abonnement Unibet Coolblue
  maandag 18 december 2017 @ 23:48:45 #51
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_175826568
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 23:41 schreef Kniertje22 het volgende:
Ik snap ‘t allemaal niet.
Dat is denk ik ook de bedoeling, ik vermoed dat ze met stille trom willen vertrekken.
So we just called him Fred
  † In Memoriam † maandag 18 december 2017 @ 23:50:08 #52
43556 miss_dynastie
pi_175826613
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 23:41 schreef Kniertje22 het volgende:
Ik snap het hele verhaal van Addy en Astrid niet zo goed....
Het ‘strandfeest’ was volgens mij op 17 november. Daar zeggen ze dat ze nog lekker een campingseizoen gaan draaien, dat ze gaan reizen en dat ze de beslissing aan de kinderen overlaten, op hun laatste schooldag in december. Maar; “één ding is zeker, we gaan niet terug naar Nederland”.

Een week later (24 november, een dag voor de laatste opnames en ruim voor de laatste schooldag) zetten ze hun huis + inboedel, het sanitairgebouw én de cabaña te koop. Twee weken later wordt alles nogmaals te koop gezet, voor $ 5.000 minder en met de melding dat het grote huis ontmanteld is. Volgens mij heb je dan wel al een besluit genomen...

En hóe willen ze dan een campingseizoen draaien?? Ze hebben op dit moment zelf al geen plek meer om te wonen. (Waar verblijven ze nu??) Als de boel verkocht is/wordt, hebben de campinggasten geen sanitair meer en de cabaña kunnen ze dus ook niet meer verhuren. En hoe wil je een camping (en stroopwafelimperium) runnen als je op reis bent?? En als ‘de kinderen’ besluiten dat ze in Chili willen blijven, waar gaan ze dan naartoe? Ze hebben niks meer.
Ik snap ‘t allemaal niet.
Zoveel mogelijk geld eruit trekken en zo lang mogelijk uit het zicht van de schuldeisers...

Misschien straks door als het vierde gezin in het nieuwe seizoen? :+
pi_175829717
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 23:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zoveel mogelijk geld eruit trekken en zo lang mogelijk uit het zicht van de schuldeisers...

Misschien straks door als het vierde gezin in het nieuwe seizoen? :+
Volgens Addy fans is alles opgelost, toch knap, scholen stopzetten, met een hoop schulden naar Chili en zonder inkomen het 7 maanden later vlak voor een rechstzaak oplossen, denk dat Talpa mee heeft betaald en dat er nog meer open staat bij vooral de belastingdienst, die zullen programma ook volgen en is de 75000 euro wel belastingvrij?
life is like a box of chocolates
pi_175830176
Ik kon gister niet kijken, wat gaan de families na het jaar nu doen??
pi_175830222
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 08:32 schreef Koningin het volgende:
Ik kon gister niet kijken, wat gaan de families na het jaar nu doen??
Hier kan je de twee afleveringen van gisteren (nr. 51 en 52) alsnog bekijken:
http://www.uitzendinggemi(...)emaal_Het_Einde.html

:)
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_175830324
De kinderen beslissen maarrrr één ding is zeker, we gaan niet terug naar NL! Wtf man ik vind het zo zielig voor die kinderen ze hebben totaal niks daar buiten hun broertje/zusjes om. “We” willen het land nog gaan ontdekken, joh JIJ wilt het land ontdekken en de rest wilt naar NL, haal die ongelofelijke grote plaat eens voor je kop vandaan.
pi_175830605
Jeroen bij zijn yogales 'we worden gefilmd voor the Travelling Yoga Family'. Nee. Je wordt, samen met drie andere gezinnen gefilmd voor Helemaal het Einde, waar je jezelf voor opgegeven hebt. Wat een trieste man. Tweede uitzending hebben hij en Linda het over 'ons bedrijf uitbouwen'. Dus the Travelling Yoga Family is nu een bedrijf... Hoe ze zich voordoen en hoe ze werkelijk zijn, ze zijn hun eigen tegenpool.
pi_175831309
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 23:41 schreef Kniertje22 het volgende:
Ik snap het hele verhaal van Addy en Astrid niet zo goed....
Het ‘strandfeest’ was volgens mij op 17 november. Daar zeggen ze dat ze nog lekker een campingseizoen gaan draaien, dat ze gaan reizen en dat ze de beslissing aan de kinderen overlaten, op hun laatste schooldag in december. Maar; “één ding is zeker, we gaan niet terug naar Nederland”.

Een week later (24 november, een dag voor de laatste opnames en ruim voor de laatste schooldag) zetten ze hun huis + inboedel, het sanitairgebouw én de cabaña te koop. Twee weken later wordt alles nogmaals te koop gezet, voor $ 5.000.000 minder en met de melding dat het grote huis ontmanteld is. Volgens mij heb je dan wel al een besluit genomen...

En hóe willen ze dan een campingseizoen draaien?? Ze hebben op dit moment zelf al geen plek meer om te wonen. (Waar verblijven ze nu??) Als de boel verkocht is/wordt, hebben de campinggasten geen sanitair meer en de cabaña kunnen ze dus ook niet meer verhuren. En hoe wil je een camping (en stroopwafelimperium) runnen als je op reis bent?? En als ‘de kinderen’ besluiten dat ze in Chili willen blijven, waar gaan ze dan naartoe? Ze hebben niks meer.
Ik snap ‘t allemaal niet.
Er begint mij opeens iets te dagen... Noem me een aluhoedje, maarreh...

• De situatie rondom de toekomst van de Van Wichens in Chili is onduidelijk. De laatste uitzending hing aan elkaar van vage uitspraken en plannen
• Die camping, stroopwafels en alle andere initiatieven zijn natuurlijk kansloos
• In de nieuwe serie in Kaapverdië stuiten de drie gearriveerde gezinnen op een mysterieuze vierde tent.
• Het zogenaamde 'vierde gezin' wordt in de media helemaal niet voorgesteld door RTL. Ook al zou dit gezin door omstandigheden later aanhaken, dan is er geen enkele reden om niet alvast een foto en bio te delen. Tenzij hun identiteit nog even geheim moet blijven natuurlijk...

En last but not least:

De drie nieuwe gezinnen merken op dat de mystery-tent het grootst van allemaal is. Zou dit wellicht komen omdat het om huisvesting voor een groot gezin gaat? Een gezin bestaande uit, ik doe maar een gooi, zés personen? :-) Nogmaals, noem me paranoia maar ik vermoed dat Addy en z'n disfunctionele gezin nog even wat dingetjes gaan afronden en vervolgens halverwege januari vrolijk opduiken op dat tropische eiland!

[ Bericht 0% gewijzigd door roberthoman op 19-12-2017 10:02:32 ]
pi_175831374
Alsjeblieft niet zeg
SOONY
pi_175831404
Roberthoman, Dat is precies wat ik ook denk!
pi_175831458
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 09:54 schreef roberthoman het volgende:

[..]

De drie nieuwe gezinnen merken op dat de mystery-tent het grootst van allemaal is. Zou dit wellicht komen omdat het om huisvesting voor een groot gezin gaat? Een gezin bestaande uit, ik doe maar een gooi, zés personen? :-) Nogmaals, noem me paranoia maar ik vermoed dat Addy en z'n disfunctionele gezin nog even wat dingetjes gaan afronden en vervolgens volgend jaar vrolijk opduiken op dat tropische eiland!
Dat werd al eerder gesuggereerd inderdaad. Het zou mij niets verbazen. Het likt mij geweldig, nog meer luchtfietserij en plannen die nergens toe leiden. *O* En dan zou het me ook niet verbazen dat Julia naar Nederland gaat om haar middelbareschooldiploma te halen of zo (gezien het aantal slaapplekken in de tent)
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_175831843
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 10:03 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Dat werd al eerder gesuggereerd inderdaad. Het zou mij niets verbazen. Het likt mij geweldig, nog meer luchtfietserij en plannen die nergens toe leiden. *O* En dan zou het me ook niet verbazen dat Julia naar Nederland gaat om haar middelbareschooldiploma te halen of zo (gezien het aantal slaapplekken in de tent)
Lijkt mij ook geweldig...de gezinnen die nu eraan meedoen kennen de familie van Wichen nu al van tv. Dus die zullen ook al een bepaalde mening hebben. Al herken ik weer een soort familie Pos (die uit Haarlem). Hopelijk gaan zij zichzelf niet vergelijken met de gezinnen nu in Chili.

Kan bijna niet anders dan dat hun mee gaan naar Kaapverdië. Ik vind het geweldig om te zien hoe hij zich elke keer uit dingen weet te praten en al dat luchtfietsen...tis net een Peter Jan Rens.
pi_175833756
Had in eerste instantie gegokt op de gezin dat bij de joga's op bezoek was en hielp toen met die 'rugbreuk', maar lijkt er nu toch wel heel sterk op dat fam. van Wichen een doorstart gaat maken.

Zal zeker in begin prachtige tv kunnen gaan opleveren. Addy die zich voor gaat doen als de ervaren man omdat hij al seizoen heeft gedraaid. De andere gezinnen die zich aan hem gaan ergeren, omdat ze weten dat het een hij een lege huls is. Daarna Addy die weer niets af gaat maken, geen cent gaat verdienen, maar jaloers wordt op de andere gezinnen die wel door gaan pakken.
(Heb dan alleen nog meer te doen met de kinderen van Addy, hoop idd dat Julia dan naar oma verhuisd om in Nederland middelbare school te gaan doen)
pi_175833834
..

[ Bericht 99% gewijzigd door JJ76 op 19-12-2017 11:43:55 (oops quote ipv edit geklikt) ]
pi_175834130
Wat een complete idioot die Addy. Zelden zo'n debiel gezien.
  dinsdag 19 december 2017 @ 11:56:50 #66
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_175834235
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 09:54 schreef roberthoman het volgende:

[..]

Er begint mij opeens iets te dagen... Noem me een aluhoedje, maarreh...

• De situatie rondom de toekomst van de Van Wichens in Chili is onduidelijk. De laatste uitzending hing aan elkaar van vage uitspraken en plannen
• Die camping, stroopwafels en alle andere initiatieven zijn natuurlijk kansloos
• In de nieuwe serie in Kaapverdië stuiten de drie gearriveerde gezinnen op een mysterieuze vierde tent.
• Het zogenaamde 'vierde gezin' wordt in de media helemaal niet voorgesteld door RTL. Ook al zou dit gezin door omstandigheden later aanhaken, dan is er geen enkele reden om niet alvast een foto en bio te delen. Tenzij hun identiteit nog even geheim moet blijven natuurlijk...

En last but not least:

De drie nieuwe gezinnen merken op dat de mystery-tent het grootst van allemaal is. Zou dit wellicht komen omdat het om huisvesting voor een groot gezin gaat? Een gezin bestaande uit, ik doe maar een gooi, zés personen? :-) Nogmaals, noem me paranoia maar ik vermoed dat Addy en z'n disfunctionele gezin nog even wat dingetjes gaan afronden en vervolgens halverwege januari vrolijk opduiken op dat tropische eiland!
Precies wat ik ook denk en stiekem hoop. Althans niet voor de kinderen en Astrid ik gun hen gewoon een rustig normaal leven in Nederland. Maar Addy is bijna (nogmaals BIJNA) fascinerend te noemen! Irriteer me af en toe mateloos aan die gekkerd maar zou het ook niet erg vinden hem en zijn gevolg nog een jaar te volgen.

Julia mag dan idd lekker naar Nederland, dit moet je haar niet nog een jaar aandoen.
pi_175834413
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 11:40 schreef JJ76 het volgende:
Had in eerste instantie gegokt op de gezin dat bij de joga's op bezoek was en hielp toen met die 'rugbreuk', maar lijkt er nu toch wel heel sterk op dat fam. van Wichen een doorstart gaat maken.

