abonnement Unibet Coolblue
pi_175799774




SPOILER: eentje uit eigen collectie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175799809
Dat is precies wat er in dat pakket zit.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 17 december 2017 @ 23:08:26 #3
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_175799826


Opnieuw, ik moest nog editen... Grrr...
Linkje : https://www.boredpanda.com/funny-kitten-album-covers/
pi_175799916
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 23:00 schreef FranticDJ het volgende:
Harry Potter bier?

Ik had gister bier met chilipepers. Goed naverbrandertje :7
Ja, al is het geen bier. Het is een veel te zoete limonade met prik, met een romig laagje er bovenop. Niet lekker. Het ijs met boterbiersmaak is daarentegen wel dikke prima. :9

En chili lijkt me eigenlijk niet lekker in bier. Al helpt het wel in het door blijven drinken. :')
pi_175799927
quote:
14s.gif Op zondag 17 december 2017 23:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, al is het geen bier. Het is een veel te zoete limonade met prik, met een romig laagje er bovenop. Niet lekker. Het ijs met boterbiersmaak is daarentegen wel dikke prima. :9

En chili lijkt me eigenlijk niet lekker in bier. Al helpt het wel in het door blijven drinken. :')
Ach ik ben geen bier fanaat.. Dusja :7 Dan verbloemt het nogal het een en ander :P
pi_175799991
quote:
14s.gif Op zondag 17 december 2017 23:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, al is het geen bier. Het is een veel te zoete limonade met prik, met een romig laagje er bovenop. Niet lekker. Het ijs met boterbiersmaak is daarentegen wel dikke prima. :9

En chili lijkt me eigenlijk niet lekker in bier. Al helpt het wel in het door blijven drinken. :')
Een vriendin van mij had een keer Boterbier gemaakt, en haar versie was wel lekker. Soort van witte chocolademelk met een opgeschuimd laagje en karamel :)
Heel precies wordt het niet beschreven, dus dan kan je er naar eigen inzicht iets lekkers van maken toch?
pi_175799998
Op Belgie Een is Joanna Lumley op reis naar onder meer het Noorderlicht. Prachtige aflevering.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175800064
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 23:13 schreef Tele6 het volgende:
Een vriendin van mij had een keer Boterbier gemaakt, en haar versie was wel lekker. Soort van witte chocolademelk met een opgeschuimd laagje en karamel :)
Heel precies wordt het niet beschreven, dus dan kan je er naar eigen inzicht iets lekkers van maken toch?
Zolang het er nog uit ziet als bier, wel. Anders is het gewoon witte chocolademelk met karamel. :D Dit was overigens in de studio van Harry Potter. Belachelijke rij, want je dag is niet compleet zonder, maar meh.
pi_175800122
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 23:16 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zolang het er nog uit ziet als bier, wel. Anders is het gewoon witte chocolademelk met karamel. :D Dit was overigens in de studio van Harry Potter. Belachelijke rij, want je dag is niet compleet zonder, maar meh.
Ik ben geloof ik minder kritisch op het uiterlijk van Boterbier dan :P
Jammer dat het meh was en een belachelijke rij :(
pi_175800192
:O concert op zondagavond, ik word te oud voor die shit :+

En boterbier is enorm vies ja. Maar toch gekocht, want hoort erbij O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_175800245
kreeg laatst van een collega Ra­ging bitch bier, dat was wel serieus lekker ( en ja ik snapte de hint)
  zondag 17 december 2017 @ 23:23:55 #12
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_175800253
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 23:13 schreef fietsie het volgende:
Op Belgie Een is Joanna Lumley op reis naar onder meer het Noorderlicht. Prachtige aflevering.
Dat is een oude serie. :o
pi_175800274
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 23:23 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Dat is een oude serie. :o
idd wel een fijne serie ook dat ze de hele nijl deed.... heerlijke tv
  zondag 17 december 2017 @ 23:24:54 #14
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_175800285
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 23:23 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Dat is een oude serie. :o
Ja want inmiddels is ze nog steeds even jeugdig, maar ouder, maar het blijft mooie tv.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175800646
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 23:08 schreef RobinOok het volgende:

[ afbeelding ]

Opnieuw, ik moest nog editen... Grrr...
Linkje : https://www.boredpanda.com/funny-kitten-album-covers/
Wat is hier funny aan?
pi_175800888
Geen ondergoed aan in een spijkerbroek! Het lijkt me afschuwelijk :o
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_175801332
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 23:48 schreef Lot_1 het volgende:
Geen ondergoed aan in een spijkerbroek! Het lijkt me afschuwelijk :o
Ik heb het wel eens gedaan omdat ik te lui was in het huishouden en geen schone onderbroek had, maar allemachtig wat onaangenaam. En je broek kan ook na 1x dragen in de was. Niet dat ik nu hüttenkäse produceer oid, maar er komt toch een geurtje aan :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175802236
arts-heeft-slechts-29-uur-les-gehad-over-voeding/ :D Ik zag dat 29 uur en dacht: wtf, dat is een enorme verbetering, 29 uur over voeding in het curriculum! Maar helaas, onderaan het artikel staat vervolgens:
quote:
Rotterdam bleek de meeste tijd voor voeding in te ruimen (77 uur) en Groningen het minste (5 uur).
Ik heb in Groningen gestudeerd en die 5 uur klopt wel _O- Ik moet altijd zo lachen om mensen die voedingsadvies van een arts als Waarheid zien. De dokter is geen autoriteit op het gebied van voeding. Veel artsen vinden geld verdienen met boeken wel aanlokkelijk en als er een onderwerp goed is voor boekverkoop dan is dat wel over voeding en afvallen. Argumentum ad verecundiam (appeal to authority) is hier een fraaie valkuil.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175802795
:O moggeh
  Moderator maandag 18 december 2017 @ 06:53:44 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175802817
Moi.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_175802863
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 01:45 schreef Isabeau het volgende:
arts-heeft-slechts-29-uur-les-gehad-over-voeding/ :D Ik zag dat 29 uur en dacht: wtf, dat is een enorme verbetering, 29 uur over voeding in het curriculum! Maar helaas, onderaan het artikel staat vervolgens:

[..]

Ik heb in Groningen gestudeerd en die 5 uur klopt wel _O- Ik moet altijd zo lachen om mensen die voedingsadvies van een arts als Waarheid zien. De dokter is geen autoriteit op het gebied van voeding. Veel artsen vinden geld verdienen met boeken wel aanlokkelijk en als er een onderwerp goed is voor boekverkoop dan is dat wel over voeding en afvallen. Argumentum ad verecundiam (appeal to authority) is hier een fraaie valkuil.
Woah, wat weinig uren. Daar sta ik toch wel van te kijken! :o
Let me see you stripped down to the bone
pi_175802865
En goedemorgen :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_175803189
Wel goed dat er aandacht is voor de hoeveelheid lesuren over voeding. Vijf uur is echt niets :N Maar voeding lijkt me wel ingewikkeld te doceren, aangezien er weinig met zekerheid te zeggen valt (disclaimer; daar kan ik me in vergissen, ik ben een noob op dit gebied)
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_175803338
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 23:21 schreef Clubsoda het volgende:
:O concert op zondagavond, ik word te oud voor die shit :+

En boterbier is enorm vies ja. Maar toch gekocht, want hoort erbij O+
Dat ene waar ik eigenlijk naar toe zou gaan maar niet ging wegens terrornacht na terrornacht?
Was t wat?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')