abonnement Unibet Coolblue
pi_175814359
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzz en STING :*.
pi_175815241
Ik ben echt al een lange lurker in dit topic want nog een groentje op het gebied van daten. Vandaag heb ik een nieuwe app geprobeerd en stuitte ik op het volgende.

Mijn voornaam en woonplaats geven maar 1 hit en omdat ik in het eerste contact nog niet alle persoonlijke details wil prijsgeven, zeg ik dat ik in de buurt van dichtstbijzijnde grote plaats woon. Maar nu is er iemand die helemaal de pan uitflipt omdat ik niet precies zeg waar.

Geven jullie meteen je woonplaats door wanneer dat gevraagd wordt?
pi_175815323
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 17:53 schreef TanteJulia het volgende:
Ik ben echt al een lange lurker in dit topic want nog een groentje op het gebied van daten. Vandaag heb ik een nieuwe app geprobeerd en stuitte ik op het volgende.

Mijn voornaam en woonplaats geven maar 1 hit en omdat ik in het eerste contact nog niet alle persoonlijke details wil prijsgeven, zeg ik dat ik in de buurt van dichtstbijzijnde grote plaats woon. Maar nu is er iemand die helemaal de pan uitflipt omdat ik niet precies zeg waar.

Geven jullie meteen je woonplaats door wanneer dat gevraagd wordt?
Denk het niet, maar dat komt omdat mijn woonplaats nogal klein en onbekend is😂 zou dan zeggen dat ik vlakbij "X" woon.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_175815350
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 17:53 schreef TanteJulia het volgende:
Ik ben echt al een lange lurker in dit topic want nog een groentje op het gebied van daten. Vandaag heb ik een nieuwe app geprobeerd en stuitte ik op het volgende.

Mijn voornaam en woonplaats geven maar 1 hit en omdat ik in het eerste contact nog niet alle persoonlijke details wil prijsgeven, zeg ik dat ik in de buurt van dichtstbijzijnde grote plaats woon. Maar nu is er iemand die helemaal de pan uitflipt omdat ik niet precies zeg waar.

Geven jullie meteen je woonplaats door wanneer dat gevraagd wordt?
Ikzelf heb er geen problemen mee om m'n voornaam en woonplaats te geven, maar kan me voorstellen als sommige mensen dat niet willen. Ik zou even verder kijken als ik jou was :7
pi_175815396
Nee, niet als het een klein gehucht zou zijn. Mijn voornaam geef ik ook niet. Beetje privacy tot je relatief zeker bent dat je niet met een internetgekkie bezig bent.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 18 december 2017 @ 18:16:51 #6
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175815670
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 17:53 schreef TanteJulia het volgende:
Ik ben echt al een lange lurker in dit topic want nog een groentje op het gebied van daten. Vandaag heb ik een nieuwe app geprobeerd en stuitte ik op het volgende.

Mijn voornaam en woonplaats geven maar 1 hit en omdat ik in het eerste contact nog niet alle persoonlijke details wil prijsgeven, zeg ik dat ik in de buurt van dichtstbijzijnde grote plaats woon. Maar nu is er iemand die helemaal de pan uitflipt omdat ik niet precies zeg waar.

Geven jullie meteen je woonplaats door wanneer dat gevraagd wordt?
Ik zeg t ook niet meteen. Dorp waar ik woon is een anderhalve man en een paardekop :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175815759
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 18:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik zeg t ook niet meteen. Dorp waar ik woon is een anderhalve man en een paardekop :').
Sammzz jij hebt laatst toch gedate met FranticDJ?
  maandag 18 december 2017 @ 18:22:37 #8
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175815785
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 18:21 schreef MCH het volgende:

[..]

Sammzz jij hebt laatst toch gedate met FranticDJ?
Niet dat ik weet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175815793
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 18:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik zeg t ook niet meteen. Dorp waar ik woon is een anderhalve man en een paardekop :').
Je zou bij mij in het dorp kunnen wonen zo te horen😂
Oude user in een nieuw jasje.
pi_175815842
Ah fjuuw! Fijn te weten dat ik niet de enige ben en dat het niet meteen als compleet achterdochtig wordt ervaren haha
pi_175815847
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 18:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Niet dat ik weet.
Jammer dacht dat daar laatst sprake van was omdat jullie streekgenoten zijn.
  maandag 18 december 2017 @ 18:36:35 #12
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175816108
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 18:25 schreef TanteJulia het volgende:
Ah fjuuw! Fijn te weten dat ik niet de enige ben en dat het niet meteen als compleet achterdochtig wordt ervaren haha
heb je donderdag toevallig een date? Want dit verhaal is nogal herkenbaar en toevallig icm met Julia. Als dat zo is dan en jij bent die ene dan svp niet alles teruglezen.
pi_175816119
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 18:36 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

heb je donderdag toevallig een date? Want dit verhaal is nogal herkenbaar en toevallig icm met Julia. Als dat zo is dan en jij bent die ene dan svp niet alles teruglezen.
:')
pi_175816183
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 18:36 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

heb je donderdag toevallig een date? Want dit verhaal is nogal herkenbaar en toevallig icm met Julia. Als dat zo is dan en jij bent die ene dan svp niet alles teruglezen.
Tegen een vrouw zegggen iets niet te doen, is een garantie dat het wel gebeurt he? :P
Sarcasme. Herken het.
pi_175816496
Mijn naam is vrij zeldzaam, dus mijn schermnaam was altijd een generieke naam die leek op de mijne. Dan ben ik redelijk onvindbaar.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 18 december 2017 @ 18:55:38 #16
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175816542
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:37 schreef BeamofLight het volgende:
Gewoon betalen als man.
Daar blijf ik het fundamenteel mee oneens. Leve de vrouwenemancipatie maar daar hoort ook dat bij.

Maar heb ook nooit gemerkt dat het een showstopper is. Velen vinden het zelfs prettiger. Kan ook zijn dat ik sowieso meer klik heb met vrouwen die liever splitten. Verschil in stijl denk ik.
  maandag 18 december 2017 @ 18:56:55 #17
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175816579
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 18:55 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Daar blijf ik het fundamenteel mee oneens. Leve de vrouwenemancipatie maar daar hoort ook dat bij.

Maar heb ook nooit gemerkt dat het een showstopper is. Velen vinden het zelfs prettiger. Kan ook zijn dat ik sowieso meer klik heb met vrouwen die liever splitten. Verschil in stijl denk ik.
D66 gedachtes heb ik niks mee. Referendums al 35 jaar als speerpunt hebben en op t moment Supreme afhaken. Losers.
pi_175817024
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 17:53 schreef TanteJulia het volgende:

Mijn voornaam en woonplaats geven maar 1 hit en omdat ik in het eerste contact nog niet alle persoonlijke details wil prijsgeven, zeg ik dat ik in de buurt van dichtstbijzijnde grote plaats woon. Maar nu is er iemand die helemaal de pan uitflipt omdat ik niet precies zeg waar.

Dat iemand daar de pan van uitflipt...dat zou voor mij al een rooie vlag zijn. Over zoiets onzinnigs boos worden.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  maandag 18 december 2017 @ 19:12:57 #19
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175817052
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 18:25 schreef MCH het volgende:

[..]

Jammer dacht dat daar laatst sprake van was omdat jullie streekgenoten zijn.
Ik weet niet wie dat zei, maar het is dus niet waar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175817060
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 19:12 schreef Prisha het volgende:

[..]

Dat iemand daar de pan van uitflipt...dat zou voor mij al een rooie vlag zijn. Over zoiets onzinnigs boos worden.
Ik moet opeens aan w00fer denken.
pi_175817088
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 19:13 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik moet opeens aan w00fer denken.
damn ik nu ook :D _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175817111
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 19:13 schreef Prisha het volgende:

[..]

damn ik nu ook :D _O-
Ben jij pristheshiz?
pi_175817168
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 19:14 schreef MCH het volgende:

[..]

Ben jij pristheshiz?
euh nee ik ben gewoon Prisha, geen shiz whatever that may be :)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175817605
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 19:15 schreef Prisha het volgende:

[..]

euh nee ik ben gewoon Prisha, geen shiz whatever that may be :)
Jammer, zij rocks
pi_175817648
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 19:13 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik moet opeens aan w00fer denken.
:D

"Ja maar ze is dat aan mij verplicht, ik geef de mijne toch ook!"
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_175817765
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 18:55 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Daar blijf ik het fundamenteel mee oneens. Leve de vrouwenemancipatie maar daar hoort ook dat bij.

Maar heb ook nooit gemerkt dat het een showstopper is. Velen vinden het zelfs prettiger. Kan ook zijn dat ik sowieso meer klik heb met vrouwen die liever splitten. Verschil in stijl denk ik.
Precies, types zoals BoL houden de prinsessen in stand :N

En splitten is wel zo fijn O+

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2017 19:32:23 ]
  maandag 18 december 2017 @ 19:41:02 #27
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175818054
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 18:56 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

D66 gedachtes heb ik niks mee. Referendums al 35 jaar als speerpunt hebben en op t moment Supreme afhaken. Losers.
Lekkere argumentatie ja.
pi_175818117
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:43 schreef Stratotanker het volgende:
Dit topic zit vol ouwe kerels. 😱
niet helemaal }:|
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175818260
Heeft iemand hier ooit een blind date gehad? Niet een afspraak via internet of een app of zo, maar iets wat door een vriend/vriendin/ andere bekende is opgezet met vast allemaal hele goede bedoelingen.

Zo'n "jullie zijn allebei vrijgezel en dit is echt zó een aardige vent/vrouw, jullie passen echt wel bij elkaar" - blind date?

Ben benieuwd naar hoe dat was :)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175818341
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 19:47 schreef Prisha het volgende:
Heeft iemand hier ooit een blind date gehad? Niet een afspraak via internet of een app of zo, maar iets wat door een vriend/vriendin/ andere bekende is opgezet met vast allemaal hele goede bedoelingen.

Zo'n "jullie zijn allebei vrijgezel en dit is echt zó een aardige vent/vrouw, jullie passen echt wel bij elkaar" - blind date?

Ben benieuwd naar hoe dat was :)
Niet gehad, maar meestal komen daar wel de leukste dingen uit, go for it! ^O^
  maandag 18 december 2017 @ 19:53:31 #31
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175818493
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 19:47 schreef Prisha het volgende:
Heeft iemand hier ooit een blind date gehad? Niet een afspraak via internet of een app of zo, maar iets wat door een vriend/vriendin/ andere bekende is opgezet met vast allemaal hele goede bedoelingen.

Zo'n "jullie zijn allebei vrijgezel en dit is echt zó een aardige vent/vrouw, jullie passen echt wel bij elkaar" - blind date?

Ben benieuwd naar hoe dat was :)
Ja in de tijd van TMF chat en dat nog niet iedereen digitale foto's beschikbaar had. Een goede ervaring mee en een slechte.
pi_175818601
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 19:47 schreef Prisha het volgende:
Heeft iemand hier ooit een blind date gehad? Niet een afspraak via internet of een app of zo, maar iets wat door een vriend/vriendin/ andere bekende is opgezet met vast allemaal hele goede bedoelingen.

Zo'n "jullie zijn allebei vrijgezel en dit is echt zó een aardige vent/vrouw, jullie passen echt wel bij elkaar" - blind date?

Ben benieuwd naar hoe dat was :)
Ooit wel eens gedaan voor een vriend van me ja. Een vriendin van mijn (toenmalige) vriendin was single en hij was ook single dus we hadden een double date geregeld.
Ging niet helemaal volgens plan. Haar vriendin en de vriend van me lagen elkaar duidelijk echt niet, echt van die continu instortende gesprekken.
> "Hoi..."
"zooo eee wat doe je in het dagelijks leven"
> "werken en jij"
"Ja ik ook"
... stilte....
>"Dusse en wat doe je dan"
"Ja als secretaresse"
> "owja"
"ja"

nouja zo ging het een tijdje door en uiteindelijk was die vriendin het duidelijk zat en begon duidelijk naar mij te trekken qua gesprek en na een uur zat ze openlijk met mij te flirten. Vriend van me zat er verloren bij en mijn vriendin was niet bepaald amused _O-

:') Verder weinig ervaring met blind dates.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_175818671
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 19:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Niet gehad, maar meestal komen daar wel de leukste dingen uit, go for it! ^O^
ik wordt een beetje wantrouwend als iemand dat bij mij wil regelen, vooral als bij het woord "aardige" het "aar" gedeelte op een hogere toon wordt gezegd...aan de andere kant, kan interessant zijn.

Was benieuwd of er hier ervaringen mee waren....ik heb ooit de film Blind Date gezien...hoopte op wat smul verhalen :P
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 19:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja in de tijd van TMF chat en dat nog niet iedereen digitale foto's beschikbaar had. Een goede ervaring mee en een slechte.
ja maar dat telt niet, die heb je zelf gefixt dus met chatten weet je al een klein beetje van die persoon af. Ik bedoel iemand anders die een blind date voor jou wilt regelen....of je nu wilt of niet ;)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175818878
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 19:56 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

verhaal

> "owja"
"ja"

nouja zo ging het een tijdje door en uiteindelijk was die vriendin het duidelijk zat en begon duidelijk naar mij te trekken qua gesprek en na een uur zat ze openlijk met mij te flirten. Vriend van me zat er verloren bij en mijn vriendin was niet bepaald amused _O-

:') Verder weinig ervaring met blind dates.
waaaahhh ja dit dus _O-
ik zie dit dus al helemaal voor me. Hoe red je je uit zoiets...je vriend zal je dankbaar geweest zijn :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175819067
De eerste paar weken had ik met Tinder redelijk wat matches. Laatste weken mag ik al blij zijn met 2 per week. Mazzel gehad in het begin of toch iets anders?
pi_175819119
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 20:04 schreef Prisha het volgende:

[..]

waaaahhh ja dit dus _O-
ik zie dit dus al helemaal voor me. Hoe red je je uit zoiets...je vriend zal je dankbaar geweest zijn :D
Het was wel een beetje vage avond ja. Mijn vriendin was boos op me (alsof ik er wat aan kan doen, al was die vriendin wel erg leuk O-) ) en die vriend van me vroeg toen we naar huis gingen of ik dacht dat die vriendin hem leuk vond........ Ze hadden letterlijk het laatste uur geen woord meer uitgewisseld -O- Ik heb hem maar subtiel verteld dat ik die indruk niet had.

Die was echt compleet oblivious en maar goed ook :')
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 18 december 2017 @ 20:35:07 #37
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175819946
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 17:53 schreef TanteJulia het volgende:
Ik ben echt al een lange lurker in dit topic want nog een groentje op het gebied van daten. Vandaag heb ik een nieuwe app geprobeerd en stuitte ik op het volgende.

Mijn voornaam en woonplaats geven maar 1 hit en omdat ik in het eerste contact nog niet alle persoonlijke details wil prijsgeven, zeg ik dat ik in de buurt van dichtstbijzijnde grote plaats woon. Maar nu is er iemand die helemaal de pan uitflipt omdat ik niet precies zeg waar.

Geven jullie meteen je woonplaats door wanneer dat gevraagd wordt?
Nee. Zeg dan in een dorpje vlakbij stad huppeldepup.
Te herkenbaar anders.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_175822696
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 18:36 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

heb je donderdag toevallig een date? Want dit verhaal is nogal herkenbaar en toevallig icm met Julia. Als dat zo is dan en jij bent die ene dan svp niet alles teruglezen.
Heette ik maar Julia dan was ik een stuk minder te traceren 😜 nee is mijn bijnaam. En ja in dat geval heb alles teruggekeken.

quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 19:12 schreef Prisha het volgende:

[..]

Dat iemand daar de pan van uitflipt...dat zou voor mij al een rooie vlag zijn. Over zoiets onzinnigs boos worden.
Precies. Dat was ook mijn reactie dus afgekapt 😇

[ Bericht 3% gewijzigd door TanteJulia op 18-12-2017 22:08:37 ]
pi_175826381
oud scharrel heeft mij vanavond benaderd via Facebook. Of ik een keer wat wil drinken. Meteen aangegeven dat ik niet meer in to dom rondneuken ben. Daarop kreeg ik als reactie dat hij vroeger zo was maar dat nu ook niet meer wil. Twijfel nu heel erg :@
pi_175826413
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 23:43 schreef Lot88 het volgende:
oud scharrel heeft mij vanavond benaderd via Facebook. Of ik een keer wat wil drinken. Meteen aangegeven dat ik niet meer in to dom rondneuken ben. Daarop kreeg ik als reactie dat hij vroeger zo was maar dat nu ook niet meer wil. Twijfel nu heel erg :@
Its a trap :7
pi_175826508
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 23:44 schreef STING het volgende:

[..]

Its a trap :7
}:|
pi_175826624
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 23:44 schreef STING het volgende:

[..]

Its a trap :7
pi_175826677
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 23:50 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

sowieso foute boel ja? -O-
pi_175826746
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 23:52 schreef Lot88 het volgende:

[..]

sowieso foute boel ja? -O-
Die wil some sweet lovin’.
Dus als je dat stiekem toch wel wil. :7
pi_175826776
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 23:55 schreef STING het volgende:

[..]

Die wil some sweet lovin’.
Dus als je dat stiekem toch wel wil. :7
:') we zullen zien.
pi_175826812
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 23:56 schreef Lot88 het volgende:

[..]

:') we zullen zien.
Ja dus :7
pi_175826829
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 23:44 schreef STING het volgende:

[..]

