abonnement Unibet Coolblue
pi_175765884
Ik doe weinig met fb, twitter heb ik niet en soms post ik wat op insta.

Dat social media gedoe ben ik wel van terug gekomen. Het geeft je niks.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 16 december 2017 @ 18:06:36 #77
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_175765895
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 18:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben ruim anderhalf jaar hier weg geweest. Was wat voorgevallen en ik was er compleet klaar mee.
Maar het blijft trekken. ;)
Jij stond vroeger vast ook wel in die lijstjes. Je was echt een veelposter in jouw MOD-tijd.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_175765904
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 18:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben ruim anderhalf jaar hier weg geweest. Was wat voorgevallen en ik was er compleet klaar mee.
Maar het blijft trekken. ;)
Ik hang meer bij kpd dan hier. Soms vind ik hier de gezelligheid wel terug, maar dat is met vlagen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 16 december 2017 @ 18:10:22 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_175765960
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 18:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik hang meer bij kpd dan hier. Soms vind ik hier de gezelligheid wel terug, maar dat is met vlagen.
Ik was echt helemaal weg van FOK.
Ik zweef tussen OUD, WGR en K&W.

FB heb ik wel drastisch opgeschoond. Echt alleen mensen met wie ik iets heb. Iets wederzijds zeg maar.

Twitter heb ik niet, daar kan ik niks mee. En instagram heb ik sinds een half jaar, maar ik vergeet dat. :D
***
  zaterdag 16 december 2017 @ 18:10:49 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_175765968
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 18:06 schreef livelink het volgende:

[..]

Jij stond vroeger vast ook wel in die lijstjes. Je was echt een veelposter in jouw MOD-tijd.
:Y Zeker, ik heb zelfs in de top25 gestaan :@
***
  zaterdag 16 december 2017 @ 18:11:01 #81
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_175765971
Ik hang tegenwoordig wat meer bij MUZ rond.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_175766033
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 18:10 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik was echt helemaal weg van FOK.
Ik zweef tussen OUD, WGR en K&W.

FB heb ik wel drastisch opgeschoond. Echt alleen mensen met wie ik iets heb. Iets wederzijds zeg maar.

Twitter heb ik niet, daar kan ik niks mee. En instagram heb ik sinds een half jaar, maar ik vergeet dat. :D
Geschoond en enorm veel ontvolgd. Prima dat ze af en toe wat van mij lezen, maar mensen die mn tijdlijn vervuilen met wijze spreuken en spam, de groeten ermee.

Laatst gingen onze buren uit elkaar en ze zijn nog nooit zo actief op fb als nu. En maar kusje kroel dat ze nog zulke goede vrienden zijn. Neuk dan gewoon ofzo maar kap met dat kleffe gezeik.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 16 december 2017 @ 18:16:19 #83
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_175766060
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 18:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Geschoond en enorm veel ontvolgd. Prima dat ze af en toe wat van mij lezen, maar mensen die mn tijdlijn vervuilen met wijze spreuken en spam, de groeten ermee.

Laatst gingen onze buren uit elkaar en ze zijn nog nooit zo actief op fb als nu. En maar kusje kroel dat ze nog zulke goede vrienden zijn. Neuk dan gewoon ofzo maar kap met dat kleffe gezeik.
Heerlijk. Al mijn ergernissen over FB in één post verwoord.
ik lees stiekem wel eens mee op het account van mijn man
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 december 2017 @ 18:16:35 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_175766064
Bluh... ik moet eig mijn koffer pakken, morgen naar Athene tot dinsdagavond. Ik heb daar echt zó’n hekel aan... rotklusje. -O-
***
pi_175766065
Mooi servies Tico.
pi_175766104
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 18:00 schreef livelink het volgende:

[..]

Nee, ik bedoelde meer dat er een periode was dat hier allemaal mensen verdwenen omdat ze richting Facebook gingen. En ik had het idee dat het forum een beetje aan het afsterven was. Maar ik heb er nu echt wel weer lol in en dat vertaalt zich kennelijk naar mijn postaantallen. Dat ik nu in de dagtop100-lijstjes terug ben te vinden zal te maken hebben met dat het hier toch wel rustiger is geworden. Daar stond ik vroeger echt nooit.
Ik heb denk ik 4 foksters op fb.
Waarvan ik er 2 persoonlijk zie. Waarvan 1 vaak.
De andere 2 vind ik gewoon leuke truien mensen.
pi_175766107
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 18:16 schreef Brighteyes het volgende:
Bluh... ik moet eig mijn koffer pakken, morgen naar Athene tot dinsdagavond. Ik heb daar echt zó’n hekel aan... rotklusje. -O-
2 dagen = 2 onderbroeken en 2 hemdjes?

Of moet je ook nette kleding mee?

Vanaf 5 dagen heb ik pas bagage mee. Inpakken heb ik ook evengoed wel een hekel aan.

Hoelaat moet je weg? Brengen de mannen je?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 16 december 2017 @ 18:21:49 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_175766136
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 18:19 schreef Ticootje het volgende:

[..]

2 dagen = 2 onderbroeken en 2 hemdjes?

Of moet je ook nette kleding mee?

Vanaf 5 dagen heb ik pas bagage mee. Inpakken heb ik ook evengoed wel een hekel aan.

Hoelaat moet je weg? Brengen de mannen je?
Nee, eens, het is ook net niks, daarom ook.
Idd ondergoed en 2 jurkjes en klaar.

En ik ga met de trein. Ik vind het wegbrengen altijd gedoe. Zeker voor 2 dagen. Laat mijn tripje maar gewoon op het station beginnen. ;)

Trein v 9 uur, vlucht is om een uur of 12.
***
pi_175766186
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 18:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee, eens, het is ook net niks, daarom ook.
Idd ondergoed en 2 jurkjes en klaar.

En ik ga met de trein. Ik vind het wegbrengen altijd gedoe. Zeker voor 2 dagen. Laat mijn tripje maar gewoon op het station beginnen. ;)
Laatste keer brachten ze me met zn allen weg. Alleen Jen vond dat wel lastiger dan thuis ff kusje en klaar.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 16 december 2017 @ 19:14:22 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_175767089
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 18:25 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Laatste keer brachten ze me met zn allen weg. Alleen Jen vond dat wel lastiger dan thuis ff kusje en klaar.
Hier ook, een extra reden om dat niet te doen. Het drama is veel groter dan. :Y
Als ik vroeg of heel lang moet dan laat ik me thuis ophalen door mijn vaste taxi chauffeur.

Maar ik probeer sws het reizen zoveel mogelijk te beperken vanwege kinderstess. O is nog steeds niet op zijn pootjes geland en alle spanning daaromheen begint mij op te breken.

Ik ben ook echt wel klaar met reizen. :@
Ik zou in januari weer 2 weken weg moeten, Kuala Kumpur, Nieuw Zeeland en Thailand maar ik heb geregeld dat een ander de laatste 2 trips doet, nu ben ik van zaterdag tot vrijdagochtend weg, dat is me lang zat. ;)
***
  zaterdag 16 december 2017 @ 19:24:12 #91
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_175767300
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 19:14 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hier ook, een extra reden om dat niet te doen. Het drama is veel groter dan. :Y
Als ik vroeg of heel lang moet dan laat ik me thuis ophalen door mijn vaste taxi chauffeur.

Maar ik probeer sws het reizen zoveel mogelijk te beperken vanwege kinderstess. O is nog steeds niet op zijn pootjes geland en alle spanning daaromheen begint mij op te breken.

Ik ben ook echt wel klaar met reizen. :@
Ik zou in januari weer 2 weken weg moeten, Kuala Kumpur, Nieuw Zeeland en Thailand maar ik heb geregeld dat een ander de laatste 2 trips doet, nu ben ik van zaterdag tot vrijdagochtend weg, dat is me lang zat. ;)
Het is inderdaad niet meer leuk op het moment dat je alleen maar bezig bent om alle bordjes in de lucht te houden. Goed dat je dat hebt kunnen regelen ^O^
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_175767308
Ik probeer te beperken tot max 2 nachten weg. Dat is gewoon zat, ook met J die de boel dan alleen draaiende moet houden en hij ook gewoon moet werken.

2 of 3x per jaar is het dan een werkweek, dat valt wel te behappen.
Ik hoef ook gewoon niet zover weg, dat scheelt wel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 16 december 2017 @ 19:30:28 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_175767444
Het varieert bij mij, de locatie, maar idd, wat jij zegt, ook F en evt mijn moeder die dan dingen op moeten vangen, ik ga me steeds meer bezwaard voelen. F is ZZP-er dus kan veel zelf bepalen, maar dan kost het nog steeds wel geld als hij minder werkt. ;)

En ik ga volgende jaar een opleiding doen *O*, vrijwel elke vrijdag, en dat vang mijn moeder ook al op, dus die doet al genoeg vind ik.

Met een beetje mazzel nog 2-2,5 jaar, dan ga ik opzeggen! *O* Dat is het plan nu iig! :Y
***
pi_175767613
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 19:30 schreef Brighteyes het volgende:
Het varieert bij mij, de locatie, maar idd, wat jij zegt, ook F en evt mijn moeder die dan dingen op moeten vangen, ik ga me steeds meer bezwaard voelen. F is ZZP-er dus kan veel zelf bepalen, maar dan kost het nog steeds wel geld als hij minder werkt. ;)

En ik ga volgende jaar een opleiding doen *O*, vrijwel elke vrijdag, en dat vang mijn moeder ook al op, dus die doet al genoeg vind ik.

Met een beetje mazzel nog 2-2,5 jaar, dan ga ik opzeggen! *O* Dat is het plan nu iig! :Y
Wat ga je doen?

Ik ga ervan uit dat we die 30 miljoen winnen, dan zeg ik 3 januari mn baan op.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 16 december 2017 @ 19:47:51 #95
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_175767910
Herkenbare struggles met dat weg moeten voor werk en de druk die het legt op het thuisfront.
Hier was men wat verbaasd dat ik in een meeting er niet meteen bovenop dook toen een functie half in NL en half België werd besproken want volgende stap in carrière etc. Maar ik wil helemaal niet de helft van de week weg van huis.
We hebben ook gewoon een eerlijke verdeling wat betreft O met zn tweeën nu en mijn man is een studie aan het doen. Die wil ook nog groeien en dan kan en wil ik hem niet alles op zijn bordje schuiven.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_175768116
Herkenbaar. Mijn manager was dan ook erg verbaast dat ik er niks voor voelde om standaard elke maand een paar dagen in Parijs te werken.

Leuk dat die fransen allemaal in Parijs werken en ergens anders wonen en dat het normaal is dat veel gezinnen door de weeks gescheiden leven. Ik voel daar niks voor.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 16 december 2017 @ 20:10:57 #97
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175768591
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 17:08 schreef lily het volgende:
Jammer -O-

Dat van ons staat nu 3 weken te koop.
We hebben nu 3 bezichtigingen gehad maar die hebben niets laten horen.

Wel een gedoe hoor, die bezichtigingen. Zeker als je er met 5 woont en het spik en span moet zijn en liefst niemand thuis.
Ik heb er nu al genoeg van :')
Herkenbaar... Ons huis staat nu 10 dagen op Funda en ik ben er nu al wel weer klaar mee :'). Maargoed, we hebben ons droomhuis gevonden, dus we moeten echt verkopen... (en blijven hopen dat het andere huis nog niet verkocht is... :X Man wil niet kopen als we nog geen bod hebben op ons huidige huis, omdat we nu de restschuld nog niet kunnen inschatten).
We hebben 5 kijkers gehad, waarvan één stel wat heeft laten horen achteraf.
KuikenGuppy
  zaterdag 16 december 2017 @ 20:14:57 #98
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175768700
Ik loop nog wat achter, leuk servies Tico O+ en die BBQ klinkt heerlijk!
KuikenGuppy
  zaterdag 16 december 2017 @ 20:25:05 #99
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_175768955
Spannend al die huizen perikelen

Fok! Tja, ik hoor eigenlijk in OUD niet meer thuis, wel een kinderwens, maar we laten de wens voor wat het is. Maar buiten OUD post ik eigenlijk maar weinig.

BE wat voor een opleiding ga je doen? Wilde je ooit niet iets met uitvaarten? Daar staat mij iets van bij.

Hier vanaf januari tijdelijk in contracturen omhoog en dan ook ff 9 maanden knallen en mijn opleiding afmaken. Rond aug/sept eens langzaam kijken naar iets anders, wel zelfde werk maar andere plek of stichting.

Lijkt mij trouwens best moeilijk, veel reizen en dan balance vinden tussen werk en privé. Petje af hoor :*

:*
Be happy with the little things in life
  zaterdag 16 december 2017 @ 20:26:55 #100
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_175768994
Leuk servies tico!!

Ik wil ook nog nieuw servies, huidig servies is nog van toen ik op mijzelf ging 12 pers _O- inmiddels begint het goed uit te dunnen. Hoe sneller hoe beter, want dan ruimte voor nieuw _O-
Be happy with the little things in life
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')