Hallo,quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:30 schreef luckie12 het volgende:
Ik denk ik maak maar even een account zodat ik het beter kom te weten haha,
Ik heb laatst een 3D Printer besteld via GearBest (nou is dat nog niet zo lang geleden) maar ik had gekozen voor China Warehouse (Free shipping ofcourse). Alleen als ik ga kijken bij het tracken van mijn pakket zegt hij bij 'View Tracking Message':
[..]
Maar zodra dat ik mijn tracking number invoer bij 17Track dan staat er:
[ afbeelding ]
Ik heb op 17Track DPDUK gekozen, omdat er op mijn account ook staat dat het via DPDUK1 gaat? Maar nu weet ik dus niet, of het vanuit Engeland komt of vanuit China, aangenomen dat DPDUK UK is en Southall bij Londen ligt haha
Dit zou ik graag willen weten!
En of hier dan ook de lange wachttijd van 35 dagen op toegepast is (Priority Line)
Je hebt pas echt enkele dagen geleden je order geplaatst . Deze zal gewoon de het normale traject volgen. Het zal dus ongeveer 3-4 weken duren eer je tracking een volgende status update krijgt. Tot die tijd is je order onderweg van het China warenhuis naar de UK toe.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:36 schreef luckie12 het volgende:
Hierbij het formulier
- Orderdatum: 23-12-2017
- Product: Anet A8 Desktop 3D Printer
- Ordernummer: W1712231445324260
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5197431294
- Verzendmethode: DPDUK1 (Priority Line?)
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:44 schreef luckie12 het volgende:
Aah helaas dat het zo lang duurt! Als ik beter had gelezen had ik die anderen optie gekozen haha
Toch bedankt
Je pakketje wordt verzonden per trein. Echter is dit wel een heeeeeeel langzame methode. Ik heb de volgende tracking status binnen gekregen "2017-12-29 09:54 Malasiewicz, Polen, aangekomen". Je pakketje bevindt zich dus al in Polen, maar het zal toch nog wel even duren eer het bij je bezorgd wordt vrees ik...quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:45 schreef ebutyouyou het volgende:
Hey! ik vroeg me af of je een indicatie kon geven wanneer mijn pakket binnen komt
- Orderdatum: 03-12-2017
- Product: * Original Xiaomi Pro HD In-ear Hybrid Earphones Color:SILVER
*Xiaomi SOOCAS / SOOCARE X3 Sonic Electric Toothbrush Size:OVAL
Color:WHITE
*2PCS SOOCAS Replacement Toothbrush Head
- Ordernummer: W1712030932078709
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX800446735CN
- Verzendmethode: Europe Railway Registered
- Probleem: nog niet binnnen
- Voorkeur: momenteel blij als ik weet waar mijn pakketje uithangt
ik hoop voor je dat hij niet met ups vanuit China komt? Dan heb je wel lekkere douanekosten te pakken namelijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:24 schreef ZwarteKater het volgende:
Ik heb in de black friday sale een 3d printer gekocht, helaas werkt de tracking tot op heden nog niet...
- Orderdatum: 11 november 2017
- Product: Anet A8 Desktop 3D Printer
- Ordernummer: W1711111200005377
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 1Z0909F26860427984
- Verzendmethode: EUTHXYH
- Probleem: Tracking staat nog steeds op 'Order Processed: Ready for UPS' sinds 20 november.
- Voorkeur: Refund
Ik ga dit voor je navragen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:24 schreef ZwarteKater het volgende:
Ik heb in de black friday sale een 3d printer gekocht, helaas werkt de tracking tot op heden nog niet...
- Orderdatum: 11 november 2017
- Product: Anet A8 Desktop 3D Printer
- Ordernummer: W1711111200005377
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 1Z0909F26860427984
- Verzendmethode: EUTHXYH
- Probleem: Tracking staat nog steeds op 'Order Processed: Ready for UPS' sinds 20 november.
- Voorkeur: Refund
Deze heb je al gemeld en ik heb daar ook al antwoord op gegeven. Dit is precies hetzelfde als de andere orders met hetzelfde probleem en zal zo ook behandelt worden. Je zal dus moeten wachten tot de 45 dagen voorbij zijn.quote:Op zondag 31 december 2017 10:44 schreef hanifi het volgende:
Goedemorgen.