Its a trap :7
pi_175826897
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 19:43 schreef Prisha het volgende:

[..]

niet helemaal }:|
Ik wilde om bewijs vragen, maar even later realiseerde ik me dat alleen vrouwen oude topics doorlezen! 😂

Hatseflats! Alle vrouwen in dit topic op tilt en een ban van STING aan mijn broek wegens een dikke vrouwonvriendelijke generalisatie. I'll let myself out .. 😭
pi_175827088
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 23:43 schreef Lot88 het volgende:
oud scharrel heeft mij vanavond benaderd via Facebook. Of ik een keer wat wil drinken. Meteen aangegeven dat ik niet meer in to dom rondneuken ben. Daarop kreeg ik als reactie dat hij vroeger zo was maar dat nu ook niet meer wil. Twijfel nu heel erg :@
Wow, dat het zo makkelijk kan zijn _O-
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175827117
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 20:10 schreef TvhN het volgende:
De eerste paar weken had ik met Tinder redelijk wat matches. Laatste weken mag ik al blij zijn met 2 per week. Mazzel gehad in het begin of toch iets anders?
Er zit een zelflerend algoritme achter Tinder. Sorry to tell you, dude ;(
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175828659
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 19:58 schreef Prisha het volgende:

[..]

ik wordt een beetje wantrouwend als iemand dat bij mij wil regelen, vooral als bij het woord "aardige" het "aar" gedeelte op een hogere toon wordt gezegd...aan de andere kant, kan interessant zijn.

Was benieuwd of er hier ervaringen mee waren....ik heb ooit de film Blind Date gezien...hoopte op wat smul verhalen :P

[..]

ja maar dat telt niet, die heb je zelf gefixt dus met chatten weet je al een klein beetje van die persoon af. Ik bedoel iemand anders die een blind date voor jou wilt regelen....of je nu wilt of niet ;)
We kunnen wel Blind Daten hoor...

Je weet immers niet hoe ik eruit zie. Posten we daarna het verslag hier :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175830056
Ik kom me hier ook maar eens melden! Ga het eerst maar eens via Tinder proberen. Mensen nog aanraders voor andere apps sites? Paiq? Happn? of gewoon ouderwets in de kroeg een leuke dame aanspreken?
  dinsdag 19 december 2017 @ 08:32:21 #53
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175830169
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 08:22 schreef Wann01601 het volgende:
Ik kom me hier ook maar eens melden! Ga het eerst maar eens via Tinder proberen. Mensen nog aanraders voor andere apps sites? Paiq? Happn? of gewoon ouderwets in de kroeg een leuke dame aanspreken?
Het kan ook beide natuurlijk
pi_175830188
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 08:32 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het kan ook beide natuurlijk
Touché. We gaan het in ieder geval weer proberen :P
pi_175830343
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 december 2017 00:07 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Er zit een zelflerend algoritme achter Tinder. Sorry to tell you, dude ;(
Een wat???
Sarcasme. Herken het.
pi_175830586
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 08:44 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Een wat???
Niks van aantrekken, die user kraamt onzin uit.
pi_175830754
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 08:22 schreef Wann01601 het volgende:
Ik kom me hier ook maar eens melden! Ga het eerst maar eens via Tinder proberen. Mensen nog aanraders voor andere apps sites? Paiq? Happn? of gewoon ouderwets in de kroeg een leuke dame aanspreken?
Dat laatste.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175831258
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 december 2017 00:06 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Wow, dat het zo makkelijk kan zijn _O-
wanneer iemand leuk genoeg is kan dat.
  dinsdag 19 december 2017 @ 10:00:37 #59
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175831397
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 09:51 schreef Lot88 het volgende:

[..]

wanneer iemand leuk genoeg is kan dat.
denk niet dat ie dat bedoelt....

Je vraagt hier om advies; binnen 5 minuten komen 6 reacties dat ie alleen wil neuken en direct erop reageer jij met: ach we zullen zien...netjes naïef.

Graag wel effe verslag posten he!
pi_175831456
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 10:00 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

denk niet dat ie dat bedoelt....

Je vraagt hier om advies; binnen 5 minuten komen 6 reacties dat ie alleen wil neuken en direct erop reageer jij met: ach we zullen zien...netjes naïef.

Graag wel effe verslag posten he!
verslag zal volgen ja. Kan wezen dat hij enkel wil neuken maar dat zie ik dan wel weer.
  dinsdag 19 december 2017 @ 10:14:11 #61
467475 Dranakyuek
Destroyer of worlds
pi_175831715
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 10:03 schreef Lot88 het volgende:

[..]

verslag zal volgen ja. Kan wezen dat hij enkel wil neuken maar dat zie ik dan wel weer.
Nou, lekker neuken dan. Ook prima toch.
pi_175831797
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 17:53 schreef TanteJulia het volgende:
Ik ben echt al een lange lurker in dit topic want nog een groentje op het gebied van daten. Vandaag heb ik een nieuwe app geprobeerd en stuitte ik op het volgende.

Mijn voornaam en woonplaats geven maar 1 hit en omdat ik in het eerste contact nog niet alle persoonlijke details wil prijsgeven, zeg ik dat ik in de buurt van dichtstbijzijnde grote plaats woon. Maar nu is er iemand die helemaal de pan uitflipt omdat ik niet precies zeg waar.

Geven jullie meteen je woonplaats door wanneer dat gevraagd wordt?
Allicht niet. En er is idd wel eens over geflipt maar dan zeg ik gewoon dat ik daar negatieve ervaringen mee heb gehad. En besides that, de tegenpartij hangt jou ook niet alles aan je neus. Op Paiq heb ik een nickname omdat daar echt vage figuren op zitten tegenwoordig.
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 19 december 2017 @ 10:35:13 #63
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175832081
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 10:19 schreef W00fer het volgende:

[..]

Op Paiq heb ik een nickname omdat daar echt vage figuren op zitten tegenwoordig.
er zijn vrouwen ( hier ), ik noem geen namen, die dat niet kunnen handlen. Die werkelijk niet snappen dat je irl anders heet dan dat op paiq
pi_175833289
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 10:35 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

er zijn vrouwen ( hier ), ik noem geen namen, die dat niet kunnen handlen. Die werkelijk niet snappen dat je irl anders heet dan dat op paiq
Keihard van wegrennen.
Tap tap tap
pi_175833531
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 10:35 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

er zijn vrouwen ( hier ), ik noem geen namen, die dat niet kunnen handlen. Die werkelijk niet snappen dat je irl anders heet dan dat op paiq
Op RP enzo hebben de meesten ook een nickname, prima toch? Iemand die daar moeilijk over doet moet je ver van wegblijven :X
Ik snap wel dat veel mensen (met name vrouwen denk ik) niet direct op facebookberichten enzo zitten te wachten.
A mind with a heart of it's own
pi_175835161
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 10:35 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

er zijn vrouwen ( hier ), ik noem geen namen, die dat niet kunnen handlen. Die werkelijk niet snappen dat je irl anders heet dan dat op paiq
Ja, die heb ik ook gehad, waren compleet verbouwereerd (?), en dat kan niet, bla die bla :')
pi_175836124
Dat zal waarschijnlijk ook met de leeftijdscategorie te maken hebben, met hoe ouder de personen, hoe minder internet savvy ze zijn en misschien het hele concept van nicknames niet kennen.
  dinsdag 19 december 2017 @ 15:00:10 #68
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175838726
Ik zit in dubio. Ontloopt hij me nou of niet? Volgens mij is het awkward sinds hij die erectie heeft gehad op het werk. Volgens mij ziet hij me niet zitten als vriendin maar wind ik hem wel op waardoor hij in de war is? :? Help.
  dinsdag 19 december 2017 @ 15:30:19 #69
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_175839579
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 15:00 schreef Mishu het volgende:
Ik zit in dubio. Ontloopt hij me nou of niet? Volgens mij is het awkward sinds hij die erectie heeft gehad op het werk. Volgens mij ziet hij me niet zitten als vriendin maar wind ik hem wel op waardoor hij in de war is? :? Help.
Heb je hem nou al eens een keer gevraagd dan?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 19 december 2017 @ 15:56:07 #70
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175840153
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 15:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Heb je hem nou al eens een keer gevraagd dan?
Dit inderdaad. Hoe je het ook went wendt of keert, dit is dè manier om duidelijkheid te krijgen.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  dinsdag 19 december 2017 @ 15:57:35 #71
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175840185
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 15:56 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Hoe je het ook went of keert, dit is dè manier om duidelijkheid te krijgen.
wendt
  dinsdag 19 december 2017 @ 15:59:29 #72
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175840226
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 15:57 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

wendt
Went nooit, die D's en T's... ;)
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  dinsdag 19 december 2017 @ 16:00:21 #73
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175840251
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 10:35 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

er zijn vrouwen ( hier ), ik noem geen namen, die dat niet kunnen handlen. Die werkelijk niet snappen dat je irl anders heet dan dat op paiq
Ja dat vind ik vreemd. Dat jij mij met verschillende namen benaderd op verschillende apps.

En als je het niet wilt uitleggen waarom tsja. Dan denk ik dat je wat te verbergen hebt. :)

Grappig dat je er weer over begint maanden later. :*
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 19 december 2017 @ 16:00:46 #74
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175840259
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 15:57 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

wendt
WenD
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_175840457
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 16:00 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

WenD
Sorry, maar het is echt “je wendt”.

Spannend verhaal trouwens c_/
Sarcasme. Herken het.
pi_175840548
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 16:00 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

En als je het niet wilt uitleggen waarom tsja. Dan denk ik dat je wat te verbergen hebt. :)
Ik wil het best uitleggen hoor, geen punt.

Makkelijk te traceren met eigen naam, dus even undercover.

En iedereen heeft wat te verbergen, ook jij. Dus dat gezeur altijd. Er is een reden waarom iemand iets doet, en als je de kans krijgt om het uit te leggen is dat prima.

Sommige mensen geven je niet eens die kans..
  dinsdag 19 december 2017 @ 16:14:50 #77
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175840598
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 16:09 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Sorry, maar het is echt “je wendt”.

Spannend verhaal trouwens c_/
Klopt. Stom 🙈🙈

Is verder niks spannends aan hoor. Vooral een enorme afknapper vind ik.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 19 december 2017 @ 16:16:54 #78
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_175840647
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 16:00 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ja dat vind ik vreemd. Dat jij mij met verschillende namen benaderd op verschillende apps.

En als je het niet wilt uitleggen waarom tsja. Dan denk ik dat je wat te verbergen hebt. :)

Grappig dat je er weer over begint maanden later. :*
Whut?

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 16:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik wil het best uitleggen hoor, geen punt.

Makkelijk te traceren met eigen naam, dus even undercover.

En iedereen heeft wat te verbergen, ook jij. Dus dat gezeur altijd. Er is een reden waarom iemand iets doet, en als je de kans krijgt om het uit te leggen is dat prima.

Sommige mensen geven je niet eens die kans..
Ik snap MBF wel hoor... als iemand mij met meerdere accounts gaat benaderen (afgezien van "oh, jij ook hier aanwezig? ") heb ik ook mijn vraagtekens... Sowieso: waarom zou je dat bewust doen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Merlijn op 19-12-2017 16:23:00 ]
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  dinsdag 19 december 2017 @ 16:21:56 #79
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175840764
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 16:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik wil het best uitleggen hoor, geen punt.

Makkelijk te traceren met eigen naam, dus even undercover.

En iedereen heeft wat te verbergen, ook jij. Dus dat gezeur altijd. Er is een reden waarom iemand iets doet, en als je de kans krijgt om het uit te leggen is dat prima.

Sommige mensen geven je niet eens die kans..
Ik kan het begrijpen bij politieagenten of mensen met andere bepaalde beroepen, maar dat was hier niet het geval.

Bovendien stuurde deze meneer me om 3 uur snachts ineens via een andere app een berichtje, een fotoreactie gaf hij me op paiq, onder een totaal andere naam. Het leek alsof hij mij ook niet herkende ofzo.
Waren toch al aantal weken (geloof ik) aan het appen met elkaar.

En hij heeft het verder ook niet uitgelegd, toen ik vroeg of hij iets te verbergen had had hij het kunnen uitleggen. Ik vroeg hem hoe hij nu heette, pietje of klaasje? Heeft hij nooit op geantwoord. Ipv daarvan gaf hij aan te twijfelen aan de geplande date die we hadden staan. Dus die is niet meer door gegaan.

Hahah, het is dat er weer over begonnen is hier,was er verder niet meer mee bezig ofzo.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_175840845
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 16:21 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik kan het begrijpen bij politieagenten of mensen met andere bepaalde beroepen, maar dat was hier niet het geval.

Bovendien stuurde deze meneer me om 3 uur snachts ineens via een andere app een berichtje, een fotoreactie gaf hij me op paiq, onder een totaal andere naam. Het leek alsof hij mij ook niet herkende ofzo.
Waren toch al aantal weken (geloof ik) aan het appen met elkaar.

En hij heeft het verder ook niet uitgelegd, toen ik vroeg of hij iets te verbergen had had hij het kunnen uitleggen. Ik vroeg hem hoe hij nu heette, pietje of klaasje? Heeft hij nooit op geantwoord. Ipv daarvan gaf hij aan te twijfelen aan de geplande date die we hadden staan. Dus die is niet meer door gegaan.

Hahah, het is dat er weer over begonnen is hier,was er verder niet meer mee bezig ofzo.
Oka, dat is wel raar ja :D
Vooral dat je kennelijk niet doorhebt dat je berichten aan het sturen bent naar iemand waar je al mee aan het chatten bent :')
Gevalletje schot hagel denk ik
A mind with a heart of it's own
pi_175840858
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 16:21 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik kan het begrijpen bij politieagenten of mensen met andere bepaalde beroepen, maar dat was hier niet het geval.

Bovendien stuurde deze meneer me om 3 uur snachts ineens via een andere app een berichtje, een fotoreactie gaf hij me op paiq, onder een totaal andere naam. Het leek alsof hij mij ook niet herkende ofzo.
Waren toch al aantal weken (geloof ik) aan het appen met elkaar.

En hij heeft het verder ook niet uitgelegd, toen ik vroeg of hij iets te verbergen had had hij het kunnen uitleggen. Ik vroeg hem hoe hij nu heette, pietje of klaasje? Heeft hij nooit op geantwoord. Ipv daarvan gaf hij aan te twijfelen aan de geplande date die we hadden staan. Dus die is niet meer door gegaan.

Hahah, het is dat er weer over begonnen is hier,was er verder niet meer mee bezig ofzo.
Wat een mafkees zeg! Snap ik dat je dan inderdaad geen zin meer hebt.

En sneu dat hij het niet uitlegt als je erom vraagt en hem die kans wil geven.

Op naar een andere, wel leuke date :)
pi_175841070
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 15:00 schreef Mishu het volgende:
Volgens mij is het awkward sinds hij die erectie heeft gehad op het werk.
Wait wut?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 19 december 2017 @ 16:46:18 #83
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175841255
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 15:00 schreef Mishu het volgende:
Ik zit in dubio. Ontloopt hij me nou of niet? Volgens mij is het awkward sinds hij die erectie heeft gehad op het werk. Volgens mij ziet hij me niet zitten als vriendin maar wind ik hem wel op waardoor hij in de war is? :? Help.
Heeft niks met daten te maken dit.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_175841954
Man man man :')
pi_175842042
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 december 2017 09:03 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Niks van aantrekken, die user kraamt onzin uit.
Goed, laat ik er niks van aantrekken en net doen alsof dit geen ad hominem is => Wat is er onzin aan de mededeling dat Tinder een algoritme gebruikt om gebruikers met elkaar te matchen :?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175842141
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 09:51 schreef Lot88 het volgende:

[..]

wanneer iemand leuk genoeg is kan dat.
Absoluut. That makes all the difference. Als je iemand echt leuk vindt, dan kan hij of zij heel veel dingen flikken of fout doen.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175842235
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 december 2017 16:46 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Heeft niks met daten te maken dit.
Snap haar problemen sowieso niet. Ze ligt om de haverklap bij een andere vent in bed. Dan zit je toch niet echt om datingadvies verlegen, zou je zeggen :?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175842390
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 december 2017 17:26 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Snap haar problemen sowieso niet. Ze ligt om de haverklap bij een andere vent in bed. Dan zit je toch niet echt om datingadvies verlegen, zou je zeggen :?
Ho ho :{w Vrouwen hebben het ook moeilijk
pi_175842740
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 16:37 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Wait wut?
Dit

quote:
Collega geeft nog steeds tegenstrijdige signalen af. Hij gaat me nu helpen met die andere opdringerige collega en hij komt nog steeds af en toe naar mijn kantoor toe. Maar tegelijkertijd kwam het onderwerp op sex en toen maakte hij een #metoo grap en toen was hij weg :{ we waren toen alleen in het kantoor. Of hij was freaked out of hij had een stijve ofzo :?
Is veranderd naar een erectie. En Mishu heeft geeeeen idee hoe ze duidelijk kan krijgen wat hij voor haar voelt. Moeilijk, moeilijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175842931
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 17:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dit

[..]

Is veranderd naar een erectie. En Mishu heeft geeeeen idee hoe ze duidelijk kan krijgen wat hij voor haar voelt. Moeilijk, moeilijk.
Ja die quote herinner ik me nog. Misschien ben ik niet zo goed in begrijpend lezen maar dat is nogal een jump die conclusie, vergeleken met die eerste post. Almost if... made up...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_175844245
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 december 2017 01:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

We kunnen wel Blind Daten hoor...

