abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176072795
registreer om deze reclame te verbergen
- Orderdatum: 25-11-2017
- Product: Xiaomi Notebook Pro i5 8gb
- Ordernummer: W1711251659389543
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998767647
- Verzendmethode: DPDUK (priority Line)
- Probleem: Nog niks ontvangen. Valt deze verzending onder de verzendingen met problemen?
- Voorkeur: Resend of Refund? maakt nog niet uit. eerst maar eens informatie
pi_176075621
Wat houdt "Product Dispatch" precies in, en is het normaal dat die status na ruim twee weken nog niet bereikt is?

H0jrgYg.png

[ Bericht 17% gewijzigd door Bonzi_Buddy op 28-12-2017 15:56:41 ]
pi_176075875
Bij deze ga ik me dan ook maar officieel melden:

- Orderdatum: 27-11-2017
- Product: XIAOMI Mi Drone 4K UHD WiFi FPV Quadcopter
- Ordernummer: WP1711271335298514
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5364400164
- Verzendmethode: DPDUK1 (priority Line)
- Probleem: Al een maand onderweg, had al in Southall moeten zijn
- Voorkeur: Resend

Verder ben ik zeer benieuwd naar het statement van gearbest. Ik zie hier mensen wiens orders nu 45 dagen onderweg zijn. Gaat soms om flinke bedragen en mensen hebben recht op duidelijkheid. Gezien de grote omvang, betreft het niet slechts 1 zoekgeraakt containertje. Dus er moet meer aan de hand zijn...
pi_176076291
registreer om deze reclame te verbergen
Is er ook al iets meer bekend wanneer de problemen opgelost zijn/worden?
Het lijkt me dat er inmiddels wel ingelopen moet worden met de achterstand, maar ik zie daar hier op het forum niet veel van terug.

Overigens niet zeurend bedoeld, gewoon benieuwd :-)
pi_176076564
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 06:39 schreef Erikplons het volgende:
Ik heb deze bestelling van 9 november 2017 nog niet ontvangen.
- Orderdatum: 9-11-2017
- Product: 4x Gocomma WN - 20 Two-feeted Power Adapter - EU PLUG WHITE; 1x Xiaomi Philips Eyecare Smart Lamp 2 - CN-PLUG WHITE; 1x Original Xiaomi Fast Charging Car Charger Metal Style - SILVER
- Ordernummer: W1711092324129705
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5988744510
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: niet ontvangen / geen updates tracking info
- Voorkeur: Resend?

Kun je me een update geven van deze zending?
Oke ik ga dit meteen doorgeven!

quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 13:30 schreef Kwarterpounder het volgende:

[..]

Heb net de ticket gevonden, maar ik heb het al bij buren en het postkantoor gecheckt en die weten beide van niks...
Wat moet ik nu doen om over te gaan op een resend?
Doorgeven dat je pakketje is bezorgd op het verkeerde adres. Hier zouden ze vanaf moeten weten, want dit heb ik ook uitdrukkelijk doorgegeven. Verder je adres gegevens doorgeven en ook direct vermelden dat de resend al is toegezegd.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:42 schreef pwanst het volgende:
- Orderdatum: 25-11-2017
- Product: Xiaomi Notebook Pro i5 8gb
- Ordernummer: W1711251659389543
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998767647
- Verzendmethode: DPDUK (priority Line)
- Probleem: Nog niks ontvangen. Valt deze verzending onder de verzendingen met problemen?
- Voorkeur: Resend of Refund? maakt nog niet uit. eerst maar eens informatie
Naar alle waarschijnlijkheid wel en ik ga je order ook meteen erbij zetten. Bij zendingen vanaf begin december hebben we wel al gezien dat deze zijn aangekomen.

quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:49 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Wat houdt "Product Dispatch" precies in, en is het normaal dat die status na ruim twee weken nog niet bereikt is?

