Heb precies de zelfde ticket gekregen. Heb ook een beetje het zelfde gevoel. Daarom ook nog niet geaccepteertquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:41 schreef Bl4udzun het volgende:
@gearbest, Ik heb nu een support ticket ontvangen van Gearbest met de vraag nog 7-15 dagen te wachten en een 20$ refund aanbod. Neem aan dat het ticket op jouw initiatief is.
Ik waardeer de geste, maar ben niet voornemens deze gedeeltelijke refund te accepteren. Wellicht wordt dit geïnterpreteerd alsof ik dit als een volwaardige op oplossing zie en daarmee dan aanspraak verlies op een claim bij niet leveren. Uiteraard zal ik het ticket ook niet afsluiten. Ik ga uit van een resend na het verstrijken van de 45 dagen.
Ben overigens blij met de Nederlandstalige support. Ga zo door.
Voor mijn order (Jumper ezbook) heb ik ook een $20 refund aanbod gekregen, hoewel ik dit ook een mooi voorstel vind (Bedankt @Gearbest, voor je moeite zover) ben ik ook benieuwd hoe en wat verder mocht ik dit accepteren.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:41 schreef Bl4udzun het volgende:
@gearbest, Ik heb nu een support ticket ontvangen van Gearbest met de vraag nog 7-15 dagen te wachten en een 20$ refund aanbod. Neem aan dat het ticket op jouw initiatief is.
Ik waardeer de geste, maar ben niet voornemens deze gedeeltelijke refund te accepteren. Wellicht wordt dit geïnterpreteerd alsof ik dit als een volwaardige op oplossing zie en daarmee dan aanspraak verlies op een claim bij niet leveren. Uiteraard zal ik het ticket ook niet afsluiten. Ik ga uit van een resend na het verstrijken van de 45 dagen.
Ben overigens blij met de Nederlandstalige support. Ga zo door.
Je order is nog gewoon onderweg. De tracking loopt soms een beetje achter en wordt niet altijd even goed geupdate. Je order is in ieder geval uit Polen en zal dan ook elk moment bij jou bezorgd worden. Nog even geduld dusquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:34 schreef Damian666 het volgende:
Shipment number: RN433593378CN
FZRAMYT: Nov 20, 2017 16:36:43 PM PST
Destination Country - Origin Country - Tracking Consuming: 248 ms
2017-12-14 15:23
Malashevichy, Polish processing center, has left
blijft hangen in polen???
Ik weet op dit moment helemaal niks van een sneeuwstorm af dus denk niet dat dit voor deze order geldt. Na de 45 dagen verwacht ik gewoon een refund of resend. Dit hebben we ook gedaan bij Azerbaijan orders en ik verwacht dit zelf weer. Laten we eerst de 45 dagen afwachten en niet vooruit lopen op de zaken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:09 schreef _MsG_ het volgende:
Los van de compensatie welke dagentermijn wordt aangehouden voor de resend/refund-vraagstelling? Want als dat na 45 dagen nog zonder duidelijkheid is, vind ik een compensatie heel redelijk, maar als ik vanaf dan bij wijze van weer 20 dagen moet wachten tot een vervolg-duidelijkheid dan weet ik dat nu liever alvast dan pas de 45e dag.
Ik krijg nu in mijn orders ook een bericht die excuseert voor een sneeuwstorm. Is dat iets gerelateerds of betreft dat dan bijv. een andere zending?
[..]
Dat hangt wel een beetje af van de wachttijd vooraf. Als we 2 maanden verder zijn voordat dit gaat spelen is er mogelijk allang een betere optie voor de CR-10 (dit gaat vrij snel in de 3D-printer wereld) dus ik heb het liefst dat ik nog kan kiezen wanneer deze vraag komt .
quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:41 schreef Bl4udzun het volgende:
@gearbest, Ik heb nu een support ticket ontvangen van Gearbest met de vraag nog 7-15 dagen te wachten en een 20$ refund aanbod. Neem aan dat het ticket op jouw initiatief is.
Ik waardeer de geste, maar ben niet voornemens deze gedeeltelijke refund te accepteren. Wellicht wordt dit geïnterpreteerd alsof ik dit als een volwaardige op oplossing zie en daarmee dan aanspraak verlies op een claim bij niet leveren. Uiteraard zal ik het ticket ook niet afsluiten. Ik ga uit van een resend na het verstrijken van de 45 dagen.
Ben overigens blij met de Nederlandstalige support. Ga zo door.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:21 schreef pwanst het volgende:
[..]
