Deze legendarische Groningse pretpunkband (1980-1990) was destijds wereld beroemd in Groningen en wijde omtrek en veroverde vanuit Simplon de Nederlandse jongerencentra, clubpodia en boerenschuren om daar iedere keer weer de avond in totale chaos te verlaten. Wie helpt mij dit jeugdsentiment te laten herleven? Mailen kan naar RRRobert@fok.nl
quote:Dat weet ik. Ik zoek 't al jaren (zoals zoveel), maar ik weet, alles komt een keer vrij. Ook verzamelaars gaan toch een keer dood (vrij naar B. Buch
Op vrijdag 20 december 2002 08:45 schreef MSXUser het volgende:
Dat gaat denk ik niet makkelijk worden, maar ik kan ook nog wel eens rondvragen
quote:Da's idd een dikke plus in een queeste als deze
(woon per slot van rekening toch in Groningen)
quote:*herinnering blij oproept*
Ik kan me nog wel herinneren dat zelfs Wim. T. Schippers in zijn programma 'Ron flon flon met Jacques Plafond' een aantal keren platen van hun heeft gedraaid (waaronder natuurlijk 'Meh').
quote:*zachtjes schopt*
Op vrijdag 20 december 2002 08:38 schreef RRRobert het volgende:
1984 LP: Wij zijn zwijn (opgenomen in eigen beheer)
1986 LP: Parels voor de zwijnen (opgenomen in eigen beheer)
1988 LP: Zwijnen bij candlelight (Top Hole Records)
1988 LP: A terrible swine disease (Top Hole Records)
1989 CD: Tien jaar zwijnen live (Top Hole Records, deze heb ik al op LP)
1989 7" Single: He Jan Toe nou JanDeze legendarische Groningse pretpunkband (1980-1990) was destijds wereld beroemd in Groningen en wijde omtrek en veroverde vanuit Simplon de Nederlandse jongerencentra, clubpodia en boerenschuren om daar iedere keer weer de avond in totale chaos te verlaten. Wie helpt mij dit jeugdsentiment te laten herleven? Mailen kan naar RRRobert@fok.nl
Misschien dat iemand dit nu leest terwijl ie er zojuist achter kwam dat ie aan het eind van z'n geld nog een heel stuk januari overhoudt.
Na maanden niets, krijg ik in enen een mailtje van een andere user. Deze advertentie bubbelt dus nog steeds voort Dus, mocht er nog iemand iets weten... Bij pa/ma/grote broer of zus in de kast...of zo... let me know
* RRRobert is best bereid daarvoor een goede prijs te betalen
En met grote dank aan user Zlapelooz ben ik nu bijna compleet! Wie o wie kan mij aan de eerste elpee helpen?quote:Op vrijdag 20 december 2002 08:38 schreef RRRobert het volgende:
1984 LP: Wij zijn zwijn (opgenomen in eigen beheer)
1986 LP: Parels voor de zwijnen (opgenomen in eigen beheer)
1988 LP: Zwijnen bij candlelight (Top Hole Records)
1988 LP: A terrible swine disease (Top Hole Records)
1989 CD: Tien jaar zwijnen live (Top Hole Records, deze heb ik al op LP)
1989 7" Single: He Jan Toe nou Jan
Dat wat nu is doorgestreept is inderdaad nu in bezit, maar mocht je 'A Terrible Swine Disease' kwijt willen, mail me ff (zie openingspost). Niet alle elpees zijn in topconditie en als ik evt. dubbele exemplaren zou scoren, dan heb ik daar ook nog een liefhebbende zwager die daar graag voor in aanmerking wenst te komen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:03 schreef Kiff het volgende:
Ik neem aan dat je de muziek al wel hebt? Daar kan ik je wel aan helpen (mp3).
Qua vinyl heb ik alleen een lp van A Terrible Swine Disease.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |