abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_179080880
Knul... zolang jij reageert op mijn post ga ik je elke keer van repliek dienen. Wat begrijp jij niet aan gewoon je wafel houden en niet meer mijn posts opzoeken om te reageren of welke opmerking ook te plaatsen richting mij als je weet waar het toe kan gaan leiden. Ben jij zo dom en nat achter je oren dat jij dat niet kan inzien? Jij was toch dat studentje met zijn geweldige wetenschappelijke achtergrond. Die een scriptie als het summum zag van wetenschappelijke ontwikkeling? En wat doe je nu? Loonslaafje zijn. Gewoon doen wat de baas zegt en braaf opdraven elke dag en " Ja mijnheer" zeggen voor de komende 8 uur gedurende dag?

Negeren gaat niet gebeuren want het verleden heeft bewezen dat dat bij jou niet werkt. Dus je kan elke keer pogen een mooi klinkende ( kijk mij oprecht zijn) uitleg neer te pennen in de hoop dat je niet gestrafd wordt, feit is dat jij het gewoon opzoekt en zal blijven opzoeken hoeveel keren je ook aankomt zetten met " ik heb recht mijn vrije mening te geven " of welk ander kul agument ook om je zelf staande te houden..

Nog meer?, want wat ik voorspelde is dus uitgekomen: Een hele pagina gewijd aan het geraaskal van ene Gary_Oak omdat deze weer zo nodig zijn muil moet opentrekken met maar 1 doel: De boel weer versjitteren met zijn doelbewust actie om op de man te kunnen spelen en uit te lokken.
Nee..wacht..." ik moet eventjes tegen zoveel onzin optreden om dit even recht zetten want ik kan daar slecht tegen..Negeren in geen optie."

Hmmm.. waar hebben we dat eerder gehoord :D Toch niet in KLB? :Y Heerlijk weer die drogreden. Je ziet ze al van verre aankomen.
Hij die geld verliest, verliest veel. Hij die een vriend verliest, verliest veel meer. Hij die het vertrouwen verliest, verliest alles
  vrijdag 11 mei 2018 @ 01:35:58 #177
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_179080964
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 01:25 schreef Iwanius het volgende:
Knul... zolang jij reageert op mijn post ga ik je elke keer van repliek dienen. Wat begrijp jij niet aan gewoon je wafel waffel houden en niet meer mijn posts opzoeken om te reageren of welke opmerking ook te plaatsen richting mij als je weet waar het toe kan gaan leiden. Ben jij zo dom en nat achter je oren dat jij dat niet kan inzien? Jij was toch dat studentje met zijn geweldige wetenschappelijke achtergrond. Die een scriptie als het summum zag van wetenschappelijke ontwikkeling? En wat doe je nu? Loonslaafje zijn. Gewoon doen wat de baas zegt en braaf opdraven elke dag en " Ja mijnheer" zeggen voor de komende 8 uur gedurende dag?

Negeren gaat niet gebeuren want het verleden heeft bewezen dat dat bij jou niet werkt. Dus je kan elke keer pogen een mooi klinkende ( kijk mij oprecht zijn) uitleg neer te pennen in de hoop dat je niet gestrafd wordt, feit is dat jij het gewoon opzoekt en zal blijven opzoeken hoeveel keren je ook aankomt zetten met " ik heb recht mijn vrije mening te geven " of welk ander kul agument ook om je zelf staande te houden..

Nog meer?, want wat ik voorspelde is dus uitgekomen: Een hele pagina gewijd aan het geraaskal van ene Gary_Oak omdat deze weer zo nodig zijn muil moet opentrekken met maar 1 doel: De boel weer versjitteren met zijn doelbewust actie om op de man te kunnen spelen en uit te lokken.
Nee..wacht..." ik moet eventjes tegen zoveel onzin optreden om dit even recht zetten want ik kan daar slecht tegen..Negeren in geen optie."

Hmmm.. waar hebben we dat eerder gehoord :D Toch niet in KLB? :Y Heerlijk weer die drogreden. Je ziet ze al van verre aankomen.
Ik zie je probleem niet hoor: ik corrigeer je onwetende opmerking en dat zie jij als een persoonlijke aanval? Ben je zo narcistisch dat je niet bij wilt leren, zelfs niet van een Z-Millennial? Ik ben de tel kwijt van hoe vaak ik dit nu vraag: ga je nog inhoudelijk reageren op je uitglijder? Ik moet denken aan die andere uitglijder in KLB waar je met volle overtuiging schreef dat scriptiebegeleiders hun baan te danken hadden als een soort van werkverschaffing. Daar corrigeerde ik je ook, maar was je verstandig genoeg om het niet persoonlijk te maken. Dus mijn oprechte advies: onthoud je van commentaar over onderwerpen waar je geen verstand van hebt als je ego een correctie niet aankan.

