abonnement Unibet Coolblue
pi_175737415
Ik ben op zoek naar simpele webhosting voor een Wordpress site. Voor een webapplicatie heb ik mijn domeinnaam welke verwijst naar verschillende servers via Cloudflare. Allemaal perfect maar op deze servers waar de webapplicatie opdraait zit nu ook de Wordpress website. Via virtualhosts in Apache komt de domeinnaam terecht in de juiste Wordpress of webapplicatie map.

Dit heeft een aantal nadelen, zo is er bijvoorbeeld een wat ouder deel van de webapplicatie welke niet draait op PHP 7. De persoon die bezig is met de Wordpress site komt nu al een aantal keer PHP te updaten, echter ga ik dit uiteraard zomaar niet doen voor de Wordpress site als dit gevolgen kan hebben voor een bedrijfskritische webapplicatie.

Tevens wanneer de servers down zijn om wat voor reden dan ook is onze openbare website ook down. Het idee is nu dus gekomen om een goedkoop hostingaccount te nemen van een paar euro in de maand voor de Wordpress site. Bij eventuele problemen hebben we dan ook nog een backup om een nieuwsbericht neer te zetten op een website welke nog wel bereikbaar is.

Het probleem waar ik nu tegen aanloop is dat ik telkens bij mijn virtuele server account ook een domeinnaam moet registreren omdat ik uiteraard geen eigen ip adres heb en zij dan de virtualhost(?) hieraan koppelen. Ik wil gewoon hosting met een ip adres waar ik mijn A record heen verwijs (mag best gedeeld zijn) maar dan moet ik dus wel zelf de gewenste domeinnaam / virtualhost kunnen instellen zonder dat ik mijn domeinnaam bij hun moet registreren.

Bij Hostnet gaat dit bijvoorbeeld vooralsnog niet..
pi_175737858
moeilijk doen om 4,83¤ extra per jaar
pi_175738671
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:18 schreef redboyke het volgende:
moeilijk doen om 4,83¤ extra per jaar
Volgens mij begrijp je het probleem niet..
  zondag 17 december 2017 @ 12:34:21 #4
453676 Dexter1
Altijd Serieus
pi_175780676
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:18 schreef redboyke het volgende:
moeilijk doen om 4,83¤ extra per jaar
mee eens

[ Bericht 3% gewijzigd door Dexter1 op 17-12-2017 18:52:32 ]
pi_175794806
je kan niet gewoon bij je huidige hoster aankloppen en een nieuwe, aparte, omgeving regelen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')