abonnement Unibet Coolblue
pi_175755059
Ik heb vanavond een leuk iemand ontmoet tijdens een bedrijfsfeestje. Ik heb haar nooit eerder gezien aangezien ze alleen werkt op dagen dat ik niet werk. Helaas door drank enzo vergeten haar nummer/facebook/whatever te vragen.

Volgens mij was er wel een klik tussen ons dus ik wil haar nog wel een keer ontmoeten, beter leren kennen.

Ik weet welke dagen ze werkt maar dan werk ik dus niet, dat weet ze ook. We werken samen in een publieke ruimte (een bibliotheek).

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Gewoon op haar werkdag haar "toevallig" tegenkomen en een afspraakje regelen? Heb niet zoveel ervaring met dit soort dingen.
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_175755393
In hoeverre ben je gehecht aan je huidige baan?
pi_175755443
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 00:22 schreef Grems het volgende:
In hoeverre ben je gehecht aan je huidige baan?
Hmm, in hoeverre is dat relevant dan?
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_175756080
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 00:25 schreef ChronoVisor het volgende:

[..]

Hmm, in hoeverre is dat relevant dan?
De vraag is of je bij een serieuze baan iets met he collega moet willen.

Ot: Ga gewoon eens langs of zorg dat je eens werkt (invalt) op de dag dat ze ook werkt.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  zaterdag 16 december 2017 @ 09:55:42 #5
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_175757770
Vraag of je der een verhaaltje voor mag lezen, voor het slapen gaan
pi_175757817
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 00:25 schreef ChronoVisor het volgende:

[..]

Hmm, in hoeverre is dat relevant dan?
Nou sommige bedrijven zijn niet zo blij met relatie's, affaires en dergelijke op de werkvloer. bij mijn vaders werk volgt dan al snel ontslag van 1 van het stelletje.
pi_175758063
Op je vrije dag een Kama Sutra instructieboek uitzoeken en dan een dikke knipoog of suggestieve tongbeweging maken bij het uitlenen. Success verzekerd ^O^
pi_175758169
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 10:00 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Nou sommige bedrijven zijn niet zo blij met relatie's, affaires en dergelijke op de werkvloer. bij mijn vaders werk volgt dan al snel ontslag van 1 van het stelletje.
Nah, daar doen ze hier niet al te moeilijk over. Er zit zelfs een getrouwd stel hier op de afdeling. :s)

Ik ben een beetje op facebook aan het zoeken maar ik kan haar niet vinden :( :')
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_175758187
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 10:33 schreef ChronoVisor het volgende:

[..]

Nah, daar doen ze hier niet al te moeilijk over. Er zit zelfs een getrouwd stel hier op de afdeling. :s)

Ik ben een beetje op facebook aan het zoeken maar ik kan haar niet vinden :( :')
Okee nou dat is in elk geval een voordeel, dan zou ik haar gewoon eens opzoeken op haar werkdag en praatje beginnen.
pi_175758212
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 10:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Okee nou dat is in elk geval een voordeel, dan zou ik haar gewoon eens opzoeken op haar werkdag en praatje beginnen.
Dat wordt dan pas volgende week zaterdag. ;(
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_175758231
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 10:39 schreef ChronoVisor het volgende:

[..]

Dat wordt dan pas volgende week zaterdag. ;(
Eigenlijk is dat wel mooi, dan zit er even wat tijd tussen en dan geef je haar ook het gevoel dat je toch nog een poos aan haar hebt lopen denken.
pi_175758815
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 10:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat wel mooi, dan zit er even wat tijd tussen en dan geef je haar ook het gevoel dat je toch nog een poos aan haar hebt lopen denken.
Ja daar zit wat in. :) Maar ik denk ook de hele tijd aan haar, toch moelijk om dan zo lang te wachten. :{
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_175758841
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 11:40 schreef ChronoVisor het volgende:

[..]

Ja daar zit wat in. :) Maar ik denk ook de hele tijd aan haar, toch moelijk om dan zo lang te wachten. :{
Tja je moet zo denken het is voor een hoger doel
  zaterdag 16 december 2017 @ 12:18:13 #14
545 dop
:copyright: dop
pi_175759485
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 10:00 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Nou sommige bedrijven zijn niet zo blij met relatie's, affaires en dergelijke op de werkvloer. bij mijn vaders werk volgt dan al snel ontslag van 1 van het stelletje.
tja vroeger moesten vrouwen ook stoppen met werken als ze gingen trouwen.
Erg dom en betutelend van die werkgever.
Hebben ze in mijn ogen niets mee te maken.
Mijn ervaring is dat relaties overal voorkomen dus zeker ook op het werk.
Zelf ook wel eens gehad.
Heb ook collega's die getrouwd zijn met elkaar.
Kan hoog uit wat lastiger zijn als de een leiding moet geven aan de ander maar daar kun je over praten om het op te lossen.
Een goede werknemer doe je niet weg om z'n reden.

[ Bericht 4% gewijzigd door dop op 16-12-2017 12:26:19 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_175759546
Zolang jullie onderling geen gezagsverhouding hebben (zij is jouw leidinggevende of andersom) zou ik me er niet al te druk om maken en gewoon een poging wagen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_175762700
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 12:22 schreef Stoney3K het volgende:
Zolang jullie onderling geen gezagsverhouding hebben (zij is jouw leidinggevende of andersom) zou ik me er niet al te druk om maken en gewoon een poging wagen.
Ga ik doen. Komende woensdag, Tot zaterdag wachten houd ik niet vol. :P
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_175763047
Ik heb stiekem zo'n vermoeden dat dit echt helemaal niets wordt?
Als je met drank op al geen facebook/whatsapp durft te scoren gaat het hem nuchter sowieso niet worden, ik ga dit dan ook met grote belangstelling volgen :D
Mjah, dat is niet wat je moeder vannacht zei.
pi_175763112
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 15:37 schreef Aarsjeuk het volgende:
Ik heb stiekem zo'n vermoeden dat dit echt helemaal niets wordt?
Als je met drank op al geen facebook/whatsapp durft te scoren gaat het hem nuchter sowieso niet worden, ik ga dit dan ook met grote belangstelling volgen :D
Nah, niet durven is niet aan de orde, Het was zo gezellig dat ik er op het moment helemaal niet aan dacht. Pas toen ik thuis was dacht ik, damn, ze was zo leuk maar ik heb helemaal geen contactgegevens van haar. :P
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_175763174
Ze werkt op zaterdagen, vandaag is er ééntje toch? ;)
Mjah, dat is niet wat je moeder vannacht zei.
pi_175763527
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 15:45 schreef Aarsjeuk het volgende:
Ze werkt op zaterdagen, vandaag is er ééntje toch? ;)
Helaas heb ik vandaag al andere afspraken. ;(
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_175866719
Toch maar even langs geweest. Ik heb haar facebook en telnummer O+ *O*
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_175866956
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:34 schreef ChronoVisor het volgende:
Toch maar even langs geweest. Ik heb haar facebook en telnummer O+ *O*
Succes gozer. Niet vragen wat zij leuk vindt, neem zelf initiatief. Laat zien dan je een ontzettende alfa baas bent.
pi_175871435
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:34 schreef ChronoVisor het volgende:
Toch maar even langs geweest. Ik heb haar facebook en telnummer O+ *O*
Nice!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')