abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176024262
registreer om deze reclame te verbergen
The Witcher 3: Witch Hunt
Is dat niet: Wild hunt?
pi_176029236
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 22:28 schreef ziedaar het volgende:
The Witcher 3: Witch Hunt
Is dat niet: Wild hunt?
inderdaad
  woensdag 27 december 2017 @ 18:11:37 #28
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_176047269
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 18:39 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Kandidaat top 10 voor volgend jaar of een van de volgende jaren vermoedelijk, doet het iig heel erg goed voor een spel van dit jaar. :)

Met dit soort pop-lijstjes is het altijd wel een ongeschreven vereiste dat er veel van de game over de toonbank zijn gegaan willen ze de top 100 halen, aangezien hier wel een beetje de gemiddelde gamer zit, anders is het een beetje lastig om zoveel lijstjes te bereiken.

Ik en vele anderen heb genoeg goede games gespeeld die helaas een beetje obscuur waren, dan komt zoiets nooit hoog binnen. Verder vermoed ik niet dat er zo ooit een FIFA of PES spel in de top 100 komt, gewoon omdat er teveel verspreiding is en er geen groepen zijn die unaniem voor versie 2014 oid gaan. Bij de velen die 'FIFA, de hele reeks' noemden, gingen de punten over de verschillende aanwezige delen. Daar blijft dan ook weinig van over.

Wat me wel opviel is dat World of Warcraft qua houdbaarheid een beetje op z'n retour lijkt qua wat men hier een goed spel vindt, blijkbaar toch meer een zak chips dan een fles wijn.
Klopt helemaal. Al weet iedereen natuurlijk dat FIFA 98 de beste ooit is ;)

Overigens lijkt het tegenwoordig wel steeds vaker voor te komen dat onbekende games in (jaar)lijstjes gaan komen. Games als Nier Automata en What remains of Edith Finch zouden tien jaar terug nooit in jaarlijsten voorkomen, nu zie je ze hoog eindigen. Men laat de AAA games wat meer los, al blijft Nintendo #winning
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_176047556
quote:
2s.gif Op woensdag 27 december 2017 18:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Al weet iedereen natuurlijk dat FIFA 98 de beste ooit is ;)

Overigens lijkt het tegenwoordig wel steeds vaker voor te komen dat onbekende games in (jaar)lijstjes gaan komen. Games als Nier Automata en What remains of Edith Finch zouden tien jaar terug nooit in jaarlijsten voorkomen, nu zie je ze hoog eindigen. Men laat de AAA games wat meer los, al blijft Nintendo #winning
FIFA 2000 was anders ook vrij sterk, maar Road to the World Cup is puur genot _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi.
pi_176047798
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 18:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

FIFA 2000 was anders ook vrij sterk, maar Road to the World Cup is puur genot _O_
Ik ben vergeten waarom 2000 zo speciaal was.

Volgens mij heb ik '98 ook in m'n lijst, zo had ieder deel wel uitgevoerd kunnen worden imho.
pi_176051784
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Van veel van die oude games weet ik nieteens meer hoe ze heten.

Ik herinner me nog een spelletje dat ik ooit speelde, was zo'n grote kast waar je dan achter ging staan.

het was een soort 2D vlak gevuld met blokjes en je kon die blokjes duwen (alle 4 de kanten op, kan me niet herinneren dat er een zwaartekracht was) en het was dacht ik een beetje de bedoeling dat je met die blokjes vijanden dood drukte. De blokjes konden misschien ook stuk.
Beast?
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_176297948
Mooie lijst ^O^
pi_176298988
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 18:28 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik ben vergeten waarom 2000 zo speciaal was.

Volgens mij heb ik '98 ook in m'n lijst, zo had ieder deel wel uitgevoerd kunnen worden imho.
Persoonlijke mening, heb redelijk wat uurtjes in 2000 gestopt, met een flitsend FC Twente en Nederland :P
pi_176435251
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 12:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Persoonlijke mening, heb redelijk wat uurtjes in 2000 gestopt, met een flitsend FC Twente en Nederland :P
Oh ok,

2000 had ook klassieke teams toch? Of ben ik in de war met een andere editie? :)
pi_176435533
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 16:34 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Oh ok,

2000 had ook klassieke teams toch? Of ben ik in de war met een andere editie? :)
Staat me heel vaag iets van bij ja :o
pi_176436026
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 16:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Staat me heel vaag iets van bij ja :o
Check

Gammele houten stadions met klassieke teams.

maandag 15 januari 2018 @ 10:51:34 #37
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176515342
Goeie lijst, er staan er ook maar weinig in die ik nog nooit gespeeld heb.

Ken alleen StarDew Valley | Sickhead Games | 2016 | PC / Mac] niet..
Even zoeken

en niet verwacht dat Planescape Torment | Bioware | 1999 | PC ] zo populair is hier.
Pope John Paul II shot first!!!
  maandag 15 januari 2018 @ 15:21:36 #38
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_176520047
Ho Ho, 99 en 2001 heb ik ook helemaal grijs gespeeld, op de Pc. Verder was de game tussen 08 en 12 ook geweldig.

Tussen 2004 (off the ball zooi) en 09 ben ik vooral bezig geweest met Pro Evo, totdat PES 2008 echt die serie voor mij verziekt heeft. Wat een bagger was dat, vooral online.

Andere nostalgische footies (ik weet het niemand die erom vroeg):

- Sensible (World of) Soccer
- Microprose Soccer
- Actua Soccer (was geen reet aan, maar vormde later de basis voor de match enigine van Football Manager
- Die ene game op de Playstation waarin je met een speler speelde, was dat Libero Grande of zoiets?
- Kick Off 1 t/m 3
- World Cup USA '94
- Euro 96 (van SEGA)
- Iss 98
- Virtua Soccer 3
- Davilex Competitie Manager :) :')
- Nintendo World Cup
- Sega World Wide Soccer
- Super Soccer
- Striker

En de allerlompste footies ooit:
- Red Card Soccer
- Urban Freestyle Soccer
- Champions League (niet van EA)
- Pro Evo Soccer Manager
- Megaman Soccer

Oja je had ook nog Euro 2000, daar zat tenminste de kuip nog in. Die heeft tot aan deel 6 ook nog in Pro Evo gezeten. Ik mis dat echt, de Kuip in footies.
"Evil Alien Conquerers....They Rule!"
pi_176521489
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 15:21 schreef Vis1980 het volgende:
Ho Ho, 99 en 2001 heb ik ook helemaal grijs gespeeld, op de Pc. Verder was de game tussen 08 en 12 ook geweldig.

Tussen 2004 (off the ball zooi) en 09 ben ik vooral bezig geweest met Pro Evo, totdat PES 2008 echt die serie voor mij verziekt heeft. Wat een bagger was dat, vooral online.

Andere nostalgische footies (ik weet het niemand die erom vroeg):

- Sensible (World of) Soccer
- Microprose Soccer
- Actua Soccer (was geen reet aan, maar vormde later de basis voor de match enigine van Football Manager
- Die ene game op de Playstation waarin je met een speler speelde, was dat Libero Grande of zoiets?
- Kick Off 1 t/m 3
- World Cup USA '94
- Euro 96 (van SEGA)
- Iss 98
- Virtua Soccer 3
- Davilex Competitie Manager :) :')
- Nintendo World Cup
- Sega World Wide Soccer
- Super Soccer
- Striker

En de allerlompste footies ooit:
- Red Card Soccer
- Urban Freestyle Soccer
- Champions League (niet van EA)
- Pro Evo Soccer Manager
- Megaman Soccer

Oja je had ook nog Euro 2000, daar zat tenminste de kuip nog in. Die heeft tot aan deel 6 ook nog in Pro Evo gezeten. Ik mis dat echt, de Kuip in footies.
Ik vond Kick Off altijd een lastige maar ik ben erachter dat het spel een dikke learning curve had en dat t een beetje als tafelvoetbal was. In de zin dat als je wist hoe je "handmatig" goed kon dribbelen het spel op een nieuw niveau gespeeld kon worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 15-01-2018 16:41:55 ]
pi_176521639
Ik herinner me International Superstar Soccer voor de SNES. Altijd wanneer ik met vriendjes speelde waren we het langst bezig met het instellen van onze shirts :D
pi_176576945
Jammer dat jazz Jackrabbit er niet instaat. Wat een bazenspel was dat.
Rossoneri siamo noi.
pi_176694630
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik herinner me International Superstar Soccer voor de SNES. Altijd wanneer ik met vriendjes speelde waren we het langst bezig met het instellen van onze shirts :D
Je kreeg er soms van die vreemde campos-keepershirts van.
pi_177237531
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 22:10 schreef ForzaMilan het volgende:
Jammer dat jazz Jackrabbit er niet instaat. Wat een bazenspel was dat.
Zoveel spellen vond ik geweldig die er niet instaan. Van het verleden blijven alleen de bekendste in dit soort lijstjes, van de laatste jaren zit het verser in het geheugen dus dat overwint nogal.
pi_177302445
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:20 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Zoveel spellen vond ik geweldig die er niet instaan. Van het verleden blijven alleen de bekendste in dit soort lijstjes, van de laatste jaren zit het verser in het geheugen dus dat overwint nogal.
Het is een beetje een algemene wet van de dynamiek van lijstjes waarin volledige vrijheid geldt. Als iedereen 90 games van de 100 noemt die maar 1 of 2x vaker genoemd worden gaan die het nooit halen, op die paar populaire titels na die wel vaker genoemd worden.

In de muziek zie je dit ook. Er zijn wel kunst en vlieggrepen toe te passen waardoor ik het meer naar een bepaalde hand zou kunnen zetten, maar ik laat het liever z'n beloop gaan :)
pi_177394293
Leuke lijst ^O^

Fallout New Vegas is uit 2010 en niet 1999
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')