abonnement Unibet Coolblue
pi_175784934
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzz en STING :*.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 17 december 2017 @ 15:16:40 #2
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175785083
Godsamme wat een TT weer :').

Wie uitnodigt betaalt. Hoe moeilijk is dat.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175785157
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 15:16 schreef Samzz het volgende:
Godsamme wat een TT weer :').

Wie uitnodigt betaalt. Hoe moeilijk is dat.
Dat is wel heel middeleeuws. En ik heb nog nooit een chick gezien die mij uitnodigde en betaalde. En dat bij mijn vrienden en kennissen ook nog nooit gehoord dat een chick voor hen betaalde.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 17 december 2017 @ 15:27:51 #4
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175785359
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 15:19 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat is wel heel middeleeuws. En ik heb nog nooit een chick gezien die mij uitnodigde en betaalde. En dat bij mijn vrienden en kennissen ook nog nooit gehoord dat een chick voor hen betaalde.
N=1.

Als ik iemand mee vraag betaal ik. Zo uniek is dat echt niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175785403
Hoi Lot88🙋, Twente of achterhoek?

Heb van betalen nog nooit een issue gemaakt, ligt er wel een beetje aan wat we gedaan hebben.
Oude user in een nieuw jasje.
  zondag 17 december 2017 @ 15:29:09 #6
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175785405
Wat wel uniek is, is dat mannen het zonder morren toelaten O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175785439
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 15:19 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat is wel heel middeleeuws. En ik heb nog nooit een chick gezien die mij uitnodigde en betaalde. En dat bij mijn vrienden en kennissen ook nog nooit gehoord dat een chick voor hen betaalde.
Ik heb dat wel meegemaakt.
pi_175785530
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 15:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

N=1.

Als ik iemand mee vraag betaal ik. Zo uniek is dat echt niet.
Dit.
pi_175786344
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175787816
Mooie TT weer, Ah, van de residente vrouwenhater. Logisch.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zondag 17 december 2017 @ 17:20:33 #11
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_175788236
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 15:10 schreef W00fer het volgende:

[..]

Zeggen dat je zelf nog meer kapers op de kust hebt is een gegarandeerde exit. Ik ken geen enkele vrouw die dan harder gaat lopen. Ze zien zichzelf dan als tweede keus en haken af.
Jaloezie is een machtig wapen, moeten ze wel iets hebben om jaloers op te worden.

quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 15:19 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat is wel heel middeleeuws. En ik heb nog nooit een chick gezien die mij uitnodigde en betaalde. En dat bij mijn vrienden en kennissen ook nog nooit gehoord dat een chick voor hen betaalde.
Ik vaak genoeg. Ook bij de eerste date.

quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 15:29 schreef Samzz het volgende:
Wat wel uniek is, is dat mannen het zonder morren toelaten O+.
Ik vraag meestal uit beleefdheid vaak wel "weet je het zeker" maar als ze dan ja zegt, go right ahead.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zondag 17 december 2017 @ 17:27:33 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175788404
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 17:05 schreef HostiMeister het volgende:
Mooie TT weer, Ah, van de residente vrouwenhater. Logisch.
Staat weer in MyAT iig ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175788570
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 17:20 schreef Metro2005 het volgende:

Ik vraag meestal uit beleefdheid vaak wel "weet je het zeker" maar als ze dan ja zegt, go right ahead.
Ik krijg nu ineens het beeld:

"Ik betaal"
"Wel, ok....weet je het zeker?"
"Nee, eigenlijk niet. Betaal jij maar".

Is dat iemand ooit wel eens overkomen? Kan me haast niet voorstellen maar you never know :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175788688
wat betalen betreft vind ik het wisselend. Als het echt ook een date gaat van meer dan een paar tientjes split ik liever. Als het een date was die toch niet je van het was split ik ook liever :@ dan voel ik mij minder lullig als er geen vervolg komt.
  zondag 17 december 2017 @ 17:56:53 #15
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_175789197
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 17:34 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik krijg nu ineens het beeld:

"Ik betaal"
"Wel, ok....weet je het zeker?"
"Nee, eigenlijk niet. Betaal jij maar".

Is dat iemand ooit wel eens overkomen? Kan me haast niet voorstellen maar you never know :P
Dat zou wel echt een stunt zijn ja :')
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zondag 17 december 2017 @ 19:20:16 #16
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175791614
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 15:31 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik heb dat wel meegemaakt.
+1
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_175792599
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 17:20 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Jaloezie is een machtig wapen, moeten ze wel iets hebben om jaloers op te worden.

[..]

Ik vaak genoeg. Ook bij de eerste date.

[..]

Ik vraag meestal uit beleefdheid vaak wel "weet je het zeker" maar als ze dan ja zegt, go right ahead.
Ik had gisteren met 1 chick gebeld en ze had niet door dat vol trots vertellen "ja W00fer je hebt nog een kaper op de kust, heb mijn nummer gegeven aan een andere gast" dat dat niet echt in goede aarde viel bij mij. Ik bedoel denk je wel eens na ofzo voordat je dat zegt?
Af en toe snap ik vrouwen echt niet. Ik word er namelijk eerder chagrijnig van dan dat ik er harder van ga lopen.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175792635
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 17:05 schreef HostiMeister het volgende:
Mooie TT weer, Ah, van de residente vrouwenhater. Logisch.
Waar is jouw game eigenlijk, helemaal geen vrouwenhater. Dit is gewoon vaak de realiteit. En die mag ook wel eens benoemd cq besproken worden.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175792768
Volgens mij denken jullie allemaal veel te veel na over hoe iets zou moeten gaan en wat eerlijk is en wat niet en wat een verborgen agenda zou kunnen zijn. Daarmee mis je toch de spontaniteit en openheid die je bij een date zou verwachten? Moet een eerste date niet gewoon luchtig en leuk zijn? Is dit niet gewoon de reden dat je geen leuke dates hebt?

Wil je Tinder proberen? Het is een gratis app, waar wacht je op? Installeer gewoon en vorm je eigen mening. Voor mij werkt het prima, en ik ben nog niet eens gescheiden ;’) (en ja daar ben ik heel eerlijk en open over en nee dat schrikt niet af). Net een uitnodiging ontvangen van een, op het oog, aantrekkelijke, normale man om samen sushi te gaan eten en daarna te gaan stappen. Who cares wie er betaald? Zien we dan wel weer toch. Doe niet zo moeilijk en geniet gewoon van het moment :)
Sarcasme. Herken het.
pi_175792935
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 19:52 schreef Spirit82 het volgende:
Volgens mij denken jullie allemaal veel te veel na over hoe iets zou moeten gaan en wat eerlijk is en wat niet en wat een verborgen agenda zou kunnen zijn. Daarmee mis je toch de spontaniteit en openheid die je bij een date zou verwachten? Moet een eerste date niet gewoon luchtig en leuk zijn? Is dit niet gewoon de reden dat je geen leuke dates hebt?

Wil je Tinder proberen? Het is een gratis app, waar wacht je op? Installeer gewoon en vorm je eigen mening. Voor mij werkt het prima, en ik ben nog niet eens gescheiden ;’) (en ja daar ben ik heel eerlijk en open over en nee dat schrikt niet af). Net een uitnodiging ontvangen van een, op het oog, aantrekkelijke, normale man om samen sushi te gaan eten en daarna te gaan stappen. Who cares wie er betaald? Zien we dan wel weer toch. Doe niet zo moeilijk en geniet gewoon van het moment :)
Verwacht je niet stiekem dat hij betaalt?

En daten terwijl je nog niet gescheiden bent is gewoon een no in mijn rulebook.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 17 december 2017 @ 19:59:50 #21
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175793016
Meteen weer zo negatief.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175793190
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 19:59 schreef Samzz het volgende:
Meteen weer zo negatief.
Helemaal niet. Maar mensen moeten niet schijnheilig gaan doen. Dat is dezelfde selectieve emancipatie. Zogenaamd "zie je wel hoe het loopt", "we kijken wel toch" en ondertussen hebben vrouwen vaak al wel een bepaald idee in hun hoofd hoe het zou moeten lopen of een plan B met een andere kerel oid. Ik vind het altijd zo jammer als mensen zeggen dat iets ze niet uitmaakt terwijl het niet zo is. Als je daar dan wat van zegt zoals weethetookevennietmeer al eerder benoemde dan komt de aap ineens uit de mouw. Je mag het niet aankaarten, niet benoemen, niet erover praten want dan ben je een vrouwenhater en gelijk negatief. Terwijl dat niet waar is. Het is net de enge plaatjes op sigarettenpakjes. Mensen willen het niet horen, steken hun kop in het zand en doen alsof het niet bestaat.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 17 december 2017 @ 20:12:28 #23
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175793445
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:04 schreef W00fer het volgende:

[..]

Helemaal niet. Maar mensen moeten niet schijnheilig gaan doen. Dat is dezelfde selectieve emancipatie. Zogenaamd "zie je wel hoe het loopt", "we kijken wel toch" en ondertussen hebben vrouwen vaak al wel een bepaald idee in hun hoofd hoe het zou moeten lopen of een plan B met een andere kerel oid. Ik vind het altijd zo jammer als mensen zeggen dat iets ze niet uitmaakt terwijl het niet zo is. Als je daar dan wat van zegt zoals weethetookevennietmeer al eerder benoemde dan komt de aap ineens uit de mouw. Je mag het niet aankaarten, niet benoemen, niet erover praten want dan ben je een vrouwenhater en gelijk negatief. Terwijl dat niet waar is. Het is net de enge plaatjes op sigarettenpakjes. Mensen willen het niet horen, steken hun kop in het zand en doen alsof het niet bestaat.
Maar jij draait nu alles naar vrouwen. Hoe zit het met jouw verwachtingen?

Ik ga altijd met de verwachting een leuke avond te hebben waarbij ik trakteer of waarbij de rekening gesplit wordt.

Volgens mij ben jij veel te druk met overanalyseren omdat je zo ontzettend graag wil dat het lukt. Zo werkt dat gewoon niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175793495
Dit is echt zo'n kuttopic geworden :')
  zondag 17 december 2017 @ 20:28:09 #25
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175793952
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:13 schreef Allures het volgende:
Dit is echt zo'n kuttopic geworden :')
En dat blijft het, want de enige vrouwen/mannen die die paar kerels hier (en Mishu) leuk gaan vinden zijn gestoorde borderliners of wanhopigen.
En dat klapt binnen no time en dan gaan ze weer janken en zuigen hier dat alles aan anderen ligt en dat dat wéér bevestigd is O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175794134
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 15:16 schreef Samzz het volgende:
Godsamme wat een TT weer :').

Wie uitnodigt betaalt. Hoe moeilijk is dat.
Dan betaalt de man dus in 90% van de gevallen.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 17 december 2017 @ 20:36:10 #27
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175794207
quote:
3s.gif Op zondag 17 december 2017 20:34 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dan betaalt de man dus in 90% van de gevallen.
De eerste date misschien. Hoewel ik bij eerste dates 50/50 voorstel, wat andere vrouwen doen weet ik niet natuurlijk.

Daarnaast ben ik in mijn leven net zo veel op date gevraagd als dat ik de man op date vroeg :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175794209
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 20:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar jij draait nu alles naar vrouwen. Hoe zit het met jouw verwachtingen?

Ik ga altijd met de verwachting een leuke avond te hebben waarbij ik trakteer of waarbij de rekening gesplit wordt.

Volgens mij ben jij veel te druk met overanalyseren omdat je zo ontzettend graag wil dat het lukt. Zo werkt dat gewoon niet.
Mijn verwachtingen zijn tegenwoordig bizar laag omdat ik van te voren eigenlijk al bang ben dat ze of weer te laat komt of geen geld mee heeft of weer arrogant gaat zijn of ongeīnteresseerd. Dat kun je me niet kwalijk nemen als er een serie van dates zo is geweest. Ergens ben ik tegenwoordig al blij als er überhaupt gewoon een normale middag is met wat lachen. De hoop dat er echt vonken vanaf vliegen heb ik een tijdje geleden al laten varen.

quote:
3s.gif Op zondag 17 december 2017 20:34 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dan betaalt de man dus in 90% van de gevallen.
Correct
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 17 december 2017 @ 20:36:49 #29
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175794229
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:36 schreef W00fer het volgende:

[..]

Mijn verwachtingen zijn tegenwoordig bizar laag omdat ik van te voren eigenlijk al bang ben dat ze of weer te laat komt of geen geld mee heeft of weer arrogant gaat zijn of ongeīnteresseerd. Dat kun je me niet kwalijk nemen als er een serie van dates zo is geweest. Ergens ben ik tegenwoordig al blij als er überhaupt gewoon een normale middag is met wat lachen. De hoop dat er echt vonken vanaf vliegen heb ik een tijdje geleden al laten varen.
Ik zou maar even niet daten als ik jou was.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175794249
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 19:57 schreef W00fer het volgende:

[..]

Verwacht je niet stiekem dat hij betaalt?

En daten terwijl je nog niet gescheiden bent is gewoon een no in mijn rulebook.
Nee, dat verwacht ik helemaal niet en daar zou ik me zelfs heel onprettig bij voelen. Als hij er perse op staat om het eten te betalen (want geloof het of niet, dat doen mannen soms), dan zijn de drankjes daarna voor mijn rekening.

Zoals ik al zei, misschien moet je jouw rule boek eens herzien want je lijkt er niet echt happy van te worden ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_175794265
Waarom ga je op date als je zo negatief denkt over de ander? Je moet er een relatie mee willen, dat wil je toch niet als dat echt je verachting is...
  zondag 17 december 2017 @ 20:38:26 #32
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175794277
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:36 schreef W00fer het volgende:

[..]

Mijn verwachtingen zijn tegenwoordig bizar laag omdat ik van te voren eigenlijk al bang ben dat ze of weer te laat komt of geen geld mee heeft of weer arrogant gaat zijn of ongeīnteresseerd. Dat kun je me niet kwalijk nemen als er een serie van dates zo is geweest. Ergens ben ik tegenwoordig al blij als er überhaupt gewoon een normale middag is met wat lachen. De hoop dat er echt vonken vanaf vliegen heb ik een tijdje geleden al laten varen.

[..]

Correct
Je rechterhand zal je nooit teleurstellen, te laat zijn, je verlaten of eisen dat jij betaalt...

Oh wacht... Ok, ook al niet waar

;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 17 december 2017 @ 20:38:55 #33
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175794294
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:38 schreef Allures het volgende:
Waarom ga je op date als je zo negatief denkt over de ander? Je moet er een relatie mee willen, dat wil je toch niet als dat echt je verachting is...
mooie en ik denk prima passende typfout O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175794334
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 20:36 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik zou maar even niet daten als ik jou was.
Dat helpt niet, ik zag na een paar maanden rust weer hetzelfde gebeuren. Dat ik NIETS gezegd heb en er toch weer allerlei rare dingen naar boven kwamen. Zoals dat chicks uit zichzelf een 10 min over een ex gaan praten, uit zichzelf allerlei onzekerheid en wantrouwen naar boven brengen. Ergens is er geen zak meer aan zo. De posts van MGTOW zijn gechargeerd waar. Ik denk dat er fundamenteel iets moet veranderen anders blijven de seksen op elkaar afgeven.
En vandaag werd het er niet veel beter op door een chick die mijn geduld besloot te testen door een maand op reis te gaan, en vooraf afspreken kan blijkbaar niet. Dat blijft gewoon heel erg jammer van alle moeite die erin is gegaan. Ik reageer er heel vriendelijk en positief op maar eigenlijk heb ik me weer een oor aan laten naaien.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 17 december 2017 @ 20:41:10 #35
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_175794378
Ik zit nu een week of twee op een paar datingapps. Wat een oppervlakkige vleeskeuring zeg. Mijn beeld van de gemiddelde vrouw is er ook niet op vooruitgegaan. Dat mannen het meest oppervlakkig zijn is voor mij bij deze ontkracht.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_175794469
Hoe DURFT iemand een maand op reis te gaan zōnder dat van te voren met jou te overleggen :(
Sarcasme. Herken het.
pi_175794477
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 20:38 schreef Molo het volgende:

[..]

mooie en ik denk prima passende typfout O+
whaha ja had hem niet gezien maar hij is wel goed
pi_175794487
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:43 schreef Spirit82 het volgende:
Hoe DURFT iemand een maand op reis te gaan zōnder dat van te voren met jou te overleggen :(
Dat moet ze ook gewoon doen maar je moet niet verwachten dat iemand daarop gaat zitten wachten. En gewoon vooraf afspreken, graag of niet.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175794525
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:44 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat moet ze ook gewoon doen maar je moet niet verwachten dat iemand daarop gaat zitten wachten. En gewoon vooraf afspreken, graag of niet.
Dat verwacht ze toch ook niet van je, of zie ik het nou helemaal verkeerd :?
Sarcasme. Herken het.
  zondag 17 december 2017 @ 20:45:22 #40
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175794529
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:40 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat helpt niet, ik zag na een paar maanden rust weer hetzelfde gebeuren. Dat ik NIETS gezegd heb en er toch weer allerlei rare dingen naar boven kwamen. Zoals uit zichzelf een 10 min over een ex gaan praten, uit zichzelf allerlei onzekerheid en wantrouwen naar boven brengen. Ergens is er geen zak meer aan zo. De posts van MGTOW zijn gechargeerd waar. Ik denk dat er fundamenteel iets moet veranderen anders blijven de seksen op elkaar afgeven.
En vandaag werd het er niet veel beter op door een chick die mijn geduld besloot te testen door een maand op reis te gaan, en vooraf afspreken kan blijkbaar niet. Dat blijft gewoon heel erg jammer van alle moeite die erin is gegaan. Ik reageer er heel vriendelijk en positief op maar eigenlijk heb ik me weer een oor aan laten naaien.
Je generaliseert zaken die toch echt specifiek op een paar mannen hier maar van toepassing zijn. Wellicht kun je het ook bij jezelf zoeken dit

Je trekt blijkbaar alleen idioten en vrouwen die je als speelbal/aandachtsgever zien aan en bent ook alleen voor hun aantrekkelijk.

Zelf veranderen of accepteren dat je dateleven zo gaat blijven dus ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175794539
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:40 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat helpt niet, ik zag na een paar maanden rust weer hetzelfde gebeuren. Dat ik NIETS gezegd heb en er toch weer allerlei rare dingen naar boven kwamen. Zoals dat chicks uit zichzelf een 10 min over een ex gaan praten, uit zichzelf allerlei onzekerheid en wantrouwen naar boven brengen. Ergens is er geen zak meer aan zo. De posts van MGTOW zijn gechargeerd waar. Ik denk dat er fundamenteel iets moet veranderen anders blijven de seksen op elkaar afgeven.
En vandaag werd het er niet veel beter op door een chick die mijn geduld besloot te testen door een maand op reis te gaan, en vooraf afspreken kan blijkbaar niet. Dat blijft gewoon heel erg jammer van alle moeite die erin is gegaan. Ik reageer er heel vriendelijk en positief op maar eigenlijk heb ik me weer een oor aan laten naaien.
alleen geven de seksen niet op elkaar af... Alleen een bepaald groepje dat niet mee kan, voornamelijk mannen
pi_175794554
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:45 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat verwacht ze toch ook niet van je, of zie ik het nou helemaal verkeerd :?
Jawel, want zij denkt mij gewoon in februari een keer te parkeren. Anders had ze wel gevraagd van is dat ok voor je. Rekening houden met zit er niet in.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 17 december 2017 @ 20:46:12 #43
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175794557
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 20:36 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik zou maar even niet daten als ik jou was.
Amen. Je wordt er gewoon verdrietig van.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_175794558
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:41 schreef Quotidien het volgende:
Ik zit nu een week of twee op een paar datingapps. Wat een oppervlakkige vleeskeuring zeg. Mijn beeld van de gemiddelde vrouw is er ook niet op vooruitgegaan. Dat mannen het meest oppervlakkig zijn is voor mij bij deze ontkracht.
Gelukkig kom ik die vleeskeuring vrijwel nooit door *O*

Wat mij daarin verbaast is dat irl net zoveel (nou ja, niet veel, maar wel even veel) knappe als minder knappe vrouwen mij leuk genoeg voor 'meer' hebben gevonden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 17-12-2017 21:04:47 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 17 december 2017 @ 20:46:46 #45
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175794580
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:46 schreef W00fer het volgende:

[..]

Jawel, want zij denkt mij gewoon in februari een keer te parkeren. Anders had ze wel gevraagd van is dat ok voor je. Rekening houden met zit er niet in.
HAHAHAHAHAHAHAHA _O- _O- _O- _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175794585
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 20:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Je generaliseert zaken die toch echt specifiek op een paar mannen hier maar van toepassing zijn. Wellicht kun je het ook bij jezelf zoeken dit

Je trekt blijkbaar alleen idioten en vrouwen die je als speelbal/aandachtsgever zien aan en bent ook alleen voor hun aantrekkelijk.

Zelf veranderen of accepteren dat je dateleven zo gaat blijven dus ^O^
Ik zal niet ontkennen dat ik rare types heb gehad ja. Maar wat kun je daaraan doen dan?
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 17 december 2017 @ 20:47:07 #47
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175794599
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:40 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat helpt niet, ik zag na een paar maanden rust weer hetzelfde gebeuren. Dat ik NIETS gezegd heb en er toch weer allerlei rare dingen naar boven kwamen. Zoals dat chicks uit zichzelf een 10 min over een ex gaan praten, uit zichzelf allerlei onzekerheid en wantrouwen naar boven brengen. Ergens is er geen zak meer aan zo. De posts van MGTOW zijn gechargeerd waar. Ik denk dat er fundamenteel iets moet veranderen anders blijven de seksen op elkaar afgeven.
En vandaag werd het er niet veel beter op door een chick die mijn geduld besloot te testen door een maand op reis te gaan, en vooraf afspreken kan blijkbaar niet. Dat blijft gewoon heel erg jammer van alle moeite die erin is gegaan. Ik reageer er heel vriendelijk en positief op maar eigenlijk heb ik me weer een oor aan laten naaien.
Daar ga je al mis.

Moet ze alles maar draaien zodat ze jou kan ontmoeten? Doe even normaal :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175794606
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 20:45 schreef Allures het volgende:

[..]

alleen geven de seksen niet op elkaar af... Alleen een bepaald groepje dat niet mee kan, voornamelijk mannen
Lul niet, vrouwen geven toch ook constant op mannen af dat ze viespeuken zijn en players en weet ik veel allemaal.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175794608
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:46 schreef W00fer het volgende:

[..]

Jawel, want zij denkt mij gewoon in februari een keer te parkeren. Anders had ze wel gevraagd van is dat ok voor je. Rekening houden met zit er niet in.
Waarom zou zij rekening met jou moeten houden? Als het niet OK voor jou is, moet je gewoon lekker verder gaan. Ze vindt jou gewoon niet leuk genoeg om nu nog vrij voor te maken. Duidelijk toch?
Sarcasme. Herken het.
  zondag 17 december 2017 @ 20:47:32 #50
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175794616
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:46 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik zal niet ontkennen dat ik rare types heb gehad ja. Maar wat kun je daaraan doen dan?
Eens naar jezelf kijken hoe dat komt, als je dat vermogen hebt, en dat dan veranderen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 17 december 2017 @ 20:48:09 #51
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_175794638
quote:
15s.gif Op zondag 17 december 2017 20:46 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Gelukkig kom ik die vleeskeuring vrijwel nooit door *O*

Wat mij daarin verbaast is dat irl net zoveel (nou ja, niet veel, maar wel even veel) knappe als minder knappe vrouwen mij leuk genoeg voor 'meer' hebben gevonden.
Ik kom de vleeskeuring wel door, alleen ze doen nooit moeite het gesprek daarna een beetje gaande te houden. Moet wel van twee kanten komen vind ik.

Veel willen ook dat je een soort auditie voor ze houdt.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_175794640
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 20:46 schreef Molo het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHAHAHA _O- _O- _O- _O-
Dus je moet niet miepen met je zij overlegd niks, want dat doet ze inderdaad niet. En andersom zou ze dat ook kut vinden.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175794670
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:47 schreef W00fer het volgende:

[..]

Lul niet, vrouwen geven toch ook constant op mannen af dat ze viespeuken zijn en players en weet ik veel allemaal.
in mijn ervaring is dat meer op individuele mannen dan op de groep mannen
pi_175794676
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:47 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Waarom zou zij rekening met jou moeten houden? Als het niet OK voor jou is, moet je gewoon lekker verder gaan. Ze vindt jou gewoon niet leuk genoeg om nu nog vrij voor te maken. Duidelijk toch?
Moet ze ook niet zaniken als ik dadelijk geen tijd meer heb. En de ervaring leert dat vrouwen daar altijd heel moeilijk over gaan doen, terwijl ze zelf een andere maatstaf hanteren.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 17 december 2017 @ 20:49:13 #55
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175794684
Vermoeiende man die W00fer maar het ligt niet aan hem gelukkig :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 17 december 2017 @ 20:49:23 #56
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175794687
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:46 schreef W00fer het volgende:

[..]

Jawel, want zij denkt mij gewoon in februari een keer te parkeren. Anders had ze wel gevraagd van is dat ok voor je. Rekening houden met zit er niet in.
Waarom zou ze in godsnaam rekening met jou moeten houden? Jullie kennen elkaar niet eens.

Te idioot gewoon.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175794689
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 20:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Eens naar jezelf kijken hoe dat komt, als je dat vermogen hebt, en dat dan veranderen
Je beantwoord de vraag niet.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175794691
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:48 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dus je moet niet miepen met je zij overlegd niks, want dat doet ze inderdaad niet. En andersom zou ze dat ook kut vinden.
wat moet ze overleggen dan? Met iemand die ze niet kent..
pi_175794713
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 20:48 schreef Allures het volgende:

[..]

in mijn ervaring is dat meer op individuele mannen dan op de groep mannen
Echt niet. Lees maar eens women going their own way (ja dat is er ook tegenwoordig)
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175794720
quote:
7s.gif Op zondag 17 december 2017 20:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Vermoeiende man die W00fer maar het ligt niet aan hem gelukkig :)
Jawel, deels. Maar ik doe wat ik kan om het te veranderen.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175794728
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:48 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik kom de vleeskeuring wel door, alleen ze doen nooit moeite het gesprek daarna een beetje gaande te houden. Moet wel van twee kanten komen vind ik.
Ook dan ben je blijkbaar gewoon niet leuk/interessant genoeg in online gesprekken. Ik haak ook af als een gesprek erg stroef voelt. Misschien eens een gekke/onverwachte vraag stellen, of 3 tegelijk? Beetje humor erin... Geen idee wat je doet hoor, kan alleen vanuit mijzelf aangeven waarom ik op een gegeven moment niet echt meer reageer op berichtjes.
Sarcasme. Herken het.
pi_175794735
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 19:46 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik had gisteren met 1 chick gebeld en ze had niet door dat vol trots vertellen "ja W00fer je hebt nog een kaper op de kust, heb mijn nummer gegeven aan een andere gast" dat dat niet echt in goede aarde viel bij mij. Ik bedoel denk je wel eens na ofzo voordat je dat zegt?
Af en toe snap ik vrouwen echt niet. Ik word er namelijk eerder chagrijnig van dan dat ik er harder van ga lopen.
Vrouwen doen dat (bewust of onbewust) omdat bij hen wčl zo werkt. Hoe vaak zie je niet, dat een vrouw opeens veel meer en ook veel actievere interesse in je heeft, als ze erachter komt dat er andere vrouw ook interesse in je heeft!? Dan moeten zij opeens ook :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 17-12-2017 21:07:40 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175794746
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 20:49 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waarom zou ze in godsnaam rekening met jou moeten houden? Jullie kennen elkaar niet eens.

Te idioot gewoon.
Omdat ze anders gewoon niet met haar kont op een datingsite moet gaan zitten als ze uberhaupt geen fucking tijd heeft. Dat is pas dom. Een honingpot neerzetten en als er dan mensen komen zeggen HAHAHAHA FUCK YOU ik heb toch geen tijd. Dat is gewoon triest.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175794748
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:50 schreef W00fer het volgende:

[..]

Echt niet. Lees maar eens women going their own way (ja dat is er ook tegenwoordig)
ok. Dan nog, het is een kleine groep

Als het je niet lukt, is dat kut. Maar niet de schuld van een evil groep anderen. Dat ligt dan echt bij jezelf
  zondag 17 december 2017 @ 20:51:43 #65
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_175794767
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:50 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ook dan ben je blijkbaar gewoon niet leuk/interessant genoeg in online gesprekken. Ik haak ook af als een gesprek erg stroef voelt. Misschien eens een gekke/onverwachte vraag stellen, of 3 tegelijk? Beetje humor erin... Geen idee wat je doet hoor, kan alleen vanuit mijzelf aangeven waarom ik op een gegeven moment niet echt meer reageer op berichtjes.
Oh ik moet als een aap dansen om leuk genoeg te zijn? :')
Ik probeer wel een beetje origineel te zijn enzo maar nogmaals het moet van twee kanten komen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 17 december 2017 @ 20:52:07 #66
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175794790
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:51 schreef W00fer het volgende:

[..]

Omdat ze anders gewoon niet met haar kont op een datingsite moet gaan zitten als ze uberhaupt geen fucking tijd heeft. Dat is pas dom. Een honingpot neerzetten en als er dan mensen komen zeggen HAHAHAHA FUCK YOU ik heb toch geen tijd. Dat is gewoon triest.
Lees ik dit echt _O-?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175794805
quote:
2s.gif Op zondag 17 december 2017 20:50 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Vrouwen doen dat (bewust of onbewust) omdat bij hen wčl zo werkt. Hoe vaak zie je niet dat een vrouw opeens veel meer en ook veel actievere interesse in je heeft als ze erachter komt dat er andere vrouw ook interesse in je heeft!? Dan moeten zij opeens ook :')
Been there done that, dan voelen ze zich tweede keus en haken af. Ik vind het écht te triest voor woorden dat een vrouw pas gaat lopen als er een bepaalde urgentie is vanwege een andere vrouw / kaper op de kust. Heel triest. Dan heb je als vrouw gewoon weinig eigenwaarde cq zelfrespect.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175794812
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:51 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Oh ik moet als een aap dansen om leuk genoeg te zijn? :')
Nee hoor, je moet vooral gewoon doen wat voor jou goed voelt. Ik las je bericht als een “klacht” en dacht je misschien te kunnen helpen, is all :)
Sarcasme. Herken het.
  zondag 17 december 2017 @ 20:53:08 #69
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175794825
quote:
2s.gif Op zondag 17 december 2017 20:50 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Vrouwen doen dat (bewust of onbewust) omdat bij hen wčl zo werkt. Hoe vaak zie je niet dat een vrouw opeens veel meer en ook veel actievere interesse in je heeft als ze erachter komt dat er andere vrouw ook interesse in je heeft!? Dan moeten zij opeens ook :')
Mannen doen precies hetzelfde :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175794834
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:51 schreef W00fer het volgende:

[..]

Omdat ze anders gewoon niet met haar kont op een datingsite moet gaan zitten als ze uberhaupt geen fucking tijd heeft. Dat is pas dom. Een honingpot neerzetten en als er dan mensen komen zeggen HAHAHAHA FUCK YOU ik heb toch geen tijd. Dat is gewoon triest.
ze heeft tijd zat, de afgelopen maanden en vanaf februari ook weer

Dude je bent echt niet helemaal goed en ik zou me als ik jou was even ergens op een wachtlijst laten plaatsen
  zondag 17 december 2017 @ 20:54:08 #71
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175794847
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:49 schreef W00fer het volgende:

[..]

Je beantwoord de vraag niet.
Ik beantwoord de vraag hartstikke prima. Dat jij de clue niet snapt dat jíj de idioot in het verhaal bent die een crazy bitch magneet heeft en een enorme afstotingskracht voor normale vrouwen lijkt me voor iedereen hier behalve jou en MGTOW en misschien nog twee idioten duidelijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175794862
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 20:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mannen doen precies hetzelfde :).
Echt niet. Als ik weet dat er een andere kaper op de kust is: kies hem maar. Ik ben die race wedstrijdjes echt beu. Het is een hoop moeite voor piet snot.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 17 december 2017 @ 20:54:28 #73
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175794864
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:50 schreef W00fer het volgende:

[..]

Jawel, deels. Maar ik doe wat ik kan om het te veranderen.
Dat doe je helemaal niet
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 17 december 2017 @ 20:54:51 #74
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175794882
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:54 schreef W00fer het volgende:

[..]

Echt niet. Als ik weet dat er een andere kaper op de kust is: kies hem maar. Ik ben die race wedstrijdjes echt beu. Het is een hoop moeite voor piet snot.
Ok meneer N=1.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175794930
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 20:53 schreef Allures het volgende:

[..]

ze heeft tijd zat, de afgelopen maanden en vanaf februari ook weer

Dude je bent echt niet helemaal goed en ik zou me als ik jou was even ergens op een wachtlijst laten plaatsen
Dat is helemaal niet zeker dat dat zo is, dat ze dan tijd heeft. Ik vind het uberhaupt een misselijk idee dat je (terwijl je zeer gelimiteerd bent in tijd) op een site gaat zitten en dan maar wat aanklooit en nergens verantwoording voor neemt.

Ik zou het serieus kut vinden als iemand mij leuk vind en ik ga zeggen ja sorry maar ik ga nu effe een maand op reis. Dat komt niet eens in mij op.

En ik vergeet er nog bij te vertellen dat ze liep te klagen dat ze overspoelt werd met kerels. Wtf is dat voor informatie. Wat heb ik daaraan?
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 17 december 2017 @ 20:57:36 #76
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175794968
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:56 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet zeker dat dat zo is, dat ze dan tijd heeft. Ik vind het uberhaupt een misselijk idee dat je (terwijl je zeer gelimiteerd bent in tijd) op een site gaat zitten en dan maar wat aanklooit en nergens verantwoording voor neemt.

Ik zou het serieus kut vinden als iemand mij leuk vind en ik ga zeggen ja sorry maar ik ga nu effe een maand op reis. Dat komt niet eens in mij op.
Jij hebt echt hele rare ideeën van de verantwoordelijkheden die bij het inschrijven op een datingsite horen...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175795008
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 20:57 schreef Samzz het volgende:

Dat is helemaal niet zeker dat dat zo is, dat ze dan tijd heeft. Ik vind het uberhaupt een misselijk idee dat je (terwijl je zeer gelimiteerd bent in tijd) op een site gaat zitten en dan maar wat aanklooit en nergens verantwoording voor neemt.

Ik zou het serieus kut vinden als iemand mij leuk vind en ik ga zeggen ja sorry maar ik ga nu effe een maand op reis. Dat komt niet eens in mij op.
Jij hebt echt hele rare ideeën van de verantwoordelijkheden die bij het inschrijven op een datingsite horen...
Jij gaat toch ook niet in het eerste van PSV willen voetballen terwijl je nog geen bal kan raken? Dat zijn dezelfde figuren die op datingsites zitten voor vriendschap. Het is gewoon aandacht zoeken.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 17 december 2017 @ 20:59:32 #78
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175795051
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:56 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet zeker dat dat zo is, dat ze dan tijd heeft. Ik vind het uberhaupt een misselijk idee dat je (terwijl je zeer gelimiteerd bent in tijd) op een site gaat zitten en dan maar wat aanklooit en nergens verantwoording voor neemt.

Ik zou het serieus kut vinden als iemand mij leuk vind en ik ga zeggen ja sorry maar ik ga nu effe een maand op reis. Dat komt niet eens in mij op.

En ik vergeet er nog bij te vertellen dat ze liep te klagen dat ze overspoelt werd met kerels. Wtf is dat voor informatie. Wat heb ik daaraan?
Ongehoord en idd misselijkmakend dat kutwijf!!!
Jij had je al helemaal verheugd op driewekelijks afgezogen worden en copieuze maaltijden op haar kosten O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175795081
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:58 schreef W00fer het volgende:

[..]

Jij gaat toch ook niet in het eerste van PSV willen voetballen terwijl je nog geen bal kan raken? Dat zijn dezelfde figuren die op datingsites zitten voor vriendschap. Het is gewoon aandacht zoeken.
Er staat volgens mij nergens in de kleine lettertjes op een datingsite dat je verplicht bent om op korte terwijl met iemand af te spreken. Als jij dat wel belangrijk vindt en iemand is daar gewoon open over: move on!
Sarcasme. Herken het.
pi_175795084
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 20:59 schreef Molo het volgende:

[..]

Ongehoord en idd misselijkmakend dat kutwijf!!!
Jij had je al helemaal verheugd op driewekelijks afgezogen worden en copieuze maaltijden op haar kosten O+
Helemaal niet, ik wil het prima betalen als ze maar niet zo ontiegelijk ondankbaar zijn. Want dat een man betaalt is blijkbaar normaal.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175795092
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:56 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet zeker dat dat zo is, dat ze dan tijd heeft. Ik vind het uberhaupt een misselijk idee dat je (terwijl je zeer gelimiteerd bent in tijd) op een site gaat zitten en dan maar wat aanklooit en nergens verantwoording voor neemt.

Ik zou het serieus kut vinden als iemand mij leuk vind en ik ga zeggen ja sorry maar ik ga nu effe een maand op reis. Dat komt niet eens in mij op.

En ik vergeet er nog bij te vertellen dat ze liep te klagen dat ze overspoelt werd met kerels. Wtf is dat voor informatie. Wat heb ik daaraan?
serieus, bel een therapeut
pi_175795109
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 21:00 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Er staat volgens mij nergens in de kleine lettertjes op een datingsite dat je verplicht bent om op korte terwijl met iemand af te spreken. Als jij dat wel belangrijk vindt en iemand is daar gewoon open over: move on!
Je moet ze de kost geven de hoeveelheid die er alleen maar wat rondhangt.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 17 december 2017 @ 21:01:53 #83
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175795116
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:58 schreef W00fer het volgende:

[..]

Jij gaat toch ook niet in het eerste van PSV willen voetballen terwijl je nog geen bal kan raken? Dat zijn dezelfde figuren die op datingsites zitten voor vriendschap. Het is gewoon aandacht zoeken.
Wat niet verboden is. Kak, jij hebt echt rare verwachtingen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175795127
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 21:01 schreef Allures het volgende:

[..]

serieus, bel een therapeut
Wel grappig dat jij een paar topics geleden precies hetzelfde deed.

quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 21:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat niet verboden is. Kak, jij hebt echt rare verwachtingen.
Niet verboden nee, maar dan moet je niet gek opkijken als er discussie over komt.
In jouw boekje kan een vrouw letterlijk alles flikken.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175795161
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:37 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee, dat verwacht ik helemaal niet en daar zou ik me zelfs heel onprettig bij voelen. Als hij er perse op staat om het eten te betalen (want geloof het of niet, dat doen mannen soms), dan zijn de drankjes daarna voor mijn rekening.

Zoals ik al zei, misschien moet je jouw rule boek eens herzien want je lijkt er niet echt happy van te worden ;)
Betaal jij als vrouw dan de gehele rekening bij een eenmalige date!?

Overigens betalen vrouwen inderdaad echt wel mee aan de rekening, is mijn ervaring. Echter dat is dan vrijwel altijd in een niet-romantische situatie.
Ik denk het alleen twee kanten opwerkt. Aan de ene kant is het logisch om bij een normale afspraak gewoon mee te betalen als vrouw. Aan de andere kant helpt dat meebetalen wel de eventuele chemie behoorlijk omzeep. Sterker nog, ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat vrouwen je (bewust of onbewust) toch een beetje een slapjanus vinden als je tijdens het versiertraject niet het voortouw neemt plus de daarbijbhorende financiële transacties voor je rekening neemt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 17-12-2017 21:19:09 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175795198
quote:
2s.gif Op zondag 17 december 2017 21:03 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Betaal jij als vrouw dan de gehele rekening bij een eenmalige date!?

Overigens betalen vrouwen inderdaad echt wel mee aan de rekening, is mijn ervaring. Echter dat is dan vrijwel altijd in een niet-romantische situatie.
Ik denk het alleen twee kanten opwerkt. Aan de ene kant is het logisch om bij een normale afspraak gewoon mee te betalen als vrouw. Aan de andere kant helpt dat meebetalen wel de eventuele chemie behoorlijk omzeep. Sterker nog, ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat vrouwen je (bewust of onbewust) toch een beetje een slapjanus vinden als je tijdens versiertraject niet het voortouw neem en ook de financiële transacties voor je rekening neemt.
Selectieve emancipatie. En ze ontkennen het.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 17 december 2017 @ 21:05:08 #87
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175795213
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 21:02 schreef W00fer het volgende:

[..]

Wel grappig dat jij een paar topics geleden precies hetzelfde deed.

[..]

Niet verboden nee, maar dan moet je niet gek opkijken als er discussie over komt.
In jouw boekje kan een vrouw letterlijk alles flikken.
Maar er wordt niks geflikt... Jij hebt vreemde standaarden. Een datingsite is geheel vrijbijvend. Chatten ook.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175795266
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 21:05 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar er wordt niks geflikt... Jij hebt vreemde standaarden. Een datingsite is geheel vrijbijvend. Chatten ook.
Maar je normaal gedragen is niet vrijblijvend. Jij vind het normaal dat mensen elkaar on hold zetten, laten wachten, dubbele agenda's hebben, elkaar laten betalen, allerlei onzekerheden sproeien, te laat komen. Want alles is vrijblijvend en niet verplicht. Alles moet maar kunnen want je kent de ander niet. Zo redeneer jij.

Draai het eens om: dan is die kerel een lul en dan is het allang exit. Ik weet nog dat ik een keer exit was omdat ik aan haar gevraagd had: hey gaat het nog door :')
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175795281
quote:
2s.gif Op zondag 17 december 2017 21:03 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Betaal jij als vrouw dan de gehele rekening bij een eenmalige date!?

Overigens betalen vrouwen inderdaad echt wel mee aan de rekening, is mijn ervaring. Echter dat is dan vrijwel altijd in een niet-romantische situatie.
Ik denk het alleen twee kanten opwerkt. Aan de ene kant is het logisch om bij een normale afspraak gewoon mee te betalen als vrouw. Aan de andere kant helpt dat meebetalen wel de eventuele chemie behoorlijk omzeep. Sterker nog, ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat vrouwen je (bewust of onbewust) toch een beetje een slapjanus vinden als je tijdens versiertraject niet het voortouw neem en ook de financiële transacties voor je rekening neemt.
Nee, maar dat verwacht ik ook niet van een man. Ik vind het zeker galant als een man de rekening wil betalen. Komt zelfverzekerd en zorgzaam over, en dat vind ik lief. De eerste date met mijn ex gingen we ook uit eten en hebben we de rekening gesplit. En nu gaan we scheiden, dus ja... :P
Sarcasme. Herken het.
  zondag 17 december 2017 @ 21:08:16 #90
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175795318
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 21:06 schreef W00fer het volgende:

[..]

Maar je normaal gedragen is niet vrijblijvend. Jij vind het normaal dat mensen elkaar on hold zetten, laten wachten, dubbele agenda's hebben, elkaar laten betalen, allerlei onzekerheden sproeien, te laat komen. Want alles is vrijblijvend en niet verplicht.

Draai het eens om: dan is die kerel een lul en dan is het allang exit. Ik weet nog dat ik een keer exit was omdat ik aan haar gevraagd had: hey gaat het nog door :')
Ik heb t over alles wat er gebeurt tijdens de fase waarin je enkel en alleen aan het chatten bent.

Ik heb nergens iets gezegd over dubbele agenda's of te laat komen wanneer er een date is afgesproken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 17 december 2017 @ 21:09:08 #91
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175795343
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 21:07 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee, maar dat verwacht ik ook niet van een man. Ik vind het zeker galant als een man de rekening wil betalen. Komt zelfverzekerd en zorgzaam over, en dat vind ik lief. De eerste date met mijn ex gingen we ook uit eten en hebben we de rekening gesplit. En nu gaan we scheiden, dus ja... :P
gewoon weer alles 50/50 verdelen
pi_175795350
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 21:08 schreef Samzz het volgende:

[..]
Ik heb nergens iets gezegd over dubbele agenda's of te laat komen wanneer er een date is afgesproken.
Schijnbaar moet ik dat ook maar pikken.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 17 december 2017 @ 21:12:48 #93
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175795439
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 21:00 schreef W00fer het volgende:

[..]

Helemaal niet, ik wil het prima betalen als ze maar niet zo ontiegelijk ondankbaar zijn. Want dat een man betaalt is blijkbaar normaal.
En hoe uit ze dat volgens jouw normen?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175795455
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 20:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mannen doen precies hetzelfde :).
O ja, zeer zeker. Maar voor een man heeft die jealousy plotline zin. Vrouwen hechten onbewust veel waarde aan het oordeel van andere vrouwen mbt een man. Het is dan ook een dikke indicatie dat het qua aantrekkelijkheid wel (voor zover ze het zelf niet helemaal goed kunnen zien) en ook sociaal wel goed zit bij die man.

Neem voor de grap Faxie. Vrijwel geen enkele vrouw hier ziet hem staan... omdat geen enkele vrouw hem hier ziet staan. 'Moet wel iets goed mis mee zijn, anders zouden zou ie al zat andere vrouwen gehad hebben' (even los van andere dingen die je misschien niet aantrekkelijk aan hem vindt).
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 17 december 2017 @ 21:14:41 #95
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175795495
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 21:09 schreef W00fer het volgende:

[..]

Schijnbaar moet ik dat ook maar pikken.
Jij bent gewoon niet leuk, echt niet. Heeft niks met je regels of weet ik wat te maken.

Je bent gewoon een vreselijke vent, energiezuigend, negatief, onaantrekkelijk en een zeiksnor
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175795505
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 21:12 schreef Molo het volgende:

[..]

En hoe uit ze dat volgens jouw normen?
Door als een ongeīnteresseerde op te staan en te doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is, soms lijkt het zelfs op verwend gedrag.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175795517
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:54 schreef W00fer het volgende:

[..]

Echt niet. Als ik weet dat er een andere kaper op de kust is: kies hem maar. Ik ben die race wedstrijdjes echt beu. Het is een hoop moeite voor piet snot.
Dat is wat anders. Het gaat om de interesse van een andere vrouw waardoor vrouw nummer 1 opeens veel geīnteresseerder is en vaak ook opeens initiatief neemt (wat ze daarvoor niet deed).
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175795521
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 21:14 schreef Molo het volgende:

[..]

Jij bent gewoon niet leuk, echt niet. Heeft niks met je regels of weet ik wat te maken.

Je bent gewoon een vreselijke vent, energiezuigend, negatief, onaantrekkelijk en een zeiksnor
Dus iemand die alles maar pikt van een vrouw is wel leuk. Nou, ok dan.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 17 december 2017 @ 21:16:27 #99
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175795551
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 21:15 schreef W00fer het volgende:

[..]

Door als een ongeīnteresseerde op te staan en te doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is, soms lijkt het zelfs op verwend gedrag.
Ik bedoel, hou zou ze zich mķeten gedragen volgens jou? Als jij betaalt?

Hoe ziet dat eruit? Concreet?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175795565
quote:
2s.gif Op zondag 17 december 2017 21:15 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dat is wat anders. Het gaat om de interesse van een andere vrouw waardoor vrouw nummer 1 opeens veel geīnteresseerder is en vaak ook opeens initiatief neemt (wat ze daarvoor niet deed).
Dan mag ze wegblijven want ik heb niks aan extrinsieke motivatiefactoren. Als je pas gaat lopen als je honger krijgt zijn al je eerdere motives dus gewoon nep geweest.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175795583
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 21:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik bedoel, hou zou ze zich mķeten gedragen volgens jou? Als jij betaalt?

Hoe ziet dat eruit? Concreet?
Dankjewel voor de leuke avond doeg.

Zelfs dat niet.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 17 december 2017 @ 21:17:51 #102
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175795616
quote:
2s.gif Op zondag 17 december 2017 21:15 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dat is wat anders. Het gaat om de interesse van een andere vrouw waardoor vrouw nummer 1 opeens veel geīnteresseerder is en vaak ook opeens initiatief neemt (wat ze daarvoor niet deed).
Ook al zo'n figuur die denkt dat dit soort idiote regels voor alle vrouwen geldt

Vooral zo doorgaan, ben je over een jaar net als W00fer qua pH waarde :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175795653
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 21:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Ook al zo'n figuur die denkt dat dit soort idiote regels voor alle vrouwen geldt

Vooral zo doorgaan, ben je over een jaar net als W00fer qua pH waarde :')
Ontken jij nou dat jij harder gaat lopen als je weet dat een vent nog andere chicks heeft? Ik vind dat hij wel een punt heeft.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 17 december 2017 @ 21:19:05 #104
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175795665
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 21:15 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dus iemand die alles maar pikt van een vrouw is wel leuk. Nou, ok dan.
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat jij gewoon niet leuk bent.
Daarom kappen normale vrouwen het gesprek al vroeg af of beginnen er niet eens aan en heb je alleen dates met bat shit crazy chicks

Wat voor tekst heb jij eigenlijk bij/op je profiel staan?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175795696
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 21:09 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

gewoon weer alles 50/50 verdelen
Dat krijg je ervan :(
Ok voortaan laat ik de man alles betalen.
Sarcasme. Herken het.
  zondag 17 december 2017 @ 21:20:26 #106
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175795709
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 21:17 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dankjewel voor de leuke avond doeg.

Zelfs dat niet.
Ik denk ook oprecht dat er met jou geen leuke avond te hebben valt

'bedankt voor het betalen' zou normaal zijn denk ik. Maar dat jij chicks treft die dat niet eens zeggen zegt wel iets over je magneetfunctie van soort vrouwen die je aantrekt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 17 december 2017 @ 21:20:55 #107
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175795728
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 21:18 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ontken jij nou dat jij harder gaat lopen als je weet dat een vent nog andere chicks heeft? Ik vind dat hij wel een punt heeft.
Dat ontken ik ja, spijkerhard
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 17 december 2017 @ 21:23:43 #108
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_175795825
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 21:07 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee, maar dat verwacht ik ook niet van een man. Ik vind het zeker galant als een man de rekening wil betalen. Komt zelfverzekerd en zorgzaam over, en dat vind ik lief. De eerste date met mijn ex gingen we ook uit eten en hebben we de rekening gesplit. En nu gaan we scheiden, dus ja... :P
Kijk, daarom ga je scheiden :+

Maar zonder dolle, je geeft het zelf al aan: "Ik vind het zeker galant als een man de rekening wil betalen. Komt zelfverzekerd en zorgzaam over, en dat vind ik lief."
Als je als man in een romantische situatie dus NIET betaalt, scoor je in het positieve geval daar iig geen punten. In het negatieve geval vindt ze je een slappe vent. Of nog erger: dat je niks voor haar overhebt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175795865
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 21:15 schreef W00fer het volgende:

[..]

Door als een ongeīnteresseerde op te staan en te doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is, soms lijkt het zelfs op verwend gedrag.
Schrijf je gewoon eens even uit, van een datingsite.

Heb ik ook gedaan na de laatste date, heerlijk even geen verwachtingen kweken of date stress.

Heb je tenminste tijd om even Call of Duty: WW2 of de binnenkort te verschijnen Red Dead Redemption 2 uit te spelen. Of je postzegel verzameling compleet te krijgen, of een cursus salsadansen te doen :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175795886
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 21:20 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat ontken ik ja, spijkerhard
Google anders eens op het woord “zelfvertrouwen”, W00fer... Daten hoeft namelijk geen spel met keiharde regels te gaan als je het voor jezelf doet. En als, in dit geval, een man liever een andere vrouw heeft dan Molo, dan is die man dus niet interessant.
Sarcasme. Herken het.
  zondag 17 december 2017 @ 21:27:30 #111
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_175795977
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 21:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Ook al zo'n figuur die denkt dat dit soort idiote regels voor alle vrouwen geldt

Vooral zo doorgaan, ben je over een jaar net als W00fer qua pH waarde :')
Nee, zeker rationeel zullen vrouwen het niet leuk vinden. Maar misschien rennen ze juist daarom wel harder. Omdat ze graag leuker gevonden willen worden dan die concurrente.

En wat heet regel: de meeste vrouwen zijn er gewoon gevoelig voor en hebben dan opeens veel meer interesse in je. Dat is niet mijn schuld!
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175795999
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 21:20 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat krijg je ervan :(
Ok voortaan laat ik de man alles betalen.
Let wel even op hoe je je gedraagt aan het eind van de date dan
A mind with a heart of it's own
pi_175796043
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 21:20 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik denk ook oprecht dat er met jou geen leuke avond te hebben valt

'bedankt voor het betalen' zou normaal zijn denk ik. Maar dat jij chicks treft die dat niet eens zeggen zegt wel iets over je magneetfunctie van soort vrouwen die je aantrekt
Die chicks zijn te druk met het bedenken van een plan hoe ze zo snel mogelijk weg kunnen komen :X
A mind with a heart of it's own
  zondag 17 december 2017 @ 21:29:45 #114
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_175796067
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 21:20 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat ontken ik ja, spijkerhard
Heel goed mogelijk dat jij bewust op de rem trapt als er een concurrente opduikt. Zo van: "dikke lul, dat doe ik niet", maar dat verandert weinig aan het feit dat het gros van de vrouwen er wčl een dikke pavlovreactie bij vertonen.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175796171
quote:
2s.gif Op zondag 17 december 2017 21:29 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Heel goed mogelijk dat jij bewust op de rem trapt als er een concurrente opduikt. Zo van: "dikke lul, dat doe ik niet", maar dat verandert weinig aan het feit dat het gros van de vrouwen er wčl een dikke pavlovreactie bij vertonen.
Het gros van de vrouwen?
Graag de wetenschappelijke onderbouwing hiervan
A mind with a heart of it's own
  zondag 17 december 2017 @ 21:32:55 #116
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_175796177
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 21:28 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Die chicks zijn te druk met het bedenken van een plan hoe ze zo snel mogelijk weg kunnen komen :X
Dat zie je regelmatig idd. Je ziet ze gewoon denken: "hoe kom ik van dit gezelschap af!?" _O-
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175796205
quote:
16s.gif Op zondag 17 december 2017 21:28 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Let wel even op hoe je je gedraagt aan het eind van de date dan
Ik maak aantekeningen! “Dank je wel en doei zeggen” :Y
Sarcasme. Herken het.
pi_175796253
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 21:33 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik maak aantekeningen! “Dank je wel en doei zeggen” :Y
En dan hopen dat je gympen aan hebt om heel hard weg te rennen ;)
A mind with a heart of it's own
pi_175796318
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 21:20 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik denk ook oprecht dat er met jou geen leuke avond te hebben valt

'bedankt voor het betalen' zou normaal zijn denk ik. Maar dat jij chicks treft die dat niet eens zeggen zegt wel iets over je magneetfunctie van soort vrouwen die je aantrekt
Zou normaal zijn denk ik, dat klinkt niet echt overtuigd. Doe je het zelf eigenlijk wel?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175796376
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 21:25 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Google anders eens op het woord “zelfvertrouwen”, W00fer... Daten hoeft namelijk geen spel met keiharde regels te gaan als je het voor jezelf doet. En als, in dit geval, een man liever een andere vrouw heeft dan Molo, dan is die man dus niet interessant.
Zie je, jij zou dus al niet gaan lopen omdat je je 2e keus voelt
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175796417
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 21:28 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Die chicks zijn te druk met het bedenken van een plan hoe ze zo snel mogelijk weg kunnen komen :X
Neuj want ze bleven achteraf nog behoorlijk lang plakken :')
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 17 december 2017 @ 21:39:14 #122
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_175796427
quote:
5s.gif Op zondag 17 december 2017 21:32 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Het gros van de vrouwen?
Graag de wetenschappelijke onderbouwing hiervan
De onderliggende dynamica is dat voor vrouwen naast fysieke kenmerken ook de sociale status en sociale vaardigheden van een man belangrijk zijn. Die laatste eigenschappen zijn echter veel minder makkelijk in te schatten.
Als de man in kwestie door veel andere (liefst knappe) vrouwen aantrekkelijk wordt gevonden, dan moet hij wel aantrekkelijk en ook veel status hebben. Sterker nog, doordat veel vrouwen wel iets met hem zouden willen (of gehad hebben) heeft hij per definitie veel status.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175796496
quote:
2s.gif Op zondag 17 december 2017 21:39 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

De onderliggende dynamica is dat voor vrouwen naast fysieke kenmerken ook de sociale status en sociale vaardigheden van een man belangrijk zijn. Die laatste eigenschappen zijn echter veel minder makkelijk in te schatten.
Als de man in kwestie door veel andere (liefst knappe) vrouwen aantrekkelijk wordt gevonden, dan moet hij wel aantrekkelijk en ook veel status hebben. Sterker nog, doordat veel vrouwen wel iets met hem zouden willen (of gehad hebben) heeft hij per definitie veel status.
En ik maar denken dat ze voor 37 graden en een hartslag gingen ;(
Zal me maar weer uitschrijven van datingsites dan :{

Wat een gebazel hier zeg :')
A mind with a heart of it's own
pi_175796500
quote:
2s.gif Op zondag 17 december 2017 21:39 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

De onderliggende dynamica is dat voor vrouwen naast fysieke kenmerken ook de sociale status en sociale vaardigheden van een man belangrijk zijn. Die laatste eigenschappen zijn echter veel minder makkelijk in te schatten.
Als de man in kwestie door veel andere (liefst knappe) vrouwen aantrekkelijk wordt gevonden, dan moet hij wel aantrekkelijk en ook veel status hebben. Sterker nog, doordat veel vrouwen wel iets met hem zouden willen (of gehad hebben) heeft hij per definitie veel status.
Je vergeet de "ik voel me 2e keus". En nog strikter genomen, als ze al niet echt wakker van je lagen wie zegt dat ze dat nu wel gaan doen?
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 17 december 2017 @ 21:45:54 #125
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_175796653
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 21:41 schreef DrMarten het volgende:

[..]

En ik maar denken dat ze voor 37 graden en een hartslag gingen ;(
Zal me maar weer uitschrijven van datingsites dan :{

Wat een gebazel hier zeg :')
Welke whiteknightkaart probeer je te trekken, kerel!? De informatie dat vrouwen niet alleen naar uiterlijke aantrekkelijkheid kijken, maar ook naar sociale capaciteiten en status is too much voor je!?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 17 december 2017 @ 21:50:16 #126
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175796827
quote:
2s.gif Op zondag 17 december 2017 21:29 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Heel goed mogelijk dat jij bewust op de rem trapt als er een concurrente opduikt. Zo van: "dikke lul, dat doe ik niet", maar dat verandert weinig aan het feit dat het gros van de vrouwen er wčl een dikke pavlovreactie bij vertonen.
Oh die reactie bestaat hoor, dat ontken ik niet. Maar die geldt niet zo generaliserend voor vrijwel alle vrouwen.
En is daarnaast ook totaal onaantrekkelijk als vent zijnde vind ik, en als je het bewust in gaat zetten al helemaal sneu

Wat iemand al eerder zei. Wat is er mis met wat gaan drinken en dan eens bekijken of er in het echt ook een klik is, of het een leuk iemand is en dan gewoon op gevoel verder te gaan exploreren of je samen een leuk stel zou kunnen worden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175796885
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 21:37 schreef W00fer het volgende:

[..]

Zie je, jij zou dus al niet gaan lopen omdat je je 2e keus voelt
Hoezo tweede keus? Ik laat me niet opjagen, das heel iets anders.
Sarcasme. Herken het.
  zondag 17 december 2017 @ 21:52:11 #128
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175796907
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 21:36 schreef W00fer het volgende:

[..]

Zou normaal zijn denk ik, dat klinkt niet echt overtuigd. Doe je het zelf eigenlijk wel?
Dat klinkt wel overtuigend. Want normale vrouwen zouden dat wel doen denk ik.

Ik zou dat zelf wel doen, net als gewoon splitten en verderop in een datetraject gewoon beetje om en om betalen. Maar is niet relevant hier want ik heb een relatie dus date niet
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 17 december 2017 @ 21:52:56 #129
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_175796940
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 21:41 schreef DrMarten het volgende:

[..]

En ik maar denken dat ze voor 37 graden en een hartslag gingen ;(
Zal me maar weer uitschrijven van datingsites dan :{

Wat een gebazel hier zeg :')
Wel grappig. Stiekem bevestig je zelf de sociale dynamica die ik beschrijf =>

Je voelt aan dat ik met mijn standpunten niet in de smaak val bij de vrouwen hier (lees lage sociale status in deze groep / in dit topic) en vervolgens kraak je mij en mijn inbreng maar af. Puur ter verhoging van je eigen status. Niet omdat het onzin zou zijn wat ik zeg.
Precies de sociale dynamica die voor vrouwen zo belangrijk is bij dating/mating => Je wil als vrouw per se geen vent die sociaal weinig status heeft (of zelfs uitgekotst wordt). Hoe meet je dat!? Precies! Door niet alleen naar zijn uiterlijk maar ook naar de sociale interactie van hem met anderen te kijken.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175796967
quote:
2s.gif Op zondag 17 december 2017 21:45 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Welke whiteknightkaart probeer je te trekken, kerel!? De informatie dat vrouwen niet alleen naar uiterlijke aantrekkelijkheid kijken, maar ook naar sociale capaciteiten en status is too much voor je!?
:')

Blijven jullie lekker alles overanalyseren en complottheorieën verzinnen war 9/11 bij verbleekt ^O^
A mind with a heart of it's own
pi_175797013
quote:
14s.gif Op zondag 17 december 2017 21:52 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Wel grappig. Stiekem bevestig je zelf de sociale dynamica die ik beschrijf =>

Je voelt aan dat ik met mijn standpunten niet in de smaak val bij de vrouwen hier (lees lage sociale status in deze groep / in dit topic) en vervolgens kraak je mij en mijn inbreng maar af. Puur ter verhoging van je eigen status. Niet omdat het onzin zou zijn wat ik zeg.
Precies de sociale dynamica die voor vrouwen zo belangrijk is bij dating/mating => Je wil als vrouw per se geen vent die sociaal weinig status heeft (of zelfs uitgekotst wordt). Hoe meet je dat!? Precies! Door niet alleen naar zijn uiterlijk maar ook naar de sociale interactie van hem met anderen te kijken.
of hij vind je gewoon een ei. Kan ook. Maar die andere uitleg voelt vast beter
pi_175797050
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 21:52 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat klinkt wel overtuigend. Want normale vrouwen zouden dat wel doen denk ik.

Ik zou dat zelf wel doen, net als gewoon splitten en verderop in een datetraject gewoon beetje om en om betalen. Maar is niet relevant hier want ik heb een relatie dus date niet
Dan heb je niet echt een goed beeld want je denkt te lief over andere vrouwen.
Van de 10 dates die ik dit jaar gehad heeft denk ik 2 of misschien 3 gesplit.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 17 december 2017 @ 22:05:40 #133
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_175797445
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 21:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh die reactie bestaat hoor, dat ontken ik niet. Maar die geldt niet zo generaliserend voor vrijwel alle vrouwen.
En is daarnaast ook totaal onaantrekkelijk als vent zijnde vind ik, en als je het bewust in gaat zetten al helemaal sneu.
Natuurlijk. Als je het bewust doet dan zullen de meeste vrouwen er op kotsen. Tenminste als ze het doorhebben dat het de man express vertelt dat hij er ook andere vrouwen interesse in hem hebben.

Echter zat vrouwen vragen er gewoon expliciet naar =>

Hoeveel vriendinnen heb je gehad!?
Hoe knap waren ze!?
Vindt X jou niet ook leuk!?
Wat doe je met Y!?
En zo voort

Ik vermoed dat vooral knappe vrouwen gevoelig zijn voor jouw succes bij andere vrouwen. Zij hechten veel waarde aan hun eigen uiterlijk en status en een uitglijder met een man met een sociaal niet zo hoge ranking kan die status behoorlijk beschadigen.

Je zit het overigens ook bij de vrouwen op FOK!

quote:
Wat iemand al eerder zei. Wat is er mis met wat gaan drinken en dan eens bekijken of er in het echt ook een klik is, of het een leuk iemand is en dan gewoon op gevoel verder te gaan exploreren of je samen een leuk stel zou kunnen worden
Uiteraard. Zo zou het moeten zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Puntenjager op 17-12-2017 22:17:04 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 17 december 2017 @ 22:09:50 #134
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_175797620
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 21:53 schreef DrMarten het volgende:

[..]

:')

Blijven jullie lekker alles overanalyseren en complottheorieën verzinnen war 9/11 bij verbleekt ^O^
Is de wetenschap dat naast uiterlijk ook je sociale status een rol speelt bij partnerkeuze nou zo zwaar voor je :?

Het lijkt me dat je deze kennis kunt verwerken in minder tijd dan dat een vrouw mascara opdoet. Iets wat ze elke keer weer moet doen. Jij daarentegen hoeft deze kennis maar 1 keer tot je te nemen. Daarna begrijp je het wel als het goed is.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 17 december 2017 @ 22:12:32 #135
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_175797741
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 21:54 schreef Allures het volgende:

[..]

of hij vind je gewoon een ei. Kan ook. Maar die andere uitleg voelt vast beter
Dat KAN niet. Dat IS zo. Daarom vindt ie het onzin wat ik zeg. Niet omdat het niet waar zou zijn. Dat boeit hem voor geen meter.
Grappig genoeg is dat precies de kern van wat ik zeg. Namelijk dat sociale status zeer belangrijk is. Ook voor the dating game.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 17 december 2017 @ 22:13:18 #136
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175797776
Dit is het dating topic guys. Niet de theoretische bullshit-om-daten-heen
pi_175797825
quote:
2s.gif Op zondag 17 december 2017 22:12 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dat KAN niet. Dat IS zo. Daarom vindt ie het onzin wat ik zeg. Niet omdat het niet waar zou zijn. Dat boeit hem voor geen meter.
Grappig genoeg is dat precies de kern van wat ik zeg. Namelijk dat sociale status zeer belangrijk is. Ook voor the dating game.
sociale status heeft toch niks te maken met jou een mogelijk ei vinden. Dat is gebaseerd op hoe je doet

Maar als je dat al niet eens meer kunt lezen geloof je wel heel erg in je pleister-theorie
  zondag 17 december 2017 @ 22:18:08 #138
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_175797964
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 22:14 schreef Allures het volgende:

[..]

sociale status heeft toch niks te maken met jou een mogelijk ei vinden. Dat is gebaseerd op hoe je doet

Maar als je dat al niet eens meer kunt lezen geloof je wel heel erg in je pleister-theorie
Dude, als mensen jou een ei vinden, dan is je sociale status laag. Dat is toch geen rocket science :?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 17 december 2017 @ 22:18:31 #139
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175797981
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 21:55 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dan heb je niet echt een goed beeld want je denkt te lief over andere vrouwen.
Van de 10 dates die ik dit jaar gehad heeft denk ik 2 of misschien 3 gesplit.
Ik heb een prima beeld van de vrouwen die jou leuk vinden. Dat zijn idioten, gestoorden en wanhopigen. En wellicht dus ķķk nog asocialen

Zegt dus iets over dat normale vrouwen je niet moeten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 17 december 2017 @ 22:28:24 #140
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_175798400
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:40 schreef W00fer het volgende:

Ik denk dat er fundamenteel iets moet veranderen anders blijven de seksen op elkaar afgeven.
Dus eigenlijk vind je dat de hele mensheid, in het bijzonder de vrouwen, moet veranderen omdat het allemaal niet eerlijk is zoals het nu werkt en vooral niet werkt zoals jij dat voor ogen hebt.

Misschien moet je de enige constante in het hele verhaal eens een keer tegen het licht houden.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zondag 17 december 2017 @ 22:30:42 #141
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175798486
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 22:28 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dus eigenlijk vind je dat de hele mensheid, in het bijzonder de vrouwen, moet veranderen omdat het allemaal niet eerlijk is zoals het nu werkt en vooral niet werkt zoals jij dat voor ogen hebt.

Misschien moet je de enige constante in het hele verhaal eens een keer tegen het licht houden.
Ja dat vindt hij

450x fantastisch O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 17 december 2017 @ 22:35:39 #142
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_175798639
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:52 schreef W00fer het volgende:

[..]

Been there done that, dan voelen ze zich tweede keus en haken af. Ik vind het écht te triest voor woorden dat een vrouw pas gaat lopen als er een bepaalde urgentie is vanwege een andere vrouw / kaper op de kust. Heel triest. Dan heb je als vrouw gewoon weinig eigenwaarde cq zelfrespect.
Je hebt nog een hoop te leren over de menselijke psyche in het algemeen.

Zoek eens op youtube naar filmpjes over pick up artists, de mystery method en neil strauss. Niet Zozeer vanwege het pickup gebeuren maar daar komt ook de psychologie van het daten (en van menselijke aantrekkingskracht en sociale hierarchie) aan bod, hoe vrouwen denken, hoe ze verschillen van mannen etc. Serieus interessant om gewoon eens naar te kijken.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zondag 17 december 2017 @ 22:39:43 #143
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175798784
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 22:35 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Je hebt nog een hoop te leren over de menselijke psyche in het algemeen.

Zoek eens op youtube naar filmpjes over pick up artists, de mystery method en neil strauss. Niet Zozeer vanwege het pickup gebeuren maar daar komt ook de psychologie van het daten (en van menselijke aantrekkingskracht en sociale hierarchie) aan bod, hoe vrouwen denken, hoe ze verschillen van mannen etc. Serieus interessant om gewoon eens naar te kijken.
Haalbare doelen vriend.
Denk dat hij beter bijdrage basis van sociale vaardigheden kan beginnen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175798806
quote:
3s.gif Op zondag 17 december 2017 21:13 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

O ja, zeer zeker. Maar voor een man heeft die jealousy plotline zin. Vrouwen hechten onbewust veel waarde aan het oordeel van andere vrouwen mbt een man. Het is dan ook een dikke indicatie dat het qua aantrekkelijkheid wel (voor zover ze het zelf niet helemaal goed kunnen zien) en ook sociaal wel goed zit bij die man.

Neem voor de grap Faxie. Vrijwel geen enkele vrouw hier ziet hem staan... omdat geen enkele vrouw hem hier ziet staan. 'Moet wel iets goed mis mee zijn, anders zouden zou ie al zat andere vrouwen gehad hebben' (even los van andere dingen die je misschien niet aantrekkelijk aan hem vindt).
Dit kan echt niet. Je hebt geen benul wie je als voorbeeld neemt. Er is wel degelijk interesse geweest in hem, van meerdere foksters.
pi_175798928
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 22:40 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Dit kan echt niet. Je hebt geen benul wie je als voorbeeld neemt. Er is wel degelijk interesse geweest in hem, van meerdere foksters.
Beschrijf je date maar met hem...

Zijn betere verhalen dan dat W00fer en MGTOW gezeik :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175799094
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 22:40 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Dit kan echt niet. Je hebt geen benul wie je als voorbeeld neemt. Er is wel degelijk interesse geweest in hem, van meerdere foksters.
Ik gok dat er een reden is dat ie niet zijn eigen succesverhalen post en dan maar een ander als voorbeeld gaat nemen :{
A mind with a heart of it's own
pi_175799208
quote:
14s.gif Op zondag 17 december 2017 22:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

Beschrijf je date maar met hem...

Zijn betere verhalen dan dat W00fer en MGTOW gezeik :)
:') het feit dat jij niet begrijpt waarom ik dit niet vind kunnen zegt al voldoende.
  zondag 17 december 2017 @ 22:53:02 #148
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175799282
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 22:50 schreef Lot88 het volgende:

[..]

:') het feit dat jij niet begrijpt waarom ik dit niet vind kunnen zegt al voldoende.
Het gesprek was allang veel verder zonder dat er aandacht naartoe gaat.
Je snapt dat jij dat nu dus veranderde?

Laten we er verder maar over kappen, het was een onzinnige vergelijking en erover doorgaan of extra op wijzen maakt het niet beter
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175799428
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 22:40 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Dit kan echt niet. Je hebt geen benul wie je als voorbeeld neemt. Er is wel degelijk interesse geweest in hem, van meerdere foksters.
Ja hallo, mag ik ook een smaak hebben? :{w
pi_175799448
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 22:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja hallo, mag ik ook een smaak hebben? :{w
Dat mag jij zeker. Dat bedoelde ik ook niet, nevermind.
pi_175799793
quote:
2s.gif Op zondag 17 december 2017 22:18 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dude, als mensen jou een ei vinden, dan is je sociale status laag. Dat is toch geen rocket science :?
maar het is niet zo dat mensen je automatisch daardoor een ei vinden, dat kan ook komen doordat je je als een ei gedraagt

Ik denk dat je jezelf ook iets te veel belang toe kent als je er vanuit gaat dat DrMarten weet wat jouw 'sociale status' op fok is. Ik gok eerder dat het een reactie was op hoe je hier over komt
  zondag 17 december 2017 @ 23:15:37 #152
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_175800053
Wow, even terug lezen haha. Kan hier blijkbaar hard gaan.

Ligt het aan mij of komen sommige mensen verbitterd over?😳

Normaal voel je tijdens een eerste date toch wel aan of het klikt of niet? Het daten om te daten vind ik tenminste niks, kom anders ook wel van m'n geld af.

Tinder lijkt me een echte online vleeskeuring, wat gebruiken jullie voor apps? Graag serieus..
Oude user in een nieuw jasje.
  zondag 17 december 2017 @ 23:35:47 #153
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_175800558
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 22:35 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Je hebt nog een hoop te leren over de menselijke psyche in het algemeen.

Zoek eens op youtube naar filmpjes over pick up artists, de mystery method en neil strauss. Niet Zozeer vanwege het pickup gebeuren maar daar komt ook de psychologie van het daten (en van menselijke aantrekkingskracht en sociale hierarchie) aan bod, hoe vrouwen denken, hoe ze verschillen van mannen etc. Serieus interessant om gewoon eens naar te kijken.
Vertel dat even aan de ignoramus hieronder :)
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 21:53 schreef DrMarten het volgende:

[..]

:')

Blijven jullie lekker alles overanalyseren en complottheorieën verzinnen war 9/11 bij verbleekt ^O^
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175800683
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 23:15 schreef pitebuell85 het volgende:

Ligt het aan mij of komen sommige mensen verbitterd over?😳

Pas op met wat je zegt anders wordt jouw psyche ook even compleet ontleed :{
A mind with a heart of it's own
  zondag 17 december 2017 @ 23:39:47 #155
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175800689
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 23:15 schreef pitebuell85 het volgende:
Wow, even terug lezen haha. Kan hier blijkbaar hard gaan.

Ligt het aan mij of komen sommige mensen verbitterd over?😳

Normaal voel je tijdens een eerste date toch wel aan of het klikt of niet? Het daten om te daten vind ik tenminste niks, kom anders ook wel van m'n geld af.

Tinder lijkt me een echte online vleeskeuring, wat gebruiken jullie voor apps? Graag serieus..
Paiq is wel leuk. Je wordt qua interesses gematcht en begint te chatten en elkaars foto’s komen na een tijdje tevoorschijn.
Beetje omgekeerde tinder.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_175800696
quote:
14s.gif Op zondag 17 december 2017 23:35 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Vertel dat even aan de ignoramus hieronder :)

[..]

Gast ga gewoon slapen ofzo :')
A mind with a heart of it's own
  zondag 17 december 2017 @ 23:40:28 #157
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_175800707
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 23:07 schreef Allures het volgende:

[..]

maar het is niet zo dat mensen je automatisch daardoor een ei vinden, dat kan ook komen doordat je je als een ei gedraagt

Ik denk dat je jezelf ook iets te veel belang toe kent als je er vanuit gaat dat DrMarten weet wat jouw 'sociale status' op fok is. Ik gok eerder dat het een reactie was op hoe je hier over komt
Als mensen je een ei vinden dan IS je status laag. Sterker nog, het is zo ongeveer de definitie van een lage sociale status.
En ja, natuurlijk is het oordeel van anderen voor een redelijk deel (niet geheel echter) gebaseerd op je gedrag.

PS. Ga nou niet lopen soebatten over het woord 'ei'. Het maakt geen kont uit wat voor negatieve kwalificatie je daar invult.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 17 december 2017 @ 23:40:31 #158
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175800708
Ik vind het jammer dat de sfeer weer zo negatief wordt.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 17 december 2017 @ 23:41:49 #159
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_175800731
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 23:39 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Gast ga gewoon slapen ofzo :')
Jij zou daarentegen wel wat basisbeginselen psychologie en sociologie kunnen consumeren ^O^
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175800746
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 22:18 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik heb een prima beeld van de vrouwen die jou leuk vinden. Dat zijn idioten, gestoorden en wanhopigen. En wellicht dus ķķk nog asocialen

Zegt dus iets over dat normale vrouwen je niet moeten
Wat weet jij daar nu van.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175800762
Sociale status is niet echt gebaseerd op het oordeel van 1 iemand
En jij zei dat hij je zo benaderd omdat ie weet dat je status laag is
  zondag 17 december 2017 @ 23:43:08 #162
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175800766
quote:
2s.gif Op zondag 17 december 2017 23:41 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Jij zou daarentegen wel wat basisbeginselen psychologie en sociologie kunnen consumeren ^O^
Consumeren? :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_175800789
Iedereen een goed weekeinde gehad? *D

Ik ga nu even aantekeningen maken vanuit dit topic, dan wordt volgend weekend vast nķg beter! 😜

W00fer, ben jij ook user MGTOW?
pi_175800812
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 22:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Haalbare doelen vriend.
Denk dat hij beter bijdrage basis van sociale vaardigheden kan beginnen
Hoor wie het zegt als je het over asociale shit hebt.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175800823
quote:
2s.gif Op zondag 17 december 2017 23:41 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Jij zou daarentegen wel wat basisbeginselen psychologie en sociologie kunnen consumeren ^O^
Niet voor iets simpels als een date. Echt het is geen hogere wiskunde/psychologie/voodoo waar je mee bezig bent. Het is drankje doen, kijken of je iemand leuk vindt, zo ja dan mooi, zo niet, dan jammer. Misschien ben je ¤ 5 voor de drankje van mevrouw, nou boo fucking hoo.
Als je niet kan zien dat het niet zo ingewikkeld is dan zou ik er gewoon mee ophouden als ik jou was. Kap nou eens met zijn allen met die complottheorieën en alle vrouwen zijn kut geneuzel!
A mind with a heart of it's own
pi_175800863
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 22:35 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Je hebt nog een hoop te leren over de menselijke psyche in het algemeen.

Zoek eens op youtube naar filmpjes over pick up artists, de mystery method en neil strauss. Niet Zozeer vanwege het pickup gebeuren maar daar komt ook de psychologie van het daten (en van menselijke aantrekkingskracht en sociale hierarchie) aan bod, hoe vrouwen denken, hoe ze verschillen van mannen etc. Serieus interessant om gewoon eens naar te kijken.
Als jij de Amerikaanse filmpjes bedoeld van "hey you look nice, put your number in my phone" zoals deze


vaak zijn dat ook niet de meest slimme chicks die er zijn.

quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 23:45 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Niet voor iets simpels als een date. Echt het is geen hogere wiskunde/psychologie/voodoo waar je mee bezig bent. Het is drankje doen, kijken of je iemand leuk vindt, zo ja dan mooi, zo niet, dan jammer. Misschien ben je ¤ 5 voor de drankje van mevrouw, nou boo fucking hoo.
Als je niet kan zien dat het niet zo ingewikkeld is dan zou ik er gewoon mee ophouden als ik jou was. Kap nou eens met zijn allen met die complottheorieën en alle vrouwen zijn kut geneuzel!
Ware het niet dat je veel tijd kwijt bent geweest voor niks.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175800925
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 23:47 schreef W00fer het volgende:

[..]

Als jij de Amerikaanse filmpjes bedoeld van "hey you look nice, put your number in my phone" zoals deze


vaak zijn dat ook niet de meest slimme chicks die er zijn.

[..]

Ware het niet dat je veel tijd kwijt bent geweest voor niks.
Want jouw tijd is zo belangrijk dat je die paar uur niet kunt missen :')

Enniewee, ik ga slapen, succes met jullie geneuzel verder :W
A mind with a heart of it's own
  zondag 17 december 2017 @ 23:52:42 #168
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_175800961
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 23:43 schreef Allures het volgende:
Sociale status is niet echt gebaseerd op het oordeel van 1 iemand
En jij zei dat hij je zo benaderd omdat ie weet dat je status laag is
Uiteraard, je sociale status wordt bepaald door wat de groep als geheel van je vindt. Natuurlijk is die mening niet volledig homogeen, maar er bestaat wel degelijk een overheersende collectieve mening.
Daar komt bij dat jouw mening sterk wordt beīnvloed door wat je omgeving vindt. Sterker nog, als jouw mening te veel afwijkt, lig je al gauw uit de groep.

[ Bericht 4% gewijzigd door STING op 18-12-2017 00:10:02 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 17 december 2017 @ 23:56:30 #169
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_175801034
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 23:45 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Niet voor iets simpels als een date. Echt het is geen hogere wiskunde/psychologie/voodoo waar je mee bezig bent. Het is drankje doen, kijken of je iemand leuk vindt, zo ja dan mooi, zo niet, dan jammer. Misschien ben je ¤ 5 voor de drankje van mevrouw, nou boo fucking hoo.
Als je niet kan zien dat het niet zo ingewikkeld is dan zou ik er gewoon mee ophouden als ik jou was. Kap nou eens met zijn allen met die complottheorieën en alle vrouwen zijn kut geneuzel!
The dating/mating game is het belangrijkste wat er is in het leven. Het is de reden en daarmee het doel van het bestaan. Al het andere is bijzaak en alleen maar ter ondersteuning van het doel: overleven en reproductie (Ja, ook als je geen kinderen wil is dat nog steeds het ingebakken doel. Van elk organisme op aarde!)

PS. Lul niet dat ik alle vrouwen kut zou vinden. Dat heb ik nog nooit gezegd.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175801245
Ok, guys, het is weer "leuk" geweest met de persoonlijke aanvallen, afgelopen nu.

Graag weer terug naar de essentie van deze reeks.

quote:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9
pi_175801330
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 00:06 schreef STING het volgende:
Ok, guys, het is weer "leuk" geweest met de persoonlijke aanvallen, afgelopen nu.

Graag weer terug naar de essentie van deze reeks.

[..]

nou sorry hoor maar ik vind er op wijzen dat mensen hun mening ook wel gewoon kunnen baseren op hoe iemand doet ipv wat de groep er mogelijk van vind niet echt een persoonlijke aanval

Ik kan er ook niks aan doen dat beide 'theorieën' ondersteunen dat de persoon in kwestie gewoon niet leuk is
pi_175801653
Het maakt geen bal uit wat je doet bij een date. Wat er wel toe doet is waarom je het doet, weet je dat ze dat graag wil of leuk vind, ga ervoor!

Een simpel cadeau of geschenk hoeft niet veel te kosten. Een voorbeeld, mijn ex heeft bijna een maand met een doos bonbons gedaan, iedere dag 1, zķ speciaal O+
pi_175802889
wat is er hier nu weer allemaal gebeurd :D
man man man _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  maandag 18 december 2017 @ 07:38:11 #174
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_175803042
quote:
3s.gif Op zondag 17 december 2017 21:13 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

O ja, zeer zeker. Maar voor een man heeft die jealousy plotline zin. Vrouwen hechten onbewust veel waarde aan het oordeel van andere vrouwen mbt een man. Het is dan ook een dikke indicatie dat het qua aantrekkelijkheid wel (voor zover ze het zelf niet helemaal goed kunnen zien) en ook sociaal wel goed zit bij die man.

Neem voor de grap Faxie. Vrijwel geen enkele vrouw hier ziet hem staan... omdat geen enkele vrouw hem hier ziet staan. 'Moet wel iets goed mis mee zijn, anders zouden zou ie al zat andere vrouwen gehad hebben' (even los van andere dingen die je misschien niet aantrekkelijk aan hem vindt).
Goed verwoord. Sommige mensen lijken hier te denken dat omdat vrouwen tegenwoordig geemancipeerd zijn de menselijke natuur aan de kant gezet kan worden en alle natuurlijke regels mbt aantrekkingskracht weg zijn en alle vrouwen ineens net zo denken als mannen. Vrouwen blijven nog steeds van een andere planeet komen dus als je het hart van een vrouw wilt veroveren kun je je maar beter verdiepen in de gedachtengangen van vrouwen ipv erover te klagen.

als je merkt / weet dat vrouwen bepaalde dingen oppikken / merken dan kan je wel zeggen dat het dom is en niet eerlijk is, je kan er ook iets aan veranderen.
Mooi voorbeeld, veel vrouwen schijnen nogal snel op te merken wat voor een soort schoenen een man aanheeft. Je kan denken: Boeiend dat mijn schoenen oud en versleten zijn, ze zitten lekkeren vrouwen doen het er maar mee, ik kijk toch ook niet naar wat zij aanheeft!
Je kan ook een paar nieuwe schoenen kopen als je weet dat daar naar gekeken wordt...

Het aantal zaken dat aantrekking veroorzaakt (of juist niet) is echt enorm (zowel bij mannen als vrouwen) dus het loont zeker de moeite (en het is domweg erg interessant en grappig) om je daarin te verdiepen :) En het zijn bijna altijd subtiele dingen!
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_175803188
Of je ziet vrouwen gewoon als mensen in plaats van een volledig aparte onderzoeksentiteit. Raar idee, misschien.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 18 december 2017 @ 08:01:36 #176
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175803215
Heerlijke discussie hier. _O- Fijn leesvoer voor de maandagochtend.

quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 00:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Een simpel cadeau of geschenk hoeft niet veel te kosten. Een voorbeeld, mijn ex heeft bijna een maand met een doos bonbons gedaan, iedere dag 1, zķ speciaal
Mooi voorbeeld, erg herkenbaar ook. Zulke kleine cadeau's zijn vaak het leukst.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175803241
Mensen met verzorgde kleding maken meer kans dan mensen met onverzorgde kleding.

Baanbrekende inzichten in de psyche van de vrouw, gewoon hier op Fok!.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 18 december 2017 @ 08:20:19 #178
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175803369
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 08:03 schreef Ludachrist het volgende:
Mensen met verzorgde kleding maken meer kans dan mensen met onverzorgde kleding.
Maar als de man een 'shittest' doorstaat mag je zijn kans vermenigvuldigen met zeven. Klagen over exen is drie stappen terug en de rekening delen is terug naar start.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175803748
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 08:20 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Maar als de man een 'shittest' doorstaat mag je zijn kans vermenigvuldigen met zeven. Klagen over exen is drie stappen terug en de rekening delen is terug naar start.
Klopt natuurlijk ook, maar daar staat weer tegenover dat je met een hoge sociale status en het spelen van de jealousy plotline ook met een gat in je schoen weer een hotel mag neerzetten op de Kalverstraat.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175803789
Oh wauw, die theorieën, de wetenschap, shit tests en alles...had hier geen benul van. Ik versier vrouwen gewoon door met ze te praten :D
  maandag 18 december 2017 @ 09:04:23 #181
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_175803866
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 23:47 schreef W00fer het volgende:

[..]

Als jij de Amerikaanse filmpjes bedoeld van "hey you look nice, put your number in my phone" zoals deze


vaak zijn dat ook niet de meest slimme chicks die er zijn.
Nee, ik bedoel de filmpjes waarin dieper ingegaan wordt op psychologie erachter.

Als je toch niks te doen hebt in de auto of op de fiets kan ik je dit audioboek van harte aanraden:


gaat niet alleen over daten maar vooral over hoe vrouwen en mannen denken, waar ze op letten, wat we onbewust uitstralen etc. Serieus, luister er eens naar en probeer met een open mind er in te stappen en wat zelfreflectie toe te passen over wat je kan doen om jezelf te verbeteren want met 10 dates in een jaar waarvan blijkbaar geen enkele succesvol kan het echt niet anders dan dat het aan jou ligt.

quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 23:45 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Niet voor iets simpels als een date. Echt het is geen hogere wiskunde/psychologie/voodoo waar je mee bezig bent. Het is drankje doen, kijken of je iemand leuk vindt, zo ja dan mooi, zo niet, dan jammer. Misschien ben je ¤ 5 voor de drankje van mevrouw, nou boo fucking hoo.
Als je niet kan zien dat het niet zo ingewikkeld is dan zou ik er gewoon mee ophouden als ik jou was. Kap nou eens met zijn allen met die complottheorieën en alle vrouwen zijn kut geneuzel!
Al die 'complottheorieën' zijn gewoon de menselijke psyche. En ja we beoordelen iedereen op basis van een heleboel dingen en we doen onbewust een heleboel dingen, ook tijdens het doen van een drankje. Het drankje doen is niet zo ingewikkeld, er achter komen of ze je leuk vindt of er voor zorgen dat iemand je leuk vindt , dat is ook niet ingewikkeld als je weet waar je op moet letten. Dat is geen complottheorie maar gewoon een cursus psychologie.

quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 07:58 schreef HostiMeister het volgende:
Of je ziet vrouwen gewoon als mensen in plaats van een volledig aparte onderzoeksentiteit. Raar idee, misschien.
Ik zie vrouwen niet als onderzoeksentiteit (nouja, soms wel, gewoon omdat het rete interessant is :P ) maar een beetje je verdiepen in hoe vrouwen denken, waar ze op letten, welke hints ze zelf geven etc helpt wel.

quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 08:57 schreef DW457 het volgende:
Oh wauw, die theorieën, de wetenschap, shit tests en alles...had hier geen benul van. Ik versier vrouwen gewoon door met ze te praten :D
Niet iedereen heeft die gave van nature :+
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 18 december 2017 @ 09:27:50 #182
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175804172
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 09:04 schreef Metro2005 het volgende:
Niet iedereen heeft die gave van nature
Dit dus inderdaad.

Zelf heb ik oprecht een aantal jaar in de literatuur gedoken om hier meer over te leren. Een mooi voorbeeld geef je hierboven, de welbekende 'The Game' van N. Strauss. Versieren en alle ongeschreven regels kwamen bij mij niet van nature, dit heb ik mezelf echt aan moeten leren d.m.v. studeren en in de praktijk oefenen.

Een goede vriend en ik hadden altijd mooie discussies over deze literatuur; Ook bespraken we bepaalde tactics en deelden we ervaringen en zelfreflecties uit. Een andere vriend moest hier altijd hartelijk om lachen, gezien hij er niets van snapte. Het gehele versier-proces kwam bij hem van nature en hij dacht hier ook niet verder over na. Dan legden we hem uit dat hij in de theorie een 'Natural' was, waarna hij nogmaals een grijns op z'n gezicht kreeg.

Zeker voor degene die keer op keer slechte dates ervaren en niet begrijpen wat er misgaat, is deze theorie ideaal. Nu kan je de gehele ervaring van een afstand bekijken, uit elkaar halen en als 'proces stappen' analyseren. Logische vervolgstap is natuurlijk het constructief verbeteren. Misschien wat overdreven 'projectmatig' gezegd, maar het op deze manier bekijken heeft mij wel geholpen.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175804326
Discussies over versiermethodes en de wetenschap erachter mogen hier verder:
R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #10
pi_175804359
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 09:04 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik zie vrouwen niet als onderzoeksentiteit (nouja, soms wel, gewoon omdat het rete interessant is :P ) maar een beetje je verdiepen in hoe vrouwen denken, waar ze op letten, welke hints ze zelf geven etc helpt wel.

Net als gewone mensen zeg maar.
Ik vind het zo generaliserend en denigrerend klinken door alle vrouwen over een kam te scheren. Met een beetje mensenkennis kom je een heel eind, door het te laten klinken alsof er speciale dingen zijn, manieren, truckjes, etc komt het heel PUA en doelgericht over.

Ben gewoon een leuk mens in omgang en daten is allemaal niet zo moeilijk, dat heeft niets met vrouwen te maken, maar gewoon met jezelf.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_175804408
quote:
2s.gif Op maandag 18 december 2017 09:37 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Net als gewone mensen zeg maar.
Ik vind het zo generaliserend en denigrerend klinken door alle vrouwen over een kam te scheren. Met een beetje mensenkennis kom je een heel eind, door het te laten klinken alsof er speciale dingen zijn, manieren, truckjes, etc komt het heel PUA en doelgericht over.

Ben gewoon een leuk mens in omgang en daten is allemaal niet zo moeilijk, dat heeft niets met vrouwen te maken, maar gewoon met jezelf.
Helemaal mee eens!

Daarnaast, de algemene discussies over mannen/vrouwen en dus (wetenschappelijke) versiermethodes horen hier ook helemaal niet thuis in deze reeks.
  maandag 18 december 2017 @ 09:41:00 #186
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175804433
quote:
2s.gif Op maandag 18 december 2017 09:37 schreef HostiMeister het volgende:
Ben gewoon een leuk mens in omgang en daten is allemaal niet zo moeilijk, dat heeft niets met vrouwen te maken, maar gewoon met jezelf.
Dit is vergelijkbaar met iemand die om tips vraagt voordat hij op date gaat en de reactie "Wees gewoon jezelf." krijgt. Goed bedoeld hoor, maar helaas kan je hier niets mee.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175804451
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 09:41 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Dit is vergelijkbaar met iemand die om tips vraagt voordat hij op date gaat en de reactie "Wees gewoon jezelf." krijgt. Goed bedoeld hoor, maar helaas kan je hier niets mee.
Want? Jezelf zijn is raar?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 18 december 2017 @ 09:42:03 #188
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175804454
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 09:39 schreef STING het volgende:
Daarnaast, de algemene discussies over mannen/vrouwen en dus (wetenschappelijke) versiermethodes horen hier ook helemaal niet thuis in deze reeks.
Zullen we weer verdergaan met het delen van de vreselijkste dates ooit? Tot nu toe heb ik al leuke verhalen gehoord. :D
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175804498
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 09:41 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Dit is vergelijkbaar met iemand die om tips vraagt voordat hij op date gaat en de reactie "Wees gewoon jezelf." krijgt. Goed bedoeld hoor, maar helaas kan je hier niets mee.
Ook mee eens, 'wees jezelf' gaat niemand iets aan hebben.
Maar concrete lichte tips en adives is niets mis mee, hele discussies over 'wetenschappelijke' theoriën gaan voor deze reeks te ver.
pi_175804511
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 09:42 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Zullen we weer verdergaan met het delen van de vreselijkste dates ooit? Tot nu toe heb ik al leuke verhalen gehoord. :D
Hebben we daar nu niet genoeg over gehoord? :P Het blijft zo in het negatieve hangen steeds :7
  maandag 18 december 2017 @ 09:49:59 #191
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175804591
quote:
12s.gif Op maandag 18 december 2017 09:44 schreef STING het volgende:
Het blijft zo in het negatieve hangen steeds
Haha, dat is ook weer zo! We kunnen het ook over de beste dates hebben.

Plots krijg ik een flashback van Rio de Janeiro, een strandwandeling langs Copacabana beach en het eindeloos genieten van zonsondergang. In de ene hand een mooie vrouw, in de ander een uitstekende Caipirinha O+
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  maandag 18 december 2017 @ 09:51:14 #192
47102 Elvi
miemkwien
pi_175804613
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 09:42 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Zullen we weer verdergaan met het delen van de vreselijkste dates ooit? Tot nu toe heb ik al leuke verhalen gehoord. :D
M'n ergste date ooit was dat ik in de trein zat onderweg naar de date en ik een app kreeg dat hij moest afzeggen want hij had geen geld. En toen moest ik nog een uur :')
En als 'goedmakertje' kreeg ik wat dickpics.
Geen Fokker btw.

Maar goed dat was niet echt een date, want het ging niet door :')
pi_175804615
Gevaarlijk topic, maar toch.
Tenaanzien van betalen tijdens dating:
Allereerst heb ik zat geld, ik hoef daar nooit over na te denken en als er ergens 1000 euro verdwijnt uit mijn bankrekening zou ik het waarschijnlijk niet eens door hebben. Ik weet dat niet iedereen die luxe heeft en mede daarom ben ik geneigd te betalen op een date. Als ik bijv. hoor dat een vrouw moeite heeft met rondkomen en denk ik, nou dan zorg ik toch voor een leuke avond, wat maakt mij dat uit. Ik heb lange tijd zo gedacht totdat ik doorkreeg dat dating voor veel vrouwen een egoboost is en ze vaak niet serieus geinteresseerd zijn. Ook vaak allemaal andere mannen achter de hand hebben en ik plan B bleek te zijn. Voor haar bleek ik dan een vorm van entertainment en werd aan het lijntje gehouden; de friendzone. Wanneer je als man niet alleen betaald maar ook blijkt dat bijna alles van jouw kant uit moet komen dan voel je je wel genaaid, in figuurlijke zin. Of vrouwen nu laag of hoog opgeleid zijn, rijk of arm, het maakt niet uit; dating heeft een zwaar negatieve balans. Het gaat niet alleen om het moeten betalen, dat is al erg genoeg, maar om alles eigenlijk.

Jullie denken natuurlijk daar heb je die verzuurde MGTOW weer. Maar eens in de zoveel tijd probeer ik het wel eens hoor. Onlangs weer Tinder geinstalleerd. Positief profiel. Meteen een match de eerste dag, leuk uitziende vrouw. Zij doet de 1e 24 uur niets dus neem ik als man weer het initiatief, maar geen reactie....... Ik kan via een truc zien wie er mij geliked hebben; wat blijkt? Voornamelijk vrouwen die 5 jaar ouder zijn!!!! Een vrouw van mijn leeftijd maar echt onaantrekkelijk om te zien. Ook opvallend al die vrouwen die klagen over sex en onenight stands. Maar wat is het loon van een normale en nette man? Niets! Want mannen moeten niet alleen alles betalen maar voldoen zelden aan het ellenlange eisenpakket. De mannen die wel aan alle eisen voldoen die hebben de vrouwen voor het uitzoeken en zijn er na een one night stand vandoor.
  maandag 18 december 2017 @ 09:51:39 #194
47102 Elvi
miemkwien
pi_175804617
quote:
12s.gif Op maandag 18 december 2017 09:44 schreef STING het volgende:

[..]

Hebben we daar nu niet genoeg over gehoord? :P Het blijft zo in het negatieve hangen steeds :7
Oh sorry -O-
pi_175804637
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 09:51 schreef Elvi het volgende:

[..]

Oh sorry -O-
Dat is aan jullie hoor :P meer een suggestie..
  maandag 18 december 2017 @ 09:53:28 #196
47102 Elvi
miemkwien
pi_175804649
quote:
7s.gif Op maandag 18 december 2017 09:52 schreef STING het volgende:

[..]

Dat is aan jullie hoor :P meer een tip..
Maja m'n ergste semi-dat valt 'gelukkig' weg dankzij een monoloog :')
  maandag 18 december 2017 @ 09:53:32 #197
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175804650
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 09:51 schreef Elvi het volgende:
En als 'goedmakertje' kreeg ik wat dickpics.
Baas. _O-
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  maandag 18 december 2017 @ 09:54:25 #198
47102 Elvi
miemkwien
pi_175804663
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 09:53 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Baas. _O-
Nou onwijs :') maar verder is het voor vrouwen een makkie in de dating wereld natuurlijk :P
  maandag 18 december 2017 @ 10:03:44 #199
467475 Dranakyuek
Destroyer of worlds
pi_175804788
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 09:54 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nou onwijs :') maar verder is het voor vrouwen een makkie in de dating wereld natuurlijk :P
Ja precies. Gewoon tieten laten zien, en ego boosts aannemen van rijke stinkerds die er heus niets voor terug verwachten O+
pi_175804938
Dating voor vrouwen:
1) een regen aan aandacht en interesseberichten
2) volop keus
3) neuken zoveel je wilt
4) betaald krijgen voor al je eten en drinken; gelijk de voedselbank
5) lekker dicht bij huis
6) gratis lidmaatschap op apps en sites volstaat want initiatief komt toch van de ander

Dating voor mannen
1) zelden een bericht (zie onderzoek OK cupid)
2) weinig vrouwen (elk omringd door tientallen mannen
3) pornhub en rechterhand
4) je betaalt alles want je bent toch de gentleman?
5) pokke eind rijden, stress in de file, ben ik nog op tijd, extra tankbeurt
6) betalen voor sites en apps, jij trekt de datingkar, anders gebeurt er echt niets.

Doe mij maar een trip naar rusland!
  maandag 18 december 2017 @ 10:14:06 #201
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175804982
Omg. Ik ben een man ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175805358
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 10:11 schreef MGTOW het volgende:
Dating voor vrouwen:
1) een regen aan aandacht en interesseberichten
2) volop keus
3) neuken zoveel je wilt
4) betaald krijgen voor al je eten en drinken; gelijk de voedselbank
5) lekker dicht bij huis
6) gratis lidmaatschap op apps en sites volstaat want initiatief komt toch van de ander

Dating voor mannen
1) zelden een bericht (zie onderzoek OK cupid)
2) weinig vrouwen (elk omringd door tientallen mannen
3) pornhub en rechterhand
4) je betaalt alles want je bent toch de gentleman?
5) pokke eind rijden, stress in de file, ben ik nog op tijd, extra tankbeurt
6) betalen voor sites en apps, jij trekt de datingkar, anders gebeurt er echt niets.

Doe mij maar een trip naar rusland!
Wordt jij nou nooit moe van je generaliserende onzin?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 18 december 2017 @ 10:34:23 #203
47102 Elvi
miemkwien
pi_175805377
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 10:14 schreef Samzz het volgende:
Omg. Ik ben een man ;(.
Ik ook ;(
pi_175805421
Zo'n trip naar Rusland lijkt me dan wel weer tof.
pi_175805495
quote:
2s.gif Op maandag 18 december 2017 10:33 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Wordt jij nou nooit moe van je generaliserende onzin?
Hoezo onzin, wil jij beweren dat het niet zo is?
pi_175805532
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 10:14 schreef Samzz het volgende:
Omg. Ik ben een man ;(.
high five sist uhh brother
pi_175805533
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 10:39 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Hoezo onzin, wil jij beweren dat het niet zo is?
Ja
A mind with a heart of it's own
pi_175805540
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 10:39 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Hoezo onzin, wil jij beweren dat het niet zo is?
Correct, dat wil ik beweren ja.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_175805561
quote:
6s.gif Op maandag 18 december 2017 10:36 schreef TvhN het volgende:
Zo'n trip naar Rusland lijkt me dan wel weer tof.
Ik kan het je aanraden.
Een waarschuwing, als je daten in NL bent gewend is dit wel een shock. Je hebt de keus uit veel meer en veel knappere vrouwen. Veel mannen hier willen beweren dat ik maar loop te zeuren hier, maar die weten gewoon niet dat het ook anders kan.
pi_175805608
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 10:42 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Ik kan het je aanraden.
Een waarschuwing, als je daten in NL bent gewend is dit wel een shock. Je hebt de keus uit veel meer en veel knappere vrouwen. Veel mannen hier willen beweren dat ik maar loop te zeuren hier, maar die weten gewoon niet dat het ook anders kan.
En ook veel meer veeleisende vrouwen. Zoals zo'n Anfisa bijvoorbeeld.
pi_175805648
Nederlandse mannen zijn gewend om vrouwen op een voetstuk te plaatsen. Ze betalen voor dates, nemen initiatief en eindigen dan met een vrouw die hun niet eens respecteert, gevolg grote kans op scheiding of een relatie vol strijd.
Er zijn idd ook legio verwende russische prinsesjes, maar als je niet voor een barbie gaat maar gewoon voor een goed opgeleide (misschien wat nerdy) vrouw die er netjes uitziet dan zit je al veel beter vergeleken wat je als middelbare man hier op de datingmarkt kan regelen.
pi_175805662
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 10:42 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Ik kan het je aanraden.
Een waarschuwing, als je daten in NL bent gewend is dit wel een shock. Je hebt de keus uit veel meer en veel knappere vrouwen. Veel mannen hier willen beweren dat ik maar loop te zeuren hier, maar die weten gewoon niet dat het ook anders kan.
Eerst klagen over ales betalen en ver moeten reizen en dan wel enthousiast zijn over een reis naar Rusland voor een postorderbruidje :')
A mind with a heart of it's own
  maandag 18 december 2017 @ 10:47:11 #213
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_175805667
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 09:51 schreef MGTOW het volgende:
De mannen die wel aan alle eisen voldoen die hebben de vrouwen voor het uitzoeken en zijn er na een one night stand vandoor.
Alsof alleen mannen die aan alle eisen voldoen succes kunnen hebben bij vrouwen :')
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 18 december 2017 @ 10:47:32 #214
47102 Elvi
miemkwien
pi_175805675
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 10:42 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Ik kan het je aanraden.
Een waarschuwing, als je daten in NL bent gewend is dit wel een shock. Je hebt de keus uit veel meer en veel knappere vrouwen. Veel mannen hier willen beweren dat ik maar loop te zeuren hier, maar die weten gewoon niet dat het ook anders kan.
Nou ga dan en val ons niet lastig met je gedram.
pi_175805680
quote:
13s.gif Op maandag 18 december 2017 10:47 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Eerst klagen over ales betalen en ver moeten reizen en dan wel enthousiast zijn over een reis naar Rusland voor een postorderbruidje :')
Het is niet tegenstrijdig als je het hele lijstje nog eens leest.
pi_175805709
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 10:46 schreef MGTOW het volgende:
Nederlandse mannen zijn gewend om vrouwen op een voetstuk te plaatsen. Ze betalen voor dates, nemen initiatief en eindigen dan met een vrouw die hun niet eens respecteert, gevolg grote kans op scheiding of een relatie vol strijd.
Er zijn idd ook legio verwende russische prinsesjes, maar als je niet voor een barbie gaat maar gewoon voor een goed opgeleide (misschien wat nerdy) vrouw die er netjes uitziet dan zit je al veel beter vergeleken wat je als middelbare man hier op de datingmarkt kan regelen.
Ik denk dat Russische vrouwen niet veel anders zijn. Die hebben waarschijnlijk nog hogere verwachtingen van een man.
pi_175805836
Nogmaals ik heb geen moeite met betalen voor.........
Uiteindelijk gaat het om de balans........
Zowel de nederlandse chick als de russische verwachten dat jij als man betaalt, dus hierin is geen verschil. Maar zie jij er als man netjes uit, heb je je leven een beetje op de rit, dan kun je in rusland volop op date gaan met knappere vrouwen. De meesten kunnen goed engels want het opleidingsniveau is gemiddeld gezien behoorlijk hoog.
Je moet het gewoon eens ervaren om er over te kunnen oordelen, het is een wereld van verschil......
  maandag 18 december 2017 @ 10:57:37 #218
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175805896
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 10:55 schreef MGTOW het volgende:
Nogmaals ik heb geen moeite met betalen voor.........
Uiteindelijk gaat het om de balans........
Zowel de nederlandse chick als de russische verwachten dat jij als man betaalt, dus hierin is geen verschil. Maar zie jij er als man netjes uit, heb je je leven een beetje op de rit, dan kun je in rusland volop op date gaan met knappere vrouwen. De meesten kunnen goed engels want het opleidingsniveau is gemiddeld gezien behoorlijk hoog.
Je moet het gewoon eens ervaren om er over te kunnen oordelen, het is een wereld van verschil......
Maar wat doe je hier dan nog als actief datende man als het zo succesvol en fantástisch is?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175805993
Voor alle
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 10:57 schreef Molo het volgende:

[..]

Maar wat doe je hier dan nog als actief datende man als het zo succesvol en fantástisch is?
Ik kan me natuurlijk niet veroorloven om telkens weer af te reizen naar rusland, ik ga daar pas in jan/feb weer naar toe denk ik.
Soms probeer ik het tussendoor weer in NL maar wordt dan meteen weer geconfronteerd met de absurd slechte man/vrouw verhoudingen in NL-datingland. Onlangs dus weer geprobeerd op Tinder met een postief profiel.................NL-tinderella's: BAH!!;
pi_175806014
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 10:55 schreef MGTOW het volgende:
Nogmaals ik heb geen moeite met betalen voor.........
Uiteindelijk gaat het om de balans........
Zowel de nederlandse chick als de russische verwachten dat jij als man betaalt, dus hierin is geen verschil. Maar zie jij er als man netjes uit, heb je je leven een beetje op de rit, dan kun je in rusland volop op date gaan met knappere vrouwen. De meesten kunnen goed engels want het opleidingsniveau is gemiddeld gezien behoorlijk hoog.
Je moet het gewoon eens ervaren om er over te kunnen oordelen, het is een wereld van verschil......
Harry, je predikt hier nu al maanden dezelfde onzin. Leuk, fijn. Maar als je zo lelijk bent dat je voor een leuke date 2000 kilometer naar het oosten moet dan schort er misschien iets aan je instelling. Een beetje de iedereen is gek behalve ik regel, of zeg ik nu iets raars?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_175806071
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 10:55 schreef MGTOW het volgende:
Nogmaals ik heb geen moeite met betalen voor.........
Uiteindelijk gaat het om de balans........
Zowel de nederlandse chick als de russische verwachten dat jij als man betaalt, dus hierin is geen verschil. Maar zie jij er als man netjes uit, heb je je leven een beetje op de rit, dan kun je in rusland volop op date gaan met knappere vrouwen. De meesten kunnen goed engels want het opleidingsniveau is gemiddeld gezien behoorlijk hoog.
Je moet het gewoon eens ervaren om er over te kunnen oordelen, het is een wereld van verschil......
Maar ze gaan niet met jou daten omdat ze je zo leuk vinden maar omdat ze een betere toekomst voor zichzelf willen.
pi_175806075
quote:
2s.gif Op maandag 18 december 2017 11:02 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Harry, je predikt hier nu al maanden dezelfde onzin. Leuk, fijn. Maar als je zo lelijk bent dat je voor een leuke date 2000 kilometer naar het oosten moet dan schort er misschien iets aan je instelling. Een beetje de iedereen is gek behalve ik regel, of zeg ik nu iets raars?
Ik spreek uit ervaring, ga zelf eens daten in rusland als je mij niet gelooft. Maar het is natuurlijk makkelijker om mij af te kraken als zijnde lelijk (terwijl je mij niet eens kent).
pi_175806103
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 11:05 schreef Voske77 het volgende:

[..]

Maar ze gaan niet met jou daten omdat ze je zo leuk vinden maar omdat ze een betere toekomst voor zichzelf willen.
Hiermee suggereer je dat NL-vrouwen dat niet willen. Maar ik weet helaas beter!!
De russische vrouw van mijn broer heeft het in ieder geval niet om het geld gedaan, want dat heeft hij niet en zij gaat waarschijnlijk veel meer verdienen. En zo zijn er meer. Golddiggers herken je vrij makkelijk, die willen meteen gaan shoppen.
pi_175806244
Maar als jullie mannen hier denken dat jullie die leuke vrouw die aan je gewaagd is, gaan vinden op een site of app dan gaan jullie echt teleurgesteld raken want via een site en app ben je als man altijd in het nadeel omdat de verhoudingen hier scheef zijn. Je kunt natuurlijk wel scoren maar dan voornamelijk bij minder aantrekkelijke vrouwen. Ben je zelf een '8'' dan vind je een vrouw die een '6' is. Het feit dat veel vrouwen op Tinder (ik kan dat via een truc zien) een jongere man zoeken zegt toch al genoeg? Wat moet ik verdorie met een menopauzale vrouw? Die zie ik beroepsmatig al genoeg. Af en toe ga ik eens met positieve insteek dating opstarten en dat vormt binnen de kortste keren weer de bevestiging dat dating in NL gewoon een grote tijdsverspilling is.
  maandag 18 december 2017 @ 11:14:09 #225
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175806252
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 11:01 schreef MGTOW het volgende:
Voor alle

[..]

Ik kan me natuurlijk niet veroorloven om telkens weer af te reizen naar rusland, ik ga daar pas in jan/feb weer naar toe denk ik.
Soms probeer ik het tussendoor weer in NL maar wordt dan meteen weer geconfronteerd met de absurd slechte man/vrouw verhoudingen in NL-datingland. Onlangs dus weer geprobeerd op Tinder met een postief profiel.................NL-tinderella's: BAH!!;
Want het wordt dus nooit meer dan een weekendje neuken bij jou?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175806330
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 08:57 schreef DW457 het volgende:
Oh wauw, die theorieën, de wetenschap, shit tests en alles...had hier geen benul van. Ik versier vrouwen gewoon door met ze te praten :D
Vuige alpha gespot :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 18 december 2017 @ 11:18:42 #227
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_175806339
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 11:14 schreef Molo het volgende:

[..]

Want het wordt dus nooit meer dan een weekendje neuken bij jou?
Nee, zover komt het niet eens! Zie punt 3 (mannen).
pi_175806345
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 10:39 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Hoezo onzin, wil jij beweren dat het niet zo is?
Ja.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175806422
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 11:05 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Ik spreek uit ervaring, ga zelf eens daten in rusland als je mij niet gelooft. Maar het is natuurlijk makkelijker om mij af te kraken als zijnde lelijk (terwijl je mij niet eens kent).
Zo lelijk, sociaal onbekwaam, vreemd, vul maar wat in. Jouw "inzichten"die je hier plaatst geven genoeg over je weer. Wederom, als jij voor een fatsoenlijke date 2000 kilometer moet vliegen omdat het hier allemaal kut is, dan kun je je afvragen waar het aan ligt; aan iedereen of aan jou.

Ik denk dat ik het antwoord wel weet.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_175806441
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 11:14 schreef Molo het volgende:

[..]

Want het wordt dus nooit meer dan een we[quote]1s.gif Op maandag 18 december 2017 11:18 schreef broccolitaart het volgende:

[..]

Nee, zover komt het niet eens! Zie punt 3 (mannen).
Precies, ik zit in de 80% categorie mannen. Bovendien 40+ dan zijn er zowiezo weinig vrouwen beschikbaar voor een date. Je kunt dat ook terugzien in de rapporten van het CBS
pi_175806472
quote:
2s.gif Op maandag 18 december 2017 11:23 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Zo lelijk, sociaal onbekwaam, vreemd, vul maar wat in. Jouw "inzichten"die je hier plaatst geven genoeg over je weer. Wederom, als jij voor een fatsoenlijke date 2000 kilometer moet vliegen omdat het hier allemaal kut is, dan kun je je afvragen waar het aan ligt; aan iedereen of aan jou.

Ik denk dat ik het antwoord wel weet.
Je laat hier gewoon zien dat je gewoon vol zit met vooroordelen over mij en zelf niet beschikt over vergelijkingsmateriaal omdat je zelf nog nooit in rusland hebt gedate. Ik spreek hier uit ervaring.
pi_175806515
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 11:25 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Je laat hier gewoon zien dat je gewoon vol zit met vooroordelen over mij en zelf niet beschikt over vergelijkingsmateriaal omdat je zelf nog nooit in rusland hebt gedate. Ik spreek hier uit ervaring.
Als je zo veel heb gedate, en het daar allemaal zo veel beter is, waarom ben je dan nog steeds op zoek? :?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_175806523
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 11:24 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Precies, ik zit in de 80% categorie mannen. Bovendien 40+ dan zijn er zowiezo weinig vrouwen beschikbaar voor een date. Je kunt dat ook terugzien in de rapporten van het CBS
Start lifting yourself up instead of taking others down.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175806525
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 11:24 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Precies, ik zit in de 80% categorie mannen. Bovendien 40+ dan zijn er zowiezo weinig vrouwen beschikbaar voor een date. Je kunt dat ook terugzien in de rapporten van het CBS
Het is sowieso.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_175806528
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 11:25 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Je laat hier gewoon zien dat je gewoon vol zit met vooroordelen over mij en zelf niet beschikt over vergelijkingsmateriaal omdat je zelf nog nooit in rusland hebt gedate. Ik spreek hier uit ervaring.
Waarom Rusland?
pi_175806535
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 11:26 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Het is sowieso.
Snap wel dat vrouwen afhaken.
pi_175806537
quote:
2s.gif Op maandag 18 december 2017 11:26 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Als je zo veel heb gedate, en het daar allemaal zo veel beter is, waarom ben je dan nog steeds op zoek? :?
Ik gok dat hij soms wat appt met van die Russische dames waarvan er hier op fok weleens reclames voorbij komen.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_175806540
quote:
2s.gif Op maandag 18 december 2017 11:26 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Als je zo veel heb gedate, en het daar allemaal zo veel beter is, waarom ben je dan nog steeds op zoek? :?
Ieder stadje een ander schatje.
pi_175806542
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 11:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Vuige alpha gespot :{w
Hehehehe, sorry! O-) Het helpt misschien ook wel dat ik vaker buitenshuis ben dan op de FOK!zolderkamer.

quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 11:25 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Je laat hier gewoon zien dat je gewoon vol zit met vooroordelen over mij en zelf niet beschikt over vergelijkingsmateriaal omdat je zelf nog nooit in rusland hebt gedate. Ik spreek hier uit ervaring.
Ik snap wel heel goed dat jij single bent en voorlopig ook zal blijven. Wat een mierenzuurpisser ben jij zeg, niet heel aantrekkelijk. Newsflash, vrouwen vallen ook op uitstraling...denk niet dat die van jou heel positief/aantrekkelijk is.
pi_175806544
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 11:27 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Snap wel dat vrouwen afhaken.
Niet alleen daarom. :X
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_175806545
quote:
2s.gif Op maandag 18 december 2017 11:26 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Als je zo veel heb gedate, en het daar allemaal zo veel beter is, waarom ben je dan nog steeds op zoek? :?
De ware nog niet tegen gekomen. Dus dan blijf je op zoek
pi_175806554
Overigens heb ik wél via Tinder gedate en nu een relatie met haar.
pi_175806562
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens heb ik wél via Tinder gedate en nu een relatie met haar.
Daar zal ie vast ook een verklaring voor hebben.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_175806613
quote:
2s.gif Op maandag 18 december 2017 11:28 schreef DW457 het volgende:

[..]

Hehehehe, sorry! O-) Het helpt misschien ook wel dat ik vaker buitenshuis ben dan op de FOK!zolderkamer.

_O-

Vrouwen IRL aanspreken als je uit bent, je moet maar durven ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175806615
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 11:29 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Daar zal ie vast ook een verklaring voor hebben.
Natuurlijk. Lelijke vrouw natuurlijk, want daar moeten mannen het mee doen als ze online daten.
pi_175806657
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 11:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

_O-

Vrouwen IRL aanspreken als je uit bent, je moet maar durven ;(
Ik heb geīnvesteerd in een goede toque :+
pi_175806661
Op nl-sites en apps kun je nog zo positief opstellen, je kunt je nog zo uitsloven, maar de kans dat het iets bruikbaars oplevert is minimaal. Het feit dat er mensen zijn die beweren dat ze wel succes hebben: prima, maar de gemiddelde man (uiterlijk) vangt er bot.
Grote irritatie is het gebrek aan fatsoen. De meeste nl-tinderella's reageren niet eens op een fatsoenlijk bericht. In rusland reageren de meeste tinderella's WEL. Vermoedelijk omdat nl-vrouwen geen moeite hoeven te doen worden het verwaande prinsesjes.
pi_175806679
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 11:33 schreef MGTOW het volgende:
Op nl-sites en apps kun je nog zo positief opstellen, je kunt je nog zo uitsloven, maar de kans dat het iets bruikbaars oplevert is minimaal. Het feit dat er mensen zijn die beweren dat ze wel succes hebben: prima, maar de gemiddelde man (uiterlijk) vangt er bot.
Grote irritatie is het gebrek aan fatsoen. De meeste nl-tinderella's reageren niet eens op een fatsoenlijk bericht. In rusland reageren de meeste tinderella's WEL. Vermoedelijk omdat nl-vrouwen geen moeite hoeven te doen worden het verwaande prinsesjes.
Kan je niet verkassen naar klaagbaak? Denk dat je je daar veel meer thuis voelt.
pi_175806716
quote:
2s.gif Op maandag 18 december 2017 11:33 schreef DW457 het volgende:

[..]

Ik heb geīnvesteerd in een goede toque :+
Ik in een normale zelfverzekerde respectvolle benadering. Wacht, ik lieg. Dat noemt men opvoeding, dus mijn ouders hebben dat vooral gedaan dan. Maar toch, het werkt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175806737
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 11:33 schreef MGTOW het volgende:
Op nl-sites en apps kun je nog zo positief opstellen, je kunt je nog zo uitsloven, maar de kans dat het iets bruikbaars oplevert is minimaal. Het feit dat er mensen zijn die beweren dat ze wel succes hebben: prima, maar de gemiddelde man (uiterlijk) vangt er bot.
Grote irritatie is het gebrek aan fatsoen. De meeste nl-tinderella's reageren niet eens op een fatsoenlijk bericht. In rusland reageren de meeste tinderella's WEL. Vermoedelijk omdat nl-vrouwen geen moeite hoeven te doen worden het verwaande prinsesjes.
Kun je misschien nu stoppen met steeds hetzelfde bandje afspelen? (NL bad, RU good) Het voegt niets toe en je verpest de sfeer constant. Thanks.
pi_175806753
quote:
2s.gif Op maandag 18 december 2017 11:33 schreef DW457 het volgende:

[..]

Kan je niet verkassen naar klaagbaak? Denk dat je je daar veel meer thuis voelt.
Strak plan.
pi_175806756
quote:
14s.gif Op maandag 18 december 2017 11:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik in een normale zelfverzekerde respectvolle benadering. Wacht, ik lieg. Dat noemt men opvoeding, dus mijn ouders hebben dat vooral gedaan dan. Maar toch, het werkt.
Rock on, bro ^O^
pi_175806800
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 11:36 schreef STING het volgende:

[..]

Kun je misschien nu stoppen met steeds hetzelfde bandje afspelen? (NL bad, RU good) Het voegt niets toe en je verpest de sfeer constant. Thanks.
OK
pi_175806865
quote:
2s.gif Op maandag 18 december 2017 11:36 schreef DW457 het volgende:

[..]

Rock on, bro ^O^
Ergens heb ik ook het idee dat dat hele overgeanalyseer niet echt gaat werken... Ik bedoel, als je een date gaat benaderen als een soort science project kan ik me niet voorstellen dat de persoon waar je de date mee hebt het allemaal leuk en aantrekkelijk vind. Mja, wie ben ik?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175806906
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 11:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ergens heb ik ook het idee dat dat hele overgeanalyseer niet echt gaat werken... Ik bedoel, als je een date gaat benaderen als een soort science project kan ik me niet voorstellen dat de persoon waar je de date mee hebt het allemaal leuk en aantrekkelijk vind. Mja, wie ben ik?
Denk dat vooral het aantekeningenblokje niet heel positief werkt op een date.
pi_175807066
Onlangs dus een vers tinderaccount aangemaakt.
Nu noemen ze mij een klaagbaak, maar ik zie het merendeel van de vrouwen daar klagen over ONS.
Ik heb zelf een positief profiel en heb mij voorgenomen alleen in zee te gaan met vrouwen die ook een positief profiel hebben. Maar dat zijn er maar weinig. Ik heb ook weinig met vrouwen met grote tatoos, karperlippen, cupcake heupen, en fotoos met de kids erbij. Kortom er zit maar weinig bij. De vrouwen die er nog leuk en verzorgd uitzien zijn vaak een stuk jonger en hebben de leeftijdsgrens niet zo hoog ingesteld. Voorheen kon ik dergelijke vrouwen nog wel actief benaderen via sites, maar die zijn sinds de komst van tinder leeggelopen en werken voor mij niet.......
Na wat actief te zijn bezig geweest heb ik het maar weer opgegeven via Tinder. Als een vrouw mij heeft geliked kan ik dat zien, dus ik werk alleen nog maar passief/reactief. Heb ik een match dan stuur ik geen eerste bericht meer. Wat weinig oplevert daar investeer ik ook maar weinig in.
pi_175807510
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 11:37 schreef MGTOW het volgende:

[..]

OK
En je volgende post is weer een alle vrouwen op Tinder zijn kut rant :N
A mind with a heart of it's own
pi_175807576
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 12:06 schreef DrMarten het volgende:

[..]

En je volgende post is weer een alle vrouwen op Tinder zijn kut rant :N
Of ze allemaal zo zijn dat hoor je mij niet zeggen. Wel is het zo dat mijn positieve profiel en het actief benaderen van vrouwen niets heeft opgeleverd. Zowiezo begrijp ik niet waarom vrouwen wel de moeite nemen om mijn profiel te liken maar vervolgens niet antwoorden op mijn berichten. Ze verwijderen mijn chat ook niet. Ik denk dat ze matches verzamelen, alleen willen weten of ze nog goed in de markt liggen???
pi_175807618
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 12:10 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Of ze allemaal zo zijn dat hoor je mij niet zeggen. Wel is het zo dat mijn positieve profiel en het actief benaderen van vrouwen niets heeft opgeleverd. Zowiezo begrijp ik niet waarom vrouwen wel de moeite nemen om mijn profiel te liken maar vervolgens niet antwoorden op mijn berichten. Ze verwijderen mijn chat ook niet. Ik denk dat ze matches verzamelen, alleen willen weten of ze nog goed in de markt liggen???
Misschien moet je eens de deur uit.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175807652
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 10:11 schreef MGTOW het volgende:
Dating voor vrouwen:
1) een regen aan aandacht en interesseberichten
2) volop keus
3) neuken zoveel je wilt
4) betaald krijgen voor al je eten en drinken; gelijk de voedselbank
5) lekker dicht bij huis
6) gratis lidmaatschap op apps en sites volstaat want initiatief komt toch van de ander

Dating voor mannen
1) zelden een bericht (zie onderzoek OK cupid)
2) weinig vrouwen (elk omringd door tientallen mannen
3) pornhub en rechterhand
4) je betaalt alles want je bent toch de gentleman?
5) pokke eind rijden, stress in de file, ben ik nog op tijd, extra tankbeurt
6) betalen voor sites en apps, jij trekt de datingkar, anders gebeurt er echt niets.

Doe mij maar een trip naar rusland!
_O_
pi_175807773
quote:
14s.gif Op maandag 18 december 2017 11:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik in een normale zelfverzekerde respectvolle benadering. Wacht, ik lieg. Dat noemt men opvoeding, dus mijn ouders hebben dat vooral gedaan dan. Maar toch, het werkt.
Beweer je nu dat jouw ouders verantwoordelijk zijn voor het succes in jouw liefdesleven? Hoe rijm je dit met het 'gewoon jezelf zijn' dat in het verlengde ligt van aanhangers van dit (happily-ever-after) standpunt? Ik heb de liefste ouders die een kind mag verwachten, maar zij zijn geen blueprint voor mijn liefdesleven. Integendeel, het staat per definitie zelfs haaks op wat ik beschouw als mezelf zijn. Het is een cirkelredenering waarbij de enige variabele als functie van je ouders, jezelf is. Ofwel, stilstand. Niet mijn keuze.

Je kan van de analyses in dit topic roepen wat je wil en je hoeft het ook niet perse eens te zijn met de conclusie. Maar mijn ervaring is dat de oorzaak/gevolgtrekking bij deze analisten wel zuiverder is dan bij personen die liever niet analyseren. Dat komt ten goede aan de discussie. Een discussie waarvan het voor mij niet helemaal duidelijk is of deze hier wel gewenst is overigens. Ik vermoed van wel, maar dan minus de (steedsmaarweer) doorsijpelende frustie-component. Ach ja, ik heb zelf met deze post verder ook geen idee wat ik wil eigenlijk. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2017 12:55:55 ]
pi_175807840
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 12:21 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Beweer je nu dat jouw ouders verantwoordelijk zijn voor het succes in jouw liefdesleven? Hoe rijm je dit met het 'gewoon jezelf zijn' dat in het verlengde ligt van aanhangers van dit (happily-ever-after) standpunt? Ik heb de liefste ouders die een kind mag verwachten, maar zij zijn geen blueprint voor mijn liefdesleven. Integendeel, het staat per definitie zelfs haaks op wat ik beschouw als mezelf zijn. Het is een cirkelredenering waarbij de enige constante als functie van je ouders, jezelf is. Ofwel, Stilstand. Niet mijn keuze.

Je kan van de analyses in dit topic roepen wat je wil en je hoeft het ook niet perse eens te zijn met de conclusie. Maar mijn ervaring is dat de oorzaak/gevolgtrekking bij deze analisten wel zuiverder is dan bij personen die liever niet analyseren. Dat komt ten goede aan de discussie. Een discussie waarvan het voor mij niet helemaal duidelijk is of deze hier wel gewenst is overigens. Ik vermoed van wel, maar dan minus de (steedsmaarweer) doorsijpelende frustie-component. Ach ja, ik heb zelf met deze post verder ook geen idee wat ik wil eigenlijk. :)
Als jij al geen idee hebt wat je eigenlijk wilt met deze post zal ik er ook niet op ingaan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175807914
- Je valt weer in de herhaling -

[ Bericht 50% gewijzigd door STING op 18-12-2017 12:31:15 ]
pi_175808021
quote:
7s.gif Op maandag 18 december 2017 12:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Als jij al geen idee hebt wat je eigenlijk wilt met deze post zal ik er ook niet op ingaan.
Je mag er wel op ingaan. Maar mijn uitspraak daarover wordt veroorzaakt doordat ik weinig behoefte voel om mijn zienswijze over een liefdesleven aan een ander op te dringen, vandaar. Misschien vind je net zoals ik de discussie interessant. Of niet, dat kan ook. Beide is prima, maar ik was even nieuwsgierig.
pi_175808204
- No, just no. -

[ Bericht 64% gewijzigd door STING op 18-12-2017 12:47:50 ]
pi_175808306
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 12:45 schreef MGTOW het volgende:
- No, just no. -
dus on topic mag ook al niet
pi_175808325
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 12:52 schreef MGTOW het volgende:

[..]

dus on topic mag ook al niet
De Klaagbaak is een deur verder, we zijn nu wel klaar met de vastzittende CD speler van je.
  maandag 18 december 2017 @ 13:21:40 #268
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175808787
Weet niet waarom modje mijn post weghaalt maar ik mag toch vragen wat hij onder succes hebben verstaat? Ik kan daar heel on-topic over blijven
pi_175808861
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 13:21 schreef BeamofLight het volgende:
Weet niet waarom modje mijn post weghaalt maar ik mag toch vragen wat hij onder succes hebben verstaat? Ik kan daar heel on-topic over blijven
We hebben zijn geestelijke cirkeltje nu al meerdere keren doorlopen afgelopen weken, is een gebed zonder einde gebleken, vandaar deze interventie.
pi_175810294
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 15:29 schreef pitebuell85 het volgende:
Hoi Lot88🙋, Twente of achterhoek?

Heb van betalen nog nooit een issue gemaakt, ligt er wel een beetje aan wat we gedaan hebben.
achterhoek ;)
pi_175811071
Een poos terug zat ik een datingprogramma te kijken en er gebeurde iets heel herkenbaars: Rekening wordt op tafel gelegd. Man grijpt naar portemonnee. Vrouw zegt te willen delen. Man is genereus en zegt hoeft niet hoor. Vrouw laat hem betalen en bedankt haar date. Het werd niks en de man ziet niks van zijn investering terug.
Wat je ziet op TV en wat ook nog steeds verwacht wordt is een traditie die stamt uit de jaren vijftig en daarvoor toen vrouwen nog geen eigen geld hadden. Die traditionele rolverdeling accepteren we maar want als je voorstelt te splitsen zijn er toch een hoop vrouwen die dat als een afkeur ervaren. Want zij is speciaal en verdient het toch?
Ik zie geen oplossing voor dit dilemma behalve dan dat je het tijdens de eerste date zo goedkoop mogelijk houdt en pas bij een vervolgdate ergens gaat eten. Het resultaat is dat ik minder vaak in een sterrenrestaurant zit dan gewenst, gelukkig heb ik familie die ook van lekker houdt en bijkomend voordeel; die hoef ik niet te trakteren!
  maandag 18 december 2017 @ 15:11:02 #272
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175811211
Dan moet een man niet zeggen toch te willen betalen als hij denkt dat hij haar daarmee voor zich wint.

Het klopt gewoon niet hoor. Heb tijdje gedate met een leuke man en de ene keer betaalde hij en de andere keer ik. Ik ben een zelfstandige vrouw en zou niet willen dat een man steeds z’n portemonnee trekt.
Uiteindelijk werd het niks tussen ons maar had niks te maken met wie de etentjes betaalde.

Trouwens, waarom uit eten met een eerste date. Zijn ook zat andere dingen wat je kunt doen die weinig tot niks kosten.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 18 december 2017 @ 15:12:17 #273
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_175811242
Als de vrouw 't vraagt en de man zegt nee, dan moet ie niet zeiken over investeringen niet terug krijgen.
Dan gewoon aangeven dat je wilt splitten.
Opgelost slotje
  maandag 18 december 2017 @ 15:12:40 #274
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175811255
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 15:12 schreef Cue_ het volgende:
Als de vrouw 't vraagt en de man zegt nee, dan moet ie niet zeiken over investeringen niet terug krijgen.
Dan gewoon aangeven dat je wilt splitten.
Opgelost slotje
Dit idd. Zakelijke insteek werkt niet als je date.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175811313
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 15:11 schreef MissButterflyy het volgende:
Dan moet een man niet zeggen toch te willen betalen als hij denkt dat hij haar daarmee voor zich wint.

Het klopt gewoon niet hoor. Heb tijdje gedate met een leuke man en de ene keer betaalde hij en de andere keer ik. Ik ben een zelfstandige vrouw en zou niet willen dat een man steeds z’n portemonnee trekt.
Uiteindelijk werd het niks tussen ons maar had niks te maken met wie de etentjes betaalde.

Trouwens, waarom uit eten met een eerste date. Zijn ook zat andere dingen wat je kunt doen die weinig tot niks kosten.
Als de ene keer jij de andere keer hij betaalt dan ken je hem dus langer dat is een ander verhaal.
De eerste keer uit eten kan gewoon ook praktisch zijn, maar inderdaad beter om wat anders te doen.
Die man trok als eerste de portemonnee; niet omdat hij het beschouwde als investering , maar omdat dat de algemene verwachting is. Zij had dat ook als eerste kunnen doen die portemonnee trekken.
Vaak zie ik een schaapachtige blik bij mn date als de rekening op tafel valt.................
pi_175811352
Gaan we weer :')
A mind with a heart of it's own
pi_175811375
- Nee -

[ Bericht 67% gewijzigd door STING op 18-12-2017 15:19:05 ]
pi_175811410
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 15:05 schreef MGTOW het volgende:
Een poos terug zat ik een datingprogramma te kijken en er gebeurde iets heel herkenbaars: Rekening wordt op tafel gelegd. Man grijpt naar portemonnee. Vrouw zegt te willen delen. Man is genereus en zegt hoeft niet hoor. Vrouw laat hem betalen en bedankt haar date. Het werd niks en de man ziet niks van zijn investering terug.
Wat je ziet op TV en wat ook nog steeds verwacht wordt is een traditie die stamt uit de jaren vijftig en daarvoor toen vrouwen nog geen eigen geld hadden. Die traditionele rolverdeling accepteren we maar want als je voorstelt te splitsen zijn er toch een hoop vrouwen die dat als een afkeur ervaren. Want zij is speciaal en verdient het toch?
Ik zie geen oplossing voor dit dilemma behalve dan dat je het tijdens de eerste date zo goedkoop mogelijk houdt en pas bij een vervolgdate ergens gaat eten. Het resultaat is dat ik minder vaak in een sterrenrestaurant zit dan gewenst, gelukkig heb ik familie die ook van lekker houdt en bijkomend voordeel; die hoef ik niet te trakteren!
Ik zou eens naar buiten gaan als ik jou was.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175811418
de mod verwijdert mijn bericht maar bij betalen hoort ook reiskosten. we hebben het over betalen dus on-topic
pi_175811449
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 15:19 schreef MGTOW het volgende:
de mod verwijdert mijn bericht maar bij betalen hoort ook reiskosten. we hebben het over betalen dus on-topic
Je bent al meerdere keren gewaarschuwd voor generaliseren / seksistische opmerkingen, dus dat houdt een keertje op.
Nu dus.

Ik ga hier niet meer met je over in discussie, die tijd is nu ook even voorbij.
  maandag 18 december 2017 @ 15:23:31 #281
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175811503
In het geval van een eerste date en een drankje doen was het in bijna alle gevallen 'Going Dutch' bij mij. Gewoon eerlijk de kosten delen.

Stel dat het oprecht gezellig was en we wisten dat er een vervolgdate zou komen, dan betaalde een van de twee de rekening - En de keer erop de ander.

Zo moeilijk is het allemaal niet.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175811547
Vanaf heden spreek ik alleen af in mijn woonplaats en split de rekening.
Ik meld dit vooraf zodat ik geen dates krijg
pi_175811575
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 15:25 schreef MGTOW het volgende:
Vanaf heden spreek ik alleen af in mijn woonplaats en split de rekening.
Ik meld dit vooraf zodat ik geen dates krijg
good for you.
pi_175811997
Ik vind de types die gaan splitten bij een date sneu. Dan sta je heel anders in het leven dan ik, want ik doe niet moeilijk om een tientje. :') Weet ik ook meteen dat er geen vervolgdate in zit. :P
pi_175812046
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 15:45 schreef Daargaatze het volgende:
Ik vind de types die gaan splitten bij een date sneu. Dan sta je heel anders in het leven dan ik, want ik doe niet moeilijk om een tientje. :') Weet ik ook meteen dat er geen vervolgdate in zit. :P
Waarom is dat sneu?
Omdat het om een tientje gaat? Vaak is het veel meer.......
pi_175812113
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 15:47 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Waarom is dat sneu?
Omdat het om een tientje gaat? Vaak is het veel meer.......
Ja vink gewoon. Kinderachtig gedoe joh. Doe ik ook nooit met vriendinnen. Ene keer die, andere keer die. En als je geen cent te makken hebt moet je gewoon niet gaan daten of dan doe je iets waar je geen geld aan hoeft uit te geven, whatever.
pi_175812371
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 10:42 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Ik kan het je aanraden.
Een waarschuwing, als je daten in NL bent gewend is dit wel een shock. Je hebt de keus uit veel meer en veel knappere vrouwen. Veel mannen hier willen beweren dat ik maar loop te zeuren hier, maar die weten gewoon niet dat het ook anders kan.
Lol. Volgens je lijstje ben jij in Rusland de vrouw. FOR SHAME!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 18 december 2017 @ 16:02:58 #288
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175812428
Wie wil er daten?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_175812502
quote:
7s.gif Op maandag 18 december 2017 16:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Wie wil er daten?
Ik :@
  maandag 18 december 2017 @ 16:09:41 #290
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175812631
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 16:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik :@
Deal O+
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_175812840
quote:
7s.gif Op maandag 18 december 2017 16:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Wie wil er daten?
Ik ook maar ik wacht nog op antwoord van een van de13 tinderella's.
pi_175812891
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:16 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Ik ook maar ik wacht nog op antwoord van een van de13 tinderella's.
Misschien moet je eens naar buiten gaan en mensen IRL aanspreken.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175813352
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Misschien moet je eens naar buiten gaan en mensen IRL aanspreken.
Ik ben 40+ dus geen student meer die tussen de vrijgezelle vrouwen zwemt. De meeste vrouwen van mijn leeftijd zijn gebonden of een relatie hoeft niet meer van ze (wat dan ook meteen te zien is). Flirterig gedrag zie je rel. weinig op straat in NL. Vaak norse blikken of staren naar smartphone.
  maandag 18 december 2017 @ 16:36:34 #294
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175813466
quote:
7s.gif Op maandag 18 december 2017 16:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Wie wil er daten?
Ik. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 18 december 2017 @ 16:37:25 #295
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175813497
Gewoon betalen als man. En voor de sissys hier onder ons die zekerheid willen of ze t voor niks doen:

Uurtje voordat je merkt dat t erop zit voorstellen om dat ene kroegje nog effe aan te doen. Rekening betalen en samen naar die andere kroeg gaan. Op weg daarnaar toe voel je ( letterlijk ) of ze into you is. En ze betaalt die 2e kroeg zeker.
pi_175813509
Jeetje wat een topic verziekt wordt door steeds hetzelfde gedram...
pi_175813525
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:33 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Ik ben 40+ dus geen student meer die tussen de vrijgezelle vrouwen zwemt. De meeste vrouwen van mijn leeftijd zijn gebonden of een relatie hoeft niet meer van ze (wat dan ook meteen te zien is). Flirterig gedrag zie je rel. weinig op straat in NL. Vaak norse blikken of staren naar smartphone.
Ik ben ook 40+. Ik zie het probleem niet. Je klinkt alsof je verwacht dat de vrouwen in rijen klaar horen te staan voor je.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 18 december 2017 @ 16:39:03 #298
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175813549
Ik ben 40+ en kom serieus tijd en zaad tekort om t allemaal te pleasen
pi_175813579
Over het splitten van de rekening: ik bied altijd aan om de rekening te delen of te betalen maar mannen staan er altijd op om te betalen. Vaak vraag ik dan daarna nog of ik evt geld over moet maken of zorg ik dat ik contant geld bij me heb om aan te bieden.

Als vrouw betalen op een date vind ik geen probleem.
pi_175813604
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:39 schreef BeamofLight het volgende:
Ik ben 40+ en kom serieus tijd en zaad tekort om t allemaal te pleasen
Misschien ben je een man uit de top20% categorie?
pi_175813699
Dit topic zit vol ouwe kerels. 😱
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')