abonnement Unibet Coolblue
pi_175853211
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 22:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

In Nieuwegein hebben ze inmiddels al een aardig probleem, ook daar is het soms net het wilde westen. Ik heb daarom niet het idee dat ze ook nog eens een keertje al het afval uit Overvecht erbij willen hebben. Dat zal dan wel de andere kant opgaan naar Leidsche Rijn of zo.
Leidsche Rijn is al een slaapstad en die willen het tuig voor hun kinders al helemaal niet hebben.
Als Nieuwegein ze niet wil verkassen ze wel naar Moordrecht, Mijdrecht, Vianen of Houten.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175853322
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 22:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Leidsche Rijn is al een slaapstad en die willen het tuig voor hun kinders al helemaal niet hebben.
Als Nieuwegein ze niet wil verkassen ze wel naar Moordrecht, Mijdrecht, Vianen of Houten.
Nou ja, als het maar gaat wieberen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175853616
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 22:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Leidsche Rijn is al een slaapstad en die willen het tuig voor hun kinders al helemaal niet hebben.
Als Nieuwegein ze niet wil verkassen ze wel naar Moordrecht, Mijdrecht, Vianen of Houten.
Leidsche Rijn is echt een broeinest van lichtgetint tuig.
pi_175853673
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 22:57 schreef madam-april het volgende:

[..]

Leidsche Rijn is echt een broeinest van lichtgetint tuig.
Leidsche rijn is een slaapstad....
pi_175853879
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 22:57 schreef madam-april het volgende:

[..]

Leidsche Rijn is echt een broeinest van lichtgetint tuig.
Daar was toch ook dat homostel weggejaagd terwijl Wolfsen erbij stond en er alleen maar naar keek? Wat een ruggengraatloze burgemeester was dat zeg, om te janken gewoon.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175853998
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 22:57 schreef madam-april het volgende:

[..]

Leidsche Rijn is echt een broeinest van lichtgetint tuig.
Zeg maar gewoon tuig. Of het nu wit, zwart of lichtgetint is, maakt mij niet uit. Ik ben zelf ook lichtgetint maar zeker geen tuig :) (ook niet Marokkaans als jullie dat nog willen weten)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175855784
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 23:07 schreef Hathor het volgende:

[..]

Daar was toch ook dat homostel weggejaagd terwijl Wolfsen erbij stond en er alleen maar naar keek? Wat een ruggengraatloze burgemeester was dat zeg, om te janken gewoon.
Klopt
pi_175855860
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 23:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zeg maar gewoon tuig. Of het nu wit, zwart of lichtgetint is, maakt mij niet uit. Ik ben zelf ook lichtgetint maar zeker geen tuig :) (ook niet Marokkaans als jullie dat nog willen weten)
Ik noem het beestje gewoon bij zijn naam.
  woensdag 20 december 2017 @ 11:13:54 #109
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_175861014
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 15:51 schreef Domnivoor het volgende:
Schietpartijen/moorden in Overvecht:

2017
- Drie gewonden, waarvan één ernstig, bij een schietpartij aan de Japuradreef
- Een man wordt in de nacht geliquideerd in een flatgebouw aan de Faustdreef.
2016
- Ranko Scekic komt om door een kogelregen op de Kretadreef. De liquidatie houdt verband met de 26Koper-zaak, die draait om huurmoorden op bestelling.
- In juni wordt ook een vrouw om het leven gebracht na een relatieruzie in een woning aan de Klipspringerdreef.

2015
- In februari een poging tot moord op de Medusadreef.
- Glazenwasser Willem Woertman, alias Rooie Willem, wordt in de maand november omgebracht in een flat aan de Valparaisodreef.
- Gewonde bij schietpartij op de Tiberdreef.
2014
- Schietpartij op de Atlasdreef in juli.
- Poging tot moord op de Lamadreef in augustus.
2012
- In juli wordt bij een ripdeal een man doodgeschoten in een flat aan de Falklanddreef.
2011
- In maart wordt een drugdealer doodgestoken op de Camera Obscuradreef.
- In januari wordt Orson Asantoe op de Theemsdreef doodgeschoten in zijn Mercedes.

bron:rtvutrecht.nl
Overal, overal,
waar de mocro's zijn , waar de mocro's zijn
overal, overal,
waar de mocro's zijn daar is het knal
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 20 december 2017 @ 11:43:52 #110
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_175861761
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 20 december 2017 @ 15:10:02 #111
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_175866248
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 14:47 schreef Hathor het volgende:

[..]

Mwah...gezien het tijdstip zat ik waarschijnlijk een of andere game te spelen, dan hoor je het geweervuur ook niet boven het zwaardgekletter uit. :') Toen ik nog in de buurt van de Amsterdamse Straatweg woonde ben ik wel een keer wakker geworden van een explosie wat achteraf een handgranaat bleek te zijn die bij een Turks koffiehuis naar binnen was gegooid. :')
Ik woonde toen ook vlakbij dat koffiehuis. Er werd meteen over een racistische aanslag gesproken, maar de dader bleek een Turk te zijn.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_175866368
Die jarenlange ruzie tussen twee grote criminele families (Marokkaans) waar niet lang geleden ook weer een dode bij viel, was dat ook niet in Overvecht? Of was dat ergens anders in Utrecht?
pi_175866453
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:10 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ik woonde toen ook vlakbij dat koffiehuis. Er werd meteen over een racistische aanslag gesproken, maar de dader bleek een Turk te zijn.
Theehuis ook direct gesloten en niet meer open gegaan. Jammer wel, ze hadden echt hele goede hasj.
  woensdag 20 december 2017 @ 16:07:26 #114
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_175867386
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:17 schreef Physsic het volgende:
Die jarenlange ruzie tussen twee grote criminele families (Marokkaans) waar niet lang geleden ook weer een dode bij viel, was dat ook niet in Overvecht? Of was dat ergens anders in Utrecht?
Bedoel je deze? NWS / Dode bij schietpartij in Utrechtse wijk Overvecht
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  zaterdag 30 december 2017 @ 13:22:18 #115
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_176145200
PROVINCIE UTRECHT - Moorden, liquidaties en vermissingen met fatale afloop. Voor de politie Midden-Nederland was het een hectisch jaar. Een terugblik.

[...]

VERGISMOORD
Utrechter Hakim Changachi wordt op 12 januari met een automatisch wapen doodgeschoten in een flatportiek op de Faustdreef in Overvecht. Het lijkt erop dat de daders de verkeerde hebben vermoord, melden ingewijden aan RTV Utrecht. De politie start een groot onderzoek en houdt meerdere mannen aan.

Er is een meevaller voor de recherche. Er wordt een grote hoeveelheid versleutelde informatie onderschept. Het gaat om 700.000 berichten, waarvan er ruim 337.000 ontsleuteld en leesbaar zijn. Ze geven volgens justitie vooral informatie over het doen en laten van de persoon die eigenlijk geliquideerd had moeten worden. De rechtszaak tegen de verdachten loopt nog. De inhoudelijk behandeling is komend jaar.

[...]

LIQUIDATIEPOGING OVERVECHT
Tot slot vorige week. Bij een schietpartij in de Utrechtse wijk Overvecht vallen drie gewonden. Op de Japuradreef wordt op 18 december rond 00.10 uur een rijdende auto onder vuur genomen met een automatisch wapen. Agenten vinden maar liefst 28 hulzen.

Bij de liquidatiepoging raken de twee mannen in de wagen gewond, maar ook een 81-jarige vrouw die er niks mee te maken heeft. Ze ligt in haar woning te slapen en wordt geraakt door een afgeketste kogel. Volgens de politie raakte een kogel haar in haar been. Ze maakt het naar omstandigheden goed.

De dader vluchten in een grijze BMW en stappen over een in Audi A5. Het motief voor de liquidatiepoging is onbekend.

https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1703667/
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_176149425
quote:
Die bedoelde ik inderdaad. Ook Overvecht dus. In die families zijn er over en weer al een hoop aan hun einde gekomen of op z'n minst gewond geraakt.
pi_176149473
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 23:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zeg maar gewoon tuig. Of het nu wit, zwart of lichtgetint is, maakt mij niet uit. Ik ben zelf ook lichtgetint maar zeker geen tuig :) (ook niet Marokkaans als jullie dat nog willen weten)
Dat willen we weten. Maar ook dan zou je normaal kunnen zijn.
pi_176149524
Zolang men elkaar afmaakt zie ik de problemen niet echt. En dat zie je meer tegenwoordig.
  zaterdag 30 december 2017 @ 19:23:31 #119
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_176158730
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 15:35 schreef Jaroon het volgende:
Zolang men elkaar afmaakt zie ik de problemen niet echt. En dat zie je meer tegenwoordig.
Als criminelen elkaar overhoop schieten lost het probleem zichzelf op ^O^
Maar bij de laatste schietpartij is ook een buurtbewoner gewond geraakt.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_176158886
Ik sprak deze week iemand die zijn best wel oude ouders gaan verhuizen uit Overvecht omdat ze het gevoel hebben in het Wilde Westen te wonen. Die mensen woonden daar al dertig jaar, best wel maf zeg.

Ik was vanmiddag op het winkelcentrum, ze moeten die hele wijk maar opheffen, wat een armoe
-nee-
pi_176159304
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 december 2017 19:27 schreef Marsenal het volgende:
Ik sprak deze week iemand die zijn best wel oude ouders gaan verhuizen uit Overvecht omdat ze het gevoel hebben in het Wilde Westen te wonen. Die mensen woonden daar al dertig jaar, best wel maf zeg.

Ik was vanmiddag op het winkelcentrum, ze moeten die hele wijk maar opheffen, wat een armoe
Aansteller er is niks mis met dat winkelcentrum. Hooguit dat het aantal allochtonen hoger is dan elders.
pi_176159458
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 19:37 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Aansteller er is niks mis met dat winkelcentrum. Hooguit dat het aantal allochtonen hoger is dan elders.
Het gaat mij om de sfeer, meer niet. Wat een kutplek.
-nee-
pi_176161586
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 19:40 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Het gaat mij om de sfeer, meer niet. Wat een kutplek.
vond het altijd een prima winkelcentrum
pi_176162545
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 19:23 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Als criminelen elkaar overhoop schieten lost het probleem zichzelf op ^O^
Maar bij de laatste schietpartij is ook een buurtbewoner gewond geraakt.
Dat is minder. Moet je ook niet in de weg lopen. Of daar wonen. Alles is een keus.
pi_176163517
38 jaar in Utrecht gewoond. Nu tien jaar weg. Onlangs was ik op een late zaterdagavond bij de Mac in Overvecht en daar voelde het heel vreemd als enige "witte" Nederlander. Ik kreeg echt het gevoel dat de clientèle vond dat ik er niet thuis hoorde. Achter de counter btw ook een paar "witte" Hollanders.
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')