Heb precies de zelfde ticket gekregen. Heb ook een beetje het zelfde gevoel. Daarom ook nog niet geaccepteert
De keuze is aan jullie om deze te accepteren. Er staat naar mijn mening niet voor niets $20 + wachten. Uiteraard zullen de 45 dagen niet veranderen en probeer ik gewoon de refund/resend in gang te zetten na die dagen. Tevens hebben de meeste met PayPal betaald wat nog een extra stok achter de deur geeft voor jullie zelf. Deze kan je nog na 180 dagen gebruiken dus daar is ook nog tijd genoeg voor.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:21 schreef Viertakt het volgende:
[..]
Voor mijn order (Jumper ezbook) heb ik ook een $20 refund aanbod gekregen, hoewel ik dit ook een mooi voorstel vind (Bedankt @Gearbest, voor je moeite zover) ben ik ook benieuwd hoe en wat verder mocht ik dit accepteren.
Ik wil wel reëel blijven en tevens de rest oproepen om dat ook te doen, ik koop in China omdat het grappig spul is voor relatief weinig geld, maar ik begrijp ook goed dat er zo goedkoop mogelijk containers vol deze kant op moeten komen en dat daar wat mis mee kan gaan. Ja het kan sneller en stabieler, maar daar zullen we dan ook voor moeten betalen. (DHL/UPS direct shipping). Wil je dat niet, dan is het helaas wachten.
Bedankt dusver!
Ik zag het zelfde inderdaad. Ik dacht iets van 1 lijn... maar waarschijnlijk zijn de waardes van onze orders lager dan die van de mensen die wel een coupon hebben gekregen. En wij ontvangen alleen excuus mailtjes met geen inhoud.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:34 schreef _MsG_ het volgende:
Mis ik een ticket of is die coupon willekeurig uitgedeeld? Ik zie mensen die later hebben besteld zo'n coupon hebben, maar ik zie nergens een ticket. Wel een los bericht dat ik moet wachten, maar zonder vooruitzicht oid .
@Gearbest, is de verwachting wel dat de bestellingen gewoon bezorgd worden, binnen die 45 dagen? Bovenstaande reactie geeft me weinig hoop :-(quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:54 schreef Gearbest het volgende:
Ik weet op dit moment helemaal niks van een sneeuwstorm af dus denk niet dat dit voor deze order geldt. Na de 45 dagen verwacht ik gewoon een refund of resend. Dit hebben we ook gedaan bij Azerbaijan orders en ik verwacht dit zelf weer. Laten we eerst de 45 dagen afwachten en niet vooruit lopen op de zaken.
Ik zal anders gewoon voorkeur vragen neerzetten. Dan kan je altijd nog zelf bepalen en kan ik eventueel nog proberen een coupon te regelen mocht je kiezen voor refund.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:34 schreef _MsG_ het volgende:
Mis ik een ticket of is die coupon willekeurig uitgedeeld? Ik zie mensen die later hebben besteld zo'n coupon hebben, maar ik zie nergens een ticket. Wel een los bericht dat ik moet wachten, maar zonder vooruitzicht oid .
quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:18 schreef dublex het volgende:
[..]
Ik zag het zelfde inderdaad. Ik dacht iets van 1 lijn... maar waarschijnlijk zijn de waardes van onze orders lager dan die van de mensen die wel een coupon hebben gekregen. En wij ontvangen alleen excuus mailtjes met geen inhoud.
De $20 is buiten mij om geregeld. Ik weet dus niet waarom er verschil is en wordt gemaakt, want dit is totaal niet de bedoeling.... Ik ga wel navragen of jullie ook die $20 krijgen, want mij is gezegd dat alles op 1 lijn wordt behandeld. Dit is dus weer niet het geval en mijn excuses daarvoor .quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:47 schreef iDroneNL het volgende:
[..]
@Gearbest, is de verwachting wel dat de bestellingen gewoon bezorgd worden, binnen die 45 dagen? Bovenstaande reactie geeft me weinig hoop :-(
Maar zodra dat ik mijn tracking number invoer bij 17Track dan staat er:quote:Sorry, your shipping information has not updated yet!
Hallo,quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:30 schreef luckie12 het volgende:
Ik denk ik maak maar even een account zodat ik het beter kom te weten haha,
Ik heb laatst een 3D Printer besteld via GearBest (nou is dat nog niet zo lang geleden) maar ik had gekozen voor China Warehouse (Free shipping ofcourse). Alleen als ik ga kijken bij het tracken van mijn pakket zegt hij bij 'View Tracking Message':
[..]
