abonnement Unibet Coolblue
pi_175760120
Hoi :)

Ik had tot gisteren altijd een Windows Phone, maar ben nu eens overgestapt naar Android.

Dat is allemaal een partij ingewikkeld voor een complete Android leek.
Contacten overzetten ben ik god weet hoe lang mee bezig geweest, maar dat is uiteindelijk wel gelukt.

Probleem waar ik nu mee zit is dat als iemand mij naar mijn Hotmail adres een mail stuurt dat dat dan op outlook binnen komt, maar ook op gmail.

Kennelijk is dat hotmailadres gekoppeld aan dat gmailadres, maar ik weet niet hoe ik dat moet onkoppelen zegmaar. Iemand die dat zo weet toevallig?

PS: het zijn dus 2 verschillende emailadressen en ik wil alleen op gmail wat binnen krijgen als dat naar dat gmail adres gestuurd is en niet ook op gmail binnen krijgen als iemand een mail naar mn Hotmail adres stuurt.

Kan iemand deze android leek helpen? :@ :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_175760434
Gmail is de standaard mail app voor android. Hier gebruik je al je mailadressen. Als je dit liever gescheiden houdt (inbox gmail en outlook). Moet je de outlook app downloaden en je outlookadres verwijderen uit de gmail app.
pi_175760874
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 13:19 schreef Goudenvis het volgende:
Gmail is de standaard mail app voor android. Hier gebruik je al je mailadressen. Als je dit liever gescheiden houdt (inbox gmail en outlook). Moet je de outlook app downloaden en je outlookadres verwijderen uit de gmail app.
Outlook app had ik al. Ik moest een compleet account weggooien. Hoe de telefoon nu nog weet dat ik een outlookaccount heb weet ik niet :D
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_175761067
Instellingen-> Accounts-> Persoonlijke (IMAP)-> dan op het hotmail emailadres klikken die er staat. Dan op het volgende scherm (rechtsboven) op de 3 puntjes klikken, en dan verwijderen.

Ik weet niet helemaal zeker of dit ook op andere toestellen werkt.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2017 13:51:27 ]
  zaterdag 16 december 2017 @ 19:11:09 #5
394547 versterker
- Dat kan HARDER! -
pi_175767020
Dit heeft niets met Android te maken, maar puur met je instellingen voor Gmail. Voor dat soort dingen kan je beter een PC gebruiken en daar even inloggen op Gmail. Daar klik je rechts op het tandwieltje en daar kies je instellingen. Bij instellingen ga je naar Áccounts en import.' Daar zal je waarschijnlijk je hotmailadres terugvinden. Daar verwijderen en het isd opgelost.
pi_175799578
Gmail en android n00b hier, maar het was gelukt hoor. Thanks :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')