abonnement Unibet Coolblue
pi_175739283
Hey allemaal,

Afgelopen zomer is er een nieuw meisje in mijn klas gekomen. Zij is afgelopen zomer verhuisd en ondanks dat het niet heel ver was heeft zij er toch voor gekozen om naar een andere school te gaan. Voor het gemak zal ik haar Anne noemen. Anne en ik zitten allebei in 6VWO en zijn allebei 17. Anne is echt een verlegen meisje. Zij heeft een beste vriendin die zij al kende van een sportvereniging en daarnaast heeft zij nog een groepje vriendinnen waarmee zij enkel omgaat op school.

Bij ons op school heb je 2 uur per week (een uur dinsdag en een uur donderdag) begeleiding om je voor te bereiden op jouw examens en om huiswerk te maken. Deze lessen worden in kleine groepen gegeven (9 leerlingen per les) en aan het begin van het jaar zaten wij in een grote tafelgroep. Tijdens deze lessen konden wij het goed met elkaar vinden en uiteindelijk gingen wij samen aan een tafel zitten, waardoor wij gewoon met elkaar konden praten zonder dat er andere mensen meeluisterden. Uiteindelijk kregen we ook in andere lessen die we hadden steeds meer oogcontact, begonnen we ook tegen elkaar te praten in andere lessen en kreeg ik het idee dat zij mij leuk begon te vinden (dit was 3 weken geleden).

Vorige week dinsdag vroeg zij bijvoorbeeld of ik zaterdag de 16de uit zou gaan. Toen ik vroeg waarom zij dit vroeg. Antwoordde zij dat zij enkel uit wilde gaan als ik ook uit zou gaan. Die avond hebben wij ook heel lang geappt. Ondanks dit alles wilde zij nooit echt met mij praten als of haar vriendinnen of mijn vrienden erbij zijn.

Maandag hadden wij de hele dag sneeuwvrij en sinds dinsdag 'negeert' zij mij. Op de gang hadden we normaal gesproken gewoon oogcontact en begroetten wij elkaar. De afgelopen week keek zij niet eens en als ik haar begroette dan was zij heel erg kortaf. Ook ging zij dinsdag en gisteren opeens weer bij de groep zitten tijdens de begeleidingslessen en is zij tijdens deze lessen opeens heel stil.

Anderzijds kwam ik haar gisteren tegen toen ik met een vriend in de sportschool was. Zij was met een vriendin en toen hebben zij de hele tijd gekeken wat die vriend en ik aan het doen waren. Toen ik haar vroeg wat zij vandaag ging trainen was zij weer verlegen.

Ik snap gewoon niet waarom zij deze week opeens heel erg anders doet dan al die weken ervoor. Iemand die weet wat het kan zijn en hoe ik dit op kan lossen?
pi_175739323
quote:
Vorige week dinsdag vroeg zij bijvoorbeeld of ik zaterdag de 16de uit zou gaan. Toen ik vroeg waarom zij dit vroeg.
Dude! wtf

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2017 12:34:01 ]
pi_175739471
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:31 schreef NicoJorgensen het volgende:
Die avond hebben wij ook heel lang geappt.
Appen :')
Dus niet met haar uitgeweest? Daar ging je kans. :')

Je komt niet interessant genoeg over. Vrouwen houden van spanning en actie op jouw leeftijd.
pi_175739534
Zij zei
  User die je het meest gemist hebt 2022 vrijdag 15 december 2017 @ 12:46:31 #5
78918 SeLang
Black swans matter
pi_175739600
Dat kindergedoe altijd met appen en dergelijke...
Als je haar leuk vind dat moet je haar gewoon vandaag nog vragen (echt vragen, niet appen) om samen iets leuks te gaan doen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_175739645
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:33 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

Dude! wtf
Is dat echt raar dan? Zij vroeg uit het niets of ik die dag uit zou gaan en toen zei ik zoiets van 'Uhm geen idee, hzo?'
  vrijdag 15 december 2017 @ 12:53:49 #7
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_175739750
Hard to get spelen. Gewoon aan de kant schuiven en af en toe een fapje doen.
pi_175739776
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:33 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

Dude! wtf
Dit, zodra dit ze vraagt is het kat in het bakkie 8)7
App/bel haar op dat je van het weekend iets leuk wilt gaan doen met haar.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 15 december 2017 @ 12:59:57 #9
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175739854
Gewoon terug negeren
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 15 december 2017 @ 13:00:52 #10
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_175739876
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:48 schreef NicoJorgensen het volgende:

[..]

Is dat echt raar dan? Zij vroeg uit het niets of ik die dag uit zou gaan en toen zei ik zoiets van 'Uhm geen idee, hzo?'
:')
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_175739911
Hier ga je op je 25'ste op terugkijken en denken f*ck gemist kans. Waarom was ik toen zo'n verlegen nerd :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_175740388
Deze man mist duizend signalen en nu denkt die chick van 'ja, doei, dan ga ik er ook geen tijd meer in stoppen he'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175740420
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:31 schreef NicoJorgensen het volgende:
Voor het gemak zal ik haar Anne noemen
mmmm vind het niet echt een Anne, eerder een Marielle of een Marion,..
pi_175740662
Ze kwam erachter dat je Feyenoord fan was denk ik
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_175741284
Denk nu aan een grapje over die man met zijn hoofd in het verband.
Man komt vriend tegen en vriend vraagt wat er gebeurt is.
Mummiekop vertelt dat hij een aantal jaren geleden door omstandigheden in een kamer moest slapen met een ongelooflijke sexy stoot van een meid. Wilde blonde lokken, zalige tieten enz.
Ze liggen ieder in een apart bed, na een tijdje vraagt de stoot of het raam dicht mag, want ze heeft het koud.
Mummiekop doet het raam dicht en kruipt weer in zijn eigen bed.
Na een tijdje zegt stoot dat ze het nog steeds koud heeft.
Mummiekop staat op en draait de verwarming hoger.
Ja, vraagt de vriend dan, Wat is het verband met jouw wond? Nou, zegt mummie, vanmorgen tijdens het timmeren bedacht ik opeens dat ze wilde dat ik bij haar in bed kroop.
En toen sloeg ik mezelf voor m'n kop. Met mijn hamer.

_O- _O- _O-
  vrijdag 15 december 2017 @ 14:20:01 #16
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_175741415
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 december 2017 13:25 schreef Ludachrist het volgende:
Deze man mist duizend signalen en nu denkt die chick van 'ja, doei, dan ga ik er ook geen tijd meer in stoppen he'.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 13:02 schreef RipCity het volgende:
Hier ga je op je 25'ste op terugkijken en denken f*ck gemist kans. Waarom was ik toen zo'n verlegen nerd :')
Dit vat het hele verhaal wel zo'n beetje samen.
  vrijdag 15 december 2017 @ 14:21:48 #17
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_175741445
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:48 schreef NicoJorgensen het volgende:

[..]

Is dat echt raar dan? Zij vroeg uit het niets of ik die dag uit zou gaan en toen zei ik zoiets van 'Uhm geen idee, hzo?'
Zoals anderen al zeiden ging het hier fout. Tip voor de volgende keer: niet als een verbaasde onwetende halve gare reageren (huh wat ik kweenie hoezo help) maar gewoon een beetje cool blijven.

,Ja denk het wel, heb een paar opties maar kijk wel waar ik tegen die tijd zin in heb. Ga sowieso een biertje doen ergens! Waar ga jij heen? Misschien kunnen we dan ook wel een biertje doen?'

Dan denkt zij: wooww wtf hij heeft werkelijk legio opties, maar hij wil die misschien wel afzeggen om met mij een biertje te doen? Ik sla snel toe!

Maargoed, voor de korte termijn is het te laat. Bij de eindexamenfeesten in mei kun je wel een poging wagen als ze net 4 passoa-jus op heeft, dan moet het wel lukken.
Gourmetten of steengrillen?
pi_175741498
Komt omdat ik haar inmiddels al in haar kontje genaaid heb. Ze vindt je niet meer spannend genoeg nu.
  User die je het meest gemist hebt 2022 vrijdag 15 december 2017 @ 14:44:07 #19
78918 SeLang
Black swans matter
pi_175741845
Ik lag een keer (vroeg in de avond) te slapen op de bank en toen ging de deurbel. Ik liep met een slaperige kop naar de deur en deed die open. Stond daar mijn best wel lekkere bovenbuurvrouw met een fles wijn. "Ik heb geen kurkentrekker. Heb jij er eentje die ik lenen?". Ik: "Ja hoor" en gaf haar een kurkentrekker en deed de deur dicht. Pas een 10 seconden later realiseerde ik mij de fout. |:( :'(

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  vrijdag 15 december 2017 @ 14:44:11 #20
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175741847
Niemand weet wat het kan zijn behalve zij zelf. De oplossing is dat dus te vragen aan haar ;) succes

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:12 schreef Hiddendoe het volgende:
Denk nu aan een grapje over die man met zijn hoofd in het verband.
Man komt vriend tegen en vriend vraagt wat er gebeurt is.
Mummiekop vertelt dat hij een aantal jaren geleden door omstandigheden in een kamer moest slapen met een ongelooflijke sexy stoot van een meid. Wilde blonde lokken, zalige tieten enz.
Ze liggen ieder in een apart bed, na een tijdje vraagt de stoot of het raam dicht mag, want ze heeft het koud.
Mummiekop doet het raam dicht en kruipt weer in zijn eigen bed.
Na een tijdje zegt stoot dat ze het nog steeds koud heeft.
Mummiekop staat op en draait de verwarming hoger.
Ja, vraagt de vriend dan, Wat is het verband met jouw wond? Nou, zegt mummie, vanmorgen tijdens het timmeren bedacht ik opeens dat ze wilde dat ik bij haar in bed kroop.
En toen sloeg ik mezelf voor m'n kop. Met mijn hamer.

_O- _O- _O-
Gaat het wel goed met je?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 15 december 2017 @ 14:46:57 #21
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_175741888
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:44 schreef SeLang het volgende:
Ik lag een keer (vroeg in de avond) te slapen op de bank en toen ging de deurbel. Ik liep met een slaperige kop naar de deur en deed die open. Stond daar mijn best wel lekkere bovenbuurvrouw met een fles wijn. "Ik heb geen kurkentrekker. Heb jij er eentje die ik lenen?". Ik: "Ja hoor" en gaf haar een kurkentrekker en deed de deur dicht. Pas een 10 seconden later realiseerde ik mij de fout. |:( :'(

[ afbeelding ]
:')__! × 100000
  Moderator vrijdag 15 december 2017 @ 15:04:59 #22
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_175742205
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 13:27 schreef Edwin_Posse het volgende:

[..]

mmmm vind het niet echt een Anne, eerder een Marielle of een Marion,..
O+
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_175742695
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:33 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

Dude! wtf
Echt...

Omdat zaad nodig, duhh.
pi_175742953
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
Niemand weet wat het kan zijn behalve zij zelf. De oplossing is dat dus te vragen aan haar ;) succes

[..]

Gaat het wel goed met je?
Dank je zal het dan maar aan haar gaan vragen.
  vrijdag 15 december 2017 @ 15:52:59 #25
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175743158
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:42 schreef NicoJorgensen het volgende:

[..]

Dank je zal het dan maar aan haar gaan vragen.
Ja, is lastig, moeilijk enzo maar is wel het beste en je hebt gelijk duidelijkheid.
Ook goed voor je ontwikkeling gewoon dingen doen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')