Orderdatum:24 nov 2017
- Product: umidigi s2
- Ordernummer: WB1711250516112168
- Tracking nummer: 5998545519
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: duurt veel te lang
- Voorkeur: Resend met iets anders dan piorityline en snel aub.
Ik kan me niet voorstellen dat het zo lang duurt graag wil ik echt op een zeer korte termijn een resend geregeld hebben.
Je order zit over de 45 dagen dus ik ga dit regelen en heb je voorkeur voor een resend doorgeven.quote:Op zondag 31 december 2017 11:16 schreef lcvdb het volgende:
- Orderdatum: 11-11-2017
- Product: Teclast Master T10
- Ordernummer: WP1711110621333782
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5988713417
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Nog niet binnen, geen update in tracking sinds 16 november
- Voorkeur: Resend
Jouw order volgt nog het normale traject en is zelfs sneller in Polen dan verwacht. Je order werd per trein vervoerd en dit is in het geheel een zeeeeeer langzame verzendmethode (stond ook vermeld bij het bestellen). De tracking is niet altijd even up to date. Zo staat er soms zelf dat je pakketje nog in Polen is terwijl deze al bezorgd is. Je pakketje is nog onderweg dus nog even geduldquote:Op zondag 31 december 2017 11:24 schreef Sir_Smoke_XIII het volgende:
Hallo allemaal,
ik heb ook maar even een account aangemaakt omdat mijn pakketje er wel erg lang over doet.
- Orderdatum: Nov 30, 2017 16:07:21 PM
- Product: Dicen One Pair of C6 H1 Car Led Headlight Cob Light Lamp
- Ordernummer: W1711301607211268
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX800129070CN
- Probleem: Nog niet binnen, geen update in tracking sinds 20 december
- Voorkeur: N.v.t.
Het laatste bericht op 17track is 'Malaiskiewicz, Polen, is gearriveerd' en , zoals gezegd, sinds 20 december geen updates meer
@Gearbest, kan je eens kijken wat hier aan de hand is?
Bedankt!
OK bedankt voor de info. Ik wacht gewoon af en we zullen zien wat er gebeurt.quote:Op zondag 31 december 2017 12:39 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Jouw order volgt nog het normale traject en is zelfs sneller in Polen dan verwacht. Je order werd per trein vervoerd en dit is in het geheel een zeeeeeer langzame verzendmethode (stond ook vermeld bij het bestellen). De tracking is niet altijd even up to date. Zo staat er soms zelf dat je pakketje nog in Polen is terwijl deze al bezorgd is. Je pakketje is nog onderweg dus nog even geduld
De tracking kan soms achter lopen. Op dit moment komen de orders met laatste update van 10/15-12-2017 aan. Ik verwacht dat jouw order dan ook snel bij je afgeleverd zal worden.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:51 schreef fl4puit het volgende:
Wil je me helpen met onderstaande?
- Orderdatum: 11 november 2017
- Product: Original Xiaomi Huami AMAZFIT Sports Bluetooth Smart Watch met screen protectors
- Ordernummer: WP1711111314102975
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN433614427CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Besteld met airmail, verzonden via de trein. Geen update in tracking sinds 14-12. Product nog niet ontvangen.
- Voorkeur: Resend
Ik ga deze order dan ook weer aan het lijstje toevoegen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 07:34 schreef hanifi het volgende:
Goedemorgen.
Orderdatum:25 nov 2017
- Product: WLtoys No. 12428 1 / 12 2.4GHz 4WD RC Off-road Car
- Ordernummer: WB1711250516112168
- Tracking nummer: 5998545519
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: duurt veel te lang net als mijn vorige order, die al aangemeld is.
- Voorkeur: Resend met iets anders dan piorityline en snel aub.
Is er al consensus omtrent de $20? Ik kreeg al wel een bericht over 300 punten, maar daar heb ik vanwege deze kwestie nog niet op gereageerd en zou ik ook een redelijk schamele vergoeding vinden in relatie tot de ellende (komt neer op 6 dollar, die je veel beperkter kan uitgeven). In de diverse 3D printing Facebook-groepen kom ik talloze medegedupeerden tegen die ik voor betere klantenservice dan gebruikelijk ook even naar dit topic verwijs .quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:29 schreef Gearbest het volgende:
De $20 is buiten mij om geregeld. Ik weet dus niet waarom er verschil is en wordt gemaakt, want dit is totaal niet de bedoeling.... Ik ga wel navragen of jullie ook die $20 krijgen, want mij is gezegd dat alles op 1 lijn wordt behandeld. Dit is dus weer niet het geval en mijn excuses daarvoor .
Wat betreft de sneeuwstorm. Deze staat nu ook op de site vermeld, maar het schijnt dat de sneeuwstorm daar nu zelf is en dit is dus helemaal niet van toepassing op jullie orders. Dit is meer van toepassing op de nieuwe orders.
De verwachting is wel dat de pakketjes binnen de 45 dagen nog geleverd worden, maar zeker weten doen we het natuurlijk nooit.
Bedankt voor je snelle antwoord, maar ik snap het onderscheid niet wat wordt gemaakt. Mijn order is ouder dan 45 dagen en heb niets ontvangen. Andere orders besteld op 11-11 zijn al weken binnen, ik heb er dus weinig vertrouwen in dat deze order arriveert...quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:39 schreef Gearbest het volgende:
[..]
De tracking kan soms achter lopen. Op dit moment komen de orders met laatste update van 10/15-12-2017 aan. Ik verwacht dat jouw order dan ook snel bij je afgeleverd zal worden.
[..]
Hoi Gearbest,quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:15 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Ik ben er in ieder geval achteraan aan het gaan.
[..]
Ik ga deze doorgeven en je zult hier spoedig bericht over ontvangen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:40 schreef mvdbeld het volgende:
Pakket al anderhalve maand onderweg?
- Orderdatum: Nov 08, 2017 03:34:06 AM
- Product: Jumper EZBOOK 3 PRO Notebook
- Ordernummer: W1711080334079592
- Tracking nummer: 5988603900
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: No tracking updates since 14-11?
- Voorkeur: Refund
Dit is heel toevalligquote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:13 schreef Mintes het volgende:
Beste Gearbest,
Ik wacht nogal lang op 3 verschillende bestellingen. Deze bestellingen hebben met mij samen nog twee andere gezinsleden besteld. Alle 3 wachten nog op hetzelfde product.
Hierbij de gegevens:
- Orderdatum: Nov 15, 2017 09:52:20 AM
- Product: Portable Stainless Steel Nail Clippers Set
- Ordernummer: : W1711150952206558
- Tracking nummer: RN433506379CN
- Verzendmethode: NLPONRA
- Probleem: Bestellingen die hierna geplaatst zijn wel ontvangen.
- Voorkeur: Resend
--------------------------------------------------------------------------------------------
- Orderdatum: Nov 15, 2017 09:56:18 AM
- Product: Portable Stainless Steel Nail Clippers Set
- Ordernummer: W1711150956189856
- Tracking nummer: RN433506590CN
- Verzendmethode: NLPONRA
- Probleem: Bestellingen die hierna geplaatst zijn wel ontvangen.
- Voorkeur: Resend
------------------------------------------------------------------------------------------------
- Orderdatum: Nov 15, 2017 09:00:58 AM
- Product: Portable Stainless Steel Nail Clippers Set
- Ordernummer: WP1711150900585359
- Tracking nummer: RN433505427CN
- Verzendmethode: NLPONRA
- Probleem: Geen shipping informatie of wat dan ook
- Voorkeur: Resend
Het onderscheid is de verzendmethode. Van vele andere is het probleem met Priority Line (DPD) en van jou is via FZRAMYT, zoals bijvoorbeeld de order hierboven. We verwachten dat je order snel bij je aankomt. Dit is gewoon een heel trage verzendmethode dus dit is redelijk normaal zelfs.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:06 schreef fl4puit het volgende:
[..]
Bedankt voor je snelle antwoord, maar ik snap het onderscheid niet wat wordt gemaakt. Mijn order is ouder dan 45 dagen en heb niets ontvangen. Andere orders besteld op 11-11 zijn al weken binnen, ik heb er dus weinig vertrouwen in dat deze order arriveert...
De tracking kan soms achter lopen. Op dit moment komen de orders met laatste update van 10/15-12-2017 aan. Jou order is van 09-12-2017, maar deze valt daar ook onder. Ik verwacht dat jouw order dan ook snel bij je afgeleverd zal worden. Dit is gewoon een heel trage verzendmethode en vanaf Polen duurt het nogal lang altijd. Dit is dus op dit moment nog vrij normaal.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:10 schreef Jungian het volgende:
- Orderdatum: 16 november 2017
- Product: Mi Band 2
- Ordernummer: W1711161338473566
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN433303668CN
- Verzendmethode: Europe Railway Registered
- Probleem: Bevindt zich al een tijdje in Polen.
