valt me nu pas op dat er dit jaar significant vaker gestemd is trouwens.
pi_175819937
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 20:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Vind het wel opvallend dat de uitslag vorig jaar was:
Frank - 10 stemmen
Huge - 4 stemmen
Pharkus - 1 stem

En dit jaar dan:
Parkus - 12 stemmen
Huge - 11 stemmen
Ama - 8 stemmen

Of de users die dit jaar wel stemmen en vorig jaar niet neigen massaal naar Pharkus, of de Frank-stemmers hadden Frank op 1 en Pharkus dan relatief vaak op 2.
Had Pharkus vorig jaar niet die uitbarsting? :@
  maandag 18 december 2017 @ 20:35:51 #29
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175819971
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 20:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Vind het wel opvallend dat de uitslag vorig jaar was:
Frank - 10 stemmen
Huge - 4 stemmen
Pharkus - 1 stem

En dit jaar dan:
Parkus - 12 stemmen
Huge - 11 stemmen
Ama - 8 stemmen

Of de users die dit jaar wel stemmen en vorig jaar niet neigen massaal naar Pharkus, of de Frank-stemmers hadden Frank op 1 en Pharkus dan relatief vaak op 2.
Vooral wel opvallend dat dit jaar meer dan 2x zo vaak (op die categorie) is gestemd
pi_175819989
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 20:34 schreef Chai het volgende:

[..]

Had Pharkus vorig jaar niet die uitbarsting? :@
Geen idee eigk, maar de meeste Pharkus-stemmers komen niet uit de SC.

Ik zie nu trouwens ook dat Huge tot de laatste 2 reacteis aan kop lach :D :')
  maandag 18 december 2017 @ 20:36:47 #31
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175819999
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 20:34 schreef Chai het volgende:

[..]

Had Pharkus vorig jaar niet die uitbarsting? :@
Al bijna twee jaar terug, zie ik
  maandag 18 december 2017 @ 20:37:20 #32
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175820015
quote:
14s.gif Op maandag 18 december 2017 20:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Geen idee eigk, maar de meeste Pharkus-stemmers komen niet uit de SC.

Ik zie nu trouwens ook dat Huge tot de laatste 2 reacteis aan kop lach :D :')
valt dat onder freudiaanse verspreking?
pi_175820018
quote:
11s.gif Op maandag 18 december 2017 20:35 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Vooral wel opvallend dat dit jaar meer dan 2x zo vaak (op die categorie) is gestemd
Was dit jaar ook wel een multiple choice op Google Forms, wat betekent dat stemmen veel minder moeite kost. Vrijwel iedereen heeft in die categorie gestemd.
pi_175820027
quote:
9s.gif Op maandag 18 december 2017 20:37 schreef hugecooll het volgende:

[..]

valt dat onder Freudiaanse verspreking?
Sorry :@
  maandag 18 december 2017 @ 20:38:12 #35
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175820050
quote:
14s.gif Op maandag 18 december 2017 20:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Was dit jaar ook wel een multiple choice op Google Forms, wat betekent dat stemmen veel minder moeite kost. Vrijwel iedereen heeft in die categorie gestemd.
Ah zo, nice nice
  maandag 18 december 2017 @ 20:40:16 #36
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_175820120
Ik ben ondefineerbaar. :7
Ja ja
pi_175820200
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 20:38 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ah zo, nice nice
Heb nu de finaleronde van vorig jaar geteld en die had 17 stemmen. Dit jaar waren er 35.

Dat zou kunnen komen omdat er dit jaar maar één ronde was, of omdat mensen het makkelijker vinden om te stemmen met Google Forms, zeker vanaf mobiele telefoon.

Want het aantal actieve users is niet verdubbeld afgelopen jaar vgm.

EDIT: nominatieronde had er 26.

Het is waarschijnlijk dus deels te verklaren door het hebben van slechts één stemronde.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2017 20:46:52 ]
pi_175820282
Mag ik even wat zeggen?

Ik ben geen autist.....
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  maandag 18 december 2017 @ 20:48:45 #39
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_175820445
quote:
11s.gif Op maandag 18 december 2017 20:35 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Vooral wel opvallend dat dit jaar meer dan 2x zo vaak (op die categorie) is gestemd
Heb met 3 kloontjes op jou gestemd :) meer heb ik er niet.
  maandag 18 december 2017 @ 20:48:57 #40
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175820453
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 20:48 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Heb met 3 kloontjes op jou gestemd :) meer heb ik er niet.
O+
  roze maandag 18 december 2017 @ 20:53:12 #41
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_175820607
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 20:29 schreef hugecooll het volgende:
kutusers :r
Echt hé
Your beauty never ever scared me.
  maandag 18 december 2017 @ 20:54:19 #42
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175820649
Bedankt voor den puntjens, vijf maar liefst. 4 x Klavermans en één Momma.
pi_175820948
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 20:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Bedankt voor den puntjens, vijf maar liefst. 4 x Klavermans en één Momma.
In de sheet kun je zien van wie je ze hebt gekregen
  maandag 18 december 2017 @ 21:03:33 #44
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_175820985
huehuehuehue. Ik ben dus de grootste winnaar? Meeste awards *G* *O*
  maandag 18 december 2017 @ 21:04:22 #45
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_175821019
quote:
11s.gif Op maandag 18 december 2017 20:35 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Vooral wel opvallend dat dit jaar meer dan 2x zo vaak (op die categorie) is gestemd
Ik heb op jouw gestemd. :')!
pi_175821029
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 21:03 schreef Themonk5 het volgende:
huehuehuehue. Ik ben dus de grootste winnaar? Meeste awards *G* *O*
Je krijgt zsm een streep door je naam. Gefeliciteerd!
  Forum Admin maandag 18 december 2017 @ 21:07:20 #47
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_175821147
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 20:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Vind het wel opvallend dat de uitslag vorig jaar was:
Frank - 10 stemmen
Huge - 4 stemmen
Pharkus - 1 stem

En dit jaar dan:
Parkus - 12 stemmen
Huge - 11 stemmen
Ama - 8 stemmen

Of de users die dit jaar wel stemmen en vorig jaar niet neigen massaal naar Pharkus, of de Frank-stemmers hadden Frank op 1 en Pharkus dan relatief vaak op 2.
Ik vind het mooi dat we dicht bij elkaar liggen als huidig trio. En 'posthuum' gun ik em aan Frank die ieder jaar wint.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  maandag 18 december 2017 @ 21:10:17 #48
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175821259
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 21:07 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ik vind het mooi dat we dicht bij elkaar liggen als huidig trio. En 'posthuum' gun ik em aan Frank die ieder jaar wint.
Ach, ik mis Frank.... :'( :'( :'(
  maandag 18 december 2017 @ 21:10:41 #49
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_175821273
Als je in de 3 slechtste out categorieën alle 3 wint is dat toch ban waardig ?
pi_175821323
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 21:10 schreef RobjeGeus het volgende:
Als je in de 3 slechtste out categorieën alle 3 wint is dat toch ban waardig ?
Daar ga ik niet over.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')