Maar zodra dat ik mijn tracking number invoer bij 17Track dan staat er:
[ afbeelding ]
Ik heb op 17Track DPDUK gekozen, omdat er op mijn account ook staat dat het via DPDUK1 gaat? Maar nu weet ik dus niet, of het vanuit Engeland komt of vanuit China, aangenomen dat DPDUK UK is en Southall bij Londen ligt haha
Dit zou ik graag willen weten!
En of hier dan ook de lange wachttijd van 35 dagen op toegepast is (Priority Line)
Je hebt pas echt enkele dagen geleden je order geplaatst . Deze zal gewoon de het normale traject volgen. Het zal dus ongeveer 3-4 weken duren eer je tracking een volgende status update krijgt. Tot die tijd is je order onderweg van het China warenhuis naar de UK toe.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:36 schreef luckie12 het volgende:
Hierbij het formulier
- Orderdatum: 23-12-2017
- Product: Anet A8 Desktop 3D Printer
- Ordernummer: W1712231445324260
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5197431294
- Verzendmethode: DPDUK1 (Priority Line?)
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:44 schreef luckie12 het volgende:
Aah helaas dat het zo lang duurt! Als ik beter had gelezen had ik die anderen optie gekozen haha
Toch bedankt
Je pakketje wordt verzonden per trein. Echter is dit wel een heeeeeeel langzame methode. Ik heb de volgende tracking status binnen gekregen "2017-12-29 09:54 Malasiewicz, Polen, aangekomen". Je pakketje bevindt zich dus al in Polen, maar het zal toch nog wel even duren eer het bij je bezorgd wordt vrees ik...quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:45 schreef ebutyouyou het volgende:
Hey! ik vroeg me af of je een indicatie kon geven wanneer mijn pakket binnen komt
- Orderdatum: 03-12-2017
- Product: * Original Xiaomi Pro HD In-ear Hybrid Earphones Color:SILVER
*Xiaomi SOOCAS / SOOCARE X3 Sonic Electric Toothbrush Size:OVAL
Color:WHITE
*2PCS SOOCAS Replacement Toothbrush Head
- Ordernummer: W1712030932078709
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX800446735CN
- Verzendmethode: Europe Railway Registered
- Probleem: nog niet binnnen
- Voorkeur: momenteel blij als ik weet waar mijn pakketje uithangt
ik hoop voor je dat hij niet met ups vanuit China komt? Dan heb je wel lekkere douanekosten te pakken namelijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:24 schreef ZwarteKater het volgende:
Ik heb in de black friday sale een 3d printer gekocht, helaas werkt de tracking tot op heden nog niet...
- Orderdatum: 11 november 2017
- Product: Anet A8 Desktop 3D Printer
- Ordernummer: W1711111200005377
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 1Z0909F26860427984
- Verzendmethode: EUTHXYH
- Probleem: Tracking staat nog steeds op 'Order Processed: Ready for UPS' sinds 20 november.
- Voorkeur: Refund
Ik ga dit voor je navragen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:24 schreef ZwarteKater het volgende:
Ik heb in de black friday sale een 3d printer gekocht, helaas werkt de tracking tot op heden nog niet...
- Orderdatum: 11 november 2017
- Product: Anet A8 Desktop 3D Printer
- Ordernummer: W1711111200005377
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 1Z0909F26860427984
- Verzendmethode: EUTHXYH
- Probleem: Tracking staat nog steeds op 'Order Processed: Ready for UPS' sinds 20 november.
- Voorkeur: Refund
Deze heb je al gemeld en ik heb daar ook al antwoord op gegeven. Dit is precies hetzelfde als de andere orders met hetzelfde probleem en zal zo ook behandelt worden. Je zal dus moeten wachten tot de 45 dagen voorbij zijn.quote:Op zondag 31 december 2017 10:44 schreef hanifi het volgende:
Goedemorgen.
Orderdatum:24 nov 2017
- Product: umidigi s2
- Ordernummer: WB1711250516112168
- Tracking nummer: 5998545519
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: duurt veel te lang
- Voorkeur: Resend met iets anders dan piorityline en snel aub.
Ik kan me niet voorstellen dat het zo lang duurt graag wil ik echt op een zeer korte termijn een resend geregeld hebben.
Je order zit over de 45 dagen dus ik ga dit regelen en heb je voorkeur voor een resend doorgeven.quote:Op zondag 31 december 2017 11:16 schreef lcvdb het volgende:
- Orderdatum: 11-11-2017
- Product: Teclast Master T10
- Ordernummer: WP1711110621333782
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5988713417
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Nog niet binnen, geen update in tracking sinds 16 november
- Voorkeur: Resend
Jouw order volgt nog het normale traject en is zelfs sneller in Polen dan verwacht. Je order werd per trein vervoerd en dit is in het geheel een zeeeeeer langzame verzendmethode (stond ook vermeld bij het bestellen). De tracking is niet altijd even up to date. Zo staat er soms zelf dat je pakketje nog in Polen is terwijl deze al bezorgd is. Je pakketje is nog onderweg dus nog even geduldquote:Op zondag 31 december 2017 11:24 schreef Sir_Smoke_XIII het volgende:
Hallo allemaal,
ik heb ook maar even een account aangemaakt omdat mijn pakketje er wel erg lang over doet.