[ afbeelding ]
Dit houdt in dat je je order hebt ontvangen. Je order is wel al verzonden (shipped out) en hier zou je ook de tracking van kunnen zien (afhankelijk van verzendmethode). Hierover zou je ook een bericht over moeten hebben ontvangen.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:55 schreef Bl4udzun het volgende:
Bij deze ga ik me dan ook maar officieel melden:

- Orderdatum: 27-11-2017
- Product: XIAOMI Mi Drone 4K UHD WiFi FPV Quadcopter
- Ordernummer: WP1711271335298514
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5364400164
- Verzendmethode: DPDUK1 (priority Line)
- Probleem: Al een maand onderweg, had al in Southall moeten zijn
- Voorkeur: Resend

Verder ben ik zeer benieuwd naar het statement van gearbest. Ik zie hier mensen wiens orders nu 45 dagen onderweg zijn. Gaat soms om flinke bedragen en mensen hebben recht op duidelijkheid. Gezien de grote omvang, betreft het niet slechts 1 zoekgeraakt containertje. Dus er moet meer aan de hand zijn...
Ik ga ook je order erbij zetten. Op dit moment zijn er nog weinig orders hier die de 45 dagen hebben gehaald zonder tracking update. We zijn zelf ook bezig met onderzoek en kunnen niet zomaar dingen in het wilde weg zeggen. De bedragen groot of klein maakt voor mij niks uit. Ik wil er gewoon voor zorgen dat alles in goede banen geleid wordt. Dat is tot nu toe nog redelijk goed gelukt de afgelopen maanden.

quote:
7s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:07 schreef iDroneNL het volgende:
Is er ook al iets meer bekend wanneer de problemen opgelost zijn/worden?
Het lijkt me dat er inmiddels wel ingelopen moet worden met de achterstand, maar ik zie daar hier op het forum niet veel van terug.

Overigens niet zeurend bedoeld, gewoon benieuwd :-)
Orders vanaf begin december hebben we al berichten over ontvangen dat deze gewoon zijn aangekomen. Het gaat tot nu toe nog echt specifiek om de maand november. Priority Line bieden we ook in mindere mate aan en hier heb ik ook een bericht over geplaatst. Mocht Priority Line als verzendmethode niet beschikbaar is dan moet men kiezen voor registered Air Mail. Mocht er daarmee douanekosten zijn dan vergoeden we deze.
pi_176077314
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:14 schreef Gearbest het volgende:

Dit houdt in dat je je order hebt ontvangen. Je order is wel al verzonden (shipped out) en hier zou je ook de tracking van kunnen zien (afhankelijk van verzendmethode). Hierover zou je ook een bericht over moeten hebben ontvangen.
Ik keek naar de tracking en zag dat ze begin van de middag aan de deur waren geweest, en ik vond een briefje van postnl in de bus :P

Had zelf verwacht dat Product Dispatch zou betekenen dat het pakket in Europa was aangekomen en overgedragen was aan PostNL.

Bedankt voor je antwoord!
pi_176078684
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:35 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Ik keek naar de tracking en zag dat ze begin van de middag aan de deur waren geweest, en ik vond een briefje van postnl in de bus :P

Had zelf verwacht dat Product Dispatch zou betekenen dat het pakket in Europa was aangekomen en overgedragen was aan PostNL.

Bedankt voor je antwoord!
Super! Dan zullen ze morgen nog eens langskomen als het goed is.
pi_176087505
Hoi
Om op mijn vraag van 19 december terug te komen heeft u al iets gehoord van support sectie (Hella) hoe lang ik moet wachten op de One plus 5?
Bij DPD Nederland staat die nog gemeld: onderweg uit Best.
Alvast hartelijke dank en een prettige jaarwisseling.
Facta non Verba
pi_176090585
- Orderdatum: 21-11-2017
- Product: Original Xiaomi Mi Robot Vacuum 1st Generation
- Ordernummer: WW1711211117160474
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998875870
- Verzendmethode: DPDUK (priority Line) (in bevestiginsmail staat er EU Express)
- Probleem: Al een maand onderweg. Geen updates
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend, maar eerst graag wat info

Alvast bedankt voor dit na te kijken.
pi_176092493
- Orderdatum: 24-11-2017
- Product: Elephone S8
- Ordernummer: W1711241017099173
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5998542800 bij DPDUK1
- Verzendmethode: Priority Line (EU Express)
- Probleem: Al een maand onderweg. Geen updates
- Voorkeur: Resend.

Vraagjes hierover:

Your parcel is on its way DPD Local
Southall

Hoe gaat het van HK2 naar England, via vliegtuig of boot?
Stromen de pakketjes van begin December wel binnen bij DPD Southall?
pi_176102380
Orderdatum: 24-11-2017
Product: creality cr-10
Ordernummer: wwp1711240902596835
Trackingnummer: 5998514632
Eu express. Verzekerd verzonden.
Probleem. Al maand onderweg geen updates.
Voorkeur. Resend
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_176102656
Beste Gearbest, hartelijk dank voor je hulp.

- Orderdatum: 24/11/2017
- Product: Original Xiaomi Philips LED Ceiling Lamp
- Ordernummer: W1711241048525068
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998513359
- Verzendmethode: DPDUK (priority Line)
- Probleem: Nog niks ontvangen en geen shipping updates. Valt deze verzending onder de verzendingen met problemen?
- Voorkeur: Resend of Refund? Voorkeur ligt bij Resend.
pi_176103793
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 10:38 schreef CecilBDemented het volgende:
Orderdatum: 24-11-2017
Product: creality cr-10
Ordernummer: wwp1711240902596835
Trackingnummer: 5998514632
Eu express. Verzekerd verzonden.
Probleem. Al maand onderweg geen updates.
Voorkeur. Resend
Zit in hetzelfde schuitje. Maar los van dat Gearbest nog wil dat we 45 dagen wachten, is het voor ons wellicht beter om het ding (in het geval van een refund/resend optie) in de EU warehouse bestellen ipv weer China warehouse? Met EUCR10JK kom je dan op dezelfde prijs.
Kaas
pi_176104790
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 21:31 schreef youngtimer het volgende:
Hoi
Om op mijn vraag van 19 december terug te komen heeft u al iets gehoord van support sectie (Hella) hoe lang ik moet wachten op de One plus 5?
Bij DPD Nederland staat die nog gemeld: onderweg uit Best.
Alvast hartelijke dank en een prettige jaarwisseling.
De volledige refund zou je inmiddels ontvangen moeten hebben. Klopt dit? Wat Hella betrefd. Mijn contactpersoon geeft aan dat je de OnePlus 5 niet moet accepteren. De refund is al gedaan en als je deze niet meer accepteert (mocht deze nog aankomen) dan is er niks aan de hand. Sorry dat ik dit nog niet had doorgegeven.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 22:31 schreef mathneogeo het volgende:
- Orderdatum: 21-11-2017
- Product: Original Xiaomi Mi Robot Vacuum 1st Generation
- Ordernummer: WW1711211117160474
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998875870
- Verzendmethode: DPDUK (priority Line) (in bevestiginsmail staat er EU Express)
- Probleem: Al een maand onderweg. Geen updates
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend, maar eerst graag wat info

Alvast bedankt voor dit na te kijken.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:07 schreef zybex75 het volgende:
- Orderdatum: 24-11-2017
- Product: Elephone S8
- Ordernummer: W1711241017099173
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5998542800 bij DPDUK1
- Verzendmethode: Priority Line (EU Express)
- Probleem: Al een maand onderweg. Geen updates
- Voorkeur: Resend.

