abonnement Unibet Coolblue
pi_175741325
Zo
* Memento-Mori heeft zichzelf onder 'n dekentje geïnstalleerd en komt er niet meer onder vandaan vandaag
  vrijdag 15 december 2017 @ 14:15:09 #277
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_175741326
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:14 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Genoeg naar mijn online/offline status kijken om te zien wanneer ik langer dan een dag “geamuseerd” ben.
Wow dat is wel echt next level. En wat moet hij met die info? zou het uitzetten om hem te pesten
pi_175741350
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:06 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Zag je dat anonieme goede doelen fonds wat iemand had opgezet? 5k bitcoin voor non-profits die zich registreren.

Dan heb je ook wel genoeg verdiend met je muntjes. _O-
Zag daar wel een nieuwsbericht over ja _O- Damn
  vrijdag 15 december 2017 @ 14:16:41 #279
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_175741354
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:14 schreef Faxie het volgende:
O+
Hoi O+
pi_175741366
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:14 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Valt toch geen pijl op te trekken? :')
Jawel. Ik zit ook echt minder op mijn telefoon dan. Dus als ik dan niet gezegd had dat ik daar of met hem was, juist ook over doordeweekse dagen dan was het van “was je weer bij” :')

Ik ben dan ook meteen langer dan een dag afwezig. Als je mijn fok gedrag in de gaten houd zou je het ook kunnen zien hoor. Maar jullie zijn gelukkig niet zo obsessief met mij bezig.
pi_175741367
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:16 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Hoi O+
Hallo :@
pi_175741373
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:15 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Wow dat is wel echt next level. En wat moet hij met die info? zou het uitzetten om hem te pesten
In de gaten houden of je wel “nuttig” bezig bent.
pi_175741395
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:17 schreef Fripsel het volgende:

[..]

In de gaten houden of je wel “nuttig” bezig bent.
wat
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175741404
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:17 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Jawel. Ik zit ook echt minder op mijn telefoon dan. Dus als ik dan niet gezegd had dat ik daar of met hem was, juist ook over doordeweekse dagen dan was het van “was je weer bij” :')

Ik ben dan ook meteen langer dan een dag afwezig. Als je mijn fok gedrag in de gaten houd zou je het ook kunnen zien hoor. Maar jullie zijn gelukkig niet zo obsessief met mij bezig.
Ik zou tegen hem zeggen dat online zijn in een app helemaal niets betekent aangezien whatsapp vaak ook gewoon je telefoon pingt, waardoor het lijkt alsof je online bent, maar eigenlijk niet eens in de buurt van je telefoon hoeft te zijn. Aan een online status is niets af te leidne, je pa lijkt wel een ex die nog niet over haar relatie heen is. _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_175741407
Dan zet je het uit, probleem opgelost.
  vrijdag 15 december 2017 @ 14:20:28 #286
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_175741424
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:19 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik zou tegen hem zeggen dat online zijn in een app helemaal niets betekent aangezien whatsapp vaak ook gewoon je telefoon pingt, waardoor het lijkt alsof je online bent, maar eigenlijk niet eens in de buurt van je telefoon hoeft te zijn. Aan een online status is niets af te leidne, je pa lijkt wel een ex die nog niet over haar relatie heen is. _O-
Dat laatste inderdaad _O-
pi_175741426
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Dan zet je het uit, probleem opgelost.
Hij is ook geblokkeerd tegenwoordig. Maar dit is dus maar 1 ding he. :P

Die kerstkaart is niet meer. RIP

Jullie reacties zijn wel even fijn, om te merken dat het ook wel echt absurd is.
pi_175741482
mijn ouders hadden daar ook een handje van toen ik net uit huis was en dichterbij hun woonden _O- Ze hadden mijn huissleutel en ik had een hele gezellig avond gehad hoorde ik de voordeur opengaan toen er net bezoek onder de douche stond :+ Sindsdien en nu helemaal omdat ik aan de andere kant van de stad woon O+ heb ik dat probleem niet meer
pi_175741501
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:23 schreef Lot88 het volgende:
mijn ouders hadden daar ook een handje van toen ik net uit huis was en dichterbij hun woonden _O- Ze hadden mijn huissleutel en ik had een hele gezellig avond gehad hoorde ik de voordeur opengaan toen er net bezoek onder de douche stond :+ Sindsdien en nu helemaal omdat ik aan de andere kant van de stad woon O+ heb ik dat probleem niet meer
Zouden ze 1 keer moeten doen. :')
  vrijdag 15 december 2017 @ 14:24:55 #290
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_175741503
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:23 schreef Lot88 het volgende:
mijn ouders hadden daar ook een handje van toen ik net uit huis was en dichterbij hun woonden _O- Ze hadden mijn huissleutel en ik had een hele gezellig avond gehad hoorde ik de voordeur opengaan toen er net bezoek onder de douche stond :+ Sindsdien en nu helemaal omdat ik aan de andere kant van de stad woon O+ heb ik dat probleem niet meer
Neem aan dat je even het laten weten dat dat niet zo relaxed is?
pi_175741512
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:23 schreef Lot88 het volgende:
mijn ouders hadden daar ook een handje van toen ik net uit huis was en dichterbij hun woonden _O- Ze hadden mijn huissleutel en ik had een hele gezellig avond gehad hoorde ik de voordeur opengaan toen er net bezoek onder de douche stond :+ Sindsdien en nu helemaal omdat ik aan de andere kant van de stad woon O+ heb ik dat probleem niet meer
Wtf is dat voor bullshit :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_175741514
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:23 schreef Lot88 het volgende:
mijn ouders hadden daar ook een handje van toen ik net uit huis was en dichterbij hun woonden _O- Ze hadden mijn huissleutel en ik had een hele gezellig avond gehad hoorde ik de voordeur opengaan toen er net bezoek onder de douche stond :+ Sindsdien en nu helemaal omdat ik aan de andere kant van de stad woon O+ heb ik dat probleem niet meer
wat
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175741525
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:24 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Neem aan dat je even het laten weten dat dat niet zo relaxed is?
ik geloof dat ik nooit zo hels geweest ben :@
pi_175741527
Wat een rare ouders hebben sommige mensen....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175741540
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:26 schreef Barbusse het volgende:
Wat een rare ouders hebben sommige mensen....
het was goed bedoeld. Maar een mega op viswijf niveau schreeuwende preek over privacy heeft wel geholpen.
pi_175741542
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:23 schreef Lot88 het volgende:
mijn ouders hadden daar ook een handje van toen ik net uit huis was en dichterbij hun woonden _O- Ze hadden mijn huissleutel en ik had een hele gezellig avond gehad hoorde ik de voordeur opengaan toen er net bezoek onder de douche stond :+ Sindsdien en nu helemaal omdat ik aan de andere kant van de stad woon O+ heb ik dat probleem niet meer
Mja ik woon alweer 4,5 jaar op mezelf ondertussen.

Ik het begin was het helemaal erg. Mijn moeder ging gerust alle kamers af om te checken of het echt opgeruimd was. :')

Mijn vader is een keer pas uit mijn voortuin weggegaan toen ik dreigde de politie te bellen.

Zijn ook van het type mens die je sleutels afpakken als je tot de conclusie komt dat verder praten geen zin heeft en je liever weggaat.
pi_175741580
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:27 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Mja ik woon alweer 4,5 jaar op mezelf ondertussen.

Ik het begin was het helemaal erg. Mijn moeder ging gerust alle kamers af om te checken of het echt opgeruimd was. :')

Mijn vader is een keer pas uit mijn voortuin weggegaan toen ik dreigde de politie te bellen.

Zijn ook van het type mens die je sleutels afpakken als je tot de conclusie komt dat verder praten geen zin heeft en je liever weggaat.
8)7
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175741581
Nee mijn ouders waaien nooit zomaar aan, enige wat ik heb, als mijn vader iets ziet wat hem niet aanstaat krijg je de rest van de tijd dat te horen. In dit huis zat een meterkast met stoppen, heb dat bijna 4 jaar aan moeten horen, en uit frustratie heeft hij toen zelf maar een ander erin gezet. Nu loopt hij elke keer op te merken dat mijn kraan verkeerd is aangesloten, bij koud geeft hij warm en bij warm geeft hij koud. eens kijken hoe lang hij dat gaat volhouden.
pi_175741609
Met dergelijk debiel gedrag kun je mooi opdonderen uit mijn huis...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175741618
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nee mijn ouders waaien nooit zomaar aan, enige wat ik heb, als mijn vader iets ziet wat hem niet aanstaat krijg je de rest van de tijd dat te horen. In dit huis zat een meterkast met stoppen, heb dat bijna 4 jaar aan moeten horen, en uit frustratie heeft hij toen zelf maar een ander erin gezet. Nu loopt hij elke keer op te merken dat mijn kraan verkeerd is aangesloten, bij koud geeft hij warm en bij warm geeft hij koud. eens kijken hoe lang hij dat gaat volhouden.
Oh dat zou ik dan liever zelf fixen en dan mijn tong uitsteken. :+

Mijn pa is een handige Harry en stiekem best ouderwets, heeft nog twee zonen maar ik ben de handigste van het stel.

Je dochter met een schroef of zaagmachine, iiiieeeee.

Ik ben niet voor niks wie ik ben. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')