Je weet immers niet hoe ik eruit zie. Posten we daarna het verslag hier :)
neenee dat was mijn vraag niet ;)

Het valt me wel op dat je er tegenwoordig weinig over hoort. Dat zal dan deels toch wel te maken hebben met het hele social media gebeuren, en alle dating apps, sites en mogelijkheden die er voorheen niet waren?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  dinsdag 19 december 2017 @ 19:26:38 #92
33356 KitteKat
Kittekat voor een fitte kat
pi_175844574
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 19:13 schreef Prisha het volgende:

[..]

neenee dat was mijn vraag niet ;)

Het valt me wel op dat je er tegenwoordig weinig over hoort. Dat zal dan deels toch wel te maken hebben met het hele social media gebeuren, en alle dating apps, sites en mogelijkheden die er voorheen niet waren?
Ik heb sinds Tinder, eigenlijk niemand meer gehoord over een blinddate.
  dinsdag 19 december 2017 @ 19:32:30 #93
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175844740
- Doe eens aardig -

[ Bericht 95% gewijzigd door STING op 19-12-2017 19:52:31 ]
pi_175855577
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 16:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik wil het best uitleggen hoor, geen punt.

Makkelijk te traceren met eigen naam, dus even undercover.

En iedereen heeft wat te verbergen, ook jij. Dus dat gezeur altijd. Er is een reden waarom iemand iets doet, en als je de kans krijgt om het uit te leggen is dat prima.

Sommige mensen geven je niet eens die kans..
Vrouwen leggen privacy uit als vreemdgaan omdat de achterliggende gedachte niet wordt aangehoord. Bovendien kan ze zelf ook vreemdgaan en dat verzwijgen, maar dat terzijde.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175856492
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 23:56 schreef W00fer het volgende:

[..]

Vrouwen leggen privacy uit als vreemdgaan omdat de achterliggende gedachte niet wordt aangehoord. Bovendien kan ze zelf ook vreemdgaan en dat verzwijgen, maar dat terzijde.
"Vrouwen doen dit" is zoiets als "het volk vindt.. ". Er zijn vrouwen en mannen die privacy begrijpen en er zijn erbij die het niet begrijpen, omdat ze bijvoorbeeld nog te jong zijn en een relatie meer als een streven naar een twee-eenheid zien waarbij een ieder een hoog percentage van zichzelf inlevert om tot een soort van midden te komen oid. Kortom er zijn vrouwen en mannen die het liefst zichzelf blijven + relatie en er zijn erbij die zich als een schaap laten indammen. Dan krijg je ongezonde strop-relaties, tenzij beide partijen zoiets hebben van 'dit vinden we eigenlijk wel lekker', dan hoor je mij er niet over.

In een ideale niet gespannen relatie is het hebben van privacy helemaal geen probleem. Je moet t er ook gewoon niet over hebben want dan ga je van een mug een olifant maken, elkaar onbedoeld indammen en op alle slakken zout leggen. Als ieder detail onder de microscoop komt creeer je onbewust een gespannen relatie. Zodra een relatie aanvoelt alsof je iemand 24/7 op je rug hebt is het verkeerd.

Vergelijk het met de racisme discussie die imho soms ook ver over de betuttelende grenzen heengaat, juist omdat er zo over wordt doorgezaagd en er steeds dunner en dunner wordt gezaagd. Communicatie is uiteraard belangrijk maar niet over alle onderwerpen en "altijd" een must.

[ Bericht 3% gewijzigd door Beathoven op 20-12-2017 01:14:13 ]
  woensdag 20 december 2017 @ 07:37:01 #96
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175857979
Blijkbaar staat er op m'n oude Partyflock account nog 'Relatie: Nee'. M'n vriendin was gepikeerd toen ze dit gisteren zag. _O-
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175858304
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 07:37 schreef Kaizen_ het volgende:
Blijkbaar staat er op m'n oude Partyflock account nog 'Relatie: Nee'. M'n vriendin was gepikeerd toen ze dit gisteren zag. _O-
Ah, dus jij bent ook weer vrijgezel, welkom. :+
pi_175858342
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 00:59 schreef Beathoven het volgende:

[..]

"Vrouwen doen dit" is zoiets als "het volk vindt.. ". Er zijn vrouwen en mannen die privacy begrijpen en er zijn erbij die het niet begrijpen, omdat ze bijvoorbeeld nog te jong zijn en een relatie meer als een streven naar een twee-eenheid zien waarbij een ieder een hoog percentage van zichzelf inlevert om tot een soort van midden te komen oid. Kortom er zijn vrouwen en mannen die het liefst zichzelf blijven + relatie en er zijn erbij die zich als een schaap laten indammen. Dan krijg je ongezonde strop-relaties, tenzij beide partijen zoiets hebben van 'dit vinden we eigenlijk wel lekker', dan hoor je mij er niet over.

In een ideale niet gespannen relatie is het hebben van privacy helemaal geen probleem. Je moet t er ook gewoon niet over hebben want dan ga je van een mug een olifant maken, elkaar onbedoeld indammen en op alle slakken zout leggen. Als ieder detail onder de microscoop komt creeer je onbewust een gespannen relatie. Zodra een relatie aanvoelt alsof je iemand 24/7 op je rug hebt is het verkeerd.

Vergelijk het met de racisme discussie die imho soms ook ver over de betuttelende grenzen heengaat, juist omdat er zo over wordt doorgezaagd en er steeds dunner en dunner wordt gezaagd. Communicatie is uiteraard belangrijk maar niet over alle onderwerpen en "altijd" een must.
Een ideale niet gespannen relatie is een relatie waarin er over bepaalde zaken bewust niet wordt gesproken om de rust te bewaren? Dat lijkt mij nogal tegenstrijdig. Voor mij is een ideale niet gespannen relatie een relatie waarbij je over alles kan praten zonder dat een van beide de noodzaak voelt of behoefte heeft om zijn of haar emoties disproportioneel aan de ander op te dringen. Er moet dus voldoende vertrouwen zijn om elkaar volledig vrij te laten in een besluit, terwijl beiden de emoties veroorzaakt door zo'n besluit bij zichzelf kunnen houden. Pas dan kan je er goed over communiceren en naar elkaar toekomen.

Een soortgelijk "Don't ask, don't tell" principe dat je aanhaalt zie ik vaak om mij heen in openrelaties gehanteerd worden. Not my cup of tea. Het bewerkstelligt juist cumulatief een acute meltdown wanneer per ongeluk blijkt dat je over bepaalde zaken niet meer synchroon met elkaar bent. Als je over bepaalde zaken niet kan praten, of er bewust voor kiest om dit niet te doen, dan wordt het wat my betreft tijd dat beide partijen zichzelf en de relatie even onder de loep nemen.
  woensdag 20 december 2017 @ 08:21:58 #99
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175858351
quote:
2s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:15 schreef DW457 het volgende:
Ah, dus jij bent ook weer vrijgezel, welkom.
Rebels reageerde ik dat ze daar eigenlijk niet achter had mogen komen, dat is mijn datingprofiel.

Als een trouwe labrador had ik het de volgende dag aangepast natuurlijk. :7
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  woensdag 20 december 2017 @ 08:23:17 #100
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175858368
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:20 schreef Stratotanker het volgende:
Voor mij is een ideale niet gespannen relatie een relatie waarbij je over alles kan praten zonder dat een van beide de noodzaak voelt of behoefte heeft om zijn of haar emoties disproportioneel aan de ander op te dringen. Er moet dus voldoende vertrouwen zijn om elkaar volledig vrij te laten in een besluit, terwijl beiden de emoties veroorzaakt door zo'n besluit bij zichzelf kunnen houden. Pas dan kan je er goed over communiceren en naar elkaar toekomen.
^O^ ^O^
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175858505
Contact met een leuk meisje via Tinder, maar ze gaat in Januari 3 maanden naar het buitenland. Geen tijd meer om te daten :| bah...
pi_175858772
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:20 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Een ideale niet gespannen relatie is een relatie waarin er over bepaalde zaken bewust niet wordt gesproken om de rust te bewaren? Dat lijkt mij nogal tegenstrijdig. Voor mij is een ideale niet gespannen relatie een relatie waarbij je over alles kan praten zonder dat een van beide de noodzaak voelt of behoefte heeft om zijn of haar emoties disproportioneel aan de ander op te dringen. Er moet dus voldoende vertrouwen zijn om elkaar volledig vrij te laten in een besluit, terwijl beiden de emoties veroorzaakt door zo'n besluit bij zichzelf kunnen houden. Pas dan kan je er goed over communiceren en naar elkaar toekomen.

Een soortgelijk "Don't ask, don't tell" principe dat je aanhaalt zie ik vaak om mij heen in openrelaties gehanteerd worden. Not my cup of tea. Het bewerkstelligt juist cumulatief een acute meltdown wanneer per ongeluk blijkt dat je over bepaalde zaken niet meer synchroon met elkaar bent. Als je over bepaalde zaken niet kan praten, of er bewust voor kiest om dit niet te doen, dan wordt het wat my betreft tijd dat beide partijen zichzelf en de relatie even onder de loep nemen.
Dat jij het hebben van privacy meteen gelijkschakelt aan open relaties en overspel geeft dus al aan dat jij niet weet wat privacy inhoudt of gewoon niet met de privacy van jezelf of een ander om kunt gaan. En als jij zo iemand bent die alle miniscule wissewasjes op tafel wil dan is dat jouw keuze. Persoonlijk vind ik het heel vermoeiend dat je zelfs van elkaar te weten wil komen met welke hand je je achterste afveegt en welk papier je gebruikt.. bij wijze van.

Maar misschien zegt dat meer over je eigen onzekerheid en / of de onzekerheid van degene aan wie jij je ketent.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beathoven op 20-12-2017 09:26:01 ]
pi_175859016
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:20 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Een ideale niet gespannen relatie is een relatie waarin er over bepaalde zaken bewust niet wordt gesproken om de rust te bewaren? Dat lijkt mij nogal tegenstrijdig. Voor mij is een ideale niet gespannen relatie een relatie waarbij je over alles kan praten zonder dat een van beide de noodzaak voelt of behoefte heeft om zijn of haar emoties disproportioneel aan de ander op te dringen. Er moet dus voldoende vertrouwen zijn om elkaar volledig vrij te laten in een besluit, terwijl beiden de emoties veroorzaakt door zo'n besluit bij zichzelf kunnen houden. Pas dan kan je er goed over communiceren en naar elkaar toekomen.

Een soortgelijk "Don't ask, don't tell" principe dat je aanhaalt zie ik vaak om mij heen in openrelaties gehanteerd worden. Not my cup of tea. Het bewerkstelligt juist cumulatief een acute meltdown wanneer per ongeluk blijkt dat je over bepaalde zaken niet meer synchroon met elkaar bent. Als je over bepaalde zaken niet kan praten, of er bewust voor kiest om dit niet te doen, dan wordt het wat my betreft tijd dat beide partijen zichzelf en de relatie even onder de loep nemen.
Gaat het hier over relaties of over veiligheidsprotocollen in een energiecentrale?

Beetje far fetched conclusie, mild gezegd....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 20 december 2017 @ 10:31:58 #104
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175860101
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:41 schreef Themeparktommy het volgende:
Contact met een leuk meisje via Tinder, maar ze gaat in Januari 3 maanden naar het buitenland. Geen tijd meer om te daten :| bah...
Ja, dan toch erna. Probeer in ieder geval interesse te houden in haar reis. Af en toe een appje hoe het daar is en of ze foto's wilt delen enzo waardeert ze vast en vergroot de kans dat er alsnog een date komt na haar reis. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 20 december 2017 @ 10:32:44 #105
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175860112
quote:
5s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:27 schreef Barbusse het volgende:
Gaat het hier over relaties of over veiligheidsprotocollen in een energiecentrale?
Als beide misgaan heb je hetzelfde resultaat. :D

Verder snap ik helemaal wat Stratotanker bedoelt, voor mij is het belangrijkste punt dat je bepaalde spanningen, onenigheden of besluiten niet 'onder het tapijt moet moffelen onder het mom van spanningen voorkomen. Natuurlijk het je de twee uiterste voorbeelden, waarbij niets met elkaar wordt besproken of juist àlles.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  woensdag 20 december 2017 @ 10:37:42 #106
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175860223
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:31 schreef MissButterflyy het volgende:
Af en toe een appje hoe het daar is en of ze foto's wilt delen enzo waardeert ze vast en vergroot de kans dat er alsnog een date komt na haar reis.
Goed punt inderdaad, dit zal ze zeker waarderen. In plaats van wachten tot ze terug is scoor je enorm veel punten door interesse te tonen en elkaar up-to-date te houden.

Ik weet niet hoe goed/lang je haar al kent, maar je zou zelfs hier en daar kunnen bellen samen, wat de band alleen maar versterkt. Natuurlijk ga je niet bellen als je haar net een paar dagen via Tinder kent en 'de klik' nog geen kans heeft gekregen om te ontstaan.

Wel een tip om niet simpelweg elke week 'Hoe is de vakantie?' te vragen; Wees iets origineler en eventueel specifieker. Speel in op haar reisbestemming. Gaat ze naar Azie? Dan kan je op een leuke manier inspelen op de Chinees die je zojuist hebt besteld, maar die bij haar waarschijnlijk stukken lekkerder smaakt. Just an example.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175860368
Thanks for the tips!

Ze maakt een interessante reis naar Ecuador, werk en vakantie, dus ik denk dat er genoeg te delen is. Kijken hoe het loopt.
  woensdag 20 december 2017 @ 10:46:22 #108
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175860404
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:44 schreef Themeparktommy het volgende:
Thanks for the tips!

Ze maakt een interessante reis naar Ecuador, werk en vakantie, dus ik denk dat er genoeg te delen is. Kijken hoe het loopt.
Sowieso elke maandagochtend dat liedje doorsturen dat begint met Ecuadòòòr!


Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175862114
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:46 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Sowieso elke maandagochtend dat liedje doorsturen dat begint met Ecuadòòòr!


:D _O_
pi_175862253
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:46 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Sowieso elke maandagochtend dat liedje doorsturen dat begint met Ecuadòòòr!


De dames staan vast voor je in de rij...bij een ander.
  woensdag 20 december 2017 @ 12:10:20 #111
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175862409
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:03 schreef Beathoven het volgende:

De dames staan vast voor je in de rij...bij een ander.
Zolang ze mijn gevoel voor humor maar delen. ^O^ Het gaat om kwaliteit, niet kwantiteit.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175862622
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:10 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Zolang ze mijn gevoel voor humor maar delen. ^O^ Het gaat om kwaliteit, niet kwantiteit.
Welke kwaliteit? :)

De kwaliteit dat dit het enige is dat in je opkomt als je aan Equador denkt in je beperkte kijk op de wereld?
  woensdag 20 december 2017 @ 12:43:20 #113
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175863070
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:19 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Welke kwaliteit? :)

De kwaliteit dat dit het enige is dat in je opkomt als je aan Equador denkt in je beperkte kijk op de wereld?
Wat zijn dat nu voor aannames?

Heb je geen humor? Dit zal vast als grapje bedoelt zijn
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 20 december 2017 @ 13:19:28 #114
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175863863
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:19 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Welke kwaliteit? :)

De kwaliteit dat dit het enige is dat in je opkomt als je aan Equador denkt in je beperkte kijk op de wereld?
Wow, wat een vreemde reactie. Minpunten voor Beathoven. :W
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  woensdag 20 december 2017 @ 13:28:44 #115
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175864061
Oké collega is officieel niks. Ik ben ook afgeknapt.
pi_175864277
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:28 schreef Mishu het volgende:
Oké collega is officieel niks. Ik ben ook afgeknapt.
Was de seks zo slecht :?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175864377
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:41 schreef Themeparktommy het volgende:
Contact met een leuk meisje via Tinder, maar ze gaat in Januari 3 maanden naar het buitenland. Geen tijd meer om te daten :| bah...
Smoesjes, als je echt haar deed kwijlen sprak ze vandaag nog af.

Je bent dus voor haar een 7, betrouwbaar, aardig, niet lelijk, niet te knap en genoeg voor een lange relatie, niet de man die je tussen je benen moet hebben gehad omdat je anders spijt krijgt. Een 7 komt ze wel weer tegen als ze terug is, daarvan zijn er genoeg op de wereld.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 20 december 2017 @ 14:26:36 #118
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175865342
Ik zou er ook geen 3 maanden op gaan wachten om eerlijk te zijn.
  woensdag 20 december 2017 @ 14:28:18 #119
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175865376
Nee tuurlijk niet. Maar waarom zouden wij ons druk gaan maken over een gesprekje van iemand met iemand op tinder???
  woensdag 20 december 2017 @ 14:33:45 #120
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175865473
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:26 schreef Hexagon het volgende:
Ik zou er ook geen 3 maanden op gaan wachten om eerlijk te zijn.
Je hoeft er toch ook niet op te wachten. Maar gewoon af en toe interesse tonen en contact warm houden maakt kans op een date als ze terug is wel groter.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_175865600
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:41 schreef Themeparktommy het volgende:
Contact met een leuk meisje via Tinder, maar ze gaat in Januari 3 maanden naar het buitenland. Geen tijd meer om te daten :| bah...
Hopelijk lukt het je wel, ik zou er niet op wachten, lekker rondkijken naar iets anders.

Iedere date van mij die op vakantie ging voor of na een date heeft het afgekapt.

En als ze echt wil, dan maakt ze tijd voor je!
pi_175865625
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:33 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je hoeft er toch ook niet op te wachten. Maar gewoon af en toe interesse tonen en contact warm houden maakt kans op een date als ze terug is wel groter.
Ja vast, been there done that, didn't get the date ;).

