abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177577650
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 02:17 schreef MCH het volgende:
Even wat anders aansnijden. Dat nieuwe plaatsingsbeleid van Ryanair als je met z'n tweeen vliegt maar te gierig bent om een plaats te kopen. Komt je reispartner op plek 13B en jij 8 rijen daarachter op plek 21E. Is Ryanair dan helemaal zo gek geworden dat ze die paar laatste euro er ook nog uit willen knijpen. Je krijgt na opstijgen en lampje riemen los uit alleen maar een enorme stoelendans en bij het instappen zenuwachtig personeel omdat het allemaal veel langer duurt.
Dat doet elke maatschappij....
Dus dat Ryanair bashen is helemaal nergens voor nodig.
Ik heb dat bij elke maatschappij praktisch wel al gezien, ook Nederlandse.

Niet zo zeuren dat je gewoon random wat aangewezen krijgt als je er niet voor wilt betalen.
Zo werkt eigenlijk elke maatschappij.
pi_177577698
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 08:20 schreef danos het volgende:
Lol geniaal toch dat Ryanair met zo'n stoelenstrategie :D
Dat doet elke maatschappij.
Van KLM tot Vueling tot Ryanair.

En die stoelendans zie ik bijna nooit, of klein beetje.
Lekker boeiend ook. Even korte vlucht in Europa en je land weer. Dan klets je wel weer met elkaar.

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 08:05 schreef Nielsch het volgende:

We waren met een groep van 8 en zaten allemaal verspreid. Gewoon wat Netflixcontent downloaden op je telefoon / tablet en je vermaakt je wel.
Dit dus.
Zeker naar Dublin is maar klein eindje. Betaal dan even die paar euro als je zo nodig zelfs dat korte stukkie naast elkaar wilt zitten.
Anders niet zeuren want elke maatschappij (bijna) vraagt geld.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 11:30 schreef Metalfreak het volgende:

Op die 2 uur durende Ryanair vluchten hoef je toch niet te slapen :? Daarbij zijn die stoelen ook niet echt geschikt qua houding om te slapen, ben al blij dat ik er gewoon kan zitten...
Oh kan er prima in slapen als ik zou willen. Nette goede stoelen ^O^ (niet dat ik voor die afstanden ga slapen maar ok)
Gewoon de standaard voor dat type Boeing. KLM bv heeft precies hetzelfde.
pi_177577993
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 17:01 schreef ZuidGrens het volgende:

Bedankt, heb deze koffer al vaker meegenomen en nooit problemen mee gehad. Volgens mij kwam ik met meten thuis op een centimetertje te veel uit of zo (dacht in de diepte) maar paste ie met wat propwerk wel in dat rek van RyanAir (en dat deed ik op eigen initiatief, nog nooit gedwongen om dat te doen). En anders maar 50 euro bijbetalen..
Zoals al gezegd hoef je je eigenlijk nooit zorgen te maken over die cabine bagage.

Ik reis wel eens alleen met cabine bagage waar ik dan wel eens vloeistoffen in mee neem (tandpasta, bv wax/gel en deo) en ik vraag altijd of die gewoon in het ruim mag en ze nemen het altijd gewoon gratis in. Aangezien alle vliegtuigen een max hebben in de cabine, Ryanair op 90 stuks en KLM zal daar ook op zitten.
Dus meestal zijn ze allang blij als iemand vrijwillig handbagage afstaat.

Ik zou wel een probleem hebben als ze het niet innemen, ivm douane. Maar met verschillende maatschappijen al gehad dat ze het gewoon innemen. En je koffer meten doen ze ook niet snel.
Kijken vaak even op het oog en als het wel goed lijkt. Kunt altijd op vliegveld in zo'n bak bij incheckbalie testen.
Ze kijken wel altijd naar aantal kilo's.

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 00:34 schreef fraubitch het volgende:

Ondanks dat beide vluchten met Ryanair zijn doen ze niks met de overstap of 2e vlucht. Die moet ik als verloren zien. 1e vlucht krijg ik door de annulering mijn geld terug. Maar dat was maar 15 euro. De 2e is 140 dus die heb ik veel liever terug.
Volgens euclaim heb ik nergens recht op vanwege het weer.

Ik heb inmiddels een andere vlucht geboekt vanuit Amsterdam en dan rechtstreeks voor vannacht dus nu onderweg daarheen.
Ik ben bang dat geen enkele maatschappij daar makkelijk mee om zal gaan hoor.
Dat je door annulering geld terug krijgt is voor welke maatschappij dan ook al heel bijzonder.
British Airways, KLM of wat ook doen dat zeker niet.
Omboeken kost altijd geld.

Als iets uit overmacht is dan heb je logischerwijs weinig poten om op te staan.
Hun hebben weinig met jouw verbinding te maken.
pi_177578836
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:39 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dat doet elke maatschappij....
Dus dat Ryanair bashen is helemaal nergens voor nodig.
Ik heb dat bij elke maatschappij praktisch wel al gezien, ook Nederlandse.

Niet zo zeuren dat je gewoon random wat aangewezen krijgt als je er niet voor wilt betalen.
Zo werkt eigenlijk elke maatschappij.
Elke maatschappij doet dat inderdaad maar dan kom je nog wel gewoon naast elkaar te zitten, ik heb dat afgelopen jaar gezien bij Norwegian, Wizzair en Iberia terwijl Ryanair de boel wel erg door elkaar gooit. Lees dit artikel ook maar eens plus een vanzelfsprekende ontkenning van Ryanair.

https://www.telegraph.co.(...)tting-up-passengers/
pi_177578970
Norwegian beste low coster waar ik ooit mee heb gevlogen _O_ :B _O_ :B _O_ :B
  zaterdag 3 maart 2018 @ 17:08:08 #56
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_177579621
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:01 schreef MCH het volgende:

[..]

Vaak net ff een lekker uiltje knap moment zodat ik niet compleet gaar ben van een extreem vroege vlucht. Ik plant m'n hoofd tegen de stoel voor mij en ik ga pitten. Heb wel eens 2 dagen een streep op m'n hoofd gehad omdat ik te lang had geslapen. :')
Ik kan zonder hulpmiddelen echt niet in een vliegtuig slapen, in die niet-verstelbare stoelen bij RyanAir is het voor mij al helemaal onmogelijk, maar goed, voor mij werken korte periodes van slaap ook juist averechts, heb 3x zo lang daarna nodig om weer fit te worden.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:32 schreef MCH het volgende:

[..]

Elke maatschappij doet dat inderdaad maar dan kom je nog wel gewoon naast elkaar te zitten, ik heb dat afgelopen jaar gezien bij Norwegian, Wizzair en Iberia terwijl Ryanair de boel wel erg door elkaar gooit. Lees dit artikel ook maar eens plus een vanzelfsprekende ontkenning van Ryanair.

https://www.telegraph.co.(...)tting-up-passengers/
Toen we laatst met RyanAir naar Israel vlogen, kregen we ook willekeurige stoelen uitgedeeld en gezien de stoelendans in het vliegtuig na opstijgen, gebeurde dat bij meer mensen. Tja, ze willen graag dat iedereen er priority bijboekt.
Don't let my username fool you...
pi_177580323
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:39 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dat doet elke maatschappij....
Dus dat Ryanair bashen is helemaal nergens voor nodig.
Ik heb dat bij elke maatschappij praktisch wel al gezien, ook Nederlandse.

Niet zo zeuren dat je gewoon random wat aangewezen krijgt als je er niet voor wilt betalen.
Zo werkt eigenlijk elke maatschappij.
dat is zeker niet waar. Bij de vuelings en transavias van deze wereld kan ik gewoon stoelen kiezen bij de checkin hoor voor niks.

Bij de alliance carrièrs vanwege status eerder maar in ieder geval bij checkin. Laatst tijdens het boarden mijn stoel nog gewijzigd joh.
pi_177585355
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:32 schreef MCH het volgende:

Elke maatschappij doet dat inderdaad maar dan kom je nog wel gewoon naast elkaar te zitten, ik heb dat afgelopen jaar gezien bij Norwegian, Wizzair en Iberia terwijl Ryanair de boel wel erg door elkaar gooit. Lees dit artikel ook maar eens plus een vanzelfsprekende ontkenning van Ryanair.

https://www.telegraph.co.(...)tting-up-passengers/
Zinloos artikel wat je bijvoegt trouwens.

Elke maatschappij doet het en lang niet altijd kom je naast elkaar te zitten.
Het toewijzen van stoelen is vaak gewoon random.
En bij Ryanair kun je als de ruimte het toelaat (of medepassagiers) ook gewoon switchen en bij elkaar zitten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 17:08 schreef Metalfreak het volgende:

Toen we laatst met RyanAir naar Israel vlogen, kregen we ook willekeurige stoelen uitgedeeld en gezien de stoelendans in het vliegtuig na opstijgen, gebeurde dat bij meer mensen. Tja, ze willen graag dat iedereen er priority bijboekt.
Is bij elke maatschappij wel zo dat er een stoelendans plaats kan vinden.
Heb het overigens zelden meegemaakt bij Ryanair. Wel vaak gezien dat mensen even naar elkaar toe lopen als bekenden, maar dat heb ik meer gezien bij KLM en Vueling dan bij Ryanair.

Gewoon een standaard maatschappij dingetje, niet een Ryanair ding.

quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 17:40 schreef Yreal het volgende:

dat is zeker niet waar. Bij de vuelings en transavias van deze wereld kan ik gewoon stoelen kiezen bij de checkin hoor voor niks.

Bij de alliance carrièrs vanwege status eerder maar in ieder geval bij checkin. Laatst tijdens het boarden mijn stoel nog gewijzigd joh.
Transavia is inderdaad gewoon gratis.
Ik moest bij Vueling gewoon betalen als ik mij goed herinneren hoor, heb meerdere malen met ze gevlogen. Kan zijn dat het last minute wel gekozen kan worden.
Vlieg telkens weer met verschillende maatschappijen dus haal het wel door elkaar, weet wel zeker dat bij boeken alleen Transavia gratis stoel had.
pi_177586459
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 20:53 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Zinloos artikel wat je bijvoegt trouwens.

Elke maatschappij doet het en lang niet altijd kom je naast elkaar te zitten.
Het toewijzen van stoelen is vaak gewoon random.
En bij Ryanair kun je als de ruimte het toelaat (of medepassagiers) ook gewoon switchen en bij elkaar zitten.

[..]

Is bij elke maatschappij wel zo dat er een stoelendans plaats kan vinden.
Heb het overigens zelden meegemaakt bij Ryanair. Wel vaak gezien dat mensen even naar elkaar toe lopen als bekenden, maar dat heb ik meer gezien bij KLM en Vueling dan bij Ryanair.

Gewoon een standaard maatschappij dingetje, niet een Ryanair ding.

[..]