Zal zeker in begin prachtige tv kunnen gaan opleveren. Addy die zich voor gaat doen als de ervaren man omdat hij al seizoen heeft gedraaid. De andere gezinnen die zich aan hem gaan ergeren, omdat ze weten dat het een hij een lege huls is. Daarna Addy die weer niets af gaat maken, geen cent gaat verdienen, maar jaloers wordt op de andere gezinnen die wel door gaan pakken.
(Heb dan alleen nog meer te doen met de kinderen van Addy, hoop idd dat Julia dan naar oma verhuisd om in Nederland middelbare school te gaan doen)
Jaaa ik wil dat eigenlijk zo graag zien. Je zag hem helemaal glunderen toen de campinggast zo enthousiast was dat ze hun nu in het echt zag. Dan gaat hij de nieuwe mensen wel even vertellen hoe je dat allemaal doet...en of ze misschien stroopwafels willen kopen...of koffie... hahahah, oh man dat wordt geweldig!
pi_175835278
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 09:54 schreef roberthoman het volgende:

[..]

Er begint mij opeens iets te dagen... Noem me een aluhoedje, maarreh...

• De situatie rondom de toekomst van de Van Wichens in Chili is onduidelijk. De laatste uitzending hing aan elkaar van vage uitspraken en plannen
• Die camping, stroopwafels en alle andere initiatieven zijn natuurlijk kansloos
• In de nieuwe serie in Kaapverdië stuiten de drie gearriveerde gezinnen op een mysterieuze vierde tent.
• Het zogenaamde 'vierde gezin' wordt in de media helemaal niet voorgesteld door RTL. Ook al zou dit gezin door omstandigheden later aanhaken, dan is er geen enkele reden om niet alvast een foto en bio te delen. Tenzij hun identiteit nog even geheim moet blijven natuurlijk...

En last but not least:

De drie nieuwe gezinnen merken op dat de mystery-tent het grootst van allemaal is. Zou dit wellicht komen omdat het om huisvesting voor een groot gezin gaat? Een gezin bestaande uit, ik doe maar een gooi, zés personen? :-) Nogmaals, noem me paranoia maar ik vermoed dat Addy en z'n disfunctionele gezin nog even wat dingetjes gaan afronden en vervolgens halverwege januari vrolijk opduiken op dat tropische eiland!
Haha, aluhoedje! _O-
Dat zal ik niet zeggen, maar ik geloof niet dat de familie Van Wichen in het nieuwe seizoen komt.
Ik heb eerder het idee dat RTL/Talpa een beetje klaar is met deze familie (en terecht). Van de vakantie naar Paaseiland hebben we niks gezien in de afleveringen, er is zelfs met geen woord over gerept. Net of het nooit gebeurd is.
Volgens Addy hebben ze een donatie gedaan aan hun goede doel en zou dat in één van de laatste afleveringen te zien zijn. Ook hier is totaal geen aandacht aan besteed, wat natuurlijk best raar is. Op de FB-pagina van HHE krijgen de Van Wichens ook beduidend minder aandacht dan de andere 2 families.

Feitelijk heeft deze familie NIKS bereikt en ook totaal geen inzet getoond. Negen maanden bouwen aan een huis is geen nieuw bestaan opbouwen. Twee keer in 1 jaar op vakantie met het hele gezin is ook geen nieuw bestaan opbouwen. Iets vaags met stroopwafels doen, met als gevolg veel ontevreden klanten, is geen nieuw bestaan opbouwen. Maar wel allemaal op kosten van RTL/Talpa. Ik kan me zo voorstellen dat de programmamakers vinden dat ze deze familie genoeg gesponsord hebben en dat ze dus geen nieuwe kans in Kaapverdië krijgen.
pi_175835465
Oeh, ik lees net op de FB-pagina van The Orange Waffle berichtjes van klanten die vandaag hun stroopwafels hebben ontvangen. Werd tijd...
pi_175836805
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 12:44 schreef Kniertje22 het volgende:
Oeh, ik lees net op de FB-pagina van The Orange Waffle berichtjes van klanten die vandaag hun stroopwafels hebben ontvangen. Werd tijd...
De koekenbakker machine deed het dus weer, hoe kan je nou tegenslagen krijgen in zo'n simpel proces.
life is like a box of chocolates
pi_175837528
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 11:08 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Begin er niet aan met oudere kinderen en de groetjes aan de van Wichens en van Kooijs :+
Je kan overigens ook niet beweren dat ze fout zitten: op de leeftijd dat haar moeder zwanger raakte zat Juultje met twee zusjes en een broertje op één kamer en zat ze op de basisschool. Dean was ook helemaal verloren. RTL zou geen mensen moeten laten gaan met kinderen ouder dan twaalf jaar. Kennelijk zijn mensen niet altijd in staat verantwoorde keuzes voor hun kids te maken...
Mee eens. Heb echt medelijden met die 2 vooral met dean. Volgens mij wil hij dolgraag terug naar Nederland. En julia is nog steeds niet in de puberteit ;(
pi_175840676
Zou het gewoon echt zo zijn dat de Van Wichens een sponsordeal met 9lemons hebben? En dat dat hun grootste bron van inkomsten is?

Ik zit (lig ziek op de bank) de herhalingen van gisteren terug te kijken, en alleen al in de eerste aflevering: Astrid met La Trut-shirtje, Esmée met Trut-petje, Levi met Vlerk-trui. Eerder natuurlijk Astrid al regelmatig in Trut-trui gezien, Addy in Vlerk-trui, noem maar op. Julia had een tijd geleden op haar Insta ook een foto waarop ze een Trut-trui droeg, met als onderschrift iets als ‘Net als mama!’, en bijbehorende hashtags en een tag voor 9lemons. 🤔
pi_175840965
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 16:18 schreef Kniertje22 het volgende:
Zou het gewoon echt zo zijn dat de Van Wichens een sponsordeal met 9lemons hebben? En dat dat hun grootste bron van inkomsten is?

Ik zit (lig ziek op de bank) de herhalingen van gisteren terug te kijken, en alleen al in de eerste aflevering: Astrid met La Trut-shirtje, Esmée met Trut-petje, Levi met Vlerk-trui. Eerder natuurlijk Astrid al regelmatig in Trut-trui gezien, Addy in Vlerk-trui, noem maar op. Julia had een tijd geleden op haar Insta ook een foto waarop ze een Trut-trui droeg, met als onderschrift iets als ‘Net als mama!’, en bijbehorende hashtags en een tag voor 9lemons. 🤔
Waarschijnlijk wel of ze vinden het een tof merk.
SOONY
pi_175841086
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 16:32 schreef DKUp het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel of ze vinden het een tof merk.
nou die sponsering ligt er wel erg dik op en ook niet erg uiteraard. Dat zijn dingen die je makkelijk al vooraf kan regelen, waar je ook naar toe gaat, kleren heb je overal nodig.
pi_175841929
Sponsoring zal wel in de afgelopen maanden gebeurd zijn, ze lopen er niet het hele jaar mee en kleding zal lokaal wel niet verkerijgbaar zijn.
life is like a box of chocolates
  † In Memoriam † dinsdag 19 december 2017 @ 17:14:29 #76
43556 miss_dynastie
pi_175841992
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 16:32 schreef DKUp het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel of ze vinden het een tof merk.
Zeker een sponsordeal. Ze eten één aangebrande paprika met zes personen. Al zouden ze het een tof merk vinden, ze kunnen het niet betalen :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 12:36 schreef Kniertje22 het volgende:


Volgens Addy hebben ze een donatie gedaan aan hun goede doel en zou dat in één van de laatste afleveringen te zien zijn. Ook hier is totaal geen aandacht aan besteed, wat natuurlijk best raar is. Op de FB-pagina van HHE krijgen de Van Wichens ook beduidend minder aandacht dan de andere 2 families.
Misschien dacht RTL: als we dat in beeld brengen en ze leveren niet, dan komen mensen bij ons om te klagen en verwachten ze van ons hun geld terug. Niet dat er enige reden was om aan te nemen dat er niet geleverd zou worden of zo O-)

[ Bericht 42% gewijzigd door miss_dynastie op 19-12-2017 17:31:22 ]
pi_175843282
Juist dat geld brengen naar de arme kinderen is mooie televisie, blijkbaar nooit uitgezonden?
life is like a box of chocolates
pi_175843469
Oh sorry, ik volg het programma pas sinds de zomer.

Ik hoor inderdaad wel verhalen over de schulden van Addy’s familie.
SOONY
pi_175844195
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 december 2017 18:34 schreef DKUp het volgende:
Oh sorry, ik volg het programma pas sinds de zomer.

Ik hoor inderdaad wel verhalen over de schulden van Addy’s familie.
Addy had een zooitje achtergelaten, leden geld kwijt en geen huur betaald. Hij heeft net op tijd de rechtszaak afgekocht in Juni, hoe hij opeens wel geld had blijft een raadsel. Zijn geen roddels, staat overal te lezen, ook in de vakliteratuur.
life is like a box of chocolates
  dinsdag 19 december 2017 @ 19:19:55 #80
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_175844385
Op twitter vertelde iemand dat een vriend onlangs gekampeerd had bij Addy en dat hij alleen maar had lopen zeiken op RTL (niet verbazingwekkend. Hij zal het team vast de schuld geven van van alles en nog wat). Als dit klopt kan ik me haast niet voorstellen dat ze die lui nog een keer meenemen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_175844489
De vader (Okke) van de familie uit Haarlem heeft al twee kinderen van 14 en 16 uit een eerdere relatie.
SOONY
  dinsdag 19 december 2017 @ 19:36:28 #82
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_175844832
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 19:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Op twitter vertelde iemand dat een vriend onlangs gekampeerd had bij Addy en dat hij alleen maar had lopen zeiken op RTL (niet verbazingwekkend. Hij zal het team vast de schuld geven van van alles en nog wat). Als dit klopt kan ik me haast niet voorstellen dat ze die lui nog een keer meenemen.
In dat geval zullen ze idd niet nogmaals opduiken.
pi_175845353
Website inmiddels aangepast, camping weg en een hele rits partners met wie ze wat doen https://theorangewaffle.com/partners-nl/
life is like a box of chocolates
pi_175845576
Dat ze niet teruggaan naar NL vanwege schulden lijkt me de meest voor de hand liggende reden, maar ik mag toch niet hopen dat ze na dit totale fiasco ook nog in Kaapverdie opduiken _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 19 december 2017 @ 20:05:49 #85
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_175845723
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 19:53 schreef hondonspain het volgende:
Website inmiddels aangepast, camping weg en een hele rits partners met wie ze wat doen https://theorangewaffle.com/partners-nl/
PostNL??? Vandaar dat de postzegels duurder worden, daarmee lossen we Addy zijn schuld af.
pi_175846058
Het lijkt me geweldige tv, Addy die de boel in Afrika wel even wakker schudt met een stroopwafel.
En dat gezin dat Kooij hielp vond ik ook zo verschrikkelijk jeukerig. Die zouden het ook wel mogen worden. Lekker op de bank de boel afzeiken is toch leuker met mensen die je niet zo leuk vindt :@
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_175846491
Voor de liefhebbers van Karel en An, ze kunnen nog wat geld gebruiken om het huis af te bouwen...
https://nl.dreamordonate.com/dromen/huis-met-de-open-armen-2/
pi_175858751
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 20:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het lijkt me geweldige tv, Addy die de boel in Afrika wel even wakker schudt met een stroopwafel.
En dat gezin dat Kooij hielp vond ik ook zo verschrikkelijk jeukerig. Die zouden het ook wel mogen worden. Lekker op de bank de boel afzeiken is toch leuker met mensen die je niet zo leuk vindt :@
Precies dat. Het kan zo heerlijk zijn om je aan mensen te ergeren en ze lekker af te zeiken _O_
  † In Memoriam † woensdag 20 december 2017 @ 09:21:18 #89
43556 miss_dynastie
pi_175858934
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 20:24 schreef Snoopyfrl het volgende:
Voor de liefhebbers van Karel en An, ze kunnen nog wat geld gebruiken om het huis af te bouwen...
https://nl.dreamordonate.com/dromen/huis-met-de-open-armen-2/
[ afbeelding ]
Bedelen om een vakantiehuis. Pure luxe. Schaamteloos :{
pi_175862577
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:21 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Bedelen om een vakantiehuis. Pure luxe. Schaamteloos :{
Je krijgt hier net zo'n kriebelig gevoel van als Karel en An zelf.
pi_175862628
Ik heb net een stukje gezien over de nieuwe gezinnen. Ben zeer benieuwd naar familie Kak. Hoop dat ze leuker en flexibeler zijn dan ze overkomen.
pi_175869074
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 20:24 schreef Snoopyfrl het volgende:
Voor de liefhebbers van Karel en An, ze kunnen nog wat geld gebruiken om het huis af te bouwen...
https://nl.dreamordonate.com/dromen/huis-met-de-open-armen-2/
[ afbeelding ]
Dat valt me nog mee hoe het eruit ziet :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_175869228
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat valt me nog mee hoe het eruit ziet :D
Huis is bijna af en dan 12000 nodig voor afwerking, hoop geld in Chile en huis staat op grond van een yoga resort die het blijkbaar leuk vind om dit soort huizen te bouwen maar 12000?
life is like a box of chocolates
  † In Memoriam † woensdag 20 december 2017 @ 18:16:07 #94
43556 miss_dynastie
pi_175870419
ik vind het ook best een faal dat je halverwege de vijftig nog niet eens de bouwmaterialen bij elkaar gespaard krijgt, want aan zowel grond als arbeid hebben ze geen kosten. Stelletje kneuzen...
pi_175871022
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:16 schreef miss_dynastie het volgende:
ik vind het ook best een faal dat je halverwege de vijftig nog niet eens de bouwmaterialen bij elkaar gespaard krijgt, want aan zowel grond als arbeid hebben ze geen kosten. Stelletje kneuzen...
En dan zo sekte-achtig, flowerpower-achtig doen om mensen maar aan het werk te krijgen en te houden. Ze doen het voorkomen alsof doen die mensen iets goeds voor de mensheid, ik vind het zulke neppers.
pi_175871991
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:23 schreef hondonspain het volgende:

[..]

Huis is bijna af en dan 12000 nodig voor afwerking, hoop geld in Chile en huis staat op grond van een yoga resort die het blijkbaar leuk vind om dit soort huizen te bouwen maar 12000?
Jij denkt dat Chili een goedkoop land is ofzo?
pi_175872191
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:36 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

En dan zo sekte-achtig, flowerpower-achtig doen om mensen maar aan het werk te krijgen en te houden. Ze doen het voorkomen alsof doen die mensen iets goeds voor de mensheid, ik vind het zulke neppers.
Dat is vrij gebruikelijk bij dergelijke huizen. Vrijwilligers helpen ook mee om kennis op te doen met het bouwen van eco-huizen. Bij Grand Designs zijn ook al meerdere van zulke projecten behandeld.

Als het niet gaat om een individueel huis, maar om een eco-wijkje zie je ook nog wel eens dat de toekomstige bewoners samen elkaars huizen helpen bouwen. Dan ben je bijv verplicht om een bepaald aantal uren per week mee te werken.
pi_175872297
quote:
5s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:11 schreef k_man het volgende:

[..]

Jij denkt dat Chili een goedkoop land is ofzo?
Nee, hout is wel goedkoop, houten huis Addy koste 6000 euro aan materiaal, dus 13000 is veel op dit gebied.
life is like a box of chocolates
pi_175872395
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:19 schreef hondonspain het volgende:

[..]

Nee, hout is wel goedkoop, houten huis Addy koste 6000 euro aan materiaal, dus 13000 is veel op dit gebied.
Hoezo? Is het bedoeld voor hout dan?
pi_175901400
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:16 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat is vrij gebruikelijk bij dergelijke huizen. Vrijwilligers helpen ook mee om kennis op te doen met het bouwen van eco-huizen. Bij Grand Designs zijn ook al meerdere van zulke projecten behandeld.

Als het niet gaat om een individueel huis, maar om een eco-wijkje zie je ook nog wel eens dat de toekomstige bewoners samen elkaars huizen helpen bouwen. Dan ben je bijv verplicht om een bepaald aantal uren per week mee te werken.
Eco-sekte dus O-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')