abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175764223
Bestaat er ook een Danny Blauwbol?
pindazakje
pi_175764231
quote:
5s.gif Op zaterdag 16 december 2017 16:44 schreef Hyaenidae het volgende:
Bestaat er ook een Danny Blauwbol?
als je hem 5 minuten onder water houdt denk ik wel
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_175764266
Heb je dit nou helemaal zelf bedacht?
Of heeft mama een klein beetje geholpen?
Juin uit Eigen Tuin!
pi_175764283
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 16:47 schreef Symphonic het volgende:
Heb je dit nou helemaal zelf bedacht?
Of heeft mama een klein beetje geholpen?
Wij fokken altijd samen, zij bedenkt het en ik moet het van haar intypen.
pindazakje
pi_175764285
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 16:44 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

als je hem 5 minuten onder water houdt denk ik wel
:')
pindazakje
  Moderator zaterdag 16 december 2017 @ 16:49:50 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175764313
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 16:44 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

als je hem 5 minuten onder water houdt denk ik wel
Hardop gelachen :D
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175764386
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 16:44 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

als je hem 5 minuten onder water houdt denk ik wel
_O-
pi_175764400
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 16:48 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Wij fokken altijd samen, zij bedenkt het en ik moet het van haar intypen.
^O^
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 16 december 2017 @ 16:54:41 #9
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_175764411
Gewoon een paar flinke klappen op zijn rode bolletje geven.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_175764420
Danny Broodbol
U MAD?
pi_175765016
Danny Bloembol hihi
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_175765159
*O* *G*

Andere kleuren bol dan Roodbol bestaan niet...
pi_175765355
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
*O* *G*

Andere kleuren bol dan Roodbol bestaan niet...
Witbol bestaat wel.
pindazakje
pi_175765475
Dandy Rookwolk ^O^
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175765486
Danny blauwbal misschien vindt hij dat lekker.
.
pi_175765636
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
*O* *G*

Andere kleuren bol dan Roodbol bestaan niet...
Cheerleaders bewegen niet synchroon, irritant zeg :(
pi_175765760
Danny Banbol, past wel bij TS.
pi_175765771
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 17:51 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Cheerleaders bewegen niet synchroon, irritant zeg :(
Hier wel. Maar ik snap dat het vervelend voor je is. Het zou goed zijn als er een topic over kwam. :Y
pi_175765955
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 december 2017 17:58 schreef Juup© het volgende:
Danny Banbol, past wel bij TS.
Aka Banny :P
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175765970
inb4 een ban voor iedereen hier :%
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zaterdag 16 december 2017 @ 18:17:32 #22
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175766078
quote:
5s.gif Op zaterdag 16 december 2017 16:44 schreef Hyaenidae het volgende:
Bestaat er ook een Danny Blauwbol?
Er is een legende, heb ik van horen zeggen hoor.. in scandinaviah hadden ze vroeger een groep vikingen (behoorlijk ontwikkeld voor die tijd) die zeg maar het werk deden wat de recherche tegenwoordig doet maar dan bij zaken die lastig uit te leggen waren zoals signaleringen van bovennatuurlijke wezens zoals kabouters enzo.. die zochten ze dan uit en kwamen er dan achter dat een brugtrol in het bos niet anders was dan gewoon een oude landloper met het syndroom van down oid.. Nu dan in die legende waar ik over spreek was er een dorpje genaamd 'ghyrdskeenese' waar de bevolking niet durfde te schaatsen omdat ze bang waren voor het gestalte dat onder het ijs woonde. Dit gestalte heette in die contreien dus de 'dinny bluwehalt' wat zo'n beetje letterlijk vertaald naar 'danny blauw hoofd/bol'

In die legende was er uiteindelijk een protagonist genaamd hanselt gritschen die met een stok van 50 meter een gat in het ijs sloeg om het wezen te bevrijden en daarna is er nooit meer wat van vernomen tot er een wetenschapper was in london genaamd Danny bowlhat die door een experiment met een glas pina colada en een snufje mozarella een chemische reactie veroorzaakte waardoor hij de ene helft van de dag gewoon zichzelf was en de andere helft veranderde in een mens met ijzige persoonlijkheid die dikwijls tafels doormidden schopte en bans uitdeelde op fora. Zijn alter ego vernoemde hij naar dinny bluwehalt.

Later maakte Danny bowlhat/Dinny bluwehalt een forum op het internet genaamd Fok!forum omdat hij elke avond naar Big brother keek en hij daar dus associatieve gevoelens bij had met betrekking tot zijn gespleten persoonlijkheid.

Het is een beetje een lang verhaal ik weet het maar ik heb toch even de moeite genomen het neer te typen opdat het geen mysterie meer is.

Groetjes. Bgtje.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_175766230
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 december 2017 17:58 schreef Juup© het volgende:
Danny Banbol, past wel bij TS.
Danny Bhumibol :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_175766263
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 december 2017 18:17 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Er is een legende, heb ik van horen zeggen hoor.. in scandinaviah hadden ze vroeger een groep vikingen (behoorlijk ontwikkeld voor die tijd) die zeg maar het werk deden wat de recherche tegenwoordig doet maar dan bij zaken die lastig uit te leggen waren zoals signaleringen van bovennatuurlijke wezens zoals kabouters enzo.. die zochten ze dan uit en kwamen er dan achter dat een brugtrol in het bos niet anders was dan gewoon een oude landloper met het syndroom van down oid.. Nu dan in die legende waar ik over spreek was er een dorpje genaamd 'ghyrdskeenese' waar de bevolking niet durfde te schaatsen omdat ze bang waren voor het gestalte dat onder het ijs woonde. Dit gestalte heette in die contreien dus de 'dinny bluwehalt' wat zo'n beetje letterlijk vertaald naar 'danny blauw hoofd/bol'

In die legende was er uiteindelijk een protagonist genaamd hanselt gritschen die met een stok van 50 meter een gat in het ijs sloeg om het wezen te bevrijden en daarna is er nooit meer wat van vernomen tot er een wetenschapper was in london genaamd Danny bowlhat die door een experiment met een glas pina colada en een snufje mozarella een chemische reactie veroorzaakte waardoor hij de ene helft van de dag gewoon zichzelf was en de andere helft veranderde in een mens met ijzige persoonlijkheid die dikwijls tafels doormidden schopte en bans uitdeelde op fora. Zijn alter ego vernoemde hij naar dinny bluwehalt.

Later maakte Danny bowlhat/Dinny bluwehalt een forum op het internet genaamd Fok!forum omdat hij elke avond naar Big brother keek en hij daar dus associatieve gevoelens bij had met betrekking tot zijn gespleten persoonlijkheid.

Het is een beetje een lang verhaal ik weet het maar ik heb toch even de moeite genomen het neer te typen opdat het geen mysterie meer is.

Groetjes. Bgtje.
Echt waar? :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zaterdag 16 december 2017 @ 18:30:28 #25
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175766273
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 december 2017 18:29 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Echt waar? :o
Je denkt toch niet dat ik een half uur zoiets ga zitten tiepen als het verzonnen was? Heb wel wat beters te doen vandaag.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')