abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175764241
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 16:33 schreef chroestjov het volgende:
biggzi twitterde op zaterdag 16-12-2017 om 03:09:30 @anryze have officially launched the consumer version of their #Blockchain Speech Recognition Application! Business… https://t.co/HGn4PzNZC5 reageer retweet
Oh, dat zal niet direct ongunstig zijn voor de koers ;)
pi_175765818
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 16:45 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Oh, dat zal niet direct ongunstig zijn voor de koers ;)
Fijn om weer iets te horen van Anryze. Ben benieuwd.

Ga je trouwens je avatar veranderen in het nieuwe logo? ;)
pi_175776739
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 14:23 schreef wavesnode het volgende:

[..]

Absoluut een goed punt, wij zijn ook begonnen met het flink opschonen van de geaccepteerde tokens op onze Wavesnode, na overleg met WavesGo zijn zij dit ook uit gaan voeren.
Tevens loopt hun payout nu met lagere waarden dan normaal, om het netwerk wat te ontlasten.
Het is momenteel best een struggle om alles er fatsoenlijk door te krijgen, tijd voor NG inderdaad!
Hebben jullie eerder vanavond een airdrop o.i.d. gedaan? Want ik heb meer dan 0.01 BTC ontvangen en volgens mij komt het bij jullie vandaan.
Ik heb op de explorer gekeken en de meest logische verklaring is dat het iets met CORE te maken heeft, maar dat weet ik niet zeker omdat er geen attachment is meegestuurd.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zondag 17 december 2017 @ 13:46:35 #79
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_175782581
Zijn hier nog OCL holders? Wat verwachten jullie van de toekomst? De rek lijkt er de afgelopen maand een beetje uit. Heb geen zin om te trekken aan een dood paard.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  zondag 17 december 2017 @ 13:55:23 #80
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_175782850
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 13:46 schreef VeX- het volgende:
Zijn hier nog OCL holders? Wat verwachten jullie van de toekomst? De rek lijkt er de afgelopen maand een beetje uit. Heb geen zin om te trekken aan een dood paard.
Hij stond deze week nog op een ATH?
pi_175782971
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 13:46 schreef VeX- het volgende:
Zijn hier nog OCL holders? Wat verwachten jullie van de toekomst? De rek lijkt er de afgelopen maand een beetje uit. Heb geen zin om te trekken aan een dood paard.
De nieuwe DEX moet nog live gaan, ik verwacht meer traders = meer geld naar het Waves platform en dat is gunstig voor ieder token dat op DEX gelist is.

HODL!
pi_175783123
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 13:59 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

De nieuwe DEX moet nog live gaan, ik verwacht meer traders = meer geld naar het Waves platform en dat is gunstig voor ieder token dat op DEX gelist is.

HODL!
Wanneer gaat de nieuwe DEX ook alweer live? Gelijk met activatie NG toch?
  zondag 17 december 2017 @ 14:07:29 #83
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_175783191
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 13:46 schreef VeX- het volgende:
Zijn hier nog OCL holders? Wat verwachten jullie van de toekomst? De rek lijkt er de afgelopen maand een beetje uit. Heb geen zin om te trekken aan een dood paard.
Ikke. 4200-nogwat stuks. Waarde krabbelt idd iets terug maar met het lanceren van de nieuwe DEX zou de boel vlotgetrokken kunnen worden.
pi_175783287
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 13:46 schreef VeX- het volgende:
Zijn hier nog OCL holders? Wat verwachten jullie van de toekomst? De rek lijkt er de afgelopen maand een beetje uit. Heb geen zin om te trekken aan een dood paard.
Ben voor de longterm. Het heeft tijd nodig.
pi_175783383
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 14:04 schreef Kale het volgende:

[..]

Wanneer gaat de nieuwe DEX ook alweer live? Gelijk met activatie NG toch?
Je kan er al wat mee rondpielen:

https://beta.wavesplatform.com
  zondag 17 december 2017 @ 14:16:52 #86
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_175783481
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 13:55 schreef Repeating het volgende:

[..]

Hij stond deze week nog op een ATH?
In dollars tikte hij even een ATH aan maar zakte daarna ook hard. Hij staat nu op maar een kwart van de ATH in btc en dat blijft dalen. Het is veelzeggend dat ie maar steeds rond de top 400 coins blijft hangen en zelfs die positie kan ie niet vasthouden.

Het team werkt zeker hard maar zolang er geen promo is en hij alleen op de DEX is, gaat er weinig gebeuren. Van die belabberde promo op de waves 1.0 release party werd ik geen fluit wijzer. En nergens wordt (bijv in een roadmap) verduidelijkt wat de plannen dan wel zijn. Dat kan beter.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_175783647
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 14:16 schreef VeX- het volgende:

[..]

In dollars tikte hij even een ATH aan maar zakte daarna ook hard. Hij staat nu op maar een kwart van de ATH in btc en dat blijft dalen. Het is veelzeggend dat ie maar steeds rond de top 400 coins blijft hangen en zelfs die positie kan ie niet vasthouden.

Het team werkt zeker hard maar zolang er geen promo is en hij alleen op de DEX is, gaat er weinig gebeuren. Van die belabberde promo op de waves 1.0 release party werd ik geen fluit wijzer. En nergens wordt (bijv in een roadmap) verduidelijkt wat de plannen dan wel zijn. Dat kan beter.
Uit de whitepaper:

What are the first gravit.ws features?

• Blockchain explorer/search engine for transactions/addresses/assets
• Realtime information and in-depth analysis of the blockchain, fast response time
• User interaction: Introducing Gravitbot which is able to receive commands on the blockchain
and execute them in realtime.
• User interaction: Blockchain powered chat rooms for every address or asset generated
automatically by the blockchain (based on address or assetID) as well as a global chatroom.
• Blockchain chat engine automatically identifies asset creators as admins and highlights their
chat messages
• Asset creators can add more information about their own assets by sending commands to
Gravitbot with the address that created them (website, link to news, exchanges urls and such)
• Assets: User reporting, reviewing and Official/Fake flagging.
• Addresses: All balances (Waves and assets) seen as tiles (tiles colors generated from the
assetID) with the coin logo if available, direct links to the asset database and official/fake flags.
• Poll creation
• Non intrusive and blockchain related ads, Gravit is creating a 100% automated and blockchain
powered ad publishing service.
• Addresses: Realtime calculation of full Wallet value using the dex and other exchanges
provided information
Gravit’s planned features (short term)
• DEX trades integration in the search engine
• Addresses: Put assets in a spam folder or custom user folder
• Chat: Upvote/Downvote with a Gravitbot command
• Chat: Tipping bot/chat bot
• Ads: 100% autonomous blockchain powered ads
• Assets: QR Codes generation, richlists and full distribution lists
• Community powered ICOs and news section
• Nodes info, map and status + realtime revenues info and leasing calculator
• Node tools: passive monitoring, block notifier, leasing reports
• Advanced stats/Custom stats
• Easy to use API and widgets for web pages/CMS(Wordpress, …)
And long term…
• Assets: Store logos on the blockchain (based on a future Oceanlab storage project)
• Chat: AI and machine learning integration in the chat channels
• Customizable automatic trading bot system
• Custom realtime stats generation for users/asset creators as well as a premium service for
companies
• Other major blockchains integration (Ethereum, Bitcoin, …) with user content submission to
create the largest and most practical crypto ecosystem website.
• Addresses: Real portfolio and budget management, multiple wallet viewing and interactions
(drag and drop assets between wallets, …)
• Blockchain wiki and history
• Blockchain snapshot: View the status of any address in the Waves blockchain at a particular
date/time
• 100% blockchain powered and automated kickstarter like funding interface for new projects
on the Waves platform
• Making Gravit become the first full featured Cryptocurrencies social network

A few other projects we are working on
IoT and automation: A Waves token powered coffee machine prototype is almost
functional, it will lead to developments around Waves powered food and drinks distributors,
blockchain triggered devices, blockchain communication between devices and data storage.

Blockchain storage: Storage of text and small pictures directly on the blockchain with
transactions indexing and attachments, it will be used in Gravit for logo storage.
Writers are being contacted right now to publish their first book on the Blockchain.

Asset creator subscriptions for transactions processing: A system allowing several full nodes
to benefit from the revenues of a subscription plan aimed at processing transactions for asset
creators in their own tokens, making it cheaper for them to launch big projects on the
blockchain.

Digital rights management on the blockchain (for music, lyrics, texts, scientific papers, …)
Blockchain AI (Artificial intelligence on the blockchain, interacting bots and experiments,
shared knowledge and analysis on Waves)

Waves and tokens payment system with realtime token conversion in the desired currency
for the trader, realtime quote for the seller. It will be available for any token having market
valuation on the Dex.

Digital goods on the blockchain (Software and games keys, subscriptions tradeable on Dex or
transferrable).

Multiple coins gateway on the blockchain: Ethereum, Dogecoin, BAT, GNT, you name it…
Directly on the Waves blockchain as Tokens, trading in and out 1:1 instantly with an extremely
low fee.

Token lottery: 100% automated, 100% blockchain powered, no human intervention and
randomization based on blockchain content. 24/7 lotteries available for any token. As a thank
you and a support to all those who were there in Waves infancy, 50% of the small fee we’ll ask
for running the lotteries will be distributed amongst WCT holders.

PoS4All: We have found a way to provide a PoS (Proof of Stake) feature to any token created
on the platform, as soon as we’ve built the engine, it will be made available to anyone.

BIC (Blockchain Information Channels): Publishing information and analysis directly on the
blockchain like price tickers, meteo, data analysis… And give an easy access to anyone as it is
directly and constantly available on the blockchain, easily readable and easily published under
any form you like.

A free technical demo is released with our Gravit prototype, the Waves price ticker from
Bittrex is continuously published on the Waves Blockchain. A fuel system will be created to
pay for server maintenance and resources: Anyone will be able to provide funds to the bots
running the channels and keep them activated.

One of the first channels we’ll be working on is a trading alert channel (important volume
changes alerts to warn in real time about crypto price growth opportunities.)
  zondag 17 december 2017 @ 14:45:52 #88
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_175784277
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 14:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Uit de whitepaper:

..
Thanks, maar ik bedoelde een samenvatting van wat er op de waves meet werd gezegd zodat je weet hoe zaken er nu voor staan. Ik heb het maar even op youtube opgezocht en telkens gepauzeerd.

Er staan wel mooie dingen op maar was ook leuk geweest om bijv wat te horen over hoe ze dat allemaal gaan promoten. Ik wacht het maar af en hoop dat ze dan toch eens op een nog een grote exchange komen. Het project is goed maar het verdient een groter bereik.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_175784407
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 14:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je kan er al wat mee rondpielen:

https://beta.wavesplatform.com
De Beta heb ik geprobeerd ja. Helemaal super!
Maar weet je ook wanneer de echte release komt? En de liteclient geupdate wordt?
pi_175784441
Hopelijk krijgt Waves ook 2FA. }:|
pi_175784514
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 14:52 schreef BadVlad het volgende:
Hopelijk krijgt Waves ook 2FA. }:|
Het ligt wel in de planning maar is tegelijk ook niet zo heel belangrijk.

Als een aanvaller toegang krijgt tot je seed, dan ben je sowieso al het haasje, of je nu 2FA hebt of niet.
pi_175784634
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 14:55 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het ligt wel in de planning maar is tegelijk ook niet zo heel belangrijk.

Als een aanvaller toegang krijgt tot je seed, dan ben je sowieso al het haasje, of je nu 2FA hebt of niet.
Dat klopt. Met alleen wachtwoord kunnen ze toch niet veel? (Tenzij ze fysiek toegang hebben tot mijn computer). Seed staat verder alleen op papier.
pi_175784686
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 14:51 schreef Kale het volgende:

[..]

De Beta heb ik geprobeerd ja. Helemaal super!
Maar weet je ook wanneer de echte release komt? En de liteclient geupdate wordt?
De liteclient duurt volgens mij nog wel tot de zomer, als ik het goed heb gelezen, onderstaande zal daar ook mee te maken hebben.

https://tweakers.net/nieuws/114813/google-staakt-ondersteuning-chrome-apps-op-os-x-linux-en-windows.html

Maar in de browser zou het dit jaar live moeten gaan.
pi_175784710
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 14:58 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Dat klopt. Met alleen wachtwoord kunnen ze toch niet veel? (Tenzij ze fysiek toegang hebben tot mijn computer). Seed staat verder alleen op papier.
Klopt, wachtwoord is alleen voor de client / DEX toegang en wordt lokaal opgeslagen.
pi_175784732
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 15:02 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Klopt, wachtwoord is alleen voor de client / DEX toegang en wordt lokaal opgeslagen.
Thanks. :)
pi_175787169
Heeft iemand wel eens direct euro gestort en/of weggehaald via de waves lite client (of de DEX)? Ga nu voor het eerst een bedrag terughalen en ben mn opties een beetje aan het overwegen. Bij waves moet je eerst verified en 100 euro gestort hebben, dan kan je ook withdraw'en. Maar ben benieuwd of iemand daar ervaring mee heeft? Qua fee's lijkt het wel een van de goedkopere opties denk ik.
pi_175787654
Zitten er eigenlijk nog haken of ogen aan het creëren van een extra account/adres?
Ik ben namelijk van plan om de opslag van tokens die ik HODL en het traden van elkaar te gaan scheiden voor wat meer overzicht.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_175788130
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 16:59 schreef chroestjov het volgende:
Zitten er eigenlijk nog haken of ogen aan het creëren van een extra account/adres?
Ik ben namelijk van plan om de opslag van tokens die ik HODL en het traden van elkaar te gaan scheiden voor wat meer overzicht.
Je kan bij Waves een onbeperkt aantal accounts (adressen) aanmaken.
Het enige wat je heel goed moet bewaren is de pass phrase (seed) die bij je Waves adres hoort

Ik heb er zelf ook meerdere.
pi_175790604
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 17:15 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je kan bij Waves een onbeperkt aantal accounts (adressen) aanmaken.
Het enige wat je heel goed moet bewaren is de pass phrase (seed) die bij je Waves adres hoort

Ik heb er zelf ook meerdere.
Ja, de backup-informatie van mijn huidige adres staat al op 2 USB-sticks, is geprint en staat niet op een harde schijf, dat ga ik voor de nieuwe dan ook weer regelen.
Maar geeft het ook geen errors/problemen als ik bijvoorbeeld tegelijkertijd op het ene adres ben ingelogd met Firefox en op het andere met Chrome en zo transacties tussen beide ga uitvoeren?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zondag 17 december 2017 @ 18:52:33 #100
472732 wavesnode
NL node op het Wavesplatform
pi_175790648
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 03:33 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Hebben jullie eerder vanavond een airdrop o.i.d. gedaan? Want ik heb meer dan 0.01 BTC ontvangen en volgens mij komt het bij jullie vandaan.
Ik heb op de explorer gekeken en de meest logische verklaring is dat het iets met CORE te maken heeft, maar dat weet ik niet zeker omdat er geen attachment is meegestuurd.
Dit klopt inderdaad, we hebben gisteravond een airdrop gedaan voor Coremediagroup.
Check ook het coremedia channel op Slack even, daar staat hun uitleg hierbij.

[ Bericht 4% gewijzigd door wavesnode op 17-12-2017 19:09:49 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')