abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_178492921
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:27 schreef ToniB het volgende:
Wilde er een foto bij doen maar lukt niet op mobiel. later probeer ik het nog eens.
Hoi Toni, leuk dat je er weer bent
pi_178509341
Nachtfoto's zijn bij de 1e kabelbrug gemaakt een paar honderd meter verderop.Dit is echter veel dichterbij dan wij aanvankelijk dachten en ligt wel aan de route waar gezocht is door o.a. Sinaproc. Het ergste is wel dat de meiden zicht hadden op de kabelbrug en zeer zeker mensen hebben gezien. Niemand zal ze echter gehoord hebben door het lawaai van het kolkende water en helaas zijn ze niet gezien. Oh die moeten zo wanhopig zijn geweest!
Toch blijft het ook bij mij knagen waarom niet 1 van de 2 hulp is gaan halen indien ongeluk of zijn ze toch met z'n tween dit avontuur aangegaan, doorgelopen en beiden van de kabelbrug gevallen...? Waarom dat vreemde, onverklaarbare telefoon gebruik? Hoe kan het dat al 2km na de nachtfoto's er botjes zijn aangetroffen!? Lichamen in 2km helemaal uit elkaar gerukt? Zo wild is die rivier niet!
Het blijft een mysterie en denk er nog vaak aan.
pi_178509367
Hoi Rapa😉
  zaterdag 14 april 2018 @ 14:59:29 #229
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_178509743
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 01:20 schreef vronie het volgende:
Is dit bericht hier al voorbij gekomen.
http://wilmatermull.nl/wp(...)van-kris-en-lisanne/
Ja. Die dame is destijds benaderd door suddenintuition, n van de actieve posters hier.
pi_178510024
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 14:59 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ja. Die dame is destijds benaderd door suddenintuition, n van de actieve posters hier.
Oh ja, die heeft al een poosje niet meer gepost maar die was zeker heel actief hier.
pi_178510935
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 15:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh ja, die heeft al een poosje niet meer gepost maar die was zeker heel actief hier.
Zij denkt de ware toedracht te weten. Zou best wel kunnen.
pi_178519390
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 14:59 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Dank je ;)
Nu herinner ik het me weer.
  woensdag 18 april 2018 @ 22:21:36 #233
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_178610772
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 23:41 schreef vronie het volgende:

[..]

Dank je ;)
Nu herinner ik het me weer.
ja met al die puntjes .... En nog meer puntjes...

Ze was van de astrologie. En had voor haar de oplossing gevonden in de sterren, werd daar wat angstig van en is gestopt.
  donderdag 19 april 2018 @ 08:26:34 #234
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_178615713
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 14:30 schreef ToniB het volgende:
Nachtfoto's zijn bij de 1e kabelbrug gemaakt een paar honderd meter verderop.Dit is echter veel dichterbij dan wij aanvankelijk dachten en ligt wel aan de route waar gezocht is door o.a. Sinaproc. Het ergste is wel dat de meiden zicht hadden op de kabelbrug en zeer zeker mensen hebben gezien. Niemand zal ze echter gehoord hebben door het lawaai van het kolkende water en helaas zijn ze niet gezien. Oh die moeten zo wanhopig zijn geweest!
Toch blijft het ook bij mij knagen waarom niet 1 van de 2 hulp is gaan halen indien ongeluk of zijn ze toch met z'n tween dit avontuur aangegaan, doorgelopen en beiden van de kabelbrug gevallen...? Waarom dat vreemde, onverklaarbare telefoon gebruik? Hoe kan het dat al 2km na de nachtfoto's er botjes zijn aangetroffen!? Lichamen in 2km helemaal uit elkaar gerukt? Zo wild is die rivier niet!
Het blijft een mysterie en denk er nog vaak aan.
Hoi Toni,

Je presenteert het als een feit, dat de nachtfoto's gemaakt zijn bij de eerste kabelbrug. Heb je daar een bron voor of denk je dat. Of bedoelde je de tweede kabelbrug?
pi_178639181
Ja foutje 2e bedoelde ik. De steen is daar goed zichtbaar. Maar ligt wel op route die Sinaproc heeft gelopen. Was het niet 6_7 april dat ze achter de Mirador zijn gaan zoeken en ook hebben overnacht.?
  vrijdag 20 april 2018 @ 13:03:13 #236
432999 NothingHappened
...seriously...
pi_178639874
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 19:13 schreef gynaika het volgende:

[..]