Misschien heeft hij wel geluk :).
pi_175865627
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:28 schreef BeamofLight het volgende:
Nee tuurlijk niet. Maar waarom zouden wij ons druk gaan maken over een gesprekje van iemand met iemand op tinder???
Dude, doe nou eens relaxed, of blijf anders gewoon weg uit het topic.
Is niet de eerste keer.
pi_175865643
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:28 schreef Mishu het volgende:
Oké collega is officieel niks. Ik ben ook afgeknapt.
Vertel eens, wat is er gebeurd?
  woensdag 20 december 2017 @ 14:42:10 #125
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175865665
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:33 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je hoeft er toch ook niet op te wachten. Maar gewoon af en toe interesse tonen en contact warm houden maakt kans op een date als ze terug is wel groter.
Je hoeft het uiteraard niet af te schrijven want je weet maar nooit. Maar ik zou iig andere dames blijven daten.
pi_175865824
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:03 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De dames staan vast voor je in de rij...bij een ander.
Haha ik zou de humor kunnen waarderen hoor :D
  woensdag 20 december 2017 @ 14:53:27 #127
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175865933
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Je hoeft het uiteraard niet af te schrijven want je weet maar nooit. Maar ik zou iig andere dames blijven daten.
Zeker! Dat bedoelde ik ook
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 20 december 2017 @ 14:58:42 #128
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175866043
Zit de laatste tijd steeds een of andere vrouw van 54 op mn profiel te loeren. Heb haar na de 4e keer een grappig berichtje met knipoog zonder verdere interesse gestuurd.

Wordt ze boos :')
  woensdag 20 december 2017 @ 15:11:15 #129
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175866268
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:58 schreef Hexagon het volgende:
Zit de laatste tijd steeds een of andere vrouw van 54 op mn profiel te loeren. Heb haar na de 4e keer een grappig berichtje met knipoog zonder verdere interesse gestuurd.

Wordt ze boos :')
Hoezo boos?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_175866356
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:58 schreef Hexagon het volgende:
Zit de laatste tijd steeds een of andere vrouw van 54 op mn profiel te loeren. Heb haar na de 4e keer een grappig berichtje met knipoog zonder verdere interesse gestuurd.

Wordt ze boos :')
Ik heb er ook zoeen. Ik zat ook al te denken, zal ik ff een berichtje sturen dat ze niet hoeft te blijven kijken omdat ik toch geen interesse heb :D
Sowieso trek ik oudere vrouwen aan op het moment. Of jongere christelijke vrouwen :X
A mind with a heart of it's own
  woensdag 20 december 2017 @ 15:18:11 #131
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175866380
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:11 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Hoezo boos?
Ze reageert nogal geirriteerd en ontkennend
  woensdag 20 december 2017 @ 15:23:54 #132
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175866489
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:16 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik heb er ook zoeen. Ik zat ook al te denken, zal ik ff een berichtje sturen dat ze niet hoeft te blijven kijken omdat ik toch geen interesse heb :D
Sowieso trek ik oudere vrouwen aan op het moment. Of jongere christelijke vrouwen :X
Haha, ik zeg altijd wel iets aardigs maar ben ook wel duidelijk dat ze niet aan mijn zoekprofiel voldoet.

Als het een knappe vrouw is maak ik altijd een complimentje. Reageren ze helemaal happy :)
pi_175866593
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:23 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Haha, ik zeg altijd wel iets aardigs maar ben ook wel duidelijk dat ze niet aan mijn zoekprofiel voldoet.

Als het een knappe vrouw is maak ik altijd een complimentje. Reageren ze helemaal happy :)
Die bij mij is niet zo knap en een profiel vol taalfouten. En bijna 20 jaar ouder dan waar ik in geinteresseerd ben :P
A mind with a heart of it's own
pi_175866698
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:16 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik heb er ook zoeen. Ik zat ook al te denken, zal ik ff een berichtje sturen dat ze niet hoeft te blijven kijken omdat ik toch geen interesse heb :D
Sowieso trek ik oudere vrouwen aan op het moment. Of jongere christelijke vrouwen :X
_O-
pi_175866935
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:19 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Wow, wat een vreemde reactie. Minpunten voor Beathoven. :W
Minpunten voor jezelf dat je gewoon geen reet van de wereld weet en je enige associatie met een land uit een debiel liedje komt.
pi_175867050
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:33 schreef Lot88 het volgende:

[..]

_O-
Ja hallo! Zolang jij me niet een keer naar rechts swipet zit ik met dat soort volk opgescheept }:|
A mind with a heart of it's own
pi_175867064
mensen :') zullen we weer lekker ontopic gaan?
pi_175867096
quote:
6s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:44 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Minpunten voor jezelf dat je gewoon geen reet van de wereld weet en je enige associatie met een land uit een debiel liedje komt.
Ook voor jou, doe eens aardig en relaxed, of blijf a.u.b. weg.
pi_175867127
quote:
6s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:48 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ja hallo! Zolang jij me niet een keer naar rechts swipet zit ik met dat soort volk opgescheept }:|
-O- ben jou nog niet 1x tegengekomen -O-
pi_175867231
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:50 schreef STING het volgende:

[..]

Ook voor jou, doe eens aardig en relaxed, of blijf a.u.b. weg.
Waarom moet iedereen meegaand zijn met mensen die zich aanstellen of schijtlollig doen? Waar staat dat in de policy? Het is een forum en geen knuffelhoek voor zwakzinnigen, of wil je dat er van maken? :)
pi_175867253
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:58 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Waarom moet iedereen meegaand zijn met mensen die zich aanstellen of schijtlollig doen? Waar staat dat in de policy? Het is een forum en geen knuffelhoek voor zwakzinnigen, of wil je dat er van maken? :)
Dat jij soms vindt dat iemand zich aanstelt of niet grappig is, is je eigen probleem.
Je hoeft niet al je irritatie eruit te gooien, keep it to yourself.
En nu weer on topic.
  woensdag 20 december 2017 @ 16:00:45 #142
33356 KitteKat
Kittekat voor een fitte kat
pi_175867263
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:58 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Waarom moet iedereen meegaand zijn met mensen die zich aanstellen of schijtlollig doen? Waar staat dat in de policy? Het is een forum en geen knuffelhoek voor zwakzinnigen, of wil je dat er van maken? :)
Nergens, maar het zou wel een stuk gezelliger worden Wolfgang Amadeus 'Beathoven'...
pi_175867284
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:00 schreef STING het volgende:

[..]

Dat jij soms vindt dat iemand zich aanstelt of niet grappig is, is je eigen probleem.
Je hoeft niet al je irritatie eruit te gooien, keep it to yourself.
En nu weer on topic.
Modereren is je onbetaalde functie, mensen van meningen weerhouden niet.
pi_175867320
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:58 schreef Hexagon het volgende:
Zit de laatste tijd steeds een of andere vrouw van 54 op mn profiel te loeren. Heb haar na de 4e keer een grappig berichtje met knipoog zonder verdere interesse gestuurd.

Wordt ze boos :')
Haha, dit herken ik. Wel 4 a 5x kijken maar niet reageren. Stuur je een bericht, krijg je een of ander k antwoord terug.

Blok!
pi_175867349
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:02 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Modereren is je onbetaalde functie, mensen van meningen weerhouden niet.
Iedereen mag een mening hebben.
Het uiten van deze meningen mag, mits respectvol en niet racistisch, seksistisch, etc. Lijkt me toch wel logisch. Als je dat niet gaat lukken, dan heb je hier geen plaats.
Dat is het laatste wat ik hierover zeg in dit topic.
pi_175867506
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:05 schreef STING het volgende:

[..]

Iedereen mag een mening hebben.
Het uiten van deze meningen mag, mits respectvol en niet racistisch, seksistisch, etc. Lijkt me toch wel logisch. Als je dat niet gaat lukken, dan heb je hier geen plaats.
Dat is het laatste wat ik hierover zeg in dit topic.
Zit niet zo nerveus op de delete knop te drukken. Mijn post was niet racistisch of seksistisch. :)
pi_175867543
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:14 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Zit niet zo nerveus op de delete knop te drukken. Mijn post was niet racistisch of seksistisch. :)
Anders lees je even over het woordje respectvol heen :7
Poging #3, weer on topic, de discussie stopt hier.
pi_175867571
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:15 schreef STING het volgende:

[..]

Anders lees je even over het woordje respectvol heen :7
Poging #3, weer on topic, de discussie stopt hier.
Dat was het ook.
pi_175867590
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:52 schreef Lot88 het volgende:

[..]

-O- ben jou nog niet 1x tegengekomen -O-
Ik val gewoon buiten jouw swipedoelgroep ;(
A mind with a heart of it's own
pi_175867670
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:18 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik val gewoon buiten jouw swipedoelgroep ;(
ik hoef jou niet eens te swipen, 1 je hebt mijn nummer al, 2 je weet al heul lang wat ik van jou vind. :6
  woensdag 20 december 2017 @ 16:27:27 #151
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_175867797
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:21 schreef Lot88 het volgende:

2 je weet al heul lang wat ik van jou vind. :6
Maar wij niet, dus vertel eens O+
pi_175867891
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar wij niet, dus vertel eens O+
leuk geprobeerd :P
  woensdag 20 december 2017 @ 16:38:57 #153
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175868029
Vast niet leuk genoeg dus :P
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_175879953
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:20 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Een ideale niet gespannen relatie is een relatie waarin er over bepaalde zaken bewust niet wordt gesproken om de rust te bewaren? Dat lijkt mij nogal tegenstrijdig. Voor mij is een ideale niet gespannen relatie een relatie waarbij je over alles kan praten zonder dat een van beide de noodzaak voelt of behoefte heeft om zijn of haar emoties disproportioneel aan de ander op te dringen. Er moet dus voldoende vertrouwen zijn om elkaar volledig vrij te laten in een besluit, terwijl beiden de emoties veroorzaakt door zo'n besluit bij zichzelf kunnen houden. Pas dan kan je er goed over communiceren en naar elkaar toekomen.

Een soortgelijk "Don't ask, don't tell" principe dat je aanhaalt zie ik vaak om mij heen in openrelaties gehanteerd worden. Not my cup of tea. Het bewerkstelligt juist cumulatief een acute meltdown wanneer per ongeluk blijkt dat je over bepaalde zaken niet meer synchroon met elkaar bent. Als je over bepaalde zaken niet kan praten, of er bewust voor kiest om dit niet te doen, dan wordt het wat my betreft tijd dat beide partijen zichzelf en de relatie even onder de loep nemen.
Gek genoeg een beetje opwindend dit...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175884415
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 22:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Gek genoeg een beetje opwindend dit...
Waarom dat dan :?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  donderdag 21 december 2017 @ 04:25:16 #156
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_175884826
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:19 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Welke kwaliteit? :)

De kwaliteit dat dit het enige is dat in je opkomt als je aan Equador denkt in je beperkte kijk op de wereld?
Ecuador.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  donderdag 21 december 2017 @ 04:38:21 #157
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175884838
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:50 schreef STING het volgende:

[..]

Ook voor jou, doe eens aardig en relaxed, of blijf a.u.b. weg.
_O_

Go get them stig, eh sting...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 21 december 2017 @ 08:05:35 #158
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175885539
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:48 schreef blondetrien het volgende:
Haha ik zou de humor kunnen waarderen hoor
Kijk, dat zijn pluspunten. *O*
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:58 schreef Hexagon het volgende:
Wordt ze boos :')
Beetje jammer dit. _O- Op zulke momenten ben ik altijd benieuwd wat er in haar hoofd afspeelt om zo geïrriteerd/ontkennend te reageren.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175888134
Jeej! We hebben voor morgen toch een date kunnen plannen! :) *O*
pi_175888571
quote:
5s.gif Op donderdag 21 december 2017 01:53 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Waarom dat dan :?
Ik kan me voorstellen dat sommige mensen de geheimzinnigheid ook wel een beetje spannend vinden.

Zelf ben ik er een beetje 50/50 in, ik wil graag dat mijn vriendin eerlijk antwoord geeft als ik naar iets vraag, maar ik hoef ook niet elke dag een uitgebreid rapport van alle suffe details te weten.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  donderdag 21 december 2017 @ 11:44:39 #161
33356 KitteKat
Kittekat voor een fitte kat
pi_175888663
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:40 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat sommige mensen de geheimzinnigheid ook wel een beetje spannend vinden.

Zelf ben ik er een beetje 50/50 in, ik wil graag dat mijn vriendin eerlijk antwoord geeft als ik naar iets vraag, maar ik hoef ook niet elke dag een uitgebreid rapport van alle suffe details te weten.
Dat kan ik mij ook wel voorstellen, echter. Denk ik dat die geheimzinnigheid later toch parte gaat spelen en misschien wel een beetje voor een vertrouwensbreuk kan zorgen. Okay, niet elke dag een uitgebreid rapport ook al zou ik dat persoonlijk niet erg vinden, maar stel dat er toch cruciale details uit worden gelaten die misschien later een terugslag kunnen geven en daarbij het vertrouwen schent.
pi_175890273
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:20 schreef Themeparktommy het volgende:
Jeej! We hebben voor morgen toch een date kunnen plannen! :) *O*
Zie je nu wel, als ze echt wil, dan maakt ze tijd ^O^
pi_175891091
Vanaaf date! Twee dames tegelijk .. awkwaaard, but don't care. :@ Snel sokken wassen. *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 22:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Gek genoeg een beetje opwindend dit...
:@2

quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:20 schreef Themeparktommy het volgende:
Jeej! We hebben voor morgen toch een date kunnen plannen! :) *O*
Enjoy! Eqcuadorrr! *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2017 13:21:33 ]
pi_175891118
quote:
10s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:41 schreef Godshand het volgende:

Smoesjes, als je echt haar deed kwijlen sprak ze vandaag nog af.

Je bent dus voor haar een 7, betrouwbaar, aardig, niet lelijk, niet te knap en genoeg voor een lange relatie, niet de man die je tussen je benen moet hebben gehad omdat je anders spijt krijgt. Een 7 komt ze wel weer tegen als ze terug is, daarvan zijn er genoeg op de wereld.
Neu. 7 is teveel credit. Hij is een 5.

Met een 7 spreek je af.
  donderdag 21 december 2017 @ 13:25:11 #165
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175891193
Vanavond een date met de naamloze; die ene die ik vorige week uur van te voren af heb gezegd.

Zondag een saunadate met buitenlandse.

En dan is t wel klaar dit jaar; tijd om de balans op te maken.
  donderdag 21 december 2017 @ 13:27:51 #166
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175891272
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:20 schreef Themeparktommy het volgende:
Jeej! We hebben voor morgen toch een date kunnen plannen! :) *O*
Lekker begin van het weekend! Ben benieuwd hoe het gaat ^O^
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  donderdag 21 december 2017 @ 14:07:08 #167
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175892093
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:20 schreef Stratotanker het volgende:
Twee dames tegelijk .. awkwaaard, but don't care.
Tegelijk?

Ik moet gelijk denken aan zo'n typische film-scene waarbij je continu heen-en-weer rent tussen twee aanliggende restaurants, om bij beide dames alles soepel te laten verlopen. :7
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175892127
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:07 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]
Ik moet gelijk denken aan zo'n typische film-scene waarbij je continu heen-en-weer rent tussen twee aanliggende restaurants, om bij beide dames alles soepel te laten verlopen. :7
Ik moest gelijk aan andere film-scènes denken hoor. :+
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  donderdag 21 december 2017 @ 14:10:22 #169
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175892177
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:08 schreef Stoney3K het volgende:
Ik moest gelijk aan andere film-scènes denken hoor.
*proest* _O-
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  donderdag 21 december 2017 @ 14:17:18 #170
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175892312
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:20 schreef Themeparktommy het volgende:
Jeej! We hebben voor morgen toch een date kunnen plannen! :) *O*
Leuk! Laat nog even weten hoe het was. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 21 december 2017 @ 16:29:33 #171
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_175895097
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:25 schreef BeamofLight het volgende:
Vanavond een date met de naamloze; die ene die ik vorige week uur van te voren af heb gezegd.

Zondag een saunadate met buitenlandse.

En dan is t wel klaar dit jaar; tijd om de balans op te maken.
je eerste date is in een sauna?
pi_175895557
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:29 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

je eerste date is in een sauna?
Heb je iig niets meer te verbergen :P
A mind with a heart of it's own
pi_175897100
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 00:59 schreef Beathoven het volgende:

[..]

"Vrouwen doen dit" is zoiets als "het volk vindt.. ". Er zijn vrouwen en mannen die privacy begrijpen en er zijn erbij die het niet begrijpen, omdat ze bijvoorbeeld nog te jong zijn en een relatie meer als een streven naar een twee-eenheid zien waarbij een ieder een hoog percentage van zichzelf inlevert om tot een soort van midden te komen oid. Kortom er zijn vrouwen en mannen die het liefst zichzelf blijven + relatie en er zijn erbij die zich als een schaap laten indammen. Dan krijg je ongezonde strop-relaties, tenzij beide partijen zoiets hebben van 'dit vinden we eigenlijk wel lekker', dan hoor je mij er niet over.

In een ideale niet gespannen relatie is het hebben van privacy helemaal geen probleem. Je moet t er ook gewoon niet over hebben want dan ga je van een mug een olifant maken, elkaar onbedoeld indammen en op alle slakken zout leggen. Als ieder detail onder de microscoop komt creeer je onbewust een gespannen relatie. Zodra een relatie aanvoelt alsof je iemand 24/7 op je rug hebt is het verkeerd.

