abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  CHI shopkeeper woensdag 3 januari 2018 @ 07:43:17 #126
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_176252119
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
4s.gif Op woensdag 3 januari 2018 07:15 schreef CecilBDemented het volgende:
en nu? @gearbest
Je orderdatum is 24-11-2017 en zoals ik al eerder had gezegd is er nu eigenlijk alleen nog de 45 verzenddagen regeling. Je zal toch nog even moeten wachten vrees ik. De verwachting is wel dat de pakketjes nog aankomen.
Ik begrijp dat het frustrerend is dat je pakketje nog niet aan is gekomen.
Ik ben zelf ook nog afwachtende op verdere informatie.
pi_176253236
Dag Gearbest,

Ik heb een probleem met een recent geplaatste bestelling.
Al mijn voorgaande bestellingen (15 ongeveer in het laatste jaar) zijn allemaal goed verlopen en heb ze allemaal na 3 weken ontvangen (in BelgiŽ).

- Orderdatum: 10 december 2017
- Product: 4 producten (coils voor elektronische sigaret)
- Ordernummer: WB1712102115360860
- Tracking nummer (indien beschikbaar): pakket is blijkbaar al opgesplitst in 2 delen. Track nummer begint bij beide pakketjes met RX.
- Verzendmethode: Hier gaat het mis, er staat Netherlands Registered post (waarvoor ik ook betaald heb) maar als ik vervolgens op track your shipment kijk dan kom ik uit bij 17track.net en daaruit blijkt dat het verstuurd is met Europe Railway.
- Probleem: Verzonden met foute carrier (Europe Railway ipv Netherlands registered post) hierdoor gaat het veel langer duren dan normaal het geval is. Er is geen tracking info meer beschikbaar na 18 december.
- Voorkeur: Resend of Refund?

[ Bericht 4% gewijzigd door woodiewood op 03-01-2018 11:01:00 ]
pi_176253694
- Orderdatum: 2 januari 2018
- Product: USB ethernet dongle
- Ordernummer: W1801021237208149
- Tracking nummer (indien beschikbaar): UG030919517CN
- Verzendmethode: China Post Unregistered
- Probleem: Er lijkt niets verzonden te zijn ?!?
- Voorkeur: Duidelijkheid over de verzending

Ik heb net bericht gehad dat mijn bestelling van gisteren verzonden is, maar bij 'Remaining items to be shipped' staat het enige product dat ik heb besteld en in de specificatie van verzonden producten daarboven staan geen artikelen. Vreemd?
pi_176261246
registreer om deze reclame te verbergen
Hey Gearbest :),

Mijn order ( W1711240257386377) van 24 november is op 27 november "shipped".
Helaas is dat ook het laatste nieuws betreffende mijn laptop. DPD geeft aan dat er geen pakketje bij ze is binnen gekomen The Lomeway E-commerce Co parcel number 15505998897183 is hun interne nummer van mijn aangemelde pakket bij DPD maar ze kunnen verder geen enkel pakket terugvinden. Het oorspronkelijk trackingnummer dat Gearbest gegeven heeft is: 5998897183 (dpduk1)

Er lijkt dus iets mis gegaan te zijn ook volgens de support van Gearbest..die zegt dat ze er achteraan gaan, maar tot nu toe daar niets over gehoord. Het stukje dat DPD aangeeft zeker te weten het hele pakketje nog nooit gezien te hebben, dat vind ik wat naar om te horen. Die geven aan dat het pakket wel is aangemeld, maar er nooit fysiek een pakketje bij ze is binnen gekomen vooralsnog.

Kan jij mij verder helpen?
  CHI shopkeeper woensdag 3 januari 2018 @ 22:35:13 #130
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_176270822
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:12 schreef woodiewood het volgende:
Dag Gearbest,

Ik heb een probleem met een recent geplaatste bestelling.
Al mijn voorgaande bestellingen (15 ongeveer in het laatste jaar) zijn allemaal goed verlopen en heb ze allemaal na 3 weken ontvangen (in BelgiŽ).

