abonnement Unibet Coolblue
  zondag 17 december 2017 @ 09:45:39 #226
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_175778002
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 09:38 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als je de betrokkenen bij het onderzoek hoort, zoals de persoon genoemd in het artikel, krijg je niet het idee dat het motto is het zal vast niet waar zijn, meer het tegenovergestelde, was ook die campagneleider van Hillary Clinton zo'n fan van als ik me niet vergis overigens. Ik vind het wel interessant overigens.
Ah, daar hebben we Clinton weer. Misschien is ze wel een alien. Kan bijna niet anders! ;)

quote:
Het Advanced Aerospace Threat Identification Program kwam tot stand door toedoen van Harry Reid, die jarenlang de Democratische fractie in de Senaat leidde en een grote interesse in buitenaards leven heeft. De betrokken wetenschappers zijn altijd erg kritisch geweest op het programma en benadrukten dat onverklaarbare fenomenen niet noodzakelijk ook een bewijs zijn van buitenaards leven.
Klinkt in mijn ogen als ondanks de kritiek toch zeker weten.

Maar goed ik kan ook niet uitsluiten dat een liefhebber zo graag zijn alienfetisch kon bedrijven, of dat er nu iemand nog rijker is geworden zonder echt er iets mee te doen, of dat wetenschappers bange poeperds zijn, of dat er genoeg aanwijzingen waren voor defensie om niet piloten voor gek te verklaren en het als een threat te zien.

Ik wil hier niets speculeren, het gaat mij er om dat er wel honderden redenen kunnen zijn voor wat hier aan de hand is. Maar ik ben bang dat sommige anderen hier weer een smerig links complot inzien.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_175778076
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 09:45 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ah, daar hebben we Clinton weer. Misschien is ze wel een alien. Kan bijna niet anders! ;)
Ging me niet om Clinton maar om die man die ook nog onder Bill had gediend en gewoon bekend staat om zijn grote interesse in dit onderwerp.

[..]

quote:
Klinkt in mijn ogen als ondanks de kritiek toch zeker weten.

Maar goed ik kan ook niet uitsluiten dat een liefhebber zo graag zijn alienfetisch kon bedrijven, of dat er nu iemand nog rijker is geworden zonder echt er iets mee te doen, of dat wetenschappers bange poeperds zijn, of dat er genoeg aanwijzingen waren voor defensie om niet piloten voor gek te verklaren en het als een threat te zien.

Ik wil hier niets speculeren, het gaat mij er om dat er wel honderden redenen kunnen zijn voor wat hier aan de hand is. Maar ik ben bang dat sommige anderen hier weer een smerig links complot inzien.
Je moet de naam van de onderzoeksleider maar eens Googelen, Luis Elizondo, kritisch ben je normaal gesproken altijd als wetenschapper maar dat zegt verder weinig natuurlijk over hun standpunten. En nee dit gaat niet om een smerig rechts of links complot maar een wellicht bijster interessant onderzoek om eerlijk te zijn als we meer details zou kunnen komen te weten haha.
  zondag 17 december 2017 @ 09:50:55 #228
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_175778081
Ik vind het wel eens moeilijk om er niet op in te gaan. Maar laten we het hier gezellig houden en trollen graag negeren. Alles voor een heerlijke zondag.

B:)B
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 17 december 2017 @ 09:54:47 #229
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_175778122
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 09:50 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ging me niet om Clinton maar om die man die ook nog onder Bill had gediend en gewoon bekend staat om zijn grote interesse in dit onderwerp.

[..]

[..]

Je moet de naam van de onderzoeksleider maar eens Googelen, Luis Elizondo, kritisch ben je normaal gesproken altijd als wetenschapper maar dat zegt verder weinig natuurlijk over hun standpunten. En nee dit gaat niet om een smerig rechts of links complot maar een wellicht bijster interessant onderzoek om eerlijk te zijn als we meer details zou kunnen komen te weten haha.
We zullen helaas de resultaten niet zomaar onder de ogen zien. Het is wel een beetje X-Files inderdaad en ergens hoop ik nog iets mee te maken met nieuws over buitenaards leven.

Ik ga hier erg offtopic, maar ik kan het redden door te zeggen dat Trump in ieder geval geen flat earther is en dat hij ondanks zijn ontkenningen als het om het klimaat gaat, in ieder geval wel in de maanlanding gelooft.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 17 december 2017 @ 09:57:02 #230
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_175778151
Hoort Luis Elizondo en de UFO meldingen beter thuis in BNW, samen met die Russians-stole-the-elections hoax?
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
  zondag 17 december 2017 @ 09:58:20 #231
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_175778166
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 09:57 schreef MrRatio het volgende:
Hoort Luis Elizondo en de UFO meldingen beter thuis in BNW, samen met die Russians-stole-the-elections hoax?
#Heerlijke zondag
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 17 december 2017 @ 10:08:26 #232
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175778277
Zo'n halve dag terug:

EricHolder twitterde op donderdag 14-12-2017 om 15:34:41 Speaking on behalf of the vast majority of the American people, Republicans in Congress be forewarned:any attempt to remove Bob Mueller will not be tolerated.These are BS attacks on him/his staff that are blatantly political-designed to hide the real wrongdoing. Country not party reageer retweet
Senator Cornyn (R) reageerde hierop:

Hier ontstond wat milde ophef over, waarna een verslaggever van Bloomberg reageert op een tweet die inmiddels is verwijderd:
StevenTDennis twitterde op zaterdag 16-12-2017 om 16:23:35 I don't think this is the correct reading of @JohnCornyn tweet. His beef is with Holder, not Mueller. reageer retweet
Waarop Cornyn antwoordt:
JohnCornyn twitterde op zaterdag 16-12-2017 om 16:34:10 But Mueller needs to clean house of partisans reageer retweet
Waarop senator Lieu (D) weer reageerde:
tedlieu twitterde op zaterdag 16-12-2017 om 18:38:38 Dear @JohnCornyn: FBI Director Christopher Wray gave over $39,000 exclusively to Republicans. Are you okay with that? Because if you are, then you need to shut up with the partisan talk about our dedicated, professional and patriotic FBI officials. reageer retweet
Overigens reageerde ook een blogger hierop:
ThePlumLineGS twitterde op zaterdag 16-12-2017 om 17:13:57 Will you accept the findings of the Mueller probe as legitimate, @JohnCornyn? reageer retweet
Waarop Cornyn gereageerd heeft:
JohnCornyn twitterde op zaterdag 16-12-2017 om 20:45:06 Makes sense to me to wait to see what they are first reageer retweet
¯\_(?)_/¯

[ Bericht 3% gewijzigd door ExtraWaskracht op 17-12-2017 10:17:19 ]
  zondag 17 december 2017 @ 10:09:51 #233
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_175778296
Die gast die DeParo noemde zei al eerder dit jaar dat hij eraan gewerkt had, maar nu is de prijs bekend. Het onderzoek zelf was al eerder genoemd in media.

Komt er vandaag nog een sappig Trump moment?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 17 december 2017 @ 10:40:49 #234
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175778725
quote:
White House special counsel: No plans to fire Mueller

(CNN)The White House repeated Saturday that President Donald Trump has no intentions of firing Department of Justice special counsel Robert Mueller amid fresh speculation from a congresswoman that he would be doing so.

"As the White House has consistently said for months, there is no consideration of firing the special counsel," Ty Cobb, the White House special counsel, told CNN in a statement.
Cobb's statement came in response to comments by California Democratic Rep. Jackie Speier, who repeated concerns Friday that Trump would fire Mueller.

"I believe that the President wants all of this shut down," she speculated during an appearance on KQED in California. "He wants to shut down these investigations and he wants to fire special counsel Mueller."

Speier's comments echo concerns from other Democrats that the President might fire the special counsel, who is investigating allegations of collusion between Trump's campaign and Russia in Moscow's alleged effort to influence last year's election.
Adam Schiff, the ranking Democrat on the House Intelligence Committee, tweeted his own concerns on Friday, saying, "I'm increasingly worried Republicans will shut down the House Intelligence Committee investigation at the end of the month."

As he left for a graduation ceremony at the FBI National Academy in Quantico, Virginia, on Friday, the President was asked by a reporter if Mueller's team was biased.
"Well, it's a shame what's happened with the FBI, " Trump said referring to reports of top FBI employees exchanging messages last year referring to then-presidential candidate Trump in derogatory terms. "But we're going to rebuild the FBI. It'll be bigger and better than ever, but it is very sad when you look at those documents, and how they've done that is very, very disgraceful, and you have a lot of angry people that are seeing it. It's a very sad thing to watch, I will tell you that."

Trump added a moment later, "And I'm going today on behalf of the FBI, their new building, and you know, but everybody -- not me -- but everybody, the level of anger at what they've been witnessing with respect to the FBI is certainly very sad."

Mueller reportedly removed Peter Strzok, one of the FBI's top Russian counterintelligence experts, from his team after an internal investigation by the Justice Department's inspector general uncovered politically tinged messages exchanged with FBI lawyer Lisa Page.
The reports about the messages have prompted Republicans in Congress to criticize Mueller, which could add fuel to a push to name a second special counsel to investigate potential wrongdoing by Hillary Clinton as well as other Justice Department concerns connected to the Mueller investigation.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Moderator zondag 17 december 2017 @ 10:45:00 #235
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_175778776
quote:
2s.gif Op zondag 17 december 2017 10:40 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit soort teksten doen me in dit geval denken aan het bestuur van een voetbalclub die altijd een dag voor ontslag aangeven dat ze '100% achter de trainer staan'.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 17 december 2017 @ 10:48:55 #236
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_175778835
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 10:45 schreef Mike het volgende:

[..]

Dit soort teksten doen me in dit geval denken aan het bestuur van een voetbalclub die altijd een dag voor ontslag aangeven dat ze '100% achter de trainer staan'.
Ben heel erg benieuwd naar de protestbereidheid van het Amerikaanse volk mocht dit gebeuren.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zondag 17 december 2017 @ 10:49:05 #237
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175778840
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 10:45 schreef Mike het volgende:

[..]

Dit soort teksten doen me in dit geval denken aan het bestuur van een voetbalclub die altijd een dag voor ontslag aangeven dat ze '100% achter de trainer staan'.
Meer dan deze gedachte is er niet. Geen greintje bewijs.
Adam Schiff heb ik hier genoemd vanwege zijn rant op Twitter. Wanneer hij zich oprecht zoveel zorgen zou maken dan ligt het meer voor de hand dat hij een brief naar de DoJ stuurt met: "Geachte heer Rosenstein. Ik ben Adam Schiff en samen met mijn andere Democratische collega's maak ik me zorgen yadieyadieyada..."

In plaats daarvan probeert hij roering te veroorzaken op social media. ik vind het maar zwak en onsamenhangend.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175778876
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 10:45 schreef Mike het volgende:

[..]

Dit soort teksten doen me in dit geval denken aan het bestuur van een voetbalclub die altijd een dag voor ontslag aangeven dat ze '100% achter de trainer staan'.
Time will tell.
Feit is dat het advocatenteam van Trump een ontmoeting zal gaan hebben met Mueller komende week. Het zal me niks verbazen als Mueller in diskrediet gebracht wordt voor een één of andere non-issue en dat een aanleiding kan worden tot meer 'twijfel' rond Mueller etc etc. Het is wel ironisch dat juist een persoon met een dermate schoon blazoen (Mueller) onder vuur lijkt te gaan liggen vanwege een president die er louter schimmige praktijken op nahoud.
pi_175778936
quote:
15s.gif Op zondag 17 december 2017 10:48 schreef Euribob het volgende:

[..]

Ben heel erg benieuwd naar de protestbereidheid van het Amerikaanse volk mocht dit gebeuren.
Veel jonge mensen zijn er in ieder geval mee bezig. Ook in mijn omgeving (waarin demonstreren eigenlijk een vies woord is) hoor ik er mensen over praten. Maargoed, feitelijk is de meerderheid van de Amerikaanse bevolking gewoon politiek apathisch en interesseert het ze niet (genoeg). Ik moet het nog maar zien.
pi_175778994
quote:
2s.gif Op zondag 17 december 2017 10:49 schreef dellipder het volgende:

[..]

Meer dan deze gedachte is er niet. Geen greintje bewijs.
Adam Schiff heb ik hier genoemd vanwege zijn rant op Twitter. Wanneer hij zich oprecht zoveel zorgen zou maken dan ligt het meer voor de hand dat hij een brief naar de DoJ stuurt met: "Geachte heer Rosenstein. Ik ben Adam Schiff en samen met mijn andere Democratische collega's maak ik me zorgen yadieyadieyada...

In plaats daarvan probeert hij roering te veroorzaken op social media. ik vind het maar zwak en onsamenhangend.
Rosenstein heeft zich al uitgesproken ten faveure van Mueller. Maar Schiff denkt vooruit (4d schaken.. je weettoch) en ziet dat Trump wellicht Rosenstein zal ontslaan zodat hij iemand kan aanstellen die Mueller wél wil ontslaan. En de huidige GOP zal erbij staan en niks doen. Schiff probeert zijn achterban te informeren en te mobiliseren.
Want het neigt steeds meer naar de Saturday night massacre, zoals onder Nixon.
  Moderator zondag 17 december 2017 @ 10:55:30 #241
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_175778999
quote:
2s.gif Op zondag 17 december 2017 10:49 schreef dellipder het volgende:

[..]

Meer dan deze gedachte is er niet. Geen greintje bewijs.
Er is wel een hoop "circumstantial evidence". De gecoördineerde aanvallen, eerst van de Murdoch media als FOX News en WSJ, daarna van de rechtse commentatoren elders. En daarna begonnen congresleden en senatoren Mueller een duwtje richting de uitgang te geven. Dat is inderdaad geen direct bewijs dat Trump wat van plan is, maar de toon is duidelijk gezet.

Vooral de laatste aantijgingen dat Muellers team de juist weg niet bewandeld zou hebben met de e-mails zijn erg wanhopig. Niet alleen was het meteen duidelijk dat ze WEL de juiste maatregelen genomen hadden, maar wat denk je nou ook echt van een team van de topaanklagers van de VS? Dat ze maar wat doen?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_175779095
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 10:55 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Rosenstein heeft zich al uitgesproken ten faveure van Mueller. Maar Schiff denkt vooruit (4d schaken.. je weettoch) en ziet dat Trump wellicht Rosenstein zal ontslaan zodat hij iemand kan aanstellen die Mueller wél wil ontslaan. En de huidige GOP zal erbij staan en niks doen. Schiff probeert zijn achterban te informeren en te mobiliseren.
Want het neigt steeds meer naar de Saturday night massacre, zoals onder Nixon.
Er komt in dat geval vrijwel zeker een impeachment trial. Daar zijn slechts een aantal Reps. van de Republikeinen voor nodig. Er zijn er zat te noemen die in een meer democratisch district zitten en niet over een jaar aan hun kiezers uit willen leggen hoe dit heeft kunnen gebeuren. Die kunnen het anders wel op hun buik schrijven. Een veroordeling lijkt me een lastiger verhaal.
  zondag 17 december 2017 @ 11:05:35 #243
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_175779213
quote:
2s.gif Op zondag 17 december 2017 10:49 schreef dellipder het volgende:

[..]

Meer dan deze gedachte is er niet. Geen greintje bewijs.
Adam Schiff heb ik hier genoemd vanwege zijn rant op Twitter. Wanneer hij zich oprecht zoveel zorgen zou maken dan ligt het meer voor de hand dat hij een brief naar de DoJ stuurt met: "Geachte heer Rosenstein. Ik ben Adam Schiff en samen met mijn andere Democratische collega's maak ik me zorgen yadieyadieyada..."

In plaats daarvan probeert hij roering te veroorzaken op social media. ik vind het maar zwak en onsamenhangend.
Als er geen bewijs is en er verder niets speelt, waarom zou je dan Mueller gaan ontslaan? Die move zou echt ontzettend dom zijn.
Laat het hem maar doen, dan is de shit aan.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 17 december 2017 @ 11:06:09 #244
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_175779222
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 10:53 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Veel jonge mensen zijn er in ieder geval mee bezig. Ook in mijn omgeving (waarin demonstreren eigenlijk een vies woord is) hoor ik er mensen over praten. Maargoed, feitelijk is de meerderheid van de Amerikaanse bevolking gewoon politiek apathisch en interesseert het ze niet (genoeg). Ik moet het nog maar zien.
Klopt, maar je hebt maar een klein deel nodig dat tot actie bereid is om het land stil te leggen. Sowieso ligt de hoofdstad zo plat als men wil, lijkt me.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_175779302
quote:
2s.gif Op zondag 17 december 2017 10:49 schreef dellipder het volgende:

[..]

Meer dan deze gedachte is er niet. Geen greintje bewijs.
Adam Schiff heb ik hier genoemd vanwege zijn rant op Twitter. Wanneer hij zich oprecht zoveel zorgen zou maken dan ligt het meer voor de hand dat hij een brief naar de DoJ stuurt met: "Geachte heer Rosenstein. Ik ben Adam Schiff en samen met mijn andere Democratische collega's maak ik me zorgen yadieyadieyada..."

In plaats daarvan probeert hij roering te veroorzaken op social media. ik vind het maar zwak en onsamenhangend.
Wat een hypocrisie toon je weer. Zelfs als je gelijk hebt dat het enkel sensatie nieuws is wat Schiff hier toont, dan nog zou juist jij hier je mond over moeten houden. De hele Trump campagne en alt-right movement drijft op het soort sensatie fake nieuws waar jij op doelt.
  zondag 17 december 2017 @ 11:15:25 #246
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_175779357
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 11:06 schreef Euribob het volgende:

[..]

Klopt, maar je hebt maar een klein deel nodig dat tot actie bereid is om het land stil te leggen. Sowieso ligt de hoofdstad zo plat als men wil, lijkt me.
Precies. Er zijn heus wel 500.000 mensen te vinden die op de Mall gaan bivakkeren en het Capitool omsingelen. Een dag na de inauguratie waren er bij de Women's March al zo veel mensen op de been en dat ging toen nog om linkse hobby's (klimaat, rechten minderheden, etc.). Als het gaat om je portemonnee en iets fundamenteels als healthcare en je merkt dat er riscio is dat je daar op gekort gaat worden door een corrupte elite, dan komt men nog gemakkelijker de straat op en in verzet.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 17 december 2017 @ 11:15:34 #247
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175779359
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 10:55 schreef Mike het volgende:

[..]

Er is wel een hoop "circumstantial evidence". De gecoördineerde aanvallen, eerst van de Murdoch media als FOX News en WSJ, daarna van de rechtse commentatoren elders. En daarna begonnen congresleden en senatoren Mueller een duwtje richting de uitgang te geven. Dat is inderdaad geen direct bewijs dat Trump wat van plan is, maar de toon is duidelijk gezet.

Vooral de laatste aantijgingen dat Muellers team de juist weg niet bewandeld zou hebben met de e-mails zijn erg wanhopig. Niet alleen was het meteen duidelijk dat ze WEL de juiste maatregelen genomen hadden, maar wat denk je nou ook echt van een team van de topaanklagers van de VS? Dat ze maar wat doen?
Die laatste alinea daar ben ik niet zo zeker van of dit klopt, want ik heb ook gelezen, dat de GSA faciliteiten die het transitie Trump team gebruikte geen eigenaar was of de controle had over de documenten en dat de special counsel geen toestemming (of dagvaarding) had de documenten in beslag te nemen.

En toon is geen bewijs. De uitspraken die onlangs gedaan zijn door het Witte Huis zijn dat wel.
Veel roering en weinig substantieels.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 17 december 2017 @ 11:16:01 #248
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_175779363
quote:
2s.gif Op zondag 17 december 2017 11:15 schreef dellipder het volgende:

[..]

Die laatste alinea daar ben ik niet zo zeker van of dit klopt, want ik heb ook gelezen, dat de GSA faciliteiten die het transitie Trump team gebruikte geen eigenaar was of de controle had over de documenten en dat de special counsel geen toestemming (of dagvaarding) had de documenten in beslag te nemen.

En toon is geen bewijs. De uitspraken die onlangs gedaan zijn door het Witte Huis zijn dat wel.
Veel roering en weinig substantieels.
Als je nou eens bronnen/links post van wat je hebt gelezen :').
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 17 december 2017 @ 11:16:27 #249
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175779367
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 10:55 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Rosenstein heeft zich al uitgesproken ten faveure van Mueller. Maar Schiff denkt vooruit (4d schaken.. je weettoch) en ziet dat Trump wellicht Rosenstein zal ontslaan zodat hij iemand kan aanstellen die Mueller wél wil ontslaan. En de huidige GOP zal erbij staan en niks doen. Schiff probeert zijn achterban te informeren en te mobiliseren.
Want het neigt steeds meer naar de Saturday night massacre, zoals onder Nixon.
Ja, dat zeg ik. Ophef veroorzaken in plaats van oprechte zorgen uiten via de juiste kanalen en bij de juiste instanties.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 17 december 2017 @ 11:17:02 #250
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_175779374
quote:
2s.gif Op zondag 17 december 2017 11:16 schreef Falco het volgende:

[..]

Als je nou eens bronnen/links post van wat je hebt gelezen :').
Neu laat maar zitten
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')