abonnement Unibet Coolblue
pi_175805040
Beste medeFOK!kers ik zit met een groot probleem en ik hoop eigenlijk dat jullie met mij meekunnen denken of me eventueel tips kunnen geven.

Ik ben een student, momenteel zit ik in mijn 3e jaar op het GLU en is het de bedoeling dat ik een stage vind, op school hebben wij het ''Bureau Bedrijfscontacten'' je moet zelf een aantal voorkeuren geven en zij koppelen je dan aan 1 bedrijf. Het is dus niet de bedoeling dat wij zelf bedrijven contacteren.. ik heb nu al een aantal bedrijven gehad maar het is allemaal niks geworden. Zelf word ik er een beetje moedeloos van omdat ik nu nog maar 3/4 weken heb om iets te zoeken terwijl het soms al 2/3 weken kan duren voordat een bedrijf eindelijk iets van zich laat horen.

Hierbij is het ook nog eens zo dat als ik geen stage vind voor 29 januari zij mij en andere studenten terug zullen plaatsen naar het 2e leerjaar, dit betekend dus dat ik een jaar studievertraging oploop en dit niet eens aan mezelf te danken heb.

Ik kamp met erge motivatie problemen omdat dit jaar helemaal voor niks lijkt te zijn, ik hou heel erg van het vak wat ik aan het leren ben en vind het daarom ook jammer dat het zo slecht gaat.

Hebben jullie misschien tips? en weet een van jullie misschien of het is toegestaan om mij en andere terug te plaatsen naar een vorig jaar?

Groetjes, Ch7myr
pi_175805147
Wat is het GLU?
pi_175805159
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 10:21 schreef DoubleDip het volgende:
Wat is het GLU?
Grafisch Lyceum Utrecht
pi_175805201
Er worden stages voor je gezocht, jij komt daar op gesprek en vervolgens wordt het niks?

En dat ligt dan aan een ander? :') Ze zoeken die fucking stages voor je man, dat jij die gesprekken verneukt kan het GLU niks aan doen _O-
pi_175805246
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 10:24 schreef d4v1d het volgende:
Er worden stages voor je gezocht, jij komt daar op gesprek en vervolgens wordt het niks?