Vergelijk het met de racisme discussie die imho soms ook ver over de betuttelende grenzen heengaat, juist omdat er zo over wordt doorgezaagd en er steeds dunner en dunner wordt gezaagd. Communicatie is uiteraard belangrijk maar niet over alle onderwerpen en "altijd" een must.
Waarom zijn het dan vaak de vrouwen die erg needy/claimerig zijn en niet de mannen?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175897186
Ik ken eigenlijk maar 1 vrouw die ik in het hokje claimerig zou zetten en zij is zich er wel echt heel erg van bewust en probeert zich er vaak doorheen te rationaliseren.

De meest claimerige en needy persoon die ik ken is een man...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175897264
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 17:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ken eigenlijk maar 1 vrouw die ik in het hokje claimerig zou zetten en zij is zich er wel echt heel erg van bewust en probeert zich er vaak doorheen te rationaliseren.

De meest claimerige en needy persoon die ik ken is een man...
Nou, dan zal het wel zo zijn he?
pi_175897353
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 17:47 schreef W00fer het volgende:

[..]

Waarom zijn het dan vaak de vrouwen die erg needy/claimerig zijn en niet de mannen?
En waar komt deze wijsheid vandaan?
pi_175897371
28-12 op speeddate, samen met een vriend. Kan vast gezellig worden zo tegen het eind van het jaar. Die dag ook eerst met een Paiq date afgesproken, waar het sinds afgelopen juni steeds meer vriendschappelijk wordt, dan dat het echt meer wordt. Niet zo erg, kennissen in deze regio waar ik net 6 maanden woon is wel leuk :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175897525
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 17:57 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

En waar komt deze wijsheid vandaan?
Omdat mannen vaak een I don't give a shit houding hebben ipv aan hun telefoon vastgeroest. Het bevestiging zoeken is iets wat vrouwen veel meer doen dan mannen.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175897568
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:04 schreef W00fer het volgende:

[..]

Omdat mannen vaak een I don't give a shit houding hebben ipv aan hun telefoon vastgeroest. Het bevestiging zoeken is iets wat vrouwen veel meer doen dan mannen.
Als vrouwen aan hun telefoon vastgeroest zitten terwijl ze met je op stap zijn dan ben je misschien niet heel erg interessant. En anders laat je ze lekker iemand anders zoeken.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_175897667
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:04 schreef W00fer het volgende:

[..]

Omdat mannen vaak een I don't give a shit houding hebben ipv aan hun telefoon vastgeroest. Het bevestiging zoeken is iets wat vrouwen veel meer doen dan mannen.
Wat een onzin. Zie echt veel mannen die met hun telefoon bezig zijn.
pi_175897694
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:10 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Wat een onzin. Zie echt veel mannen die met hun telefoon bezig zijn.
Ja die proberen te vergeefs nog wat binnen te hengelen via Tinder :P
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175913204
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:07 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Tegelijk?

Ik moet gelijk denken aan zo'n typische film-scene waarbij je continu heen-en-weer rent tussen twee aanliggende restaurants, om bij beide dames alles soepel te laten verlopen. :7
Wel nee, ik ben Ironman niet. Gewoon aan hetzelfde tafeltje bij een van beide thuis. Had fun .. er zijn heel wat bucketlist-items afgestreept. :7

Zo, nu eerst fatsoenlijk overdwars languitgerekt als een spartelende blije zeehond mijn eigen bed eens aanranden. 8-)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2017 06:08:00 ]
  vrijdag 22 december 2017 @ 07:29:58 #183
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175913757
Baas. :7 Goed bezig!
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 22 december 2017 @ 08:22:19 #184
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175914135
Omg, iemand die als omschrijving heeft dat hij 'well hung' en seksueel dominant is. Wat is deze?
pi_175914377
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 08:22 schreef Mishu het volgende:
Omg, iemand die als omschrijving heeft dat hij 'well hung' en seksueel dominant is. Wat is deze?
Zo te horen heb je w00fer gematcht.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 22 december 2017 @ 09:05:10 #186
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175914689
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 08:22 schreef Mishu het volgende:
Wat is deze?
Ik verwacht dat er heel weinig op wordt gereageerd, maar stiekem is bij veel vrouwen wel de nieuwgierigheid/interesse gewekt.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175914933
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 08:22 schreef Mishu het volgende:
Omg, iemand die als omschrijving heeft dat hij 'well hung' en seksueel dominant is. Wat is deze?
Had ie toevallig een profielfoto met een sombrero op? O-)

NWS / Lange penis is geen pretje
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  vrijdag 22 december 2017 @ 09:31:28 #188
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175915104
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 09:05 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Ik verwacht dat er heel weinig op wordt gereageerd, maar stiekem is bij veel vrouwen wel de nieuwgierigheid/interesse gewekt.
Tja aan de andere kant is hij wel eerlijk. Heb liever dit dat een klootzak die zich voordoet als zachte jongen en dan opeens toch een seksbeluste eikel te zijn (collega).

Als ik in de trein kijk zie ik alleen maar mooie single vrouwen die gewoon naar hun werk gaan en wat wij/zij dan qua shit wbt dating over zich heen krijgen is eigenlijk onterecht. Ze zien er beter uit dan de meeste mannen. Ik ben wel een beetje klaar met die arrogante zelfoverschatting van mannen. Ze weten dat wij kwetsbaar zijn (kinderwens en beperkte houdbaarheid) en ze maken er gewoon misbruik van. Af en toe vraag ik me af waarom ik niet gewoon een donor neem...
pi_175915136
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 09:31 schreef Mishu het volgende:

[..]

Tja aan de andere kant is hij wel eerlijk. Heb liever dit dat een klootzak die zich voordoet als zachte jongen en dan opeens toch een seksbeluste eikel te zijn (collega).

Als ik in de trein kijk zie ik alleen maar mooie single vrouwen die gewoon naar hun werk gaan en wat wij/zij dan qua shit wbt dating over zich heen krijgen is eigenlijk onterecht. Ze zien er beter uit dan de meeste mannen. Ik ben wel een beetje klaar met die arrogante zelfoverschatting van mannen. Ze weten dat wij kwetsbaar zijn (kinderwens en beperkte houdbaarheid) en ze maken er gewoon misbruik van. Af en toe vraag ik me af waarom ik niet gewoon een donor neem...
Jij wil gewoon snel even werpen voordat je niet meer kan? Nee, dat klinkt eerlijk. _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  vrijdag 22 december 2017 @ 09:38:22 #190
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175915218
Oef Mishu, zo'n reactie zag ik niet aankomen.

Gelukkig zijn niet alle mannen zo. - Goed om te beseffen dat wij ook een 'biologische klok' hebben. Een aantal van mijn vrijgezelle vrienden (rond de 29y/o) beginnen nu langzamerhand te neigen naar het huisje-boompje-beestje. Ook wij willen nog fit kunnen voetballen met de kids, in plaats van als een ouwe zak aan de kant staan kijken. ;)
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175915354
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 09:31 schreef Mishu het volgende:

[..]

Tja aan de andere kant is hij wel eerlijk. Heb liever dit dat een klootzak die zich voordoet als zachte jongen en dan opeens toch een seksbeluste eikel te zijn (collega).

Als ik in de trein kijk zie ik alleen maar mooie single vrouwen die gewoon naar hun werk gaan en wat wij/zij dan qua shit wbt dating over zich heen krijgen is eigenlijk onterecht. Ze zien er beter uit dan de meeste mannen. Ik ben wel een beetje klaar met die arrogante zelfoverschatting van mannen. Ze weten dat wij kwetsbaar zijn (kinderwens en beperkte houdbaarheid) en ze maken er gewoon misbruik van. Af en toe vraag ik me af waarom ik niet gewoon een donor neem...
Haha, ja vast, de mannen hebben het gedaan?! _O-.

De vrouwen in kwestie zijn daar zelf ook bij, en hebben ook een keuze.

Helaas heb ik ook (teveel) manipulatieve bitches gezien die de man eraan "naaien", dmv bewust geen pil innemen en dan ineens zonder condoom willen seksen.. Alles voor het kind of de kinderwens, daarna de man nog even uitknijpen, partner- en kindalimentatie vangen, bewust niet samen wonen met nieuwe "vriend", anders vangen ze niets meer!

Bah, vuil gedrag, breek mij de bek niet open :X :r
  vrijdag 22 december 2017 @ 10:18:06 #192
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175916005
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 09:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Bah, vuil gedrag, breek mij de bek niet open
Beide partijen kunnen er wat van. :)
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 22 december 2017 @ 11:16:09 #193
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175917251
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 09:38 schreef Kaizen_ het volgende:
Oef Mishu, zo'n reactie zag ik niet aankomen.

Gelukkig zijn niet alle mannen zo. - Goed om te beseffen dat wij ook een 'biologische klok' hebben. Een aantal van mijn vrijgezelle vrienden (rond de 29y/o) beginnen nu langzamerhand te neigen naar het huisje-boompje-beestje. Ook wij willen nog fit kunnen voetballen met de kids, in plaats van als een ouwe zak aan de kant staan kijken. ;)
Daten? ;)

En nee ik wil niet alleen maar werpen, maar als ik het doe wil ik liever geen gehandicapte kindjes ;)

En ik ben een beetje klaar met platte seks eerlijk gezegd. Wat kom ik er mee verder? Ik wil gewoon een warm thuis met iemand.
  vrijdag 22 december 2017 @ 11:17:31 #194
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175917279
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 09:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Haha, ja vast, de mannen hebben het gedaan?! _O-.

De vrouwen in kwestie zijn daar zelf ook bij, en hebben ook een keuze.

Helaas heb ik ook (teveel) manipulatieve bitches gezien die de man eraan "naaien", dmv bewust geen pil innemen en dan ineens zonder condoom willen seksen.. Alles voor het kind of de kinderwens, daarna de man nog even uitknijpen, partner- en kindalimentatie vangen, bewust niet samen wonen met nieuwe "vriend", anders vangen ze niets meer!

Bah, vuil gedrag, breek mij de bek niet open :X :r
Ik heb dat niet echt in mijn omgeving meegemaakt eerlijk gezegd. Wel een vrouw die zwanger raakte (40) en geen geld of contact of niks van de man wilt.
pi_175917338
Platte seks in een warm huis.
pi_175917343
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 11:16 schreef Mishu het volgende:

[..]

En ik ben een beetje klaar met platte seks eerlijk gezegd. Wat kom ik er mee verder? Ik wil gewoon een warm thuis met iemand.
Zie hier hét probleem waar heel veel mannen en vrouwen mee zitten. Bijna iedereen wil samen met iemand zijn, een warm thuis hebben en genieten.

Valt alleen niet mee om dat te "vinden" en hoe ouder je wordt hoe lastiger het is.
  vrijdag 22 december 2017 @ 11:25:34 #197
33356 KitteKat
Kittekat voor een fitte kat
pi_175917450
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 09:31 schreef Mishu het volgende:

[..]

Tja aan de andere kant is hij wel eerlijk. Heb liever dit dat een klootzak die zich voordoet als zachte jongen en dan opeens toch een seksbeluste eikel te zijn (collega).

Als ik in de trein kijk zie ik alleen maar mooie single vrouwen die gewoon naar hun werk gaan en wat wij/zij dan qua shit wbt dating over zich heen krijgen is eigenlijk onterecht. Ze zien er beter uit dan de meeste mannen. Ik ben wel een beetje klaar met die arrogante zelfoverschatting van mannen. Ze weten dat wij kwetsbaar zijn (kinderwens en beperkte houdbaarheid) en ze maken er gewoon misbruik van. Af en toe vraag ik me af waarom ik niet gewoon een donor neem...
Jammer dat je er zoon beeld over hebt niet iedereen is zo. Er zijn ook gewoon mannen met een kinderwens, die iets willen in hun leven.
pi_175918547
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 11:25 schreef KitteKat het volgende:

[..]

Jammer dat je er zoon beeld over hebt niet iedereen is zo. Er zijn ook gewoon mannen met een kinderwens, die iets willen in hun leven.
Dus als je geen kinderwens hebt, dan wil je niets in je leven? :?
pi_175918744
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 11:17 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik heb dat niet echt in mijn omgeving meegemaakt eerlijk gezegd. Wel een vrouw die zwanger raakte (40) en geen geld of contact of niks van de man wilt.
Ook fijn voor die man, wat een tuthola zeg!

De buit (het kind) is binnen en nu mag je opzouten :N }:|

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2017 12:32:13 ]
  vrijdag 22 december 2017 @ 12:25:43 #200
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175918814
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 11:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Zie hier hét probleem waar heel veel mannen en vrouwen mee zitten. Bijna iedereen wil samen met iemand zijn, een warm thuis hebben en genieten.

Valt alleen niet mee om dat te "vinden" en hoe ouder je wordt hoe lastiger het is.
Inderdaad. Het is ook cruciaal om dit vanaf de eerste ontmoeting duidelijk te maken aan de ander. Waar ben je uiteindelijk naar opzoek?

Zelfs bij mijn eerste Tinder-dates gaf ik aan niet op zoek te zijn naar one-night-stands. Die tijd heb ik wel gehad, ik wilde wat vasts.

Een mooi voorbeeld geeft Mishu over die 'well hung & seksueel dominant'-omschrijving. Die persoon is slechts op zoek naar 'n beurt, verder niets. Goed om te weten. Next.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175918875
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 12:25 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Inderdaad. Het is ook cruciaal om dit vanaf de eerste ontmoeting duidelijk te maken aan de ander. Waar ben je uiteindelijk naar opzoek?

Zelfs bij mijn eerste Tinder-dates gaf ik aan niet op zoek te zijn naar one-night-stands. Die tijd heb ik wel gehad, ik wilde wat vasts.

Een mooi voorbeeld geeft Mishu over die 'well hung & seksueel dominant'-omschrijving. Die persoon is slechts op zoek naar 'n beurt, verder niets. Goed om te weten. Next.
Sommige schieten daarin door en alles móet meteen kloppen op de eerste date, bijna eng en klinkt erg wanhopig.
  vrijdag 22 december 2017 @ 12:29:22 #202
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175918909
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 12:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dus als je geen kinderwens hebt, dan wil je niets in je leven? :?
Zo komt die opmerking inderdaad over. Ik ken genoeg mensen die bewust geen kinderen nemen, danwel een relatie. Niets mis mee, iedereen heeft andere voorkeuren en wensen in zijn leven.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 22 december 2017 @ 12:30:27 #203
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175918944
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 12:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Sommige schieten daarin door en alles móet meteen kloppen op de eerste date, bijna eng en klinkt erg wanhopig.
Klopt, dit kan je op een wanhopige en needy manier brengen. Echter, als je dit op een juiste, zelfverzekerde manier brengt laat het alleen maar zien dat je weet wat je wilt.

Update: En er niet steeds op terugkomen. Meldt dit eenmalig maar ga er niet over doordrukken. Dat bedoelde je vooral denk ik.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 22 december 2017 @ 13:00:45 #204
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175919529
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 12:25 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Inderdaad. Het is ook cruciaal om dit vanaf de eerste ontmoeting duidelijk te maken aan de ander. Waar ben je uiteindelijk naar opzoek?

Zelfs bij mijn eerste Tinder-dates gaf ik aan niet op zoek te zijn naar one-night-stands. Die tijd heb ik wel gehad, ik wilde wat vasts.

Een mooi voorbeeld geeft Mishu over die 'well hung & seksueel dominant'-omschrijving. Die persoon is slechts op zoek naar 'n beurt, verder niets. Goed om te weten. Next.
precies wat ik zeg altijd.

Ik had laatst toch eentje afgezegd ( omdat er een jacuzzi/hoeren act tussendoor kwam) .

Dus gisteren was de herkansing voor de eerste date. Hartstikke gezellig en uiteindelijk lag ze toch gestrekt op de bank. Hè toch.

Maar ze is wel errrgggg leuk ook
  vrijdag 22 december 2017 @ 13:04:27 #205
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175919593
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 13:00 schreef BeamofLight het volgende:
Dus gisteren was de herkansing voor de eerste date. Hartstikke gezellig en uiteindelijk lag ze toch gestrekt op de bank. Hè toch.

Maar ze is wel errrgggg leuk ook
Hmm, bij een eerste date al? Zou een afknapper zijn voor mij.

Natuurlijk probeer je als man-zijne wel 'zo ver mogelijk te komen', maar ik vind het alleen maar leuk als een dame niet eens wilt zoenen tijdens de eerste date. Toont karakter en houdt het spel wat meer levend.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175919655
Neuken?
  vrijdag 22 december 2017 @ 13:30:40 #207
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175920128
Wat er met die collega gebeurd is: een gladjakker van een controller heeft hem aangesproken met kijk mijn vriendin is een lekker wijf en dat hij 2 jonge meisjes die ook collega zijn een berichtje moest sturen/bellen. Sindsdien is de relatie bekoeld en is hij afwijzend. En het ongemakkelijke is dat iedereen nu vraagt: 'Is collega niet wat voor jou? Jullie hadden het altijd zo gezellig?'.

Echt what the fuck, hoe kan iemand zich zo makkelijk laten opnaaien.

Wat dat daarvoor dan betekende weet ik niet. Hij keek altijd blij om me te zien en zocht me op, en nu heeft hij opeens alleen pauze :? Sinds die controller hem een beetje op ging jensen. Hij trapt er ook gewoon in he.

Die meisjes blijken nu allebei bezet en ik hoef hem nu niet meer. De tram naar huis was zeeer ongemakkelijk.

Ik wilde niet eens meer naast hem zitten. Dat leek hij wel pijnlijk te vinden. Hij zei: 'Ga je nou niet meer naast me zitten?'. Ik zeg 'Nee.'.

[ Bericht 18% gewijzigd door Mishu op 22-12-2017 13:38:52 ]
  vrijdag 22 december 2017 @ 13:50:34 #208
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175920739
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 13:30 schreef Mishu het volgende:
Ik wilde niet eens meer naast hem zitten. Dat leek hij wel pijnlijk te vinden. Hij zei: 'Ga je nou niet meer naast me zitten?'. Ik zeg 'Nee.'.
Is dit allemaal op basis van assumpties of heb je hem daadwerkelijk gevraagd wat er aan de hand is en waarom hij plots zo afstandelijk is?

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaizen_ op 22-12-2017 14:01:31 ]
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175920754
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 12:25 schreef Kaizen_ het volgende:
Een mooi voorbeeld geeft Mishu over die 'well hung & seksueel dominant'-omschrijving. Die persoon is slechts op zoek naar 'n beurt, verder niets. Goed om te weten. Next.
Als je zo'n grote leuter hebt en blijkbaar zo seksueel dominant bent dan heb je Tinder niet nodig, dan loop je elke kroeg in en een uur later met 2 vrouwen aan elke hand weer naar buiten.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_175920802
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 13:50 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Is dit allemaal op basis van assumpties of heb je hem daadwerkelijk gevraagd wat er aan de hand is en waarom hij zich plots zo afstandelijk is?
Goede vraag.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  vrijdag 22 december 2017 @ 14:04:05 #211
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175921095
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 13:50 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Is dit allemaal op basis van assumpties of heb je hem daadwerkelijk gevraagd wat er aan de hand is en waarom hij plots zo afstandelijk is?
Ik heb het via via gehoord dat die controller hem zat te plagen en op te hitsen met mij.
  vrijdag 22 december 2017 @ 14:06:52 #212
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175921174
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:04 schreef Mishu het volgende:
Ik heb het via via gehoord
We zijn op een leeftijd dat we niet op basis van verhalen moeten handelen. Hoe weet je of deze geruchten waar zijn? Vraag aan hem hoe de vork in de steel zit.

Om hem nu te negeren op basis van een gerucht. Kom op, je bent beter - en wijzer - dan dit.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 22 december 2017 @ 14:10:05 #213
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175921260
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:06 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

We zijn op een leeftijd dat we niet op basis van verhalen moeten handelen. Hoe weet je of deze geruchten waar zijn? Vraag aan hem hoe de vork in de steel zit.

Om hem nu te negeren op basis van een gerucht. Kom op, je bent beter - en wijzer - dan dit.
Hij zei ook zelf dat hij met een vrouw bezig was toen ik er naar vroeg.

Ik snap niet waarom hij eerst heel verliefd deed/stralen en nu opeens zo. Hij lijkt het ook wel kut te vinden wat hij doet nu. En hij zat helemaal te rationaliseren waarom wij niet bij elkaar zouden passen enzo. Terwijl het daarvoor gewoon gezellig was.
  vrijdag 22 december 2017 @ 14:12:57 #214
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175921353
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:10 schreef Mishu het volgende:
Hij zei ook zelf dat hij met een vrouw bezig was toen ik er naar vroeg. Ik snap niet waarom hij eerst heel verliefd deed/stralen en nu opeens zo. Hij lijkt het ook wel kut te vinden wat hij doet nu. En hij zat helemaal te rationaliseren waarom wij niet bij elkaar zouden passen enzo. Terwijl het daarvoor gewoon gezellig was.
Thanks voor de toevoeging! Nu snap ik dat je niet puur reageert op de geruchten, maar het er ook met hem over hebt gehad.

Als hij aan het rationaliseren/verdedigen is waarom jullie niet bij elkaar passen speelde er inderdaad wel iets in het verleden. Vreemd dat het zo is gelopen! Ben benieuwd wat er echt achter de schermen speelde. Maargoed, soms kom je hier nooit achter.. In ieder geval begrijpelijk dat je er wel klaar mee bent..
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 22 december 2017 @ 14:30:50 #215
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175921757
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:12 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Thanks voor de toevoeging! Nu snap ik dat je niet puur reageert op de geruchten, maar het er ook met hem over hebt gehad.

Als hij aan het rationaliseren/verdedigen is waarom jullie niet bij elkaar passen speelde er inderdaad wel iets in het verleden. Vreemd dat het zo is gelopen! Ben benieuwd wat er echt achter de schermen speelde. Maargoed, soms kom je hier nooit achter.. In ieder geval begrijpelijk dat je er wel klaar mee bent..
Wat stel je je dan voor daarbij?

Ik ga hem in ieder geval proberen te negeren de laatste dagen dat hij hier is op woensdag en donderdag. Kijken hoe die dat vind.
pi_175921920
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:30 schreef Mishu het volgende:

[..]

Wat stel je je dan voor daarbij?

Ik ga hem in ieder geval proberen te negeren de laatste dagen dat hij hier is op woensdag en donderdag. Kijken hoe die dat vind.
Om hem terug te pakken of om toch nog aandacht van hem te vragen? Dit klinkt in ieder geval alsof je hunkert naar dat laatste...
  vrijdag 22 december 2017 @ 14:42:47 #217
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175922014
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:30 schreef Mishu het volgende:
Ik ga hem in ieder geval proberen te negeren de laatste dagen dat hij hier is op woensdag en donderdag. Kijken hoe die dat vind.
Dit klink dan weer heel kinderachtig.. Waarschijnlijk zal hij hier ook doorheen prikken.

Update: Precies wat DW457 dus zegt.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175922084
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 13:00 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Dus gisteren was de herkansing voor de eerste date. Hartstikke gezellig en uiteindelijk lag ze toch gestrekt op de bank. Hè toch.

Met dames die tijdens een date gestrekt gaan op mijn bank heb ik ook ervaring. En dat ging zo ...

Ik: "Ik heb als avondeten blablabla in gedachten, koken duurt ongeveer een half uurtje."
Zij: "Mooi, dan ga ik even liggen pitten op je bank."
Ik: "WTF?! :D"

Sindsdien crasht ze wel vaker op mijn bank. Apart trekje, wel een leuke vriendin geworden verder. _O-

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2017 14:46:29 ]
  vrijdag 22 december 2017 @ 14:49:51 #219
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175922148
Verder klink je ook erg reactief. Het merendeel van wat je doet baseer je op acties van buitenaf. Dit komt op mij niet erg zelfverzekerd over. Alsof je niet zeker weet wat je zelf wilt, waardoor je al snel terugvalt op wat kinderachtige responses, zoals het negeren.

Dit is echt puur op basis van wat ik hier lees, ik ken je niet persoonlijk. Ik bedoel het ook niet aanvallend of beledigend.

Mijn advies is om het proberen los te laten. Probeer je niet anders te gedragen in zijn aanwezigheid. Nogmaals, het kan helpen om wat meer direct met hem hierover te praten. Als je hem bewust negeert bouw je alleen maar ongemakkelijke spanning voor elkaar op. Tenminste, zo zal jij het beleven. Advies: Talk about the elephant in the room. Don't ignore it.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 22 december 2017 @ 14:50:32 #220
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175922161
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:46 schreef Stratotanker het volgende:
Ik: "Ik heb als avondeten blablabla in gedachten, koken duurt ongeveer een half uurtje."
Zij: "Mooi, dan ga ik even liggen pitten op je bank."
Blasphemy! Samen koken is een van de leukere dingen om te doen! :o
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175922474
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:50 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Blasphemy! Samen koken is een van de leukere dingen om te doen! :o
Ja nou, met deze niet. Achteraf blijkt het een sterk staaltje pre-cognitie van d'r. Tegenwoordig rot ik d'r zelf op mijn bank voordat ik haar heel subtiel fileer tijdens mijn magische keuken-acts.
pi_175923404
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:46 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Met dames die tijdens een date gestrekt gaan op mijn bank heb ik ook ervaring. En dat ging zo ...

Ik: "Ik heb als avondeten blablabla in gedachten, koken duurt ongeveer een half uurtje."
Zij: "Mooi, dan ga ik even liggen pitten op je bank."
Ik: "WTF?! :D"

Sindsdien crasht ze wel vaker op mijn bank. Apart trekje, wel een leuke vriendin geworden verder. _O-
pi_175924190
quote:
Nooit geweten dat er een term voor is! :D

Maar in dit geval kijk ik liever een andere film ...

... aan de binnenkant van mijn ogen. O-)
pi_175925744
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:50 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Blasphemy! Samen koken is een van de leukere dingen om te doen! :o
Hell no. Ik ben als Ramsay, gewoon iets voor jezelf doen als ik met messen sta te zwaaien of shit gaat verkeerd.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  vrijdag 22 december 2017 @ 18:35:16 #225
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175927852
Krijg nog een lekker scamberichtje binnen :D

quote:
Hallo Rogier. Ik ben erg blij dat je contact met me hebt opgenomen. Ik ben erg blij om je brief te zien. Ik zal je wat informatie over mezelf vertellen. Nu ben ik 30, ik ben nooit getrouwd geweest. Ik heb een hogere opleiding, ik werk als accountant in een privébedrijf. In mijn vrije tijd kook ik meestal heerlijke dingen, maar ook sport en ander huishoudelijk werk. Ik rook niet en drink bijna niet, behalve tijdens vakanties. Ik hoop dat je dat ook zult doen! Wees niet boos op me, drink je alcoholische dranken? Ik denk dat je alcohol kunt drinken, maar maak er geen misbruik van. Ben je het met me eens? Toch is het beter om te gaan sporten! In deze brief stuur ik je foto's, ik hoop dat je ze leuk vindt? Ik zal je vragen om je foto's naar mij te sturen. Ik zal heel blij zijn als je ze zo vaak mogelijk verzendt. Het zal voor mij nog aangenamer zijn als je me antwoordt en iets over jezelf vertelt, over wat je in je vrije tijd doet? Heb je kinderen? Helaas moet ik nu mijn eerste brief afmaken. Ik heb niet genoeg tijd, omdat ik je schrijf vanaf een werkende computer. Ik hoop op uw begrip van mijn taal, evenals uw antwoord. Ik kijk uit naar je brief, Anna
Welke Nigeriaan zou dit geschreven hebben?
pi_175927907
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 18:35 schreef Hexagon het volgende:
Krijg nog een lekker scamberichtje binnen :D

[..]

Welke Nigeriaan zou dit geschreven hebben?
Goede vraag, Rogier!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 22 december 2017 @ 18:45:42 #227
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175928091
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 18:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

Goede vraag, Rogier!
Zitten ook van die typische foto's bij van zo'n verlopen oostblok blondine.

Duidelijk gericht aan de niet zo snuggere mannen onder ons.
  vrijdag 22 december 2017 @ 18:51:45 #228
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175928207
Kan ook van een oost Europese dame zijn hoor.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 22 december 2017 @ 18:53:27 #229
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175928254
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 18:51 schreef MissButterflyy het volgende:
Kan ook van een oost Europese dame zijn hoor.
Jij twijfelt aan de nepheid?
  vrijdag 22 december 2017 @ 19:20:59 #230
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175928958
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 18:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Jij twijfelt aan de nepheid?
is niet de eerste keer
  vrijdag 22 december 2017 @ 20:17:48 #231
33356 KitteKat
Kittekat voor een fitte kat
pi_175930123
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 18:35 schreef Hexagon het volgende:
Krijg nog een lekker scamberichtje binnen :D

[..]

Welke Nigeriaan zou dit geschreven hebben?
Ik denk dat het vanuit het Engels naar het Nederlands is vertaald met Google translate.
  vrijdag 22 december 2017 @ 22:22:10 #232
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_175934434
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 20:17 schreef KitteKat het volgende:

[..]

Ik denk dat het vanuit het Engels naar het Nederlands is vertaald met Google translate.
Joh?
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_175936230
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 13:04 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Hmm, bij een eerste date al? Zou een afknapper zijn voor mij.

Natuurlijk probeer je als man-zijne wel 'zo ver mogelijk te komen', maar ik vind het alleen maar leuk als een dame niet eens wilt zoenen tijdens de eerste date. Toont karakter en houdt het spel wat meer levend.
Tot een ander wel initiatief durft te nemen en is je kans verkeken. Hoeft niet altijd zo te zijn hoor, maar bij mij regelmatig voorgekomen helaas.

Dus als ik merk dat ze wel wil knuffelen / zoenen en ik wil dat ook bij haar, dan ga ik ervoor.

Heb vaak kansen laten liggen, weer van geleerd :).
pi_175939128
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 09:31 schreef Mishu het volgende:

[..]

Tja aan de andere kant is hij wel eerlijk. Heb liever dit dat een klootzak die zich voordoet als zachte jongen en dan opeens toch een seksbeluste eikel te zijn (collega).

Als ik in de trein kijk zie ik alleen maar mooie single vrouwen die gewoon naar hun werk gaan en wat wij/zij dan qua shit wbt dating over zich heen krijgen is eigenlijk onterecht. Ze zien er beter uit dan de meeste mannen. Ik ben wel een beetje klaar met die arrogante zelfoverschatting van mannen. Ze weten dat wij kwetsbaar zijn (kinderwens en beperkte houdbaarheid) en ze maken er gewoon misbruik van. Af en toe vraag ik me af waarom ik niet gewoon een donor neem...
Wat the fuck is dit nou weer. Ze maken er misbruik van met beperkte houdbaarheid. Ik weet niet wat ik lees. Als je een vrouw bent heb je A zat keus en B als je dan een kinderwens hebt en je moet snelheid maken dan heb je ergens de verkeerde afslag genomen want dan had je m.i. eerder een kerel aan de haak moeten slaan.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zaterdag 23 december 2017 @ 01:42:52 #235
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_175939188
Is er ook een topic voor pareltjes van gesprekken op datingapps? Ik heb er wel een paar. :D
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_175939208
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 23:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Tot een ander wel initiatief durft te nemen en is je kans verkeken. Hoeft niet altijd zo te zijn hoor, maar bij mij regelmatig voorgekomen helaas.

Dus als ik merk dat ze wel wil knuffelen / zoenen en ik wil dat ook bij haar, dan ga ik ervoor.

Heb vaak kansen laten liggen, weer van geleerd :).
Dat kan jij zeggen en vinden maar ik heb gemerkt dat ik mijn eigen grenzen moet accepteren. Ik kan die ook prima uitleggen naar een vrouw toe. Als een andere kerel haar betekenisloos wil zoenen, of platte seks wil dan mag hij dat doen. Dan hoef ik haar niet meer. Ik wil iets met betekenis, iets echts. Ik heb geleerd dat ik niet meer naar de wensen en wil van een ander volledig moet dansen maar mijn eigen ding en tempo moet volgen. Anders sta ik voor jan joker mezelf uit te sloven terwijl zij uiteindelijk toch niet wil. Dan baal ik veel harder. Iemand verdient pas wat als het goed voelt.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175939548
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:42 schreef Quotidien het volgende:
Is er ook een topic voor pareltjes van gesprekken op datingapps? Ik heb er wel een paar. :D
Drop maar. Altijd lachen Dat geeft inzicht.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175939870
Kut, ze is hartstikke leuk! 😂 We kijken of er in haar drukke schema voor ze weggaat nog een vervolgdate inpast, maar de kans is klein, helaas.. dan maar 3 maanden aan de telefoon hangen..
pi_175939888
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:44 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat kan jij zeggen en vinden maar ik heb gemerkt dat ik mijn eigen grenzen moet accepteren. Ik kan die ook prima uitleggen naar een vrouw toe. Als een andere kerel haar betekenisloos wil zoenen, of platte seks wil dan mag hij dat doen. Dan hoef ik haar niet meer. Ik wil iets met betekenis, iets echts. Ik heb geleerd dat ik niet meer naar de wensen en wil van een ander volledig moet dansen maar mijn eigen ding en tempo moet volgen. Anders sta ik voor jan joker mezelf uit te sloven terwijl zij uiteindelijk toch niet wil. Dan baal ik veel harder. Iemand verdient pas wat als het goed voelt.
Dan gaat ze aan je neus voorbij, zo simpel is het.

Ik zeg nergens dat je je eigen grenzen moet negeren, maar teveel afwachten gaat hem niet worden.

Uiteindelijk dans jij ook naar haar pijpen, of je dat nu wil of niet.

En ik verdien ook heel veel, maar dat betekent niet dat ik het ook krijg ;).
pi_175940149
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 06:03 schreef Themeparktommy het volgende:
Kut, ze is hartstikke leuk! 😂 We kijken of er in haar drukke schema voor ze weggaat nog een vervolgdate inpast, maar de kans is klein, helaas.. dan maar 3 maanden aan de telefoon hangen..
Top dat je toch nog heb kunnen afspreken. En blijkbaar nog leuk ook ^O^
Wel jammer van die drie maanden inderdaad.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175940371
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:44 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat kan jij zeggen en vinden maar ik heb gemerkt dat ik mijn eigen grenzen moet accepteren. Ik kan die ook prima uitleggen naar een vrouw toe. Als een andere kerel haar betekenisloos wil zoenen, of platte seks wil dan mag hij dat doen. Dan hoef ik haar niet meer. Ik wil iets met betekenis, iets echts. Ik heb geleerd dat ik niet meer naar de wensen en wil van een ander volledig moet dansen maar mijn eigen ding en tempo moet volgen. Anders sta ik voor jan joker mezelf uit te sloven terwijl zij uiteindelijk toch niet wil. Dan baal ik veel hardere. Iemand verdient pas wat als het goed voelt.
Als iemand de leukste vrouw van de wereld is, maar voor jouw gevoel te snel seks initieert "hoef je haar niet meer"? :D

Dan was het toch al niet zoveel waard lijkt mij.
pi_175941598
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 06:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dan gaat ze aan je neus voorbij, zo simpel is het.

Ik zeg nergens dat je je eigen grenzen moet negeren, maar teveel afwachten gaat hem niet worden.

Uiteindelijk dans jij ook naar haar pijpen, of je dat nu wil of niet.

En ik verdien ook heel veel, maar dat betekent niet dat ik het ook krijg ;).
Als er iets is wat ik heb opgestoken van dit hele datinggebeuren dan is het wel dat mijn grenzen bijzonder elastisch blijken. Voordat ik daarachter kwam moest ik eerst deze grenzen negeren. Althans, ik was wel bewust van mijn grenzen maar ik handelde er niet naar. Ik merk dat mensen persoonlijke grenzen vaak reactief naar aanleiding van het gedrag van een ander bepalen. Vaak blijkt dit proces erg ad-hoc omdat ze 'triggerd' zijn en als gevolg weinig concreet gekaderd.

Ofwel, mensen laten zich een reactie ontlokken. Grenzen die ontlokt kunnen worden zijn wat mij betreft slechte grenzen. Mijn grenzen worden bepaald door wie ik ben, wat ik doe en wat ik wil. Niet als gevolg van een ander. Alles wat ontlokt kan worden geeft dan blijkbaar een krachtig inzicht in mijn karakter. Hierdoor blijkt het vaak niet eens nodig om te handelen naar reactieve grenzen.

Het is het idee van "Wat jij doet moet je zelf weten, maar ik heb het toch wel leuk en ik blijf ook gewoon leuk doen". Het is voor mij de fundering voor de inhoudsloze kreet "Gewoon positief blijven johhh!". Bewustwording van dit inzicht vond ik erg prettig in elk geval. In je remi - gezellig met je grenzen - op de bank zitten kan altijd nog. Maar dat blijkt vaak niet nodig.

Lang verhaal zeg, boeit me niets. Je leest toch wel. Groetjens! *D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2017 10:52:03 ]
  zaterdag 23 december 2017 @ 12:40:28 #243
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175943356
Gisteren tijdens de kerstborrel met collega's was mijn vrijgezelzijn het onderwerp van gesprek :') Ze konden het maar niet begrijpen. Ze maakten zich er drukker om dan ikzelf ooit heb gedaan :')

Leave me alone ;(
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_175944194
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Gisteren tijdens de kerstborrel met collega's was mijn vrijgezelzijn het onderwerp van gesprek :') Ze konden het maar niet begrijpen. Ze maakten zich er drukker om dan ikzelf ooit heb gedaan :')

Leave me alone ;(
Lekker ongemakkelijk zit je daar dan bij ja. Maar het is vast lief bedoeld.
  zaterdag 23 december 2017 @ 14:18:25 #245
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_175945355
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Gisteren tijdens de kerstborrel met collega's was mijn vrijgezelzijn het onderwerp van gesprek :') Ze konden het maar niet begrijpen. Ze maakten zich er drukker om dan ikzelf ooit heb gedaan :')

Leave me alone ;(
Hadden ze ook een "oplossing"?
  zaterdag 23 december 2017 @ 15:31:18 #246
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175947025
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Lekker ongemakkelijk zit je daar dan bij ja. Maar het is vast lief bedoeld.
Ja dat wel. Maar was soms wel erg ongemakkelijk :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 23 december 2017 @ 15:33:34 #247
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175947073
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hadden ze ook een "oplossing"?
Daten met een collega die er niet bij was. Ze wilden me koppelen :')

Mijn probleem is vooral dat ik niet zo snel verliefd word. Heb in 2017 niet gedate. Wil in 2018 hier weer actiever in worden. Laat dat maar mijn goede voornemen zijn :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 23 december 2017 @ 15:48:32 #248
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_175947447
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 december 2017 15:33 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Daten met een collega die er niet bij was. Ze wilden me koppelen :')

Mijn probleem is vooral dat ik niet zo snel verliefd word. Heb in 2017 niet gedate. Wil in 2018 hier weer actiever in worden. Laat dat maar mijn goede voornemen zijn :')
Snap 'm helemaal :Y
Wel behoefte dus weer aan daten?
  zaterdag 23 december 2017 @ 16:39:27 #249
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175948972
Nou, ik heb een plan voor woensdag. Normaal komt hij mij om 12:30 uur ophalen voor de lunch. Ik ga gewoon om
12:00 uur zelf alleen lunchen en als hij iets erover zegt zeg ik gewoon dat hij misschien dat andere meisje waar hij mee zat te appen mee kan vragen voor pauze. Dus. Ben er klaar mee.
  zaterdag 23 december 2017 @ 16:48:09 #250
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175949200
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:39 schreef Mishu het volgende:
Nou, ik heb een plan voor woensdag. Normaal komt hij mij om 12:30 uur ophalen voor de lunch. Ik ga gewoon om
12:00 uur zelf alleen lunchen en als hij iets erover zegt zeg ik gewoon dat hij misschien dat andere meisje waar hij mee zat te appen mee kan vragen voor pauze. Dus. Ben er klaar mee.
Als je er klaar mee zou zijn zou je gewoon nee zeggen en klaar.
Jij vindt deze aandacht veel te mooi allemaal.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 23 december 2017 @ 17:07:53 #251
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175949730
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:48 schreef Molo het volgende:

[..]

Als je er klaar mee zou zijn zou je gewoon nee zeggen en klaar.
Jij vindt deze aandacht veel te mooi allemaal.
Nou ik vind best dat ik mag laten blijken dat ik not amused ben. Wel een beetje flirten met anderen en dan maar erop vertrouwen dat ik klaar sta om gezellig te doen als het niet lukt.

Sowieso als ik nu opeens 'nee' zeg zou het al opvallen.
  zaterdag 23 december 2017 @ 17:14:28 #252
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175949968
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:07 schreef Mishu het volgende:

[..]

Nou ik vind best dat ik mag laten blijken dat ik not amused ben. Wel een beetje flirten met anderen en dan maar erop vertrouwen dat ik klaar sta om gezellig te doen als het niet lukt.

Sowieso als ik nu opeens 'nee' zeg zou het al opvallen.
Spreek het gewoon uit ipv dat vage gedoe joh
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 23 december 2017 @ 17:17:09 #253
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_175950053
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:07 schreef Mishu het volgende:

[..]

Nou ik vind best dat ik mag laten blijken dat ik not amused ben. Wel een beetje flirten met anderen en dan maar erop vertrouwen dat ik klaar sta om gezellig te doen als het niet lukt.

Sowieso als ik nu opeens 'nee' zeg zou het al opvallen.
Maar er is toch niets gebeurt??? Jij hebt niet laten blijken dat je hem leuk vindt, jullie zijn niet op date geweest. Jullie zijn gewoon collega's die samen lunchen.
Ik snap het probleem niet. Ga gewoon lunchen. Je maakt problemen die er niet zijn.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  zaterdag 23 december 2017 @ 17:18:15 #254
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175950093
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:07 schreef Mishu het volgende:

[..]

Nou ik vind best dat ik mag laten blijken dat ik not amused ben. Wel een beetje flirten met anderen en dan maar erop vertrouwen dat ik klaar sta om gezellig te doen als het niet lukt.

Sowieso als ik nu opeens 'nee' zeg zou het al opvallen.
jij bent echt een idioot
  zaterdag 23 december 2017 @ 17:22:26 #255
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175950241
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 15:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Snap 'm helemaal :Y
Wel behoefte dus weer aan daten?
Ja dat wel :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_175950664
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:39 schreef Mishu het volgende:
Nou, ik heb een plan voor woensdag. Normaal komt hij mij om 12:30 uur ophalen voor de lunch. Ik ga gewoon om
12:00 uur zelf alleen lunchen en als hij iets erover zegt zeg ik gewoon dat hij misschien dat andere meisje waar hij mee zat te appen mee kan vragen voor pauze. Dus. Ben er klaar mee.
Zeg dat dan gewoon ipv spelletjes spelen.
pi_175951414
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:07 schreef Mishu het volgende:

[..]

Nou ik vind best dat ik mag laten blijken dat ik not amused ben. Wel een beetje flirten met anderen en dan maar erop vertrouwen dat ik klaar sta om gezellig te doen als het niet lukt.

Sowieso als ik nu opeens 'nee' zeg zou het al opvallen.
Grinnik, zo sneu en wanhopig op zoek naar aandacht :') je bent net 16, of niet?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2017 18:05:43 ]
  zaterdag 23 december 2017 @ 18:05:44 #258
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175951433
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:17 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Maar er is toch niets gebeurt??? Jij hebt niet laten blijken dat je hem leuk vindt, jullie zijn niet op date geweest. Jullie zijn gewoon collega's die samen lunchen.
Ik snap het probleem niet. Ga gewoon lunchen. Je maakt problemen die er niet zijn.
Iedereen zag dat wij het leuk hadden en toen is die andere collega gaan stoken. Nu mag hij even de laatste twee dagen alleen gaan lunchen wat mij betreft.
  zaterdag 23 december 2017 @ 18:08:03 #259
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_175951476
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:39 schreef Somberling het volgende:

[..]

Zeg dat dan gewoon ipv spelletjes spelen.
Passief-agressief zijn is blijkbaar makkelijker voor Mishu. Wedden dat die man zo dadelijk nog steeds niet snapt wat er aan de hand is.
  zaterdag 23 december 2017 @ 18:08:08 #260
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_175951478
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 18:05 schreef Mishu het volgende:

[..]

Iedereen zag dat wij het leuk hadden en toen is die andere collega gaan stoken. Nu mag hij even de laatste twee dagen alleen gaan lunchen wat mij betreft.
Ja maar... je kunt het toch evengoed leuk hebben? Die andere collega heeft er niets mee te maken. Misschien vind hij het gewoon gezellig met je als vrienden en wil hij niet met je op date omdat hij liever die vriendschap heeft.
Hij mag sowieso daten/flirten/appen met wie hij dat wil. heb jij niets over te zeggen.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_175951488
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:39 schreef Mishu het volgende:
Nou, ik heb een plan voor woensdag. Normaal komt hij mij om 12:30 uur ophalen voor de lunch. Ik ga gewoon om
12:00 uur zelf alleen lunchen en als hij iets erover zegt zeg ik gewoon dat hij misschien dat andere meisje waar hij mee zat te appen mee kan vragen voor pauze. Dus. Ben er klaar mee.
Hoe kinderachtig en jaloers ben je?

Als je wat had gewild van hem, dan had je actie moeten ondernemen. Dat heb je niet gedaan omdat je onzeker bent.

Dus richt hij zijn pijlen op een ander en ik geef hem groot gelijk!
pi_175951516
Klinkt niet zo gezellig zo vlak voor de kerst : (
  zaterdag 23 december 2017 @ 18:27:40 #263
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_175952019
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 18:05 schreef DW457 het volgende:

[..]

Grinnik, zo sneu en wanhopig op zoek naar aandacht :') je bent net 16, of niet?
Als hij ongemakkelijk doet denken dat hij een stijve heeft? Hooguit 14.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zaterdag 23 december 2017 @ 18:31:42 #264
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_175952117
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:22 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ja dat wel :)
Hopen dan dat 2018 dagtaak brengen ^O^
pi_175952349
Woensdag weer een date. Zij is voor Heerenveen, ik voor FC Groningen. Ben benieuwd.
  zaterdag 23 december 2017 @ 19:34:21 #266
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175953445
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 18:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hopen dan dat 2018 dagtaak brengen ^O^
Haha eerst maar eens 1 :+
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 23 december 2017 @ 19:39:59 #267
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_175953582
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 december 2017 19:34 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Haha eerst maar eens 1 :+
Lol, dat had moeten staan:
Dat 2018 dat gaat brengen _O-
  zaterdag 23 december 2017 @ 19:44:43 #268
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175953700
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 19:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Lol, dat had moeten staan:
Dat 2018 dat gaat brengen _O-
:D

Auto-correct *O*
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 23 december 2017 @ 20:42:17 #269
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175955350
Date met het nerdmeisje gehad. Was heel leuk, er is gezoend.

Ontzettend lieve en pittige meid met droge humor. Groot en een beetje stevig. Grote ogen achter bril en ontzettend mooi rood haar. O+

Heeft wel maar weinig ervaring met mannen. Dus een beetje voorzichtig doen dan maar.

2e date gaan we plannen, heb er zin in.
  zaterdag 23 december 2017 @ 20:43:44 #270
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175955416
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 20:42 schreef Hexagon het volgende:
Date met het nerdmeisje gehad. Was heel leuk, er is gezoend.

Ontzettend lieve en pittige meid met droge humor. Groot en een beetje stevig. Grote ogen achter bril en ontzettend mooi rood haar. O+

Heeft wel maar weinig ervaring met mannen. Dus een beetje voorzichtig doen dan maar.

2e date gaan we plannen, heb er zin in.
*O*
pi_175961872
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 20:42 schreef Hexagon het volgende:
Date met het nerdmeisje gehad. Was heel leuk, er is gezoend.

Ontzettend lieve en pittige meid met droge humor. Groot en een beetje stevig. Grote ogen achter bril en ontzettend mooi rood haar. O+

Heeft wel maar weinig ervaring met mannen. Dus een beetje voorzichtig doen dan maar.

2e date gaan we plannen, heb er zin in.
Ik ben er weer achter gekomen hoe erg een mietje ik eigenlijk ben als het gaat om vrouwen...

Dit gebeurde er bij het afscheid van de afgelopen date:

Date was afgelopen, vonden het beide volgens mij wel een succes. We liepen naar de bus, en op gegeven moment moest we splitten dus bleven we even staan.. toen begon ik zenuwachtig te worden en dat had ze gelijk door, toen vroeg ze of ik misschien wat probeerde te zeggen. Dus ik mompelend dat ik dit niet vaak doe en dat ik zei dat ik het wel heel leuk vond en dat ik eigenlijk baalde daarvan want het was een stuk makkelijker geweest als het niet leuk was (ja dat heb ik echt gezegd! :') ). Toen begon ze te lachen en stonden we elkaar een beetje aan te kijken. Toen zei ik iets van dat ik haar eigenlijk wilde zoenen, toen lachte ze, en ik had het gevoel dat ze ook wel wilde, maar ze leek echt op mijn move te wachten. Toen ik eindelijk de ballen had om wat dichter bij te gaan staan zei ze dat ik haar wel 3 zoenen op haar wang mocht geven... Dus toen gaf ik die maar Haha! Wat een mietje! :X

Wellicht is er nog kans dat we nog een date kunnen plannen voor haar reis, maar ik zie het somber in :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door Themeparktommy op 23-12-2017 23:48:28 ]
pi_175961946
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:22 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ja dat wel :)
Wanneer kun je?
  zaterdag 23 december 2017 @ 23:51:22 #273
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_175962268
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 23:40 schreef Themeparktommy het volgende:
zToen zei ik iets van dat ik haar eigenlijk wilde zoenen, toen lachte ze, en ik had het gevoel dat ze ook wel wilde, maar ze leek echt op mijn mooie te wachten. Toen ik eindelijk de ballen had om wat dichter bij te gaan staan zei ze dat ik haar wel 3 zoenen op haar wang mocht geven... Dus toen gaf ik die maar Haha! Wat een mietje! :X

Ja of ze vond je beetje zielig / schattig en meer niet. En had ze zo iets van, ach drie zoentjes overleef ik wel. Want als zij ook had willen zoenen had ze zelf wel het initiatief genomen.

Ook een optie natuurlijk.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_175962401
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 23:40 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik ben er weer achter gekomen hoe erg een mietje ik eigenlijk ben als het gaat om vrouwen...

Dit gebeurde er bij het afscheid van de afgelopen date:

Date was afgelopen, vonden het beide volgens mij wel een succes. We liepen naar de bus, en op gegeven moment moest we splitten dus bleven we even staan.. toen begon ik zenuwachtig te worden en dat had ze gelijk door, toen vroeg ze of ik misschien wat probeerde te zeggen. Dus ik mompelend dat ik dit niet vaak doe en dat ik zei dat ik het wel heel leuk vond en dat ik eigenlijk baalde daarvan want het was een stuk makkelijker geweest als het niet leuk was (ja dat heb ik echt gezegd! :') ). Toen begon ze te lachen en stonden we elkaar een beetje aan te kijken. Toen zei ik iets van dat ik haar eigenlijk wilde zoenen, toen lachte ze, en ik had het gevoel dat ze ook wel wilde, maar ze leek echt op mijn mooie te wachten. Toen ik eindelijk de ballen had om wat dichter bij te gaan staan zei ze dat ik haar wel 3 zoenen op haar wang mocht geven... Dus toen gaf ik die maar Haha! Wat een mietje! :X

Wellicht is er nog kans dat we nog een date kunnen plannen voor haar reis, maar ik zie het somber in :'(
Kerel. _O-

Het voordeel van een fuckup is dat je het kan herstellen. Vanaf hier kan het alleen maar beter worden. En als een fuckup onherstelbaar is dan maakt het toch niet meer uit. Van alles wat je hierna doet kan je alsnog leren. Dus ga ervoor!

Van een afstandje gezien was de situatie enkel komisch, niets ernstig verder hoor. O+
  zaterdag 23 december 2017 @ 23:55:37 #275
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_175962414
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 18:08 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Ja maar... je kunt het toch evengoed leuk hebben? Die andere collega heeft er niets mee te maken. Misschien vind hij het gewoon gezellig met je als vrienden en wil hij niet met je op date omdat hij liever die vriendschap heeft.
Hij mag sowieso daten/flirten/appen met wie hij dat wil. heb jij niets over te zeggen.
Dit dus, en anders moet je vragen of hij een relatie met je wil, zo simpel is het toch :s)
pi_175962577
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 23:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja of ze vond je beetje zielig / schattig en meer niet. En had ze zo iets van, ach drie zoentjes overleef ik wel. Want als zij ook had willen zoenen had ze zelf wel het initiatief genomen.

