abonnement Unibet Coolblue
pi_175859110
Fortnite Battle Royale was een tijdje uncapped. De framerate verschilde toen heel erg. Ze hebben het inderdaad grafisch mooier gemaakt voor de Pro.
SOONY
  woensdag 20 december 2017 @ 09:59:30 #102
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_175859602
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:51 schreef Griebus het volgende:

[..]

Hogere framerate, meer detail etc. Is juist best interessant zelfs als je geen 4k tv hebt.
Uhuh. Maar zo'n enorm verschil is het vaak niet tussen de slim en de pro, in veel gevallen.

En dan is het prijsverschil wel flink voor dat verschil.

[ Bericht 5% gewijzigd door MMaRsu op 20-12-2017 10:16:26 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_175860058
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:59 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Uhuh. Maar zo'n enorm verschil is het vaak niet tussen de slim en de pro, in veel gevallen.

En dan is het prijsverschil wel flink voor dat verschil.
Bij battlefield 1 merkte ik echt een wereld van verschil in FPS.
Eerlijk gezegd zou ik het af laten hangen van je gebruik. Als je af en toe een spelletje speelt zou ik een slim pakken en dat geld aan een andere hobby besteden.

Als je zeer regelmatig speelt (1 a 2 uur per dag?) zou ik die 120 euro extra besteden aan een apparaat wat je dagelijks gebruikt en waarschijnlijk nog 2 a 3 jaar in je huiskamer staat.
Built for Speed
pi_175860089
Vorig jaar geswitched naar een PS4Pro en moet zeggen dat ik vanaf de eerste paar seconden al verschilt merkte. Het is niet schrikbarend, maar games laden net iets sneller en alles gaat net iets soepeler.

Uncharted Lost Legacy + 4KTV + PS4Pro = O+ O+ O+
  woensdag 20 december 2017 @ 10:34:24 #105
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_175860154
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:31 schreef Bananenpap het volgende:
Vorig jaar geswitched naar een PS4Pro en moet zeggen dat ik vanaf de eerste paar seconden al verschilt merkte. Het is niet schrikbarend, maar games laden net iets sneller en alles gaat net iets soepeler.

Uncharted Lost Legacy + 4KTV + PS4Pro = O+ O+ O+
De grap is wel, als je nooit een ps4 gehad hebt, zie je het verschil niet (en laten we wel wezen... een niet-pro is niet een slechte console ofzo).
En als je een goed werkende niet-pro hebt, is het verschil wel te klein om hem te vervangen voor een pro. In mijn ogen althans.
pi_175860254
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:34 schreef Cryothic het volgende:

[..]

De grap is wel, als je nooit een ps4 gehad hebt, zie je het verschil niet (en laten we wel wezen... een niet-pro is niet een slechte console ofzo).
En als je een goed werkende niet-pro hebt, is het verschil wel te klein om hem te vervangen voor een pro. In mijn ogen althans.
Ik zeg ook dat de verschillen niet schrikbarend zijn. Ik moest een nieuwe PS4 kopen omdat m'n broer het huis uitging en hij dat ding gekocht had. Toen besloten dat ik het wel meteen goed wilde doen en heb dus zo'n pro gekocht.

Als je echt optimaal van een game wilt genieten en je hebt de geschikte tv zou ik voor de pro gaan. Ben je tevreden met je normale/slim, laat 'm dan lekker staan. :)
pi_175861548
Iemand nog tips voor een externe HD om mijn opslag te vergroten?

Waar moet ik op letten behalve usb 3.0 >
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
pi_175861611
De stap van een PS3 naar een PS4 is niet schrikbarend groot voor veel mensen. De PS4 Pro spellen zoals een Horizon, Battlefield 1 zien er gewoon een stuk beter uit op een Full HD televisie.

Maar hoeveel wil je uitgeven voor een console. Ik vind de PS4 Pro wel een stuk fijner dan de PS4. Geen moment spijt gehad van mijn PS4 en PS4 Pro aankopen in 2013 en 2016 ;)
SOONY
  woensdag 20 december 2017 @ 11:42:44 #109
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_175861731
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:35 schreef RoaRRR het volgende:
Iemand nog tips voor een externe HD om mijn opslag te vergroten?

Waar moet ik op letten behalve usb 3.0 >
Extern volgens mij alleen USB 3.0, verder weet ik niet of er veel eisen zijn.
Ik heb de interne HDD vervangen... geen zin in kastjes naast m'n ps4 :)
pi_175861764
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:35 schreef RoaRRR het volgende:
Iemand nog tips voor een externe HD om mijn opslag te vergroten?

Waar moet ik op letten behalve usb 3.0 >
Seagate en WD zijn goedkoop en prima volgens de meeste mensen.
Ik ga voor een 2 of 3 TB. Ik wacht even op een cadeaubon van de Media Markt, als die nog komt :+

SSHD en SSD zijn beter maar een stuk duurder.
SOONY
  woensdag 20 december 2017 @ 12:02:56 #111
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_175862244
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:28 schreef HansvanOchten het volgende:

[..]

Bij battlefield 1 merkte ik echt een wereld van verschil in FPS.
Eerlijk gezegd zou ik het af laten hangen van je gebruik. Als je af en toe een spelletje speelt zou ik een slim pakken en dat geld aan een andere hobby besteden.

Als je zeer regelmatig speelt (1 a 2 uur per dag?) zou ik die 120 euro extra besteden aan een apparaat wat je dagelijks gebruikt en waarschijnlijk nog 2 a 3 jaar in je huiskamer staat.
Bij een enkele game heeft het redelijk veel impact. Maar bij veel games ook totaal niet. De prijs is er niet echt na iniedergeval.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_175862326
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:34 schreef Cryothic het volgende:

[..]

De grap is wel, als je nooit een ps4 gehad hebt, zie je het verschil niet (en laten we wel wezen... een niet-pro is niet een slechte console ofzo).
En als je een goed werkende niet-pro hebt, is het verschil wel te klein om hem te vervangen voor een pro. In mijn ogen althans.
Ik merk wel dat de Pro de boel wat soepeler maakt, loopt allemaal nèt iets beter. Minder framedrops, en dat is fijn! O+.

Als voorbeeld, de Zamboni in Destiny 1, normale ps4 hort en stoot, de Pro draait zijn hand er niet voor om.

Je merkt het echt pas als je terug gaat van een Pro naar een gewone ps4.

Heb je het geld en vind je het waard, gewoon kopen die Pro, je krijgt er geen spijt van :).
pi_175862677
ProGod

De meest krachtige console die er bestaat!
pi_175862833
Dat niet, maar wel de exclusives die ik wil spelen :@
SOONY
  woensdag 20 december 2017 @ 12:32:34 #115
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_175862866
Er zijn toch ook zat games die niet eens een pro patch hebben gekregen?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_175862907
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:32 schreef MMaRsu het volgende:
Er zijn toch ook zat games die niet eens een pro patch hebben gekregen?
Sinds september vorig jaar bijna ieder spel :P
Wel de spellen die ik koop.
SOONY
  Eindredactie Games woensdag 20 december 2017 @ 12:35:33 #117
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_175862928
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:32 schreef MMaRsu het volgende:
Er zijn toch ook zat games die niet eens een pro patch hebben gekregen?
Ja, vooral oudere titels. Far Cry 4 bijvoorbeeld, had die ff opgestart nadat die Boost-mode er in was gebakken. Geen greintje verschil te zien, nog steeds (een zij het stabiele) 25 fps -O-
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_175863163
Ik wacht iig met het spelen van Nier Automata tot ik gebruik heb gemaakt van die Game Mania deal aankomende vrijdag. 150 euro terug voor mijn tig jaar oude ps4 en een nieuwe pro die er weer flink wat jaren tegenaan kan vind ik een prima deal.
pi_175863285
quote:
2s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:35 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ja, vooral oudere titels. Far Cry 4 bijvoorbeeld, had die ff opgestart nadat die Boost-mode er in was gebakken. Geen greintje verschil te zien, nog steeds (een zij het stabiele) 25 fps -O-
Mortar Genot :7
Deel drie en vier zijn echt vermakelijke games.
Ik heb echt behoefte aan deel vijf :7
SOONY
pi_175863291
quote:
17s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:38 schreef DKUp het volgende:
De stap van een PS3 naar een PS4 is niet schrikbarend groot voor veel mensen. De PS4 Pro spellen zoals een Horizon, Battlefield 1 zien er gewoon een stuk beter uit op een Full HD televisie.

Maar hoeveel wil je uitgeven voor een console. Ik vind de PS4 Pro wel een stuk fijner dan de PS4. Geen moment spijt gehad van mijn PS4 en PS4 Pro aankopen in 2013 en 2016 ;)
Omdat de eerste games van de PS4 vaak nog gewoon ports of remasters waren van PS3 games. Met games als Horizon, FF15, Uncharted, Crash Bandicoot en Ratchet & Clank zie je nu wel duidelijk het verschil tussen PS3 en PS4.
pi_175863380
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:54 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Omdat de eerste games van de PS4 vaak nog gewoon ports of remasters waren van PS3 games. Met games als Horizon, FF15, Uncharted, Crash Bandicoot en Ratchet & Clank zie je nu wel duidelijk het verschil tussen PS3 en PS4.
Ja klopt, dat is in het begin van de generatie altijd het geval. Kijk maar eens naar Assassin’s Creed IV Black Flag en AC Origins :)
SOONY
pi_175863396
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:02 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Bij een enkele game heeft het redelijk veel impact. Maar bij veel games ook totaal niet. De prijs is er niet echt na iniedergeval.
Ligt er ook aan of je daadwerkelijk een 4K televisie hebt natuurlijk. Ik vond het de 100 euro extra wel waard.
pi_175863469
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:58 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ja klopt, dat is in het begin van de generatie altijd het geval. Kijk maar eens naar Assassin’s Creed IV Black Flag en AC Origins :)
Daarom wacht ik ook altijd minimaal een jaar voordat ik een nieuwe generatie console koop. Beetje het gevoel alsof je een Mercedes koopt om alleen naar de supermarkt te rijden. :P
  Eindredactie Games woensdag 20 december 2017 @ 13:06:05 #124
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_175863551
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:54 schreef DKUp het volgende:

[..]

Mortar Genot :7
Deel drie en vier zijn echt vermakelijke games.
Ik heb echt behoefte aan deel vijf :7
Same here bud.

Die mortiers ja O+ Gewoon ergens in een pauperdorpje achter zo'n mortier gaan zitten en voor de lulz willekeurige wandelaars, auto's, boten en wilde dieren bombarderen
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_175863567
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:02 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Daarom wacht ik ook altijd minimaal een jaar voordat ik een nieuwe generatie console koop. Beetje het gevoel alsof je een Mercedes koopt om alleen naar de supermarkt te rijden. :P
Ik vond de vorige generatie net te lang. GTA V, Bioshock Infinite en The Last of Us kwamen nog net uit.
AC IV Black Flag, Battlefield 4 en Need for Speed Rivals trokken mij wel over de streep. 720P was ik wel klaar mee met mijn Full HD televisie. De 720P/900P games op de PS4 blijf ik jammer vinden.
SOONY
pi_175863737
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:06 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik vond de vorige generatie net te lang. GTA V, Bioshock Infinite en The Last of Us kwamen nog net uit.
AC IV Black Flag, Battlefield 4 en Need for Speed Rivals trokken mij wel over de streep. 720P was ik wel klaar mee met mijn Full HD televisie. De 720P/900P games op de PS4 blijf ik jammer vinden.
Moet heel eerlijk zeggen dat ik de PS4 pas echt sinds dit voorjaar met Horizon, Persona 5, Crash Bandicoot en Uncharted interessant ben gaan vinden. Hiervoor waren de releases toch een beetje karig. (Hoewel er de komende tijd ook niet veel interessants voor mij uitkomt)
pi_175863816
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:14 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Moet heel eerlijk zeggen dat ik de PS4 pas echt sinds dit voorjaar met Horizon, Persona 5, Crash Bandicoot en Uncharted interessant ben gaan vinden. Hiervoor waren de releases toch een beetje karig. (Hoewel er de komende tijd ook niet veel interessants voor mij uitkomt)
2016, 2017 en 2018 (2019 en misschien 2020) zijn wel de echte jaren met toppertjes.
2014 en 2015 waren best matig met een paar spellen uitgezonderd.
SOONY
pi_175864944
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:17 schreef DKUp het volgende:

[..]

2016, 2017 en 2018 (2019 en misschien 2020) zijn wel de echte jaren met toppertjes.
2014 en 2015 waren best matig met een paar spellen uitgezonderd.
Ik wacht met smart op de nieuwe red dead en die detroit human.
Rossoneri siamo noi.
pi_175865106
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:08 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Ik wacht met smart op de nieuwe red dead en die detroit human.
Volgend jaar gaat smullen worden.
SOONY
pi_175865118
quote:
Crash Bandicoot™ N. Sane Trilogy, is the No. 1 top selling remastered collection in PS4 history

In 2017, Activision also released Crash Bandicoot N. Sane Trilogy, a remastered collection featuring one of the most iconic and famed personalities in video game history. Released in June and developed by Vicarious Visions, the remaster quickly became a fan favorite with gamers on its way to being the No. 1 top selling remastered collection in PS4 history. The title has continued to remain among the top 10 selling PS4 titles in the US for the year, so far, in units.

Bron: https://www.businesswire.com/news/home/20171220005383/en/
quote:
Call of Duty: WWII and Destiny 2 Are the Two Top Selling Console Games in North America

Activision has delivered the No. 1 and No. 2 top selling console video games in North America this year (based on revenues), continuing a string of chart-topping title releases in 2017. At No. 1, Call of Duty®: WWII, which has already surpassed $1 billion in sell-through worldwide since its launch last month, is the top selling console video game of the year in North America, extending Call of Duty®'s run as the No. 1 top selling console video game franchise in North America for nine consecutive years, based on revenue. Developed by Bungie, Destiny 2 secured its status as the No. 2 highest selling console video game in North America for the year, based on revenue, while also becoming the biggest PC launch in Activision Publishing history, based on units.

"Call of Duty: WWII is the #1 top grossing console game of the year in North America, and Destiny 2 is #2," said Eric Hirshberg, CEO of Activision. "That means Call of Duty has been the #1 top grossing console gaming franchise in North America for a staggering nine years in a row, and worldwide eight out of the last nine years. Thank you to our players for your incredible passion and engagement. And thank you to our talented, committed teams all across the globe that make incredible results like this happen."

Developed by Sledgehammer Games with support from Raven Software, Call of Duty: WWII is already the #1 top selling Call of Duty game on current generation consoles and is the biggest console digital launch in Activision Publishing history. Call of Dutyhas been the top-selling console franchise worldwide eight of the last nine years.

Based on units, Destiny 2 has outsold Destiny, hailed as the "biggest new video game IP launch in history" at the time. The highly-acclaimed sequel is the first Activision title launched on Battle.net, and is the biggest PC launch in Activision Publishing history. The game has earned more than 90 awards and nominations to date. Activision and Bungie also released the Destiny 2 Ghost Skill for Amazon Alexa, a first of its kind for games, allowing players to ask Alexa and Ghost to perform in-game tasks.

Bron: https://www.businesswire.com/news/home/20171220005383/en/
Destiny :O

[ Bericht 7% gewijzigd door DKUp op 20-12-2017 14:28:25 ]
SOONY
pi_175865687
Destiny 2 is echt een zooitje op dit moment man. Telkens is er wel weer wat en probeert Bungie het weer goed te praten, maar telkens is het weer hetzelfde liedje. Snap niet dat mensen niet genoeg hebben en de game nu echt laten liggen. Je wordt steeds maar weer genaaide door ze. Ik heb me eerlijk gezegd wel me vermaakt maar na 2 weken was ik er al weer klaar mee. En zeker na dit soort dingen heb ik geen eens de neiging meer om het spel te spelen.

Maarja ze zullen nog wel wat goeds doen als ze bovenaan de lijsten staan.
pi_175865864
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:43 schreef Vault-Boy het volgende:
Destiny 2 is echt een zooitje op dit moment man. Telkens is er wel weer wat en probeert Bungie het weer goed te praten, maar telkens is het weer hetzelfde liedje. Snap niet dat mensen niet genoeg hebben en de game nu echt laten liggen. Je wordt steeds maar weer genaaide door ze. Ik heb me eerlijk gezegd wel me vermaakt maar na 2 weken was ik er al weer klaar mee. En zeker na dit soort dingen heb ik geen eens de neiging meer om het spel te spelen.

Maarja ze zullen nog wel wat goeds doen als ze bovenaan de lijsten staan.
Ik heb de fout gemaakt om te pre-orderen via de PSN store, die kun je niet meer annuleren. Dat doe ik dus nóóit meer!

En aangezien ik er voor betaald heb, speel ik de game. Inmiddels zijn ze de game aan het aanpassen, zou mij straks niets verbazen als het weer op Destiny 1 lijkt, kopen van gear enzo ;).
pi_175865936
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik heb de fout gemaakt om te pre-orderen via de PSN store, die kun je niet meer annuleren. Dat doe ik dus nóóit meer!

En aangezien ik er voor betaald heb, speel ik de game. Inmiddels zijn ze de game aan het aanpassen, zou mij straks niets verbazen als het weer op Destiny 1 lijkt, kopen van gear enzo ;).
Nou ik vind Destiny 1 in de staat zoals die nu is juist weer erg vet, dus van mij mogen ze wel een hoop dingen van Destiny 1 in Destiny 2 zetten. Destiny 2 nu is echt te saai om het lang te spelen. Maar om eerlijk te zijn zie ik het maar somber in voor Destiny 2. Het gaat bij Bungie/Activion alleen maar om meer geld geld geld geld geld te kunnen pakken uit de consumenten.
pi_175868253
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:43 schreef DKUp het volgende:

[..]

Seagate en WD zijn goedkoop en prima volgens de meeste mensen.
Ik ga voor een 2 of 3 TB. Ik wacht even op een cadeaubon van de Media Markt, als die nog komt :+

SSHD en SSD zijn beter maar een stuk duurder.
Als je die externe HDD aansluit vraagt de PS4 dan op welke schijf je het wilt installeren? Intern of extern? Kom ook ruimte tekort......
pi_175869419
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:49 schreef kreuk050 het volgende:

[..]

Als je die externe HDD aansluit vraagt de PS4 dan op welke schijf je het wilt installeren?
Hij vraagt om hem te formateren en volgens mij vraagt hij of het de standaard installatie schijf moet worden. Dit kun je altijd aanpassen in de opties onder opslag.
pi_175873259
Is Mafia III voor 8 euro de moeite waard? :+
Flesje bier
pi_175873294
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:46 schreef Gezicht het volgende:
Is Mafia III voor 8 euro de moeite waard? :+
Ja
SOONY
pi_175873866
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:46 schreef Gezicht het volgende:
Is Mafia III voor 8 euro de moeite waard? :+
Nee
Wie dit leest is hek.
pi_175874003
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:46 schreef Gezicht het volgende:
Is Mafia III voor 8 euro de moeite waard? :+
Naja een losse gamehoesje kost ook al iets van 2-3 euro.
Irene is bae <3
pi_175874669
SOONY
  Eindredactie Games woensdag 20 december 2017 @ 20:49:13 #141
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_175875803
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:46 schreef Gezicht het volgende:
Is Mafia III voor 8 euro de moeite waard? :+
Staat gewoon op de site:

quote:
dit is een heel goed spel de ai is voor 60% ook echt slim (maakt nog steeds foutjes als de muur inlopen) maar heeft goed verhaal goede besturing en geeft je dat gevoel van die jaren net gta maar dan beter
quote:
Voor de echte platform gamers is dit echt een aanrader.
quote:
ik vond het wel een tof spel maar niks voor mij ik raad het wel aan als je van vechten en snikie killen houdt
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_175875936
Geen fast travel ;(
SOONY
pi_175876036
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:46 schreef Gezicht het volgende:
Is Mafia III voor 8 euro de moeite waard? :+
Zeker. Al is het wel wat repetitief.
pi_175876096
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:52 schreef DKUp het volgende:
Geen fast travel ;(
Met die sublieme soundtrack is fasttravel niet nodig.
pi_175876973
Ik kon het toch niet laten om GTA ff op te starten voor die RDR Revolver :P Het is best makkelijk te unlocken omdat je voor de 50 headshots peds en politie mag gebruiken.
pi_175877005
quote:
17s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:20 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik kon het toch niet laten om GTA ff op te starten voor die RDR Revolver :P Het is best makkelijk te unlocken omdat je voor de 50 headshots peds en politie mag gebruiken.
Niks mis mee even mensen afknallen voor een goed gevoel.

[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 20-12-2017 21:27:37 ]
SOONY
pi_175877750
quote:
10s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:49 schreef 2dope het volgende:

[..]

Staat gewoon op de site:

[..]


[..]


[..]

Verdomme _O-
Flesje bier
  donderdag 21 december 2017 @ 10:25:20 #148
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175887261
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:46 schreef Gezicht het volgende:
Is Mafia III voor 8 euro de moeite waard? :+
Veel van hetzelfde, maar toffe sfeer. En ja 8 euro dat is geen geld natuurlijk
Please sir. When moon? When Mustang?
  Eindredactie Games donderdag 21 december 2017 @ 10:31:44 #149
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_175887346
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_175887362
Vandaag eens kijken voor NieR. Echt zo goed zoals op de interwebz wordt beweerd?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')