Er zijn de beelden van zijn vertrek uit Kopenhagen: een stralende Kim Wall die op een mooie zomeravond in augustus samen met uitvinder Peter Madsen op de toren van de onderzeeboot Nautilus staat. Het is windstil, de lucht is goudkleurig en er zijn veel boten die op het rimpelloze water dobberen.

Denen op boten zwaaien enthousiast naar de twee en maken foto's van de Nautilus. Wall wordt eveneens uitgezwaaid door haar partner en vrienden. De Zweedse journaliste zou die avond samen met haar vriend een afscheidsfeest geven, voordat de twee naar China vertrekken waar ze zich willen vestigen. Na het vertrek krijgt Walls vriend nog berichtjes, waaruit op te maken is dat alles goed gaat.

Daarna wordt het stil en hoort Walls vriend niets meer. Om 01.43 uur slaat hij alarm en begint een grote zoektocht met helikopters en boten.

https://nos.nl/artikel/22(...)tief-of-ongeluk.html
Hier een prachtig stuk uit de Newyorker met veel details en informatie.

https://www.newyorker.com(...)against-peter-madsen
pi_178642241
Volgens de berekeningen van de astrologen (ik geloof niet in astrologie), zouden de EXACTE COORDINATEN van de laatste foto van 1 april 2014: 8.50.26,23 NB en 82.25.29,31 WL, zijn.
(bron: artikel Wilma ter Mull)

Als je die coordinaten invoert, kom je niet uit achter de mirador, maar in de omgeving van Gualaca......

.....
  zaterdag 21 april 2018 @ 09:15:05 #238
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_178652144
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 12:18 schreef ToniB het volgende:
Ja foutje 2e bedoelde ik. De steen is daar goed zichtbaar. Maar ligt wel op route die Sinaproc heeft gelopen. Was het niet 6_7 april dat ze achter de Mirador zijn gaan zoeken en ook hebben overnacht.?
Daar zijn foto’s van inderdaad, van de nacht van 7 op 8 april.
pi_178716688
weet iemand wat was het dichtbijste afstand van de gevondene spullen of botten( van een van meiden) van de 3 wter falls?
because one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.
pi_178732176
Deense duikbootmaker Peter Madsen krijgt levenslang voor moord op journaliste Kim Wall:

https://www.telegraaf.nl/(...)journaliste-kim-wall
pi_178734046
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 17:46 schreef A_S_R het volgende:
weet iemand wat was het dichtbijste afstand van de gevondene spullen of botten( van een van meiden) van de 3 wter falls?
Dat is kilometers ervandaan.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:28 schreef gynaika het volgende:
Deense duikbootmaker Peter Madsen krijgt levenslang voor moord op journaliste Kim Wall:

https://www.telegraaf.nl/(...)journaliste-kim-wall
Mooi zo.
pi_178734409
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 15:26 schreef RapaNui het volgende:

[..]

[..]

Mooi zo.
Hij gaat nog in hoger beroep :')
pi_178758434
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 15:26 schreef RapaNui het volgende:

[..]

paar kilometers dus
de spullen en botten zijn ook overal kilometers uit elkaar gespreid gevonden
dan weet ik het genoeg
because one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.
pi_178760199
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 19:41 schreef A_S_R het volgende:

[..]

paar kilometers dus
de spullen en botten zijn ook overal kilometers uit elkaar gespreid gevonden
dan weet ik het genoeg
Wat bedoel je precies?
Van pianista lopend naar 3 watervallen, via pianista-paddock-culebra trail- 3 waterfalls? Dan ben je uren onderweg. Moet je wel entree betalen.
Of bedoel je iets anders?

18 minuten durende film met mooie beelden en zelfs een salamander in beeld:
En hier een mooi handgetekende kaart: http://www.thelifenomadik(...)the-lost-waterfalls/
  vrijdag 27 april 2018 @ 00:16:34 #245
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_178764132
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 20:52 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies?
Van pianista lopend naar 3 watervallen, via pianista-paddock-culebra trail- 3 waterfalls? Dan ben je uren onderweg. Moet je wel entree betalen.
Of bedoel je iets anders?

18 minuten durende film met mooie beelden en zelfs een salamander in beeld:
En hier een mooi handgetekende kaart: http://www.thelifenomadik(...)the-lost-waterfalls/
Naar mijn idee loopt er een pad van oost naar west achter de cd, over de paddocks. Op
De paddocks zit imo een kruispunt van paden. Zie de kaart van Sinaproc.

Ik snap wel waar ASR op doelt.
pi_178778036
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2018 00:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Naar mijn idee loopt er een pad van oost naar west achter de cd, over de paddocks. Op
De paddocks zit imo een kruispunt van paden. Zie de kaart van Sinaproc.

Ik snap wel waar ASR op doelt.
Ik weet welk pad je bedoelt, maar dan nog weet ik niet wat ASR precies bedoelt.
Je bent uren onderweg om die paden af te leggen. Bedoelt ASR dat K&L lopend naar de 3 watervallen zouden zijn gegaan vanaf de paddock?
Of met de auto (over de verharde weg) n hun Pianista wandeling?
Of bedoelt-ie dat iemand vanaf de 3 watervallen naar de paddock is gelopen en K&L daar heeft getroffen?

Ben benieuwd wat ASR bedoelt.
  maandag 30 april 2018 @ 09:27:33 #247
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_178827950
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 17:25 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Ik weet welk pad je bedoelt, maar dan nog weet ik niet wat ASR precies bedoelt.
Je bent uren onderweg om die paden af te leggen. Bedoelt ASR dat K&L lopend naar de 3 watervallen zouden zijn gegaan vanaf de paddock?
Of met de auto (over de verharde weg) n hun Pianista wandeling?
Of bedoelt-ie dat iemand vanaf de 3 watervallen naar de paddock is gelopen en K&L daar heeft getroffen?

Ben benieuwd wat ASR bedoelt.
Ze kunnen ook op de paddock naar links zijn gegaan in plaats van rechtdoor. Hun telefoon gaf geen signaal meer maar elk scenario gaat uit van een valpartij bij q2 of doorgelopen.

Wat nu als ze inderdaad het pad genomen (alleen of met anderen) hebben naar links?
pi_178830381
Een sluiproute naar de top van de 1e waterval van de Waterfalls hike

[ Bericht 0% gewijzigd door Grijzemassa op 30-04-2018 11:54:50 ]
pi_178837444
Deze past hier ook wel. Wat een verhaal!

Josslyn Victor Hay, 22nd Earl of Erroll, (1901-1941) a senior British colonial (Kenyan) official, knew the real cause of World War Two and had the stature to be heard.
Winston Churchill ordered the Secret Service (Special Operations Executive) to kill him. What “ugly secret” would make the British go to so much trouble to murder a prominent British colonial politician?
Significantly the conspirators chose the codename “Operation Highland Clearance” for Erroll’s murder. The brutal eviction of Scottish tenants from their farms in the early 1800’s is a fitting symbol for the dispossession of the human race by the New World Order, which the Second World War did so much to advance.

http://boinnk.nl/162699/the-man-who-knew-too-much-about-ww2/
pi_178840389
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 09:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ze kunnen ook op de paddock naar links zijn gegaan in plaats van rechtdoor. Hun telefoon gaf geen signaal meer maar elk scenario gaat uit van een valpartij bij q2 of doorgelopen.

Wat nu als ze inderdaad het pad genomen (alleen of met anderen) hebben naar links?
Dat is zeker niet uit te sluiten. Maar dan verwacht ik dat ze zker in gezelschap zouden zijn geweest, omdat ze dan het hek door zouden moeten gaan en van het hoofdpad af. En het is volgens mij uuuren lopen naar die watervallen. Past dat in het tijdschema?

Ik geloof iig niet dat ze ongezien achter de mirador zijn geraakt. Hier weer een voorbeeld van half maart 2018:
een tegenligger op de 1e kabelbrug, terwijl hikers richting Culebra/Alto Romero lopen:
image049.jpg
Beschrijving bij de foto: a Ngobe-Bugle man who was traveling alone in the opposite direction.
http://ai.stanford.edu/~l(...)ordillera-trek-1.htm
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')