Vraagjes hierover:

Your parcel is on its way DPD Local
Southall

Hoe gaat het van HK2 naar England, via vliegtuig of boot?
Stromen de pakketjes van begin December wel binnen bij DPD Southall?
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 10:38 schreef CecilBDemented het volgende:
Orderdatum: 24-11-2017
Product: creality cr-10
Ordernummer: wwp1711240902596835
Trackingnummer: 5998514632
Eu express. Verzekerd verzonden.
Probleem. Al maand onderweg geen updates.
Voorkeur. Resend
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 10:46 schreef ReinTheMan het volgende:
Beste Gearbest, hartelijk dank voor je hulp.

- Orderdatum: 24/11/2017
- Product: Original Xiaomi Philips LED Ceiling Lamp
- Ordernummer: W1711241048525068
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998513359
- Verzendmethode: DPDUK (priority Line)
- Probleem: Nog niks ontvangen en geen shipping updates. Valt deze verzending onder de verzendingen met problemen?
- Voorkeur: Resend of Refund? Voorkeur ligt bij Resend.
Voor de bovenstaande orders is het verhaal eigenlijk hetzelfde. We weten dat er problemen zijn met de bezorging van de pakketten. Het probleem zit namelijk tussen de verzending van het warenhuis naar DPD (UK) toe. Ik ga jullie orders aan het lijstje toevoegen en je ontvangt hier spoedig bericht over.
Ik heb op dit moment voor de Priority Line orders de volgende overeenstemming bereikt.
"Mocht je order na 45 verzenddagen nog geen update hebben gekregen dan zullen we overgaan tot een acceptabele compensatie". Ik ben er dus druk mee bezig. Gaat nu toch wel om redelijk wat orders en ze willen 1 lijn gaan trekken voor al deze orders.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:25 schreef _MsG_ het volgende:

[..]

Zit in hetzelfde schuitje. Maar los van dat Gearbest nog wil dat we 45 dagen wachten, is het voor ons wellicht beter om het ding (in het geval van een refund/resend optie) in de EU warehouse bestellen ipv weer China warehouse? Met EUCR10JK kom je dan op dezelfde prijs.
Ik heb bij jouw order wel al doorgegeven mocht er een resend of refund komen dat je voorkeur uitgaat naar een resend vanuit een EU warenhuis.
pi_176105163
Los van de compensatie welke dagentermijn wordt aangehouden voor de resend/refund-vraagstelling? Want als dat na 45 dagen nog zonder duidelijkheid is, vind ik een compensatie heel redelijk, maar als ik vanaf dan bij wijze van weer 20 dagen moet wachten tot een vervolg-duidelijkheid dan weet ik dat nu liever alvast dan pas de 45e dag.

Ik krijg nu in mijn orders ook een bericht die excuseert voor een sneeuwstorm. Is dat iets gerelateerds of betreft dat dan bijv. een andere zending?

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:57 schreef Gearbest het volgende:

Ik heb bij jouw order wel al doorgegeven mocht er een resend of refund komen dat je voorkeur uitgaat naar een resend vanuit een EU warenhuis.
Dat hangt wel een beetje af van de wachttijd vooraf. Als we 2 maanden verder zijn voordat dit gaat spelen is er mogelijk allang een betere optie voor de CR-10 (dit gaat vrij snel in de 3D-printer wereld) dus ik heb het liefst dat ik nog kan kiezen wanneer deze vraag komt :).

[ Bericht 34% gewijzigd door _MsG_ op 29-12-2017 12:17:52 ]
Kaas
pi_176105940
Shipment number: RN433593378CN

FZRAMYT: Nov 20, 2017 16:36:43 PM PST

Destination Country - Origin Country - Tracking Consuming: 248 ms
2017-12-14 15:23
Malashevichy, Polish processing center, has left

blijft hangen in polen???
pi_176106125
@gearbest, Ik heb nu een support ticket ontvangen van Gearbest met de vraag nog 7-15 dagen te wachten en een 20$ refund aanbod. Neem aan dat het ticket op jouw initiatief is.

Ik waardeer de geste, maar ben niet voornemens deze gedeeltelijke refund te accepteren. Wellicht wordt dit ge´nterpreteerd alsof ik dit als een volwaardige op oplossing zie en daarmee dan aanspraak verlies op een claim bij niet leveren. Uiteraard zal ik het ticket ook niet afsluiten. Ik ga uit van een resend na het verstrijken van de 45 dagen.

Ben overigens blij met de Nederlandstalige support. Ga zo door.
pi_176107243
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 12:41 schreef Bl4udzun het volgende:
@gearbest, Ik heb nu een support ticket ontvangen van Gearbest met de vraag nog 7-15 dagen te wachten en een 20$ refund aanbod. Neem aan dat het ticket op jouw initiatief is.

Ik waardeer de geste, maar ben niet voornemens deze gedeeltelijke refund te accepteren. Wellicht wordt dit ge´nterpreteerd alsof ik dit als een volwaardige op oplossing zie en daarmee dan aanspraak verlies op een claim bij niet leveren. Uiteraard zal ik het ticket ook niet afsluiten. Ik ga uit van een resend na het verstrijken van de 45 dagen.

Ben overigens blij met de Nederlandstalige support. Ga zo door.
Heb precies de zelfde ticket gekregen. Heb ook een beetje het zelfde gevoel. Daarom ook nog niet geaccepteert
pi_176107247
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 12:41 schreef Bl4udzun het volgende:
@gearbest, Ik heb nu een support ticket ontvangen van Gearbest met de vraag nog 7-15 dagen te wachten en een 20$ refund aanbod. Neem aan dat het ticket op jouw initiatief is.

Ik waardeer de geste, maar ben niet voornemens deze gedeeltelijke refund te accepteren. Wellicht wordt dit ge´nterpreteerd alsof ik dit als een volwaardige op oplossing zie en daarmee dan aanspraak verlies op een claim bij niet leveren. Uiteraard zal ik het ticket ook niet afsluiten. Ik ga uit van een resend na het verstrijken van de 45 dagen.

Ben overigens blij met de Nederlandstalige support. Ga zo door.
Voor mijn order (Jumper ezbook) heb ik ook een $20 refund aanbod gekregen, hoewel ik dit ook een mooi voorstel vind (Bedankt @Gearbest, voor je moeite zover) ben ik ook benieuwd hoe en wat verder mocht ik dit accepteren.

Ik wil wel reŰel blijven en tevens de rest oproepen om dat ook te doen, ik koop in China omdat het grappig spul is voor relatief weinig geld, maar ik begrijp ook goed dat er zo goedkoop mogelijk containers vol deze kant op moeten komen en dat daar wat mis mee kan gaan. Ja het kan sneller en stabieler, maar daar zullen we dan ook voor moeten betalen. (DHL/UPS direct shipping). Wil je dat niet, dan is het helaas wachten.

Bedankt dusver!
pi_176113973
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 12:34 schreef Damian666 het volgende:
Shipment number: RN433593378CN

FZRAMYT: Nov 20, 2017 16:36:43 PM PST

Destination Country - Origin Country - Tracking Consuming: 248 ms
2017-12-14 15:23
Malashevichy, Polish processing center, has left

blijft hangen in polen???
Je order is nog gewoon onderweg. De tracking loopt soms een beetje achter en wordt niet altijd even goed geupdate. Je order is in ieder geval uit Polen en zal dan ook elk moment bij jou bezorgd worden. Nog even geduld dus :Y
We hebben al vaker gezien dat deze nog op Polen staat terwijl deze wel al bezorgd is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 12:09 schreef _MsG_ het volgende:
Los van de compensatie welke dagentermijn wordt aangehouden voor de resend/refund-vraagstelling? Want als dat na 45 dagen nog zonder duidelijkheid is, vind ik een compensatie heel redelijk, maar als ik vanaf dan bij wijze van weer 20 dagen moet wachten tot een vervolg-duidelijkheid dan weet ik dat nu liever alvast dan pas de 45e dag.