- Orderdatum: Nov 30, 2017 16:07:21 PM
- Product: Dicen One Pair of C6 H1 Car Led Headlight Cob Light Lamp
- Ordernummer: W1711301607211268
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX800129070CN
- Probleem: Nog niet binnen, geen update in tracking sinds 20 december
- Voorkeur: N.v.t.
Het laatste bericht op 17track is 'Malaiskiewicz, Polen, is gearriveerd' en , zoals gezegd, sinds 20 december geen updates meer
@Gearbest, kan je eens kijken wat hier aan de hand is?
Bedankt!
OK bedankt voor de info. Ik wacht gewoon af en we zullen zien wat er gebeurt.quote:Op zondag 31 december 2017 12:39 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Jouw order volgt nog het normale traject en is zelfs sneller in Polen dan verwacht. Je order werd per trein vervoerd en dit is in het geheel een zeeeeeer langzame verzendmethode (stond ook vermeld bij het bestellen). De tracking is niet altijd even up to date. Zo staat er soms zelf dat je pakketje nog in Polen is terwijl deze al bezorgd is. Je pakketje is nog onderweg dus nog even geduld
De tracking kan soms achter lopen. Op dit moment komen de orders met laatste update van 10/15-12-2017 aan. Ik verwacht dat jouw order dan ook snel bij je afgeleverd zal worden.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:51 schreef fl4puit het volgende:
Wil je me helpen met onderstaande?
- Orderdatum: 11 november 2017
- Product: Original Xiaomi Huami AMAZFIT Sports Bluetooth Smart Watch met screen protectors
- Ordernummer: WP1711111314102975
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN433614427CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Besteld met airmail, verzonden via de trein. Geen update in tracking sinds 14-12. Product nog niet ontvangen.
- Voorkeur: Resend
Ik ga deze order dan ook weer aan het lijstje toevoegen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 07:34 schreef hanifi het volgende:
Goedemorgen.
Orderdatum:25 nov 2017
- Product: WLtoys No. 12428 1 / 12 2.4GHz 4WD RC Off-road Car
- Ordernummer: WB1711250516112168
- Tracking nummer: 5998545519
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: duurt veel te lang net als mijn vorige order, die al aangemeld is.
- Voorkeur: Resend met iets anders dan piorityline en snel aub.
Is er al consensus omtrent de $20? Ik kreeg al wel een bericht over 300 punten, maar daar heb ik vanwege deze kwestie nog niet op gereageerd en zou ik ook een redelijk schamele vergoeding vinden in relatie tot de ellende (komt neer op 6 dollar, die je veel beperkter kan uitgeven). In de diverse 3D printing Facebook-groepen kom ik talloze medegedupeerden tegen die ik voor betere klantenservice dan gebruikelijk ook even naar dit topic verwijs .quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:29 schreef Gearbest het volgende:
De $20 is buiten mij om geregeld. Ik weet dus niet waarom er verschil is en wordt gemaakt, want dit is totaal niet de bedoeling.... Ik ga wel navragen of jullie ook die $20 krijgen, want mij is gezegd dat alles op 1 lijn wordt behandeld. Dit is dus weer niet het geval en mijn excuses daarvoor .
Wat betreft de sneeuwstorm. Deze staat nu ook op de site vermeld, maar het schijnt dat de sneeuwstorm daar nu zelf is en dit is dus helemaal niet van toepassing op jullie orders. Dit is meer van toepassing op de nieuwe orders.
De verwachting is wel dat de pakketjes binnen de 45 dagen nog geleverd worden, maar zeker weten doen we het natuurlijk nooit.
Bedankt voor je snelle antwoord, maar ik snap het onderscheid niet wat wordt gemaakt. Mijn order is ouder dan 45 dagen en heb niets ontvangen. Andere orders besteld op 11-11 zijn al weken binnen, ik heb er dus weinig vertrouwen in dat deze order arriveert...quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:39 schreef Gearbest het volgende:
[..]
De tracking kan soms achter lopen. Op dit moment komen de orders met laatste update van 10/15-12-2017 aan. Ik verwacht dat jouw order dan ook snel bij je afgeleverd zal worden.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |