abonnement Unibet Coolblue
pi_175775863
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_175775913
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_175775975
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_175776015
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_175776285
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_175776290
Nee dat spel bestaat niet meer. Helaas. Ik mis het nog steeds soms.

Je had 3 versies.
De eerste was Herrcot, met de optie om hardcore chars te maken (wat ze later in Shaiya en andere games ook hadden). Als je char dood ging had je geloof ik 3 minuten om je door een cleric te laten reviven (die natuurlijk nooit online waren dan haha).
Maar ik hield ervan. Risky Business. Mijn enige hardcore char die ik gemaakt heb ooit was een mage, en ik heb nooit een cleric nodig gehad, maar in parties spelen was wel erg tricky.

Daarna had je Ferentus (die van de link die ik eerder poste, al is de muziek volgens mij in alle versies nooit veranderd).

En als laatst was er Xiones (de Koreaanse versie, daar heeft een Koreaan me ooit Koreaans proberen te leren, ik heb de aantekeningen nog steeds :) ).

Volgens mij is er nog een Duitse gamecompagny geweest die het ook geprobeerd heeft (GermanHerrcot) maar dat was de minste van alle versies vond ik persoonlijk omdat de gamemasters ineens explayers waren (die bleken ineens niet heel erg betrouwbaar).

Het beste van dat spel vond ik persoonlijk dat als je skills vaker gebruikte ze steeds sterker werden. Dus iedereen liet z'n PC aan 's nachts op een AFK-plek om z'n skills te lvlen, met een papiertje tussen je keyboard (op een laag level monster zodat je niet dood ging).
Het slechtste van dat spel vond ik (heeft met het beste te maken) is dat je kon downlevelen. Je kon dus van lvl 45 naar 44 gaan en nog verder terug als alles fout ging.
Wat dus wel eens gebeurde bij bepaalde (impopulaire) players als ze afk hun skills gingen lvlen. Dan kwam er een boze cleric langs en die luurde een paar monsters naar die afk-persoon en die ging dan dood. De boze cleric revivede diegene keer op keer en zo kon je enorm veel lvls verliezen als je een asshole cleric tegen je had (alleen clerics konden dit echt doen, maar die waren er niet heel erg veel omdat ze moeilijk te lvlen waren). Een goede AFK-plek vinden was dus van vrij groot belang ^^

Verder was het echt een enorm leuk spel :)
Geen grapje.

Ik denk niet dat het nu nog zou kunnen bestaan (ja eigenlijk denk ik van wel, want dat spel had een enorme diehard aanhang, en die zijn er nog steeds denk ik). Maar het was klein. Het zou nooit kunnen bestaan als groot spel.

pi_175776296
Graphics zijn ook totaal outdated en toch zou ik het spelen.
pi_175776302
Die mensen in dit clipje, dat was het Pirates Guild (in de tijd van Pirates of the Carribean) echte diehard koreaanse gamers.
pi_175776311
Ik vergeet het geluid van de warriors nooit meer :)
  zondag 17 december 2017 @ 01:52:29 #14
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_175776422

Nog eentje van die game. Die muziek *;
  zondag 17 december 2017 @ 02:15:48 #17
49096 cosmick
Les Yeux Orange
  zondag 17 december 2017 @ 02:23:56 #19
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
  zondag 17 december 2017 @ 02:55:31 #21
224960 highender
Travellin' Light
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')