Maar hey, blijf maar afgeven op mensen met een werkethos terwijl je je dagen slijt met nutteloos door de stad slenteren. :W
pi_179081117
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 01:25 schreef Iwanius het volgende:
Knul... zolang jij reageert op mijn post ga ik je elke keer van repliek dienen. Wat begrijp jij niet aan gewoon je wafel houden en niet meer mijn posts opzoeken om te reageren of welke opmerking ook te plaatsen richting mij als je weet waar het toe kan gaan leiden. Ben jij zo dom en nat achter je oren dat jij dat niet kan inzien? Jij was toch dat studentje met zijn geweldige wetenschappelijke achtergrond. Die een scriptie als het summum zag van wetenschappelijke ontwikkeling? En wat doe je nu? Loonslaafje zijn. Gewoon doen wat de baas zegt en braaf opdraven elke dag en " Ja mijnheer" zeggen voor de komende 8 uur gedurende dag?

2NDLxtW.gif
Op zaterdag 10 maart 2018 11:36 schreef Anneloos het volgende:
Maar met zulke praatjes kan zijn dick niet groter zijn dan 11 cm
  vrijdag 11 mei 2018 @ 08:34:14 #179
42322 MCH
Voyage Voyage
pi_179083143
Het is hier in Rotterdam-Zuid altijd een broeinest van nationaliteiten, gezellig toch *O*
I ALWAYS FELT CLOSER TO KLB THAN I DID TO CUL!!!
  vrijdag 11 mei 2018 @ 09:47:08 #180
180547 Tem
Freedom is impossible
pi_179083833
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 00:19 schreef Iwanius het volgende:
Nee, ik ben niet geweest vanwege de volgende reden:

In het verleden bezocht ik o.a. Rrrrrollend Rotterdam en wel op 12 september 2015 en 17 mei 2016 en nog een derde, waarbij de laatste keer ik er behoorlijk klaar mee was gezien de nieuwe opzet en idiote prijzen die men vroeg. Ik heb later ook nog een eetgebeuren bezocht bij de Heemraadssingel maar dat was ook een 'festival' van lik-me-vestje.

Ik schreef toen ook dat ik erachter was gekomen hoe het nu komt dat men van die belachelijke hoge prijzen vroeg en waarom je alleen met muntjes kon betalen, iets dat bij 1 vd vorige edities niet zo was. Blijkt het dus 1 groot commercieel gebeuren te zijn waarbij de Foodtruck eigenaren behoorlijk afgezet worden door de organisatie die dat hele Foodtruck gebeuren in handen hebben.

En het gaat er helemaal niet om dat men echt onderscheidend bezig is. Het gaat om de illusie dat je iets geweldigs krijgt ( "Ohhh vanuit een Foodtruck) maar het is gewoon standaard wat je tegenwoordig in elke eet-toko op de menukaart ziet staan en wel angusbeef/burgers/pulled pork/green egg made spul. Kortom gewoon hipster hype voor een stevige prijs omdat je op een grasveldje ergens staat en het vanuit een oude truck wordt bereidt en aangeboden.

En dan te bedenken dat ik het ontstaan van het originele Foodtruck concept in de USA heb meegemaakt waarbij het als een goedkoop alternatief was voor zij die de hoge restaurantprijzen niet konden betalen. M.a.w. men heeft het een commercieel hipster gedrocht gemaakt in Nederland.
Ja, eens. Ik vind het ook maar matig. Het is altijd hetzelfde en voor een flinke prijs. Ben er ook geen fan van ^O^
W.F. Hermans:
"De meeste mensen houden hun paranoia voor de waarheid."
Wave at me They wave at me They wave and slip Back into the sea
pi_179092180
quote:
7s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:19 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

OMG, sta ik op nummer 5 :o Ik ga even een leven zoeken.....
pi_179287428
roparun.gr

Various2018_-_Ropa_Run_b.jpg

Various2018_-_Ropa_Run_c.jpg

Kortom vanaf morgen - maandag - ochtend is de hele Binnerotte en deels De Meent afgesloten.
Hij die geld verliest, verliest veel. Hij die een vriend verliest, verliest veel meer. Hij die het vertrouwen verliest, verliest alles
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')