- Orderdatum: 10 december 2017
- Product: 4 producten (coils voor elektronische sigaret)
- Ordernummer: WB1712102115360860
- Tracking nummer (indien beschikbaar): pakket is blijkbaar al opgesplitst in 2 delen. Track nummer begint bij beide pakketjes met RX.
- Verzendmethode: Hier gaat het mis, er staat Netherlands Registered post (waarvoor ik ook betaald heb) maar als ik vervolgens op track your shipment kijk dan kom ik uit bij 17track.net en daaruit blijkt dat het verstuurd is met Europe Railway.
- Probleem: Verzonden met foute carrier (Europe Railway ipv Netherlands registered post) hierdoor gaat het veel langer duren dan normaal het geval is. Er is geen tracking info meer beschikbaar na 18 december.
- Voorkeur: Resend of Refund?
Ik ga voor je navragen welke verzendmethode nu daadwerkelijk is gebruikt om voor zekerheid en duidelijkheid te zorgen. Daarnaast zal ik kijken wat ik voor je kan betekenen mocht het met de verkeerde verzendmethode zijn verzonden. Wanneer ik meer weet laat ik je het weten.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:50 schreef Jungian het volgende:
- Orderdatum: 2 januari 2018
- Product: USB ethernet dongle
- Ordernummer: W1801021237208149
- Tracking nummer (indien beschikbaar): UG030919517CN
- Verzendmethode: China Post Unregistered
- Probleem: Er lijkt niets verzonden te zijn ?!?
- Voorkeur: Duidelijkheid over de verzending

Ik heb net bericht gehad dat mijn bestelling van gisteren verzonden is, maar bij 'Remaining items to be shipped' staat het enige product dat ik heb besteld en in de specificatie van verzonden producten daarboven staan geen artikelen. Vreemd?
Dat is natuurlijk erg vreemd. Hoewel ik vermoed dat er geen problemen zijn ontstaan, maar er sprake is van een bug ga ik dit toch voor je navragen en tevens even de technische mannen inschakelen of zij hier even naar kunnen kijken wat betreft een bug of niet. Wanneer ik meer weet laat ik je het weten.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 16:03 schreef nomad85 het volgende:
Hey Gearbest :),

Mijn order ( W1711240257386377) van 24 november is op 27 november "shipped".
Helaas is dat ook het laatste nieuws betreffende mijn laptop. DPD geeft aan dat er geen pakketje bij ze is binnen gekomen The Lomeway E-commerce Co parcel number 15505998897183 is hun interne nummer van mijn aangemelde pakket bij DPD maar ze kunnen verder geen enkel pakket terugvinden. Het oorspronkelijk trackingnummer dat Gearbest gegeven heeft is: 5998897183 (dpduk1)

Er lijkt dus iets mis gegaan te zijn ook volgens de support van Gearbest..die zegt dat ze er achteraan gaan, maar tot nu toe daar niets over gehoord. Het stukje dat DPD aangeeft zeker te weten het hele pakketje nog nooit gezien te hebben, dat vind ik wat naar om te horen. Die geven aan dat het pakket wel is aangemeld, maar er nooit fysiek een pakketje bij ze is binnen gekomen vooralsnog.

Kan jij mij verder helpen?
Dit is een vervelende situatie en hopelijk kunnen we dit dan ook zo spoedig mogelijk oplossen.
We weten dat er problemen zijn met de bezorging van de pakketten via Priority Line (DPDuk) die verzonden zijn in de maand november. Het probleem ligt bij de verzending tussen het warenhuis in China/Hong Kong en de UK. De bezorgdienst heeft deze vertraging opgelopen en helaas zijn wij in dit geval afhankelijk van de bezorgdienst. In de UK worden de pakketten overgedragen aan DPD en vandaar dat waarschijnlijk jouw order nog niet bij hen is aangekomen. Echter, wanneer jouw order in een van de vertraagde containers zit dan is deze bij ons dus wel reeds verzonden, maar zit deze 'vast' tussen het traject van het warenhuis naar de UK. Ik ga navragen wat er precies aan de hand is met jouw order, maar ik vermoed dat jouw order ook in een van de containers zit die vertraging heeft opgelopen. Zodra ik meer weet laat ik je het weten.

[ Bericht 20% gewijzigd door Gearbest op 03-01-2018 22:53:10 ]
pi_176274426
- Orderdatum: 18 november 2017
- Product: Anet A8 Desktop 3D Printer, SKU 173329001
- Ordernummer: W1711181441458444
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5997169508
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: "Order information has been transmitted to DPD.", bekend probleem met shipping China -> UK.
- Voorkeur: Inmiddels meer dan 45 dagen verstreken, ik verzoek een refund (op mijn Paypal-rekening, niet een GB wallet tegoed) en ik ga de printer elders bestellen.

[ Bericht 5% gewijzigd door intoxicated op 04-01-2018 09:03:12 ]
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_176276164
registreer om deze reclame te verbergen
Ongelofelijk, heb ik 2 dagen geleden opnieuw een bestelling geplaatst, via Netherlands post registered zoals altijd. Ik ontvang daarna een mail dat hat pakketje verzonden is met Netherlands registered en krijg daar mijn tracking code voor, en kom ik erachter dat ze het daarna weer via een andere carrier verzenden?!?! (1: T&T postnl gekregen, daarna is die verdwenen op gearbest bij mijn order en vind ik onderstaande info enkel).

Orderdatum: 2 januari 2018
- Product: 1 product (Azeroth RTA)
- Ordernummer: W1801020501355259
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX802966583CN (weer via FZRAMYT!!!!!!!)
- Verzendmethode: Ik heb Netherlands registered post aangeklikt en daarvoor betaald.
- Probleem: Verzonden met foute carrier (Europe Railway ipv Netherlands registered post)
- Voorkeur: Resend of Refund? een of andere compensatie zou fijn zijn want dit is nu al de 2e keer op 2-3 weken tijd wat gewoonweg absurd is, als ze er uitleg bij geven waarom het via deze methode i.p.v. Netherlands registered verzonden is, allemaal geen probleem.
Maar er is met een reden gekozen voor Netherlands registered i.p.v. een andere verzendmethode, omdat het aanzienlijk sneller is. Meestal ontvang ik de pakketjes dan na zo'n 10-14 werkdagen.

Edit: betreft mijn voorgaande post, ik heb antwoord gekregen van Gearbest op gearbest.com via aangemaakt ticket. Hier kwam het op neer dat ze problemen hadden bij de douane en het pakketje terug bij hun was (raar want hiervoor nooit problemen mee gehad en heb al een par keer spullen uit dezelfde categorie besteld via die verzendmethode) en het daarom via een andere methode verzonden is.
Zou dat nu weer het geval zijn?
Indien je dit kan bevestigen, graag.
Alvast bedankt.

[ Bericht 10% gewijzigd door woodiewood op 04-01-2018 10:59:35 ]
pi_176277647
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:43 schreef woodiewood het volgende:
Ongelofelijk, heb ik 2 dagen geleden opnieuw een bestelling geplaatst, via Netherlands post registered zoals altijd. Ik ontvang daarna een mail dat hat pakketje verzonden is met Netherlands registered en krijg daar mijn tracking code voor, en kom ik erachter dat ze het daarna weer via een andere carrier verzenden?!?! (1: T&T postnl gekregen, daarna is die verdwenen op gearbest bij mijn order en vind ik onderstaande info enkel).

Orderdatum: 2 januari 2018
- Product: 1 product (Azeroth RTA)
- Ordernummer: W1801020501355259
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX802966583CN (weer via FZRAMYT!!!!!!!)
- Verzendmethode: Ik heb Netherlands registered post aangeklikt en daarvoor betaald.
- Probleem: Verzonden met foute carrier (Europe Railway ipv Netherlands registered post)
- Voorkeur: Resend of Refund? een of andere compensatie zou fijn zijn want dit is nu al de 2e keer op 2-3 weken tijd wat gewoonweg absurd is, als ze er uitleg bij geven waarom het via deze methode i.p.v. Netherlands registered verzonden is, allemaal geen probleem.
Maar er is met een reden gekozen voor Netherlands registered i.p.v. een andere verzendmethode, omdat het aanzienlijk sneller is. Meestal ontvang ik de pakketjes dan na zo'n 10-14 werkdagen.

Edit: betreft mijn voorgaande post, ik heb antwoord gekregen van Gearbest op gearbest.com via aangemaakt ticket. Hier kwam het op neer dat ze problemen hadden bij de douane en het pakketje terug bij hun was (raar want hiervoor nooit problemen mee gehad en heb al een par keer spullen uit dezelfde categorie besteld via die verzendmethode) en het daarom via een andere methode verzonden is.
Zou dat nu weer het geval zijn?
Indien je dit kan bevestigen, graag.
Alvast bedankt.
Ik heb hetzelfde probleem, betalen voor vliegtuig, maar toch via de trein verstuurd...
ze bieden me 100GB punten aan.. ik heb m'n verzendkosten terug gevraagd.

momenteel ook problemen in Polen met de trein blijkbaar...
pi_176278835
Mijn gegevens heeft u al, dus kort: order: w1712071453496015
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5170548894
Vandaag krijg ik een deel van het pakket binnen (filamenten voor een 3d printer). Van de 3d printer geen spoor. Ook zie ik op bij gearbest: leaving airport, maar dat is al sinds 15 dec zo. Bestelling is van begin december.
Wat ik me afvraag is of u nog eens kan kijken waar het pakket zich momenteel zou kunnen bevinden? Het pakketje dat ik al heb volgt immers dezelfde weg.
Nogmaals dank voor uw opzoekingswerk.
Met beleefde groet.
  donderdag 4 januari 2018 @ 13:29:06 #135
287364 verbraakje
🚦www.juniorverkeer
pi_176279413
He gearbest,

Mag ik vragen waarom jullie sinds vandaag shipping kosten hebben op goedkope producten? Voorheen was het altijd gratis versturen.
pi_176287298
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:00 schreef Berepoot het volgende:
Mijn gegevens heeft u al, dus kort: order: w1712071453496015
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5170548894
Vandaag krijg ik een deel van het pakket binnen (filamenten voor een 3d printer). Van de 3d printer geen spoor. Ook zie ik op bij gearbest: leaving airport, maar dat is al sinds 15 dec zo. Bestelling is van begin december.
Wat ik me afvraag is of u nog eens kan kijken waar het pakket zich momenteel zou kunnen bevinden? Het pakketje dat ik al heb volgt immers dezelfde weg.
Nogmaals dank voor uw opzoekingswerk.
Met beleefde groet.


[ Bericht 19% gewijzigd door Berepoot op 04-01-2018 19:59:00 (Omdat er vanalles niet klopt) ]
pi_176287492
Beste Gearbest,

Ik heb al meerdere keren een Xiaomi Aqara Temperature Humidity Sensor besteld. Altijd ongeveer binnen 2 weken binnen. Nu weer 1 besteld en nog niet binnen. Kies altijd voor unregistered airmail. Nu lijkt deze echter per trein verstuurd te zijn.

- Orderdatum: 9-12-2017
- Product: Xiaomi Aqara Temperature Humidity Sensor
- Ordernummer: W1712081051049842
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX800683160CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Verzonden met foute carrier (Europe Railway ipv unregistered post)
- Voorkeur: Resend

Tracking geeft wel hele vreemde info:

2017-12-14 18:42 Chongqing Processing Center, has been exported straight seal
2017-12-14 11:26 Chongqing, the export has been opened and dismantled
2017-12-13 18:37 Chongqing Nanan District Receiving and forwarding center, has left, the next station processing center
2017-12-13 15:18 Chongqing Nanan District Receiving and sending center, has been sealed
2017-12-11 11:55 Chongqing Nanan District Receiving and forwarding center, received

Hoe is het nu verstuurd en waar is het?
Het zou wel prettig zijn als ze versturen met de methode die je aangeeft.
  donderdag 4 januari 2018 @ 20:26:08 #138
317899 ZwarteKater
Absoluut niet wit!
pi_176288374
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 12:39 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga dit voor je navragen.

Al iets bekend? Ik heb nu een 'new message' in my account, maar als ik naar het ticket center ga zie ik vervolgens 'Sorry we could not find this data.'
{content}
  CHI shopkeeper donderdag 4 januari 2018 @ 21:22:37 #139
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_176289593
quote:
99s.gif Op donderdag 4 januari 2018 08:50 schreef intoxicated het volgende:
- Orderdatum: 18 november 2017
- Product: Anet A8 Desktop 3D Printer, SKU 173329001
- Ordernummer: W1711181441458444
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5997169508
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: "Order information has been transmitted to DPD.", bekend probleem met shipping China -> UK.
- Voorkeur: Inmiddels meer dan 45 dagen verstreken, ik verzoek een refund (op mijn Paypal-rekening, niet een GB wallet tegoed) en ik ga de printer elders bestellen.
Ik ga dit doorgeven en zodra ik een reactie terug heb van mijn contactpersoon laat ik je het weten.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:43 schreef woodiewood het volgende:
Ongelofelijk, heb ik 2 dagen geleden opnieuw een bestelling geplaatst, via Netherlands post registered zoals altijd. Ik ontvang daarna een mail dat hat pakketje verzonden is met Netherlands registered en krijg daar mijn tracking code voor, en kom ik erachter dat ze het daarna weer via een andere carrier verzenden?!?! (1: T&T postnl gekregen, daarna is die verdwenen op gearbest bij mijn order en vind ik onderstaande info enkel).

Orderdatum: 2 januari 2018
- Product: 1 product (Azeroth RTA)
- Ordernummer: W1801020501355259
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX802966583CN (weer via FZRAMYT!!!!!!!)
- Verzendmethode: Ik heb Netherlands registered post aangeklikt en daarvoor betaald.
- Probleem: Verzonden met foute carrier (Europe Railway ipv Netherlands registered post)
- Voorkeur: Resend of Refund? een of andere compensatie zou fijn zijn want dit is nu al de 2e keer op 2-3 weken tijd wat gewoonweg absurd is, als ze er uitleg bij geven waarom het via deze methode i.p.v. Netherlands registered verzonden is, allemaal geen probleem.
Maar er is met een reden gekozen voor Netherlands registered i.p.v. een andere verzendmethode, omdat het aanzienlijk sneller is. Meestal ontvang ik de pakketjes dan na zo'n 10-14 werkdagen.

Edit: betreft mijn voorgaande post, ik heb antwoord gekregen van Gearbest op gearbest.com via aangemaakt ticket. Hier kwam het op neer dat ze problemen hadden bij de douane en het pakketje terug bij hun was (raar want hiervoor nooit problemen mee gehad en heb al een par keer spullen uit dezelfde categorie besteld via die verzendmethode) en het daarom via een andere methode verzonden is.
Zou dat nu weer het geval zijn?
Indien je dit kan bevestigen, graag.
Alvast bedankt.
Zojuist heb ik een bericht ontvangen van mijn collega uit het hoofdkantoor. Wat betreft uw eerste order, deze is bij ons verzonden via Netherlands Registered, maar is bij de douane weer naar ons teruggestuurd. Vandaar dat wij genoodzaakt waren deze opnieuw te verzenden maar via Europe Railway. Wat betreft uw tweede order, ik ga navragen of bij deze order hetzelfde probleem zich heeft voorgedaan, maar ik vermoed dat dat hier ook het geval is. Onze excuses voor het ongemak.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 11:55 schreef ward0 het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde probleem, betalen voor vliegtuig, maar toch via de trein verstuurd...
ze bieden me 100GB punten aan.. ik heb m'n verzendkosten terug gevraagd.

momenteel ook problemen in Polen met de trein blijkbaar...
Ik vermoed dat bij u hetzelfde probleem heeft opgetreden als bij Woodiewood (bovenstaand bericht). Graag zou ik u onze excuses willen aanbieden voor het ongemak. Ik begrijp dat je al reeds contact hebt opgenomen via het support ticket en ik ben er zeker van dat mijn collega's daar voor een reŽle oplossing zullen zorgen.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:00 schreef Berepoot het volgende:
Mijn gegevens heeft u al, dus kort: order: w1712071453496015
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5170548894
Vandaag krijg ik een deel van het pakket binnen (filamenten voor een 3d printer). Van de 3d printer geen spoor. Ook zie ik op bij gearbest: leaving airport, maar dat is al sinds 15 dec zo. Bestelling is van begin december.
Wat ik me afvraag is of u nog eens kan kijken waar het pakket zich momenteel zou kunnen bevinden? Het pakketje dat ik al heb volgt immers dezelfde weg.
Nogmaals dank voor uw opzoekingswerk.
Met beleefde groet.
Ik vermoed dat je jouw 3d printer ook spoedig in ontvangst mag nemen. Voor de zekerheid ga ik even navragen wat de status precies is van dat pakketje. Wanneer ik hier meer over weet laat ik het je weten.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 19:38 schreef glsf het volgende:
Beste Gearbest,

Ik heb al meerdere keren een Xiaomi Aqara Temperature Humidity Sensor besteld. Altijd ongeveer binnen 2 weken binnen. Nu weer 1 besteld en nog niet binnen. Kies altijd voor unregistered airmail. Nu lijkt deze echter per trein verstuurd te zijn.

- Orderdatum: 9-12-2017
- Product: Xiaomi Aqara Temperature Humidity Sensor
- Ordernummer: W1712081051049842
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX800683160CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Verzonden met foute carrier (Europe Railway ipv unregistered post)
- Voorkeur: Resend

Tracking geeft wel hele vreemde info:

2017-12-14 18:42 Chongqing Processing Center, has been exported straight seal
2017-12-14 11:26 Chongqing, the export has been opened and dismantled
2017-12-13 18:37 Chongqing Nanan District Receiving and forwarding center, has left, the next station processing center
2017-12-13 15:18 Chongqing Nanan District Receiving and sending center, has been sealed
2017-12-11 11:55 Chongqing Nanan District Receiving and forwarding center, received

Hoe is het nu verstuurd en waar is het?
Het zou wel prettig zijn als ze versturen met de methode die je aangeeft.
Ik ga dit even navragen en achterhalen wat er precies aan de hand is / gebeurt is. Echter, ik vermoed dat hetzelfde probleem zich heeft voor gedaan als bij Woodiewood en Ward0. Zodra ik meer informatie heb wat betreft jouw order laat ik je het weten. Bij de eerste order van Woodiewood, waar zich dezelfde verschijnselen zich voordeden, is het volgende gebeurd:
quote:
Zojuist heb ik een bericht ontvangen van mijn collega uit het hoofdkantoor. Wat betreft uw eerste order, deze is bij ons verzonden via Netherlands Registered, maar is bij de douane weer naar ons teruggestuurd. Vandaar dat wij genoodzaakt waren deze opnieuw te verzenden maar via Europe Railway.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:26 schreef ZwarteKater het volgende:

[..]

Al iets bekend? Ik heb nu een 'new message' in my account, maar als ik naar het ticket center ga zie ik vervolgens 'Sorry we could not find this data.'
Volgens mijn contactpersoon zou je reeds op de hoogte moeten zijn gebracht per e-mail of een bericht via je GB account (check tevens je spam folder). Zoals je reeds beschrijft is deze door de een of andere manier niet zichtbaar voor je. Ik heb de technische afdeling hiervan op de hoogte gesteld met de vraag of ze hier naar willen kijken en tevens heb ik de support afdeling verzocht om hun bericht opnieuw naar jouw te verzenden, zodat je het dit maal wel op de juiste manier ontvangt. Houdt me op de hoogte!

[ Bericht 33% gewijzigd door Gearbest op 04-01-2018 21:40:42 ]
pi_176294147
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 20:32 schreef Kwarterpounder het volgende:
https://ibb.co/cRha1b

Goedenavond,

Nadat ik vorige week op deze pagina een toezegging heb gekregen om een reden te krijgen word mij nu verteld dat dit helaas niet mogelijk is door het support team op de site van gearbest zelf.
In het laatste contact op fok werd mij aangeraden contact op te nemen met gearbest en te vermelden dat een resend toegezegd was.
Mijn vraag is dus of ik nog steeds mijn telefoon kan ontvangen, want ik ga natuurlijk niet akkoord met de gedeeltelijke teruggave.
Ik hoor het wel!

Groeten Kevin
*update
Gisteren mail gekregen en hij is onderweg!
Bedankt voor je hulp de afgelopen weken. Ik zal laten weten wanneer hij er is. Laten we hopen dat ik je niet meer nodig zal hebben.

[ Bericht 6% gewijzigd door Kwarterpounder op 05-01-2018 01:27:02 ]
Kevin Vlijm
  CHI shopkeeper vrijdag 5 januari 2018 @ 01:36:32 #141
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_176294302
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 01:15 schreef Kwarterpounder het volgende:

[..]

*update
Gisteren mail gekregen en hij is onderweg!
Bedankt voor je hulp de afgelopen weken. Ik zal laten weten wanneer hij er is. Laten we hopen dat ik je niet meer nodig zal hebben.
Super! Ik vond het al zo gek, want ik had het al geregeld O-)
Graag gedaan en laten we het inderdaad hopen.

Er is meer goed nieuws. Ik heb tracking updates gekregen van verschillende DPD orders die hier op fok zijn gemeld. De verwachting is dat er snel meer gaan volgen.
pi_176296599
Goedemorgen!

Ik heb op 10 november 2017 een hele set Xiaomi spullen via Gearbest besteld, maar ik heb nog (steeds) niets ontvangen.

- Orderdatum: 10-11-2017
- Product: Xiaomi smart devices
- Ordernummer: WA1711110347164043
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5988480794
- Verzendmethode: EU Express
- Probleem: Nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

Kunnen jullie mij vertellen wanneer ik deze bestelling zal ontvangen ?

Bedankt!
pi_176299011
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 01:36 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Super! Ik vond het al zo gek, want ik had het al geregeld O-)
Graag gedaan en laten we het inderdaad hopen.

Er is meer goed nieuws. Ik heb tracking updates gekregen van verschillende DPD orders die hier op fok zijn gemeld. De verwachting is dat er snel meer gaan volgen.
N.a.v. je bericht hierboven ben ik even gaan kijken en ook mijn laptop lijkt vanuit DPD UK nu naar Nederland verscheept te worden met aflevering op komende maandag zoals het er nu naar uit ziet :)
  vrijdag 5 januari 2018 @ 12:42:07 #144
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_176299481
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 09:58 schreef rlvdijk het volgende:
Goedemorgen!

Ik heb op 10 november 2017 een hele set Xiaomi spullen via Gearbest besteld, maar ik heb nog (steeds) niets ontvangen.

- Orderdatum: 10-11-2017
- Product: Xiaomi smart devices
- Ordernummer: WA1711110347164043
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5988480794
- Verzendmethode: EU Express
- Probleem: Nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

Kunnen jullie mij vertellen wanneer ik deze bestelling zal ontvangen ?

Bedankt!
Ik zou als ik jou was dpd nl even bellen om te vragen waarom je pakketje nog niet is afgeleverd.
http://www.dpd.co.uk/apps/tracking/?parcel=15505988480794*18217&geoSession=140607b1-5870-4ac2-8017-7db3c646a552&search
Er staat dat er een probleem was met het adres?
pi_176299807
Goedemiddag,

Ik hoop dat GB support me hier wel kan helpen want ik kom er via een ticket (WT17120409254) op de website niet uit. Na vele verzoeken voor uitlevering heb ik bewijs van DPD ([email protected]) op email dat ze het pakket niet kunnen uitleveren na inspectie. Gearbest blijft maar vertellen dat ik het pakket bij het DPD verdeeldepot in Berkel en Rodenrijs op moet halen omdat ze het pakket niet retour hebben ontvangen.

- Orderdatum: 6-11-2017
- Product: Xiaomi Mi Max 2 4G Phablet
- Ordernummer: W1711060544327310
- Tracking nummer: (1550)5987008751
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem: Nog niet ontvangen
- Voorkeur: Refund

Groet,

Stephan
  CHI shopkeeper vrijdag 5 januari 2018 @ 13:05:11 #146
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_176299830
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 09:58 schreef rlvdijk het volgende:
Goedemorgen!

Ik heb op 10 november 2017 een hele set Xiaomi spullen via Gearbest besteld, maar ik heb nog (steeds) niets ontvangen.

- Orderdatum: 10-11-2017
- Product: Xiaomi smart devices
- Ordernummer: WA1711110347164043
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5988480794
- Verzendmethode: EU Express
- Probleem: Nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

Kunnen jullie mij vertellen wanneer ik deze bestelling zal ontvangen ?

Bedankt!
Je pakketje is nog bezorgd op "04 Jan 2018 19:12 Rotterdam The parcel has been delivered"?

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 12:17 schreef nomad85 het volgende:

[..]

N.a.v. je bericht hierboven ben ik even gaan kijken en ook mijn laptop lijkt vanuit DPD UK nu naar Nederland verscheept te worden met aflevering op komende maandag zoals het er nu naar uit ziet :)
Super! *O*
  vrijdag 5 januari 2018 @ 13:41:31 #147
227276 renedis
mwaaaaaaaaomm?
pi_176300520
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 12:34 schreef renedis het volgende:

[..]

Hi Gearbest!

Top dat jullie hier ook actief zijn! Ik heb een vraag over mijn zending.

Het betreft:
Nov 01, 2017 16:55:36 PM Order number: W1711011655375234 Shipping method: DPDUK1

- Orderdatum: Nov 01, 2017 16:55:36 PM
- Product: Xiaomi Mi Notebook Pro
- Ordernummer: W1711011655375234
- Tracking nummer : 5986484986
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Product nog steeds niet binnen
- Voorkeur: Resend of Refund? : Resend middels een snellere verzending

Ik heb inmiddels een support ticket ingeschoten en ook via de Facebook (messenger) chat geprobeerd informatie te achterhalen zonder succes. Ik krijg jammer genoeg gewoon geen reactie, wellicht dat jij wel iets kan betekenen?

Sinds 1 NOV staat de zending volgens DPD UK op:

Date & Time Location Description
02 Nov 2017 17:20 Southall Your parcel is on its way

Wanneer mag ik wat verwachten? Kan ik een refund krijgen? De order cancellen? Iets anders?
Eerder als eens contact gezocht hier.. Nu een nare ervaring met Gearbest terwijl het voorheen altijd wel goed ging. Pakketje zou afgeleverd moeten zijn maar ik heb niets ontvangen. Daarnaast staat er een andere naam bij de tracking informatie en bij navraag bij DPD vertellen ze mij een ander huisnummer dan opgegeven.

Ik heb al een ticket lopen (WT17120700765 Did not receive my laptop... W1711011655375234 12/06/2017 11:01:56 View Details) maar dat verloopt bijzonder moeizaam. Ik heb shipping insurance afgenomen en kan toch nog fluiten naar mijn geld lijkt het..?

Kan jij kijken wat je kan betekenen voor mij aub?
maoam is voor bazen!
pi_176304928
Hoi Gearbest, hier ben ik weer. Nog steeds geen nieuws over onderstaande verzending?

- Orderdatum: 22/11/2017
- Product: Original Xiaomi M365 Folding Electric Scooter
- Ordernummer: WB1711230438132240
- Tracking nummer (indien beschikbaar): TH15114940359749 / 1Z0909F26860294832
- Verzendmethode: EUTHXYH
- Probleem: Lijkt geen beweging in te zitten

Alvast bedankt voor de moeite!
pi_176305604
Hoi,

Fijn dat er Nederlandse support medewerkers beschikbaar zijn. Ik heb een 3d printer besteld en via DPDUK verstuurd, ik zie dat er veel meer mensen zijn die deze niet kunnnen volgen en er schijnen problemen te zijn ontstaan via deze methode.

- Orderdatum: 1 December
- Product: ANET A8, 3d printer kit. Rol hittebestendig plakband.
- Ordernummer: W1712011803563155
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5147389669
- Verzendmethode: DPDUK01
- Probleem: Ik kan na een maand de zending nog niet volgen. Is nog niet in UK aangekomen.
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend, en ik ben erg benieuwd hoe deze problemen zijn ontstaan.
pi_176310265
[quote]0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 13:05 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je pakketje is nog bezorgd op "04 Jan 2018 19:12 Rotterdam The parcel has been delivered"?

Dat lijkt inderdaad zo te zijn: "Delivery to third party with notification." volgens de DPD DE tracking website. Echter, niemand in de straat lijkt dit pakje aangenomen te hebben aangezien ik enkele weken geleden verhuisd ben en niet meer het afleveradres kon aanpassen.

Hoe kan ik de 'proof of delivery' achterhalen ?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')