abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Games woensdag 4 april 2018 @ 20:38:15 #176
181272 crew  Noppie2000
pi_178309911
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 20:32 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Shredder had ik genoemd. Portal was de enige andere echte rng kaart. De andere kaarten die je noemt heb je nog enigzins invloed op. Ja, soms nam je een gamble met Crackle en dat was wel grappig. De game had niet nog meer portal effecten nodig imo. Dat en recruit is enorm lame. 6 mana een 5/7 haste uit je deck cheaten en 8 hp erbij. Dat noem ik niet gezond.
Maar wat is hedendaags nog echt ongezonde pure RNG dan? Dat sommige Recruit/Mana cheat kaarten te sterk en ongezond zijn ben ik het absoluut mee eens, maar ook dat is gewoon deels beïnvloedbare RNG.
  FOK!fotograaf woensdag 4 april 2018 @ 20:54:38 #177
364681 over_hedge
pi_178310355
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 20:25 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Het is geen fun als je na een half uur spelen kapot wordt gemaakt en je tegenstanders goede kaarten krijgt uit babbling books, portals en tome. eerder dodelijk vermoeiend
als je na een half uur spelen dood gaat door een topdeck 1 mana 1-1 dan was je sowieso al dood waarschijnlijk :P

tome is een 5 mana doe niks. Portal, ja die is wel erg sterk
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_178310884
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 20:54 schreef over_hedge het volgende:

[..]

als je na een half uur spelen dood gaat door een topdeck 1 mana 1-1 dan was je sowieso al dood waarschijnlijk :P

tome is een 5 mana doe niks. Portal, ja die is wel erg sterk
Je had mijn laatste potje moeten zien.. hij had van de 8 rng kaarten 1 mindere. Rest was goed voor de situatie :)
  FOK!fotograaf woensdag 4 april 2018 @ 21:19:39 #179
364681 over_hedge
pi_178311200
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 21:10 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Je had mijn laatste potje moeten zien.. hij had van de 8 rng kaarten 1 mindere. Rest was goed voor de situatie :)
Tja dat zal best. Dat is een beetje het idee van rng :P soms zit het mee soms zit het tegen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_178345297
quote:
Beginning April 12, join the city’s brave monster hunters as they enter the forest on the trail of Hagatha the Witch in Hearthstone’s newest expansion: The Witchwood!
...
Grab a torch, prime your crossbow, and join Game Director Ben Brode and Sean "Day[9]" Plott
as they valiantly wrap up The Witchwood card reveal season on April 9 at 11:00 am PDT official Hearthstone Twitch.tv channel!
https://www.hearthpwn.com(...)inal-card-livestream
pi_178355888
Weekje wachten dus. Dan weer fijn pakjes openmaken (iets van 130 ofzo) en hearthpwn F5en voor de leukste decks :D
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  FOK!fotograaf vrijdag 6 april 2018 @ 22:25:37 #182
364681 over_hedge
pi_178356337
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 april 2018 22:03 schreef mosselmossel het volgende:
Weekje wachten dus. Dan weer fijn pakjes openmaken (iets van 130 ofzo) en hearthpwn F5en voor de leukste decks :D Leuke decks maken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_178357267
Dit is wel echt het nare aan HS zou het opzich weer kunne nspelen, maar na de vorige 2 expansions te hebben gemist plus deze kan ik echt nooit meer competitief spelen.
  Redactie Games zaterdag 7 april 2018 @ 00:07:07 #184
181272 crew  Noppie2000
pi_178358352
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 april 2018 23:09 schreef skysherrif het volgende:
Dit is wel echt het nare aan HS zou het opzich weer kunne nspelen, maar na de vorige 2 expansions te hebben gemist plus deze kan ik echt nooit meer competitief spelen.
Tuurlijk wel, gewoon weer regelmatig tijd in stoppen
Competitief ben je al met ~3-4k Dust.
  FOK!fotograaf zaterdag 7 april 2018 @ 09:38:28 #185
364681 over_hedge
pi_178360668
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 april 2018 23:09 schreef skysherrif het volgende:
Dit is wel echt het nare aan HS zou het opzich weer kunne nspelen, maar na de vorige 2 expansions te hebben gemist plus deze kan ik echt nooit meer competitief spelen.
wat een onzin
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_178360760
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 09:38 schreef over_hedge het volgende:

[..]

wat een onzin
Wat ik wel vind is dat HS ontzettend beginners onvriendelijk is. Nou is bovengenoemde geen beginner, dat weet ik. Maar een kameraad van mij zag mij HS spelen en heeft het zelf ook gedownload. Tegen de tijd dat je echt goed en wel (vanaf 0 welteverstaan) een beetje leuk mee kunt doen ben je een halve eeuwigheid verder. Daarnaast is het ranked spelen als beginner ook totaal niet leuk, zijn 1ste tegenstanders op rank 23 was meteen een big priest met een deck van 15k dust+.
  zaterdag 7 april 2018 @ 09:52:34 #187
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_178360843
Wat ik een groot manco vind aan dit spel is dat iedereen in principe allemaal dezelfde kaarten kan halen (mits je bereid bent daarin te investeren... lees: geld te betalen), en het daardoor draait om allemaal dezelfde decks. De creativiteit van zelf deck mechanics bedenken is daarmee vrijwel volledig weg.

Het zou beter zijn als er veel kaarten waren die zo zeldzaam zijn dat niet iedereen ze heeft, en dat je kaarten ook niet kunt craften. Dat zou leiden tot meer diversiteit en creativiteit in het spel.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_178360885
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 09:52 schreef Molurus het volgende:
Wat ik een groot manco vind aan dit spel is dat iedereen in principe allemaal dezelfde kaarten kan halen (mits je bereid bent daarin te investeren... lees: geld te betalen), en het daardoor draait om allemaal dezelfde decks. De creativiteit van zelf deck mechanics bedenken is daarmee vrijwel volledig weg.

Het zou beter zijn als er veel kaarten waren die zo zeldzaam zijn dat niet iedereen ze heeft, en dat je kaarten ook niet kunt craften. Dat zou leiden tot meer diversiteit en creativiteit in het spel.
Eens.

Sowieso is zo'n site als hearthpwn de absolute aids van dit spel, ondanks dat iedereen (inclusief ondergetekende) er gebruik van maakt. Ik heb wel eens geprobeerd om zelf een deck in elkaar te zetten, maar als je dan constant kapot gewalst wordt door dude pally's, big priests en spell hunters dan is het wel een keer leuk om een deck te spelen waar je een kans mee hebt natuurlijk!

Het is net wat iemand hierboven al zei: F5'en als een malle zodra de nieuwe uitbreiding uitkomt en dan kun je de donder erop zeggen dat 95% van de decks bestaat uit de top 5% gelikte decks op hearthpwn (of een variant hierop).
  Redactie Games zaterdag 7 april 2018 @ 09:55:07 #189
181272 crew  Noppie2000
pi_178360888
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 09:45 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Wat ik wel vind is dat HS ontzettend beginners onvriendelijk is. Nou is bovengenoemde geen beginner, dat weet ik. Maar een kameraad van mij zag mij HS spelen en heeft het zelf ook gedownload. Tegen de tijd dat je echt goed en wel (vanaf 0 welteverstaan) een beetje leuk mee kunt doen ben je een halve eeuwigheid verder. Daarnaast is het ranked spelen als beginner ook totaal niet leuk, zijn 1ste tegenstanders op rank 23 was meteen een big priest met een deck van 15k dust+.
Een eeuwigheid? Neuh, maak Midrange Hunter of Secret Mage of Dudeadin en je bent zo klaar. Pak nu nog snel de Old Gods goodies, gratis Death Knight, Legendary Weapon, bonus packs e.d. en je hebt een aardig begin. Daarna is het gewoon tijd investeren, of geld.

En ja, in ranked kom je wel eens goede decks tegen, ook op rank 23 :+
  Redactie Games zaterdag 7 april 2018 @ 09:58:11 #190
181272 crew  Noppie2000
pi_178360926
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 09:55 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik heb wel eens geprobeerd om zelf een deck in elkaar te zetten, maar als je dan constant kapot gewalst wordt door dude pally's, big priests en spell hunters dan is het wel een keer leuk om een deck te spelen waar je een kans mee hebt natuurlijk!
Ja, of je maakt gewoon zelf een goed deck :+
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 09:52 schreef Molurus het volgende:
Wat ik een groot manco vind aan dit spel is dat iedereen in principe allemaal dezelfde kaarten kan halen (mits je bereid bent daarin te investeren... lees: geld te betalen), en het daardoor draait om allemaal dezelfde decks. De creativiteit van zelf deck mechanics bedenken is daarmee vrijwel volledig weg.

Het zou beter zijn als er veel kaarten waren die zo zeldzaam zijn dat niet iedereen ze heeft, en dat je kaarten ook niet kunt craften. Dat zou leiden tot meer diversiteit en creativiteit in het spel.
Als niet iedereen een kaart kan krijgen, dan mag die kaart niet sterk zijn. Simpel als dat, anders krijg je een hele scheve verdeling.

Zou dan ook niet leiden tot diversiteit en creativiteit, maar tot frustratie bij spelers die die kaarten niet hebben.
pi_178360942
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 09:55 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Een eeuwigheid? Neuh, maak Midrange Hunter of Secret Mage of Dudeadin en je bent zo klaar. Pak nu nog snel de Old Gods goodies, gratis Death Knight, Legendary Weapon, bonus packs e.d. en je hebt een aardig begin. Daarna is het gewoon tijd investeren, of geld.

En ja, in ranked kom je wel eens goede decks tegen, ook op rank 23 :+
Hij zat nog in een fase dat hij alleen zo'n beast deck kon samenstellen. Ik heb 7 potjes met hem meegekeken en hij heeft bij 1 potje ronde 7 gehaald, omdat deze gast wat meer control speelde. Elk andere potje lag hij er binnen die 7 rondes al uit.

Voordat je een beetje een representatief deck hebt ben je echt wel even verder hoor. En stel je zet al je dust op 1 zo'n deck, dan heb je maar 1 smaakje om mee te spelen. Dat verveelt ook snel. Ergens vind ik het ook wel gaaf dat je gewoon lang moet bouwen/sparen om iets moois te kunnen neerzetten, maar aan de andere kant kan ik me ook prima voorstellen dat iemand die net begint na 10 potjes het spel weer verwijderd.
  FOK!fotograaf zaterdag 7 april 2018 @ 10:12:57 #192
364681 over_hedge
pi_178361098
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 09:59 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Hij zat nog in een fase dat hij alleen zo'n beast deck kon samenstellen. Ik heb 7 potjes met hem meegekeken en hij heeft bij 1 potje ronde 7 gehaald, omdat deze gast wat meer control speelde. Elk andere potje lag hij er binnen die 7 rondes al uit.

Voordat je een beetje een representatief deck hebt ben je echt wel even verder hoor. En stel je zet al je dust op 1 zo'n deck, dan heb je maar 1 smaakje om mee te spelen. Dat verveelt ook snel. Ergens vind ik het ook wel gaaf dat je gewoon lang moet bouwen/sparen om iets moois te kunnen neerzetten, maar aan de andere kant kan ik me ook prima voorstellen dat iemand die net begint na 10 potjes het spel weer verwijderd.
ik heb een f2p account gemaakt en had in 1 dag een meta mage deck.. oke ik had wel geluk met een golden legendary maar alsnog.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 7 april 2018 @ 10:16:37 #193
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_178361150
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 09:58 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Als niet iedereen een kaart kan krijgen, dan mag die kaart niet sterk zijn. Simpel als dat, anders krijg je een hele scheve verdeling.

Zou dan ook niet leiden tot diversiteit en creativiteit, maar tot frustratie bij spelers die die kaarten niet hebben.
Mja, het is in principe nu ook zo dat als kaarten te sterk zijn ze het spel bederven, en dat ze daarom moeten worden generfd. Het feit dat iedereen ze kan halen maakt dat niet anders.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_178361410
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 09:38 schreef over_hedge het volgende:

[..]

wat een onzin
Hoe is dat onzin, ja enige wat je kan maken is een of ander kut zoodeck dan.
pi_178361625
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 10:12 schreef over_hedge het volgende:

[..]

ik heb een f2p account gemaakt en had in 1 dag een meta mage deck.. oke ik had wel geluk met een golden legendary maar alsnog.
Meta mage deck met 1 legendary? Frost Lich Jaina zeker, maar alleen die kaart maakt het nog geen goed deck.
  Redactie Games zaterdag 7 april 2018 @ 11:08:55 #196
181272 crew  Noppie2000
pi_178361666
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 11:03 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Meta mage deck met 1 legendary? Frost Lich Jaina zeker, maar alleen die kaart maakt het nog geen goed deck.
Secret mage kan je spelen met enkel Aluneth. Zelfs zonder. Golden legendary disenchanten en je bent al een end :P
pi_178362219
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 11:03 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Meta mage deck met 1 legendary? Frost Lich Jaina zeker, maar alleen die kaart maakt het nog geen goed deck.
Secret mage zit weinig duurs in

Wel weer zin in volgende week. Heb nu 8.000 gold opgespaard en 75 packs klaarstaan. Hopelijk verfrist het de meta weer want de huidige vind ik echt saai.

Ik houd de uitbreiding wel als een verrassing dus ga geen kaarten kijken van te voren
  FOK!fotograaf zaterdag 7 april 2018 @ 12:08:17 #198
364681 over_hedge
pi_178362453
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 11:03 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Meta mage deck met 1 legendary? Frost Lich Jaina zeker, maar alleen die kaart maakt het nog geen goed deck.
lol nee. Wat dacht je van secret mage?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 9 april 2018 @ 19:59:57 #199
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_178413433
https://www.twitch.tv/playhearthstone

Laatste kaart reveal nu
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_178416449


Deze gaat echt in alle Wild en Standard Shaman decks komen _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')