abonnement Unibet Coolblue
pi_175772275
Hi Leute!

Vraagje aan de kenners hier; ik heb een groot aantal mappen met hierin een aantal mp3 bestanden. Is er een efficiënte manier om alle mp3 bestanden uit deze mappen te filteren zonder mappen 1 voor te hoeven openen en de bestanden te kopieren?
pi_175772362
ja je hebt een of andere functie, dan ga je zoeken in start en dan moet je zoiets typen als */mp3 en dan vist hij alle mp3 eruit, alleen moet iemand even het juiste commando geven,..
pi_175772451
Naar de hoofdmap (waaronder alle submappen staan) gaan in Windows Verkenner, daar in de zoekbalk zoeken op "*.mp3". Dan alles selecteren en verwijderen.

Of via cmd met `del /s /q .mp3`. Wel eerst naar de juiste map navigeren met `cd`

https://stackoverflow.com(...)ively-on-windows-cmd

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2017 22:29:52 ]
pi_175772904
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 22:20 schreef nickhguitar het volgende:
Hi Leute!

Vraagje aan de kenners hier: ik heb een groot aantal mappen met hierin een aantal MP3 bestanden. Is er een efficiënte manier om alle MP3 bestanden uit deze mappen te filteren zonder mappen één voor één te hoeven openen en de bestanden te kopiëren?
Mischien moet je even duidelijk maken wat je precies onder filteren verstaat. Ik heb namelijk het idee dat je die MP3 bestanden niet kwijt wil raken, terwijl de respondent hierboven ervan uitgaat dat je die MP3 bestanden wil wissen.
pi_175772937
Everything van voidtools.
pi_175773324
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 22:44 schreef Riparius het volgende:

[..]

Mischien moet je even duidelijk maken wat je precies onder filteren verstaat. Ik heb namelijk het idee dat je die MP3 bestanden niet kwijt wil raken, terwijl de respondent hierboven ervan uitgaat dat je die MP3 bestanden wil wissen.
Ik las de OP wat te vluchtig.

In dat geval:
https://stackoverflow.com(...)a-single-flat-folder

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2017 23:00:16 ]
pi_175773328
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 22:24 schreef Edwin_Posse het volgende:
ja je hebt een of andere functie, dan ga je zoeken in start en dan moet je zoiets typen als */mp3 en dan vist hij alle mp3 eruit, alleen moet iemand even het juiste commando geven,..
Dit was 'm. Bedankt Edwin! :)
pi_175773569
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 23:00 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dit was 'm. Bedankt Edwin! :)
Misschien staan er ook nog wel playlist bestanden (.m3u bestanden) in die mappen. Die moet je dan niet vergeten mee te nemen ...
pi_175778219
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 23:09 schreef Riparius het volgende:

[..]

Misschien staan er ook nog wel playlist bestanden (.m3u bestanden) in die mappen. Die moet je dan niet vergeten mee te nemen ...
Ja ik snapt dat niet helemaal. Ik wilde graag de bestanden via de tomtom app op mijn hardloophorloge zetten. In die app kan ik verschillende playlists selecteren, maar geen losse nummer. Wat ik nu dus heb gedaan is alle muziek gewoon via de windows verkenner in die map gooien en dan de shuffle er maar op tijdens het lopen.
pi_175778585
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 10:03 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ja ik snapt dat niet helemaal. Ik wilde graag de bestanden via de tomtom app op mijn hardloophorloge zetten. In die app kan ik verschillende playlists selecteren, maar geen losse nummer. Wat ik nu dus heb gedaan is alle muziek gewoon via de windows verkenner in die map gooien en dan de shuffle er maar op tijdens het lopen.
Wat snap je niet aan een playlist? Zie ook hier. Er moeten natuurlijk wel playlists zijn in de mappen met MP3 bestanden op je computer, anders valt er niets te selecteren. Heb je geen playlists in de mappen op je computer, dan kun je die maken. Ik heb daar ooit eens een handig batchfile voor in elkaar geflanst waarmee je dat snel en eenvoudig kunt doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')