Dat doet elke maatschappij....quote:Op zaterdag 3 maart 2018 02:17 schreef MCH het volgende:
Even wat anders aansnijden. Dat nieuwe plaatsingsbeleid van Ryanair als je met z'n tweeen vliegt maar te gierig bent om een plaats te kopen. Komt je reispartner op plek 13B en jij 8 rijen daarachter op plek 21E. Is Ryanair dan helemaal zo gek geworden dat ze die paar laatste euro er ook nog uit willen knijpen. Je krijgt na opstijgen en lampje riemen los uit alleen maar een enorme stoelendans en bij het instappen zenuwachtig personeel omdat het allemaal veel langer duurt.
Dat doet elke maatschappij.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 08:20 schreef danos het volgende:
Lol geniaal toch dat Ryanair met zo'n stoelenstrategie
Dit dus.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 08:05 schreef Nielsch het volgende:
We waren met een groep van 8 en zaten allemaal verspreid. Gewoon wat Netflixcontent downloaden op je telefoon / tablet en je vermaakt je wel.
Oh kan er prima in slapen als ik zou willen. Nette goede stoelen (niet dat ik voor die afstanden ga slapen maar ok)quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:30 schreef Metalfreak het volgende:
Op die 2 uur durende Ryanair vluchten hoef je toch niet te slapen Daarbij zijn die stoelen ook niet echt geschikt qua houding om te slapen, ben al blij dat ik er gewoon kan zitten...
Zoals al gezegd hoef je je eigenlijk nooit zorgen te maken over die cabine bagage.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:01 schreef ZuidGrens het volgende:
Bedankt, heb deze koffer al vaker meegenomen en nooit problemen mee gehad. Volgens mij kwam ik met meten thuis op een centimetertje te veel uit of zo (dacht in de diepte) maar paste ie met wat propwerk wel in dat rek van RyanAir (en dat deed ik op eigen initiatief, nog nooit gedwongen om dat te doen). En anders maar 50 euro bijbetalen..
Ik ben bang dat geen enkele maatschappij daar makkelijk mee om zal gaan hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:34 schreef fraubitch het volgende:
Ondanks dat beide vluchten met Ryanair zijn doen ze niks met de overstap of 2e vlucht. Die moet ik als verloren zien. 1e vlucht krijg ik door de annulering mijn geld terug. Maar dat was maar 15 euro. De 2e is 140 dus die heb ik veel liever terug.
Volgens euclaim heb ik nergens recht op vanwege het weer.
Ik heb inmiddels een andere vlucht geboekt vanuit Amsterdam en dan rechtstreeks voor vannacht dus nu onderweg daarheen.
Elke maatschappij doet dat inderdaad maar dan kom je nog wel gewoon naast elkaar te zitten, ik heb dat afgelopen jaar gezien bij Norwegian, Wizzair en Iberia terwijl Ryanair de boel wel erg door elkaar gooit. Lees dit artikel ook maar eens plus een vanzelfsprekende ontkenning van Ryanair.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 15:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat doet elke maatschappij....
Dus dat Ryanair bashen is helemaal nergens voor nodig.
Ik heb dat bij elke maatschappij praktisch wel al gezien, ook Nederlandse.
Niet zo zeuren dat je gewoon random wat aangewezen krijgt als je er niet voor wilt betalen.
Zo werkt eigenlijk elke maatschappij.
Ik kan zonder hulpmiddelen echt niet in een vliegtuig slapen, in die niet-verstelbare stoelen bij RyanAir is het voor mij al helemaal onmogelijk, maar goed, voor mij werken korte periodes van slaap ook juist averechts, heb 3x zo lang daarna nodig om weer fit te worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Vaak net ff een lekker uiltje knap moment zodat ik niet compleet gaar ben van een extreem vroege vlucht. Ik plant m'n hoofd tegen de stoel voor mij en ik ga pitten. Heb wel eens 2 dagen een streep op m'n hoofd gehad omdat ik te lang had geslapen.