Ik krijg nu in mijn orders ook een bericht die excuseert voor een sneeuwstorm. Is dat iets gerelateerds of betreft dat dan bijv. een andere zending?

[..]

Dat hangt wel een beetje af van de wachttijd vooraf. Als we 2 maanden verder zijn voordat dit gaat spelen is er mogelijk allang een betere optie voor de CR-10 (dit gaat vrij snel in de 3D-printer wereld) dus ik heb het liefst dat ik nog kan kiezen wanneer deze vraag komt :).
Ik weet op dit moment helemaal niks van een sneeuwstorm af dus denk niet dat dit voor deze order geldt. Na de 45 dagen verwacht ik gewoon een refund of resend. Dit hebben we ook gedaan bij Azerbaijan orders en ik verwacht dit zelf weer. Laten we eerst de 45 dagen afwachten en niet vooruit lopen op de zaken.
Ik zal anders gewoon voorkeur vragen neerzetten. Dan kan je altijd nog zelf bepalen en kan ik eventueel nog proberen een coupon te regelen mocht je kiezen voor refund.

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 12:41 schreef Bl4udzun het volgende:
@gearbest, Ik heb nu een support ticket ontvangen van Gearbest met de vraag nog 7-15 dagen te wachten en een 20$ refund aanbod. Neem aan dat het ticket op jouw initiatief is.

Ik waardeer de geste, maar ben niet voornemens deze gedeeltelijke refund te accepteren. Wellicht wordt dit ge´nterpreteerd alsof ik dit als een volwaardige op oplossing zie en daarmee dan aanspraak verlies op een claim bij niet leveren. Uiteraard zal ik het ticket ook niet afsluiten. Ik ga uit van een resend na het verstrijken van de 45 dagen.

Ben overigens blij met de Nederlandstalige support. Ga zo door.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:21 schreef pwanst het volgende:

[..]

Heb precies de zelfde ticket gekregen. Heb ook een beetje het zelfde gevoel. Daarom ook nog niet geaccepteert
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:21 schreef Viertakt het volgende:

[..]

Voor mijn order (Jumper ezbook) heb ik ook een $20 refund aanbod gekregen, hoewel ik dit ook een mooi voorstel vind (Bedankt @Gearbest, voor je moeite zover) ben ik ook benieuwd hoe en wat verder mocht ik dit accepteren.

Ik wil wel reŰel blijven en tevens de rest oproepen om dat ook te doen, ik koop in China omdat het grappig spul is voor relatief weinig geld, maar ik begrijp ook goed dat er zo goedkoop mogelijk containers vol deze kant op moeten komen en dat daar wat mis mee kan gaan. Ja het kan sneller en stabieler, maar daar zullen we dan ook voor moeten betalen. (DHL/UPS direct shipping). Wil je dat niet, dan is het helaas wachten.

Bedankt dusver!
De keuze is aan jullie om deze te accepteren. Er staat naar mijn mening niet voor niets $20 + wachten. Uiteraard zullen de 45 dagen niet veranderen en probeer ik gewoon de refund/resend in gang te zetten na die dagen. Tevens hebben de meeste met PayPal betaald wat nog een extra stok achter de deur geeft voor jullie zelf. Deze kan je nog na 180 dagen gebruiken dus daar is ook nog tijd genoeg voor.
pi_176119559
Mis ik een ticket of is die coupon willekeurig uitgedeeld? Ik zie mensen die later hebben besteld zo'n coupon hebben, maar ik zie nergens een ticket. Wel een los bericht dat ik moet wachten, maar zonder vooruitzicht oid :).
Kaas
pi_176129120
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 18:34 schreef _MsG_ het volgende:
Mis ik een ticket of is die coupon willekeurig uitgedeeld? Ik zie mensen die later hebben besteld zo'n coupon hebben, maar ik zie nergens een ticket. Wel een los bericht dat ik moet wachten, maar zonder vooruitzicht oid :).
Ik zag het zelfde inderdaad. Ik dacht iets van 1 lijn... maar waarschijnlijk zijn de waardes van onze orders lager dan die van de mensen die wel een coupon hebben gekregen. En wij ontvangen alleen excuus mailtjes met geen inhoud.
pi_176133444
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 15:54 schreef Gearbest het volgende:
Ik weet op dit moment helemaal niks van een sneeuwstorm af dus denk niet dat dit voor deze order geldt. Na de 45 dagen verwacht ik gewoon een refund of resend. Dit hebben we ook gedaan bij Azerbaijan orders en ik verwacht dit zelf weer. Laten we eerst de 45 dagen afwachten en niet vooruit lopen op de zaken.
Ik zal anders gewoon voorkeur vragen neerzetten. Dan kan je altijd nog zelf bepalen en kan ik eventueel nog proberen een coupon te regelen mocht je kiezen voor refund.
@Gearbest, is de verwachting wel dat de bestellingen gewoon bezorgd worden, binnen die 45 dagen? Bovenstaande reactie geeft me weinig hoop :-(
pi_176142050
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 18:34 schreef _MsG_ het volgende:
Mis ik een ticket of is die coupon willekeurig uitgedeeld? Ik zie mensen die later hebben besteld zo'n coupon hebben, maar ik zie nergens een ticket. Wel een los bericht dat ik moet wachten, maar zonder vooruitzicht oid :).
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 22:18 schreef dublex het volgende:

[..]

Ik zag het zelfde inderdaad. Ik dacht iets van 1 lijn... maar waarschijnlijk zijn de waardes van onze orders lager dan die van de mensen die wel een coupon hebben gekregen. En wij ontvangen alleen excuus mailtjes met geen inhoud.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 23:47 schreef iDroneNL het volgende:

[..]

@Gearbest, is de verwachting wel dat de bestellingen gewoon bezorgd worden, binnen die 45 dagen? Bovenstaande reactie geeft me weinig hoop :-(
De $20 is buiten mij om geregeld. Ik weet dus niet waarom er verschil is en wordt gemaakt, want dit is totaal niet de bedoeling.... Ik ga wel navragen of jullie ook die $20 krijgen, want mij is gezegd dat alles op 1 lijn wordt behandeld. Dit is dus weer niet het geval en mijn excuses daarvoor :N.
Wat betreft de sneeuwstorm. Deze staat nu ook op de site vermeld, maar het schijnt dat de sneeuwstorm daar nu zelf is en dit is dus helemaal niet van toepassing op jullie orders. Dit is meer van toepassing op de nieuwe orders.
De verwachting is wel dat de pakketjes binnen de 45 dagen nog geleverd worden, maar zeker weten doen we het natuurlijk nooit.

[ Bericht 2% gewijzigd door Gearbest op 30-12-2017 11:40:31 ]
pi_176145465
Ik denk ik maak maar even een account zodat ik het beter kom te weten haha,

Ik heb laatst een 3D Printer besteld via GearBest (nou is dat nog niet zo lang geleden) maar ik had gekozen voor China Warehouse (Free shipping ofcourse). Alleen als ik ga kijken bij het tracken van mijn pakket zegt hij bij 'View Tracking Message':
quote:
Sorry, your shipping information has not updated yet!
Maar zodra dat ik mijn tracking number invoer bij 17Track dan staat er:

961c108e6be72e837ed8629ee398d02b.png

Ik heb op 17Track DPDUK gekozen, omdat er op mijn account ook staat dat het via DPDUK1 gaat? Maar nu weet ik dus niet, of het vanuit Engeland komt of vanuit China, aangenomen dat DPDUK UK is en Southall bij Londen ligt haha

Dit zou ik graag willen weten!

En of hier dan ook de lange wachttijd van 35 dagen op toegepast is (Priority Line)
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')