abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175744311
SPOILER: Goudse stroopwafelworkshopmeet - waarschijnlijk in januari
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Boottocht Amsterdam Light Festival
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Secret Santa
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Kerstkaarten avontuur
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175744321
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 16:57 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

America’s Army _O_ was best aardig
Spel.
Ja dat is de Amerikaanse vrij bekende variant. Maar die shit gaat in het midden-oosten veel verder joh.
  vrijdag 15 december 2017 @ 17:00:56 #3
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175744335
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 16:51 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dienstweigeraars zijn ze tegenwoordig ook niet happig op zodra er dienstplicht ingesteld wordt.
De dienstplicht is nooit afgeschaft.

Maar, hoe bedoel je dat precies? Want voor zover ik weet is de opkomstplicht opgeschort en kun je dus gewoon weigeren dienst te nemen in het leger?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175744355
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 17:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

De dienstplicht is nooit afgeschaft.

Maar, hoe bedoel je dat precies? Want voor zover ik weet is de opkomstplicht opgeschort en kun je dus gewoon weigeren dienst te nemen in het leger?
Ik bedoel ook wanneer dienstplicht weer actief wordt.
pi_175744361
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 16:58 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Mag ik dan wel je handje vasthouden? :@
:D

Ja hoor O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175744381
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 17:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

De dienstplicht is nooit afgeschaft.

Maar, hoe bedoel je dat precies? Want voor zover ik weet is de opkomstplicht opgeschort en kun je dus gewoon weigeren dienst te nemen in het leger?
Nu wordt het je niet eens meer gevraagd. Maar in tijd van oorlog verandert dat wel natuurlijk. En als je dan weigert heb je wel een probleem.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175744403
Pff ik ben echt gesloopt. :{
pi_175744407
Kakchagerijnig ook
pi_175744481
Arme Dino ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175744486
Wil je een koekje?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175744491
Of een ballon?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 15 december 2017 @ 17:09:41 #12
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_175744509
Is Dino sour? :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 15 december 2017 @ 17:09:52 #13
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175744513
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 17:02 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik bedoel ook wanneer dienstplicht weer actief wordt.
Ah juist. Nee, dat denk ik ook niet...

Kon nog wel eens leuk worden mocht de opkomstplicht weer actief worden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175744559
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 17:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

:D

Ja hoor O+
Maar aan de andere kant, als we dan dood moeten is het dan niet laf om voor die muur te gaan staan en kunnen we dan niet beter nog wat kogels vangen voor een ander?

Als het leven dan toch doelloos is. Drugs mee smokkelen. Als twee josti’s het front in.
pi_175744562
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 17:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ah juist. Nee, dat denk ik ook niet...

Kon nog wel eens leuk worden mocht de opkomstplicht weer actief worden.
Vooral een verrassing voor het vrouwelijke geslacht als ze erachter komen dat die tegenwoordig ook opgeroepen kunnen worden :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175744574
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 17:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vooral een verrassing voor het vrouwelijke geslacht als ze erachter komen dat die tegenwoordig ook opgeroepen kunnen worden :P
Dat wist ik al. :P
pi_175744597
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 17:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vooral een verrassing voor het vrouwelijke geslacht als ze erachter komen dat die tegenwoordig ook opgeroepen kunnen worden :P
Ik zou best willen leren schieten :P Na al die games moet dat wel lukken toch? :P
pi_175744602
Maar zie je. Heeft dus allemaal geen zin om over na te denken. ;(
pi_175744674
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 17:13 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik zou best willen leren schieten :P Na al die games moet dat wel lukken toch? :P
Ik zie vooral al die lichamelijke activiteit niet zitten. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175744677
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 17:11 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Maar aan de andere kant, als we dan dood moeten is het dan niet laf om voor die muur te gaan staan en kunnen we dan niet beter nog wat kogels vangen voor een ander?

Als het leven dan toch doelloos is. Drugs mee smokkelen. Als twee josti’s het front in.
_O-

Gewoon een zwart handeltje opzetten toch? Mensen moeten eten :7
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 15 december 2017 @ 17:16:38 #21
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_175744679
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 17:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zie vooral al die lichamelijke activiteit niet zitten. :P
Ik het niet eten
pi_175744685
Al zou ik best goed kanonnenvoer zijn denk ik.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175744709
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 december 2017 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Al zou ik best goed kanonnenvoer zijn denk ik.
Een gehaktmolen inlopen kan iedereen. Er weer heelhuids uitkomen, dat is de uitdaging :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175744717
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 17:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zie vooral al die lichamelijke activiteit niet zitten. :P
Owja we moeten ook rennen dan he -O- cardio :r

Kan ik niet gewoon sniper worden en dan chill in een hoekje de vijand neerschieten? ;(
pi_175744721
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 december 2017 17:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

_O-

Gewoon een zwart handeltje opzetten toch? Mensen moeten eten :7
Hoe komen we onder die dienstplicht uit dan mafiozo? Ik heb genoeg gebreken, maar jij?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')