Toen we laatst met RyanAir naar Israel vlogen, kregen we ook willekeurige stoelen uitgedeeld en gezien de stoelendans in het vliegtuig na opstijgen, gebeurde dat bij meer mensen. Tja, ze willen graag dat iedereen er priority bijboekt.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 16:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Elke maatschappij doet dat inderdaad maar dan kom je nog wel gewoon naast elkaar te zitten, ik heb dat afgelopen jaar gezien bij Norwegian, Wizzair en Iberia terwijl Ryanair de boel wel erg door elkaar gooit. Lees dit artikel ook maar eens plus een vanzelfsprekende ontkenning van Ryanair.
https://www.telegraph.co.(...)tting-up-passengers/
dat is zeker niet waar. Bij de vuelings en transavias van deze wereld kan ik gewoon stoelen kiezen bij de checkin hoor voor niks.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 15:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat doet elke maatschappij....
Dus dat Ryanair bashen is helemaal nergens voor nodig.
Ik heb dat bij elke maatschappij praktisch wel al gezien, ook Nederlandse.
Niet zo zeuren dat je gewoon random wat aangewezen krijgt als je er niet voor wilt betalen.
Zo werkt eigenlijk elke maatschappij.
Zinloos artikel wat je bijvoegt trouwens.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 16:32 schreef MCH het volgende:
Elke maatschappij doet dat inderdaad maar dan kom je nog wel gewoon naast elkaar te zitten, ik heb dat afgelopen jaar gezien bij Norwegian, Wizzair en Iberia terwijl Ryanair de boel wel erg door elkaar gooit. Lees dit artikel ook maar eens plus een vanzelfsprekende ontkenning van Ryanair.
https://www.telegraph.co.(...)tting-up-passengers/
Is bij elke maatschappij wel zo dat er een stoelendans plaats kan vinden.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:08 schreef Metalfreak het volgende:
Toen we laatst met RyanAir naar Israel vlogen, kregen we ook willekeurige stoelen uitgedeeld en gezien de stoelendans in het vliegtuig na opstijgen, gebeurde dat bij meer mensen. Tja, ze willen graag dat iedereen er priority bijboekt.
Transavia is inderdaad gewoon gratis.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:40 schreef Yreal het volgende:
dat is zeker niet waar. Bij de vuelings en transavias van deze wereld kan ik gewoon stoelen kiezen bij de checkin hoor voor niks.
Bij de alliance carrièrs vanwege status eerder maar in ieder geval bij checkin. Laatst tijdens het boarden mijn stoel nog gewijzigd joh.
koppig figuur ben jij zeg terwijl er genoeg aanwijzingen zijn dat Ryanair dit dus wel doet maar gelukkig zeg je zelf al dat je het allemaal een beetje door elkaar haalt.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zinloos artikel wat je bijvoegt trouwens.
Elke maatschappij doet het en lang niet altijd kom je naast elkaar te zitten.
Het toewijzen van stoelen is vaak gewoon random.
En bij Ryanair kun je als de ruimte het toelaat (of medepassagiers) ook gewoon switchen en bij elkaar zitten.
[..]
Is bij elke maatschappij wel zo dat er een stoelendans plaats kan vinden.
Heb het overigens zelden meegemaakt bij Ryanair. Wel vaak gezien dat mensen even naar elkaar toe lopen als bekenden, maar dat heb ik meer gezien bij KLM en Vueling dan bij Ryanair.
Gewoon een standaard maatschappij dingetje, niet een Ryanair ding.
[..]
Transavia is inderdaad gewoon gratis.
Ik moest bij Vueling gewoon betalen als ik mij goed herinneren hoor, heb meerdere malen met ze gevlogen. Kan zijn dat het last minute wel gekozen kan worden.
Vlieg telkens weer met verschillende maatschappijen dus haal het wel door elkaar, weet wel zeker dat bij boeken alleen Transavia gratis stoel had.
Niet helemaal. Tegenwoordig moet je als ouder verplicht een stoel kopen (wel met korting; 4 euro). Vervolgens mag je zelf die stoel kiezen en dan krijg je tot max 4 kinderen een gratis stoel ernaast.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:38 schreef SaskiaR het volgende:
Dat ze dit doen ok, maar waar ik wel van schrok is dat ze kinderen dus ook gewoon van de ouders scheiden. Onze tweejarige peuter had dus gewoon een stoel vijf rijen weg van mij toegewezen gekregen! Het lijkt me onverantwoord om zo’n klein kind alleen te laten zitten, dus ik ging er gewoon vanuit dat een kind automatisch bij een van de ouders zou zitten. Nu dat dus niet zo is, wordt je als ouder gewoon gedwongen extra te betalen voor twee stoelen.
Gelukkig konden we ruilen met andere passagiers, maar ik vind het echt onverantwoord dat ze zoiets gewoon doen. Dit was bij Ryanair trouwens.
Ik zeg dat ik het per maatschappij wel eens even anders kan zien inderdaad.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:23 schreef MCH het volgende:
koppig figuur ben jij zeg terwijl er genoeg aanwijzingen zijn dat Ryanair dit dus wel doet maar gelukkig zeg je zelf al dat je het allemaal een beetje door elkaar haalt.
Vueling of Ryanair is echt 1 pot nat.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:02 schreef SaskiaR het volgende:
Ik vermijd Ryanair toch zoveel mogelijk. Laatst met Vueling gevlogen, dat beviel veel beter. En de stoelen kosten daar maar 3 euro.
Zit in een andere tijzone, voor mij 7 uur later, dus 12 uur des middags, en dan mag het ook welquote:
Hilarisch altijd, mensen die voor een prikkie reizen en dan service als bij KLM verwachten .quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:38 schreef SaskiaR het volgende:
Dat ze dit doen ok, maar waar ik wel van schrok is dat ze kinderen dus ook gewoon van de ouders scheiden. Onze tweejarige peuter had dus gewoon een stoel vijf rijen weg van mij toegewezen gekregen! Het lijkt me onverantwoord om zo’n klein kind alleen te laten zitten, dus ik ging er gewoon vanuit dat een kind automatisch bij een van de ouders zou zitten. Nu dat dus niet zo is, wordt je als ouder gewoon gedwongen extra te betalen voor twee stoelen.
Gelukkig konden we ruilen met andere passagiers, maar ik vind het echt onverantwoord dat ze zoiets gewoon doen. Dit was bij Ryanair trouwens.
Waarom word je in een trein, restaurant, bioscoop, bungalowpark na een reservering eigenlijk wel bij elkaar gezet en bij Ryanair niet?quote:Op zondag 4 maart 2018 09:04 schreef danos het volgende:
[..]
Hilarisch altijd, mensen die voor een prikkie reizen en dan service als bij KLM verwachten .
Sowieso mensen met kinderen die altijd maar er vanuit gaan dat er extra rekening met ze wordt gehouden.
Regel zelf je shit gewoon goed en betaal om zeker naast je koters te zitten.
Oh ben jij er zo-een, er gaat één keer wat mis en je reist er dan gelijk nooit meer mee.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:15 schreef SaskiaR het volgende:
Ik verwacht geen service zoals bij KLM. Sinds ze mij een keer bijna hebben laten staan omdat ze vlucht overboekt was, vlieg ik geen KLM meer. Ik verwacht niks van Ryanair behalve dat ik op mijn bestemming kom.
Maar ik verwacht wel dat Ryanair de veiligheid van mijn kind en het comfort van de andere passagiers verzekert, door mijn kind niet alleen te laten zitten. Als ze nou tien was ok, maar een kind van twee laat je niet alleen zitten. En als ze vinden dat ik daarvoor moet betalen, prima, maar dan verwacht ik wel een duidelijke waarschuwing bij het inchecken. Iets als ‘uw kind zit nu alleen, wilt u dat echt?’
Ook best lullig als je naast een kind van 2 zonder ouder(s) terechtkomtquote:Op zondag 4 maart 2018 09:04 schreef danos het volgende:
[..]
Hilarisch altijd, mensen die voor een prikkie reizen en dan service als bij KLM verwachten .
Sowieso mensen met kinderen die altijd maar er vanuit gaan dat er extra rekening met ze wordt gehouden.
Regel zelf je shit gewoon goed en betaal om zeker naast je koters te zitten.
Dat bedoel ik idd... dan gaat mijn kind dus de hele vlucht huilen. En wegrennen enzo. Dat is onveilig en irritant, dus dat zou Ryanair heel makkelijk kunnen voorkomen door dit onmogelijk te maken bij het inchecken.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:19 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Ook best lullig als je naast een kind van 2 zonder ouder(s) terechtkomt
Kom zonder plaatsreservering en je hebt maar te accepteren waar je plek kan krijgen. En ook in de bios en in de trein is dat niet altijd bij elkaar.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom word je in een trein, restaurant, bioscoop, bungalowpark na een reservering eigenlijk wel bij elkaar gezet en bij Ryanair niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |