abonnement Unibet Coolblue
pi_175771930
Gerben Wennemars, u weet wel die schaatser....
SOONY
pi_175771935
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 22:08 schreef mario390 het volgende:

[..]

staub is schuld(stof)
Hielp ook allemaal niet
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_175771936
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 december 2017 22:07 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Of ding stoort gewoon. Heb ook van die dingen gekregen. (Van gemeente, gratis cadeautje :) )
Uitzetten en minuut later weer loeien.
Ik hem hem kapot gemaakt om hem uit te krijgen
_O-
pi_175771939
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 22:05 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Niet vergeten hoe johan weer tegen madi tekeer ging in dat centraal. Zo vernederend weer praatte over haar. Ik snap het dan wel dat je boos bent. Maar dat geroddel en kwaadspreken van iedereen over elkaar hangt me ondertussen wel de keel uit. Het is het enige wat daar nog voor gesprekken zijn verder helemaal niets meer. Geen enkele diepgang meer.
Eens,diepgang is helemaal weg.maar het lijkt wel of ze er daar op leven,zoveel mogelijk een ander de grond intrappen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_175771946
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 22:08 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Als de batterij leeg is gaat ie niet keihard piepen.
Normaliter doet ie dan een piep om de 20 seconden of zo.
oke, wist ik niet
pi_175771952
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 21:56 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Dus is madi wat dat betreft beschaafd, johan praat over iedereen op een vreselijke manier. Wat de soms uitkraamt en dat voor een vent van 28 lusten de honden geen brood van. Maar ik stop hierover duidelijk een andere mening moet kunnen
Ik vind Johan walgelijke opmerkingen over vrouwen maken, asociale, puberale seksistische opmerkingen maken, simpel en kleutergedrag hebben.
Madi vind ik een verschrikkelijke roddelkont en sneaky de boel op stookt samen met Linda en ook de laatste tijd met Billy. Dat ze negatief over Johan is kan ik me voorstellen. Maar hij maakt vanaf het begin al zulke opmerkingen en toen ze nog zoveel aandacht kreeg, had ze er lang niet zoveel moeite mee. Sinds zijn aandacht verschoven is naar Beau, is er ineens niets goed meer aan hem...
pi_175771967
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 december 2017 22:08 schreef DKUp het volgende:
Gerben Wennemars, u weet wel die schaatser....
Erben. o|O
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_175771971
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 december 2017 22:08 schreef DKUp het volgende:
Gerben Wennemars, u weet wel die schaatser....
wat?
  zaterdag 16 december 2017 @ 22:10:11 #159
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_175771978
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 22:01 schreef Hagenesie het volgende:

[..]

Ik zie hier niets verkeerds in. Is gewoon vriendschappelijk.
Ik ga niet op die manier vriendschappelijk met een man om, vooral niet een die getrouwd is. Als je een vrouw met hoogstaande normen en waarden wil spelen, zou je bepaalde dingen moeten laten.
Ik zou het niet doen. Het gaat er niet om of het onschuldig is. Als ik een vrouw op die manier aan mijn vent zie hangen, zou ik haar vragen om een kacheltje aan te schaffen. _O-
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  User die het meest in raadselen spreekt zaterdag 16 december 2017 @ 22:10:21 #160
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_175771983
ik heb wel de Brandschutz-Cursus gemakt
pi_175771991
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 22:09 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Ik vind Johan walgelijke opmerkingen over vrouwen maken, asociale, puberale seksistische opmerkingen maken, simpel en kleutergedrag hebben.
Madi vind ik een verschrikkelijke roddelkont en sneaky de boel op stookt samen met Linda en ook de laatste tijd met Billy. Dat ze negatief over Johan is kan ik me voorstellen. Maar hij maakt vanaf het begin al zulke opmerkingen en toen ze nog zoveel aandacht kreeg, had ze er lang niet zoveel moeite mee. Sinds zijn aandacht verschoven is naar Beau, is er ineens niets goed meer aan hem...
_O_
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zaterdag 16 december 2017 @ 22:11:02 #162
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_175772003
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 22:03 schreef mootie het volgende:

[..]

Vrouwen en mannen kunnen gewoon bevriend zijn. Het is bijna 2018.
Ja, mannen zijn anders dan een generatie geleden.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_175772011
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 22:09 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Ik vind Johan walgelijke opmerkingen over vrouwen maken, asociale, puberale seksistische opmerkingen maken, simpel en kleutergedrag hebben.
Madi vind ik een verschrikkelijke roddelkont en sneaky de boel op stookt samen met Linda en ook de laatste tijd met Billy. Dat ze negatief over Johan is kan ik me voorstellen. Maar hij maakt vanaf het begin al zulke opmerkingen en toen ze nog zoveel aandacht kreeg, had ze er lang niet zoveel moeite mee. Sinds zijn aandacht verschoven is naar Beau, is er ineens niets goed meer aan hem...
Ik vraag me werkelijk af of dat te maken heeft met aandacht die naar Beau verschoof.
Zie jij een Mady met Johan samen? Kan me er niks bij voorstellen.
Meer dat ze merkt dat hij totaal niets doet met wat mensen hem aanreiken.
Als dat was geweest had ze er mee om kunnen gaan denk ik.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  User die het meest in raadselen spreekt zaterdag 16 december 2017 @ 22:11:36 #164
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_175772012
in de luifel zollten ze ook en betje weiniger gaas geven ,het rookt teveel
pi_175772013
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 22:09 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Ik vind Johan walgelijke opmerkingen over vrouwen maken, asociale, puberale seksistische opmerkingen maken, simpel en kleutergedrag hebben.
Madi vind ik een verschrikkelijke roddelkont en sneaky de boel op stookt samen met Linda en ook de laatste tijd met Billy. Dat ze negatief over Johan is kan ik me voorstellen. Maar hij maakt vanaf het begin al zulke opmerkingen en toen ze nog zoveel aandacht kreeg, had ze er lang niet zoveel moeite mee. Sinds zijn aandacht verschoven is naar Beau, is er ineens niets goed meer aan hem...
lkr veul texst Mop ^O^
pi_175772017
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 22:10 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik ga niet op die manier vriendschappelijk met een man om, vooral niet een die getrouwd is. Als je een vrouw met hoogstaande normen en waarden wil spelen, zou je bepaalde dingen moeten laten.
Ik zou het niet doen. Het gaat er niet om of het onschuldig is. Als ik een vrouw op die manier aan mijn vent zie hangen, zou ik haar vragen om een kacheltje aan te schaffen. _O-
zit ook wat in
pi_175772020
Cemal: VRIEZZZZZZZZZZZZLENTTTTTTT!
SOONY
pi_175772046
Cemal: Aangebrand kutje....
SOONY
pi_175772051
Als het in de frietkot was dat het brandalarm afging dan wil ik dat wel geloven.

pi_175772056
Beau is nat.
SOONY
  User die het meest in raadselen spreekt zaterdag 16 december 2017 @ 22:13:38 #171
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_175772061
waarom maken de 2 idioten niet de deur op? 8)7 8)7
pi_175772071
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 22:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:

[..]

wat?
Zo noemt Cemal hem :D
SOONY
pi_175772073
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 22:11 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ja, mannen zijn anders dan een generatie geleden.
_O- _O-
pi_175772074
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 22:10 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik ga niet op die manier vriendschappelijk met een man om, vooral niet een die getrouwd is. Als je een vrouw met hoogstaande normen en waarden wil spelen, zou je bepaalde dingen moeten laten.
Ik zou het niet doen. Het gaat er niet om of het onschuldig is. Als ik een vrouw op die manier aan mijn vent zie hangen, zou ik haar vragen om een kacheltje aan te schaffen. _O-
Misschien 'normaal' niet, maar Utopia is toch een heel andere situatie denk ik.
Je moet het wel met elkaar doen daar.
En het heeft inderdaad ook te maken met vertrouwen in je partner
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  zaterdag 16 december 2017 @ 22:14:16 #175
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_175772082
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 22:04 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:

[..]

Dit kwam vanmiddag nog ter sprake op de vide. Reactie van Madi:

"ik vind hem te oud, bovendien heeft hij een vrouw en kinderen" (in deze volgorde) :D
Juist. En het gaat niet alleen om wat je als hangende vrouw vindt, het gaat erom dat een man die al weet ik hoelang geen sex heeft gehad jou zowat ik zijn armen moet nemen zonder #metoo angsten te krijgen. _O- En t.o.v. de vrouw die zit te kijken (en kinderen) laat je dat. Hij is ouder, maar nog niet dood.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')