Ook een optie natuurlijk.
Uiteraard.. Zo voelde het niet... Maarja, je hebt gelijk.. 't is een optie...

quote:
Kerel. _O-

Het voordeel van een fuckup is dat je het kan herstellen. Vanaf hier kan het alleen maar beter worden. En als een fuckup onherstelbaar is dan maakt het toch niet meer uit. Van alles wat je hierna doet kan je alsnog leren. Dus ga ervoor!

Van een afstandje gezien was de situatie enkel komisch, niets ernstig verder hoor. O+
Tja, ik heb gewoon 9 jaar lang dit niet hoeven doen.. Dus het is gewoon lastig daar ineens weer open voor te moeten staan. Ze wil nog steeds een vervolgdate plannen, dus verwacht dat ze het wel leuk genoeg vond dan.
  zondag 24 december 2017 @ 09:33:32 #277
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175965775
Om af te tasten of ze wil zoenen heb ik een soort "testje" dat ik altijd gebruik. Ik streel een beetje over haar arm of rug en kijk of ze dat leuk vind. En dan meld ik dat ik het erg gezellig vond en zoen haar op de wang. Reageert ze dan dan glimlachend en kijkt ze me lief aan, dan maak ik de move.
  zondag 24 december 2017 @ 11:11:03 #278
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175967155
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 23:42 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Wanneer kun je?
31 december.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 24 december 2017 @ 11:52:38 #279
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175967958
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 23:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Tot een ander wel initiatief durft te nemen en is je kans verkeken. Hoeft niet altijd zo te zijn hoor, maar bij mij regelmatig voorgekomen helaas.

Dus als ik merk dat ze wel wil knuffelen / zoenen en ik wil dat ook bij haar, dan ga ik ervoor.

Heb vaak kansen laten liggen, weer van geleerd :)
Ik ben het er mee eens wat je hier zegt, maar dat bedoelde ik niet, hoor. Als wij het initiatief nemen en de vrouw gaat er in mee, natuurlijk gaan we dan verder. Echter - op de lange termijn - waardeer ik het enorm als de vrouw duidelijke grenzen stelt. Deze grens kan al zijn dat ze niet wilt zoenen op de eerste date. Natuurlijk moet de man wel initiatief durven te nemen, anders kunnen je kansen zo verkeken zijn.

Mijn punt ging erover dat ik het aantrekkelijker vind als vrouwen een duidelijke 'nette' grens hebben betreft daten. Geen gezoen op de eerste date, pas seks na een X aantal dates. Natuurlijk proberen wij mannen wel verder te gaan, maar op de lange-termijn is het leuker als vrouwen de rem er een beetje opzetten. Houdt alles nog spannend.

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 06:03 schreef Themeparktommy het volgende:
Kut, ze is hartstikke leuk! 😂 We kijken of er in haar drukke schema voor ze weggaat nog een vervolgdate inpast, maar de kans is klein, helaas.. dan maar 3 maanden aan de telefoon hangen..
Super om te horen! Ben benieuwd hoe het 'vakantie-contact' zal verlopen. Dit soort ervaringen kunnen jullie band enorm versterken, hoe karig het nu ook lijkt te zijn om haar 3 maanden niet te zien.

quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 09:33 schreef Hexagon het volgende:
Om af te tasten of ze wil zoenen heb ik een soort "testje" dat ik altijd gebruik. Ik streel een beetje over haar arm of rug en kijk of ze dat leuk vind. En dan meld ik dat ik het erg gezellig vond en zoen haar op de wang. Reageert ze dan dan glimlachend en kijkt ze me lief aan, dan maak ik de move.
Smooth Operator. :7

Altijd goed om een bepaalde 'routine' hierin te hebben. Geeft houvast en kan de zenuwen volledig elimineren. Op vakanties in het buitenland werkte de cheesy line "I'm trying so hard not to kiss you." super. :D Natuurlijk werkt dit alleen als je het ook op een confidence/seductive manier brengt. Jouw 'test' werkt super in Nederland. Lichaaamstaal zegt alles.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  zondag 24 december 2017 @ 11:58:47 #280
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175968075
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 00:01 schreef Themeparktommy het volgende:
Tja, ik heb gewoon 9 jaar lang dit niet hoeven doen.. Dus het is gewoon lastig daar ineens weer open voor te moeten staan. Ze wil nog steeds een vervolgdate plannen, dus verwacht dat ze het wel leuk genoeg vond dan.
Sowieso heb je ballen dat je eerlijk toegaf wat zenuwachtig te zijn! Hopelijk voel je je tijdens de volgende date meer op je gemak.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 23:40 schreef Themeparktommy het volgende:
Dus ik mompelend dat ik dit niet vaak doe en dat ik zei dat ik het wel heel leuk vond en dat ik eigenlijk baalde daarvan want het was een stuk makkelijker geweest als het niet leuk was
Geweldige opmerking! Baas. _O_
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  zondag 24 december 2017 @ 12:28:27 #281
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175968770
Gisteren date2 gehad. Eerste keer was donderdag. We vonden dat verstoppertje spelen enzo niet nodig was dus gelijk de eerste-de-beste mogelijkheid aangepakt. Heerlijk gegeten.
En daarna naar mijn huis weer.

Heb rond 3 uur toch gevraagd of ze niet ( thuis ) moest gaan slapen ofzo.

Ik dacht: ik kan maar beter nu moeilijk gaan doen ipv morgenvroeg.

Buitenland-date staat hier namelijk zo op de stoep en dan wordt t voor iedereen vrij awkward als ik ze niet op tijd wegkrijg.

Anyway, ze is zeer interessant en woont op 5 minuten.

Tijd om keuzes te maken I guess.
pi_175969009
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 12:28 schreef BeamofLight het volgende:
Gisteren date2 gehad. Eerste keer was donderdag. We vonden dat verstoppertje spelen enzo niet nodig was dus gelijk de eerste-de-beste mogelijkheid aangepakt. Heerlijk gegeten.
En daarna naar mijn huis weer.

Heb rond 3 uur toch gevraagd of ze niet ( thuis ) moest gaan slapen ofzo.

Ik dacht: ik kan maar beter nu moeilijk gaan doen ipv morgenvroeg.

Buitenland-date staat hier namelijk zo op de stoep en dan wordt t voor iedereen vrij awkward als ik ze niet op tijd wegkrijg.

Anyway, ze is zeer interessant en woont op 5 minuten.

Tijd om keuzes te maken I guess.
Tja, of beide niet he..
  zondag 24 december 2017 @ 17:09:40 #283
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175975047
Vorige week trouwens nog een kopje koffie gedronken met mn ex

Zij: "Vind je het geen probleem als jouw dates huisdieren hebben"
Ik "Als ik dat zou hebben zou er geen vrouw meer met me willen daten, ik ben er nog geen een tegengekomen zonder katten"
Zij "Wat? Daar sta ik van te kijken"
Ik "Dat komt vanwege jouw allergie voor harige beesten. Daarmee ben je een zeldzaamheid geworden als single 30 plus vrouw zonder katten"

Kattenfokkers hebben gouden tijden met al die single vrouwen :P
pi_175975492
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 17:09 schreef Hexagon het volgende:
Vorige week trouwens nog een kopje koffie gedronken met mn ex

Zij: "Vind je het geen probleem als jouw dates huisdieren hebben"
Ik "Als ik dat zou hebben zou er geen vrouw meer met me willen daten, ik ben er nog geen een tegengekomen zonder katten"
Zij "Wat? Daar sta ik van te kijken"
Ik "Dat komt vanwege jouw allergie voor harige beesten. Daarmee ben je een zeldzaamheid geworden als single 30 plus vrouw zonder katten"

Kattenfokkers hebben gouden tijden met al die single vrouwen :P
Beetje single vrouw haaltdr klootzak uit het asiel O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175975565
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 11:52 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Ik ben het er mee eens wat je hier zegt, maar dat bedoelde ik niet, hoor. Als wij het initiatief nemen en de vrouw gaat er in mee, natuurlijk gaan we dan verder. Echter - op de lange termijn - waardeer ik het enorm als de vrouw duidelijke grenzen stelt. Deze grens kan al zijn dat ze niet wilt zoenen op de eerste date. Natuurlijk moet de man wel initiatief durven te nemen, anders kunnen je kansen zo verkeken zijn.

Mijn punt ging erover dat ik het aantrekkelijker vind als vrouwen een duidelijke 'nette' grens hebben betreft daten. Geen gezoen op de eerste date, pas seks na een X aantal dates. Natuurlijk proberen wij mannen wel verder te gaan, maar op de lange-termijn is het leuker als vrouwen de rem er een beetje opzetten. Houdt alles nog spannend.

[..]

Super om te horen! Ben benieuwd hoe het 'vakantie-contact' zal verlopen. Dit soort ervaringen kunnen jullie band enorm versterken, hoe karig het nu ook lijkt te zijn om haar 3 maanden niet te zien.

[..]

Smooth Operator. :7

Altijd goed om een bepaalde 'routine' hierin te hebben. Geeft houvast en kan de zenuwen volledig elimineren. Op vakanties in het buitenland werkte de cheesy line "I'm trying so hard not to kiss you." super. :D Natuurlijk werkt dit alleen als je het ook op een confidence/seductive manier brengt. Jouw 'test' werkt super in Nederland. Lichaaamstaal zegt alles.
Christus, de jaren 50 belden. Ze willen hun genderstereotyperingen terug :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175975991
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 12:28 schreef BeamofLight het volgende:
Gisteren date2 gehad. Eerste keer was donderdag. We vonden dat verstoppertje spelen enzo niet nodig was dus gelijk de eerste-de-beste mogelijkheid aangepakt. Heerlijk gegeten.
En daarna naar mijn huis weer.

Heb rond 3 uur toch gevraagd of ze niet ( thuis ) moest gaan slapen ofzo.

Ik dacht: ik kan maar beter nu moeilijk gaan doen ipv morgenvroeg.

Buitenland-date staat hier namelijk zo op de stoep en dan wordt t voor iedereen vrij awkward als ik ze niet op tijd wegkrijg.

Anyway, ze is zeer interessant en woont op 5 minuten.

Tijd om keuzes te maken I guess.
Je vindt iemand zeer interessant maar stuurt haar voor nu weg zodat je een ander binnen kan laten?

Hoop dat ze je allebei niet meer willen.
  zondag 24 december 2017 @ 19:33:07 #287
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175978093
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 17:09 schreef Hexagon het volgende:
Vorige week trouwens nog een kopje koffie gedronken met mn ex

Zij: "Vind je het geen probleem als jouw dates huisdieren hebben"
Ik "Als ik dat zou hebben zou er geen vrouw meer met me willen daten, ik ben er nog geen een tegengekomen zonder katten"
Zij "Wat? Daar sta ik van te kijken"
Ik "Dat komt vanwege jouw allergie voor harige beesten. Daarmee ben je een zeldzaamheid geworden als single 30 plus vrouw zonder katten"

Kattenfokkers hebben gouden tijden met al die single vrouwen :P
Ik ben er idd over aan het denken maar weer een kat aan te schaffen 🤔
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_175978139
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 17:09 schreef Hexagon het volgende:
Vorige week trouwens nog een kopje koffie gedronken met mn ex

Zij: "Vind je het geen probleem als jouw dates huisdieren hebben"
Ik "Als ik dat zou hebben zou er geen vrouw meer met me willen daten, ik ben er nog geen een tegengekomen zonder katten"
Zij "Wat? Daar sta ik van te kijken"
Ik "Dat komt vanwege jouw allergie voor harige beesten. Daarmee ben je een zeldzaamheid geworden als single 30 plus vrouw zonder katten"

Kattenfokkers hebben gouden tijden met al die single vrouwen :P
Verbaast me, gezien de hoeveelheid datingprofielen met reizen als interesse. Toch een stuk lastiger met huisdieren. Een weekje weg niet meegerekend, maar echt lange reizen.
pi_175978289
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:39 schreef Mishu het volgende:
Nou, ik heb een plan voor woensdag. Normaal komt hij mij om 12:30 uur ophalen voor de lunch. Ik ga gewoon om
12:00 uur zelf alleen lunchen en als hij iets erover zegt zeg ik gewoon dat hij misschien dat andere meisje waar hij mee zat te appen mee kan vragen voor pauze. Dus. Ben er klaar mee.
Jij bent 14 of zo?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175981001
Morgen beetje onverwacht een date (overdag). Iemand nog een idee om iets te doen in omgeving Amsterdam? Alles zal al wel vol zitten/gereserveerd zijn :'(
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_175981054
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 21:38 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Morgen beetje onverwacht een date (overdag). Iemand nog een idee om iets te doen in omgeving Amsterdam? Alles zal al wel vol zitten/gereserveerd zijn :'(
schaatsen op museumplein als dat open is
  zondag 24 december 2017 @ 22:18:37 #292
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_175981772
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:39 schreef Mishu het volgende:
Nou, ik heb een plan voor woensdag. Normaal komt hij mij om 12:30 uur ophalen voor de lunch. Ik ga gewoon om
12:00 uur zelf alleen lunchen en als hij iets erover zegt zeg ik gewoon dat hij misschien dat andere meisje waar hij mee zat te appen mee kan vragen voor pauze. Dus. Ben er klaar mee.
Dit is echt het meest zielige ever
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_175981980
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 21:38 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Morgen beetje onverwacht een date (overdag). Iemand nog een idee om iets te doen in omgeving Amsterdam? Alles zal al wel vol zitten/gereserveerd zijn :'(
Amsterdam Light festival?
pi_175982590
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 21:38 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Morgen beetje onverwacht een date (overdag). Iemand nog een idee om iets te doen in omgeving Amsterdam? Alles zal al wel vol zitten/gereserveerd zijn :'(
In de RAI is de Amsterdamse winterparade.
Kan je samen in een reuzenrad. :7

Onee foutje, is morgen niet :{

Hier een lijstje met dingen die je kunt doen:
http://www.yourlittleblac(...)s-in-amsterdam-2017/
  zondag 24 december 2017 @ 23:30:46 #295
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_175983255
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 09:31 schreef Mishu het volgende:

[..]

Tja aan de andere kant is hij wel eerlijk. Heb liever dit dat een klootzak die zich voordoet als zachte jongen en dan opeens toch een seksbeluste eikel te zijn (collega).

Als ik in de trein kijk zie ik alleen maar mooie single vrouwen die gewoon naar hun werk gaan en wat wij/zij dan qua shit wbt dating over zich heen krijgen is eigenlijk onterecht. Ze zien er beter uit dan de meeste mannen. Ik ben wel een beetje klaar met die arrogante zelfoverschatting van mannen. Ze weten dat wij kwetsbaar zijn (kinderwens en beperkte houdbaarheid) en ze maken er gewoon misbruik van. Af en toe vraag ik me af waarom ik niet gewoon een donor neem...
Eerst stellen dat vrouwen knapper zijn dan mannen en vervolgens klagen dat mannen zichzelf overschatten _O-

Waar komt dat toch vandaan dat de doorsnee vrouw zichzelf, of in ieder geval haar eveneens gemiddeld-uitziende seksegenootjes, beduidend knapper vindt dan haar mannelijke evenknie (de gemiddelde man) :?
En ja, nogal wiedes dat die mannen die je wèl lekker vindt, arrogant zijn. Dat zijn de aantrekkelijkste kerels, aangezien je gemiddelde mannen 'meh' vindt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Puntenjager op 25-12-2017 00:08:49 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 25 december 2017 @ 00:29:19 #296
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_175984390
Ben ik dan raar als ik reizen als prio niet op m'n bucketlist heb staan?
Oude user in een nieuw jasje.
pi_175985286
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 00:29 schreef pitebuell85 het volgende:
Ben ik dan raar als ik reizen als prio niet op m'n bucketlist heb staan?
God nee.

:r lonely planet syndroom :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175985297
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 01:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

God nee.

:r lonely planet syndroom :r
En het Lonely attic syndroom
  maandag 25 december 2017 @ 02:39:50 #299
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_175985467
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 01:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

God nee.

:r lonely planet syndroom :r
Bah nee, je zou maar iets van de wereld willen zien.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 25 december 2017 @ 09:20:21 #300
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175986763
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 00:29 schreef pitebuell85 het volgende:
Ben ik dan raar als ik reizen als prio niet op m'n bucketlist heb staan?
Het hoeft geen prio te zijn, maar een man die niet van reizen houdt en niet nieuwsgierig is naar wat er in de wereld te zien is vind ik niet zo aantrekkelijk. Elk jaar dezelfde vakantiebestemming of naar de camping, nah

Ben zelf ook totaal geen huis tuin en keukenvrouw zeg ik zelf maar altijd. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 25 december 2017 @ 09:29:11 #301
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_175986947
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 09:20 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Het hoeft geen prio te zijn, maar een man die niet van reizen houdt en niet nieuwsgierig is naar wat er in de wereld te zien is vind ik niet zo aantrekkelijk. Elk jaar dezelfde vakantiebestemming of naar de camping, nah

Ben zelf ook totaal geen huis tuin en keukenvrouw zeg ik zelf maar altijd. :)
Had mss moeten zeggen dat ik met werk ook al wat gezien heb, en er is ook wel een verschil tussen reizen en vakantie, m'n ex wou elk jaar naar Texel:/
Oude user in een nieuw jasje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')