abonnement Unibet Coolblue
pi_175786315
Foto's gaan er natuurlijk ook worden gemaakt de komende week en om vervuiling te voorkomen een centraal topic om alle foto's te plaatsen ^O^


Op de hoofdstraat maar ook de aangrenzende straten staan voldoende verwijzingen naar alle locaties.


Het raadhuisplein is er helemaal klaar voor. Overdekte horeca, groot podium en diverse skihutjes met daarin horeca


Glazen huis in opbouw. Daarachter het gemeentehuis van Apeldoorn


Het programma


Overzicht van alle locaties, etc
Hooray for boobies!
pi_175786367
en foto's van vandaag


Merchandise op het marktplein. Op de achtergrond het oude Raadhuis met daarachter het raadhuisplein



Het glazen huis staat en is klaar voor gebruik



Mainstage met daarvoor ruimte voor ruim 10.000 mensen



Onvermijdelijke roadblocks en crowdcontrole. Deze zie je door het hele centrum, inclusief 12 extra dome camera's

[ Bericht 9% gewijzigd door Spockjuh_ op 17-12-2017 16:18:06 ]
Hooray for boobies!
pi_175786500
Ok, de resolutie had hier en daar wat lager gemogen :P
Hooray for boobies!
  zondag 17 december 2017 @ 16:39:54 #4
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_175787082
Bedankt voor de foto's ^O^
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_175788574
Heftige optredens wel.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_175791078
Leuke foto's. Bedankt voor het posten. :)
pi_175809635
Dank voor de foto's en hopelijk komen er meer al was het alleen maar om te zien hoe het circus van geldklopperij dit jaar er weer uitziet.
pi_175809836
^O^ Live reportage _O_
  maandag 18 december 2017 @ 16:25:58 #9
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_175813185

Zijn dit nou de barrieres om de terroristen-gekkies tegen te houden met auto's en trucks? of hebben ze een andere functie?
pi_175813270
deze zijn geplaatst in de voetgangersgebieden. staan verankerd in de grond en houden heel veel tegen aldus TNO ;) op de openbare weg staan grote blokken beton met gele afsluitbare hekken.
Hooray for boobies!
pi_175860311
even een lading foto's van gisteravond :)

op weg richting het marktplein was het gezellig druk op en rondom de hoofdstraat


Zowel op het raadhuisplein als op het marktplein stond er een grote mensenmassa, denk dat het rond 19.00 al voor 2/3 gevuld was met, toen nog, een rustige groep mensen.


Naarmate de avond vorderde was het vooral voor het Glazen huis druk, gelukkig is er altijd wel ergens een vacuüm waar het iets rustiger is. In dit geval (mocht je gaan) aan de kant waar je binnen de hekken kan komen voor donatie is het een stuk rustiger en kan je makkelijk switchen tussen podium en glazen huis. Zeg maar de zolderkamer voor een gemiddelde fokker bij het Glazen huis :P


Hier het zicht vanaf ons plekje voor die avond, mooi rustig en een goed overzicht zodat we alles konden zien, horen en voelen ^O^


Hier waren Lownoise en Theo net begonnen met hun set dus ineens extreem rustig. De verdere avond stond het hier denk ik maximaal 3 rijen dik.


Verder ook vele bandjes die aan het spelen waren, alleen jammer dat deze het net deden tijdens een hardcore gig met zo'n 300 beats per seconde :')


Deze milfjes waren druk aan het gabberen met de gedachte alsof het hun laatste avond samen uit was. Bijzonder leuk om te zien, ertussen springen en meedoen werd ook gewaardeerd 8-)


En na een lange avond is het natuurlijk tijd voor een vette hap, die haal niet op het terrein zelf maar bij een toko op 50 meter van het marktplein die de aardappelen vers snijd en bakt voor een schamele 2 euro inclusief sauzen O+


Nomnomnomnom


Tot snel! *;


En thuis natuurlijk even alles terugkijken en de buren, kinderen en vrouwlief nog even lief wakke rmaken met wat fijne herrie
Hooray for boobies!
pi_175861109
Ik ga vanmiddag met de kinderen even kijken. Als ik er aan denk maak ik ook even wat foto's van hoe het overdag is
  woensdag 20 december 2017 @ 11:22:02 #13
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_175861212
Ziet er goed uit :)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_175872024
Ik ben er nu, Paul Sinha is nu bezig. Sta mooi vooraan dus hopelijk straks bij de Jeugd van Tegenwoordig nog wat mooie foto's maken :)

pi_175887499
Dank wederom voor de geplaatste foto's door zij die er lijfelijk aanwezig zijn.

Wedervraag:

Merk je dat het SR circus Apeldoorn nu echt domineert bij het gewone publiek,los van waar het staat? M.a.w. is het de basis van de gesprekken als mensen gewoon met elkaar praten of meer een bijzaak wat eventjes genoemd wordt naast wat men zelf interessant vindt.

De reden hiervan is dat ik ook weinig chocolade letters in de media zie inzake hun opbrengsten en alles wat erbij hoort en op de lokale zender heb ik ook niet het gevoel dat het een hoofd-item is van elke lokaal journaal in de provincie. Het is er en dat is het wel zo een beetje lijkt het wel. Klopt dit?
pi_175888794
quote:
15s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:40 schreef Iwanius het volgende:
Dank wederom voor de geplaatste foto's door zij die er lijfelijk aanwezig zijn.

Wedervraag:

Merk je dat het SR circus Apeldoorn nu echt domineert bij het gewone publiek,los van waar het staat? M.a.w. is het de basis van de gesprekken als mensen gewoon met elkaar praten of meer een bijzaak wat eventjes genoemd wordt naast wat men zelf interessant vindt.

De reden hiervan is dat ik ook weinig chocolade letters in de media zie inzake hun opbrengsten en alles wat erbij hoort en op de lokale zender heb ik ook niet het gevoel dat het een hoofd-item is van elke lokaal journaal in de provincie. Het is er en dat is het wel zo een beetje lijkt het wel. Klopt dit?
Waarom ga je zelf niet even een kijkje nemen in Apeldoorn? Lekker acclimatiseren op het marktplein.
  vrijdag 22 december 2017 @ 12:26:02 #17
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_175918820
Hier staan trouwens ook nog heel wat foto's: https://www.flickr.com/photos/3fm
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_175921887
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:49 schreef bakfietsmoeder het volgende:

Waarom ga je zelf niet even een kijkje nemen in Apeldoorn? Lekker acclimatiseren op het marktplein.
Mij niet gezien daar. Trouwens Apeldoorn is nou niet een plek waar je even gezellig heengaat. Beetje een Weert gevoel krijg ik erbij.

Oh ja foto's/screencaps:

In Belgie zijn ze ook nog steeds lekker bezig:

En toch vind ik het zo meer "afzien" dan wat men in Nl presteert. Alles in IKEA stij, zo minimalistisch mogelijk.



In Apeldoorn:



Dacht dat er geen gordijnen mochten in het "afzien" gebeuren. :')


[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2017 14:38:05 ]
pi_175927033
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:36 schreef Iwanius het volgende:
Dacht dat er geen gordijnen mochten in het "afzien" gebeuren. :')
Je bent wel vérdomd goed op de hoogte voor iemand die het allemaal zogenaamd niet volgt...
pi_175927192
Fijne vooroordelen over Apeldoorn :')
Hooray for boobies!
pi_175937066
quote:
15s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:40 schreef Iwanius het volgende:
Dank wederom voor de geplaatste foto's door zij die er lijfelijk aanwezig zijn.

Wedervraag:

Merk je dat het SR circus Apeldoorn nu echt domineert bij het gewone publiek,los van waar het staat? M.a.w. is het de basis van de gesprekken als mensen gewoon met elkaar praten of meer een bijzaak wat eventjes genoemd wordt naast wat men zelf interessant vindt.

De reden hiervan is dat ik ook weinig chocolade letters in de media zie inzake hun opbrengsten en alles wat erbij hoort en op de lokale zender heb ik ook niet het gevoel dat het een hoofd-item is van elke lokaal journaal in de provincie. Het is er en dat is het wel zo een beetje lijkt het wel. Klopt dit?
Nee het leeft echt wel hier in Apeldoorn hoor. Ik had afgelopen week best veel afspraken, maar overal waar ik kwam hadden mensen het er wel over. Hier leeft het echt wel in de stad.
En wat een vooroordelen over Apeldoorn heb je zeg :')
pi_175937360
Het is nog best lastig om wat goede foto's te maken bij het huis, maar heb er een paar die op zich wel leuk zijn. Morgen ga ik weer, dus dan nog maar weer kijken :)



Alberto Stegeman komt in het huis



Brievenbus met Alberto Stegman en Marieke Elsinga



Marieke die het erg benauwd vond in het huis en steeds even een luchtje kwam scheppen en kwam kletsen met de bezoekers.



Domien in zn onesie



Er zijn 3 brievenbussen, maar bij 1 staat er een microfoon.
pi_175948466
Leuk en dank aan degenen die elke keer de moeite nemen foto's te maken en te delen en...helemaal van huis elke keer naar het centrum te fietsen en alles te trotseren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2017 16:24:43 ]
pi_175953288
Metro en tram
Hooray for boobies!
pi_175978310
Gister stond ik weer vooraan, weer paar mooie foto's kunnen maken :)

Sander die tattoo krijgt:



Kraantje Pappie die schoenen van bezoekers poetst:



Sander achter de mengtafel:



Domien achter de mengtafel:



En nog een filmpje van Kraantje Pappie op het podium:


Vanmiddag ook nog wel geweest, maar geen foto's gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')