Transavia is inderdaad gewoon gratis.
Ik moest bij Vueling gewoon betalen als ik mij goed herinneren hoor, heb meerdere malen met ze gevlogen. Kan zijn dat het last minute wel gekozen kan worden.
Vlieg telkens weer met verschillende maatschappijen dus haal het wel door elkaar, weet wel zeker dat bij boeken alleen Transavia gratis stoel had.
:') koppig figuur ben jij zeg terwijl er genoeg aanwijzingen zijn dat Ryanair dit dus wel doet maar gelukkig zeg je zelf al dat je het allemaal een beetje door elkaar haalt.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 21:38:22 #60
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_177587035
Dat ze dit doen ok, maar waar ik wel van schrok is dat ze kinderen dus ook gewoon van de ouders scheiden. Onze tweejarige peuter had dus gewoon een stoel vijf rijen weg van mij toegewezen gekregen! Het lijkt me onverantwoord om zo’n klein kind alleen te laten zitten, dus ik ging er gewoon vanuit dat een kind automatisch bij een van de ouders zou zitten. Nu dat dus niet zo is, wordt je als ouder gewoon gedwongen extra te betalen voor twee stoelen.
Gelukkig konden we ruilen met andere passagiers, maar ik vind het echt onverantwoord dat ze zoiets gewoon doen. Dit was bij Ryanair trouwens.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_177587557
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:38 schreef SaskiaR het volgende:
Dat ze dit doen ok, maar waar ik wel van schrok is dat ze kinderen dus ook gewoon van de ouders scheiden. Onze tweejarige peuter had dus gewoon een stoel vijf rijen weg van mij toegewezen gekregen! Het lijkt me onverantwoord om zo’n klein kind alleen te laten zitten, dus ik ging er gewoon vanuit dat een kind automatisch bij een van de ouders zou zitten. Nu dat dus niet zo is, wordt je als ouder gewoon gedwongen extra te betalen voor twee stoelen.
Gelukkig konden we ruilen met andere passagiers, maar ik vind het echt onverantwoord dat ze zoiets gewoon doen. Dit was bij Ryanair trouwens.
Niet helemaal. Tegenwoordig moet je als ouder verplicht een stoel kopen (wel met korting; 4 euro). Vervolgens mag je zelf die stoel kiezen en dan krijg je tot max 4 kinderen een gratis stoel ernaast.

Ik weet alleen niet of het dan verplicht betalen voor die stoel hard gecodeerd is in het boekingsproces of dat je het zelf moet aanvinken.

Het kan bij maatschappijen als Ryanair nooit kwaad om even de FAQ te lezen voordat je met een bijzondere situatie vliegt. Nooit zomaar iets aannemen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 3 maart 2018 @ 22:02:11 #62
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_177587900
Ah, dat was nog niet zo toen ik de laatste keer met ze vloog.
Het verbaasde me vooral omdat we tot dan toe altijd bij elkaar zaten, ook toen er al gedreigd werd dat groepen opgesplitst werden. Zeker een keer of vijf zaten we gewoon bij elkaar. Dus geen faq gelezen die keer dat dit gebeurde. Maar ineens, toen ons kind net twee was, pasten ze dat beleid wel toe...
Ik vermijd Ryanair toch zoveel mogelijk. Laatst met Vueling gevlogen, dat beviel veel beter. En de stoelen kosten daar maar 3 euro.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_177589075
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:23 schreef MCH het volgende:

:') koppig figuur ben jij zeg terwijl er genoeg aanwijzingen zijn dat Ryanair dit dus wel doet maar gelukkig zeg je zelf al dat je het allemaal een beetje door elkaar haalt.
Ik zeg dat ik het per maatschappij wel eens even anders kan zien inderdaad.

Maar hoezo koppig omdat er aanwijzingen zijn :'(
Ik heb toch met meerdere maatschappijen gevlogen en het is onzin dat het alleen Ryanair is.
Er zijn zoveel maatschappijen die dit gewoon doen. Daarnaast kun je bij Ryanair prima van plaats wisselen in het vliegtuig.
Iets wat bij andere maatschappijen (zoals de genoemde Vueling en Transavia) ook gebeurt.
Heeft niets met koppigheid en aanwijzingen te maken, ik heb dat zelf met het vliegen gezien.

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 22:02 schreef SaskiaR het volgende:

Ik vermijd Ryanair toch zoveel mogelijk. Laatst met Vueling gevlogen, dat beviel veel beter. En de stoelen kosten daar maar 3 euro.
Vueling of Ryanair is echt 1 pot nat.
Zelfde service, praktisch zelfde vliegtuigen (die type airbus en Boeing is gewoon gelijk).
En voeg KLM er ook maar aan toe als je met hetzelfde type binnen Europa vliegt, al krijg je daar dan een drankje en hapje bij.
pi_177589559


[ Bericht 100% gewijzigd door MaJo op 04-03-2018 00:22:45 (Niet zo aanstellen ) ]
pi_177591702


[ Bericht 100% gewijzigd door MaJo op 04-03-2018 00:23:22 (Laat hem maar even ) ]
pi_177592556
Mijn ervaring is dat je bij bijna alle andere maatschappijen bij elkaar komt te zitten als dat nog mogelijk is. Dit geldt zeker voor Vueling (gevlogen in januari met z'n tweeën, stoelen naast elkaar zonder bijbetalen) Bij Ryanair is het nu volledig willekeurig mocht je niet bij willen betalen.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_177593776
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 09:40 schreef MCH het volgende:

[..]

Heel scherp zo om 5 uur 's ochtends :P
Zit in een andere tijzone, voor mij 7 uur later, dus 12 uur des middags, en dan mag het ook wel :)
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_177593917
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:38 schreef SaskiaR het volgende:
Dat ze dit doen ok, maar waar ik wel van schrok is dat ze kinderen dus ook gewoon van de ouders scheiden. Onze tweejarige peuter had dus gewoon een stoel vijf rijen weg van mij toegewezen gekregen! Het lijkt me onverantwoord om zo’n klein kind alleen te laten zitten, dus ik ging er gewoon vanuit dat een kind automatisch bij een van de ouders zou zitten. Nu dat dus niet zo is, wordt je als ouder gewoon gedwongen extra te betalen voor twee stoelen.
Gelukkig konden we ruilen met andere passagiers, maar ik vind het echt onverantwoord dat ze zoiets gewoon doen. Dit was bij Ryanair trouwens.
Hilarisch altijd, mensen die voor een prikkie reizen en dan service als bij KLM verwachten :').

Sowieso mensen met kinderen die altijd maar er vanuit gaan dat er extra rekening met ze wordt gehouden.

Regel zelf je shit gewoon goed en betaal om zeker naast je koters te zitten.
Even a broken clock is right twice a day.
  zondag 4 maart 2018 @ 09:15:21 #69
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_177594035
Ik verwacht geen service zoals bij KLM. Sinds ze mij een keer bijna hebben laten staan omdat ze vlucht overboekt was, vlieg ik geen KLM meer. Ik verwacht niks van Ryanair behalve dat ik op mijn bestemming kom.
Maar ik verwacht wel dat Ryanair de veiligheid van mijn kind en het comfort van de andere passagiers verzekert, door mijn kind niet alleen te laten zitten. Als ze nou tien was ok, maar een kind van twee laat je niet alleen zitten. En als ze vinden dat ik daarvoor moet betalen, prima, maar dan verwacht ik wel een duidelijke waarschuwing bij het inchecken. Iets als ‘uw kind zit nu alleen, wilt u dat echt?’
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_177594413
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 09:04 schreef danos het volgende:

[..]

Hilarisch altijd, mensen die voor een prikkie reizen en dan service als bij KLM verwachten :').

Sowieso mensen met kinderen die altijd maar er vanuit gaan dat er extra rekening met ze wordt gehouden.

Regel zelf je shit gewoon goed en betaal om zeker naast je koters te zitten.
Waarom word je in een trein, restaurant, bioscoop, bungalowpark na een reservering eigenlijk wel bij elkaar gezet en bij Ryanair niet?
pi_177594811
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 09:15 schreef SaskiaR het volgende:
Ik verwacht geen service zoals bij KLM. Sinds ze mij een keer bijna hebben laten staan omdat ze vlucht overboekt was, vlieg ik geen KLM meer. Ik verwacht niks van Ryanair behalve dat ik op mijn bestemming kom.
Maar ik verwacht wel dat Ryanair de veiligheid van mijn kind en het comfort van de andere passagiers verzekert, door mijn kind niet alleen te laten zitten. Als ze nou tien was ok, maar een kind van twee laat je niet alleen zitten. En als ze vinden dat ik daarvoor moet betalen, prima, maar dan verwacht ik wel een duidelijke waarschuwing bij het inchecken. Iets als ‘uw kind zit nu alleen, wilt u dat echt?’
Oh ben jij er zo-een, er gaat één keer wat mis en je reist er dan gelijk nooit meer mee.

Maar je legt de verantwoordelijkheid dus bij Ryanair neer om dit goed te regelen en vergeet even je eigen verantwoordelijkheid als ouder. Die je maar even te grabbel gooit voor een paar euro.

Als Ryanair in hun reserveringssysteem zou opnemen dat kinderen tot 10 jaar automatisch toeslag betalen om verplicht naast de oudere medereiziger te zitten. Sta jij wellicht ook wel weer vooraan om deze verplichte toeslag te veroordelen.
Even a broken clock is right twice a day.
  zondag 4 maart 2018 @ 10:19:29 #72
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_177595251
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 09:04 schreef danos het volgende:

[..]

Hilarisch altijd, mensen die voor een prikkie reizen en dan service als bij KLM verwachten :').

Sowieso mensen met kinderen die altijd maar er vanuit gaan dat er extra rekening met ze wordt gehouden.

Regel zelf je shit gewoon goed en betaal om zeker naast je koters te zitten.
Ook best lullig als je naast een kind van 2 zonder ouder(s) terechtkomt :D
  zondag 4 maart 2018 @ 10:22:17 #73
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_177595306
Tsjonge, wie is hier nou veroordelend? Jij...
Maargoed, ik zou best bereid zijn te betalen om naast mijn kind te zitten, dat zei ik net al. Mijn punt is alleen dat ik het onverantwoord vind om een kind alleen te laten zitten. Ryanair neemt nergens in het proces van boeken en inchecken verantwoordelijkheid om dat te voorkomen.
Uiteindelijk heb ik zelf wel verantwoordelijkheid genomen, door in het vliegtuig te regelen dat we toch naast elkaar konden zitten. Maar ik had dat liever van tevoren geweten en daar desnoods voor betaald.

En ja, dat van KLM vond ik wel echt slecht. Je gaat toch geen betalende passagiers laten staan omdat je zelf een fout maakt? En zonder excuses?
Met andere maatschappijen heb ik ook wel eens een probleem gehad, maar als ze dat dan goed oplossen vlieg ik wel nog eens met ze (Flybe: 5 uur vertraagd, 300 euro compensatie voor een vlucht die maar 146 kostte, dat vind ik wel netjes).
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  zondag 4 maart 2018 @ 10:24:36 #74
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_177595349
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 10:19 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Ook best lullig als je naast een kind van 2 zonder ouder(s) terechtkomt :D
Dat bedoel ik idd... dan gaat mijn kind dus de hele vlucht huilen. En wegrennen enzo. Dat is onveilig en irritant, dus dat zou Ryanair heel makkelijk kunnen voorkomen door dit onmogelijk te maken bij het inchecken.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  Moderator zondag 4 maart 2018 @ 10:35:42 #75
45833 crew  Fogel
pi_177595596
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 09:43 schreef MCH het volgende:

[..]

Waarom word je in een trein, restaurant, bioscoop, bungalowpark na een reservering eigenlijk wel bij elkaar gezet en bij Ryanair niet?
Kom zonder plaatsreservering en je hebt maar te accepteren waar je plek kan krijgen. En ook in de bios en in de trein is dat niet altijd bij elkaar.
Hiermee wil ik de praktijken van RA niet goedpraten, maar het komt wel degelijk voor.

Bij de SAS ook, we zaten eigenlijk bij elkaar maar besloten een vlucht eerder te nemen. Met vier personen verdeeld over drie rijen. Is het dan ook de fout van SAS dat er kinderen alleen zitten? Ze hadden op dat moment dat als optie, met ons erbij was het business deel van het vliegtuig vol. Natuurlijk hadden ze ons vast bij elkaar gezet indien mogelijk, maar het punt dat dat je uitsluitend bij RA niet bij elkaar zit klopt gewoon niet.
Bij Norwegian stond bij de boeking dat je alleen gegarandeerd bij elkaar zit indien je plaatsen reserveert. Is gewoon een business concept.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')