- Voorkeur: Refund
Bij het bestellen kon ik helaas geen andere keuze maken dan Europe Railway Registered. Ik krijg niet zo'n fijn gevoel bij het gebrek aan tracking updates (Azerbaijan all over again).
Ik ga er weer achteraan voor je, want ik heb deze toezegging inderdaad wel gekregen. Wel raar weer.... Ik laat je het meteen weten als ik meer weet.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:32 schreef Kwarterpounder het volgende:
https://ibb.co/cRha1b
Goedenavond,
Nadat ik vorige week op deze pagina een toezegging heb gekregen om een reden te krijgen word mij nu verteld dat dit helaas niet mogelijk is door het support team op de site van gearbest zelf.
In het laatste contact op fok werd mij aangeraden contact op te nemen met gearbest en te vermelden dat een resend toegezegd was.
Mijn vraag is dus of ik nog steeds mijn telefoon kan ontvangen, want ik ga natuurlijk niet akkoord met de gedeeltelijke teruggave.
Ik hoor het wel!
Groeten Kevin
Ik ben nog steeds in afwachting van het bericht.... Ik ga er meteen weer updaten, want duurt inderdaad wel lang tot ik antwoord heb. Sorry hiervoor...quote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:09 schreef el_frigo het volgende:
[..]
Hoi Gearbest,
Zoals je zult begrijpen ben ik reuze benieuwd waar het pakket na 2 maanden nu is of dat een resend danwel refund inmiddels is geregeld.
Nogmaals dank!
Nee nog niet helaas. Ik heb mijn contactpersoon met veel vragen bestookt en ben zelf ook nog in afwachting hiervan.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:50 schreef _MsG_ het volgende:
[..]
Is er al consensus omtrent de $20? Ik kreeg al wel een bericht over 300 punten, maar daar heb ik vanwege deze kwestie nog niet op gereageerd en zou ik ook een redelijk schamele vergoeding vinden in relatie tot de ellende (komt neer op 6 dollar, die je veel beperkter kan uitgeven). In de diverse 3D printing Facebook-groepen kom ik talloze medegedupeerden tegen die ik voor betere klantenservice dan gebruikelijk ook even naar dit topic verwijs .
Ik kom met 45 dagen vanaf 25 november uit op 9 januari 2018, dus dan zal ik me weer melden mocht ik niks horen tussentijds.
Je orderdatum is 24-11-2017 en zoals ik al eerder had gezegd is er nu eigenlijk alleen nog de 45 verzenddagen regeling. Je zal toch nog even moeten wachten vrees ik. De verwachting is wel dat de pakketjes nog aankomen.quote:
Ik ga voor je navragen welke verzendmethode nu daadwerkelijk is gebruikt om voor zekerheid en duidelijkheid te zorgen. Daarnaast zal ik kijken wat ik voor je kan betekenen mocht het met de verkeerde verzendmethode zijn verzonden. Wanneer ik meer weet laat ik je het weten.quote:Op woensdag 3 januari 2018 10:12 schreef woodiewood het volgende:
Dag Gearbest,
Ik heb een probleem met een recent geplaatste bestelling.
Al mijn voorgaande bestellingen (15 ongeveer in het laatste jaar) zijn allemaal goed verlopen en heb ze allemaal na 3 weken ontvangen (in België).
- Orderdatum: 10 december 2017
- Product: 4 producten (coils voor elektronische sigaret)
- Ordernummer: WB1712102115360860
- Tracking nummer (indien beschikbaar): pakket is blijkbaar al opgesplitst in 2 delen. Track nummer begint bij beide pakketjes met RX.
- Verzendmethode: Hier gaat het mis, er staat Netherlands Registered post (waarvoor ik ook betaald heb) maar als ik vervolgens op track your shipment kijk dan kom ik uit bij 17track.net en daaruit blijkt dat het verstuurd is met Europe Railway.
- Probleem: Verzonden met foute carrier (Europe Railway ipv Netherlands registered post) hierdoor gaat het veel langer duren dan normaal het geval is. Er is geen tracking info meer beschikbaar na 18 december.
- Voorkeur: Resend of Refund?
Dat is natuurlijk erg vreemd. Hoewel ik vermoed dat er geen problemen zijn ontstaan, maar er sprake is van een bug ga ik dit toch voor je navragen en tevens even de technische mannen inschakelen of zij hier even naar kunnen kijken wat betreft een bug of niet. Wanneer ik meer weet laat ik je het weten.quote:Op woensdag 3 januari 2018 10:50 schreef Jungian het volgende:
- Orderdatum: 2 januari 2018
- Product: USB ethernet dongle
- Ordernummer: W1801021237208149
- Tracking nummer (indien beschikbaar): UG030919517CN
- Verzendmethode: China Post Unregistered
- Probleem: Er lijkt niets verzonden te zijn ?!?
- Voorkeur: Duidelijkheid over de verzending
Ik heb net bericht gehad dat mijn bestelling van gisteren verzonden is, maar bij 'Remaining items to be shipped' staat het enige product dat ik heb besteld en in de specificatie van verzonden producten daarboven staan geen artikelen. Vreemd?
Dit is een vervelende situatie en hopelijk kunnen we dit dan ook zo spoedig mogelijk oplossen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:03 schreef nomad85 het volgende:
Hey Gearbest ,
Mijn order ( W1711240257386377) van 24 november is op 27 november "shipped".
Helaas is dat ook het laatste nieuws betreffende mijn laptop. DPD geeft aan dat er geen pakketje bij ze is binnen gekomen The Lomeway E-commerce Co parcel number 15505998897183 is hun interne nummer van mijn aangemelde pakket bij DPD maar ze kunnen verder geen enkel pakket terugvinden. Het oorspronkelijk trackingnummer dat Gearbest gegeven heeft is: 5998897183 (dpduk1)
Er lijkt dus iets mis gegaan te zijn ook volgens de support van Gearbest..die zegt dat ze er achteraan gaan, maar tot nu toe daar niets over gehoord. Het stukje dat DPD aangeeft zeker te weten het hele pakketje nog nooit gezien te hebben, dat vind ik wat naar om te horen. Die geven aan dat het pakket wel is aangemeld, maar er nooit fysiek een pakketje bij ze is binnen gekomen vooralsnog.
Kan jij mij verder helpen?
Ik heb hetzelfde probleem, betalen voor vliegtuig, maar toch via de trein verstuurd...quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:43 schreef woodiewood het volgende:
Ongelofelijk, heb ik 2 dagen geleden opnieuw een bestelling geplaatst, via Netherlands post registered zoals altijd. Ik ontvang daarna een mail dat hat pakketje verzonden is met Netherlands registered en krijg daar mijn tracking code voor, en kom ik erachter dat ze het daarna weer via een andere carrier verzenden?!?! (1: T&T postnl gekregen, daarna is die verdwenen op gearbest bij mijn order en vind ik onderstaande info enkel).
Orderdatum: 2 januari 2018
- Product: 1 product (Azeroth RTA)
- Ordernummer: W1801020501355259
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX802966583CN (weer via FZRAMYT!!!!!!!)
- Verzendmethode: Ik heb Netherlands registered post aangeklikt en daarvoor betaald.
- Probleem: Verzonden met foute carrier (Europe Railway ipv Netherlands registered post)
- Voorkeur: Resend of Refund? een of andere compensatie zou fijn zijn want dit is nu al de 2e keer op 2-3 weken tijd wat gewoonweg absurd is, als ze er uitleg bij geven waarom het via deze methode i.p.v. Netherlands registered verzonden is, allemaal geen probleem.
Maar er is met een reden gekozen voor Netherlands registered i.p.v. een andere verzendmethode, omdat het aanzienlijk sneller is. Meestal ontvang ik de pakketjes dan na zo'n 10-14 werkdagen.
Edit: betreft mijn voorgaande post, ik heb antwoord gekregen van Gearbest op gearbest.com via aangemaakt ticket. Hier kwam het op neer dat ze problemen hadden bij de douane en het pakketje terug bij hun was (raar want hiervoor nooit problemen mee gehad en heb al een par keer spullen uit dezelfde categorie besteld via die verzendmethode) en het daarom via een andere methode verzonden is.
Zou dat nu weer het geval zijn?
Indien je dit kan bevestigen, graag.
Alvast bedankt.
quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:00 schreef Berepoot het volgende:
Mijn gegevens heeft u al, dus kort: order: w1712071453496015
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5170548894
Vandaag krijg ik een deel van het pakket binnen (filamenten voor een 3d printer). Van de 3d printer geen spoor. Ook zie ik op bij gearbest: leaving airport, maar dat is al sinds 15 dec zo. Bestelling is van begin december.
Wat ik me afvraag is of u nog eens kan kijken waar het pakket zich momenteel zou kunnen bevinden? Het pakketje dat ik al heb volgt immers dezelfde weg.
Nogmaals dank voor uw opzoekingswerk.
Met beleefde groet.
Al iets bekend? Ik heb nu een 'new message' in my account, maar als ik naar het ticket center ga zie ik vervolgens 'Sorry we could not find this data.'quote:
Ik ga dit doorgeven en zodra ik een reactie terug heb van mijn contactpersoon laat ik je het weten.quote:Op donderdag 4 januari 2018 08:50 schreef intoxicated het volgende:
- Orderdatum: 18 november 2017
- Product: Anet A8 Desktop 3D Printer, SKU 173329001
- Ordernummer: W1711181441458444
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5997169508
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: "Order information has been transmitted to DPD.", bekend probleem met shipping China -> UK.
- Voorkeur: Inmiddels meer dan 45 dagen verstreken, ik verzoek een refund (op mijn Paypal-rekening, niet een GB wallet tegoed) en ik ga de printer elders bestellen.
Zojuist heb ik een bericht ontvangen van mijn collega uit het hoofdkantoor. Wat betreft uw eerste order, deze is bij ons verzonden via Netherlands Registered, maar is bij de douane weer naar ons teruggestuurd. Vandaar dat wij genoodzaakt waren deze opnieuw te verzenden maar via Europe Railway. Wat betreft uw tweede order, ik ga navragen of bij deze order hetzelfde probleem zich heeft voorgedaan, maar ik vermoed dat dat hier ook het geval is. Onze excuses voor het ongemak.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:43 schreef woodiewood het volgende:
Ongelofelijk, heb ik 2 dagen geleden opnieuw een bestelling geplaatst, via Netherlands post registered zoals altijd. Ik ontvang daarna een mail dat hat pakketje verzonden is met Netherlands registered en krijg daar mijn tracking code voor, en kom ik erachter dat ze het daarna weer via een andere carrier verzenden?!?! (1: T&T postnl gekregen, daarna is die verdwenen op gearbest bij mijn order en vind ik onderstaande info enkel).
Orderdatum: 2 januari 2018
- Product: 1 product (Azeroth RTA)
- Ordernummer: W1801020501355259
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX802966583CN (weer via FZRAMYT!!!!!!!)
- Verzendmethode: Ik heb Netherlands registered post aangeklikt en daarvoor betaald.
- Probleem: Verzonden met foute carrier (Europe Railway ipv Netherlands registered post)
- Voorkeur: Resend of Refund? een of andere compensatie zou fijn zijn want dit is nu al de 2e keer op 2-3 weken tijd wat gewoonweg absurd is, als ze er uitleg bij geven waarom het via deze methode i.p.v. Netherlands registered verzonden is, allemaal geen probleem.
Maar er is met een reden gekozen voor Netherlands registered i.p.v. een andere verzendmethode, omdat het aanzienlijk sneller is. Meestal ontvang ik de pakketjes dan na zo'n 10-14 werkdagen.
Edit: betreft mijn voorgaande post, ik heb antwoord gekregen van Gearbest op gearbest.com via aangemaakt ticket. Hier kwam het op neer dat ze problemen hadden bij de douane en het pakketje terug bij hun was (raar want hiervoor nooit problemen mee gehad en heb al een par keer spullen uit dezelfde categorie besteld via die verzendmethode) en het daarom via een andere methode verzonden is.
Zou dat nu weer het geval zijn?
Indien je dit kan bevestigen, graag.
Alvast bedankt.
Ik vermoed dat bij u hetzelfde probleem heeft opgetreden als bij Woodiewood (bovenstaand bericht). Graag zou ik u onze excuses willen aanbieden voor het ongemak. Ik begrijp dat je al reeds contact hebt opgenomen via het support ticket en ik ben er zeker van dat mijn collega's daar voor een reële oplossing zullen zorgen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:55 schreef ward0 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem, betalen voor vliegtuig, maar toch via de trein verstuurd...
ze bieden me 100GB punten aan.. ik heb m'n verzendkosten terug gevraagd.
momenteel ook problemen in Polen met de trein blijkbaar...
Ik vermoed dat je jouw 3d printer ook spoedig in ontvangst mag nemen. Voor de zekerheid ga ik even navragen wat de status precies is van dat pakketje. Wanneer ik hier meer over weet laat ik het je weten.quote:Op donderdag 4 januari 2018 13:00 schreef Berepoot het volgende:
Mijn gegevens heeft u al, dus kort: order: w1712071453496015
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5170548894
Vandaag krijg ik een deel van het pakket binnen (filamenten voor een 3d printer). Van de 3d printer geen spoor. Ook zie ik op bij gearbest: leaving airport, maar dat is al sinds 15 dec zo. Bestelling is van begin december.
Wat ik me afvraag is of u nog eens kan kijken waar het pakket zich momenteel zou kunnen bevinden? Het pakketje dat ik al heb volgt immers dezelfde weg.
Nogmaals dank voor uw opzoekingswerk.
Met beleefde groet.
Ik ga dit even navragen en achterhalen wat er precies aan de hand is / gebeurt is. Echter, ik vermoed dat hetzelfde probleem zich heeft voor gedaan als bij Woodiewood en Ward0. Zodra ik meer informatie heb wat betreft jouw order laat ik je het weten. Bij de eerste order van Woodiewood, waar zich dezelfde verschijnselen zich voordeden, is het volgende gebeurd:quote:Op donderdag 4 januari 2018 19:38 schreef glsf het volgende:
Beste Gearbest,
Ik heb al meerdere keren een Xiaomi Aqara Temperature Humidity Sensor besteld. Altijd ongeveer binnen 2 weken binnen. Nu weer 1 besteld en nog niet binnen. Kies altijd voor unregistered airmail. Nu lijkt deze echter per trein verstuurd te zijn.
- Orderdatum: 9-12-2017
- Product: Xiaomi Aqara Temperature Humidity Sensor
- Ordernummer: W1712081051049842
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX800683160CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Verzonden met foute carrier (Europe Railway ipv unregistered post)
- Voorkeur: Resend
Tracking geeft wel hele vreemde info:
2017-12-14 18:42 Chongqing Processing Center, has been exported straight seal
2017-12-14 11:26 Chongqing, the export has been opened and dismantled
2017-12-13 18:37 Chongqing Nanan District Receiving and forwarding center, has left, the next station processing center
2017-12-13 15:18 Chongqing Nanan District Receiving and sending center, has been sealed
2017-12-11 11:55 Chongqing Nanan District Receiving and forwarding center, received
Hoe is het nu verstuurd en waar is het?
Het zou wel prettig zijn als ze versturen met de methode die je aangeeft.
quote:Zojuist heb ik een bericht ontvangen van mijn collega uit het hoofdkantoor. Wat betreft uw eerste order, deze is bij ons verzonden via Netherlands Registered, maar is bij de douane weer naar ons teruggestuurd. Vandaar dat wij genoodzaakt waren deze opnieuw te verzenden maar via Europe Railway.
Volgens mijn contactpersoon zou je reeds op de hoogte moeten zijn gebracht per e-mail of een bericht via je GB account (check tevens je spam folder). Zoals je reeds beschrijft is deze door de een of andere manier niet zichtbaar voor je. Ik heb de technische afdeling hiervan op de hoogte gesteld met de vraag of ze hier naar willen kijken en tevens heb ik de support afdeling verzocht om hun bericht opnieuw naar jouw te verzenden, zodat je het dit maal wel op de juiste manier ontvangt. Houdt me op de hoogte!quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:26 schreef ZwarteKater het volgende:
[..]
Al iets bekend? Ik heb nu een 'new message' in my account, maar als ik naar het ticket center ga zie ik vervolgens 'Sorry we could not find this data.'
*updatequote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:32 schreef Kwarterpounder het volgende:
https://ibb.co/cRha1b
Goedenavond,
Nadat ik vorige week op deze pagina een toezegging heb gekregen om een reden te krijgen word mij nu verteld dat dit helaas niet mogelijk is door het support team op de site van gearbest zelf.
In het laatste contact op fok werd mij aangeraden contact op te nemen met gearbest en te vermelden dat een resend toegezegd was.
Mijn vraag is dus of ik nog steeds mijn telefoon kan ontvangen, want ik ga natuurlijk niet akkoord met de gedeeltelijke teruggave.
Ik hoor het wel!
Groeten Kevin
Super! Ik vond het al zo gek, want ik had het al geregeldquote:Op vrijdag 5 januari 2018 01:15 schreef Kwarterpounder het volgende:
[..]
*update
Gisteren mail gekregen en hij is onderweg!
Bedankt voor je hulp de afgelopen weken. Ik zal laten weten wanneer hij er is. Laten we hopen dat ik je niet meer nodig zal hebben.
N.a.v. je bericht hierboven ben ik even gaan kijken en ook mijn laptop lijkt vanuit DPD UK nu naar Nederland verscheept te worden met aflevering op komende maandag zoals het er nu naar uit zietquote:Op vrijdag 5 januari 2018 01:36 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Super! Ik vond het al zo gek, want ik had het al geregeld
Graag gedaan en laten we het inderdaad hopen.
Er is meer goed nieuws. Ik heb tracking updates gekregen van verschillende DPD orders die hier op fok zijn gemeld. De verwachting is dat er snel meer gaan volgen.
Ik zou als ik jou was dpd nl even bellen om te vragen waarom je pakketje nog niet is afgeleverd.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:58 schreef rlvdijk het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb op 10 november 2017 een hele set Xiaomi spullen via Gearbest besteld, maar ik heb nog (steeds) niets ontvangen.
- Orderdatum: 10-11-2017
- Product: Xiaomi smart devices
- Ordernummer: WA1711110347164043
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5988480794
- Verzendmethode: EU Express
- Probleem: Nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
Kunnen jullie mij vertellen wanneer ik deze bestelling zal ontvangen ?
Bedankt!
Je pakketje is nog bezorgd op "04 Jan 2018 19:12 Rotterdam The parcel has been delivered"?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:58 schreef rlvdijk het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb op 10 november 2017 een hele set Xiaomi spullen via Gearbest besteld, maar ik heb nog (steeds) niets ontvangen.
- Orderdatum: 10-11-2017
- Product: Xiaomi smart devices
- Ordernummer: WA1711110347164043
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5988480794
- Verzendmethode: EU Express
- Probleem: Nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
Kunnen jullie mij vertellen wanneer ik deze bestelling zal ontvangen ?
Bedankt!
Super!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:17 schreef nomad85 het volgende:
[..]
N.a.v. je bericht hierboven ben ik even gaan kijken en ook mijn laptop lijkt vanuit DPD UK nu naar Nederland verscheept te worden met aflevering op komende maandag zoals het er nu naar uit ziet
Eerder als eens contact gezocht hier.. Nu een nare ervaring met Gearbest terwijl het voorheen altijd wel goed ging. Pakketje zou afgeleverd moeten zijn maar ik heb niets ontvangen. Daarnaast staat er een andere naam bij de tracking informatie en bij navraag bij DPD vertellen ze mij een ander huisnummer dan opgegeven.quote:Op donderdag 30 november 2017 12:34 schreef renedis het volgende:
[..]
Hi Gearbest!
Top dat jullie hier ook actief zijn! Ik heb een vraag over mijn zending.
Het betreft:
Nov 01, 2017 16:55:36 PM Order number: W1711011655375234 Shipping method: DPDUK1
- Orderdatum: Nov 01, 2017 16:55:36 PM
- Product: Xiaomi Mi Notebook Pro
- Ordernummer: W1711011655375234
- Tracking nummer : 5986484986
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Product nog steeds niet binnen
- Voorkeur: Resend of Refund? : Resend middels een snellere verzending
Ik heb inmiddels een support ticket ingeschoten en ook via de Facebook (messenger) chat geprobeerd informatie te achterhalen zonder succes. Ik krijg jammer genoeg gewoon geen reactie, wellicht dat jij wel iets kan betekenen?
Sinds 1 NOV staat de zending volgens DPD UK op:
Date & Time Location Description
02 Nov 2017 17:20 Southall Your parcel is on its way
Wanneer mag ik wat verwachten? Kan ik een refund krijgen? De order cancellen? Iets anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |